Multi Platform Call of Duty Black Ops: Cold War

سازنده
Treyarch
تاریخ انتشار
November 2020
ناشر
Activision
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
163693

Platforms Xbox Series S|X, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4, PC
Developers Raven Software, Treyarch
Publishers Activision
Release Date November 13, 2020





@saeed_sg از Call of Duty : Black Ops Cold War چه می‌دانیم ؟ - بازی سنتر


بر اساس اطلاعات منتشر شده در جریان پخش زنده افتتاحیه گیمزگام امسال و دیگر اطلاعاتی که پیش تر از محتوای بازیِ Call of Duty : Black Ops Cold War بدست آمده است. این نسخه یک دنباله مستقیم از نسخه اول Black Ops و در دوران جنگ سرد خواهد بود.
بی شک عنوان Call of duty Black Ops یکی از نسخه های موفق و برجسته از مجموعه Call of duty بخصوص از منظر داستانی بوده است، جالب است بدانید David S. Goyer مشاور فیلمنامه نسخه اول Black Ops و همینطور نویسنده فیلم تحسین شده The Dark Knight (2008)، نویسندگی این نسخه را نیز برعهده خواهد داشت.

برای مشاهده آیتم ویدیویی از Call of Duty : Black Ops Cold War چه می‌دانیم؟ در یوتوب کلیک کنید

در Black Ops Cold War بار دیگر با شخصیت های دوست داشتنی Mason ، Woods و Hudson از نسخه اول و همینطور شخصیت کاریزماتیک جدید Russel Adler بعنوان یکی از ماموران مخفیِ کارکشته CIA روبرو خواهیم بود . Adler یکی از شخصیت های کلیدی داستان و با پیشینه حضور در ویتنام است که مسائل را شخصی می‌کند و هر آنچه که بخواهد بدست می آورد. در تریلرهای منتشر شده شاهد حضور ریگان رییس جمهور وقت آمریکا در جلسه هستیم. اگرچه عمده اتفافات و شخصیت های بازی فیکشنال و غیرواقعی هستند اما در بستر رویدادهای واقعی رخ میدهند. حتی برخی از متریال داستانی از اسنادی که به تازگی از طبقه بندی محرمانه خارج شده اند برداشت شده است.

Call of Duty Cold War Reveal “Mason , Hudson , Woods”
Call of Duty Cold War Reveal
Russel Adler
COD-CW-Reveal-Crew-01
Lawrence Sims
COD-CW-Reveal-Crew-02
Helen Park
COD-CW-Reveal-Crew-04
Lazar Azoulay
COD-CW-Reveal-President-01
Ronald Reagan
داستان
داستان بازی در دوران اوج جنگ سرد در اوایل دهه هشتاد میلادی در سال 1981 روی میدهد. البته اشاره شده است که بازی دارای خط زمانی چندگانه خواهد بود . پارانویا، تئوری توطئه و سایه وحشت از جنگ جهانی سوم تم و فضای بازی را تشکیل میدهد. داستان بازی از آنجایی آغاز میشود که طبق اطلاعات بدست آمده یک جاسوس شوروی با اسم رمز Perseus پس از سیزده سال سکوت دوباره به فعالیت پرداخته است ، Perseus که سابقه سرقت اطلاعاتِ پروژه منهتن از نیومکزیوی آمریکا در 1943 و حضور خرابکارانه در ویتنام سال 1968 را دارد، بار دگیر در صدد صدمه به غرب و برهم زدن نظم برقرار بر جنگ سرد است و ماموریت جدید Adler دستگیری Perseus است .
همچنین برخی شایعات و ‌گمانه‌زنی‌ها از احتمال بازگشت شخصیت Viktor Reznov این شخصیت فراموش نشدنی از Call of Duty Black Ops حکایت دارند، از آنجایی که مرگ Reznov بصورت مستقیم در آن نسخه نمایش داده نشد ، حضور وی در این قسمت محتمل خواهد بود.

COD-CW-Reveal-Perseus-01 “Perseus”گیم‌پلی و مراحل
قابلیت ساخت کارکتر و انتخاب جنسیت ، رنگ پوست، پیشینه نظامی ،محل تولد و ویژگی های رفتاری که برخی از آنها منجر به تغییر برخی قابلیت های گیم پلی از جمله سرعت تعویض خشاب ، نشانه گیری و دیگر ویژگی ها می شود، در بازی وجود خواهند داشت.
مراحل black ops cold war دارای ماموریت های جانبی خواهد بود که با بدست آوردن intel ها از گوشه و کنار نقشه در جریان بازی آنلاک می شوند. اگرچه همچنان بعضی ماموریت ها در بازی خطی خواهند ماند اما در برخی از آنها شاهد ویژگی هایی هستیم که پیش ازین در گیم پلی مجموعه کالاف دیوتی دیده نشده یا کمتر دیده شده اند از جمله اینکه پلیرها در جریان برخی ماموریت های بازی قابلیت انتخاب نحوه انجام مرحله از جمله مخفی کاری، تهاجمی و دیگر روش ها و همینطور قابلیت انتخاب دیالوگ های تعاملی در روند بازی را خواهند داشت و در نهایت این نسخه دارای چند پایان خواهد بود. توسعه دهندگان بازی فلش بک های روانشناسه ی سری بلک اوپس را فراموش نکرده اند و در جریان بازی سری به جنگ ویتنام خواهید زد. این فلش بک قرار است چندین مرتبه با تغییرات مختلف تکرار شود.

COD-CW-Reveal-01 “Vietnam”
COD-CW-Reveal-woods-02
Call of Duty Cold War Reveal
COD-CW-Reveal-woods-01
COD-CW-Reveal-04
COD-CW-Reveal-woods-03
COD-CW-Reveal-03
آسیا ، اروپا ، آمریکای شمالی ، آمریکای لاتین ، شوروی ، ترکیه و ویتنام از جمله مکان هایی هستند که توسعه دهندگان اعلام کرده اند در آنها به انجام ماموریت خواهید پرداخت ، از جمله مکان های مشهوری که در بازی خواهیم دید، ساختمان Lubyanka مقر فرماندهی KGB خواهد بود که بعنوان یک مامور دو جانبه به آن وارد خواهید شد. انتخاب چگونگی پیش برد این مرحله بر عهده پلیر است.

Call of Duty Cold War Reveal
“Russel Adler”
همچنین در اطلاعات منتشر شده به انجام ماموریت نفوذ به ساختمان اصلی یک مرکز آموزشی واقع در اوکراین پشت مرز فرضی Iron Curtain اشاره شده است که از معماری تیپیکال شهر های آمریکایی در ساختمان های ساختگی در داخل آن مرکز آموزشی برای آشنایی ماموران شوروی بکار رفته که شامل سینما ، رستوران ، مرکز آرکید و موارد دیگر است. از جمله سلاح ها و تجهیزاتی که در بازی دیده شده و گمان می‌رود در نسخه نهایی بازی وجود داشته باشند M16-A1 ، MP5 ، AKS74u ، Type 63، CAR-15، Ak-5C، AK-47، SPAS 12، RPD، G3 ، 77E ، BOW ، M1911، Tomahawk Axe ، C4 و Body Armor .

Call of Duty Cold War Reveal

در اطلاعات منتشر شده به انجام ماموریت نفوذ به ساختمان اصلی یک مرکز آموزشی واقع در اوکراین پشت مرز فرضی Iron Curtain اشاره شده است که از معماری تیپیکال شهر های آمریکایی در ساختمان های ساختگی در داخل آن مرکز آموزشی برای آشنایی ماموران شوروی بکار رفته که شامل سینما ، رستوران ، مرکز آرکید و موارد دیگر است.
مولتی‌پلیر
بخش مولتی پلیر و زامبی ها برای Black Ops Cold War تایید شده است و همانند Modern Warfare دارای بتل پس خواهد بود و خبری از لوت باکس و سیزن پس نیست.
طبق اعلام توسعه دهندگان Warzone و بخش مولتی پلیرِ Black Ops Cold War باهم در ارتباط خواهند بود و آیتم های Inventory شما در وارزون از جمله اپراتور ها و Blue Print هایی که آنلاک شده باشند همچنان قابل استفاده خواهند بود.
در انتهای تریلری که چندی پیش برای معرفی بازی منتشر شده تصاویری از یک درگیری در منطقه بیابانی به همراه چند خودرو باگی ، تعدادی هلی کوپتر و بمباران هوایی را نمایش می دهد که می‌تواند مربوط به مد های مولتی پلیر باشد.

Call of Duty Cold War Reveal

تاریخ عرضه بتا مولتی پلیر بازی تصادفاً در پیغام پیشفروش Black Ops Cold War در منوی بازی Call of Duty World War II (COD:WWII) روز هشتم اکتبر قید شده بود که بعداً همین تاریخ در تریلری که در تاریخ نهم سپتامبر از بازی پخش گردید تایید شد . بنابراین روز ۱۷ مهر ۱۳۹۹ بازیکنانی که این عنوان را بر روی ps4 پیش‌خرید کرده اند و کمی بعد از آن سایر پلتفرم ها قادر خواهند بود به تجربه نسخه بتا بازی Black Ops Cold War بپردازند.

ظاهراً مولتی پلیر cold war توجه ویژه ای به وسایل نقلیه دارد ، در تریلر منتشر شده برای بخش مولتی پلیر بازی انواع وسایل نقلیه از جمله قایق ها ، جت اسکی ، هلی کوپتر ، تانک ، خودرو و حتی موتورسیکلت دیده میشوند که انتظار میرود لحظات هیجان انگیزی را رقم بزند. همچنین محیطهای متنوعی از نظر جغرافیایی و آب و هوایی نمایش داده شد : شهر میامی، ازبکستان ، آنگولا ، آتلانتیک شمالی (اقیانوس اطلس شمالی) و کوه های اورال (Ural Mountains) واقع در سرزمین روسیه از جمله مکان هایی خواهد بود که در بخش چند نفره Call of Duty Black Ops Cold War تجربه مبارزه در آنها را خواهید داشت.

دیگر جزییات
لازم به ذکر است مولتی پلیر این عنوان بصورت بین نسلی (Cross-Gen) و کراس پلی (Cross-Play) قابل بازی است، یعنی شما می‌توانید فارق از پلتفرمی که در آن قرار دارید با دوستان خود به انجام بازی بپردازید. اطلاعات بیشتر از مولتی پلیر Call of Duty : Black Ops Cold War در تاریخ نهم سپتامبر (19 شهریور) منتشر خواهد شد.

تاریخ انتشار این عنوان برای کامپیوتر، اکس باکس وان و ps4 بیست و سوم آبان ماه (13 نوامبر) اعلام شده است ، توسعه این عنوان را استدیو های Raven و Treyarch بر عهده دارند ، استدیو Raven توسعه بخش داستانی را برعهده داشته و استدیو Treyarch جهت توسعه این نسخه برای نسل آینده کنسول ها و مولتی پلیر به Raven ملحق شده است ، بهینه سازی موتور بازی بخصوص در بخش نورپردازی و سایه ها برای پشتیبانی از Ray Tracing و همینطور نرخ فریم بالاتر و لودینگ سریع برای کنسول های نسل بعدی را تایید کرده اند. این عنوان در تعطیلات پایان 2020 برای کنسول های نسل بعدی در دسترس خواهد بود.

قیمت این عنوان برای کامپیوتر و کنسول های PS4 و ایکس باکس وان 60 دلار و برای PS5 و Xbox Series X برابر با 70 دلار و شامل بهینه سازی های سخت افزاری که پیش تر ذکر شد خواهد بود. توجه داشته باشید که شما قادر هستید از ابتدا نسخه دیجیتال قابل ارتقا به نسل بعدی تحت عنوان Cross-Gen Bundle را روی استور کنسول نسل فعلی خریداری کنید. نسخه های فیزیکی نسل فعلی به واسطه امکان Backward Compatibility روی نسل بعد قابل اجرا هستند ولی ویژگی های سخت افزاری نسل بعدی را ندارند. اگرچه امکان خریداری پک آپگرید 10 دلاری برای نسخه Playstation فراهم خواهد بود.
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,277
نام
مهدی
آقا ما که بیشتر مولتی میزنیم بیخیال این بازی شیم؟
سلام.
مولتی پلیر بازی سطح کیفیش برای استاندارد نسل 7 یعنی دوران ps3 هستش.فقط اومدن مقداری با گرافیک و رنگ و لعاب برچسب یه عنوان بین نسلی 8 و 9 زدن.عین این میمونه که بر روی یه دیوار ویران شده رنگ بپاشی !
اگر میخوای یه گیم پلی کهنه و زوار در رفته رو تجربه کنی پس معطل نکن برو سمتش.اما اگر انتظار مدرن وارفر 2019 که سطح گیم پلیش باعث شد بخش مولتی پلیر کل فرانچر کال اف دیوتی یه جهش عظیم رو به بالا برداره بهتره کلا بیخیالش شی. من واقعا برای ناشر بازی یعنی اکتیویژن متاسفم که اجازه داده همچین زباله ای ادامه دهنده راه نسخه ی پارسال باشه.اگر کلد وار پارسال میومد و مدرن وارفر امسال باز قابل تحمل تر بود.همچنین برای تری آرک متاسفم که باید عنوانی رو بسازه که حتی از بلک اوپس 3و4 که خودشون سابق ساختنم پایین تر باشه.
واقعا دیگه نمیدونم در قالب چه جملاتی این فاجعه رو توصیف کنم !
فرداشب سیزن هفتم مدرن وارفر میاد و گروه SAS به فرماندهی کاپیتان پرایس تکمیل میشه و در واقعه کارکتر محبوب سوپ رو به بازی اضافه میکنن به همراه چندین اسلحه , مپ و مودهای جدید.من همین الان دارم لحظه شماری میکنم برای سیزن هفتم.در صورتی که سر سوزنی برای 10 دسامبر که سیزن اول کلد وار میاد هایپ نیستم و از سر ناچاری بازیش میکنم چون به هر حال فن سری cod هستم.
 

MHD.ir

کاربر سایت
Feb 11, 2017
654
نام
محمد
سلام.
مولتی پلیر بازی سطح کیفیش برای استاندارد نسل 7 یعنی دوران ps3 هستش.فقط اومدن مقداری با گرافیک و رنگ و لعاب برچسب یه عنوان بین نسلی 8 و 9 زدن.عین این میمونه که بر روی یه دیوار ویران شده رنگ بپاشی !
اگر میخوای یه گیم پلی کهنه و زوار در رفته رو تجربه کنی پس معطل نکن برو سمتش.اما اگر انتظار مدرن وارفر 2019 که سطح گیم پلیش باعث شد بخش مولتی پلیر کل فرانچر کال اف دیوتی یه جهش عظیم رو به بالا برداره بهتره کلا بیخیالش شی. من واقعا برای ناشر بازی یعنی اکتیویژن متاسفم که اجازه داده همچین زباله ای ادامه دهنده راه نسخه ی پارسال باشه.اگر کلد وار پارسال میومد و مدرن وارفر امسال باز قابل تحمل تر بود.همچنین برای تری آرک متاسفم که باید عنوانی رو بسازه که حتی از بلک اوپس 3و4 که خودشون سابق ساختنم پایین تر باشه.
واقعا دیگه نمیدونم در قالب چه جملاتی این فاجعه رو توصیف کنم !
فرداشب سیزن هفتم مدرن وارفر میاد و گروه SAS به فرماندهی کاپیتان پرایس تکمیل میشه و در واقعه کارکتر محبوب سوپ رو به بازی اضافه میکنن به همراه چندین اسلحه , مپ و مودهای جدید.من همین الان دارم لحظه شماری میکنم برای سیزن هفتم.در صورتی که سر سوزنی برای 10 دسامبر که سیزن اول کلد وار میاد هایپ نیستم و از سر ناچاری بازیش میکنم چون به هر حال فن سری cod هستم.
به نظر من دلیل اصلی پسرفت این نسخه نداشتن فرصت کافی برای سازنده بود چون قرار بود cod امسال sledgehammer بسازه یهو اومدن تیم سازنده رو عوض کردن اینام با این اوضاع کرونا اومدن یه چیز عجله ای سر هم کردن شده این
 

Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,437
نام
Nightwing
سلام.
مولتی پلیر بازی سطح کیفیش برای استاندارد نسل 7 یعنی دوران ps3 هستش.فقط اومدن مقداری با گرافیک و رنگ و لعاب برچسب یه عنوان بین نسلی 8 و 9 زدن.عین این میمونه که بر روی یه دیوار ویران شده رنگ بپاشی !
اگر میخوای یه گیم پلی کهنه و زوار در رفته رو تجربه کنی پس معطل نکن برو سمتش.اما اگر انتظار مدرن وارفر 2019 که سطح گیم پلیش باعث شد بخش مولتی پلیر کل فرانچر کال اف دیوتی یه جهش عظیم رو به بالا برداره بهتره کلا بیخیالش شی. من واقعا برای ناشر بازی یعنی اکتیویژن متاسفم که اجازه داده همچین زباله ای ادامه دهنده راه نسخه ی پارسال باشه.اگر کلد وار پارسال میومد و مدرن وارفر امسال باز قابل تحمل تر بود.همچنین برای تری آرک متاسفم که باید عنوانی رو بسازه که حتی از بلک اوپس 3و4 که خودشون سابق ساختنم پایین تر باشه.
واقعا دیگه نمیدونم در قالب چه جملاتی این فاجعه رو توصیف کنم !
فرداشب سیزن هفتم مدرن وارفر میاد و گروه SAS به فرماندهی کاپیتان پرایس تکمیل میشه و در واقعه کارکتر محبوب سوپ رو به بازی اضافه میکنن به همراه چندین اسلحه , مپ و مودهای جدید.من همین الان دارم لحظه شماری میکنم برای سیزن هفتم.در صورتی که سر سوزنی برای 10 دسامبر که سیزن اول کلد وار میاد هایپ نیستم و از سر ناچاری بازیش میکنم چون به هر حال فن سری cod هستم.
ممنون از توضیحاتت
امیدوارم مادرن وارفر حالا حالا ها ساپورت بشه و لابیش رو هیچوقت خالی نبینیم. حداقل فعلا!
 

Sam Drake

Shook Ones
Gold User
Dec 24, 2010
542
نام
Ahmadreza
مولتی پلیر بازی برای من‌ی که آخرین CODی که آنلاین بازی کردم BO2 بود بد نیست. باید توجه داشت که بازی تازه عرضه شده و هنوز خیلی محتویات داره که بهش اضافه نشده. برای تجربه کردن اونقدر هم بد نیست. مود های کلاسیکش مثل domination یا hardpoint میتونن به خوبی سرگرمتون کنن. تا یه مدت دیگه هم قطعا کلی محتویات جدید اضافه میشه.
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,748
نام
علی
خب مپ nuketown به بازی اضافه شد :D
فقط می تونم بگم اگه mwدارین دلیلی نداره به خاطر مولتی بیاین سمت این بازی ولی خب تجربه ی بخش داستانی جذابه و زامبیش هم می تونه تا یه مدتی سرگرمتون کنه!
امتیاز من به بخش های مختلف بازی
مولتی پلیر6/10
داستانی8/10
زامبی7/10
 

ramin_m125

کاربر سایت
Dec 27, 2015
261
خب مپ nuketown به بازی اضافه شد :D
فقط می تونم بگم اگه mwدارین دلیلی نداره به خاطر مولتی بیاین سمت این بازی ولی خب تجربه ی بخش داستانی جذابه و زامبیش هم می تونه تا یه مدتی سرگرمتون کنه!
امتیاز من به بخش های مختلف بازی
مولتی پلیر6/10
داستانی8/10
زامبی7/10
مولتی MW که واقعا خوب بود ( البته از نظر بالانس یکم اوایل مشکل داشت با اون شات گانای لعنتی، و البته SBMM، که بیخیالش هم نمیشن)
من از گیم مولتی BO4 هم راضی بودم.
این نسبت به اون چطوره؟ چه مشکلی داره؟ (به جز مپ های کم)
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,748
نام
علی
مولتی MW که واقعا خوب بود ( البته از نظر بالانس یکم اوایل مشکل داشت با اون شات گانای لعنتی، و البته SBMM، که بیخیالش هم نمیشن)
من از گیم مولتی BO4 هم راضی بودم.
این نسبت به اون چطوره؟ چه مشکلی داره؟ (به جز مپ های کم)
در واقع بزرگترین مشکلش اینه که تفاوت خاص و پیشرفتی احساس نمی کنین حتی منو ها هم تقریبا همون منوی مدرن وارفیره!
ولی خب بزرگترین مشکل من بالانس نبودن اسلحه ها و مپ های بازیه که از این هشتا به شخصه از 5تاش متنفرم و بنظرم اصلا خوب طراحی نشدن!
 

ramin_m125

کاربر سایت
Dec 27, 2015
261
در واقع بزرگترین مشکلش اینه که تفاوت خاص و پیشرفتی احساس نمی کنین حتی منو ها هم تقریبا همون منوی مدرن وارفیره!
ولی خب بزرگترین مشکل من بالانس نبودن اسلحه ها و مپ های بازیه که از این هشتا به شخصه از 5تاش متنفرم و بنظرم اصلا خوب طراحی نشدن!
کال آف هم داره میشه مثل فیفا انگار
اگر مولتی رو ثابت میزاشتن بمونه ( مثل کاری که با وارزون کردن) و هرسال فقط یه سینگل پلی میدادن بهتر بود ( تقریبا مثل کاری که دستینی انجام میده)

آره مپ ها رو تو ریویوو ها هم میگفتن چند تاش خوبه فقط.
مپ نوک تاون هم که الان دیدم، دقیقا همونی هست که توی Bo4 بود.
 

omid248

کاربر سایت
May 27, 2018
134
تنها مپ مولتی که اصلا طرفدار نداره مپ miami هستش که هیشکی سمتش نمیره به خاطر اینکه تودرتو هستش اما مپ های دیگه این مشکل ندارن من تو mw فقط مود 12v12 بازی میکردم و مپ های زیادی هم داشت اما تو black ops کلا تا الان ۳تا مپ داره اما مپ های کوچیکش جذابه .روزهای اول که اومد خیلی سرد شده بودم اما بیشتر که بازی کردم به خاطر سرعت بازی خوشم اومد با اینکه هنوز فصل اول نیمده بالانس نشده اما جذابه
 

Sam Drake

Shook Ones
Gold User
Dec 24, 2010
542
نام
Ahmadreza
به نظرم Nuketown هم خیلی خوب شده. یه طرح کلاسیک خیلی قشنگی داره به نسبت نسخه های قبلی به نظرم جالب تر شده. امیدوارم زودتر survival zombie ش هم اضافه شه یه حالی کنیم :D

تنها مپ مولتی که اصلا طرفدار نداره مپ miami هستش که هیشکی سمتش نمیره به خاطر اینکه تودرتو هستش اما مپ های دیگه این مشکل ندارن من تو mw فقط مود 12v12 بازی میکردم و مپ های زیادی هم داشت اما تو black ops کلا تا الان ۳تا مپ داره اما مپ های کوچیکش جذابه .روزهای اول که اومد خیلی سرد شده بودم اما بیشتر که بازی کردم به خاطر سرعت بازی خوشم اومد با اینکه هنوز فصل اول نیمده بالانس نشده اما جذابه
سرعت بالای بازی احساس میکنم بیشتر به خاطر MP5 لعنتیه :D
لامصب یارو رو میبینی با لول 8 9 یه MP5 میگیره دستش کل مپ رو جارو میکنه ?
 

omid248

کاربر سایت
May 27, 2018
134
به نظرم Nuketown هم خیلی خوب شده. یه طرح کلاسیک خیلی قشنگی داره به نسبت نسخه های قبلی به نظرم جالب تر شده. امیدوارم زودتر survival zombie ش هم اضافه شه یه حالی کنیم :D


سرعت بالای بازی احساس میکنم بیشتر به خاطر MP5 لعنتیه :D
لامصب یارو رو میبینی با لول 8 9 یه MP5 میگیره دستش کل مپ رو جارو میکنه ?
تو فصل اول mp5 بالانس میکنن ،از دید فن نگاه میکنم بازی رو من لذت میبرم گرچه با آپدیت های بدی بعضی نواقص باید برطرف بشه
 
  • Like
Reactions: Sam Drake

POOYA1989

Future Breed Machine
کاربر سایت
Jan 1, 2011
1,341
نام
Pooya
Cold War در بخش چند نفره، تا اینجا به شدت از مشکل کمبود محــتوا رنج می‌بره! نقشه‌ها تعدادشون کمه، بازی واسلحـه‌ها اصلاً بالانس نیست، مُد‌های جدید ابداً جذابیت ندارن
حتی بخش زامبی که همیشه Treyarch خیلی روش مانور می‌داد، تو این نسخه در عین سرگرم کننده بودن یک پسرفت کامل به نظر میاد.

در مجموع اگر MW2019 رو دارید و ازش لذت می‌برید، هیچ منطقی وجــود نداره که سمت این بازی برید. حداقل در حال حاضــر.

پ.ن: نکات گفته شده مربوط به بخش چند نفره بازی هست.
 

orbis

کاربر سایت
Jun 11, 2013
291
نام
محمد رضا
سرورای بازی برای دانلود بخش کمپین فیلتره؟
من دیسک بازی رو تهیه کردم همه بخش ها برام بازه ولی وقتی میخوام وارد کمپین بشم میگه باید دانلود کنیش وقتی میزنم که دانلود کنه منتقل میکنه منو به استور و ارور میده که بعدا امتحان کنید. این مشکل رو روی ps4 دارم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر