Box Art 10 افتضاح سال 2012

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
تقریبا سال 2012 به پایان خود نزدیک شده است. تعداد زیادی بازی فوق العاده در سال 2012 عرضه شده‌اند. خیلی از این بازی‌ها box art‌های وحشتناکی داشته‌اند. در این مبحث 10 box art افتضاح سال 2012 را ازنگاه Gaminbolt مورد برسی قرار می‌دهیم.
بعضی از این طرح‌ها معنایی ندارند. و این سورپرایز کننده است که شاهد هستیم که در لیست چند فرنچیز AAA نیز حضور دارند.

Resident Evil 6:
ممن مطمئن نیستم که کودومش افتضاح تره. خود بازی یا باکس شاتش. در اصل هردو تکمیل کننده هم هستند و همدیگر را ساپورت می‌کنند این واقعا خوب است. من مطمئن نیستم که پیغام این box art برای طرفداران این فرنچیز چه چیزی هست اما آن علامت 6 به نظر نمی‌‌آید. آیا شما می‌توانید منظور این box art را متوجه شوید؟
3hci3ueycox3mdex6v6i.jpg

Batman Arkham City: Game of the Year Edition:
Arkham City یکی از فوق العاده‌ترین بازی‌های استدیو Rocksteady هست. اما box art نسخه Game of the Year Edition فوق العاد تر از آن بود. با مشاهده آن می‌فهمید که نام Batman Arkham City را باید Quote of the Year Edition (تغییرات نقل قول سال) تغییر داد. این شوخی بدی است.
mb3edfhftpk3bgz6a71x.jpg


Football Manager 2013:
من مطمئن نیستم که بازی شرکت سگا Football Manager 2013 چطور بازیی هست ولی یه نگاهی به box art بالایی بکنید. صورت نیمه معلوم مربی که نصف آن قابل مشاهده نیست. این بیشتر شبیه تبلیغ خمیر دندان است تا box art بازی.
dxml6uknrky7rt2stsrv.jpg



Alan Wake’s American Nightmare:
چرا چراغ قوه Alan در صبح روشن است؟ آیا او نمی‌تواند نیرو‌های تاریکی را در روز ببینید؟ اوه صبر کنید! آنان مگر نباید در شب ظاهر شوند پس چرا سعی دارند در صبح پاهای Alan را بگیرند؟ تناقص خیلی زیادی دارد.
ercqvykk2xha1t0asn7z.jpg


The Hip Hop Dance Experience:
شما به شکل hip-hop می‌رقصید اما box art بازی شیوه hip-hop را نمایش نمی‌دهد. من به اصلا متوجه نمیشم این box art چیست.
fj87mmhrxm0lssvip85f.jpg


Tiger Woods PGA Tour 14:
چرا Tiger در box art ناراحت نگاه میکند؟ شاید او ‌می‌داند box art چیست.
xovt8hn42yhpjiz6pt.jpg




Inversion:
واقعا, با نگاه کردن به box art مغزم برعکس شد سر گیجه گرفتم.کسی که box art را طراحی کرده کارش خوب بوده است. این حتما پیغامی دارد.
a1hp8a24evbnnuqt9i.jpg



Traffic 360:
قسمتی از این box art اصلا قابل خواندن نیست. به صورت کلی خوب به نظر نمی‌آید. حتی قسمتی از نقشه کره زمین نیز کامل نیست.
ntoetf5bx80mzt6wgrr3.jpg


Sledgehammer:
لطفا یک نفر به من بگوید در این box art چه خبر است؟ من می‌توانم یک کامیون را مشاهده کنم که به سمت یک ماشین یورش می‌برد, اما اینجا جزئیات کمی دیده می‌شود آینه های کامیون چرا تبدیل به مسلسل شده؟ با آن فاصله چطور می‌‌‌تواند به ماشین شلیک کند؟
u2cxgv22i37hoi44hu8i.jpg



Resident Evil: Operation Racoon City:

این لیست با Resident Evil شروع شد و به نظر فقط به یک منظور ساخته شده هست این که این بازی به انتهای خود رسیده است. جای نگرانی ندارد. این یکی از box art بازی Resident Evil 6 بهتر است. چه کسی می‌‌تواند زامبی را گروگان بگیرد؟ چرا آن مرد در تصویر اسحلش را به سمت زن روبروی خود گرفته است؟چطور ممکنه مردی که در پس زمینه ایستاده، تفنگش با اسلحه زنی که در پیش زمینه وایساده، تداخل داشته باشه؟هیچ منظوری را نمی‌رساند.
cylns8wffvla1uvhlgg.jpg

 
آخرین ویرایش:

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,816
نام
مرتضی
بیشتر شبیه تبلیغ خمیر دندان است تا box art بازی.
خخخخخ:)) خدایی چی تو فکرشون بوده وقتی اینو چسبوندن به باکس ارت واقعا که مسخرترین باکس ارت هست
 

Masood_Matin

کاربر سایت
Mar 13, 2006
863
نام
مسعود
رزیدنت اویل کارش به کجا رسیده که هرجا که اسم مزخرف و مضحک و بیخود و ناامید کننده میاد، اسم این دو عنوان آخرش هم تو اون لیست ها حتما هست!
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
منظورش سوراخی بود که روی عدد 6 بود ... سوراخه :d بهنام تایپک رو بهم زدی ٌ رفتی ! بیا بگو منظورت چی بود !؟:d

نه نیما منظورش سوراخه نیست ، اتفاقا منظورش رو کاملا متوجه شدم :D رضا هم که دیگه عکس رو گذاشت و فکر کنم الان دیگه همه فهمیدن جریان این 6 رزیدنت اویل چیه :D
 

Karchect

hardcore will never die, but you will
کاربر سایت
May 26, 2010
4,989
نام
کیان
Alan Wake’s American Nightmare:
خوب و خسته کننده. این تمام چیزی هست که در مورد box art بازی Alan Wake’s American Nightmare’s می‌توان گفت. چرا چراغ قوه Alan در صبح روشن است؟ آیا او نمی‌تواند نیرو‌های تاریکی را در روز ببینید؟ اوه صبر کنید! آنان مگر نباید در شب ظاهر شوند پس چرا سعی دارند در صبح پاهای Alan را بگیرند؟ تناقص خیلی زیادی دارد.
البته به نظر میاد نویسنده این مطلب an رو اصلا بازی نکرده، اگه بازی کرده باشین حتما با مد fight till dawn هم آشنایی دارین، جایی که یه تایمر بالای صفحه داریم و alan باید تا صفر شدن اون در مقابل دشمناش دووم بیاره، وقتی هم که تایمر صفر میشه هوا به سرعت با یه نور شدیدی روشن میشه، و رمدی میخواسته همین مد توی باکس آرت رو نشون بده
خیلی خوب هم یه معرفی از کلیت بازی تو باکس آرت نشون دادن، اون ماهواره معروف، برگه های manuscript، تابلوی night springs، مد fight till dawn و ...
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر