Borderlands 2 متنوع تر از گذشته !

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
borderlands2-0920.jpg


آقای Jeramy Cooke کارگردان هنری شرکت Gearbox در مصاحبه ای که با Gamasutra انجام داده اطلاعات جدیدی را از جهت گیری این شرکت پیرامون ادامه ی عنوان سرزمین های مرزی فاش کرده است وی در این باره گفت :

" یکی از مشکلات و نواقصی که تعداد زیادی از طرفداران پیرامون عنوان اول متصور هستند یکسان بودن و کمبود تنوع در محیط های بازی بود ، عنوان ما پر از آیتم ها و اسلحه های جدید برای اکتشاف بود اما یکسان بودن محیط باعث می شد برخی از انجام جستجوهای پر تعداد منصرف شده و از بخشی از عمق و لذت بازی محروم شوند ، برخی ممکن بود به محیط جدید وارد شوند اما پیش خودشان بگویند ، اَه دوباره صحرا ! ما و تیممان در Gearbox سعی داریم تا شاهد این نقص در Borderlands 2 نباشیم عنوان ما یک شوتر خطی با محیط های بسته و تکراری نیست بلکه شما در مرحله ای پای به سرزمینی برفی و مملو از کوه های یخی خواهید گذاشت و پس از آن با یک فضای بی نظیر بهاری نیز روبرو خواهید شد و البته صحراهای محبوب هنوز هم جولانگاه شما خواهند بود ! ، تنوع و وسعت زیاد محیط های از اصلی ترین اولویت های ما پیرامون Borderlands 2 خواهد بود ."

وی همچنین درباره ی User Interface بازی افزود :

" بازی قبل از UI کارآمد و پرطرفداری بهره میبرد اما برخی نارسایی ها به خصوص در هنگام بازی کردن Co-Op باعث آزردگی طرفداران می شد ، ما سعی داریم یک اینترفیس کارآمد تر و در عین حال دقیق تر را طراحی کنیم تا در عین سادگی عمق بیشتری را برای مانور شما فراهم آورد در ضمن نسخه ی PC بنابر مقتضیات این پلتفرم از امکانات خاص خود برای جلب رضایت گیمرها در UI استفاده خواهد کرد . "

Borderlands 2 قرار است در سال 2012 برای هر سه پلتفرم PC و PS3 و XBOX360 توسط 2K Games منتشر شود .
 
امیدوارم علاوه بر تنوع محیطی , تنوع در ماموریتها هم بیشتر بشه و داستان هم جذابتر بشه. محیط fallout 3 هم یکنواخت و شبیه به هم بود ولی به دلیل تنوع در داستان و همچنین گیم پلی زیبا و غیر خطی ارزش بازی بالا میرفت.
 
خیلی بازی غیر قابل تحملی بود..اصلا نمیشد ارتباط باهاش برقرار کرد گیم پلی هم که دیگه هیچی..
من یه ارتباط سنگین و بسیار خرکی برقرار کردم که 4-5 بار با 20-30 نفر بازی رو تموم کردم و 20-30 نفر رو اموزش دادم و تا لول بالای 15 همراهی شون کردم و چم و خم بازی رو یادشون دادم و 7-8 نفری رو معتاد این بازی کردم مثل خودم (ممد-66 و فردین و ممد ****** و .... ). این چیزهای که الان گفتم فقط مربوط به گیم پلیش بود و اینا (:دی).
---------
تنها چیزی که منو اذیت میکرد برگردوندن ماموریت انجام شده بود. 10 دقیقه باید میرفتی تا برسی به طرف و حساب کتاب کنی و پول بگیری :دی.
یکمم سرورش ها رو تقویت کنن.
 
من یه ارتباط سنگین و بسیار خرکی برقرار کردم که 4-5 بار با 20-30 نفر بازی رو تموم کردم و 20-30 نفر رو اموزش دادم و تا لول بالای 15 همراهی شون کردم و چم و خم بازی رو یادشون دادم و 7-8 نفری رو معتاد این بازی کردم مثل خودم (ممد-66 و فردین و ممد ****** و .... ). این چیزهای که الان گفتم فقط مربوط به گیم پلیش بود و اینا (:biggrin1:).

فریدون سابقت خرابه..! یک جماعتی رو گمراه کردی..:biggrin1:
 
به نظر خیلی از المان های بازی شبیه Bioshockـها میمونه، نه !؟
یه جایی خوندم نسخه ی اول 17.5 میلیون سلاح مختلف داشت !!! یعنی چی ؟! :|
 
به نظر خیلی از المان های بازی شبیه Bioshockـها میمونه، نه !؟
یه جایی خوندم نسخه ی اول 17.5 میلیون سلاح مختلف داشت !!! یعنی چی ؟! :|

کجاش شبیه bio shock بود ؟ :d
راستش تعدا دقیق سلاح ها رو یادم نیست ولی یادمم نمیاد سلاحی تکراری دیده باشم هر چی میرفتی جلو تر چیزای جدید تری پیدا میکردی :d
 
کجاش شبیه bio shock بود ؟ :d
من بازی نکردم ولی ...
کنترل یه اسلحه ای که باید با دو دست کنترل بشه، با یه دست
تاثیر اتفاقات جریان بازی در پایان
سیستم دلاری برای ارتقای اسلحه
... اینا رو شنیدم کخ مث بایوشاک میمونه از این لحاظ
ولی این عدد 17.5 میلیون سلاح متفاوت خیلی غیر قابل باوره :|
 
به نظر خیلی از المان های بازی شبیه Bioshockـها میمونه، نه !؟
یه جایی خوندم نسخه ی اول 17.5 میلیون سلاح مختلف داشت !!! یعنی چی ؟! :|
ها بایوشاک عزیزم گلم fps _rpgمیدونی یعنی چی ?
images

بایوشاک یک شوتر تاکتیکی حداقل rageمیگوفتی قابل تحمل بود :|:-b
 
  • Like
Reactions: .:N!MA:.
من بازی نکردم ولی ...
کنترل یه اسلحه ای که باید با دو دست کنترل بشه، با یه دست
تاثیر اتفاقات جریان بازی در پایان
سیستم دلاری برای ارتقای اسلحه
... اینا رو شنیدم کخ مث بایوشاک میمونه از این لحاظ
ولی این عدد 17.5 میلیون سلاح متفاوت خیلی غیر قابل باوره :|

این چیزایی که گفتی توی همه بازی ها هستش که نشد دلیل :d ولی در کل مثل bio shock نیست ولی اگه بازی کنی تعداد سلاح ها قابل باور میشه:d کلا توی بازی خرتو پرت زیاد چپونده بودن که همشونم خوب بود و میشد استفاده کرد
 
فقط تنوع بیشتر به اسلحه ها ندن که خیلی سر کار میریم من بارها بازی رو تموم کردم تا آیتم های بیشتری پیدا کنم . کلا آخر نداشت نسخه اولش .
 
ها بایوشاک عزیزم گلم fps _rpgمیدونی یعنی چی ?
images

بایوشاک یک شوتر تاکتیکی حداقل rageمیگوفتی قابل تحمل بود :|:-b

ها عزیزم اگه ندونم لااقل همه ی اینا رو یه بار کپی-پیست کردم !
این چیزایی که گفتی توی همه بازی ها هستش که نشد دلیل :d ولی در کل مثل bio shock نیست ولی اگه بازی کنی تعداد سلاح ها قابل باور میشه:d کلا توی بازی خرتو پرت زیاد چپونده بودن که همشونم خوب بود و میشد استفاده کرد
چه میدونم گفتم پای 2K در میان است و ... :d
 
شماره اولش قشنگ بود فقط یه مشکل بزرگ داشت و اون این که خیلی طولانی بود و ماموریت هاش هم تکراری و خسته کننده میشدن. من تا لول 45 فکر کنم رفتم بعد بازی رو پاکیدم :( خسته کننده شده بود. موسیقی تکراری دشمنای تکراری و چیزای تکراری زیاد داشت. مثبت ترین نکتش هم اسلحه ها و آیتم های فوق العاده زیاد و جالبش بود.
ولی ای کاش نمیپاکیدمش. اَه..!!
 
واقعا یکی از بازی هایی بود که بخش Co-Op بد جور معتاد کننده ای داشت من اولین بار که تنها رفتم اصلا بم نچسبید ولی وقتی چند نفر شدیم دیونش شده بودیم . خیلی عالی بود منتظر نسخه 2 می مانیم کماکان ...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or