Black Ops 2 حدود 14% کاهش فروش داشته است.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
Black Ops 2 در حدود 14% کاهش فروش در مقایسه با Modern Warfare 3 داشته است.
20121116_call_of_duty_black_ops_2.jpg



Activision چندی پیش اعلام کرد بازی Call of Duty: Black Ops 2 در 15 روز اول عرضه خود 1 میلیارد دلار فروش داشته است. اما گزارشی جدید نمایان می کند که این بازی هم اکنون 14% نسبت به Modern Warfare 3 در سال گذشته داشته است.

در گزارش Gamasutra گفته شده است که Call of Duty: Black Ops 2 حدود 4.5 میلیون نسخه برروی Xbox 360 و 2.9 میلیون بر روی PS3 از زمان عرضه آن در 13 نوامبر که در مجموع 7.4 میلیون نسخه فروش داشته است.Modern Warfare 3 هم در همین زمان در سال پیش 8.8 میلیون فروش داشته است و این یعنی کاهش فروش 14%.
Black Ops نسخه اول توانست در نوامبر 2010 در حدود 4.9 میلیون نسخه بر روی Xbox 360 در ماه اول عرضه خود بفروشد و نسخه PS3 بازی 3.1 میلیون نسخه فروش داشته است.Black Ops نسخه اول هنور بعد از سال ها پر فروش ترین بازی از سری Call of Duty در آمریکا هست.
callofduty.png

MCV اضافه کرده که تحلیلگر Longbow Research یعنی James Hardiman در این باره می گوید: اعلام فروش 1 میلیارد دلاری این بازی توسط Activision به گونه ای با عجله بوده است.

"ما باور نداریم که Activision به خودش با برگزار کردن کنفرانس مطبوعاتی برای اعلام فروش 1 میلیارد دلاری Black Ops II در 15 روز کمکی کرده باشد." او همچنین ادعان کرد:" در حالی که Modern Warfare 3 در 16 روز به سرعت 1 میلیارد دلار فروش داشته است."

"چیزی که مدیریت به آن اشاره نکرده است این واقعیت است که Modern Warfare 3 با وجود عرضه زود هنگام خود یک روز قبل از روز شکرگذاری 1 میلیارد فروش داشته باشد. در حالی که Black Ops II تا بعد از Cyber Monday نمی توانست این فروش را داشته باشد."


پ
 

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
وقتی که هر سال، یک نسخه ای را از یک سری بدون هیچ نوآوری ای عرضه کنند، باید هم این طوری بشه. اگه اکتیویژن ادامه بده، مطمئناً نسل بعد بدجودی فروش CoD کاهش می یابد.
 

K3l!0$

کاربر سایت
Sep 11, 2012
628
نام
کیانوش
سال 2030
"در نسل دهم کنسول ها CoD BO XVIII با موتور آپدیت شده و ارتقا یافته IW Engine که قبل ها نمایش بسیار خوبی بر روی کنسول های نسل 6 و 7 و 8 و 9 داشت عرضه خواهد شد. سران Activision اعلام کردند که برای این بازی علاوه بر کمپانی های Take2 و THQ و Konami و Ubi، کمپانی تازه تاسیس Treyarch 2 را نیز برای ساخت بازی به این گروه اضافه کردند. در همین راستا اعلام شده است که بازی CoD BOXVIII بر روی 60 فریم اجرا خواهد شد و به هیچ عنوان افت فریمی در آن نخواهیم دید. همین طور سازندگان بازی عنوان کردند که موتور فیزیک جدیدشان را در این بازی رو نمایی خواهند کرد که علاوه بر اینکه تیر از در و دیوار ها رو خواهد شد، شلیک به اجسام چوبی باعث شکسته شدن چوب هم خواهد شد.
مسولان Acti در پاسخ اینکه آیا آنها نیازی به موتور جدیدی برای بازی شان نمیبینند پاسخ دادند که چون هزینه بازی 200 میلیون دلار بوده و هنوز با درآمد 250 میلیون دلاری در حال سود دهی هستند نیازی به آپدیت این بازی نمیبینند.
قرار است این بازی در 12 آگوست 2030 برای کنسول های Xbox Fusion، Sibri، WiiUHISHI و کنسول های دستی PSVita2، 5DS و گوشی های با سیستم عامل آندروید (نسخه ی 12) iOS 10 و Windows Phone 14 و جاوا و تلوزیون های هوشمند و تلوزیون های غیر هوشمند و ماشین لباسشویی و یخچال و ساعت های دیحیتال و یک نسخه ی مخصوص آن که دارای بیش از 12 دقیقه گیم پلی جذاب است برای گوشی های 1100 عرضه شود.
گزارش ها حاکی از این قضیه است که CoD BO XVIII بیش از 1 ساعت گیک پلی مفرح و جذاب دارد و اینبار در بخش چند نفره علاوه بر شیرجه زدن میتوان غلت زد و این تمام گیم پلی بازی را متحول خواهد کرد.
شایعه ای از عرضه شدن CoD بعدی یک ماه بعد از CoD BO XVIII به بیرون درز کرده است اما Acti کاملا این مساله را رد کرده و عنوان کرده که اصلا ما قصد ادامه این سری را نداشتیم و نداریم و این درخواست طرفداران سری بود که از نسخه ی CoD BO X ما را بر این وا داشت تا نسخه های بعدی بازی را بسازیم. اما اگر درخواست طرفداران تشدید شود نسخه ی بعدی را نه به خاطر پول بلکه به خاطر طرفداران با استخدام بازیگرانی چون آنجلینا جولی و برد پیت در نقش های آنجلینا جولی و برد پیت با نویسندگان برنده ی جایزه ی اسکار و در کمترین زمان ممکن با موتور آپدیت شده ی Next-Gen میسازیم.
همچنین مدیر عامل Acti اعلام کرد که ادعای استودیوهای مختلف بر اینکه در صورت سود دهی بازی به آنها 1 ماه مرخصی داده خواهد شد را رد کرده و گفت همه آنها را اخراج خواهد کرد.
باید دید کدام CoD منتشر شده ی امسال میتواند بهترین FPS را در VGA 2030 از آن خود کند."
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر