او میگوید: "من فکر میکنم کسانی که کنسول های نسل بعد را تهیه میکنند خیلی به مسایل ارتباطی، اشتراک گذاری و ساخت قسمت های گوناگون به صورت آنلاین (Content) توجه میکنند. من رابطه خوبی با ماکروسافت دارم اما اینجا TCR و مسئله های زیادی وجود دارند که باید از آن ها بگذرید تا به Xbox Live Arcade بروید؛ به این موارد میتوان آپدیت ها را نیز افزود. این عوامل مانند یک کابوس هستند.
آن ها فقط اعلام کرده اند که بر روی برخی از برنامه های آینده خود کار میکنند. برای شنیدن آن ها بسیار کنجکاو هستم چرا که به نظر میرسد سونی از بسیاری از این مسایل مانند عناوین Indie در آغوش گرفته و به این عناوین حساب ویژه ای باز کرده است
چیز دیگری که در نسل بعد وجود دارد این است که برنده ی کنسول ها در نسل بعد نیازی به سخت افزار قوی ندارد و برای برنده شدن احتیاجی به سخت افزار قوی نیست آنچه در یک اکوسیستم کنسول می گذرد مهم است .تلفات شکست برای کنسول های نسل آینده نیزوجود دارد در حال حاضر مثلا برای خرید کنسول آینده این به چشم میخورد که کنسول علاوه بر ارزان بودنش امکانات کافی نسل بعد را نیز دارا باشد .در غیر این صورت ثمره ی باخت نیز وجود خواهد داشت.مثلا ویدویی از بازی JC2 پخش شده بود که 50 لیموزین به مسابقه پرداخته بودند این بسیار خنده دار بود . این مسابقه اشکالات بزرگ عمده ای داشت از جمله ارتباط مستقیم و....اگر اشتراک گزاری در این بازی به درستی انجام میگرفت برای این بخش مطمئنان امتیازات خوب را متعلق به خود می کرد .
انتشار کنسول های بعد هنوز هم خطراتی را برای کنسول به دنبال خواهد داشت . ما باید از یک کنسول نهایت استفاده ی بهینه را بکنیم ولی این ثمره نباید به آتش زدن کنسول ختم شود مثلا این کار در PS2 به زیبایی شکل گرفت و این کنسول بهتری ن استفاده های خود را در بازدهی کامل داشت و من هنوز هم به چک کردن و بازی کردن با آن میپردازم .
منبعپایان دادن به این نسل آتش زدن این نسل هست.
آخرین ویرایش: