Black Myth: Zhong Kui

Zhong-Kui-Ann_08-19-25-768x432.jpg


عنوان جدیدی از سری Black Myth—امروز رسماً رونمایی شد!

اشباح بر زمین نمی‌گشتند، تا آنکه از قلب انسان زاده شدند؛چه بر صحنه و چه در نهان، جاودانان مغلوب اهریمنان می‌شوند—این است هنر بی‌نقصشان.چه در خانه و چه در بیرون، قاضی خود در بند همان پیوندهای دنیوی است؛خورشید در حجاب است و ماه بی‌حرکت—کیست آنکه فرمان مرگ و زندگی را صادر می‌کند؟

من از آشوب‌های دنیوی و قواعدشان، و از افتخارات آغشته به نیرنگ، روی برمی‌گردانم.شمشیرم را برمی‌کشم—آن را برای نبرد برمی‌افرازم؛و با آن، میان حق و باطل قضاوت خواهم کرد!


بازی «Black Myth: Zhong Kui» که توسط استودیوی Game Science توسعه یافته—به‌عنوان دومین اثر در مجموعه #BlackMyth—امروز رسماً با اولین تیزر تریلر CG خود رونمایی شد و همزمان در جریان رویداد Gamescom Opening Night Live 2025 به نمایش درآمد.

این بازی تک‌نفره در سبک اکشن نقش‌آفرینی، الهام اصلی خود را از شخصیت فولکلور و مشهور چینی، «ژونگ کوی» (Zhong Kui) گرفته است. از آنجایی که پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، در حال حاضر هیچ ویدیویی از گیم‌پلی بازی (in-game footage) در دسترس نیست.


پرسش و پاسخ رسمی با سازندگان Black Myth: Zhong Kui
Black-Myth-Zhong-Kui_08-19-25.jpg


 
آخرین ویرایش:
به معنای واقعی کلمه از نسخه اصلی Black Myth: Wukong لذت بردم مخصوصاً چپتر 1 و چپتر 3، همان بخشی که در دل زمین بود و پر از هیولاهای عجیب و غریب.
پایان مراسم کیمزگام هم با معرفی Zhang Kui فوق‌العاده بود آن دو دقیقه‌ی آخر در سطح دیگری بود.
.
 
احسنت.
چقدر زود نسخه بعدی رو معرفی کردن.

میخوان دوباره دو سه سال ملت رو با تریلرهای خفنشون زجر بدن :D
گیم ساینس کارش درسته ، تا اینجا نشون دادن در مقایسه با باقی استودیوهای چینی یکی دو سطح بالاتر هستن.
حالا تا ببینیم باقی استودیوها از این به بعد چی کار میکنن.

امیدوارم به همین نسل 9 برسه و نرن روی نسل بعد و بین نسلی نشه.
 
حقیقتا انتخاب عجیبی بود هرچند بازی احتمالا از قبلتر مراحل ساختشو گذرونده ولی تا حد خیلی خیلی زیادی فکر میکردم بازی بعدیشون nezha باشه بعد از اون حدسم رو jiang zhia بود
هردوی اونا پتانسلی خیلی شدیدی داشتن خصوصا که محبوبیتشونم در حد ووکانگ بود
zhong kui هم پتانسیل داستانی خوبی داره البته، ولی از نظر محبوبیت فکر میکردم سراغ nezha برن خصوصا با موفقیت انیمیشنش احتمالا اگه بازیشم گیم ساینس با یه فاصله کوتاه میداد بیرون یه رکورد جدید تو صنعت گیم میدیدیم
بهرحال مشتاقم ببینم اینجا چکار میکنن مشکلات ووکانگو اگه حل کنن با شاهکار طرفیم
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
ژونگ کوی یه شخصیت افسانه‌ ای توی فولکلور و اساطیر چینه که به عنوان رام‌ کننده‌ ارواح و دیوها شناخته میشه و داستان زندگیش حسابی پر ماجراس،گویا طرف یه دانشمند نابغه بوده که توی آزمونهای امپراتوری بالاترین رتبه رو به دست میاره اما امپراتور فقط به دلیل چهره‌ ترسناکش عنوان و مقامش رو رد میکنه،ژونگ کوی از روی خشم دست به خودکشی میزنه اما قاضی دنیای مردگان ارزشش رو میشناسه و اونو به عنوان پادشاه ارواح انتخاب میکنه تا مامور شکار و نابودی ارواح خبیث بشه،به همین دلیل تصویرش در نقوش چینی معمولا با چهره‌ ای خشمگین و شمشیری در دست به عنوان یک نگهبان قدرتمند روی دروازه‌ ها و توی خونه‌ ها استفاده میشه تا شر رو دور کنه و خوشبختی بیاره👹😁
 
احسنت.
چقدر زود نسخه بعدی رو معرفی کردن.

میخوان دوباره دو سه سال ملت رو با تریلرهای خفنشون زجر بدن :D
گیم ساینس کارش درسته ، تا اینجا نشون دادن در مقایسه با باقی استودیوهای چینی یکی دو سطح بالاتر هستن.
حالا تا ببینیم باقی استودیوها از این به بعد چی کار میکنن.

امیدوارم به همین نسل 9 برسه و نرن روی نسل بعد و بین نسلی نشه.

شما نسخه یک رو بازی کردی ؟L-)
 
فکر کن چقدر خفنه دوتا بچه غول فقط شمشیرش رو براش میارن:دی
ببری هم که نشون داد از ببر واقعی ، واقعی تر بود!
واقعا گیم ساینس توی شرقی ها یه چیز دیگس!
برطرف کردن یه سری از نقاط ضعف عنوان قبلی شون به علاوه ی حرفه ای تر شدن توی سایر بخش ها موفقیت این رو تضمین میکنه!🤤
واقعا سر ذوقم آورد🫡
..‌‌‌.
این‌ کاراکترش معروفه به ون هلسینگ چینی ها! چه شود!
 
نسخه قبل واقعا یکی سورپرایز های این نسل بود. یه سری ایرادهای ریزش رو برطرف کنن میتونه یکی از نامزدهای اصلی بازی سال بشه. فقط باید دید چجوری میخوان اوپنینگ بهتر از ووکانگ رو بسازن :D
 
فقط امیدوارم لول دیزاین بازی دیگه بالانس باشه... و دیزاین محیطی هم به گونه ای باشه که اگه هیچی نمی خوای بگی هم اوکی،ولی باید جوری محیط باشه تک تک لوکشین ها تو ذهن پلیر ها بمونه،نه اینکه تو هر محیط، هر جارو قدم می زنی حس کنی قبلا اینجا بودی!(حتی دی وان مپ داشته باشه هم بنظرم می شه محیط هایی خلق کنند که خیلی خاص باشه و مدت ها تو ذهنمون بمونن)

یکسری قوانینم باید در کل گیم یکسان باشه...مثلا فیزیک کالیژن و دیوار نامرئی رو هر مدلی تعریف می کنن.... چه برای ما چه برا انمی یکسان باشه... اینطوری نباشه که فقط انمی تو بعضی جاها بتونه اینکارو کنه...و ما نتونیم!

یکسری موارد دیگه هم رعایت کنند...راحت بازی پتانسیل کسب متا +90 رو بگیره...!
.
.
.
ووکانگ با اینکه محصول نهایی عالی بود...ولی اصلا شبیه محصولی که معرفی شد نبود! نمایش اول نشون دهنده آزادی عمل زیاد برا عبور از موانع رو نشون می داد...اما در محصول نهایی خبری از اون نبود...و اسکریپت شده بود!
 
فکر کن چقدر خفنه دوتا بچه غول فقط شمشیرش رو براش میارن:دی
ببری هم که نشون داد از ببر واقعی ، واقعی تر بود!
واقعا گیم ساینس توی شرقی ها یه چیز دیگس!
برطرف کردن یه سری از نقاط ضعف عنوان قبلی شون به علاوه ی حرفه ای تر شدن توی سایر بخش ها موفقیت این رو تضمین میکنه!🤤
واقعا سر ذوقم آورد🫡
..‌‌‌.
این‌ کاراکترش معروفه به ون هلسینگ چینی ها! چه شود!
دیشب یه بازی دیگه توی همین سبک و سیاق نشون دادن ولی نمیدونم قبلا معرفی شده یا اصلا کسی بهش توجه نکرده،ماشالا چین چنان داره بازار رو دست میگیره که آدم نمیدونه کی به کیه😁

 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or