نمایشگاه/رویداد Bethesda E3 2018 Press Conference

امتیاز شما به کنفرانس چند خواهد بود

  • 10

  • 9

  • 8

  • 7

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3

  • 2

  • 1


Results are only viewable after voting.

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
لینک های استریم کنفرانس

Twitch | Mixer | YouTube | Twitter | Facebook |
Bethesda.net
sorp_dcsxyvbw4ao_8gr1.jpg

درود . این روز رو یادتون باشه ....
خوب سال جدید , E3 جدید و بالطبع کنفرانس جدید Bethesda :-bd امسال هم قرار Bethesda برای چهارمین سال پیاپی توی E3 کنفرانس برگزار کنه زمان دقیقش به وقت ما میشه دوشنبه 21 خرداد ساعت 06:00 صبح امسال درصد این که عنوان جدید BGS معرفی بشه 50 50 ـه پس خودوتون رو واسه هرچیزی اماده کنید Creating Something Special :">....


9d4y_logo-1.jpg

عنوان جدید
Bethesda Game Studios
گل سر سبد Bethesda Softworks حضورش توی کنفرانس امسال هنوز تایید نشده ولی گمانه زنی و شایعات مختلفی پیرامون بازی جدیدشون ایجاد شده که درصد حضور تیم تاد هاوارد رو توی این E3 واسه نمایش بازی جدیدشون زیاد میکنه اگه شایعات رو در نظر نگیریم از طرفی بتزدا هایپ زیادی رو دور بر کنفرانس امسالش داره ایجاد میکنه که به گفته اقای پیت هاینس قراره برا همه کس و همه نوع سلیقه ای چیزی رو نمایش بدن و همینطور قرار بزرگترین E3 رو از نظر مدت زمان برگزاری رو داشته باشن از یـ طرف دیگه ای هم که BGS بیشتر از همه ی استدیو های بتزدا تا الان استراحت کرده همه اینا باعث میشه که احتمال اینکه بمب مگاتونیشون رو وسط E3 امسال منفجر کنه زیاده بمبی که تا الان Starfield نام گرفته ترد مارکی که زنیمکس مالک بتزدا دائم داره تمدیدش میکنه و احتمال میره که این ترد مارک مربوط به BGS و اسم بازی جدیدشون باشه . بازیی که به گفته تاد هاوراد تو مصاحبه اخیرش سبکش علمی تخیلیه و افراد زیادی (چیزی بالغ بر 300 نفر) دارن روش کار میکنن و طبق شایعات منتشر شده اخیر قراره خیلی بزرگ باشه خیلی و که خوب ظاهرا نمیخوان به این راحتیا قبل E3 معرفیش کنن ! فعلا باید صبر کرد و دید ایا قصد منفجر کردن این بمب رو تو E3 امسال دارن یا موکولش میکنن به E3 بعدی​

Fallout 3 Anniversary Edition/Collection
بتزدا زیاد علاقه ای به Remaster کردن عناوینش نشون نداده تا الان (البته که Skyrim رو همین چند وقت پیش ریمستر کرد) ولی خوب گفتن که زیاد علاقه ای به این کار ندارن با این حال چیزی که ذهن ها رو میتونه سمت چنین ایده ای بکشونه اینه که امسال سالگرد 10 سالگی Fallout 3 محسوب میشه یکی از موفق ترین بازی های بتزدا واسه همین انتظار میره یـ حرکتی سر این عناون واسه ریمستر کردنش یا حتی یـ کالکشن ازش به همراه نسخه ی نیو وگاس واسه کنسولای نسل هشت بزنه​


y6en_logo-2.jpg

DLC داستانی برا The Evil Within 2
Tango Gameworks
پارسال تونسنت با نسخه ی دوم The Evil Within به موفقیت خوبی دست پیدا کنه البته که زیاد نتونست از نظر تجاری بازیش رو به موفقیت برسونه با این حال ظاهرا بتزدا نمیخواد بیخیال این عنوان بشه طبق یـ سری شایعات ظاهرا قراره واسه TEW 2 یـ DLC داستانی منتشر کنه که خوب دور از ذهن نیست چون واسه نسخه ی اول هم همین کار رو کردن باید منتظر بود و دید

87pf_logo-3.jpg

به احتمال زیاد حضور نخواهد داشت
Zenimax Online
توی این چند سال اخیر همیشه نقل مجلس هر ساله بتزدا تو کنفرانس های E3 بوده ولی خوب چیزی که باعث میشه حضورش رو توی کنفرانس امسال تقریبا منتفی بدونیم اینه که بسته گسترش دهنده جدید بازیش به نام Summerset امروز ینی 21 May منتشر میشه و هیچ دلیل برا حضور پیدا کردن در E3 امسال نخواهد داشت مگر اینکه بتزدا به بخواد به رسم هر ساله و به اجبار برا پر کردن زمان کنفرانسش دوباره نمایش داشته باشه که به شخصه احتمالش رو خیلی کم میدونم البته اگه همه چیز طبق برنامه مورد نظرمون پیش بره قطعا نباید حضور پررنگی داشته باشه

8ixs_logo-4.jpg

DLC جدید و به احتمال زیاد Stand Alone برای عنوان Prey (استدیو شهر آستین تگزاس)
Arkane Studios
شامل دوتا استدیو میشه استدیوی واقع در شهر استین ایالت تگزاس پارسال عناون Prey رو منتشر کرد و به موفقیت نسبتا خوبی دست پیدا کرد . میشه گفت DLC داستانی Prey کاملا حتمی ـه چون خودشون چندین بار به صورت مخفی بهش اشاره کردن به تازگی تصویری از لیست اچیومنت بازی منتشر شده که اشاره به این DLC داره که قرار روی کره ماه اتفاق بیوفته یـ گیف هم منتشر کردن با مضمون Resetting Simulation که احتمال Stand Alone بودن این DLC رو زیاد میکنه

عنوان جدید (استدیو شهر لیون فرانسه)
تیم اصلی ارکین در شهر لیون فرانسه واقع شده که سال 2016 عنوان Dishonored 2 منتشر کرد و پارسال هم DLC مستقل Dishonored: Death of the Outsider رو منتشر کردن یک سری شایعات دور و برش ایجاد شده که داره روی عنوانی با کمپین افلان و بخش رقابتی انلاین کار میکنه با این حال طبق چیزی که از این استدیوی سراغ داریم باید حداقل تا E3 سال دیگه صبر کنیم شایدم هم سال بعدش و احتمالش خیلی کمه که در E3 امسال حضور داشته باشه

bir1_logo-5.jpg

به احتمال زیاد حضور نخواهد داشت
MachineGames
اکتبر سال گذشته عناون Wolfenstein II: The New Colossus رو منتشر کرد و بالا فاصله DLC های بازیش رو با فاصله از هم منتشر کرد به خاطر همین حضورش تا حدودی منتفی خواهد بود

cefm_logo-6.jpg
DOOM 2
دو سال از زمانی که id Software عنوان DOOM رو منتشر کرد میگذره . عنوانی که موفقیت های زیادی رو برای بتزدا به ارمغان اورد از فروش گرفته تا نمرات همه و همه بازی رو تبدیل کرد به یکی از موفق ترین بازی های سال 2016 و بهترین شوتر اون سال . به خاطر همین باید 100 درصد منتظر ادامه این عناون باشیم فعلا هیچ شایعه ای دور و بر این عنوان برای حضور در E3 امسال نیست از طرفی هم حضور RAGE 2 در E3 امسال حتمیه که خوب احتمال حضور این عنوان رو در E3 به شدت پایین میاره مگه اینکه بتزدا بخواد دوتا شوتر بزرگ رو همزمان یـ جا نشون بده که دور از ذهنه




طرح امضا :

qsra_save-the-date-for-the-bethesda-e3-2018-showcase.mp4_20180307_002026.gif


iyej_mqdefault.jpg

The Elder Scrolls VI – Official E3 Announcement Teaser

2160

yt1b_mqdefault.jpg

Starfield – Official E3 Announcement Teaser

2160

z5vn_mqdefault.jpg

Fallout 76 – E3 2018 Power Armor Edition Trailer

1080


nky2_mqdefault.jpg

Fallout 76 – Official E3 Trailer

1080

00yt_mqdefault.jpg

Skyrim: Very Special Edition – Official E3 2018 Trailer

1080

1vp_mqdefault.jpg

Prey: Mooncrash – Official E3 Launch Trailer

1080

quwn_mqdefault.jpg

Quake Champions E3 2018 – Play free for a limited time!

1080

3elx_mqdefault.jpg

DOOM Eternal – Official E3 Teaser

1080

udqb_mqdefault.jpg

The Elder Scrolls Online - Official E3 2018 Trailer

1080

xpz8_mqdefault.jpg

The Elder Scrolls: Legends - E3 2018 Official Trailer

1080

vcwd_mqdefault.jpg

RAGE 2 – Official E3 Gameplay Feature

1080
 
آخرین ویرایش:
میگن زود قضادت نکنید همینه ها تا زمان تیزر بدترین و ناامید کننده ترین بود و پروندش بسته شد الان میتونه بازی سال بشه D میگن فرق عشق و نفرت یک مو هست
حرفت درسته:D، واقعا اینی که گفتم فقط نظر خودم بود و اصلا و ابدا به عنوان فکت تجویزش نمیکنم اینبار:D. ولی تریلر آخه اینبار از خود گیم پلی بود و خب این ریزه کاری ها کاملا داخلش مشهوده، مگه اینکه بتسدا و id و avalanch دروغ به خوردمون داده باشن:D. ولی کاملا درست میگی ، به هر حال باید وایساد تا نمایش کامل ازش بیاد و بعد بشه یه گمانه زنی درست و حسابی کرد. ولی فعلا از روی تریلر گیم پلی دیروز میشه تنها حدس زد که اگه بازی چیزی در حد همین نمایش باشه و داستان و خط دریافت ماموریت سنجیده و بهینه دایرکت بشه، قطعا میتونه موفقیت خیلی بزرگی به دست بیاره.
 
در رابطه با Rage 2...
از همون تیزر معرفی تا نمایش گیم‌پلی و بعدش که اطلاعات اومد، اصلا دید خوبی بهش ندارم، اما چرا؟
به نظرم اغلب اون‌هایی که شماره‌ی اول رو بازی کردن و خوششون اومده؛ زیاد فاز نسخه دوم رو نگرفتن. جز اسم IP که یه شماره 2 اومده جلوش و البته اون بومرنگ معروف، هیچ شباهتی با قبل وجود نداره. شاید چون بازی اول از نظر تجاری و جذب مخاطب زیاد موفق عمل نکرد، اما اینم به نظرم درست نیست که بیای هویت ساخته‌ی خودتو به عنوان یه اثر اورجینال زیر پا بذاری و شماره‌ی دوم رو به شلم شوربا (یه آش اصیل ایرانی که هر چیزی دستشون میاد میریزن توش! :D) تبدیل کنی.
از اون ویدیوی معرفی با تم پانک‌اش تا نمایش گیم‌پلی Fast Paced رو به هر کی بدون گفتن اسم Rage نشون بدی، قطعا باورش نمیشه نسخه‌ی دوم همون بازی سال 2011 هستش. نمیدونم چه اصراریه که بتزدا دوست داره همه شوترهاشو به سمت گیم‌پلی سریع و به اصطلاح خودمون به اکشن بی‌کله تبدیل کنه. یه فرمول درستی که برای ولف و دووم جواب داده، ولی دلیل نمیشه که به یه اصل تبدیل بشه و جریان اصلی صنعت رو به این سمت و سو ببره. اید سافتور قبلا این اشتباه رو با همراه شدن با جریان اصلی بعد از موفقیت MW داشت تو سال 2008. وقتی که همه سعی داشتن FPSهاشون را پر از ست‌پیس و صحنه‌های اسکریپت شده کنن و نتیجه‌اش رو دیدیم که باعث شد DOOM 4 کلا به خاطر فیدبک‌ها بره توی Dev Hell و حتی ملت بهش لقب Call of Doom دادن!
شاید اینجور شوتر ساختن ساده‌تر باشه! مثلا 50تا دشمن بی‌کله میریزی توی یه صحنه و بازیکن باید بی‌وقفه بدون این‌که به چیزی فکر کنه بهشون شلیک کنه. (یکی از سکانس‌های تریلر رو دیدیم که بیشتر، بازی شبیه Serious sam بود!)
درسته نسخه‌ی اول خبری از دشمن‌های چند ده‌تایی و مراحل open-ended نبود که اتفاقا خیلی خوب میشه توی کمپین‌های تبلیغاتی روش مانور داد، اما یادمون نره که AI وحشتناک بازی اول، مبارزه با چهار پنج‌تا دشمن ساده رو هم چالش برانگیز می‌کرد. دشمن‌ها کاور می‌گرفتن، منتظر عکس‌العمل شما می‌موندن و گاهی برا احاطه کردنتون عمل می‌کردن که واقعا غافل‌گیر کننده بود.
مسئله‌ی بعدی بر می‌گرده به طراحی اسلحه‌ی بازی. شما فکر کن یه ستینگ post apocalyptic خفن داری که زمینی رو تصویر می‌کنه که 80 درصد مردمش مردن و دشمنا با دمپایی (!) از خودشون دفاع می‌کنن، بعد طراحی اسلحه‌ی شما خیلی futuristic و خفنه! یه سری سلاح‌ها هم که مستقیم انگار از ریبوت دووم اومده و به قول خود اید big effing gunـه و هیچ‌جوره با ساختار Rage جور در نمیاد. نسخه قبل هم یه سری سلاح فوق خفن داشت اما مربوط به Authority بودن.
واقعا نمیشه از روی یه نمایش 1 دقیقه‌ای نسخه‌ی یه بازی رو پیچید، قصد منم این نیست مطمئنا. اما به عنوان یکی از طرفدارای نسخه‌ی قبل واقعا Rage 2 تا اینجا حس و حال خوبی بهم نداده... مخصوصا این‌که سازنده‌ی متمرکز هم خود اید نیست و avalanche بازی رو می‌سازه که دیدیم وضعیتش رو توی سال‌های اخیر.
حالا باید تا E3 صبر کرد، اما به نظر میاد کسایی که مثل من Rage رو با اون ساختار جدی و تاریکش دوست دارن، چندان با نسخه‌ی دوم کنار نمیان و کسایی که بازی اول رو بازی نکردن، یا این‌که باهاش ارتباط برقرار نکردن، و البته فقط فان بودن براشون مهمه و هنوز دوست‌دارن شوتر رو مثل دهه 90 بازی کنن، فاز Rage 2 رو میگیرن.
 
در رابطه با Rage 2...
از همون تیزر معرفی تا نمایش گیم‌پلی و بعدش که اطلاعات اومد، اصلا دید خوبی بهش ندارم، اما چرا؟
به نظرم اغلب اون‌هایی که شماره‌ی اول رو بازی کردن و خوششون اومده؛ زیاد فاز نسخه دوم رو نگرفتن. جز اسم IP که یه شماره 2 اومده جلوش و البته اون بومرنگ معروف، هیچ شباهتی با قبل وجود نداره. شاید چون بازی اول از نظر تجاری و جذب مخاطب زیاد موفق عمل نکرد، اما اینم به نظرم درست نیست که بیای هویت ساخته‌ی خودتو به عنوان یه اثر اورجینال زیر پا بذاری و شماره‌ی دوم رو به شلم شوربا (یه آش اصیل ایرانی که هر چیزی دستشون میاد میریزن توش! :D) تبدیل کنی.
از اون ویدیوی معرفی با تم پانک‌اش تا نمایش گیم‌پلی Fast Paced رو به هر کی بدون گفتن اسم Rage نشون بدی، قطعا باورش نمیشه نسخه‌ی دوم همون بازی سال 2011 هستش. نمیدونم چه اصراریه که بتزدا دوست داره همه شوترهاشو به سمت گیم‌پلی سریع و به اصطلاح خودمون به اکشن بی‌کله تبدیل کنه. یه فرمول درستی که برای ولف و دووم جواب داده، ولی دلیل نمیشه که به یه اصل تبدیل بشه و جریان اصلی صنعت رو به این سمت و سو ببره. اید سافتور قبلا این اشتباه رو با همراه شدن با جریان اصلی بعد از موفقیت MW داشت تو سال 2008. وقتی که همه سعی داشتن FPSهاشون را پر از ست‌پیس و صحنه‌های اسکریپت شده کنن و نتیجه‌اش رو دیدیم که باعث شد DOOM 4 کلا به خاطر فیدبک‌ها بره توی Dev Hell و حتی ملت بهش لقب Call of Doom دادن!
شاید اینجور شوتر ساختن ساده‌تر باشه! مثلا 50تا دشمن بی‌کله میریزی توی یه صحنه و بازیکن باید بی‌وقفه بدون این‌که به چیزی فکر کنه بهشون شلیک کنه. (یکی از سکانس‌های تریلر رو دیدیم که بیشتر، بازی شبیه Serious sam بود!)
درسته نسخه‌ی اول خبری از دشمن‌های چند ده‌تایی و مراحل open-ended نبود که اتفاقا خیلی خوب میشه توی کمپین‌های تبلیغاتی روش مانور داد، اما یادمون نره که AI وحشتناک بازی اول، مبارزه با چهار پنج‌تا دشمن ساده رو هم چالش برانگیز می‌کرد. دشمن‌ها کاور می‌گرفتن، منتظر عکس‌العمل شما می‌موندن و گاهی برا احاطه کردنتون عمل می‌کردن که واقعا غافل‌گیر کننده بود.
مسئله‌ی بعدی بر می‌گرده به طراحی اسلحه‌ی بازی. شما فکر کن یه ستینگ post apocalyptic خفن داری که زمینی رو تصویر می‌کنه که 80 درصد مردمش مردن و دشمنا با دمپایی (!) از خودشون دفاع می‌کنن، بعد طراحی اسلحه‌ی شما خیلی futuristic و خفنه! یه سری سلاح‌ها هم که مستقیم انگار از ریبوت دووم اومده و به قول خود اید big effing gunـه و هیچ‌جوره با ساختار Rage جور در نمیاد. نسخه قبل هم یه سری سلاح فوق خفن داشت اما مربوط به Authority بودن.
واقعا نمیشه از روی یه نمایش 1 دقیقه‌ای نسخه‌ی یه بازی رو پیچید، قصد منم این نیست مطمئنا. اما به عنوان یکی از طرفدارای نسخه‌ی قبل واقعا Rage 2 تا اینجا حس و حال خوبی بهم نداده... مخصوصا این‌که سازنده‌ی متمرکز هم خود اید نیست و avalanche بازی رو می‌سازه که دیدیم وضعیتش رو توی سال‌های اخیر.
حالا باید تا E3 صبر کرد، اما به نظر میاد کسایی که مثل من Rage رو با اون ساختار جدی و تاریکش دوست دارن، چندان با نسخه‌ی دوم کنار نمیان و کسایی که بازی اول رو بازی نکردن، یا این‌که باهاش ارتباط برقرار نکردن، و البته فقط فان بودن براشون مهمه و هنوز دوست‌دارن شوتر رو مثل دهه 90 بازی کنن، فاز Rage 2 رو میگیرن.
همون زود قضاوت کردن هنوز هیجی از بازی معلوم نیست چطوری با اطمینان میگی کسانی که با نسخه اول حال کردن با این حال نمیکنن حالا اون همه توضیح بدی وقتی همش گمانه زنی هست
 
در رابطه با Rage 2...
از همون تیزر معرفی تا نمایش گیم‌پلی و بعدش که اطلاعات اومد، اصلا دید خوبی بهش ندارم، اما چرا؟
به نظرم اغلب اون‌هایی که شماره‌ی اول رو بازی کردن و خوششون اومده؛ زیاد فاز نسخه دوم رو نگرفتن. جز اسم IP که یه شماره 2 اومده جلوش و البته اون بومرنگ معروف، هیچ شباهتی با قبل وجود نداره. شاید چون بازی اول از نظر تجاری و جذب مخاطب زیاد موفق عمل نکرد، اما اینم به نظرم درست نیست که بیای هویت ساخته‌ی خودتو به عنوان یه اثر اورجینال زیر پا بذاری و شماره‌ی دوم رو به شلم شوربا (یه آش اصیل ایرانی که هر چیزی دستشون میاد میریزن توش! :D) تبدیل کنی.
از اون ویدیوی معرفی با تم پانک‌اش تا نمایش گیم‌پلی Fast Paced رو به هر کی بدون گفتن اسم Rage نشون بدی، قطعا باورش نمیشه نسخه‌ی دوم همون بازی سال 2011 هستش. نمیدونم چه اصراریه که بتزدا دوست داره همه شوترهاشو به سمت گیم‌پلی سریع و به اصطلاح خودمون به اکشن بی‌کله تبدیل کنه. یه فرمول درستی که برای ولف و دووم جواب داده، ولی دلیل نمیشه که به یه اصل تبدیل بشه و جریان اصلی صنعت رو به این سمت و سو ببره. اید سافتور قبلا این اشتباه رو با همراه شدن با جریان اصلی بعد از موفقیت MW داشت تو سال 2008. وقتی که همه سعی داشتن FPSهاشون را پر از ست‌پیس و صحنه‌های اسکریپت شده کنن و نتیجه‌اش رو دیدیم که باعث شد DOOM 4 کلا به خاطر فیدبک‌ها بره توی Dev Hell و حتی ملت بهش لقب Call of Doom دادن!
شاید اینجور شوتر ساختن ساده‌تر باشه! مثلا 50تا دشمن بی‌کله میریزی توی یه صحنه و بازیکن باید بی‌وقفه بدون این‌که به چیزی فکر کنه بهشون شلیک کنه. (یکی از سکانس‌های تریلر رو دیدیم که بیشتر، بازی شبیه Serious sam بود!)
درسته نسخه‌ی اول خبری از دشمن‌های چند ده‌تایی و مراحل open-ended نبود که اتفاقا خیلی خوب میشه توی کمپین‌های تبلیغاتی روش مانور داد، اما یادمون نره که AI وحشتناک بازی اول، مبارزه با چهار پنج‌تا دشمن ساده رو هم چالش برانگیز می‌کرد. دشمن‌ها کاور می‌گرفتن، منتظر عکس‌العمل شما می‌موندن و گاهی برا احاطه کردنتون عمل می‌کردن که واقعا غافل‌گیر کننده بود.
مسئله‌ی بعدی بر می‌گرده به طراحی اسلحه‌ی بازی. شما فکر کن یه ستینگ post apocalyptic خفن داری که زمینی رو تصویر می‌کنه که 80 درصد مردمش مردن و دشمنا با دمپایی (!) از خودشون دفاع می‌کنن، بعد طراحی اسلحه‌ی شما خیلی futuristic و خفنه! یه سری سلاح‌ها هم که مستقیم انگار از ریبوت دووم اومده و به قول خود اید big effing gunـه و هیچ‌جوره با ساختار Rage جور در نمیاد. نسخه قبل هم یه سری سلاح فوق خفن داشت اما مربوط به Authority بودن.
واقعا نمیشه از روی یه نمایش 1 دقیقه‌ای نسخه‌ی یه بازی رو پیچید، قصد منم این نیست مطمئنا. اما به عنوان یکی از طرفدارای نسخه‌ی قبل واقعا Rage 2 تا اینجا حس و حال خوبی بهم نداده... مخصوصا این‌که سازنده‌ی متمرکز هم خود اید نیست و avalanche بازی رو می‌سازه که دیدیم وضعیتش رو توی سال‌های اخیر.
حالا باید تا E3 صبر کرد، اما به نظر میاد کسایی که مثل من Rage رو با اون ساختار جدی و تاریکش دوست دارن، چندان با نسخه‌ی دوم کنار نمیان و کسایی که بازی اول رو بازی نکردن، یا این‌که باهاش ارتباط برقرار نکردن، و البته فقط فان بودن براشون مهمه و هنوز دوست‌دارن شوتر رو مثل دهه 90 بازی کنن، فاز Rage 2 رو میگیرن.
قشنگ میتونم حرفاتون رو درک کنم، و کاملا مشخصه که دنیای نسخه اول بازی رو به خوبی گرفتین و متوجه شدین.
راستش صحبتای شما نگرانی های منم هست در واقع. راجب AI ، واقعا میشه گفت جزو شناسنامه Rage محسوب میشه و اولین چیزی که شخصا با شنیدن اسم Rage به ذهنم خطور میکنه AI و انیمیشن های بی نظریش هست.
من نظرم اینه که باید بهش فرصت بدیم تا یه نمایش واقعی و درست و حسابی از گیم پلیش ببینیم. البته با یه بخشی از حرفاتون موافق نیستم. شماره اول Rage ترکیبی از تاکتیکل شوتر و mindless شوتر ها بود، دو نوع مبارزه داشتیم در کل، دسته اول موجودات هوشمند بازی که انسان و و قبایل بازی بودن که هوشمندترینشون قبیله های gearhead و schorcher و در نهایت villain اصلی بازی یعنی همون شبه سربازان Athorithy بودن ، که خب کاملا باید با تاکتیک و استفاده از حداکثر مهمات باهاشون روبرو میشدی. و دسته دوم Mutant ها و جهش یافته ها بودن که کاملا رویکرد کلاسیک مانند و fast paced در قبالشون باید اتخاذ میشد. دشمنان در دسته های چندتایی بهت حمله میکردن و خب یه جورایی حالت horde mod میگرفت به خودش.
پس این سرعتی بودن و مبارزات سنگین چیزی نیست که توی این نسخه بوده باشه فقط، نسخه قبلی هم شدیدا بهره مند بود از این ویژگی و اتفاقا اگر بخوای حساب کنی درصد بیشتری از بازی رو هم شامل میشد چون دشمنان عادی و رایج بازی در حقیقت همون mutant ها بودن.
راجب طراحی سلاح ها، راستش هم حق با شماست هم حق با شما نیست:D. خب نسخه جدید ظاهرا طبق اطلاعات منتشر شده 50 سال بعد از وقایع نسخه قبلیه، طبیعتا یک سری از تکنولوژی های Athorirty ها بعد از اتفاقات نسخه اول هویدا و آشکار شده و تکنولوژی تا حدی پیشرفت کرده و سلاح ها اون حالت دست ساز بودن و ابتدایی رو از دست دادن و شکل مدرن تری به خودشون گرفتن ، هر چند که خود منم شخصا با نوع و طراحی های شماره اول بیشتر ارتباط گرفتم و به نظرم بیشتر به دنیای بازی میخوردن از لحاظ گستره هنری بازی، ولی خب بازم این نوع شکل و شمایل سلاح ها قطعا توجیح خاص خودشو داره در بازی که باید تا انتشارش صبر کرد.
منم با درصد زیادی از حرفاتون موافقم، ولی حس میکنم اتمسفر تاریک و خشن بازی رو نباید با رنگ های شاد و فضای پانک تریلر به همین زودی مقایسه کرد، من حس میکنم یه جورایی رویکرد بازی شبیه به wolfenstein شده. نسخه های قدیمی ولفنشتاین کاملا جو تاریک و occult داشتن، ولی نسخه های جدید این جو رو کاملا تغییر دادن و به جاش یک فرم کمدی سیاه و تاریک برای بازی اتخاذ کردن، که در عین صحنه های شوخ و گاها خنده دار بازی، عمق شرارت نازی ها، خطرات ناشی از کنترل خبیثانه اون ها به جهان، و اتمسفر مخوفش رو به راحتی میشه لمس کرد و حتی گاهی اینقدر در بیان این حس و القای اون به مخاطب عالی عمل کردن که بغضی وقتا فرمت نسخه های قبلی برات کاغذی و کارتونی به نظر میاد.
در هر حال باید نمایش های بیشتری رو ازش دید، نباید زود قضاوت کرد، بهترین کار فرصت دادن به بازی و دیدن نمایش های بیشتر برای قضاوت صحیح تر هست.
 
مثل این که یه بازی دیگه از بتزدا لیک شده :)) اونم توسط نینتندو :)) این بازی هم چیزی نیست به جز Fallout 3 Anniversary Edition. :D


البته ممکنه کاملا فیک باشه. پس بنابراین take it with a grain of salt. :D
طبق بقیه لیست میتونم بگم به احتمال 75 درصد لیست فیک نیست :D همون جور که قبلا گفتم مگه میشه بتزدا واسه 10 سالگی یکی از موفق ترین عنوان هاش نسخه ی ویژه نده ؟ فقط امیدوارم تغیراتش دوبرابر Skyrim SE باشه .....
@FUTURE

:D

تکلیف اون Fall out هم مشخص شد میمونه اصل کاری :D
 
مثل این که یه بازی دیگه از بتزدا لیک شده :)) اونم توسط نینتندو :)) این بازی هم چیزی نیست به جز Fallout 3 Anniversary Edition. :D


البته ممکنه کاملا فیک باشه. پس بنابراین take it with a grain of salt. :D

طبق بقیه لیست میتونم بگم به احتمال 75 درصد لیست فیک نیست :D همون جور که قبلا گفتم مگه میشه بتزدا واسه 10 سالگی یکی از موفق ترین عنوان هاش نسخه ی ویژه نده ؟ فقط امیدوارم تغیراتش دوبرابر Skyrim SE باشه .....
@FUTURE

:D

تکلیف اون Fall out هم مشخص شد میمونه اصل کاری :D
نمیخوام ناامیدتون کنم ولی...
فیکه :D

2018-05-17_013525.jpg

اینجور لیستا به احتمال 99.9 درصد فیک هستن...الان 4-5 ساعته که لیست منتشر شده ولی هیچکدوم از سایتا پوشش ندادنش چون میدونن فیکه :D
 
QUOTE="The Listener, post: 4411361, member: 123971"]مثل این که یه بازی دیگه از بتزدا لیک شده :)) اونم توسط نینتندو :)) این بازی هم چیزی نیست به جز Fallout 3 Anniversary Edition. :D


البته ممکنه کاملا فیک باشه. پس بنابراین take it with a grain of salt. :D

نمیخوام ناامیدتون کنم ولی...
فیکه :D

View attachment 87714

اینجور لیستا به احتمال 99.9 درصد فیک هستن...الان 4-5 ساعته که لیست منتشر شده ولی هیچکدوم از سایتا پوشش ندادنش چون میدونن فیکه :D[/QUOTE]

دقیقا واسه همین گفتم خیلی جدیش نگیرین. :D البته چیزی که هست اینه که بازیای لیست همچینم غیر منطقی نیستن. مثلا فورتنایت که الان چند ماهه صحبت پورتش رو سوییچ هست.
ولی خب، یه همچین لیستی رو هر آدمی تو چند دقیقه میتونه درست کنه.
 
[Update] Bethesda Teasing Moon-Related Prey DLC With Short Gif

Arkane این گیف رو بصورت مخفیانه‌ (!) منتشر کرده که مربوط به همون DLC کره‌ی ماه میشه:


با توجه به اینکه به ریست کردنِ شبیه‌سازی اشاره کردن، بنظر میرسه این DLC یا نسخه‌ی Standalone، ارتباطی به نسخه‌ی اصلی نداره و اون قضیه‌ی پایان بازی هم دستشون رو باز گذاشته که یه ورژن دیگه از Prey رو این بار روی کره‌ی ماه خلق کنن...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or