Developer Gearbox Software
Publisher 2K Games
Engine Unreal Engine 5
Release Date 12 September 2025
(21 شهریور 1404)
Platform(s) PC/PlayStation 5/Xbox Series X|S
در Borderlands 4، طبق معمول بازیکنان در نقش یکی از چهار Vault Hunter جدید به سیارهای به نام Kairos سفر میکنند. این سیاره تحت سلطه دیکتاتوری به نام Timekeeper است و بازیکنان باید با او و ارتش اش با نام Order مقابله کنند. هدف اصلی؛ رهبری مقاومت در برابر این گروه و کشف گنج های مخفی در این سیاره است.
Vault Hunters
Timekeeper
بازی همچنان در سبک شوتر اولشخص با عناصر نقشآفرینی و سلاح های بی شمار است. ویژگی جدیدی نیز که معرفی شده Grappling Hook است که که علاوه بر جابهجایی سریعتر و دسترسی به مناطق مختلف، باعث داینامیکتر شدن مبارزات میشود و به بازیکنان اجازه میدهد از زوایای جدید به دشمنان حمله کنند یا سریعتر از موقعیتهای خطرناک خارج شوند.
اطلاعات جدید
- در این نسخه جابجایی های زیادی را می توانید بصورت هوایی انجام دهید.
- هنگام گشت و گذار با سورپرایز های زیادی مواجه می شوید.
- وسیله نقلیه را در هر زمانی می توانید spawn کنید.
- پنج اسلات برای اسلحه و سه تولیدکننده جدید، بهعلاوه اسلحههایی که می توانید با پارت های مختلف customize کنید، قابل استفادهاند.
- نرخ دراپ آیتمها و لوتینگ بازی بازنگری شده و آیتم های لجندری برخلاف نسخه 3 خیلی کمتر پیدا می شوند.
- اسم دو Vault Hunter جدید: وِکس (Siren) و رافا (Exo-Soldier)
- داستان باز هم خیلی به شخصیتهای Siren پرداخته، ولی این بار با حضور وکس و گربه بنفش و غولپیکرش، هیجان بیشتری اضافه شده.
- شخصیتهای قدیمی مثل Moxxi, Zane, Claptrap, Amara و... در این نسخه حضور دارند.
- هر Vault Hunter، مثل همیشه، پلی استایل مخصوص خودش را دارد اما این ویژگی این بار با وجود پیشرفتهترین سیستم Skill Tree در تاریخ سری، به سطح جدیدی ارتقا یافته.
- اسلات جدیدی به نام Enhancements Gear اضافه شده که به بازیکن اجازه میدهد اسلحه را با توجه به سازنده آن تقویت کند و کمبو های خاصتری بسازد.
- اسلات دیگری به نام Ordnance، ترکیبی از نارنجک و سلاح سنگین را ارائه میدهد که بر پایه Cooldown کار میکند و نیازی به مهمات ندارد.
- آیتم جدید Repkit به بازیکن این امکان میدهد که خود را Heal کرده و Buff های موقت دریافت کند.
- در Co-op این نسخه بازیکنان یک پارتی می توانند در حین سوییچ کردن بین Mode های بازی، با حفظ لوت خود، درجه سختی فردی و Dynamic Level Scaling (که هر پلیر، دشمن ها را متناسب با Level خودش می بینه)، با هم بمانند.
آخرین ویرایش:
