Bravely Second و چند تغییر برای انتشار در غرب

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,822
نام
بردیا دلوشی
250px-BravelySecond.jpg


Bravely Second ( که ادامه ی بازی موفق و خوش ساخت Bravely Default هست) که با اسم Bravely Second : End Layer نیز شناخته میشود عنوان J-RPG ساخته شده توسط شرکت شناخته شده ی اسکوار اینکس انحصارا برای Nintendo 3DS ساخته شده هست و طی خبری که اعلام کردن بازی با چند تغییر کوچک نسبت به نسخه ی ژاپن آن به غرب ریلیز میشود.

شرکت نینتندو این خبر رو رو در Nintendo Life در میون گذاشته که بر اساس Feedback بازیبازان چند تغییر کوچکی رو در بازی شاهد خواهیم بود که نمیشه اسم اون هارو تغییرات بنیادین گذاشت و صرفا برای بهبود تجربه ی بازیباز از بازی میباشد یکی از مهمترین تغییرات در یک سری از Optional Side Quests های بازی رخ داده هست که :

بازیباز در طی این Optional Side Quests ها به یک کشمکش بین دو گروه میرسد که بازی این اجازه را به بازییاز میدهد که بین یکی از این دو گروه یکی را برگزیند و طرف یکی از گروه هارو بگیرد ولی در نسخه ی اصلی هر انتخابی که بازیباز انجام بده به یک پایان فوق العاده بد و ناخوش منتهی میشده که به واسطه ی Feedback های زیاد بازیبازان مختلف که این اشکال رو میگرفتند که این پایان های بد و ناخوش باعث میشده که "حس نارضایتی" و "نامهم بودن انتخاب بازیباز" القا بشه.
در راستای این تغییر ها - در نسخه ی غربی بازی بازیکن هر انتخابی رو که بکند باعث میشه که آن گروه با گروه دیگر باهم "کنار بیایند" و حس "پشیمانی" در بازیباز به وجود نیاورد.

البته لازم به ذکر هست که این تغییرات اولین باز نیست که در انتشار نسخه ی غربی بازی های نینتندو رخ میدهد و این اتفاق چند مدت پیش در انتشار Fire Emblem Fates نیز رخ داد که در طی آن نیز نسخه ی غربی چند "سانسور" داشته مثل صحنه هایی که به بازیباز اجازه داده میشده که با استفاده از صفحه ی لمسی ND3DS شخصیت مقابل رو "Pet" کنن.

نظر شما چیست ؟!
آیا این تغییرات واقعا لازم هست !؟


منبع

 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
به نظرم 0.1 درصد هم نمیادش برای PS4 . اساس بازی برای 3DS هستش . اگرم بیادش خیلی متفاوت خواهد بود به نظرم

اساس گراویتی راش و تیراوی هم روی ویتا بود یا دیابلو روی موس ..ولی پورت شدن و روی پلتفرم جدید هم پرفورمنس عالی داشتن ...
واقعا حیفه اکثر این rpg های که برای نینتندو عرضه میشن انحصاری میشن و میمونن که البته یکی از دلایل کیفیت بالاشون هم همین انحصاری بودنشونه
 

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,004
البته از لحاظ گرافیکی شدیدا وضعشون خرابه چون قدرت 3DS در حد PSP هم نیست. از یه سمت در حد سخت افزار 3DS شاهکارن از طرف دیگه به علت محدودیتهای این کنسول شدیدا از لحاظ گرافیکی ضعیفن.
با این وضع به نظرم کنسولای دستی نباشن و جاشون موبایل بیاد بهتره. سونی که کنسول دستی میده ساپرتش نمیکنه نینتندو هم همیشه با سخت افزار ضعیف و تاریخ گذشته کنسول دستی میده بیرون.
همین بازی برای موبایل میومد چقدر دست سازنده هاش باز بود از لحاظ گرافیک...
3DS از PSP قوی تر هست.این که گرافیک بازی چرا انقدر ضعیفه مقصر اصلی خودشون هست,دقت کنید نمی گم که 3DS خیلی قدرتمند هست یا بازی هاش گرافیک خوبی دارن اما چیزی که مشخص هست وقتی 3DS بازی با گرافیک بهتر از این داره مشکل خودشون هستن و نه سخت افزار
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
البته از لحاظ گرافیکی شدیدا وضعشون خرابه چون قدرت 3DS در حد PSP هم نیست. از یه سمت در حد سخت افزار 3DS شاهکارن از طرف دیگه به علت محدودیتهای این کنسول شدیدا از لحاظ گرافیکی ضعیفن.
با این وضع به نظرم کنسولای دستی نباشن و جاشون موبایل بیاد بهتره. سونی که کنسول دستی میده ساپرتش نمیکنه نینتندو هم همیشه با سخت افزار ضعیف و تاریخ گذشته کنسول دستی میده بیرون.
همین بازی برای موبایل میومد چقدر دست سازنده هاش باز بود از لحاظ گرافیک...

مشخصا کیفیت مختص به گرافیک نمیشه
 

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,341
برای من تا به الان بهترین کنسول در این نسل همین کنسولی هست به قول یکسری ها از psp هم ضعیفتره . این کنسول یعنی 3ds حدود 30 تا 40 بازی انحصاری با متای بالای 70 داره تاجایی که میدونم و میتونید برید meta ببینید. به شخصه برای من داستان و گیم پلی خیلی مهمتر از گرافیک بصری هستش .
تشکر
اما اینکه میگم نمیاد علتش به خاصر این هست بیشتر که این بازی خیلی گرافیکش فرق داره با اکثر عنوان هایی که برای ps4 میاد و اگر قرار باشه بیاد رسما از نو باید ساخته بشه بیشتر جاهاش به نظرم . در واقع میتونم بگم ریمیک .
به نظرم اگر شخصی خیلی علاقه داره به این بازی بهتره بره 3ds بخره تا اینکه صبر کنه و اما و اگر و ...
تشکر
 
  • Like
Reactions: Hamedxz

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,341
من خودم فن نینتندو هستم و از همه مهمتر JRPG باز و عاشق بازیهایی مثل Bravely Default هستم، برای منم داستان و گیم پلی مهم تره ولی... 3DS اصلا سخت افزار قابل قبولی نداره. تو لینک زیر میتونید ببینید که نسبت به گوشی iphone 4s هم سخت افزار ضعیفتری داره:
http://www.nowgamer.com/ps-vita-vs-nintendo-3ds-vs-iphone-4s-specs-showdown/
گرافیک پایین روی داستان و گیم پلی هم تاثیر میذاره و میشه ضعف سخت افزاری که دست و پای بازیساز رو میبنده.
با این سیاست نینتندو مبنی بر ساخت کنسول با سخت افزار ضعیف و کمتر شدن فروشش تو این نسل به نظرم بیاد کنسول دستی نده و روی موبایل بازی بسازه هم به نفع خودشه همه به نفع ماها
خیلیا مثل من خیلی هنر کنن میتونن یه گوشی درست و حسابی بخرن... اینطوری واقعا گیمرهایی مثل من برد میکنن دیگه هزینه کنسول دستی (که صرفا فقط روش میشه بازی کرد) رو نمیکنن.
در اینکه قوی نیست شکی نیست ، اما اینکه باعث عدم لذت بردن از بازی میشه قدرت تیری دی اس رو قبول ندارم خیلی ، ببینید حدود پنجاه تا شصت میلیون فروش نشان دهنده ی موفقیت هست به نظرم از لحاظ تجاری ، من مخالف قوی بودن نیستم ، اما به نظرم در حد کافی کلا بوده برای اکثر بازیهای مناسب خودش ،
اتفاقا من موافق اومدن یکسری بازیهای بزرگ به موبایل مثل سری افسانه ی زلدا و سوپر ماریو ، دانکی کنگ یا ... ، اتفاقا مخالفم ، علت بزرگشم اینه اکثر موبایل ها در قدرت باهم فرق دارند به کنتر ، پس کیفیت احرای بازی متفاپت میشه و ... اما مهمتر مساله کنترل تاچ هست که مناسب یک ماریو درست حسابی نیست به نظرم یا دانکی کنگ
به شخصه در حالت کلی خیلی موفق موبایل گیمینگ AAA نیستم ، چون مناسبش کنترل تاچ نیست عمدتا از نظر من
تشکر
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر