Call of Duty: Black Ops III




Call of Duty: Black Ops III


url


Call Of Duty: Black Ops III یکی دیگر از بازی های در دست ساخت به سبک شوتر اول شخص که توسط شرکت Treyarch ساخته و توسط Actvision منتشر خواهد شد. این بازی در واقع ادامه بازی Call Of Duty: Black Ops II هست که در سال 2012 منتشر شد و برای کامپیوتر (PC) و کنسول های PlayStation3, PlayStation 4, Xbox 360 و Xbox One در تاریخ 6 نوامبر 2015 عرضه خواهد شد. (نسخه PlayStation 3, Xbox 360 توسط treyarch منتشر نخواهند شد). نسخه بتا مولتی پلیر نیز در 19 آگوست 2015 به مدت 5 روز برای PlayStation 4 و در 26 آگوست برای PC و Xbox One به مدت 5 روز قابل دسترسی خواهد بود.

طرح بازی
Single Player Campaign

روند داستانی Call Of Duty: Black Ops III مربوط به آینده ای در سال 2065، 40 سال بعد از اتفاقات Call Of Duty: Black Ops II است. پدافند های هوایی به قدری پیشرفته شده اند که میتوانند براحتی یکدیگر را از کار بیاندازند. در این بین بیشتر جنگ بین کشور ها توسط نیرو های مخفی در پشت خط های دشمن انجام میشود. علم و فناوری محیط زیست و نژاد انسان را بسیار تغییر داده است و جامعه با تظاهرات سنگین خواستار جلوگیری از پیشرفت بیشتر تکنولوژی است که توسط دانشمندان "Progress" نامیده شده است. قدرت های نظامی به قدری پیشرفته شدند که دیگر روبات ها در میدان نبرد به مهره اصلی برای نبرد تبدیل شده اند و همچنین supersoldier هایی برای جنگ در میدان نبرد ساخته شده اند. انسان ها به نقطه ای رسیده اند که بیشتر شبیه ماشین هستند تا گوشت و خون. این موضوع باعث میشود تا ترس از اینکه ربات ها بر انسان ها تسلط یابند بیشتر شود. بازی توسط یه تیم Black Ops دنبال میشود که قابلیت SuperSoldiers دارند.


Zombie


call-of-duty-black-ops-3-confirms-zombies-nintendo-debut-new-maps-much-more-call-of-352015.jpg


در Call Of Duty: Black Ops III دو خط داستانی زامبی وجود دارد. یکی از داستان ها (Shadow Of Evil) روی یک گروه جدید از کاراکتر ها به نام های Nero, Jessica, Jack Vincent, Floyd Campbell تمرکز دارد که در شهر خیالی Morg زندگی میکنند. Treyarch شخصیت های جدید را "بدبخت" با سابقه ای کثیف میداند. 4 شخصیت در یک تکه از شهر افتاده اند و مورد هجوم زامبی ها قرار گرفته اند و توسط فردی مرموز به نام Sadow Man راهنمایی میشوند.

داستان دوم (The Giant) بر روی یک نسخه دوم از کاراکتر های اصلی Tank Dempsy, Nikolai Belinski, Takeo Masaki و Edward Richtofen تمرکز دارد که در مپ Origins ا Call of Duty: Black Ops II معرفی شدند.

Gameplay

Campaign, Multiplayer, Zombie Mode بازی Call of Duty: Black Ops III در حال بررسی هست. Campaign به صورت 4 نفره Co-Op هست، یک سرباز قابل شخصی سازی که جنسیت آن میتواند توسط پلیر انتخاب شود. محل بازی (مپ) به صورت باز تر طراحی شده تا پلیر بتواند از راه های مختلفی مرحله را به اتمام برساند. بخش Multi-Player یک سیتم حرکتی جدید به همراه یک کلاس سیستم جدید به نام "Specialists" را معرفی میکند در این کلاس پلیر میتواند 9 سرباز مختلف با ویژگی های خاص خود را انتخاب کند همینطور یک بخش "Gun Smith" به بازی اضافه شده که به پلیر اجازه میدهد تا اسلحه های مختلف را ترکیب یا تغییر بدهند و حتی استتار برای آنها طراحی کنند. بخش زامبی دارای یک بخش داستانی و یک بخش Multi-Player هست که هر دو از یک موتور پردازنده XP جدید بهره مند هستند. Shadow Of Evil به عنوان یک مپ زامبی در 9 جولای 2015 معرفی شد. این مپ چهار کاراکتر جدید را نیز معرفی کرد.

Development

Call of Duty: Black Ops III دوازدهمین بازی سری Call of Duty و سومین قسمت از سری Black Ops هست. این دومین بازی هست که از دوره توسعه سه ساله ناشرش Activision بهره مند میشود. (اولین بازی Cal of Duty: Advanced Warfare). این دوره به هر یک از تیم های توسعه Call of Duty: Infinity Ward, Treyarch, Sledgehammer Games اجازه میدهد که بازی هایشان را در دوره های 3 ساله توسعه دهند. Call of Duty: Black Ops III ار نسخه شدیدا پیشرفته موتور IW Engine استفاده میکند که در Black Ops II استفاده شده بود.
در 9 جولای 2015 نسخه های PS3 و Xbox 360 تایید شدند و قرار شد که توسط Beenox و Mercenary Technology تولید شوند. این نسخه ها بعضی از ویژگی های پلتفرم های دیگر را نخواهند داشت. مثل (تنها 2 پلیر بجای 4 پلیر در بخش Co-Op campaign.

در 15 ژوئن 2015 اعلام شد که با توجه به قرار داد انحصاری سازی با Sony تمامی DLC های سری Call of Duty با شروع ساخت Black Ops 3 در اول فقط برای پلتفرم های PlayStation عرضه شوند و بقیه بعد از مدتی پخش شوند.
Marketing

Pre-Order

Call of Duty: Black Ops III و Digital Deluxe Edition دارای قابلیت پیش سفارش برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, PC هستند. پیش سفارش کردن بازی به شما دسترسی بتا و آیتم های داخل بازی برای Call of Duty: Advanced warfare مثل Custom Reticles, Emblem, Callng Card و Advanced Supply Drop را میدهد.

Standard & Digital Deluxe

BO3_PACKAGING-PS4-FRONT.png
BO3_PACKAGING-DD-PS4_PC-FRONT.png



Comics tie-in

یک کتاب کامیک به نام Call of Duty: Black Ops III در 1 جولای 2015 تایید شد. این کتاب به صورت جهانی در 4 نوامبر 2015 پخش خواهد شد.

Special Editions

به علاوه نسخه Digital Deluxe یکسری ویژه دیگر به نام های Hardened Edition و Juggernaut Edition نیز قابل خرید هستند. Juggernaut دارای یک یخچال کوچک، یک سیزن پس و چند آیتم درون بازی هست.

BO3_CE_Preorder_JE.png
BO3_CE_Preorder_HE.png


تریلر ها:

آپدیت خواهد شد.
هرگونه کپی برداری ممنوع میباشد.
 
Last edited by a moderator:
چرا بازی سیو نمیشه هر بار که از بازی میام بیرون دوباره که داخل میشم از اول میاد!!!!!

بازی چون تحت شبکس، باید به اینترنت وصل بشی تا آخرین چک پوینت رو برات بیاره

چون منم همین مشکلو داشتم، کلی مرحله میرفتم جلو، سیو هم میکردم ولی یه روز بعد میومدم میرفت از اول! بعدها فهمیدم اتصال به نت لازمه!
 
دیشب آپدیت 1.07 اومد، اگر آپدیت های قبلی رو داشته باشید حجم این آپدیت 1gbـه

Change log
MULTIPLAYER


General

  • Addressed issue where earned Dark Matter camos were not appearing on Black Market weapons.
  • Resolved bug where Players were unable to unlock Gold/Diamond camos on the Marshal16 and MX Garand if they earned Weapon Class Mastery before TU5.
  • Updated visuals for Prestige Kill Counter and Clan Tag.
  • Resolved issue where the wrong image would appear when a Player received the Reaper Geist Specialist theme in a Supply Drop.
  • Addressed bug where the NX ShadowClaw’s Bayonet would display the wrong image if banned or protected in Arenas.
  • Fixed issue where the wrong image was displayed for the LRX3 in the Custom Games Protect/Ban menu.
  • Updated Official Custom Variants for CWL Competitive Game Modes.
  • Added a Live Event viewer to allow Players to watch the Call of Duty World League games from the Main Menu.
General Gameplay

  • Fixed issue where a white image was appearing in the Killfeed for Fury Song kills.
  • Corrected bug where the Fury Song icon would display in the Killfeed whenever a Player received a kill with the Combat Knife.
  • Added ricochet damage for Care Package owners in Hardcore Modes.
  • Added ricochet damage for Players planting or defusing bombs in Search & Destroy in Hardcore Mode.
Scorestreaks

  • Wraith
    • Addressed issue where the Wraith was being destroyed by one less rocket than intended.
  • Rolling Thunder
    • Fixed bug where the Rolling Thunder could be seen on the mini-map by enemies who were not using the Engineer Perk.
Maps

  • Combine
    • Addressed exploit where players could mantle onto rocks near Start spawn and get outside of playable area.
  • Fringe
    • Addressed exploit where Players were able to gain an unfair advantage by standing atop invisible collision near Red Barn.
  • Infection
    • Prevented Player from escorting Safeguard robot from inside building.
  • Redwood
    • Spawned model near S&D Bomb Site B to prevent bad line of sight.
  • Skyjacked
    • Prevented Players from escorting the Safeguard robot from 2nd floor of buildings.
    • Adjusted Hardpoint Zone so players are unable to hold it from outside the building.
  • Splash
    • Spawned in additional collision to prevent Yellow Tube exploit.
    • Carved out collision in the Red tube to allow for better Player movement.
Weapons

  • ICR-1
    • Increased accuracy. Now has less recoil.
  • Iron Jim
    • Fixed consecutive attack speed to be consistent with other melee weapons.
Challenges

  • Fixed issue where Players were unable to earn progress towards the Chameleon camo if the Varix 3 was attached.
  • Addressed bug where the Marshal 16’s progression would count towards the MR6’s stats if using the Dual Wield attachment.
  • Resolved issue where the “Run and Gun” Prestige challenge would not track if Players gained kills using the Dual Wield attachment and the Gung-Ho Perk.
  • Addressed bug where Players were unable to earn progress towards the Chameleon camo if the Dual Wield Perk was equipped.
Arenas

  • General
    • Improved matchmaking in Arenas.
    • Fixed issues where Parties would occasionally be split when searching for a new Arena match.
    • Added neutral state to ban/protect options.
    • Players are now able to continue editing classes and streaks after pressing ‘Done.’
  • Custom Games
    • Added NX ShadowClaw to custom game competitive options.
  • Social:
    • Fixed issue where reporting a Player would not update with the correct name.

ZOMBIES


General

  • Addressed exploit in Daily Challenge system.
  • Fixed issue where Player could trigger the rocket shield functionality and/or GobbleGums when the scoreboard was on screen.
  • Fixed issue where a blank Daily Challenge card would appear in the after action report at the end of a local/offline Zombies game.
  • Fixed issue where Double Weapon XP meter did not accurately reflect the amount of XP earned after a match.
  • Alternate ammo types have received a balancing pass.
Der Eisendrache

  • Fixed multiple Zombie pathing exploits on Der Eisendrache.
  • Addressed a variety of exploits where Players were able to exit the playable area on Der Eisendrache.
  • Fixed issue where the Death Machine wasn’t doing appropriate damage at higher rounds.
  • Resolved bug around the Ragnarok DG-4’s slam ability.
  • Fixed bug where the Ragnarok DG-4’s FX would not turn off correctly when two were planted in sequence.
  • The Panzer Soldat has received a balancing pass.
  • Fixed issue where Players were able to duplicate upgraded Bows.
  • Addressed several bugs surrounding the main Easter Egg quest.
  • Addressed invisible collision issues during the Keeper battle.
  • Resolved bug with the plunger melee weapon.
  • Fixed issue where the jump pads would not activate.
  • Resolved issue where in-game characters could be heard speaking to one another during cinematic sequences.
Dead Ops Arcade II

  • Fixed a bug where Firepower fate weapon did not upgrade to purple version.
  • Eliminated a very small time window where Player exiting a vehicle was vulnerable to damage.
  • New pickup added post round 24; Coat of Arms.
  • Increased Siegebot Player vehicle time by 10 seconds for balancing purposes.
  • Increased the health of the Golden Egg by 3x.
 
سلام دوستان
چند روزه که تو ملتی پلیر بشدت لگ دارم
کسی دیه هم این مشکل رو داره ؟ راه حلی وجود داره ؟
یا کلا مشکل از خود سرورها بازی هست ؟
 
درود
نتم که فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه
همیشه هم تو ملتی پلیر ۴ خط هستم
اما تو این ۲-۳ روزه زیاد لگ میزنه !





سلام
اینجور که عکس ها نشون میده وضعیت نتتون بسیار مناسبه (حداقل توی ایران :D) پس من اشتباه میکردم و احتمال زیاد برمیگرده به همون سرورهای بازی و مچ میکینگ
 
درود
دی ال سی Awakening رو خریدم و به بازی هم اضافه شده
اما نمیدونم چجوری باید بازی کنم ، یعنی اینکه تو ملتی پلیر فقط همان مپ های قدیمی میاد که همیشه بود و فقط تو قسمت کاستومایز به مپ های جدید دسترسی دارم
 
واقعا عجیبه.
اینهمه توی فرندام دوستان ایرانی هستن که دارن کال میزنن ولی نمیان یه تیم بشیم باهم بازی کنیم با پینگ بهتر.واقعا ایرانیها نمیتونن با هم زندگی کنن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or