Bungie می گوید حرکت از Halo به طرف ساخت Destiny مانند یک آزادی بود، این یک اصل مهم برای استدیویی است که به دنبال خلاقیت و تجربه های جدید است.
David “Deej” Dague مدیر روابط عمومی استدیو، در مصاحبه ای که با Usa Today داشت گفت این برای Bungie مهم است که چیز های جدیدی را تجربه کند و در ادامه اضافه کرد :" ما هیچ زمان تجربه هایی که در طی ساخت Halo بدست آوردیم را فراموش نخواهیم کرد."
او گفت:
او در ادامه اشاره کرد که ترک کردن فرانچایز Halo به کمک افراد متعددی در استدیو انجام شده.
بعد از این که ساخت Halo به استدیوIndustries 343 محول شد، Bungie در حال حاضر قادر است تمام تمرکز خود را برای انجام برنامه 10 ساله خود بر روی destiny بگذارد.
عنوان Destiny روز سه شنبه بر روی PS4,PS3,X360,XBOX ONE منتشر شد
Source 1
Source 2
![xu7ka73rrxkbezqivmdr.png](/proxy.php?image=http%3A%2F%2F8pic.ir%2Fimages%2Fxu7ka73rrxkbezqivmdr.png&hash=17d541e6a2eaaaba544622d6a0378382)
David “Deej” Dague مدیر روابط عمومی استدیو، در مصاحبه ای که با Usa Today داشت گفت این برای Bungie مهم است که چیز های جدیدی را تجربه کند و در ادامه اضافه کرد :" ما هیچ زمان تجربه هایی که در طی ساخت Halo بدست آوردیم را فراموش نخواهیم کرد."
او گفت:
" استدیو ما هیچ وقت بر دستاورد ها و تجربه هایی که از Halo بدست آوردیم چشم پوشی نخواهد کرد. اما به عنوان سازندگان، هنرمندان و افرادی که دارای ذهنیتی برای ساخت یک بازی جدید و متفاوت هستند، این مسئله ای هیجان انگیز می باشد و مانند یک آزادی است. و با خود میگوییم، در حال حاضر میخواهیم چه نوع داستانی را روایت کنیم؟"
او در ادامه اشاره کرد که ترک کردن فرانچایز Halo به کمک افراد متعددی در استدیو انجام شده.
بعد از این که ساخت Halo به استدیوIndustries 343 محول شد، Bungie در حال حاضر قادر است تمام تمرکز خود را برای انجام برنامه 10 ساله خود بر روی destiny بگذارد.
عنوان Destiny روز سه شنبه بر روی PS4,PS3,X360,XBOX ONE منتشر شد
Source 1
Source 2
آخرین ویرایش: