Beyond Good & Evil 2 بزودی می‌آید اما...

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
88d986905533.jpg


Beyond Good & Evil یکی از بهترین آثار طراح مشهور Ubisoft آقا Michel Ancel است. رئیس Ubisoft سال پیش بیان کرد Beyond Good & Evil 2 درحال ساخت است ولی روند توسعه بازی به آهستگی پیش می‌رود چرا که Michel Ancel برروی Rayman Legends و چند پروژه دیگر نیز در حال کار است. بارها شایعاتی از کنسل شدن این بازی شنیده، شده است. خالق این بازی نیز گفته بود عرضه و ادامه ساخت BG&E2 به موفقیت Rayman Legends بستگی دارد.

Yves Guillemot مدیرعامل شرکت Ubisoft در مصاحبه با Kotaku بیان کرد:"
ما فعلا آماده صحبت درباره این بازی نیستم. من فعلا نمی‌توانم نظری درمورد BG&E2 بدهم. چرا که من فکر می‌کنم در آینده و زمانی دیگر ما باید چیز جدیدی ارائه بدهیم. بزودی خواهد آمد.



ولی طبق روزمه طراح مراحل استدیو Ubisoft Montpellier بازی BG&E2 از سال 2007 تا 2011 مدت 4 ساخت در حال ساخت بوده. او این بازی را در رزومه خود بین دو پروژه از ZombiU قرار داده است. پلتفرم‌های او برای Beyond Good & Evil 2 ذکر کرده است شامل: Xbox 360،PS3 و Wii U است و نسخه‌ای PC درکار نیست.

هنوز هیچ کس نمی‌داند چرا او دیگر برروی این پروژه کار نمی‌کند، شاید این طراح مراحل در پروژه دیگری نظارت دارد. مشخص نیست که آیا سال 2011 ساخت بازی، به پایان رسیده است یا خیر. در بین این سال‌ها فقط یک تریلر از بازی به نمایش درآمده همیشه شایعاتی مبنی بر کنسل شدن این بازی بوده است. اگر ساخت بازی سال 2011 به اتمام رسیده است، چرا Ubisoft اعلام کرده است بازی درحال توسعه است؟ ممکن است بازی برای کنسول‌های نسل بعد هم در حال توسعه باشد.

اخیرا اخبار زیادی از Michel Ancel به گوش می‌رسد که قصد دارد Ubisoft را ترک کند، ولی این شرکت سریع این شایعه را رد کرده است. سرنوشت BG&E2 هنوز هم مشخص نیست.

منبع
 
آخرین ویرایش:

slipkboy

Apollo 13
Loyal Member
Mar 3, 2009
3,916
نام
محمد. تـ
آخرین بار قرار بود به دلیل محدودیت های نسل فعلی در پردازش کل اطلاعات مورد نیاز اینها برای بازی، BG&E 2 رو برای نسل بعد بسازند. پس این پلتفرم ها اشتباهن. و صد البته که این بازی با چیزهایی که کارگردانش می گفت واقعاً بزرگتر از نسل فعلیه.
 

MR.BIG BOSS

کاربر سایت
Feb 19, 2013
266
نام
elena
یوبی سافت وقتی Beyond Good & Evil را روانه بازار كرد از نظر كارشناسان این بازی به عنوان بهترین بازی فكری سال همرو به سمت خود جذب كرد. بازی همانند نسخه اول open world هست ولی این بازی اگه بزودی بیاد سرو صدا زیاد میکنه...چون حتی 360 و ps3 به گفته ی سازنده هاش نتونستن این بازی و پردازش کنن ولی فکر کنم بخاطر عملیات محاسباتی خیلی سنگینه چون این بازی بینهایت تفکر میخواد الکی نیست که بهترین بازی فکری شده
محيط بازي در نسخه ي 1 به صورت مجمع الجزايري بود شما باید با وسیله ی نقلیه قایق با كمك اين وسيله بين محل زندگي خود و شهر و كارخانه هاي اطراف شهر رفت و آمد مي داشتيد محیط بازی خوب کار شده بود ولی با توجه به تریلری که دیدم این گرافیک باسه نسل بعده
من به شخصه هيچ وقت اين بازي رو از ياد نخواهم برد و همچنان هم مي گويم بازي از زمان خودش بسيار جلوتر بود...
Beyond Good & Evil 1 بسیار جذاب بود امیدوارم حداقل تو نسل بعد این بازیو ببینم:d
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
بینم مگر گفته نشد Michel Ancel از یوبی میره و دیگه زدن به تیپ و توپ هم دیگه سر قضیه Rayman پس این Beyond Good & Evil 2 چی میگه!؟:-/
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
یکی از بازیهای به یادمونیه من BG&E1 بود. هنری و فو العاده دلنشین بود.
هر چند از لحاظ تجاری چندان موفق نبود.
امیدوارم نسخه PC هم در کار باشه.
 

Fallen-Angel

کاربر سایت
Feb 18, 2013
1,162
نام
میشا
منم از این بازی یعنی همون شماره یکش خیلی تعریف شنیدم ولی هیچ وقت نتونستم بازیش کنم. برا xbox خریدمش. واقعاً ارزش داره بازی کنم حالا که شماره 2 هم داره میاد :-/
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر