Black Desert اکشنی متفاوت و فوق العاده با گرافیکی خیره کننده و سرزمینی وسیع!

vdyb325p8d4k77cd5d38.jpg

cautj1fxoo2dv2j2syig.jpg

>>> Black Desert <<<

ناشر:
DAUM Communications
سازنده: Pearl Abyss
ژانر: MMORPG
تم: Fantasy
سبک:Non-Targeting Action Adventure
پلتفرم: PC Downloadable و شاید PlayStation 4 و Xbox One
وضعیت در حال حاضر: بتا Closed Beta فقط در کشور کره
نحوه درآمد و کسب و کار: فعلا نا معلوم | به احتمال خیلی زیاد Free to Play
مناطقی که قرار است عرضه شود: NA , EU , Korea , RU

زمان انتشار: اواخر سال 2015 یا پاییز 1394





سلام خدمت گیمر های مشتاق !

اینبار بازی ای رو می خوام معرفی کنم که از طرف سازنده های بازی Continent of The Ninth یا C9 در دست ساخت هستش و مدت زمانی که برای ساخت بازی صرف شده تا به این لجظه 4 سال است. یا بهتر بگم، از سال 2010 ساخت بازی کلید خورده که نشانگر اینه که یک بازی ساخته شده با حوصله است و مدت زیادی را سازندگان اختصاص به زیباتر کردن آن کرده اند. نکته دیگه ای که در مورد Black Desert باید بگم اینه که این بازی در نمایشگاه E3 2014 امسال نیز حضور داشت و یک مصاحبه ای را نیز با سایت های خبری داشته است.

تیزر رسمی بازی را در اینجا ببینید!


[video=aparat;mPiEy]http://www.aparat.com/v/mPiEy[/video]​

بازی Black Desert یک عنوان بی نظیر با کیفیتی بسیار بالا و دارای امکاناتی خارچ از تصور هستش که اینبار سازنده آن یعنی Pearl Abyss یک هدفی را برای خود تعیین کرده است که آن این است که تمام ویژگی های مورد نیاز برای یک بازی پویا، درگیر کننده، سرگرم کننده و چالش بر انگیز را در خود جای دهد. این ها حرف نیست و اگر تا پایان این تاپیک رو بخونید می بینید که واقعا شاهکاری از نظر گرافیکی و وسعت پیش روی ماست. اصلا طوری ساخته شده است که تصور اینکه این بازی واقعا وجود دارد و یک جهان Open World با تمام این ویژگی ها به همراه چنین گرافیکی تلفیق شده اند واقعا باور این قضیه رو سخت کرده است.

clhoe1wwpi8rayyaave0.jpg

vrk65783srf2p5s20vqz.jpg



بازیکنانی که قول داده اند تا سال 2015 منتظر این بازی باشند و در بازی حاضر شوند را در جدول زیر ببینید ! اگر شما هم با ما هستید، یک کلاس انتخاب کنید!


تعداد تا این لحظه : 23 نفر




<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

توضیحات را به صورت جدولی قرار دادم تا بهتر متوجه این شاهکار به یاد ماندنی و فوق العاده شوید!



ویژگی های اصلیتوضیح مختصرتوضیح کامل ترویدیو مربوطه

ویژگی شماره 1
گرافیکی در حد بازی های PlayStation 4در Black Desert شاهد گرافیکی کنسولی و بسیار زیبا خواهید بود که به جرات باید گفت که تا به حال چنین گرافیکی در هیچ بازی آنلاین و MMORPG ای تا به حال مشاهده نشده است. همه چیز در این بازی بسیار واقعی به نظر می رسد از مناظر گرفته تا حیواتات و مناطق و خیلی موارد دیگر.. همگی بی همتا هستند !Black Desert CBT2 - City life ~ Part 1
21175140301497016164_2014-06-17_18-43-21.jpg


33935140301497523433_2014-06-17_18-43-35.jpg

fvmyejfwdxh0jk5t1v1i.jpg

33425140301496519593_2014-06-17_18-42-51.jpg

Exclusive
Graphic Engine
موتور گرافیکی انحصاریموتور ساخت بازی گفته شده که به صورت انحصاری برای Black Desert ساخته شده است و کسانی هم که آن را نوشته اند، به گفته Pearl Abyss افرادی حرفه ای بوده اند که توانسته اند با نه چندان اوقات سخت و دشواری های زیاد، آن را به یک محصول نهایی تبدیل کنند. یکی از افراد این تیم به نام Kim گفته که "ما به یک موتور انحصاری برای Black Desert احتیاج داشتیم تا بتواند از عهده چنین جهان یک پارچه ای بر بیاید و بتواند کاراکتر های بسیار زیادی را با گرافیکی بالا و سرعتی بسیار بالا به راحتی رندر کند. استفاده از این موتور به جای موتور های قدرتمندی مثل Unreal Engine و CryEngine، یک مزیت دیگر را به همراه دارد که آن هم این است که به تیم سازنده بازی این فرصت را داده است تا بتوانند بر روی آن مانور بیشتری داشته باشند و بتوانند به راحتی مشکلات آن را برطرف کنند و همچنین سفارشی سازی هایی را بدون هیچ مشکل و اطلاف وقتی انچام دهند.

ــــــــــــــــ
4aweaseztarip779ojxu.jpg





ویژگی شماره 2

شخصیت سازی کاراکتر که نظیر آن را هرگز قبلا ندیده اید


مطمئن باشید که هرگز همچین چیزی را ندیده اید! هر چیزی را که فکرش را بکنید قابل تغییر و سفارشی سازی است و شما با امکانات بی نهایتی که در اختیار شما قرار می گیرد، خواهید توانست یک کاراکتر کاملا مطابق میلتان بسازید و با آن لذت بازی را بیش از پیش بکنید!
Black Desert - شخصیت سازی کاراکتر
png6wwdjxabkkvp4y83j.jpg


sdqgp1tglkddd5u7rwj6.jpg

thpfgx9hap0ohewn8afg.jpg

romnlzoticvbyig10xfa.jpg

r89lv72q6bc32t1xf26p.jpg

j05qyu0loyy73l3unaut.jpg

1n27jlk7r0zen7sl7coi.jpg


ویژگی شماره 3
سیستم مبارزه Non-Targeting فوق العاده و بی نظیرسیستم مبارزه Non-Targeting فوق العاده و بی نظیر که تا به حال در هیچ بازی Open World یا حتی آنلاین ندیده اید را در Black Desert شاهد خواهید بود. مبارزه در این بازی متمایز از بازی هایی که تا به حال دیده اید می باشد و خواهید دید که دشمن های قویتر حتی حملات شما را دفاع نیز خواهند کرد و مبارزاتی درگیر کننده و سریع را تجربه خواهید کرد. شما نیز می توانید از اسکیل و مهارت های تان با روش های متقاوتی استفاده کنید و ترکیب ها و کمبو های جدیدی را برای شکست دشمن استفاده کنید. اسکیل ها در این بازی توسط خود شما کنترل خواهد شد و اینطور نیست که با یک کلیک و فشردن چند شماره دشمن از پا در بیاد؛ شما باید جا خالی بدهید، دفاع کنید، کمبو استفاده کنید و با مهارتی که دارید هر چه سریع تر و با کمترین صدمه دشمن تان را از پا در بیارید.Black Desert - گیم پلی از مبارزه همه کلاس ها
elc2xngzlq8su0279839.jpg


9yrzxl79j23xwrogx6tu.jpg

ویژگی شماره 4
سیستم بالا رفتن و تعامل با محیطسیستم بالا رفتن و تعامل با محیط اطراف و صخره ها شبیه چیزی که در بازی هایی نظیر Assassin Creed و Prince of Persia شاهد آن بودیم!
ــــــــــــــــ
jx9xj5ysa11nx7xf7rt6.jpg


hbes3k5vo6dbec3r0jwu.jpg


ویژگی شماره 5
اسب سواری و مبارزه در همین حینسوار کاری به علاوه یک گیم پلی اختصاصی بی نظیر برای وقتی که سوار یک حیوان مثل اسب هستید! حیواناتی هم که تا به حال مشاهده شده اند که قابلیت سوار شدند را دارند، اسب، فیل، شتر، الاق، کالسکه و یک موجود شبیه به شیر سیاه رنگ که حیوان کلاس Tamer است، می باشد که آخرین حیوان حتی می تواند به صاحبش یعنی کلاس Tamer، در مبارزات کمک نیز بکند. از ویژگی های جالبی که برای این سیستم استفاده شده است، این است که حیوانات شما مثل اسب شما حتی امکان دارد به وسیله بازیکن های دیگر کشته نیز بشوند و مجبور شوید که حیوان دیگری را پیدا یا بخرید! همچنین با شواهدی که تا به اینجای کار از ویدیو ها و عکس های بازی بدست آمده است، اینطور به نظر می رسد که حیوانات قابل ارتقا نیز می باشند و می توانید ظاهر آن ها را نیز تغییر دهید!Black Desert - گیم پلی در حین اسب سواری
nxkgfb18185ukyxgwaw5.jpg


0abxhoyyuulvu2f9zulk.jpg

1j89fhy8gnr6r7mnhxra.jpg

ahz79tejegznv1a0hfab.jpg

ta1nunnk8lx6bq0vdcv8.jpg

Pets & Taming
حیوانات و نحوه بدست آوردن و اهلی کردنبازیکنان در Black Desert می توانند در حین سواری با حیوانات نیز به مبارزه بپردازند. روش بدست آوردن حیوانات نیز مانند زندگی واقعی خواهد بود و شما باید به مناطقی که این حیوان ها زندگی می کنند بروید و آن ها را کم کم رام کنید تا برای شما شود. حیوانات شما نیاز به نگهداری نیز دارند و باید به آن ها آب و غذا نیز داد. ویژگی بسیار جالب در این قسمت، این است که حتی این امکان فراهم شده است تا شما با پرورش حیوان ها بتوانید از آن ها بچه نیز بگیرید و یک حیوان بهتر و خاص تر را داشته باشید!
ــــــــــــــــ
7fquim6mazfd95beiqto.jpg
ویژگی شماره 6لول مکسی وجود نداردLevel مکسی وجود ندارد و حتی اگر به لول آخر موجود در بازی رسیدید و تمام مهارت ها را هم گرفته باشید، می توانید به لول های بالاتر با Quest ها و کشتن دشمنان نیز برسید و کاراکترتان را همچنان قوی تر کنید و تجهیزاتتان را ارتقا دهید !ــــــــــــــــ
oshewwjglf5iov0iaap6.jpg


nxcnl98i9wal3ic3ltt5.jpg

p32i67nvfci16md1em6s.jpg

ویژگی شماره 7
آب و هوای پویاآب و هوا در Black Desert پویا می باشد و شب و روز را در بازی خواهیم داشت. جالب تر اینکه هوا به مرور تاریکتر می شود تا اینکه به آخر شب برسیم ! وضعیت هایی هم که برای آب و هوا در نظر گرفته شده است، رعد و برق، باران ( آب های باران روی زمین جمع نیز می شوند! )، طوفان و غیره در نظر گرفته شده است! همچنین وضعیت شهر و خیلی قسمت های دیگر در وضعیت های مختلف جوی فرق خواهد کرد و باعث خواهد شد با موارد جدیدی روبرو شوید. مثلا به عنوان مثال در شب تمام شهر خالی از NPC خواهد شد و همه آن ها به خانه های خود خواهند رفت. چیز های مرموزی نیز در شب پیدا خواهد شد. دشمنان در تاریکی شب قدرت بیشتری خواهند داشت و غیره !Black Desert Closed Beta Sunset
hy8d8026b16pve9k6e0s.jpg


pbo07h59jqgljj65d5gh.jpg

fg6sr7y5r6druln5jlj6.jpg
Dynamic Worldwide Weatherآب و هوای سراسری پویادر Black Desert آب و هوای مناطق یک حالت واقعی خواهند داشت و اگر مثلا هوا سرد بود کاراکتر شما به لباس های ضخیم تر احتیاج خواهد داشت و اگر هم هوا گرم بود، باید لباسی تابستانی تر بپوشید. اگر اینکار را انجام ندهید از توانایی ها و Stats ـه کاراکترتان تا حدودی کاهش پیدا خواهد کرد.
ــــــــــــــــ
2935k17o6p42vzrrs1vg.jpg
ویژگی شماره 8محیط های متنوعمحیط هایی متنوع، بسیار وسیع، پر از کار برای انجام دادن، ساخت ساختمان های جدید، ساخت خانه شخصی برای خودتان و غیره از دیگر نکات بسیار جذاب این بازی هستند!ــــــــــــــــ
hgwpadnlznlkkg0d0oaq.jpg


sdgdimpozxwcxv1mzdjl.jpg


Personal House


خانه های شخصی
ساختن خانه های شخصی در Black Desert به صورت Open World نخواهد بود و وقتی وارد آن شوید، نیاز است که Load انجام شود. اما خانه ها در این بازی در یک چادر ساده خلاصه نخواهند شد و شما می توانید یک ساختمان بزرگ را نیز به عنوان خانه خود بسازید و یا حتی بخرید. خانه ها در این بازی این قابلیت را نیز دارند که مجهز به وسایل مختلف شوند و از دکور های بسیار زیادی در آن استفاده شود. همه چیز در آن ممکن است و فقط بستگی به میزان پول شما دارد که بخواهید چقدر خرج آن کنید. می توانید در خانه خود NPC هایی را نیز استخدام کنید و به آن ها وظیفه ای مثل فروش لوازم بدهید تا برای شما منبع درآمدی نیز باشد!Black Desert - سیستم خانه سازی و چیدمان وسایل آن
<><><><>
Black Desert CBT2 - City life ~ Part 1
38qmwvnowtbfdgrhbz8z.jpg


ویژگی شماره 9
شغل های جانبی فراوانوجود شغل های جانبی یا Mini Game در بازی مثل، فلوت زنی، دوشیدن شیر گاو، معدن چی، ماهیگیری، شکار حیوانات، تیر اندازی به پرنگان در حال پرواز همگی از مواردی هستند که می توانید به آن ها بپردازید! قرار است بزودی مسابقه اسب دوانی نیز اضافه شود! شغل و Mini Game های بیشتری نیز وجود دارند که هنوز ما از آن ها بی خبریم !Black Desert - ماهیگیری
<><><><>
Black Desert Mini-game - Mining
<><><><>
Black Desert - فلوت زنی در شهر
yzwjd574dztc3tmhr2xk.jpg


lgkcwn4ihb3uiprsflzi.jpg

rbfyddfike9t0xgfk6eb.jpg
ویژگی شماره 10نقل داستان به همراه CutSceneداستانی به همراه صحنه های CutScene یکی از نکات مثبت در روایت داستان بازی می باشد که شاهد آن خواهیم بود.
ــــــــــــــــ
t6ug8n2o593jon97uxd9.jpg
ویژگی شماره 11Boss و Raid های جذابوجود غول یا Boss های دشوار و بزرگ که باید با یک گروه به مبارزه آن ها بروید نیز وجود دارد که یکی از جذاب ترین قسمت های بازی نیز است. از اونجایی که گیم پلی این بازی بسیار سرعتی به همراه گرافیکی زیبا می باشد، لذت مبارزه با غول ها بسیار بالاست !Black Desert - مبارزه با غول یا Boss های بازی
s82ba36b2zsh5iijisxm.jpg
ویژگی شماره 12محاصره قلعه هامبارزه های عظیم حمله به قلعه نیز یک مبارزه ای جالب با ویژگی های منحصر به فرد می باشد که در طی آن شما باید یک شهر را تصرف کنید و در اختیار خود و مردم تان در بیارید!BD GvG Castle Siege
23j50ab52nk5vmse6tn6.jpg
ویژگی شماره 13سیستم ویکیسیستم ویکی ای در بازی وجود خواهد داشت که توضیحاتی در مورد کاراکتر ها، قسمت های مختلف جهان بازی، داستان، شهر ها و خیلی چیز های دیگر در آن جای خواهند گرفت.Black Desert Wiki System
yemxlm16z39xoievujne.jpg




در بازی 6 کلاس وجود دارد که 2 تا از آن ها در جنسیت مرد و زن با نام های مختلفی شناخته می شوند که به ترتیب زیر می باشند:


کلاس هاجنسیت مردجنسیت زنویدیویی از کلاس

Fighter یا جنگجو
Warrior - جنگجویان به یک شمشیر و یک سپر مجهز هستند، جنگجویانی که در مبارزات نزدیک با مهارت بسیار دشمنان خود را شکست میدهند ، همچنین میتوانند به وسیله سپر خود از یاران خود نیز دفاع کنند، حتی با توجه به زره سنگین آن ها ، هنوز سرعت و چابکی بالایی را دارند.

Valkyrie
- والکری ها جنگجویانی با یک شمشیر و سپر، به عنوان یک سلحشور قوی به میدان مبارزه می آیند. آن ها همچنین تکنیک بیشتری نسبت به Warrior ها دارند.
Black Desert Gameplay Fighter

Ranger یا تکاور


فعلا موجود نیست.
تکاور ها با نیروی تفکر طبیعت عمل میکنند، آنها به حیله گری و باهوشی شهرت دارند و با کمک زره نیمه سبک خود سرعت بالایی دارند، آنها در چالاکی در سطح بالایی قرار دارند و همچنین چشمانی سریع و ضرباتی بدون خطا را بکار می برند.
Black Desert Ranger Gameplay

Magician یا جادوگر
Wizard - جادوگران در اجرا کردن ورد های قوی ماهرند که می تواند دشمنان زیادی را یکجا از پای در آورند. آنها ترجیح میدهند بخاطر زره سبک خود در مبارزه از حریف خود دور بمانند و از فواصل دور به وسیله عصای خود با آنها درگیر شوند.Sorcerer - ساحره ها با جادوی خطرناک خود هم در ضربات نزدیک و هم دور ماهر هستند، با تکیه بر قدرت سرعت و دقت خود و زره سبک میتوانند دشمنان خود را از پای در اورند. همچنین آنها میتوانند از تلسم های زیادی برای افزایش قدرت خود استفاده کنند.
Black Desert - Sorcerer Gameplay

Giant یا آدم غول پیکر
آنها یغماگرانی بزرگ هستند، آماده برای شکست دشمنان با یک تبر در هر دست، آنها قدرت تغییر شکل به یک گرگ را نیز دارند ،که به آنها قدرت بیشتر و سرعت بیشتری میدهد.
فعلا موجود نیست. شاید اصلا ساخته نشود.
Black Desert Online Gameplay Giant

Tamer یا مربی


جنسیت مرد ندارد.
تعلیم دهندگان با استفاده از یک شمشیر به دشمنان خود خسارت وارد میکنند در همین حال حیوانات دست آموز آنان نیز در کنار آنها به یک متحد قوی تبدیل می شود. آن ها میتوانند از حیوان خود سواری نیز بگیرند.
فعلا موجود نیست.

Blader یا شمشیر زن
این کلاس یک کلاس سامورایی مانند است که اسلحه ای که از آن استفاده می کند یک شمشیر بلند می باشد که با دو دست خود آن را نگه می دارد. همچنین این قابلیت را دارد که این شمشیر را گاهی اوقات به صورت یک دستی نیز نگه دارد و در دست دیگر هم یک شمشیر نامرئی جادویی که بسیار سرعتی و قدرتمند است را بکار ببرد.

جنسیت زن ندارد.


فعلا موجود نیست.


<><><><>
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

کلاس Warrior
1kaybtmd0jq58a2nz5cp.png


کلاس Valkyrie

yllfft1aw1a7gbwhquqm.jpg


کلاس Ranger مرد

vnv3z2c7n2gzfpevitvp.jpg


کلاس Ranger زن
5pa99li783asewqfvkno.png


کلاس Sorcerer
hqetvqn6x4i36c3y6g8k.png


کلاس Wizard

50zw2m8p102o59r73uik.jpg


کلاس Giant
jxkix72s817id6dzoauk.png


کلاس Tamer
k3j2iwl73q7klh299s3g.png


کلاس Blader

uvc8jwt8kucjhggh7hig.jpg



سیستمی که برای اجرای بازی Black Desert لازم است و سیستمی که پیشنهاد شده است را در جدول زیر ببینید :

6u30vgkqnvk7voh4yujk.jpg



اگر می خواهید از آخرین خبر ها و بتا های بازی با خبر شوید و کلید هایی را برای ورود به آن ها بدست بیارید، برنامه اندرویدی که برای Black Desert در نظر گرفته شده را دانلود و نصب کنید و از مزایای آن بهره مند شوید !

لینک دانلود برنامه اندرویدی به صورت یک تم برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید 4.0.3 به بالا
لینک دانلود لانچری که تم دانلود شده بر روی آن می نشیند

j650cibezu2ims6wo09k.jpg



در این قسمت می توانید چند ویدیو کلی از قسمت های مختلف بازی را مشاهده کنید و لذت ببرید!


<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

تریلری از تمام قسمت های بازی که تا به حال ندیده اید را در این ویدیو ببینید!

Black Desert Trailer

***********************************************
ویدیویی از ویژگی های بازی - قسمت 1

Black Desert - Features

***********************************************
ویدیویی از ویژگی های بازی - قسمت 2

Black Desert CB2 Gameplay Features

***********************************************
ویدیویی از نواحی و محیط های مختلفی که در بازی وجود خواهد داشت را در این ویدیو ببینید!

Black Desert #CB2 Environment Trailer

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>


dkmdxbqapouxzih26r52.jpg


جواب به سوالات زیاد تکرار شده درباره Black Desert



1 - پروژه 'Black Desert " از چه موقعی شروع شد؟

تیم سازنده "Black Desert" از سال 2010 ساخت بازی رو شروع کرد.

2 - سیستم مبارزه چجوری عمل میکنه؟

"Black Desert" درواقع یه "Massive Multiplayer Online Rolling Play Game" هست که به وسیله دکمه های W A S D موس و تلفیقی از هردوی اینها می باشد، برای مثال :

کلیک چپ (ضربه معمولی)

کلیک راست،(ضربه قدرتی )

W + کلیک راست : ضربه فرو کردنی
)

S + کلیک راست : (ضربه قابل شارژ )

همچنین در بازی میتونید مهارت ها و جادوهای خودتون رو توی هات بار (HotBar ) ها قرار بدید، ولی تیم "Pearl Abyss" روی این موضوع تاکید داشته که مبارزه در بازی خیلی بیشتر از از کلیک کردن و استفاده کردن از hot bar ها باشه در BD زمانبندی ضربات، جاخالی دادن، و دفع کردن بسیار مهمه به همین خواطر بازیکنان باید عکس عمل سریع داشته باشن تا بتونن پیروز مبارزات باشن.

3 - چند نژاد در بازی وجود دارن؟

فعلا 3 نژاد تایید شدن "انسان ها - Human" "پری ها - Elves " " غول ها - Giants "

536skbwduiyppfno7abf.jpg


4 - چند کلاس در بازی وجود داره؟

تا امروز هشت کلاس تایید نهایی شدن:
"مبارز - Fighter " شمشیر زن - Blader"تعلیم دهنده - Tamer"ساحره - Sorcerer "جادوگر - Wizard" والکری - Valkyrie "ُتکاور - Ranger " درنده - Predator"

5 - چند جناح در بازی وجود داره؟

در BD دو جناح وجود داره؛ جمهوری کالپِون ( Republic of Calpheon ) و پادشاهی والِنسیا (Kingdom of Valencia)

6 - این جناح ها در بازی چه تاثیری دارند؟

خب جمهوری کالپون و پادشاهی والنسیا هرکدوم آب و هوا، طبیعت، فرهنگ و .. مخصوص و متفاوت از یکدیگر رو دارن، و هردو آن ها در جنگی بدون پایان با یکدیگر هستند، ولی همه این ها فقط برای سیر داستانی بازی می باشد و بازیکن ها در صفحه ساخت کاراکتر جناح خودشون رو انتخاب نخواهند کرد.

7 - هر کدوم از کلاس ها باید کار خاصی را در گروه اجرا کنند؟

درواقع بله، ولی هیچ کلاس شفادهنده ای (Healer) توی بازی وجود نداره.

8 - آیا جنسیت کاراکتر ها قابل تغییر هستند؟

تمام کلاس ها این قابلیت رو دارن، و هیچ تفاوت خاصی در جنسیت انها نیست، هرچند ممکنه بعضی از حالات مبارزه در هر نژاد و ... متفاوت باشه البته هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده.

9 - چجور سوار شدنی یا Mount هایی در Black Desert وجود دارند؟ آبا این مانت ها قابلیت پرواز دارند؟

خب تا اینجا ما چندین نوع اسب، فیل، سگهایی بزرگ که تعلیم دهنده میتونه روی اونها سوال بشه توی بازی وجود داره.
درمورد پرواز مانت ها تیم Pearl Abyss تصمیم گرفت که چیزی به عنوان پرواز در بازی وجود نداشته باشه بهتره.

yfufhln5m59c4bgb0583.jpg


10 - منظور از جعبه شنی چیست؟

جعبه شنی درواقع حالت بازی می باشد که کمترین محدودیت رو برای بازیکنان ایجاد میکنه، درواقع به آن ها اجازه میده که شکل و فضای دنیای بازی رو خودشون شکل بدن، جعبه شنی، به طور کلی بر روی آزادی بازیکن ها تاکید داره که همه بازکنان از اول تا اخر دنیای بازی ازادی کامل داشته باشن.

11 - بالاترین سطحی ( Level ) که بازیکنان میتونن بهش برسن چقدره؟

درواقع هیچ محدودیت و اخری برای ارتقاع سطح وجود نداره بازیکننان میتونن تا لول 50 برسن ولی بعد از اون هم میتونن سطح خودشون رو بالاتر ببرن، که البته گفتنش اسون تر از انجام دادنشه.

12 - توی BD ارتقاع سطح چطوری انجام میشه؟

مثل اکثر mmo ها بیشتر تجربه (Exp) از کشتن هیولاها و انجام دادن ماموریت ها بدست میاد همچنین بعضی از ماموریت ها جوایز خوبی هم دارند.

13 - سیستم مانت در Black Desert چه فرقی با دیگر بازی های آنلاین و MMO دارد؟

در این بازی وقتی روی مانت تان سوارید، سرعتتون به شکل قابل توجهی بالا میره همچنین شما میتونید بپرید، توی مناطق بازی گشت بزنید و حتی با همون مانت به مبارزه برید، یعنی شما لازم نیست حتما برای مبارزه از مانت خودتون پیاده بشید که حریفتون رو به خاک و خون بکشید.

14 - آیا در Black Desert هم سیاه چال ( Dungeon ) وجود داره؟

بله، Black Desert سیاه چال های زیادی داره، که خب همه اونها Open World هستند و نیازی به Load شدن در لحظه ورود ندارند. تمام سرزمین بازی فقط با اولین ورود شما به بازی Load خواهد شد و پس از آن دیگر هیچ وقت صفحه ای به نام Loading را نخواهید دید.

15 - میشه توی بازی شنا کرد؟

Pearl Abyss هنوز داره در این باره صحبت و فکر میکنه که قابلیت مبارزه و شنا در آب وجود داشته باشه یا نه.

73r8iue7nn6pr7oea9pn.jpg


16 - میشه توی دنیای بازی PvP کرد ؟

بله شما میتونید دیگران رو توی هرجایی در دنیا بکشید، البته اگر از این امکان خوشتون نمیاد میتونید اون رو غیر فعال کنید.

17 - مبارزات قلعه چی هستند؟

شما میتونید به قلعه اتحاد های دیگه توی بازی حمله کنید دروازه هاشون رو بشکونید با نردبان از دیوار هاشون بالا برید و در طرف دیگه شما باید ماشین الات جنگی محاجمان رو نابود کنید و از ورود اونها به قلعه خودتون جلوگیری کنید.

18 - مزیت داشتن یه قلعه برای اتحاد چیه؟

بازیکنانی که در اون شهر و منطقه خانه دارن باید به کسی که قلعه اون منطقه رو در اختیار داره مالیات بدن، که خودش درامد خیلی زیادی برای اتحاد هست.

19 - هر اتحاد چند قلعه میتونه داشته باشه؟

هر اتحاد میتونه 4 قلعه در یک زمان داشته باشه.

20 - ایا امکان این هست که متریال های مورد نیازمون رو Farm کنیم؟

بعله این یک سیستم کاملا جدید در MMORPG ماست که بتونید متریال های مورد نیازتون رو به روش های مختلفی بدست بیارید.

klz032a07yrzp5sy9t0n.jpg


21 - ایا امکانش هست که روابطمون رو با NPC ها ارتقاع بدیم؟

داشتن رابطه با NPC یک بخش جدا نشدنی از Black Desert هست، شما میتونید با انجام ماموریت ها یا صحبت کردن و دادن جواب صحیح به سوالات اونها با انها دوست بشید، و اجازه ورود به سیاهچاله های خاص رو بدست بیارید یا حتی جوایز خوبی رو بدست بیارید.

22 - یا بازی برای غرب و امریکا هم عرضه میشه؟

Pearl Abyss هنوز به دنبال یک ناشر خوب برای بازی هست، همین که Close Beta در کره تموم بشه، ما به دنبال یه ناشر برای غرب هم میگردیم.

23 - بازی در چه زمانی رلیز میشه؟

خب تاریخ دقیقی براش در حال حاضر نمیشه انتخاب کرد، ولی میتونم بگم 2014 در کره اغاز میشه.

24 - آیا بتا هم وجود داره؟

Close Beta دوم در اپریل 2014 اجرا میشه، میتونید برای اطلاعات بیشتر به صفحه مخصوص Beta در وبسایت برید.

uleebk0kb4jt8eo55wgi.jpg


Black Desert - 25 از چه موتور گرافیکی استفاده می کند؟

Black Desert از موتور ساخت خودش و مخصوص خودش استفاده می کند. این موتور رو انحصارا فقط برای این بازی ساخته ایم و به همین دلیل دستمان برای ایجاد تغییرات بر روی بازی خیلی باز خواهد بود.

26 - سیستم مورد نیاز برای بازی چی هست؟

خب هنوز نمیتونم بگم ولی یک سیستم متوسط رو به بالا میتونه بازی رو اجرا کنه.



ترجمه فارسی نتیجه سوال و جواب در نمایشگاه E3 2014 با سازندگان بازی یعنی Pearl Abyss در مورد تصمیمات و ویژگی هایی که در Black Desert وجود خواهد داشت :

gnpj6pvlag7smujiwn8d.jpg


سوال : چطور می خواهید بخش PvP را متعادل سازی دوباره بکنید؟ نظرتان در مورد Potion ها یا معجون ها چیست؟

جواب : ما تصمیم داریم ابتدا به متعادل سازی Monster یا دشمن ها بپردازیم بعد از اینکار هم با نگاهی به اسکیل های کاراکترها که چطور خواهند بود، به بالانس و متعادل سازی بخش PvP خواهیم پرداخت. در مورد معجون ها هم قصد داریم فعلا با همین سیستمی که مورد استفاده است پیش برویم اما اگر احساس کردیم که تغییر در آن لازم است، تصمیممان را تغییر خواهیم داد و در سیستم تغییراتی را انجام خواهیم داد.

سوال : میشه در مورد انواع گیلد های مختلف صحبت کنید ؟ مثلا Religion یا مذهبی، Economy یا اقتصادی ؟

جواب : چیزی که شما در حال حاضر در بتا بازی شاهد آن بودید، ابتدایی ترین و اولین ساخته و مفهوم از بخش گیلد ها بود؛ ما تصمیم گرفتیم که گیلد های مذهبی را فعلا از بازی حذف کنیم. گیلد ها با توجه مشخصات و نوع ساخت آن، مهارت های ویژه خودشان را خواهند داشت که حتی Skill Tree یا شاخته های بزرگ مهارت برای گیلد هم در نظر گرفته شده است و اگر شما تا به حال فقط مهارت های مبارزه ای گیلد را دیده بودید، بهتر است بدانید که در بتای بعدی شاهد مهارت های Crafting و ساختن نیز خواهید بود.

سوال : آیا در ماموریت و Quest های مخصوص گیلد تنوعی نیز وجود خواهد داشت؟

جواب : ما قصد داریم که ماموریت های مختلف و گوناگونی را داشته باشیم، پس تصمیم داریم جنبه های PvP را نیز در این ماموریت ها قرار دهیم.

سوال : آیا قصد تغییراتی پایه ای در بخش PvE بازی را دارید؟

جواب : بله قصد داریم در بخش غول یا Boss های Raid هوش مصنوعی را بهبود ببخشیم.

سوال : اگر بازی قرار باشد به صورت Free to Play عرضه شود، در فروشگاه یا Cash Shop بازی چه چیز هایی را قرار خواهید داد؟ آیا معجون های تجربه یا EXP Potion ها هم وجود خواهند داشت؟

جواب : در این بخش شاهد لباس، چیز های مصرفی مثل لوازم آرایشی وجود خواهد داشت و باید بگم که EXP Potion را در این بخش نخواهید دید و از آنجایی که ما قصد داریم به هیچ وجه به یک بازی Pay 2 Win نزدیک هم نشویم، همچنان در حال صحبت با تیم خود هستیم تا تصمیمات نهایی در این مورد را بگیریم. ما در حال حاضر از دیگر بازی های F2P در حال آموختن هستیم و تصمیم داریم خیلی چیز های بی تاثیر در بالانس بازی را در این بخش اضافه کنیم.

سوال : آیا نقشه و مناطق بازی را گسترش خواهید داد؟

جواب : ما در حال برنامه ریزی برای باز کردن قسمت های جدیدی به نام Media و Valencia هستیم که شما به زودی در این جا شاهد منطقه ای برفی و یخی خواهید بود.

سوال : تاثیر مجازاتی که عوامل مختلف محیط برای بر روی بازیکنان خواهد داشت چقدر زیاد خواهد بود؟

جواب : ما می خواهیم که مجازات ها بر اساس درصد آمار بازیکن ها باشد تا هر کسی در هر لول ای که است این تاثیر را به صورت کامل بچشد.

سوال : بعد از لول 50 که LvL آخر موجود در بازی برای کسب مهارت ها است، چطور یک بازیکن می تواند کاراکترش را ارتقا بدهد؟

جواب : ما در این مورد به صورت داخلی در حال بحث هستیم و هنوز تصمیمی را نگرفته ایم.

8yo77v2nljdkf5u9lff7.jpg




سوال : آیا قرار است شما سیستم Bounty یا دریافت جایزه در قبال کشتن کسی را نیز در بازی قرار دهید؟

جواب : ما هنوز فعالانه در حال تصمیم هستیم تا سیستم های بازی را با هم ترکیب کنیم، اما دلایل و احتمال های زیادی وجود دارد که باعث شود سیستم های بازی دچار مشکل شوند؛ به همین دلیل قصد داریم به مرور به این سیستم ها ورود کنیم و تغییراتی را در آن ها ایجاد کنیم تا اختلالی در بازی ایجاد نشود.

سوال : آیا قسمت های خاصی برای بخش PvP و مناطق امن وجود دارد؟

جواب : اگر لازم باشد می تواند تغییر کند، اما فعلا قصد داریم همین حالتی که الان دارد را ادامه دهیم.

سوال : آیا قرار است Arena ها به صورت Instance باشند؟

جواب : هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته ایم.

سوال : چه سبک هایی در بخش Arena وجود خواهد داشت؟

جواب : از آنجایی که هنوز تصمیمی مبنی بر اینکه Arena به شکل Instance باشد یا خیر، نمی توانیم چیزی بگوییم؛ ما باید ابتدا تصمیمی در مورد نحوه PvP ها بگیریم و بعد می توانیم جوابی برای این سوال به شما بدهیم. اما خیلی دوست داریم که بازیکنان دیگر که در جنگ نیستند، بتوانند مبارزه کسانی که در جنگ هستند را ببینید که در حال انجام است.

سوال : آیا سیستم قمار بازی در بخش Arena وجود خواهد داشت؟

جواب : این ویژگی را می توانیم در صورتی که ناشر ها از ما بخواهند در بازی قرار دهیم اما به دلیل قوانینی که در کره در مورد این کار وجود دارد، نمی توانیم آن را به صورت پیش فرض در بازی قرار دهیم.

سوال : آیا بخش PvP به بازیکنان تجربه یا EXP هم خواهد داد؟

جواب : می توانیم در مورد این ویژگی فکر بکنیم، اما برای الان فعلا فقط دشمن ها یا Mob ها هستند که به شما EXP خواهند داد. البته همین حالا پیروزی در مبارزه های PvP جوایز سخاوت مندانه و با ارزشی است که اگر EXP هم به آن اضافه کتیم، ممکن است تاثیر منفی در سیستم های دیگر بازی داشته باشد.

سوال : آیا رابطه بین بازیکن های واقعی هم در بازی وجود خواهد داشت؟

جواب : ما هیچ برنامه ای برای اینکه سیستم ازدواج را در بازی قرار دهیم نداریم. اما قطعا تصمیم داریم که چندین ویژگی منحصر به فرد معاشرتی را در بازی قرار دهیم که به بازیکن ها جایزه و امتیازاتی را خواهد داد. یکی از کار ها این است که می توانید به صورت مشترک به ساخت و Craft چیز ها بپردازید.

سوال : سیستم مالیات قطعه ها چقدر تاثیر و خرچ دارد؟

جواب : در این سیستم ما ویژگی را قرار دادیم که اگر مالیات یک قلعه خیلی زیاد بود، شما بتوانید با معامله و چانه زدن در قسمت دیگری، با روش دیگری این قیمت را کاهش دهید. اما این سیستم بستگی به ناشر نیز دارد که به عنوان مثال در نسخه کره ای این میزان 0 تا 20 درصد خواهد بود اما به احتمال زیاد این میزان در جایی مثل آمریکا 0 تا 50% خواهد بود.

سوال : چند قلعه در حال حاضر در بازی وجود دارد؟

جواب : تا به این لطظه با احتساب Valencia، سه قلعه وجود خواهد داشت؛ یعنیCalpheon، Media و Valencia.

a1dndgz378z3o08gt1e7.jpg


سوال : آیا قرار است سیستم دستاورد یا Achievement و کسب عنوان یا Title هم در بازی وجود داشته باشد؟

جواب : در حال حاضر در حال تصمیم گیری در مورد نکات مثبت در مورد سیستم Achievement هستیم، اما به وقت بیشتری برای توسعه آن نیاز داریم.

سوال : چطور شرکت شما یعنی Pearl Abyss می خواهد عمل کند تا تعداد بازیکن های بازی به یک نقظه ضعف در بازی تبدیل نشود ؟

جواب : تمام کاری که می توانیم بکنیم این است که به نظرات کاربرانمان توجه ویژه ای بکنیم و با دقت و هوش بالا، سعی کنیم آن ها را در بازی اعمال کنیم.

سوال : آیا بازیکنان می توانند کاراکتر هایشان را بین سرور ها جابجا کنند؟

جواب : ما این موضوع رو در توجه قرار خواهیم داد، اگر ناشر این ویژگی را از ما بخواهد، می توانیم آن را در بازی قرار دهیم.

سوال : آیا تجهیزات بیشتری را در بازی خواهیم دید؟

جواب : همین حالا ما برای هر کلاس بیش از 10 ست لباس مخصوص ساخته ایم، به علاوه در نسخه بعدی بتای بازی، شما شاهد لباس هایی متفاوت خواهید بود. مثل لباس ماهیگیری، لباس NPC هایی که با آن ها معاشرت داشته اید و غیره..

سوال : آیا می شود لباس ها را رنگ هم کرد؟

جواب : بله در بتای بعدی شما می توانید این ویژگی را بیابید.

سوال : آیا این سیستم رنگ آمیزی لباس ها در خود بازی قرار می گیرند یا اینکه در بخش فروشگاه یا Cash Shop قرار خواهید داد؟

جواب : اساسا، این باید در بخش Cash Shop ما قرار بگیرد. اما می توانیم سیستم پیوندی را برای این موضوع در نظر بگیریم تا هم بتوان در خود بازی آن ها را بدست آورد و هم با پول واقعی بتوان خرید.

سوال : آیا مبارزه های دریایی هم در برنامه های شما می باشد؟

جواب : قطعا منتظر این ویژگی باشید چون ما همین حالا بیشتر کار این سیستم را انجام داده ایم و حتی ممکن است در بتای بعدی این سیستم را در بازی قرار دهیم تا بتوانید آن را تست کنید. شما می توانید از قایق ها برای حمل و نقل، تجارت و مبارزه های دریایی استفاده کنید.

سوال : آیا شنا کردن هم در بازی وجود خواهد داشت؟

جواب : به تازگی ما تصمیم گرفته این که این ویژگی را در بازی پیاده کنیم. پس منتظر آن باشید.

سوال : آیا کلاس Tamer می تواند حیوانات را اهلی و به قولی Tame کند و به کار ببرد؟

جواب : ما نمی توانیم در مورد کلاس Tamer به جزییات بپردازیم و به شما بگوییم اما چیزی که می توان الان گفت این است که ما اساس کلی کلاس Tamer را که در ویدیو های گذشته ما دیده اید، تغییر داده ایم.

7re9l8dcljynk6s98cv8.jpg



سوال : آیا کلاس ها می توانند چند اسلحه مختلف را استفاده کنند؟

جواب : متاسفانه نمی توانیم چنین ویژگی را در بازی قرار دهیم.

سوال : آیا اسلحه ها هم اسکیل های مخصوص خودشان را خواهند داشت؟

جواب : اسلحه های EndGame یا آخر بازی می تونن اسکیل های اضافه مخصوص داشته باشند.

سوال : این بازی به چه زبان هایی ترجمه خواهد شد؟

جواب : جدا از زبان های روسی، انگلیسی و کره ای؛ بستگی خواهد داشت که ناشر ها دنبال چه زبان هایی باشند.


سوال : به نظر شما چه چیزی در Black Desert آن را منحصر به فرد و متمایز به دیگر بازی ها می کند؟

جواب : دنبای واقعیت مجازی آن. دلیلی که باعث شد ما گرافیکی بالا برای Black Desert بسازیم، این بود که به بازیکن ها تجربه یک زندگی مجازی با حداکثر شباهت به زندگی واقعی را بدهیم و احساسی را در آن ها ایجاد کنیم که حس کنند دنیای بازی زنده است و باید در آن زندگی کرد. ما علاقه مند هستیم که با دستگاه Oculus Rift نیز کار کنیم و بتوانیم یک دید و تصویر کاملا واقعی را به بازیکنان القا کتیم.

سوال : آیا تمام Dungeon های بازی Open World خواهند بود؟

جواب : بله، ما سعی داریم تمام دانجن های بازی را به صورت Open World بسازیم. اما در این میان یک سری دانجن هم داریم که داستان بازی را روایت خواهند کرد که تصمیم گرفتیم آن ها به صورت Instance باشند.

e3vzh1nsb5ehgvg9cleo.jpg


سوال : سیستم خانه سازی بازی به چه شکل خواهد بود؟

جواب : ما همچنان قرار است با همان سیستمی که در بتای بازی شاهد بودید پیش برویم، اما قصد داریم بعضی از خانه های مهم را نیز به صورت Open World در بیاوریم.

سوال : میشه لطفا در مورد سیستم Party در بازی توضیحی بدهید؟

جواب : در Party ها، میزان کسب EXP به صورت مساوی خواهد بود و برای اینکه اعضای یک Party بتوانند EXP ها را دریافت کنند، باید نزدیک به همدیگر باشند. در حال حاضر برای سیستم Looting نیز 3 تنظیم را در نظر گرفته ایم که اولی به صورت تصاوفی یا Random می باشد و دومی به صورت منظم و Orderly و سومی هم با تصمیم Leader گروه می باشد. ما در حال بحث در مورد این بخش نیز هستیم و باید بگم که ما سیستم Looting بازی WoW را خیلی دوست داریم.

سوال : چه چیزی Valencia (یکی از قلعه های بازی) را متمایز می کند؟

جواب : Valencia به تنهایی سایزی به اندازه 3 قلعه دیگر موجود دارد. هیولا ها قدرت بیشتری خواهند داشت، بزرگتر و قویتر خواهند بود و Loot در آنجا خیلی بهتر می باشد. Valencia جاییست که خیلی راحت در آن گم خواهید شد؛ همچنین در آنجا ویرانه یا Ruin های مخفی نیز وجود خواهد داشت که در دل صحرا وجود دارند.

سوال : چند بازیکن می تواند سوار یک فیل شود؟

جواب :
حداکثر 3 نفر می توانند سوار آن شوند؛ 1 نفر در قسمت جلویی و 2 نفر در قسمت پشت. دو نفری که در پشت فیل می نشینند می توانند از همانجا دشمن ها را نشانه بروند.

سوال : آیا به تازگی ویژگی های جدیدی را سیستم مبارزه هنگام سوار کاری اضافه کرده اید؟

جواب : در حال حاضر ما در حال اضافه کردن مهارت های بیشتر به این بخش هستیم و می خواهیم این مبارزات را پیشرفته تر و جذاب تر بکنیم.

سوال : آیا برنامه ای برای بهتر کردن Event های پویای مبارزه هنگام سوارکاری را دارید؟

جواب : بله ما می خواهیم که با ایجاد سیستمی برای هدایت بهتر و آموزش بازیکنان تازه کار، یک سیستم تمرینی برای آن ایجاد کنیم تا قبل از یک مبارزه واقعی، تمرینی را پشت سر گذاشته باشند.

سوال : آیا قرار است که Mini Game های بیشتری را به بازی اضافه کنید؟

جواب : نمی توانیم جزئیات این ویژگی را به شما بگوییم اما یکی از مواردی که به زودی در بازی اضافه خواهد شد، مسابقات سوارکاری خواهد بود.

سوال : آیا رویداد های پویا یا Dynamic Events هم در برنامه های کاری شما هستند؟

جواب : بله ما قطعا برای این ویزگی نقشه هایی داریم، اما برای ساخت آن ها زمان زیادی را احتیاج داریم.

سوال : چه ناشر هایی را تا به حال با آن ها صحبت کرده اید؟

جواب : ما با تمام ناشر های عمده و بزرگ صحبت کرده ایم که به زودی شما خبر های بیشتری در این مورد از ما خواهید شنید.

سوال : تاریخ بتا یا CBT سوم بازی چه زمانی خواهد بود؟

جواب : برنامه ما همین تابستان است
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: AMIN-1399F

Dante May Cry

کاربر سایت
Apr 19, 2008
1,193
نام
مَهدی
بازی فقط برا pc ???? یا برا کنسولها هم میاد؟؟

هنوز قطعی نشده فقط این مدرک موجوده که ممکنه برای کنسول های نسل بعد یعنی PS4 و Xbox One هم ساخته بشه.

Platforms:
Black Desert's Operation Director Yun Jaemin said that the development team was considering developing this game on console platform as this game was neither targeting nor click-to-move. Pearl Abyss also replied to a fan on Facebook that they were interested in PS4 and Xbox One platforms, but had not decided. This game also provides controller support.
 

XsmokeX

کاربر سایت
Sep 24, 2012
2,954
نام
احمد
فقط گیم پلیش به خوبی C9 باشه هر چی mmorpg هست می ترکونه (البته سیستم کش شاپش هم به همون خوبی باید باشه)
سیستم ازدواج هم بهش اضافه کنن خوبه:d
فقط این عکس هایی که گذاشتی یک خورده شبیه AOW هست . خدا کنه به سرنوشت AOW دچار نشه ...
 

Dante May Cry

کاربر سایت
Apr 19, 2008
1,193
نام
مَهدی
فقط گیم پلیش به خوبی C9 باشه هر چی mmorpg هست می ترکونه (البته سیستم کش شاپش هم به همون خوبی باید باشه)
سیستم ازدواج هم بهش اضافه کنن خوبه:d
فقط این عکس هایی که گذاشتی یک خورده شبیه AOW هست . خدا کنه به سرنوشت AOW دچار نشه ...

من حدود 10 + ویدیو از بازی دیدم، قرار هم است اکثرشون رو تو سایت آپارات آپلود کنم و به پست اول اضافه کنم.. گیم پلی بازی چیزی از C9 کم نداره و تازه چون گرافیک تو این بازی به شدت زیباس و در حد PS4 هستش، باعث شده یک جذابیتی های تو این بازی ببینی که تو C9 هم حتی نمی توستیم تجبرس کنیم :d تازه مهم تر از اون اینه که BM آزادی عمل توش موج می زنه و Open World هم هست که اصلا تصورش برای منم سخته با همه این چیزا مثل گرافیک و اکشن مبارزش :d

این عکس ها هم شباهتش فقط در اینه که آزادی توش مثل AoW زیاده، مگر نه که ربط دیگه ای به اون نداره :d

راستی ناشر بازی هم یک شرکت پولداریه که کارش تو همه چی هست، خرید و فروش، فیلم، خبر و همه چی، نگاه کردم رتبه سایت ناشرش تو گوگل 8 ـه! یعنی روزانه چند میلیون نفر از سایتش بازدید می کنن که همه اینا نشون میده وضع شون خوبه و فکر کنم یه بازی متعادل مثل C9 از نظر Cash Shop رو شاهد باشیم :>
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
تریلراش خیلی باحال بود چند وقت پیش دیده بودم ولی زبونش فک کنم کره ای و ژاپنی و چینی باشه فقط, انگلیسی اضافه شده؟ تو فیسبوکشون گفته بود دارن با ناشر غربی مذاکره میکنن چند وقت پیش ولی نفهمیدیم اوکی شد یا نه :-/
 

Dante May Cry

کاربر سایت
Apr 19, 2008
1,193
نام
مَهدی
تریلراش خیلی باحال بود چند وقت پیش دیده بودم ولی زبونش فک کنم کره ای و ژاپنی و چینی باشه فقط, انگلیسی اضافه شده؟ تو فیسبوکشون گفته بود دارن با ناشر غربی مذاکره میکنن چند وقت پیش ولی نفهمیدیم اوکی شد یا نه :-/

آخرین خبر در این مورد اینه که سازنده های بازی در مراحل آخر گفتگو با ناشر های آمریکا و اروپا هستند تا یک ناشر رو برای این ناحیه انتخاب کنند و بازیرو به صورت کامل به زبون محلی و انگلیسی در بیارن !

[h=1]Rumor: Black Desert in 'final phase of negotiations' with NA, EU publisher[/h]
You know how Massively sometimes posts about feature-packed Korean sandbox import Black Desert? And you know how there's always that one commenter who's all "why are you writing about this? We'll never get to play it!"

Well, that dude is apparently wrong.

Korean website Inven says that Pearl Abyss is in the "final phase of negotiations" with a North American and European publisher. A PA rep wouldn't divulge the company or companies involved when asked at this week's E3, but he did say that the publisher in question "should be familiar when mentioned," according to MMO Culture.


پ.ن : تاپیک با ویدیو های گیم پلی ویرایش شد ..
 

papa22

کاربر سایت
Jul 14, 2012
416
نام
علی
راستی این بتایی که میگی مربوط به کره و ژاپن ه؟!
بازی های دیگه هم تازه اومده مثل:
Bless که گرافیکشم از این بهتره
Archeage اینم باحاله ولی حیف که بتاش رو پولی کردن
Blade & Soul اینم خیلی وقته میگن میخوان eng شو درست کنن ولی اصلا هیچ کاری نکردن
 

Dante May Cry

کاربر سایت
Apr 19, 2008
1,193
نام
مَهدی
نتیجه سوال و جواب در نمایشگاه E3 2014 با سازندگان بازی یعنی Pearl Abyss در مورد تصمیمات و ویژگی هایی که در Black Desert وجود خواهد داشت :

gnpj6pvlag7smujiwn8d.jpg

Our Interview with PearlAbyss is finally here! We met PA at the E3 in Los Angeles and we had a lot of Questions for them!

Q: How will PvP be rebalanced? What are your thoughts on potions?


  • A: We’re thinking rebalance monsters first, then it depends on the changes we make to each characters’ skills; as that might affect how we approach potions. We’re thinking we will go with our current potion system, but if we feel a change is necessary we will reconsider our stance.
Q: Can you tell us more about the different types of guilds, i.e religion, economy.?


  • A: This was our very, very first concept of guilds; recently we decided to remove religion guilds. It depends on the characteristics of the guild, they have their own special skills (guild skill trees), during CBT2 we only included the combat related skills, during CBT3 we will include crafting skills.
Q: Will there be diversity to guild quests?


  • A: We want to diverse our guild quests, so we will be looking into including PvP aspects to our guild quests.
Q: Will you be doing an overhaul on the PvE aspects of the game?


  • A: Yes, we will be definitely improving the AI of our raid bosses.
Q: What items can we expect in the cash shop if the game goes F2P? Will there be EXP potions?


  • A: Costumes, consumables (cosmetics, furniture), no there will not be EXP potions we’re very focused on ensuring our game is not P2W. We’re still talking over if we will have a cash shop, while we leaning more F2P, we are considering many other options.
Q: Will you be expanding the map?


  • A: We’re planning on opening: Media, Valencia, and then you’ll see the continent that has ice/snowy region.
Q: How big of a factor will environment stat penalties be?


  • A: We want the penalty to be a percentage of the player’s stats, so the player will feel the full effects of the stat penalty.
Q: How will level up stats look like after 50+?


  • A: We’re still discussing internally, and we have not decided yet.



8yo77v2nljdkf5u9lff7.jpg


Q: Have you thought about including a bounty system?


  • A: We’re actively thinking about incorporating the system, but there is a lot of possibilities for abusing the system; we’re trying to take subtle approaches to this system.
Q: Will there be PvP hotspots/safe-zones?


  • A: It can be changed if needed, but for now we’re going to continue with our current setup.
Q: Will the arena be instanced?


  • A: We have not decided yet.
Q: What game modes will the arena offer?


  • A: Since we have not decided if it will be instanced, we cannot say; we must decide on our PvP style before we can say. We would really love for other players to be able to watch the occurring battles.
Q: Will the arena offer a gambling system?


  • A: It would be hard in Korea due to the laws around this, but in other regions we might possibly be able to add a gambling system. If the publisher wanted to add a system like this, yes, we could work on trying to implement something similar to this.
Q: Will PvP give EXP?


  • A: We can think about that, but for now we will stick with mobs giving EXP. After winning in PvP, the rewards you currently gain are bountiful, adding EXP on top of that would be too much.
Q: Will there be player-to-player relationships?


  • A: We do not plan to implement player marriages into the game. We definitely plan on adding many social features, such as friendship bonus’s (crafting together.)
Q: How big of an effect does the castle’s taxes system have?


  • A: Yes, if the taxes are too high we want the player to search for a better bargain elsewhere. The tax scale might be different depending on the publisher, for instance, in Korea it could be 0-20% while in NA it could be 0-50%.
Q: How many castles are there currently?


  • A: Including Valencia there is three castles; one in Calpheon, Media, Valencia.



a1dndgz378z3o08gt1e7.jpg

Q: Will there be an achievement/title system?


  • A: We’re thinking about the achievement system positively, but we still need to develop more.
Q: What precautions is PA taking to ensure one playerbase (PvP, PvE) won’t be at a disadvantage?


  • A: All we can do is listen to the users feedback, and try to integrate the users feedback into our game WISELY.
Q: Will there be character server transfers?


  • A: We’re taking that into consideration, if the publisher strongly wants it we will include that feature.
Q: Will there be more equipment?


  • A: We have already made more than 10 costumes per class, additionally in the next test you will see different costumes, i.e fisherman, NPC costumes (depends on your NPC intimacy with them.)
Q: Will you be able to dye your clothing?


  • A: Yes, in the next closed beta testing you will most likely see this feature.
Q: Will this be an in-game feature (dyes) or will this be a cash shop feature?


  • A: Fundamentally, it should be in our cash shop. Perhaps we will do a hybrid system, some colors you will have access to in-game, others will be in our cash shop.
Q: Will there be naval combat?


  • A: We are definitely working on naval combat. We’re creating more islands for the next closed beta testing. We are not completely positive we will be able to show it off during the next testing yet. You can use boats for transportation, trading, and naval combat.
Q: Will swimming be part of the game?


  • A: We just decided we will be adding it to the game.
Q: Will Tamer be able to “tame” pets?


  • A: We cannot give you the details about the Tamer class. What we can tell you, is that we have changed the original concept of the Tamer class you saw in the footage we released earlier.


7re9l8dcljynk6s98cv8.jpg


Q: Will there be multiple weapons to use for each class?


  • A: Unfortunately we will not be including a feature such as that.
Q: Will weapons have skills?


  • A: Endgame gear could have extra weapon skills.
Q: What languages will the game be translated to?


  • A: Aside from Russian, Korean, English; it will depend on the what the publisher is looking for.
Q: What do you feel the most unique feature to Black Desert is?


  • A: Virtual reality. The reason why we developed Black Desert’s graphics more realistically, is to allow for the player to experience a “virtual life.” If we work with the Oculus Rift, we would like to add more depth to the in-game vision.
Q: Will there be supportive skills, or does the linking system cover all support based gameplay?


  • A: The linking system will not cover all of the supportive systems. The Valkyrie will probably have a lot of supportive skills.
Q: Will the linking system play a role in PvE/PvP mechanics?


  • A: You can use the linking system to block/interfere with boss skills in raids. There is three principals to the linking system, 1. Super Damage, 2. Interfering/Stun, 3. Buffs. Both #2 and #3 will be active in PvP, during PvE all linking skills will be allowed.
Q: Will all dungeons be open world?


  • A: Yes, we are trying to make sure all dungeons will be open world. But, if there is a dungeon that’s crucial to the story (cinematics, etc.) we may feel the need to make it instanced.



e3vzh1nsb5ehgvg9cleo.jpg


Q: How will the housing system work?


  • A: We’re leaning towards the same housing system we had in CBT2 (instanced based), but we might have a few select houses that are open world.
Q: Can you tell us more about parties?


  • A: Party experience is divided equally, party members need to be within the same vicinity to receive experience. We currently have three looting options: #1 Random, #2 Orderly, #3 Leader decides. We’re currently discussing more options here, we like WoW’s looting system very much.
Q: What makes Valencia special?


  • A: Valencia itself is the size of the three regions that are currently available (as of CBT2). The monsters will be larger, stronger, better loot in Valencia. Valencia will be easy to get lost in; there will also be hidden ruins amongst the desert.
Q: How many players can ride the elephant mount?


  • A: Max three players will be able to ride; one in the front, two in the back. The two players in the back will be able to engage in mounted combat.
Q: Have you added anything new to mounted combat recently?


  • A: We’re currently adding more skills to mounted combat and trying to make it more sophisticated.
Q: Do you plan on keeping the horse taming quick-time event?


  • A: We would like to improve the guidance with this event and others. We’re hoping to implement a practice mode for players to train before heading out into the real deal.
Q: Will you be implementing more mini-games?


  • A: We can’t tell you all the details, but one we’re looking into is horse races.
Q: Will there be recovery skills?


  • A: You couldn’t see during CBT2 but we actually have a “Stun Resistance” stat we plan to implement later on.
Q: Will there be dynamic open world events?


  • A: We definitely have plans for them, but it takes a lot of time to develop these events.
Q: Which publishers have you talked to?


  • A: We’ve talked to all of the major publishers. You will hear from us about this very soon.
Q: When do you expect CBT3 to be released?


  • A: This Summer is our plan.

- - -ویرایش - - -

راستی این بتایی که میگی مربوط به کره و ژاپن ه؟!
بازی های دیگه هم تازه اومده مثل:
Bless که گرافیکشم از این بهتره
Archeage اینم باحاله ولی حیف که بتاش رو پولی کردن
Blade & Soul اینم خیلی وقته میگن میخوان eng شو درست کنن ولی اصلا هیچ کاری نکردن

با آرمان به این تصمیم رسیدیم که این بازی بیشترین جذابیت بین بازی های جدیدی که دارن میان رو داره و چیزای دیگه ای هم بود که نظر من رو کمتر جلب کرد و آخر هم رسیدیم به BD که واقعا هم دقیقا همون چیزیه که من یکی همیشه دوست داشتم. یعنی Open World +اکشن و گرافیک سریع و بی نظیر.

Bless هم دیدم، گرافیکش بهتر نیست عمرا! ولی اونم چیز جالبیه ولی دیگه تصمیممون رو گرفتیم و اگه بخوایم بریم یک بازی MMORPG و بخوایم مجانی باشه، فقط BD خواهد بود. اون Blade & Soul هم به قول خودت شاید دوران پیری به انگلیسی در بیاد و منتشر بشه :d از سال 2011 اونو یادمه..

به کار قبلی این شرکت هم نگاه کنیم به C9 می رسیم که یکی از بهترین MMO هایی بوده که بازی کردم از نظر اکشنش :d
 
آخرین ویرایش:

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
فقط گیم پلیش به خوبی C9 باشه هر چی mmorpg هست می ترکونه (البته سیستم کش شاپش هم به همون خوبی باید باشه)
سیستم ازدواج هم بهش اضافه کنن خوبه:d
فقط این عکس هایی که گذاشتی یک خورده شبیه AOW هست . خدا کنه به سرنوشت AOW دچار نشه ...
تو سایت‌های خارجی‌ خیلی‌ اسم در کرده،حتا خیلیا گفتن فعلا بی‌ خیال Star wars و Rift و Tera وLOTR خیلی‌‌MMO دیگه شدن تا این بیاد. می‌خواد بازار Free mmo رو دستش بگیره :D بعید بدونم شکست بخوره،در بدترین حالت اندازه اونا پلیر جمع می‌کنه.
 

p30arman

کاربر سایت
Jan 10, 2012
769
نام
Kirito
تو سایت‌های خارجی‌ خیلی‌ اسم در کرده،حتا خیلیا گفتن فعلا بی‌ خیال Star wars و Rift و Tera وLOTR خیلی‌‌MMO دیگه شدن تا این بیاد. می‌خواد بازار Free mmo رو دستش بگیره :D بعید بدونم شکست بخوره،در بدترین حالت اندازه اونا پلیر جمع می‌کنه.

بعید میدونم شکست بخوره به این بازی ها ، چون به نظر من فقط سیستم Character Creation اون به کل این بازی ها میارزه!! تنها چیزی که به نظر من میتونه جلوی موفقیت اش رو بگیره p2w بودن بازیه که فعلا قول دادن Cashshop تاثیری توی بازی نداره ( Aow) هم همین حرف رو زد ولی .....
 

Dante May Cry

کاربر سایت
Apr 19, 2008
1,193
نام
مَهدی
ترجمه فارسی نتیجه سوال و جواب در نمایشگاه E3 2014 با سازندگان بازی یعنی Pearl Abyss در مورد تصمیمات و ویژگی هایی که در Black Desert وجود خواهد داشت :


gnpj6pvlag7smujiwn8d.jpg

سوال :
چطور می خواهید بخش PvP را متعادل سازی دوباره بکنید؟ نظرتان در مورد Potion ها یا معجون ها چیست؟

جواب : ما تصمیم داریم ابتدا به متعادل سازی Monster یا دشمن ها بپردازیم بعد از اینکار هم با نگاهی به اسکیل های کاراکترها که چطور خواهند بود، به بالانس و متعادل سازی بخش PvP خواهیم پرداخت. در مورد معجون ها هم قصد داریم فعلا با همین سیستمی که مورد استفاده است پیش برویم اما اگر احساس کردیم که تغییر در آن لازم است، تصمیممان را تغییر خواهیم داد و در سیستم تغییراتی را انجام خواهیم داد.

سوال : میشه در مورد انواع گیلد های مختلف صحبت کنید ؟ مثلا Religion یا مذهبی، Economy یا اقتصادی ؟

جواب : چیزی که شما در حال حاضر در بتا بازی شاهد آن بودید، ابتدایی ترین و اولین ساخته و مفهوم از بخش گیلد ها بود؛ ما تصمیم گرفتیم که گیلد های مذهبی را فعلا از بازی حذف کنیم. گیلد ها با توجه مشخصات و نوع ساخت آن، مهارت های ویژه خودشان را خواهند داشت که حتی Skill Tree یا شاخته های بزرگ مهارت برای گیلد هم در نظر گرفته شده است و اگر شما تا به حال فقط مهارت های مبارزه ای گیلد را دیده بودید، بهتر است بدانید که در بتای بعدی شاهد مهارت های Crafting و ساختن نیز خواهید بود.

سوال : آیا در ماموریت و Quest های مخصوص گیلد تنوعی نیز وجود خواهد داشت؟

جواب : ما قصد داریم که ماموریت های مختلف و گوناگونی را داشته باشیم، پس تصمیم داریم جنبه های PvP را نیز در این ماموریت ها قرار دهیم.

سوال : آیا قصد تغییراتی پایه ای در بخش PvE بازی را دارید؟

جواب : بله قصد داریم در بخش غول یا Boss های Raid هوش مصنوعی را بهبود ببخشیم.

سوال : اگر بازی قرار باشد به صورت Free to Play عرضه شود، در فروشگاه یا Cash Shop بازی چه چیز هایی را قرار خواهید داد؟ آیا معجون های تجربه یا EXP Potion ها هم وجود خواهند داشت؟

جواب : در این بخش شاهد لباس، چیز های مصرفی مثل لوازم آرایشی وجود خواهد داشت و باید بگم که EXP Potion را در این بخش نخواهید دید و از آنجایی که ما قصد داریم به هیچ وجه به یک بازی Pay 2 Win نزدیک هم نشویم، همچنان در حال صحبت با تیم خود هستیم تا تصمیمات نهایی در این مورد را بگیریم. ما در حال حاضر از دیگر بازی های F2P در حال آموختن هستیم و تصمیم داریم خیلی چیز های بی تاثیر در بالانس بازی را در این بخش اضافه کنیم.

سوال : آیا نقشه و مناطق بازی را گسترش خواهید داد؟

جواب : ما در حال برنامه ریزی برای باز کردن قسمت های جدیدی به نام Media و Valencia هستیم که شما به زودی در این جا شاهد منطقه ای برفی و یخی خواهید بود.

سوال : تاثیر مجازاتی که عوامل مختلف محیط برای بر روی بازیکنان خواهد داشت چقدر زیاد خواهد بود؟

جواب : ما می خواهیم که مجازات ها بر اساس درصد آمار بازیکن ها باشد تا هر کسی در هر لول ای که است این تاثیر را به صورت کامل بچشد.

سوال : بعد از لول 50 که LvL آخر موجود در بازی برای کسب مهارت ها است، چطور یک بازیکن می تواند کاراکترش را ارتقا بدهد؟

جواب : ما در این مورد به صورت داخلی در حال بحث هستیم و هنوز تصمیمی را نگرفته ایم.

8yo77v2nljdkf5u9lff7.jpg



سوال : آیا قرار است شما سیستم Bounty یا دریافت جایزه در قبال کشتن کسی را نیز در بازی قرار دهید؟

جواب : ما هنوز فعالانه در حال تصمیم هستیم تا سیستم های بازی را با هم ترکیب کنیم، اما دلایل و احتمال های زیادی وجود دارد که باعث شود سیستم های بازی دچار مشکل شوند؛ به همین دلیل قصد داریم به مرور به این سیستم ها ورود کنیم و تغییراتی را در آن ها ایجاد کنیم تا اختلالی در بازی ایجاد نشود.

سوال : آیا قسمت های خاصی برای بخش PvP و مناطق امن وجود دارد؟

جواب : اگر لازم باشد می تواند تغییر کند، اما فعلا قصد داریم همین حالتی که الان دارد را ادامه دهیم.

سوال : آیا قرار است Arena ها به صورت Instance باشند؟

جواب : هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته ایم.

سوال : چه سبک هایی در بخش Arena وجود خواهد داشت؟

جواب : از آنجایی که هنوز تصمیمی مبنی بر اینکه Arena به شکل Instance باشد یا خیر، نمی توانیم چیزی بگوییم؛ ما باید ابتدا تصمیمی در مورد نحوه PvP ها بگیریم و بعد می توانیم جوابی برای این سوال به شما بدهیم. اما خیلی دوست داریم که بازیکنان دیگر که در جنگ نیستند، بتوانند مبارزه کسانی که در جنگ هستند را ببینید که در حال انجام است.

سوال : آیا سیستم قمار بازی در بخش Arena وجود خواهد داشت؟

جواب : این ویژگی را می توانیم در صورتی که ناشر ها از ما بخواهند در بازی قرار دهیم اما به دلیل قوانینی که در کره در مورد این کار وجود دارد، نمی توانیم آن را به صورت پیش فرض در بازی قرار دهیم.

سوال : آیا بخش PvP به بازیکنان تجربه یا EXP هم خواهد داد؟

جواب : می توانیم در مورد این ویژگی فکر بکنیم، اما برای الان فعلا فقط دشمن ها یا Mob ها هستند که به شما EXP خواهند داد. البته همین حالا پیروزی در مبارزه های PvP جوایز سخاوت مندانه و با ارزشی است که اگر EXP هم به آن اضافه کتیم، ممکن است تاثیر منفی در سیستم های دیگر بازی داشته باشد.

سوال : آیا رابطه بین بازیکن های واقعی هم در بازی وجود خواهد داشت؟

جواب : ما هیچ برنامه ای برای اینکه سیستم ازدواج را در بازی قرار دهیم نداریم. اما قطعا تصمیم داریم که چندین ویژگی منحصر به فرد معاشرتی را در بازی قرار دهیم که به بازیکن ها جایزه و امتیازاتی را خواهد داد. یکی از کار ها این است که می توانید به صورت مشترک به ساخت و Craft چیز ها بپردازید.

سوال : سیستم مالیات قطعه ها چقدر تاثیر و خرچ دارد؟

جواب : در این سیستم ما ویژگی را قرار دادیم که اگر مالیات یک قلعه خیلی زیاد بود، شما بتوانید با معامله و چانه زدن در قسمت دیگری، با روش دیگری این قیمت را کاهش دهید. اما این سیستم بستگی به ناشر نیز دارد که به عنوان مثال در نسخه کره ای این میزان 0 تا 20 درصد خواهد بود اما به احتمال زیاد این میزان در جایی مثل آمریکا 0 تا 50% خواهد بود.

سوال : چند قلعه در حال حاضر در بازی وجود دارد؟

جواب : تا به این لطظه با احتساب Valencia، سه قلعه وجود خواهد داشت؛ یعنی
Calpheon، Media و Valencia.​

a1dndgz378z3o08gt1e7.jpg

سوال : آیا قرار است سیستم دستاورد یا Achievement و کسب عنوان یا Title هم در بازی وجود داشته باشد؟

جواب : در حال حاضر در حال تصمیم گیری در مورد نکات مثبت در مورد سیستم Achievement هستیم، اما به وقت بیشتری برای توسعه آن نیاز داریم.

سوال : چطور شرکت شما یعنی Pearl Abyss می خواهد عمل کند تا تعداد بازیکن های بازی به یک نقظه ضعف در بازی تبدیل نشود ؟

جواب : تمام کاری که می توانیم بکنیم این است که به نظرات کاربرانمان توجه ویژه ای بکنیم و با دقت و هوش بالا، سعی کنیم آن ها را در بازی اعمال کنیم.

سوال : آیا بازیکنان می توانند کاراکتر هایشان را بین سرور ها جابجا کنند؟

جواب : ما این موضوع رو در توجه قرار خواهیم داد، اگر ناشر این ویژگی را از ما بخواهد، می توانیم آن را در بازی قرار دهیم.

سوال : آیا تجهیزات بیشتری را در بازی خواهیم دید؟

جواب : همین حالا ما برای هر کلاس بیش از 10 ست لباس مخصوص ساخته ایم، به علاوه در نسخه بعدی بتای بازی، شما شاهد لباس هایی متفاوت خواهید بود. مثل لباس ماهیگیری، لباس NPC هایی که با آن ها معاشرت داشته اید و غیره..

سوال : آیا می شود لباس ها را رنگ هم کرد؟

جواب : بله در بتای بعدی شما می توانید این ویژگی را بیابید.

سوال : آیا این سیستم رنگ آمیزی لباس ها در خود بازی قرار می گیرند یا اینکه در بخش فروشگاه یا Cash Shop قرار خواهید داد؟

جواب : اساسا، این باید در بخش Cash Shop ما قرار بگیرد. اما می توانیم سیستم پیوندی را برای این موضوع در نظر بگیریم تا هم بتوان در خود بازی آن ها را بدست آورد و هم با پول واقعی بتوان خرید.

سوال : آیا مبارزه های دریایی هم در برنامه های شما می باشد؟

جواب : قطعا منتظر این ویژگی باشید چون ما همین حالا بیشتر کار این سیستم را انجام داده ایم و حتی ممکن است در بتای بعدی این سیستم را در بازی قرار دهیم تا بتوانید آن را تست کنید. شما می توانید از قایق ها برای حمل و نقل، تجارت و مبارزه های دریایی استفاده کنید.

سوال : آیا شنا کردن هم در بازی وجود خواهد داشت؟

جواب : به تازگی ما تصمیم گرفته این که این ویژگی را در بازی پیاده کنیم. پس منتظر آن باشید.

سوال : آیا کلاس Tamer می تواند حیوانات را اهلی و به قولی Tame کند و به کار ببرد؟

جواب : ما نمی توانیم در مورد کلاس Tamer به جزییات بپردازیم و به شما بگوییم اما چیزی که می توان الان گفت این است که ما اساس کلی کلاس Tamer را که در ویدیو های گذشته ما دیده اید، تغییر داده ایم.

7re9l8dcljynk6s98cv8.jpg



سوال : آیا کلاس ها می توانند چند اسلحه مختلف را استفاده کنند؟

جواب : متاسفانه نمی توانیم چنین ویژگی را در بازی قرار دهیم.

سوال : آیا اسلحه ها هم اسکیل های مخصوص خودشان را خواهند داشت؟

جواب : اسلحه های EndGame یا آخر بازی می تونن اسکیل های اضافه مخصوص داشته باشند.

سوال : این بازی به چه زبان هایی ترجمه خواهد شد؟

جواب : جدا از زبان های روسی، انگلیسی و کره ای؛ بستگی خواهد داشت که ناشر ها دنبال چه زبان هایی باشند.

سوال : به نظر شما چه چیزی در Black Desert آن را منحصر به فرد و متمایز به دیگر بازی ها می کند؟

جواب : دنبای واقعیت مجازی آن. دلیلی که باعث شد ما گرافیکی بالا برای Black Desert بسازیم، این بود که به بازیکن ها تجربه یک زندگی مجازی با حداکثر شباهت به زندگی واقعی را بدهیم و احساسی را در آن ها ایجاد کنیم که حس کنند دنیای بازی زنده است و باید در آن زندگی کرد. ما علاقه مند هستیم که با دستگاه Oculus Rift نیز کار کنیم و بتوانیم یک دید و تصویر کاملا واقعی را به بازیکنان القا کتیم.

سوال : آیا تمام Dungeon های بازی Open World خواهند بود؟

جواب : بله، ما سعی داریم تمام دانجن های بازی را به صورت Open World بسازیم. اما در این میان یک سری دانجن هم داریم که داستان بازی را روایت خواهند کرد که تصمیم گرفتیم آن ها به صورت Instance باشند.

e3vzh1nsb5ehgvg9cleo.jpg

سوال : سیستم خانه سازی بازی به چه شکل خواهد بود؟

جواب : ما همچنان قرار است با همان سیستمی که در بتای بازی شاهد بودید پیش برویم، اما قصد داریم بعضی از خانه های مهم را نیز به صورت Open World در بیاوریم.

سوال : میشه لطفا در مورد سیستم Party در بازی توضیحی بدهید؟

جواب : در Party ها، میزان کسب EXP به صورت مساوی خواهد بود و برای اینکه اعضای یک Party بتوانند EXP ها را دریافت کنند، باید نزدیک به همدیگر باشند. در حال حاضر برای سیستم Looting نیز 3 تنظیم را در نظر گرفته ایم که اولی به صورت تصاوفی یا Random می باشد و دومی به صورت منظم و Orderly و سومی هم با تصمیم Leader گروه می باشد. ما در حال بحث در مورد این بخش نیز هستیم و باید بگم که ما سیستم Looting بازی WoW را خیلی دوست داریم.

سوال : چه چیزی Valencia (یکی از قلعه های بازی) را متمایز می کند؟

جواب : Valencia به تنهایی سایزی به اندازه 3 قلعه دیگر موجود دارد. هیولا ها قدرت بیشتری خواهند داشت، بزرگتر و قویتر خواهند بود و Loot در آنجا خیلی بهتر می باشد. Valencia جاییست که خیلی راحت در آن گم خواهید شد؛ همچنین در آنجا ویرانه یا Ruin های مخفی نیز وجود خواهد داشت که در دل صحرا وجود دارند.

سوال : چند بازیکن می تواند سوار یک فیل شود؟

جواب :
حداکثر 3 نفر می توانند سوار آن شوند؛ 1 نفر در قسمت جلویی و 2 نفر در قسمت پشت. دو نفری که در پشت فیل می نشینند می توانند از همانجا دشمن ها را نشانه بروند.

سوال : آیا به تازگی ویژگی های جدیدی را سیستم مبارزه هنگام سوار کاری اضافه کرده اید؟

جواب : در حال حاضر ما در حال اضافه کردن مهارت های بیشتر به این بخش هستیم و می خواهیم این مبارزات را پیشرفته تر و جذاب تر بکنیم.

سوال : آیا برنامه ای برای بهتر کردن Event های پویای مبارزه هنگام سوارکاری را دارید؟

جواب : بله ما می خواهیم که با ایجاد سیستمی برای هدایت بهتر و آموزش بازیکنان تازه کار، یک سیستم تمرینی برای آن ایجاد کنیم تا قبل از یک مبارزه واقعی، تمرینی را پشت سر گذاشته باشند.

سوال : آیا قرار است که Mini Game های بیشتری را به بازی اضافه کنید؟

جواب : نمی توانیم جزئیات این ویژگی را به شما بگوییم اما یکی از مواردی که به زودی در بازی اضافه خواهد شد، مسابقات سوارکاری خواهد بود.

سوال : آیا رویداد های پویا یا Dynamic Events هم در برنامه های کاری شما هستند؟

جواب : بله ما قطعا برای این ویزگی نقشه هایی داریم، اما برای ساخت آن ها زمان زیادی را احتیاج داریم.

سوال : چه ناشر هایی را تا به حال با آن ها صحبت کرده اید؟

جواب : ما با تمام ناشر های عمده و بزرگ صحبت کرده ایم که به زودی شما خبر های بیشتری در این مورد از ما خواهید شنید.

سوال : تاریخ بتا یا CBT سوم بازی چه زمانی خواهد بود؟

جواب : برنامه ما همین تابستان است
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر