Bethesda E3 2018 Press Conference

امتیاز شما به کنفرانس چند خواهد بود

  • 10

  • 9

  • 8

  • 7

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3

  • 2

  • 1


Results are only viewable after voting.

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,628
4,301
میگن زود قضادت نکنید همینه ها تا زمان تیزر بدترین و ناامید کننده ترین بود و پروندش بسته شد الان میتونه بازی سال بشه D میگن فرق عشق و نفرت یک مو هست
حرفت درسته:D، واقعا اینی که گفتم فقط نظر خودم بود و اصلا و ابدا به عنوان فکت تجویزش نمیکنم اینبار:D. ولی تریلر آخه اینبار از خود گیم پلی بود و خب این ریزه کاری ها کاملا داخلش مشهوده، مگه اینکه بتسدا و id و avalanch دروغ به خوردمون داده باشن:D. ولی کاملا درست میگی ، به هر حال باید وایساد تا نمایش کامل ازش بیاد و بعد بشه یه گمانه زنی درست و حسابی کرد. ولی فعلا از روی تریلر گیم پلی دیروز میشه تنها حدس زد که اگه بازی چیزی در حد همین نمایش باشه و داستان و خط دریافت ماموریت سنجیده و بهینه دایرکت بشه، قطعا میتونه موفقیت خیلی بزرگی به دست بیاره.
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,144
1,396
نام
میلاد
در رابطه با Rage 2...
از همون تیزر معرفی تا نمایش گیم‌پلی و بعدش که اطلاعات اومد، اصلا دید خوبی بهش ندارم، اما چرا؟
به نظرم اغلب اون‌هایی که شماره‌ی اول رو بازی کردن و خوششون اومده؛ زیاد فاز نسخه دوم رو نگرفتن. جز اسم IP که یه شماره 2 اومده جلوش و البته اون بومرنگ معروف، هیچ شباهتی با قبل وجود نداره. شاید چون بازی اول از نظر تجاری و جذب مخاطب زیاد موفق عمل نکرد، اما اینم به نظرم درست نیست که بیای هویت ساخته‌ی خودتو به عنوان یه اثر اورجینال زیر پا بذاری و شماره‌ی دوم رو به شلم شوربا (یه آش اصیل ایرانی که هر چیزی دستشون میاد میریزن توش! :D) تبدیل کنی.
از اون ویدیوی معرفی با تم پانک‌اش تا نمایش گیم‌پلی Fast Paced رو به هر کی بدون گفتن اسم Rage نشون بدی، قطعا باورش نمیشه نسخه‌ی دوم همون بازی سال 2011 هستش. نمیدونم چه اصراریه که بتزدا دوست داره همه شوترهاشو به سمت گیم‌پلی سریع و به اصطلاح خودمون به اکشن بی‌کله تبدیل کنه. یه فرمول درستی که برای ولف و دووم جواب داده، ولی دلیل نمیشه که به یه اصل تبدیل بشه و جریان اصلی صنعت رو به این سمت و سو ببره. اید سافتور قبلا این اشتباه رو با همراه شدن با جریان اصلی بعد از موفقیت MW داشت تو سال 2008. وقتی که همه سعی داشتن FPSهاشون را پر از ست‌پیس و صحنه‌های اسکریپت شده کنن و نتیجه‌اش رو دیدیم که باعث شد DOOM 4 کلا به خاطر فیدبک‌ها بره توی Dev Hell و حتی ملت بهش لقب Call of Doom دادن!
شاید اینجور شوتر ساختن ساده‌تر باشه! مثلا 50تا دشمن بی‌کله میریزی توی یه صحنه و بازیکن باید بی‌وقفه بدون این‌که به چیزی فکر کنه بهشون شلیک کنه. (یکی از سکانس‌های تریلر رو دیدیم که بیشتر، بازی شبیه Serious sam بود!)
درسته نسخه‌ی اول خبری از دشمن‌های چند ده‌تایی و مراحل open-ended نبود که اتفاقا خیلی خوب میشه توی کمپین‌های تبلیغاتی روش مانور داد، اما یادمون نره که AI وحشتناک بازی اول، مبارزه با چهار پنج‌تا دشمن ساده رو هم چالش برانگیز می‌کرد. دشمن‌ها کاور می‌گرفتن، منتظر عکس‌العمل شما می‌موندن و گاهی برا احاطه کردنتون عمل می‌کردن که واقعا غافل‌گیر کننده بود.
مسئله‌ی بعدی بر می‌گرده به طراحی اسلحه‌ی بازی. شما فکر کن یه ستینگ post apocalyptic خفن داری که زمینی رو تصویر می‌کنه که 80 درصد مردمش مردن و دشمنا با دمپایی (!) از خودشون دفاع می‌کنن، بعد طراحی اسلحه‌ی شما خیلی futuristic و خفنه! یه سری سلاح‌ها هم که مستقیم انگار از ریبوت دووم اومده و به قول خود اید big effing gunـه و هیچ‌جوره با ساختار Rage جور در نمیاد. نسخه قبل هم یه سری سلاح فوق خفن داشت اما مربوط به Authority بودن.
واقعا نمیشه از روی یه نمایش 1 دقیقه‌ای نسخه‌ی یه بازی رو پیچید، قصد منم این نیست مطمئنا. اما به عنوان یکی از طرفدارای نسخه‌ی قبل واقعا Rage 2 تا اینجا حس و حال خوبی بهم نداده... مخصوصا این‌که سازنده‌ی متمرکز هم خود اید نیست و avalanche بازی رو می‌سازه که دیدیم وضعیتش رو توی سال‌های اخیر.
حالا باید تا E3 صبر کرد، اما به نظر میاد کسایی که مثل من Rage رو با اون ساختار جدی و تاریکش دوست دارن، چندان با نسخه‌ی دوم کنار نمیان و کسایی که بازی اول رو بازی نکردن، یا این‌که باهاش ارتباط برقرار نکردن، و البته فقط فان بودن براشون مهمه و هنوز دوست‌دارن شوتر رو مثل دهه 90 بازی کنن، فاز Rage 2 رو میگیرن.
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,892
4,625
نام
منصور
در رابطه با Rage 2...
از همون تیزر معرفی تا نمایش گیم‌پلی و بعدش که اطلاعات اومد، اصلا دید خوبی بهش ندارم، اما چرا؟
به نظرم اغلب اون‌هایی که شماره‌ی اول رو بازی کردن و خوششون اومده؛ زیاد فاز نسخه دوم رو نگرفتن. جز اسم IP که یه شماره 2 اومده جلوش و البته اون بومرنگ معروف، هیچ شباهتی با قبل وجود نداره. شاید چون بازی اول از نظر تجاری و جذب مخاطب زیاد موفق عمل نکرد، اما اینم به نظرم درست نیست که بیای هویت ساخته‌ی خودتو به عنوان یه اثر اورجینال زیر پا بذاری و شماره‌ی دوم رو به شلم شوربا (یه آش اصیل ایرانی که هر چیزی دستشون میاد میریزن توش! :D) تبدیل کنی.
از اون ویدیوی معرفی با تم پانک‌اش تا نمایش گیم‌پلی Fast Paced رو به هر کی بدون گفتن اسم Rage نشون بدی، قطعا باورش نمیشه نسخه‌ی دوم همون بازی سال 2011 هستش. نمیدونم چه اصراریه که بتزدا دوست داره همه شوترهاشو به سمت گیم‌پلی سریع و به اصطلاح خودمون به اکشن بی‌کله تبدیل کنه. یه فرمول درستی که برای ولف و دووم جواب داده، ولی دلیل نمیشه که به یه اصل تبدیل بشه و جریان اصلی صنعت رو به این سمت و سو ببره. اید سافتور قبلا این اشتباه رو با همراه شدن با جریان اصلی بعد از موفقیت MW داشت تو سال 2008. وقتی که همه سعی داشتن FPSهاشون را پر از ست‌پیس و صحنه‌های اسکریپت شده کنن و نتیجه‌اش رو دیدیم که باعث شد DOOM 4 کلا به خاطر فیدبک‌ها بره توی Dev Hell و حتی ملت بهش لقب Call of Doom دادن!
شاید اینجور شوتر ساختن ساده‌تر باشه! مثلا 50تا دشمن بی‌کله میریزی توی یه صحنه و بازیکن باید بی‌وقفه بدون این‌که به چیزی فکر کنه بهشون شلیک کنه. (یکی از سکانس‌های تریلر رو دیدیم که بیشتر، بازی شبیه Serious sam بود!)
درسته نسخه‌ی اول خبری از دشمن‌های چند ده‌تایی و مراحل open-ended نبود که اتفاقا خیلی خوب میشه توی کمپین‌های تبلیغاتی روش مانور داد، اما یادمون نره که AI وحشتناک بازی اول، مبارزه با چهار پنج‌تا دشمن ساده رو هم چالش برانگیز می‌کرد. دشمن‌ها کاور می‌گرفتن، منتظر عکس‌العمل شما می‌موندن و گاهی برا احاطه کردنتون عمل می‌کردن که واقعا غافل‌گیر کننده بود.
مسئله‌ی بعدی بر می‌گرده به طراحی اسلحه‌ی بازی. شما فکر کن یه ستینگ post apocalyptic خفن داری که زمینی رو تصویر می‌کنه که 80 درصد مردمش مردن و دشمنا با دمپایی (!) از خودشون دفاع می‌کنن، بعد طراحی اسلحه‌ی شما خیلی futuristic و خفنه! یه سری سلاح‌ها هم که مستقیم انگار از ریبوت دووم اومده و به قول خود اید big effing gunـه و هیچ‌جوره با ساختار Rage جور در نمیاد. نسخه قبل هم یه سری سلاح فوق خفن داشت اما مربوط به Authority بودن.
واقعا نمیشه از روی یه نمایش 1 دقیقه‌ای نسخه‌ی یه بازی رو پیچید، قصد منم این نیست مطمئنا. اما به عنوان یکی از طرفدارای نسخه‌ی قبل واقعا Rage 2 تا اینجا حس و حال خوبی بهم نداده... مخصوصا این‌که سازنده‌ی متمرکز هم خود اید نیست و avalanche بازی رو می‌سازه که دیدیم وضعیتش رو توی سال‌های اخیر.
حالا باید تا E3 صبر کرد، اما به نظر میاد کسایی که مثل من Rage رو با اون ساختار جدی و تاریکش دوست دارن، چندان با نسخه‌ی دوم کنار نمیان و کسایی که بازی اول رو بازی نکردن، یا این‌که باهاش ارتباط برقرار نکردن، و البته فقط فان بودن براشون مهمه و هنوز دوست‌دارن شوتر رو مثل دهه 90 بازی کنن، فاز Rage 2 رو میگیرن.
همون زود قضاوت کردن هنوز هیجی از بازی معلوم نیست چطوری با اطمینان میگی کسانی که با نسخه اول حال کردن با این حال نمیکنن حالا اون همه توضیح بدی وقتی همش گمانه زنی هست
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,628
4,301
در رابطه با Rage 2...
از همون تیزر معرفی تا نمایش گیم‌پلی و بعدش که اطلاعات اومد، اصلا دید خوبی بهش ندارم، اما چرا؟
به نظرم اغلب اون‌هایی که شماره‌ی اول رو بازی کردن و خوششون اومده؛ زیاد فاز نسخه دوم رو نگرفتن. جز اسم IP که یه شماره 2 اومده جلوش و البته اون بومرنگ معروف، هیچ شباهتی با قبل وجود نداره. شاید چون بازی اول از نظر تجاری و جذب مخاطب زیاد موفق عمل نکرد، اما اینم به نظرم درست نیست که بیای هویت ساخته‌ی خودتو به عنوان یه اثر اورجینال زیر پا بذاری و شماره‌ی دوم رو به شلم شوربا (یه آش اصیل ایرانی که هر چیزی دستشون میاد میریزن توش! :D) تبدیل کنی.
از اون ویدیوی معرفی با تم پانک‌اش تا نمایش گیم‌پلی Fast Paced رو به هر کی بدون گفتن اسم Rage نشون بدی، قطعا باورش نمیشه نسخه‌ی دوم همون بازی سال 2011 هستش. نمیدونم چه اصراریه که بتزدا دوست داره همه شوترهاشو به سمت گیم‌پلی سریع و به اصطلاح خودمون به اکشن بی‌کله تبدیل کنه. یه فرمول درستی که برای ولف و دووم جواب داده، ولی دلیل نمیشه که به یه اصل تبدیل بشه و جریان اصلی صنعت رو به این سمت و سو ببره. اید سافتور قبلا این اشتباه رو با همراه شدن با جریان اصلی بعد از موفقیت MW داشت تو سال 2008. وقتی که همه سعی داشتن FPSهاشون را پر از ست‌پیس و صحنه‌های اسکریپت شده کنن و نتیجه‌اش رو دیدیم که باعث شد DOOM 4 کلا به خاطر فیدبک‌ها بره توی Dev Hell و حتی ملت بهش لقب Call of Doom دادن!
شاید اینجور شوتر ساختن ساده‌تر باشه! مثلا 50تا دشمن بی‌کله میریزی توی یه صحنه و بازیکن باید بی‌وقفه بدون این‌که به چیزی فکر کنه بهشون شلیک کنه. (یکی از سکانس‌های تریلر رو دیدیم که بیشتر، بازی شبیه Serious sam بود!)
درسته نسخه‌ی اول خبری از دشمن‌های چند ده‌تایی و مراحل open-ended نبود که اتفاقا خیلی خوب میشه توی کمپین‌های تبلیغاتی روش مانور داد، اما یادمون نره که AI وحشتناک بازی اول، مبارزه با چهار پنج‌تا دشمن ساده رو هم چالش برانگیز می‌کرد. دشمن‌ها کاور می‌گرفتن، منتظر عکس‌العمل شما می‌موندن و گاهی برا احاطه کردنتون عمل می‌کردن که واقعا غافل‌گیر کننده بود.
مسئله‌ی بعدی بر می‌گرده به طراحی اسلحه‌ی بازی. شما فکر کن یه ستینگ post apocalyptic خفن داری که زمینی رو تصویر می‌کنه که 80 درصد مردمش مردن و دشمنا با دمپایی (!) از خودشون دفاع می‌کنن، بعد طراحی اسلحه‌ی شما خیلی futuristic و خفنه! یه سری سلاح‌ها هم که مستقیم انگار از ریبوت دووم اومده و به قول خود اید big effing gunـه و هیچ‌جوره با ساختار Rage جور در نمیاد. نسخه قبل هم یه سری سلاح فوق خفن داشت اما مربوط به Authority بودن.
واقعا نمیشه از روی یه نمایش 1 دقیقه‌ای نسخه‌ی یه بازی رو پیچید، قصد منم این نیست مطمئنا. اما به عنوان یکی از طرفدارای نسخه‌ی قبل واقعا Rage 2 تا اینجا حس و حال خوبی بهم نداده... مخصوصا این‌که سازنده‌ی متمرکز هم خود اید نیست و avalanche بازی رو می‌سازه که دیدیم وضعیتش رو توی سال‌های اخیر.
حالا باید تا E3 صبر کرد، اما به نظر میاد کسایی که مثل من Rage رو با اون ساختار جدی و تاریکش دوست دارن، چندان با نسخه‌ی دوم کنار نمیان و کسایی که بازی اول رو بازی نکردن، یا این‌که باهاش ارتباط برقرار نکردن، و البته فقط فان بودن براشون مهمه و هنوز دوست‌دارن شوتر رو مثل دهه 90 بازی کنن، فاز Rage 2 رو میگیرن.
قشنگ میتونم حرفاتون رو درک کنم، و کاملا مشخصه که دنیای نسخه اول بازی رو به خوبی گرفتین و متوجه شدین.
راستش صحبتای شما نگرانی های منم هست در واقع. راجب AI ، واقعا میشه گفت جزو شناسنامه Rage محسوب میشه و اولین چیزی که شخصا با شنیدن اسم Rage به ذهنم خطور میکنه AI و انیمیشن های بی نظریش هست.
من نظرم اینه که باید بهش فرصت بدیم تا یه نمایش واقعی و درست و حسابی از گیم پلیش ببینیم. البته با یه بخشی از حرفاتون موافق نیستم. شماره اول Rage ترکیبی از تاکتیکل شوتر و mindless شوتر ها بود، دو نوع مبارزه داشتیم در کل، دسته اول موجودات هوشمند بازی که انسان و و قبایل بازی بودن که هوشمندترینشون قبیله های gearhead و schorcher و در نهایت villain اصلی بازی یعنی همون شبه سربازان Athorithy بودن ، که خب کاملا باید با تاکتیک و استفاده از حداکثر مهمات باهاشون روبرو میشدی. و دسته دوم Mutant ها و جهش یافته ها بودن که کاملا رویکرد کلاسیک مانند و fast paced در قبالشون باید اتخاذ میشد. دشمنان در دسته های چندتایی بهت حمله میکردن و خب یه جورایی حالت horde mod میگرفت به خودش.
پس این سرعتی بودن و مبارزات سنگین چیزی نیست که توی این نسخه بوده باشه فقط، نسخه قبلی هم شدیدا بهره مند بود از این ویژگی و اتفاقا اگر بخوای حساب کنی درصد بیشتری از بازی رو هم شامل میشد چون دشمنان عادی و رایج بازی در حقیقت همون mutant ها بودن.
راجب طراحی سلاح ها، راستش هم حق با شماست هم حق با شما نیست:D. خب نسخه جدید ظاهرا طبق اطلاعات منتشر شده 50 سال بعد از وقایع نسخه قبلیه، طبیعتا یک سری از تکنولوژی های Athorirty ها بعد از اتفاقات نسخه اول هویدا و آشکار شده و تکنولوژی تا حدی پیشرفت کرده و سلاح ها اون حالت دست ساز بودن و ابتدایی رو از دست دادن و شکل مدرن تری به خودشون گرفتن ، هر چند که خود منم شخصا با نوع و طراحی های شماره اول بیشتر ارتباط گرفتم و به نظرم بیشتر به دنیای بازی میخوردن از لحاظ گستره هنری بازی، ولی خب بازم این نوع شکل و شمایل سلاح ها قطعا توجیح خاص خودشو داره در بازی که باید تا انتشارش صبر کرد.
منم با درصد زیادی از حرفاتون موافقم، ولی حس میکنم اتمسفر تاریک و خشن بازی رو نباید با رنگ های شاد و فضای پانک تریلر به همین زودی مقایسه کرد، من حس میکنم یه جورایی رویکرد بازی شبیه به wolfenstein شده. نسخه های قدیمی ولفنشتاین کاملا جو تاریک و occult داشتن، ولی نسخه های جدید این جو رو کاملا تغییر دادن و به جاش یک فرم کمدی سیاه و تاریک برای بازی اتخاذ کردن، که در عین صحنه های شوخ و گاها خنده دار بازی، عمق شرارت نازی ها، خطرات ناشی از کنترل خبیثانه اون ها به جهان، و اتمسفر مخوفش رو به راحتی میشه لمس کرد و حتی گاهی اینقدر در بیان این حس و القای اون به مخاطب عالی عمل کردن که بغضی وقتا فرمت نسخه های قبلی برات کاغذی و کارتونی به نظر میاد.
در هر حال باید نمایش های بیشتری رو ازش دید، نباید زود قضاوت کرد، بهترین کار فرصت دادن به بازی و دیدن نمایش های بیشتر برای قضاوت صحیح تر هست.
 

The Listener

Take Me Home
کاربر سایت
Feb 20, 2016
359
1,512
نام
رایان
مثل این که یه بازی دیگه از بتزدا لیک شده :)) اونم توسط نینتندو :)) این بازی هم چیزی نیست به جز Fallout 3 Anniversary Edition. :D

nintedo-rumor-list-of-games-for-e3-2.jpg

البته ممکنه کاملا فیک باشه. پس بنابراین take it with a grain of salt. :D
 

LiFE iS 5TrAnG3

⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
کاربر فعال
Feb 22, 2011
13,964
68,582
نام
∂αнмα
مثل این که یه بازی دیگه از بتزدا لیک شده :)) اونم توسط نینتندو :)) این بازی هم چیزی نیست به جز Fallout 3 Anniversary Edition. :D


البته ممکنه کاملا فیک باشه. پس بنابراین take it with a grain of salt. :D
طبق بقیه لیست میتونم بگم به احتمال 75 درصد لیست فیک نیست :D همون جور که قبلا گفتم مگه میشه بتزدا واسه 10 سالگی یکی از موفق ترین عنوان هاش نسخه ی ویژه نده ؟ فقط امیدوارم تغیراتش دوبرابر Skyrim SE باشه .....
@FUTURE

:D

تکلیف اون Fall out هم مشخص شد میمونه اصل کاری :D
 

FUTURE

کاربر فعال
Aug 20, 2014
3,133
29,997
نام
Alireza
مثل این که یه بازی دیگه از بتزدا لیک شده :)) اونم توسط نینتندو :)) این بازی هم چیزی نیست به جز Fallout 3 Anniversary Edition. :D


البته ممکنه کاملا فیک باشه. پس بنابراین take it with a grain of salt. :D
طبق بقیه لیست میتونم بگم به احتمال 75 درصد لیست فیک نیست :D همون جور که قبلا گفتم مگه میشه بتزدا واسه 10 سالگی یکی از موفق ترین عنوان هاش نسخه ی ویژه نده ؟ فقط امیدوارم تغیراتش دوبرابر Skyrim SE باشه .....
@FUTURE

:D

تکلیف اون Fall out هم مشخص شد میمونه اصل کاری :D
نمیخوام ناامیدتون کنم ولی...
فیکه :D

2018-05-17_013525.jpg

اینجور لیستا به احتمال 99.9 درصد فیک هستن...الان 4-5 ساعته که لیست منتشر شده ولی هیچکدوم از سایتا پوشش ندادنش چون میدونن فیکه :D
 

The Listener

Take Me Home
کاربر سایت
Feb 20, 2016
359
1,512
نام
رایان
QUOTE="The Listener, post: 4411361, member: 123971"]مثل این که یه بازی دیگه از بتزدا لیک شده :)) اونم توسط نینتندو :)) این بازی هم چیزی نیست به جز Fallout 3 Anniversary Edition. :D


البته ممکنه کاملا فیک باشه. پس بنابراین take it with a grain of salt. :D
نمیخوام ناامیدتون کنم ولی...
فیکه :D

View attachment 87714

اینجور لیستا به احتمال 99.9 درصد فیک هستن...الان 4-5 ساعته که لیست منتشر شده ولی هیچکدوم از سایتا پوشش ندادنش چون میدونن فیکه :D[/QUOTE]

دقیقا واسه همین گفتم خیلی جدیش نگیرین. :D البته چیزی که هست اینه که بازیای لیست همچینم غیر منطقی نیستن. مثلا فورتنایت که الان چند ماهه صحبت پورتش رو سوییچ هست.
ولی خب، یه همچین لیستی رو هر آدمی تو چند دقیقه میتونه درست کنه.
 

Mj74

کاربر سایت
Aug 15, 2012
800
361
نام
Morteza
احتمالش هست که بیان elder scrolls جدید رو معرفی کنن؟
 

FUTURE

کاربر فعال
Aug 20, 2014
3,133
29,997
نام
Alireza
[Update] Bethesda Teasing Moon-Related Prey DLC With Short Gif

Arkane این گیف رو بصورت مخفیانه‌ (!) منتشر کرده که مربوط به همون DLC کره‌ی ماه میشه:

ezgif-3-711f995997.gif

با توجه به اینکه به ریست کردنِ شبیه‌سازی اشاره کردن، بنظر میرسه این DLC یا نسخه‌ی Standalone، ارتباطی به نسخه‌ی اصلی نداره و اون قضیه‌ی پایان بازی هم دستشون رو باز گذاشته که یه ورژن دیگه از Prey رو این بار روی کره‌ی ماه خلق کنن...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟