Blacklist نسخه مدرن شده Chaos Theory

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
استودیوی Ubisoft Toronto این هفته برای اولین بار چشم مطبوعات را به جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Splinter Cell یعنی Blacklist باز کرد و نمایندگان مطبوعات در پاریس، سن فرانسیسکو و تورنتو اقدام به امتحان کردن Blacklist کردند.
متن زیر، ترجمه Hands-On نوشته شده از بازی توسط Mitch Dyer از وبسایت IGN است.
32122464451719961693.png


Perfectionist؛ خود را آماده سخت‌ترین Splinter Cell تا این لحظه کنید.
درجه سختی Perfectionist در Blacklist حتی با استعدادترین افراد در Splinter Cell را نیز مجازات خواهد کرد. در حالی که چالش مرسوم سری که خود را در درجه سختی Hard نشان می داد و هوش مصنوعی که سم را مجاب به تفکر برای حرکت بعدی خود می کرد، همچنان حضور دارد، درجه سختی Perfectionist او را حتی بیشتر به چالش خواهد کشید و در نقطه ضعف قرار خواهد داد:
• دشمنان از روبرو در مقابل حمله مقاومت خواهند کرد.
• Sonar Goggle پشت دیوارها را نشان نخواهد داد.
• Mark & Execute غیر فعال است.
بسیاری از مواردی که در Conviction مجبور به قبول آن‌ها شدیم، در بلک لیست ناپدید شده است (که بسیار برای طرفداران قدیمی خوش‌آیند است). Blacklist ناگهان کند و سنگین، تاکتیکی تر و روشمندتر شده و بازیکنان را مجبور می کند در مورد قدم بعدی خود فکر کنند؛ حتی اگر فکر هم نکنند، بازی آن ها را از راه مشکل ترش مجاب به این کار می کند.
Perfectionist برای همه نیست اما یکی از مواردی است که به Blacklist کمک می کند هویت خودش را در سری تعریف کند. بله، BLacklist دنباله و بر پایه Conviction است، اما بر پایه Chaos Theory نیز هست. در واقع یک جایی وسط این دو قرار می‌گیرد. در واقع BL دارد Splinter Cell کلاسیک را به دوران مدرن می‌کشاند بدون اینکه به گذشته برگردد.

scbimagescreenshotpe4jpg-7568b1_610w.jpg


چیز اصلی که Blacklist را از عناوین قبلی جدا می کند، Paladin، مرکز اصلی عملیات Sam Fisher و در واقع خانه جدید سازمان تازه تاسیس Fourth Echelon است. Paladin دلیلی است برای پخش شدن عملیات های مامورین Splinter Cell در سرتاسر دنیا؛ اما هدفی بالاتر از این دارد. اینجا جایی است که افراد گروه را انتخاب می کنید، اطلاعات بیشتری در مورد گروه تروریستی جدیدی به نام مهندسین بدست می آورید و ماموریت‌های جانبی پرتعداد بلک لیست را انتخاب می‌کنید. هر فرد کلیدی در داستان فیشر، یک هدف جدید به آن اضافه می‌کند، که این موارد یا به داستان اصلی بر می‌گردد یا آپگریدهایی که هر فرد ارایه می‌دهد. به عنوان مثال Charlie Cole هکری است که مسوول گجت های سم است. یکی دو لطف کوچک به او بکنید، در مقابل افزایش کارکرد و آپگریدهای گجت‌های خود را تضمین کنید. از طرف دیگر، قابل اعتمادترین مشاور سم، Anna Grimsdottir، مرکز paladin را کنترل و مدیریت می‌کند. خریدن آپگرید اسلحه از گریم، برتری قابل ملاحظه‌ای به سم در ماموریت‌ها خواهد داد. به عنوان مثال اضافه شدن رادار. اینکه این ماموریت‌های جانبی دقیقا دربردارنده چیست، همانند بسیاری دیگر از محتوای بلک لیست، رازی باقی می‌ماند که تا زمان عرضه بازی پاسخی برایش وجود ندارد.
مورد مهم دیگر در مورد Paladin این است که سه بخش کمپین، Co-op و Multiplayer را به طور یکپارچه کنار هم قرار می‌دهد. از روی یک پنل کنترل مرکزی، می‌توانید از ماموریت اصلی، به انجام ماموریتی در بخش Co-op بپردازید، بدون خارج شدن از محیط بازی. Ubisoft Toronto در مورد اینکه آیا سم می‌تواند بازیکن دومی را در ماموریت اصلی به بازی دعوت کند یا نه و اینکه این مورد چگونه بر سیر روایی داستان تاثیر خواهد گذاشت یا اینکه اصلا این شخص چه کسی می تواند باشد، هیچ گونه توضیحی نمی‌دهد. به همین ترتیب، توضیحی نیز در مورد بخش محبوب Spies vs Mercs که در حال توسعه در Ubi Montreal است، نمی‌شنویم.
دلیل اصلی اینکه IGN اقدام به امتحان بلک لیست و نوشتن Hands-on کرد این بود که ببیند به طور کلی، بازی کردن Blacklist چه حسی دارد. صادقانه بگویم، محیط Paladin مرا یاد Mass Effect انداخت. راه رفتن و صحبت کردن با اعضای گروه، خریدن آپگرید برای اسلحه ها و لباس سم و وارسی نقشه، خیلی حس بودن در Normandy را دارد. اما در عملیات، بلک لیست خیلی سریع و آشنا به نظر می‌رسد. حفظ مومنتوم در واقع نیرو محرکه هر ماموریت است. اینکه از این مومنتوم برای گریختن و عبور مخفیانه سریع یا درگیری با دشمنان استفاده کنید، به شما برمی‌گردد.
بلک لیست اَعمال شما در بازی را بر سه مورد طبقه بندی می‌کند و به شما امتیازات متفاوتی بر طبق آن اعمال می‌دهد. Ghost به نظر بیشترین امتیاز را در خود دارد، اگرچه ریسک بزرگی نیز هست. زیرا در این روش به هیچ وجه نباید کسی را بکشید و این یعنی بسیاری از مدت زمان بازی را در صورتی طی می‌کنید که هیچ امتیازی دریافت نکرده اید و این به این معنی است که کوچکرین غفلت باعث می‌شود هر چه رشته‌اید پنبه شود. روش Panther روشی سریع‌تر و در عین حال هم‌تراز با روش قبلی، برای بدست آوردن امتیاز است اما با این کار و کشتن‌های مخفیانه و بی سر و صدا، باید بر اخلاقیات خود پا بگذارید. در همین حین روش Assault نیز وجود دارد که برای بدست آوردن امتیازات مشابه دو حالت قبل، باید بر انسانیت خود پا بگذارید!

scbimagescreenshotpe18png-7568ae_610w.png


من یک ماموریت در Benghazi انجام دادم که در اکثر اوقات به صورت Ghost بود. هیجانی که از عدم درگیری و گذشتن مخفیانه از یک گروه از دشمنان وجود دارد به همان اندازه قتل عام کردنشان، لذت بخش است. اسلحه ها و گجت های غیر کشنده نیز بسیار لذت بخش هستند. گاز خواب آور (یکی از گجت های جدید سم) در شرایطی که طرفتان پرحرفی می‌کند بسیار پرکاربرد است در حالی که تیروکمان مجهز به Sticky Shocker یک ابزار بیهوش کننده بسیار مفید است، اگرچه انتهای ماموریت شما را مجبور به درگیری می‌کند. نجات دادن هدف ماموریت که در حال بازجویی شدن است (آندری کوبین را از Convicion به یاد دارید!؟) نیاز به درگیری مستقیم و در نتیجه کشتن بازجوهای درون اتاق دارد که این مورد اختصاص به انتهای مرحله داشت. من نتوانستم راهی برای دور زدن و ورود مخفیانه پیدا کنم بنابراین مستقیم به دل دشمن زدم. ضد حال بود ولی خُب مقصر خودم بودم!
ماموریت بعدی که بیشتر به مذاق من خوش آمد و بسیار بیشتر به Splinter Cellهای کلاسیک نزدیک بود، در لندن اتفاق می افتاد. یک مپ شب هنگام بارانی، در کارخانه ای متروک، بهترین بستر برای امتحان کردن مهارت های Pantherـی من بود. اسنایپرهای روی پشت بام را به پایین پرت کردم، سوت زدم و نگهبان بخت برگشته را به درون مجرای آسانسور انداختم، لباس‌ها و گلوهای زیادی را برای اینکه بدون جلب توجه مخفی بمانم، پاره کردم، هواپیماهای بدون سرنشین دشمن را زدم، از Sticky Camera برای عبور از توده دشمنان استفاده کردم و حتی دشمنانی که به چیزی شک نکرده بودند را هم از بالای لوله‌ها کشتم. البته طراحی مراحل به گونه‌ای است که به سادگی با هر استایلی خود را تطبیق می‌دهد. طراحی مراحل باز و بی‌نظیر بازی به گونه‌ای است که ده‌ها موقعیت برای فرار، حمله، نفوذ، واژگون کردن و هدایت کردن به بازیکن می‌دهد. پنجره، لوله، طناب و نردبان همگی موقعیت‌های گوناگونی برای مسیرهای عمودی و آلترناتیو به بازیکن می‌دهد. کشف کردن راه‌های جدید دقیقا به اندازه تمام کردن یک مرحله از راهی دیگر، رضایت بخش است.

scbimagescreenshotpe22jpg-9f0c63_610w.jpg


گذشته از تمام این‌ها، BLacklist همانند همه Splinter Cellهای گذشته در مورد پاداش اعمال شماست. انجام اهداف و چلنج‌های موجود در شبکه Shadownet (که بعدا اطلاعاتی از آن داده خواهد شد) به سم پاداش می‌دهد؛ اهداف و چلنج‌هایی مانند کشتن پنج نفر با اسلحه‌ای خاص یا کشتن یک نفر با متدی خاص. تجربیات بدست آمده در Co-op و Spies vs Mercs، در بخش کمپین نیز قابل استفاده هستند. هر جوری که تصمیم بگیرید بلک لیست را بازی کنید، چرخه رضایت بخش آن با امکان تجربه و اکتشاف آپشن‌های مختلف، شما را در خود غرق خواهد کرد.
 
آخرین ویرایش:

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
سینا دستت درد نکنه ، ترکوندی پسر .
واقعا نمی تونم صبر کنم هیچ رقمه برای این عنوان :D لعنتی گرافیکش چقد خوب شده ، این که طراحی مراحل هم باز شده خبر عالی ـی هست ، اینطوری هم می تونن بازی رو بدون این که ریشه هاش رو بخشکونن از روند تکراری 4 نسخه کلاسیک دور کنن و روح تازه ای بهش بدن ، و مطمئنن مثه کانویکشن نمیشه که Splinter Of War بود توی مرحله عراق علی الخصوص . کلا عالیه . :D
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
Blacklist از لحظه ای که تو کنفرانس مایکروسافت نمایش داده شده و اون بحث ها در موردش پیش اومد روز به روز داره بهتر میشه. IGN هم شدیدا حال کرده با بازی، به Conviction داده بود 9.3، با این اوصاف به این میده 10 !:D!

پ.ن: با تشکر از سینا :D
 

HL2-GF

کاربر سایت
Apr 5, 2006
7,279
نام
نیما
Blacklist از لحظه ای که تو کنفرانس مایکروسافت نمایش داده شده و اون بحث ها در موردش پیش اومد روز به روز داره بهتر میشه. IGN هم شدیدا حال کرده با بازی، به Conviction داده بود 9.3، با این اوصاف به این میده 10 !:D!
فقط یه دیوونه میتونه به اون بازی آبدوخیاری 9.3 بده ! همین مونده بود سم فیشر بره وسط خیابون مسلسل بگیره دستش بشه سریوس سم ، امتیازش هم بشه 9.3 !!
 

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
به شدت به بازی امیدوار شدم >:d<
خلاصه کلام مثل Hitman شده .. دوست داشتی میزنی به دل دشمن و دخل همه رو میاری دوست نداشتی مخفیانه مراحل تموم میکنی .. چه شود >:d<
Mark & Execute غیر فعال است.
همین کافیه تا بازی رو رو درجه
Perfectionist بریم :|
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
ویدیوی مصاحبه OXM با پاتریک ردینگ، کارگردان بازی که در حین مصاحبه، قسمت هایی از گیم پلی که برای Hands-On در اختیار مطبوعات قرار داده شده و توی مطلب بالا بهش اشاره شده، نشون داده میشه:
[video=youtube;yp-OLhOnCvg]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&amp;v=yp-OLhOnCvg[/video]

انیمیشن های سم واقعا فوق العاده کار شده! شاید بشه گفت تو این نسل نظیر نداره! هر چند باقی قسمت هاش از خوب بالاتر نمیره.
یه سری قسمت ها، آپگریدها رو نشون میده که به نظر جالب میاد.

نکته منفی و تو ذوق زننده ویدیو هم اینه که هنوز سم وقتی از جایی آویزونه، با سرعت نور رو لبه ها حرکت میتونه حرکت کنه!!! هر چند سرعتش رو خودت میتونی تنظیم کنی و نیاز نیست اونقدر تند حرکت کنی ولی بازم وجودش عجیبه!
هوش مصنوعی سربازا تو روز هم چندان چنگی به دل نزد.
در کل ویدیوی خوبی بود:D
 

N.!.M.A

کاربر سایت
Jun 19, 2011
1,662
نام
نیما!
نکته منفی و تو ذوق زننده ویدیو هم اینه که هنوز سم وقتی از جایی آویزونه، با سرعت نور رو لبه ها حرکت میتونه حرکت کنه!
دقيقا!خيلي مصنوعيه متاسفانه اين مورد

گرافيكش واقعا عاليه...
اون مرحله لندن هم به نظر بسيار نوستالژيك خواهد بود!
 

Letho

کاربر سایت
May 5, 2012
257
گرافیک بازی واقعا خیلی عالی به نظر میرسه مخصوصا تو شب و داخل این تصویر.
به نظرم بهتر بود از همون اول یکی از ماموریت های شب رو به عنوان اولین دمو برای نمایش انتخاب میکردن :x
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,339
نام
Majid
ممنون

بدجور منتظر این بازیم فقط این ubisoft به اینجور چیزا معروفه
Assassin's creed ـو اومده میگه بهترین نسخه ای که تا الان ساختیم ACIII هست بعد که اومد دیدیم چه گندی بالا آورده بود:|
میترسم اینم مثل اون ...
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
خُب سیل اطلاعات داره جاری میشه:D
قسمت هایی از Preview سایت های معتبر؛
Kotaku:
  • The game feels like Conviction. It's faster and more fluid, with a reliance on the same sorts of contextual moves as that game. That said, there are many more pure-stealth additions to the game—you can hide dead or unconscious enemies, you have a much more flexible and customizable arsenal, and it's possible to play through many of the levels without killing anyone or being detected at all.
  • The game revolves around a hub now—in between missions, you can walk around Sam's mobile command hub and accept sidequests from the various characters like Grim and the supremely annoying Charlie. (More on Charlie in a bit.) I didn't actually get to see these in action, but it sounds like they'll be varied and interesting, and could be a good way for the game to embrace more hardcore stealth levels and challenges. Pure speculation, though.
  • There's a new higher difficulty, called "perfectionist." It plays more or less like "realistic," but removes the ability to mark and execute enemies. You can still mark, but can no longer pull off the quick insta-kill executions. It's pretty great—if I had one complaint about Conviction, it was that it was too easy, even on so-called "realistic" difficulty.
  • One of the first things Sam does as he sneaks from rooftop to rooftop is take down a guy and move his body into a dumpster. Body-hiding confirmed!
  • The next mission is on a rooftop at night, in a rainstorm. Sam is doing a lot of stealth taking-down and body-hiding. Looks good, very much like Splinter Cell. I've noticed the addition of a minimap to the lower left of the screen, which seems a little bit unfair. That must've been because they upgraded the plane.
  • Like in Arkham City, there are some enemy types that'll negate some of Sam's abilities. We see a guy who can use tech to shut down Sam's goggles, requiring him to work around and score a more creative takedown. Sam uses a remote aerial drone to fly in and take him down. A lot of this feels quite similar to Ghost Recon: Future Soldier, actually.
  • Like many games this generation, Blacklist has evolved to include RPG elements and experience points. You'll earn different grades and experience depending on how you play. The game recognizes three playstyles—Ghost, Panther, and Assault. Ghost is stealthy and nonlethal, panther is stealthy and lethal, and assault is non-stealth, lethal. When you play in one of those styles, you earn XP for that style, which lets you unlock better gear. I couldn't get a sense of just how much the different XP mattered, but in this game, like in many others, I sense that playing as a perfect "ghost" will be a reward unto itself.
  • It could well be that the missing element I'm detecting is tied to the new voice actor for Sam Fisher. I didn't think I'd miss Michael Ironside's deadly purr, but I really do. The guy they got to replace him is serviceable, but he has an unremarkable voice and, from what I played, delivered mostly unremarkable dialogue. Without Ironside as Fisher, the game loses a substantial amount of personality. That's an extra-drag, seeing as how Sam's personality is really the only personality the series had going for it. It's not a deal-breaker, but Ironside's absence affected the overall experience a lot more than I expected it to.
  • Like in Arkham City, there are some enemy types that'll negate some of Sam's abilities. We see a guy who can use tech to shut down Sam's goggles, requiring him to work around and score a more creative takedown. Sam uses a remote aerial drone to fly in and take him down. A lot of this feels quite similar to Ghost Recon: Future Soldier, actually
  • The PC settings include Ambient Occlusion and DX11 settings, tessellation, adjustable AA, and anisotropic ******ing as per the norm for Ubisoft PC games. I'm playing in DX9, however.
  • It's unclear whether you'll be able to play the game with the UI turned off. I have four options under the UI menu, but none of them turn it off entirely. I asked Béland about this later, and he said they were still tweaking those settings.
  • Lots of Inception horns playing on the soundtrack. My sloppiness has really pushed the artificial intelligence, and it hasn't always responded. I'm pulling off all kinds of cheap exploits of the guards that really should get me killed.
  • I just straight-up kicked a dog in the face! I was not detected by the guy standing right nearby. So, still a stealth video game, in that the AI isn't always consistent or believable.
  • I picked up my first body. The AI guy nearby heard something, but somehow didn't see me. Going to have to ask about the AI in this game, and whether it gets smarter as the game gets more difficult.
  • Sam's whistle seems somewhat overpowered. While you're hiding at a corner, you can hit back to "whistle" and call dudes over. Every time I whistle at enemies, they come right over for me to wail on them. So far, the stealth stuff in this game isn't very difficult—whistle + corner-takedown has worked 100% of the time.
  • The big control-change is that now Sam sticks to cover with a face-button, and the left trigger causes him to bring up his weapon and aim. It was probably inevitable, but I actually really liked the way Béland's last few games, Conviction and Rainbow Six: Vegas used the left trigger to grab and release cover.
  • Playing on perfectionist, I still have some super high-powered goggles I bought, but I now can't do tagged execution. I have a feeling that any old-school Splinter Cell fans are going to want to play the game this way. It already feels better.
  • AI behavior even seems different on perfectionist—I tried to whistle a guard over, and he immediately ran back, took cover, then closed on me from a distance. I'm not sure whether that behavior is because this is later in the game, or because it's a higher difficulty. (Note: When I asked him later, Béland made it seem as though this is more tied to the stage than the difficulty setting, but said they're still working that stuff out.)
  • After the rooftops, Sam makes his way into a building that's under construction. He's on the radio with Grim and Charlie; Charlie is as annoying as ever, and again I notice that without Ironside, Fisher has undergone a significant personality removal. It seems like a real loss for the series.
1Up:
Up until the end, you would've sworn that I was a ghost. The way that I moved through the streets of Benghazi and London made my Sam Fisher seem like little more than a wisp of smoke. I was neither seen nor heard; the perfect Milford Man. When I did find a guard that I needed to go through, I used my own agility and momentum to knock them out, quickly hid the bodies, and continued on with my mission. I chose to never raise my firearm, and though certain scenarios could've been easily passed with a well-placed bullet, that's not how my Sam conducted his business.

That's what 95% of my time with Splinter Cell: Blacklist was like, and I was really impressed with how the game handled the concepts of stealth, motion, and non-violence in a technical and narrative way.
Destructoid:
Probably the biggest disappointment from my hands-on time was how extremely linear the levels were feeling. Now, there were a lot of ways to take out enemies as you went along thanks to all the gadgets at Sam's disposal. In one level, Sam threw out a sticky camera to view some blind spots, then used a remote control mini-copter to search a warehouse and take out enemies with small electric blasts.

So there will be lots of ways to eliminae enemies, but getting from point A to point B feels very straightforward. Ubisoft seems very focused on telling its story, and at least based on what I saw, the levels are designed to drive you to your goal along one specific path.

After coming off of highs like Dishonored and Mark of the Ninja with everything they've done for the stealth genre, playing Blacklist felt rather disappointing.
All in all, some of the mechanics are interesting and the visuals are pretty great, but some of the core elements left a lot to be desired for. I'm not yet ready to dismiss Blacklist completely though, as I want to see what's going with the multiplayer. We know that Spies vs. Mercs will be back, so that's more than enough to keep me interested as the game develops.



Polygan:
Splinter Cell: Blacklist is trying for the impossible: being everything to every Splinter Cell fan.
Gamespot:
I thought I had Splinter Cell: Blacklist pegged. Watching last year's E3 demo, I saw a new-look Sam Fisher who appeared far more agile and bloodthirsty than ever before. Dashing up buildings, planting knives in people's throats without hesitation--it was as though Ubisoft had dropped Sam Fisher into an Assassin's Creed game and forgot to change the title.

OK, so maybe I was wrong.
Having spent a couple of hours playing the game at a Ubisoft event last week, it's clear that last year's E3 demo might not have painted the most accurate picture of what this Splinter Cell reboot is all about. Blacklist is a much broader game, one that draws influences from Assassin's Creed and doesn't stop there. At various points during the demo, I was reminded of Mass Effect, Metal Gear Solid, and--bear with me here--XCOM: Enemy Unknown.
Perhaps I was a bit quick to write off Splinter Cell: Blacklist as another example of Ubisoft blurring the lines between its major franchises. Sure, there's something initially jarring about just how easily Sam Fisher can dash up walls and scurry along ledges. But this isn't simply Splinter Cell meets Assassin's Creed. It's a bigger, far more interesting game than that.

بیشترین چیزی که ازش تعریف شده، Central Hub و نحوه ارتباط سه بخش کمپین، Co-op و مولتی پلیر هست تا جایی که IGN گفته همچین چیزی رو توی هیچ بازی ویدیویی تا به حال ندیده!
بعد از اون از برگشتن به ریشه ها و مخصوصا درجه سختی Perfectionist تعریف شده و اینکه امکان مخفی کاری رو خیلی خوب محیا کرده.
از آپگریدها خیلی خوششون اومده و گفتن به بازی عمق زیادی میده.
از انیمیشن های بازی خیلی تعریف شده.
از گجت ها هم همینطور.
در کمال تعجب از گرافیک کلی بازی هم تعریف شده:D

نکات منفی که بیشتر از همه ذکر شده، همین AI و مخصوصا سوت زدن هست که یه کم غیر واقعی عمل میکنه.
چند منبع هم بر خلاف حرف IGN که مراحل رو خیلی باز میدونست، مراحل رو بیش از حد خطی دونستن. ولی همون رو هم گفتن متنوع است و میشه استایل های مختلفی توش پیاده کرد فقط نحوه رفتن از نقطه A به B خطیه.
چند Preview هم از جمله Kotaku به حس شدن جای خالی آیرونساید تو دیالوگا اشاره کرده:(
==============
بعضی از تصاویر مهم؛
Control Layout که البته نهایی نیست و ممکنه تغییر کنه:
48070083114767788430.png

آندری کوبین در نمایی جدید!
92234521637342387274.jpg

Charlie Cole، هکر جدید FE:
08128885247899960477.jpg

Shadownet و محل آپگرید:
14614774067809081639.png

رابط گجت و اسلحه:
84852979151002455705.png

یه دیدِ جدیده!! قاعدتا باید High-Frequency Puls باشه:
13956145035012175201.png

Thermal Vision هم رویت شد!
19107199777485033729.png

بقیه تصاویر رو میتونین اینجا ببینین.

ویدیوهای زیادی هم از گیم پلی اومده که متاسفانه همه از یوتیوبه. باید خودتون زحمتش رو بکشین دیگه:D



 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر