Call of Duty جدید برای 2013 تایید شد

HoR!ZoN

کاربر سایت
Feb 11, 2010
2,088
نام
Milad



CallofDuty_58400_640screen.jpg





امروز شرکت Activsion تایید کرد که عنوان Call of Duty بعدی، در سال 2013 لانچ خواهد شد. اخبار حاکی از آن است که آقای Eric Hirshberg از Activison، در جریان مراسم مالی Activsion، این مطلب را عنوان کرد و امیدوار است که نسخه بعدی Call of Duty رکورد Call of Duty Black Ops 2 را هم بشکند.

Hirshberg بیان می کند: " فرانچایز Call of Duty ادامه ای بر نوار اختراعات ما خواهد بود و ما همانطور که انتظار داریم این بازی برای سال 2013 در نظر گرفته شده است و می توان گفت اینبار نوار اختراعات و پیشرفت ما این سری خیلی بیشتر شده و در بالاترین سطح خود قرار خواهد گرفت. "

همچنین آقای Dennis Durkin از شرکت Activsion نیز اضافه می کند: " امسال سالی حساس و پرنوسان برای صنعت بازی های ویدیوی به علت عوض شدن کنسول های نسل حاضر با نسل بعد خواهد بود که باعث می شود پیش بینی در مورد آینده بازی های بیشتر به چالش کشیده شود. به هرحال بازی Call of Duty، اساسا با روش ها و شیوه ها و نقشه هایی که در سر داریم، می خواهیم همانند همیشه این بازی را در Q4 سال عرضه کنیم. "

Call of Duty فعلا نام گذاری نشده Activsion، انتظار می رود در سه ماهه چهارم 2013 روانه بازار شود به طوری که فعلا اسمی از استدیو سازنده آن برده نشده است.

تاکنون شایعات زیادی در مورد نام بازی گفته شده ولی به احتمال فراوان Moder Warfare 4، نام این بازی خواهد بود که Activsion آنرا به یکی از استدیو هایش محول کرده است.

استدیو های سازنده سری Call Of Duty عبارتند از: Infinity Ward ،Treyarch ،Raven Software ،Sledgehammer Games ،Neversoft Entertainment.

 

Letho

کاربر سایت
May 5, 2012
257
فرانچایز Call of Duty ادامه ای بر نوار اختراعات ما خواهد بود و ما همانطور که انتظار داریم این بازی برای سال 2013 در نظر گرفته شده است و می توان گفت اینبار نوار اختراعات و پیشرفت ما این سری خیلی بیشتر شده و در بالاترین سطح خود قرار خواهد گرفت. "

تنها در صورتی حرفش قابل قبوله که بازی برای نسل بعد باشه. اگه بازی باز هم برای این نسل عرضه بشه این حرف های نوآوری و اختراعات همش کشک هست :d
 

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
به احتمال زیاد، Call of Duty 2013 بر روی پلتفرم‌های نسل حاضر عرضه خواهد شد و فکر کنم سال آینده هم این نسخه روی کنسول‌های نسل بعد پورت شود. البته امسال CoD، رقابت بسیار سختی با GTA V داره که بعید می‌دونم فروشش از Black Ops II بیشتر باشه. چون Black Ops II موقعی عرضه شد که بازی بزرگی همزمان با او عرضه نشد و می‌توانست به راحتی بتازد. اما امسال سدِ محکمی مقابلش ایستاده.

با آغاز نسل بعد، مطمئناً شاهد نسخه‌های دیگری از CoD خواهیم بود که قطعاً از همین الآن Activision داره برنامه ریزی می‌کنه که CoD در نسل بعد همانند این نسل، بدرخشد.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
به نظرم حالا که داستان سری Modern Warfare با شماره سوم تموم شد و نسل جدید هم داره شروع میشه، یه داستان جدید و یه سری جدید رو روایت کنن خیلی بهتره. البته اسم Modern Warfare خیلی بزرگه و نمیشه به راحتی ازش گذشت ولی به هر حال همه بازی رو با نام Call of Duty میشناسن و فروش خودش رو میکنه :D
 

Mr. Dante

کاربر سایت
Jan 25, 2013
76
نام
کیوان
با این که کال اف هر سال مثل پارساله و این نارحت کنندس اما همچنان سر گرم کنندس و هر چه قدر هم تکراری باشه بازم یه شاهکار هست که میتونه با این روند تکراری خیلیا رو سرگرم کنه.
 

Mr. Dante

کاربر سایت
Jan 25, 2013
76
نام
کیوان
با این که کال اف هر سال مثل پارساله و این نارحت کنندس اما همچنان سر گرم کنندس و هر چه قدر هم تکراری باشه بازم یه شاهکار هست که میتونه با این روند تکراری خیلیا رو سرگرم کنه.
 

GPSY

کاربر سایت
Dec 30, 2010
2,002
نام
اسماعیل
فقط gta v نیست که!!!بتلفیلد 4 رو میخوان چیکارش کنن؟!!!؟؟تازه من میتونم پیش بینی کنم تا 2030 این بازی Q4 هر سال عرضه میشه:d
 

Saber

F.A.M.I.L.Y
Loyal Member
Jun 16, 2009
3,878
نام
صابر
یکی نیست بگه لا مذه8با امون بدید ما نسخه ی قبلی رو تموم کنیم !
من هنوز Modern Warfare 3 هم تموم نکرده ام :|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر