Blizzard مشغول بررسی نسخه کنسولی Diablo III

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
Mike Morhaime مدیر بلیزارد روز گذشته در DICE خبر از بررسی امکان انتشار نسخه سوم دیابلو روی کنسول‌ها داد.

هرچند مدیر بلیزارد معتقد است برای پورت کردن نسخه کنسولی دیابلو 3 باید برخی مشکلات بررسی و رفع شود، اما تایید کرد که آسان‌ترین بازی بلیزارد برای انتقال به کنسول‌ها دیابلو 3 است.

یکی از مشکلاتی که بلیزارد به آن اشاره دارد امکان عرضه بسته‌های الحاقی قابل دانلود روی کنسول است که نسبت به رایانه‌های شخصی مشکلات بیشتری در پی دارد.

هرچند بلیزارد هنوز تاریخ انتشاری برای دیابلو 3 مشخص نکرده است، اما دیشب اعلام کرد که حداقل دو عنوان برای سال 2012 آماده انتشار خواهد بود.

Diablo-3.jpg

 
  • Like
Reactions: The Hoss

MG.Snake

کاربر سایت
Aug 7, 2008
1,021
نام
آرین
بابا اینا دیونن مارو هم دارن دیونه میکنن
برام فرقی نداره اصلا بیان روی DS و PSP بازی منتشر کنن ولی منتشرش کنن
من نمیدونم بعد از 3 سال و این همه تریلر از گیم پلی دارن چیکار میکنن. . .
خدا میدونه اگر این بازی برای کنسول تصویب بشه دیگه تا انتشارش چقدر زجر کش بشیم
حداقل بی انصاف ها نمیان تاریخ انتشار بازی اعلام کنن تا حداقل دلمون خوش بشه.:d
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
بابا اینا دیونن مارو هم دارن دیونه میکنن
برام فرقی نداره اصلا بیان روی DS و PSP بازی منتشر کنن ولی منتشرش کنن
من نمیدونم بعد از 3 سال و این همه تریلر از گیم پلی دارن چیکار میکنن. . .
خدا میدونه اگر این بازی برای کنسول تصویب بشه دیگه تا انتشارش چقدر زجر کش بشیم
حداقل بی انصاف ها نمیان تاریخ انتشار بازی اعلام کنن تا حداقل دلمون خوش بشه.:d

یادم باشه داستانی که در مورد max payne 3 گفتم در مورد اینم بگم یواش یواش داره بو هایی میاد :d
 

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
البته جايي ننوشته كه نبايد اين بازي بايد براي كنسول منتظر نشه. اتفاقا خيلي ها ميتونن با اين بازي فوقالعاده آشنا بشن. ديگه آروم آروم انحصار ي سي كم ميشه.
حالا موند World Of Warcraft :d
 

Captain America

I am become Death, The Destroyer of Worlds
کاربر سایت
Aug 13, 2010
7,101
نام
Jesus
اگه بخوان دیابلو 3 رو با کینکت و Move سازگار کنن از همین حالا بر و بچس PC باز یه طومار اعتراض آمیز علیه بلیزارد تهیه کنن و مقابل شرکتش تظاهرات کنن. خودم مسئولیت تظاهرات رو به گردن میگیرم.:d:))=))
دقیقا همچین اتفاقی هم میفته دیگه این کار بکنند آخر جوگیر بازی هست =))=))
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
وای اگه بشه چی می شه فوق العادست.
خدا کنه بشه![-o<
چی چی میگی واسه خودت.:d
البته ما PC بازها باید به خودمون ببالیم که شما کنسولیها (به قول یکی از بچه ها غنسولیها:d) خدا خدا می کنید که یکی از شاهکارهای انحصاریه PC (که تعداشون کم هم نیست) بازی کنید.:d
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,250
نام
امیرحسین
همه ی تاپیک ها باید بشه مهدکودک آقایون ؟ چند درصد این دوستان سینه چاک تا حالا منوی Diablo رو از نزدیک دیدید ؟
 
  • Like
Reactions: Sweet Jesus

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
DIII تا زمانی که توسط تیم اصلی و با کیفیت و وسواس وحشت ناک بالا برای PC ساخته میشه اگه بعدا برای آتاری دستی هم پورت بشه برای ما Diablo Super Fan ها پشیزی هم اهمیت نداره! کلا هرکسی که عاشق این سری و HnS های این سبکی باشه عمرا سمت کنسول (در این جا به ناچار و علی رغم میل باتنی غنسول!:D) نمیره!


ولی در کل مسوولین Blizzard اگه این حرکت رو بزنن ثابت کردن احمقن! یکم IQ به خرج بدن متوجه میشن که برای Milk کردن این سری پورت بازی برای غنسول ها اصلا راه درستی نیست! فقط کافی هست یه Spin Off با سبک Action RPG به صورت انحصاری برای کنسول ها بسازن تا هم فروش وحشتناکی رو تجربه کنن و هم اینکه هر دو طرف رو راضی نگه دارن!
 

The Jackal

کاربر سایت
Nov 29, 2008
425
نام
امير
الان چند ماه هست که بلیزارد داره صحبت از نسخه های کنسولی میکنه حتی من باکس شات نسخه 360 بازی رو هم دیدم (البته احتمالا فیک بوده)، ولی ظاهرا دو دل هست. من فکر کنم به قول یکی از بچه ها اونها منتظر هستن تا ببینن Torchlight II رو کنسولها وضعیت فروشش چطوری هست، بعد در مورد دیابلو 3 رو کنسولها تصمیم گیری کنن.
ميگم كه اصلا نيگا كردی اون لينكرو؟
چون من فكر نكنم اولويت اول برای بليزارد فروش باشه...به سه دليل:
1-همينجوری ماهيانه كلی داره از WoW در مياره
2-يه عنوان به اين شاخی رو صرف پول دراوردن نميده بيرون كه اسم و رسمشو خراب كنه
3-توی‌همون لينك گفته كه اگه كوچكترين صدمه ای به خود بازی و يا تاريخ عرضش بخوره واسه كنسول اومده منتفی‌ ـه
DIII تا زمانی که توسط تیم اصلی و با کیفیت و وسواس وحشت ناک بالا برای PC ساخته میشه اگه بعدا برای آتاری دستی هم پورت بشه برای ما Diablo Super Fan ها پشیزی هم اهمیت نداره! کلا هرکسی که عاشق این سری و HnS های این سبکی باشه عمرا سمت کنسول (در این جا به ناچار و علی رغم میل باتنی غنسول!:biggrin1:) نمیره!
we’re currently exploring a Diablo-related concept for consoles. As we’ve said in the past, with proper care the gameplay could suit the console platform, and we’re interested in seeing what talent out there might be interested in contributing to such a project.
پس با اين چيزی كه گفتن احتمالا تيم اصلی و اينا هم پر :D
به هر حال من واقعا نميتونم بفهمم چجوری ميشه با دسته يه همچين بازی هایی كرد،يعنی مثلا هر كاراكتری چنتا جادو جنبل و اسپل و اسكيل و اينا داره ديگه...بعد تو كامپيوتر خوب ميتونستيم Hotkey براش بذاريم و شاد و سريع ازش استفاده كنيم.ولی اگه بخوايم مثلا با دسته ی PS3 بازی كنيم سريع ترين راهش همون L و R ـه به نظرم كه تو درگيری های حساس طرف قاعدتا "پدر رفلكس" نيستش كه سريع انتخاب كنه و استفاده كنه از اسكيل مورد نظر.مگه اينكه بخوان به نوعی آبگوشتی بسازنش.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
پس با اين چيزی كه گفتن احتمالا تيم اصلی و اينا هم پر

اینطوری نیست! کلا بلیزارد یک سیسمی داره که اصلا برای بازی هاش تاریخ انتشار نمیده و تاز مانی که بازی به کیفیت دلخواه و استاندارد های خود شرکت نرسه منتشرش نمیکنه! همین DIII رو هم فقط طرفداران اصلی سری درک میکنن بلیزارد چه شکنجه ای به ما داد تا آنانسش کرد در صورتی که تقریبا 10 سال هست پروژه ساخت این بازی کلید خورده! (البته چند سالی وسطش بخاطر WoW پروژه متوقف شد.)

بازی که اینقدر بلیزارد روش حساس هست محاله کنسولیزه بشه و یا اینکه بخاطر عرضه روی کنسول ها آسیب ببینه! ضمن اینکه احتمال عرضه همزمان هم (البته در صورت تایید نسخه کنسولی!) نزدیک صفره!

اما مساله مهم دیگه ای که دوستان فراموش کردن این هست که DIII اگه برای کنسول هم بیاد اصلا جدید نیست و SC هم قبلا برای N64 امده و حتی پایان مخفی داستان و ان موجود هیبریدی خاص نسخه کنسولی بودن! حتی SC قرار بود یک SPin Off به نام Ghost برای PS2 و Xbox داشته باشه که چون کیفیت کار بالا نبود کنسل شد!

اینجا هم امدن DIII برای کنسول ها به هیچ وجه بد نیست. البته کماکان نظر من این هست که بلیزارد بهتره به جای پورت بازی اصلی مثل Ghost بره دنبال یه Spin Off! یا شاید هم دقیقا از Ghost ترسیده و دیگه نمیخواد بره تو پاچش ترجیح میده همون بازی رو پورت کنه! اما در مجموع بلیزاد مثل SE نیست که مثلا تا FFXIII برای 360 تایید شد BS اش رو ترکوندن و یه آشغال تحویل ما دادن! هر چه از شیاطین Blizzard رسد نیکوست!
 

Mλjid

کاربر سایت
Nov 9, 2007
1,368
نام
My Real Name،My Rap Shit
سبک بازی طویه که روی کنسول ها لذت PC رو هرگز نخواهد داشت...
حالا شما مگه بازی کردی میگی سبکش فقط مختص PC هست؟
اگه اینطور بود Dragon Age1&2 , هم برای کنسول ها عرضه نمیشد حالا Dragon age شد این بازی Dungeon Siegeعرضه نمیشد!!ایشالله که عرضه میشه خیلی هم کیف میده بازیش:|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر