Bungie بازی Destiny در GDC رونمایی می‌شود.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
cq791xznhaxvf94sywt5.jpg



Bungie رسما اعلام کرد در همایش GDC از بازی Destiny با موضوع : شجاعت در دنیایی جدید. IP جدید Bungie طی زمانی 1 ساعته رونمایی خواهد کرد. Joe Staten مدیر طراحان و Christopher Barrett کارگردان هنری این استدیو که 11 سال است در Bungie فعالیت می‌کنند در این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد آنان از نگرش اصلی به سیستم طراحی نبرد های آزمایش شده Bungie باز می گردد و نگاهی به تکنیک های جهانی سازی، که از مفاهیم اولیه به مرحله تولید شکل می گیرد سخن می‌گویند.Staten و Barrett همچنین شما را دعوت میکنند که به خود دنیای Destiny بنگرید که به عقیده اعضای تیم Bungie جایی خواهد بود که عظیم ترین ماجراجویی های 10 سال آینده این استودیو در آن رخ خواهد داد سخن خواهند گفت.

ناشر بازی Activision هنوز هیچ گونه صحبتی درمورد کنفرانس Bungie و نمایش Destiny انجام نداده است اما Bungie حضور خود را در GDC تایید کرد ماه نوامبر این استدیو وب سایتی را بازگشایی کرد که به شایعات درمورد اطلاعات و عکس‌های هنری درز کرده این بازی دامن زد.

داستان بازی 700 سال بعد روی کره زمین و در شهری به نام Last City اتفاق می افتد. در دنیایی که منظومه شمسی پوشیده از بقایای عصر طلایی انسان هاست. در همین زمان یک سفینه فضایی عجیب و فوق العاده غول پیکر بر فراز زمین ظاهر می شود و ابعاد عظیم و شکل ظاهری آن به نوعی است که می توان آن را Second Moon (ماه دوم) نامید.در همین زمان هیولاهای بیگانه و عجیبی نیز از گوشه و کنار کهکشان به قصد اشغال زمین و Last City هجوم می آورند. عنوان Destiny گویا قرار است برای Xbox 360, PlayStation 3 و Xbox بعدی ساخته شود و بعد از مدتی برای کنسول بعدی PlayStation و PC منتشر گردد.

Activision در پاسخ به سوال Polygonدر مورد تایید حضور Bungie در GDC گفت:" هیچ حرفی در این مورد برای گفتن نداریم."

 
آخرین ویرایش:

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
این بازی طوری بترکونه که تمام شوتر های اول شخص خجالت بکشن باهاش رقابت کنن !! البته یه بازی هست که اونم واسه خود بانجیه و جز رقیب حساب نمیاد :d

حالا کی گفته شوتر اول شخصیه ؟!
حالا کی گفته اول شخص نیست؟
 
آخرین ویرایش:

GT5

کاربر سایت
Nov 4, 2010
821
نام
امين
بازی جالبی باید باشه
ببینم میتونه به پای رقیبش برسه
اکتی تا چند وقت دیگه میتونه بدهی آمریکا رو از جیب خودش بده:d
 

SAEIDX360

کاربر سایت
Jun 17, 2008
392
نام
سعید
تو روحتون هیچی نشده چه هایپ زده شدیم رفت!!!;-) واقعا که بانجی تو کارایی که تحویل میده یکی دو نسل رو با همون سیستم گیم پلی فوق العاده جذاب و روانش فوق العاده اعتیاداور که داره طوری درگیر میکنه که حساب شبو روزو ایام هفته از دستت در میره!!! ببین تو بازی جدیدش چه نقشه ای برامون کشیده:-)
بنده که به شخصه شدیدا منتظر شاهکار جدیدش هستم...
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
فقط میدونم که یه بازی معرفی میکنن مایکروسافت همون روزی که گذاشت بانجی از زیر دستاش در همین امروز دوتا انگشتش را بکنه تو چشمش :D
این بازی طوری بترکونه که تمام شوتر های اول شخص خجالت بکشن باهاش رقابت کنن !! البته یه بازی هست که اونم واسه خود بانجیه و جز رقیب حساب نمیاد
حالا کی گفته شوتر اول شخصیه ؟!
 

danial.wwf

کاربر سایت
May 15, 2010
2,214
این بازی طوری بترکونه که تمام شوتر های اول شخص خجالت بکشن باهاش رقابت کنن !! البته یه بازی هست که اونم واسه خود بانجیه و جز رقیب حساب نمیاد :d
نه دیگه الان که واسه بانجی نیست.الان بانجی باید سعی کنه به بازی قبلی خودش نزدیک بشه و در عین حال کارش تقلید هم به حساب نیاد.
(من به شخصه بعید میدونم بانجی از لحاظ گیم پلی بتونه بازی قبلی خودش رو پشت سر بزاره.مگر اینکه کلا ازش تقلید کنه و جت پک و المان های دیگه رو اضافه کنه تا گیم پلی به نهایتش برسه)
 

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,295
نام
بابک
اصلی ترین نکته ای که اینجا بهش توجه نمیشه سبک بازی هست:d تو این جور بازی ها گرافیک و داستان زیاد مهم نیستن. بازی قراره mmofps باشه اونم روی کنسول.همین اینقدر شجاعت به خرج دادن تا یه سبک جدید به وجود بیارن خودش خیلیه.
 

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
فقط میدونم که یه بازی معرفی میکنن مایکروسافت همون روزی که گذاشت بانجی از زیر دستاش در همین امروز دوتا انگشتش را بکنه تو چشمش :Dحالا کی گفته شوتر اول شخصیه ؟!
بازی MMOFPS هست دیگه ... لقب بازی هم WoW in space هست.
 

mrspear

کاربر سایت
Jun 24, 2011
322
نام
Amir Mohamad
اگر این Bungie همون Bungie Software ی باشه که Halo: Combat Evolved رو ساخت با Destiny هم دنیا رو تکون میده !
هنوزم که هنوزه باورم نمیشه یک استدیو بتونه حدود دوازده سال پیش اون همه ایده رو توی یک بازی جا کنه که پایه گذار تمام
هیلو های بعدی باشه ! ساخت MMO روی کنسول برای یک استدیوی خوشنام کاریه که تفاوت و جرات میطلبه.
Bungie هم جزو استدیوهایی که همه میدونند چقدر ایده برای بخش های چندنفره داره.معلوم نیست شاید با Destiny پایه
جدیدی در این سبک ریخته شد مخصوصا اگر Cross Platform هم باشه.
ما که بسیار مشتاقیم :)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر