نمایشگاه/رویداد Bethesda E3 2018 Press Conference

امتیاز شما به کنفرانس چند خواهد بود

  • 10

  • 9

  • 8

  • 7

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3

  • 2

  • 1


Results are only viewable after voting.

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
لینک های استریم کنفرانس

Twitch | Mixer | YouTube | Twitter | Facebook |
Bethesda.net
sorp_dcsxyvbw4ao_8gr1.jpg

درود . این روز رو یادتون باشه ....
خوب سال جدید , E3 جدید و بالطبع کنفرانس جدید Bethesda :-bd امسال هم قرار Bethesda برای چهارمین سال پیاپی توی E3 کنفرانس برگزار کنه زمان دقیقش به وقت ما میشه دوشنبه 21 خرداد ساعت 06:00 صبح امسال درصد این که عنوان جدید BGS معرفی بشه 50 50 ـه پس خودوتون رو واسه هرچیزی اماده کنید Creating Something Special :">....


9d4y_logo-1.jpg

عنوان جدید
Bethesda Game Studios
گل سر سبد Bethesda Softworks حضورش توی کنفرانس امسال هنوز تایید نشده ولی گمانه زنی و شایعات مختلفی پیرامون بازی جدیدشون ایجاد شده که درصد حضور تیم تاد هاوارد رو توی این E3 واسه نمایش بازی جدیدشون زیاد میکنه اگه شایعات رو در نظر نگیریم از طرفی بتزدا هایپ زیادی رو دور بر کنفرانس امسالش داره ایجاد میکنه که به گفته اقای پیت هاینس قراره برا همه کس و همه نوع سلیقه ای چیزی رو نمایش بدن و همینطور قرار بزرگترین E3 رو از نظر مدت زمان برگزاری رو داشته باشن از یـ طرف دیگه ای هم که BGS بیشتر از همه ی استدیو های بتزدا تا الان استراحت کرده همه اینا باعث میشه که احتمال اینکه بمب مگاتونیشون رو وسط E3 امسال منفجر کنه زیاده بمبی که تا الان Starfield نام گرفته ترد مارکی که زنیمکس مالک بتزدا دائم داره تمدیدش میکنه و احتمال میره که این ترد مارک مربوط به BGS و اسم بازی جدیدشون باشه . بازیی که به گفته تاد هاوراد تو مصاحبه اخیرش سبکش علمی تخیلیه و افراد زیادی (چیزی بالغ بر 300 نفر) دارن روش کار میکنن و طبق شایعات منتشر شده اخیر قراره خیلی بزرگ باشه خیلی و که خوب ظاهرا نمیخوان به این راحتیا قبل E3 معرفیش کنن ! فعلا باید صبر کرد و دید ایا قصد منفجر کردن این بمب رو تو E3 امسال دارن یا موکولش میکنن به E3 بعدی​

Fallout 3 Anniversary Edition/Collection
بتزدا زیاد علاقه ای به Remaster کردن عناوینش نشون نداده تا الان (البته که Skyrim رو همین چند وقت پیش ریمستر کرد) ولی خوب گفتن که زیاد علاقه ای به این کار ندارن با این حال چیزی که ذهن ها رو میتونه سمت چنین ایده ای بکشونه اینه که امسال سالگرد 10 سالگی Fallout 3 محسوب میشه یکی از موفق ترین بازی های بتزدا واسه همین انتظار میره یـ حرکتی سر این عناون واسه ریمستر کردنش یا حتی یـ کالکشن ازش به همراه نسخه ی نیو وگاس واسه کنسولای نسل هشت بزنه​


y6en_logo-2.jpg

DLC داستانی برا The Evil Within 2
Tango Gameworks
پارسال تونسنت با نسخه ی دوم The Evil Within به موفقیت خوبی دست پیدا کنه البته که زیاد نتونست از نظر تجاری بازیش رو به موفقیت برسونه با این حال ظاهرا بتزدا نمیخواد بیخیال این عنوان بشه طبق یـ سری شایعات ظاهرا قراره واسه TEW 2 یـ DLC داستانی منتشر کنه که خوب دور از ذهن نیست چون واسه نسخه ی اول هم همین کار رو کردن باید منتظر بود و دید

87pf_logo-3.jpg

به احتمال زیاد حضور نخواهد داشت
Zenimax Online
توی این چند سال اخیر همیشه نقل مجلس هر ساله بتزدا تو کنفرانس های E3 بوده ولی خوب چیزی که باعث میشه حضورش رو توی کنفرانس امسال تقریبا منتفی بدونیم اینه که بسته گسترش دهنده جدید بازیش به نام Summerset امروز ینی 21 May منتشر میشه و هیچ دلیل برا حضور پیدا کردن در E3 امسال نخواهد داشت مگر اینکه بتزدا به بخواد به رسم هر ساله و به اجبار برا پر کردن زمان کنفرانسش دوباره نمایش داشته باشه که به شخصه احتمالش رو خیلی کم میدونم البته اگه همه چیز طبق برنامه مورد نظرمون پیش بره قطعا نباید حضور پررنگی داشته باشه

8ixs_logo-4.jpg

DLC جدید و به احتمال زیاد Stand Alone برای عنوان Prey (استدیو شهر آستین تگزاس)
Arkane Studios
شامل دوتا استدیو میشه استدیوی واقع در شهر استین ایالت تگزاس پارسال عناون Prey رو منتشر کرد و به موفقیت نسبتا خوبی دست پیدا کرد . میشه گفت DLC داستانی Prey کاملا حتمی ـه چون خودشون چندین بار به صورت مخفی بهش اشاره کردن به تازگی تصویری از لیست اچیومنت بازی منتشر شده که اشاره به این DLC داره که قرار روی کره ماه اتفاق بیوفته یـ گیف هم منتشر کردن با مضمون Resetting Simulation که احتمال Stand Alone بودن این DLC رو زیاد میکنه

عنوان جدید (استدیو شهر لیون فرانسه)
تیم اصلی ارکین در شهر لیون فرانسه واقع شده که سال 2016 عنوان Dishonored 2 منتشر کرد و پارسال هم DLC مستقل Dishonored: Death of the Outsider رو منتشر کردن یک سری شایعات دور و برش ایجاد شده که داره روی عنوانی با کمپین افلان و بخش رقابتی انلاین کار میکنه با این حال طبق چیزی که از این استدیوی سراغ داریم باید حداقل تا E3 سال دیگه صبر کنیم شایدم هم سال بعدش و احتمالش خیلی کمه که در E3 امسال حضور داشته باشه

bir1_logo-5.jpg

به احتمال زیاد حضور نخواهد داشت
MachineGames
اکتبر سال گذشته عناون Wolfenstein II: The New Colossus رو منتشر کرد و بالا فاصله DLC های بازیش رو با فاصله از هم منتشر کرد به خاطر همین حضورش تا حدودی منتفی خواهد بود

cefm_logo-6.jpg
DOOM 2
دو سال از زمانی که id Software عنوان DOOM رو منتشر کرد میگذره . عنوانی که موفقیت های زیادی رو برای بتزدا به ارمغان اورد از فروش گرفته تا نمرات همه و همه بازی رو تبدیل کرد به یکی از موفق ترین بازی های سال 2016 و بهترین شوتر اون سال . به خاطر همین باید 100 درصد منتظر ادامه این عناون باشیم فعلا هیچ شایعه ای دور و بر این عنوان برای حضور در E3 امسال نیست از طرفی هم حضور RAGE 2 در E3 امسال حتمیه که خوب احتمال حضور این عنوان رو در E3 به شدت پایین میاره مگه اینکه بتزدا بخواد دوتا شوتر بزرگ رو همزمان یـ جا نشون بده که دور از ذهنه




طرح امضا :

qsra_save-the-date-for-the-bethesda-e3-2018-showcase.mp4_20180307_002026.gif


iyej_mqdefault.jpg

The Elder Scrolls VI – Official E3 Announcement Teaser

2160

yt1b_mqdefault.jpg

Starfield – Official E3 Announcement Teaser

2160

z5vn_mqdefault.jpg

Fallout 76 – E3 2018 Power Armor Edition Trailer

1080


nky2_mqdefault.jpg

Fallout 76 – Official E3 Trailer

1080

00yt_mqdefault.jpg

Skyrim: Very Special Edition – Official E3 2018 Trailer

1080

1vp_mqdefault.jpg

Prey: Mooncrash – Official E3 Launch Trailer

1080

quwn_mqdefault.jpg

Quake Champions E3 2018 – Play free for a limited time!

1080

3elx_mqdefault.jpg

DOOM Eternal – Official E3 Teaser

1080

udqb_mqdefault.jpg

The Elder Scrolls Online - Official E3 2018 Trailer

1080

xpz8_mqdefault.jpg

The Elder Scrolls: Legends - E3 2018 Official Trailer

1080

vcwd_mqdefault.jpg

RAGE 2 – Official E3 Gameplay Feature

1080
 
آخرین ویرایش:
این مدل معرفی بتزدا قشنگ نمونه "لعنت به هرچی لیک ـه چهنم و ضررش بزار زودتر معرفی کنم" بود قشنگ معلومه دارن به Walmart اون پشت بد و بیراه میگن :D
پ.ن : حیف و صد حیف شد هیچ چیز اندازه عنصر غافل گیری نمیتونه ملت رو در نگاه اول ذوق مرگ کنه . حالا هرچقدر نمایشش خفن باشه ....
=======================================
@.MARSHAL. عزیز به نظرت چند درصد احتمال داره بازی از اون حالت سند باکس در اومده باشه و Open World شده باشه ؟ چون میدونم همیشه پیگیر id هستی گفتم نظرت رو بدونم ....
 
آخرین ویرایش:
متاسفانه به علت مشغله زیاد فرصت نوشتن ندارم، به همین خاطر تو این پست خیلی خلاصه از واکنش خودم نسبت به اخبار و شایعات اخیر میگم:D بعدا سرفرصت چند تا مطلب هست که دوست دارم درموردشون یه چند پاراگرافی صحبت کنم.

RAGE - آی پی مرده؟! شوخیش هم زشته:D دوستان نزنید این حرفا رو خواهشا:D

RAGE اکتبر سال 2011 منتشر شد و به نظرم یکی از جاه طلبانه ترین و با پتانسیل ترین IP های id Software هست که تا به حال منتشر شده که متاسفانه حجم عظیمی از پتانسیل این بازی به خاطر هزینه های کمرشکنی که صرف تکنولوژی MegaTexture شد کاملا هدر رفت. طبق آخرین آمارها جدای هزینه های دیگه فقط دهها میلیون دلار صرف تحقیق، ساخت و بهبود این تکنولوژی در موتور بازی یعنی id Tech 5 شده بود که عملا باعث شد که id مجبور بشه از خیلی از چیزهایی که میخواستند به بازی اضافه کنند ناچارا صرف نظر کنند. بحث تکنیکی این قضیه واقعا مفصل هست. اگر فرصتی بشه حتما جزییات تکنیکی و اتفاقاتی که تو id سر این بازی افتاده بود رو براتون توضیح میدم.

حتی تصور ساخت یونیورس بی نظیر RAGE با موتور فوق العاده قدرتمند و بهینه ی id Tech 6 و API ـه Vulkan آب از لب و لوچه ی آدم سرازیر میکنه:D انصافا این شایعه اخیر یکی از بهترین خبرهایی بودم که تو سال 2018 تا الان شنیدم! و به نظرم id بهترین زمان ممکن رو برای ساخت و معرفی بازی در نظر گرفته. بعد از تقریبا کمتر از 7 سال الان بهترین موقع برای رونمایی RAGE 2 بود.

در مورد نسخه بعدی DOOM هم به نظرم همه چیز سر جای خودش هست و پروسه ی ساختش هم به نظر من به احتمال زیاد دقیقا بعد از انتشار نسخه قبلی شروع شده. استودیو id این روزا خیلی بزرگتر از قبل شده و چندین تیم مجزا داره که رو IP های مختلف کار میکنند و مطمئنم که تیم DOOM دارند کار خودشون رو به بهترین شکل جلو میبرند. ضمن اینکه تقریبا فقط 2 سال از ریلیز نسخه قبلی گذشته که برای IP یی با این عظمت هیچی نیست و حالا یکی دو سال دیگه فرصت داره تا نسخه بعدی (هرچند که امیدوارم اگر امسال نشد دیگه سال دیگه حتما معرفی رسمی بشه). بحث دادن IP به یک استودیو دیگه به غیر از id هم باورش خیلی سخت و غیرقابل هضم هست. واقعا خیلی غیر منطقی هست که همچین IP با این عظمت رو id بخواد به همین سادگی از دست بده. به نظرم درمجموع احتمال این قضیه یجورایی در حد صفر هست، یعنی واقعا امیدوارم که همینطور باشه، چون این بازی بدون امضای id تقریبا کاملا به معنی هست...

با توجه به این خبر فوق العاده که البته امیدوارم واقعا صحت داشته باشه، شرکت تو QuakeCon امسال دیگه واقعا واجب شد!:D E3 رو متاسفانه به احتمال زیاد فرصت نمیکنم که امسال شرکت کنم، ولی با توجه به اینکه به تازگی از اوکلاهوما نقل مکان کردم به شهر دالاس، تگزاس QC رو دیگه راحت میتونم امسال شرکت کنم. جای همه شما دوستان رو هم خالی میکنم. با تمام وجود آرزو میکنم که یک روزی همه گیمرهای وطن عزیزم ایران بتونند به راحتی و بدون هیچ دردسری تو نمایشگاه ها و مراسم های بزرگی که تو آمریکا و بقیه جاهای دیگه دنیا برگذار میشند شرکت کنند.
سیاوش جان خودت هم میدونی منظورم از آی پی مرده چی بود. :دی منظور فرنچایزی هست که به صورت فعال در مرحله ساخت نیست و تو اولویت های مالی شرکت هم جایی نداره. مثل PoP یا دد اسپیس مثلا. وگرنه در این که ریج یکی از بلند پروازانه ترین و خفن ترین ایده های صنعت رو تا اون زمان داشت شکی نیست.
البته معلوم شد که زیادم در حالت مرده نبوده و داشته آماده میشده که بعد دوم و ولف پا به عرصه بزاره. :دی
 
یـ درصد فک کنید Rage 2 رو id میاد در کنار BGS نمایش میده اوف چه شود از اونور یـ درصد هم احتمال بدید پیمونه بتزدا تا همینجاش پر شده و BGS ـیی در کار نیست اونوقت چه زد حالی بخورم من :-h اینکه تمام مارکتینگ بتزدا قبل E3 رفته رو Rage 2 کم کم داره نگرانم میکنه x_x
 
آخرین ویرایش:
سیاوش جان خودت هم میدونی منظورم از آی پی مرده چی بود. :D منظور فرنچایزی هست که به صورت فعال در مرحله ساخت نیست و تو اولویت های مالی شرکت هم جایی نداره. مثل PoP یا دد اسپیس مثلا. وگرنه در این که ریج یکی از بلند پروازانه ترین و خفن ترین ایده های صنعت رو تا اون زمان داشت شکی نیست.
البته معلوم شد که زیادم در حالت مرده نبوده و داشته آماده میشده که بعد دوم و ولف پا به عرصه بزاره. :D

کاوه جان یعنی اون پستت رو که خوندم پیش خودم گفتم خدایا کاوه دیگه چرا؟:D ولی یجورایی هم حدس زده بودم منظورت رو حالا الان دیگه با توضیحاتی که دادی کامل متوجه شدم منظورت چی بوده:D


@.MARSHAL. عزیز به نظرت چند درصد احتمال داره بازی از اون حالت سند باکس در اومده باشه و Open World شده باشه ؟ چون میدونم همیشه پیگیر id هستی گفتم نظرت رو بدونم ....

راستش احمد سوال یخورده سختی ـه...اینو از این جهت میگم که id کلا از ابتدای تاسیس ـش حساسیت و وسواس خاصی رو IP هاش و خبرها و اطلاعاتی که ازشون به اینور و اونور درز میشه داشته و داره. قبل از ریلیز RAGE هم اگر یادتون باشه کل رسانه ها و ژورنالیست ها خودشون رو کشتند که بتونند در حد یک کلمه اطلاعات بیشتر یا حتی تاریخ ریلیز بازی ازشون بکشند ولی هیچ جوری هیچ کس تو id لام تا کام حتی 1 بیت اطلاعات درز نداد. قشنگ یادمه که اون زمان هم خود Carmack و هم Tim Willits بارها خیلی قاطع اعلام کردند که بازی زمانی ریلیز میشه که آماده ریلیز بشه، دیگه انقد هی سوال نپرسید:D یا اولین نمایش پشت درهای بسته DOOM تو QuakeCon سال 2015 رو هم یادمونه که با چه وسواسی همه رو بازرسی کردند که کسی یه موقع قایمکی گوشی یا دوربین نبرده باشه تو سالن:D

با توجه به این موضوع و باتوجه به اینکه میدونم خود Bethesda هم کلا همچین اخلاق هایی رو داره دیگه کاملا مشخصه که چرا Pete Hines و کلا خود id انقدر از دست Walmart عصبانی اند و همچین واکنش هایی رو دارند نشون میدند.

همه اینا رو گفتم که بگم خب تا الان که در مورد RAGE 2 که آب از دستشون نچکیده ( البته به غیر از این سوتی Walmart)، ولی تا اونجایی که میدونم و بارها هم توسط Tim Willits اون زمان بیان شده بود، هدف اصلی id این بوده که RAGE رو یک بازی کاملا Open-World درست کنند ولی خب به خاطر محدودیت های زیادی که MegaTexture به انجین بازی تزریق کرده بود، نهایتا شد این چیزی که دیدیم که البته تا حد زیادی OW بود ولی خب یجورایی ترکیبی از Sand Box و OW بود. ولی همچنان در بازی امکان travel با ماشین به تقریبا همه جای مپ امکان پذیر بود و شما میتونستی از لوکیشن های آخر بازی راحت با ماشین برونی بری اول بازی. ماموریت ها هم کاملا تو تمام مپ بازی پخش بودند.

تکنیک MegaTexture تقریبا به طور 100% تو RAGE پیاده سازی شده بود. یعنی تقریبا تکسچری نبود تو بازی که بخشی از MT هیولای بازی نباشه، و همونطور که احتمالا میدونید تمام بازی RAGE فقط و فقط یک فایل تکسچر غول پیکر به نام MegaTexture داشته! که مثل کاغذ کادو روی تمام بازی رو پوشونده بوده، و حالا هر قسمت این کاغذ کادو یک طرح مخصوص به خودش رو داشته. یعنی مثلا یک تیکه اش تسکچر کوه بوده، یک تیکه دیگه تکسچر مثلا در آهنی و الی آخر... ولی همه اینها به صورت یکپارچه به هم متصل و فقط یک فایل تکسچر بودند! و همین تکنولوژی با وجود نکات مثبت اش، محدودیت های وحشتناکی رو ایجاد کرده بود. نورپردازی های کاملا استاتیک. فشار خیلی زیاد روی CPU و GPU و هارددیسک برای decompress کردن لحظه به لحظه MT ها، کیفیت بسیار پایین تکسچر ها مخصوصا وقتی از نزدیک بهشون نگاه میکردید (این موضوع رو PC به طرز اسف باری مشخص بود) که دلیلش به خاطر این بود که فایل MegaTexture اصلی چندین ترابایت حجم داشته و مجبور شده بودند به شدت کمپرسش کنند تا حجم نهایی بازی بیاد پایین وگرنه حجم کلی بازی به چند 10 ترابایت میرسید! و چندین مورد دیگه همگی دست به دست هم دادند که بازی اون چیزی که باید بشه نشه و واقعا دست آرتیست ها و دیزانر ها به طور کامل بسته شده بود...

حالا با حرکت به سمت id Tech 6 به علت اینکه استفاده تکنیک MT درش خیلی محدود و کنترل شده هست، حالا دیگه دست id باز هست که خیلی از ایده هایی که قبلا نتونسته بودند تو بازی اعمال کنند رو حالا اینجا پیاده سازی کنند. لذا در مجموع میشه گفت احتمال OW شدن کامل بازی وجود داره ولی بازم واقعا هیچی معلوم نیست، و همونطور که گفتم با توجه به سیاست رازداری سازنده ها تا بازی واقعا ریلیز نشه نمیشه گفت واقعا چه تصمیمی براش گرفته شده.
 
آخرین ویرایش:
2018-05-11_115041.jpg

حال و هوای تصویرا اصلا به RAGE شباهت نداره...:-? نکنه هممون سر کار باشیم و اینا مربوط به Starfield باشن؟! :D
دومین تصویر یه جورایی به فضا اشاره داشت...این تصویر هم یه جورایی شبیه به شکل یه ستاره یا یه چیزی شبیه بهش نیست؟ شاید لوگوی بازی باشه!
 
View attachment 87518

حال و هوای تصویرا اصلا به RAGE شباهت نداره...:-? نکنه هممون سر کار باشیم و اینا مربوط به Starfield باشن؟! :D
دومین تصویر یه جورایی به فضا اشاره داشت...این تصویر هم یه جورایی شبیه به شکل یه ستاره یا یه چیزی شبیه بهش نیست؟ شاید لوگوی بازی باشه!
دقیقا منم داشتم به همین فکر میکردم که این عکس آخری شبیه لوگو بازیه:D ولی اون موشک رو در نظر نگرفته بودم که ممکنه Starfield باشه. اینو هم در نظر بگیریم که این رنگ صورتی از RAGE شروع شده ها!:D
 
View attachment 87518

حال و هوای تصویرا اصلا به RAGE شباهت نداره...:-? نکنه هممون سر کار باشیم و اینا مربوط به Starfield باشن؟! :D
دومین تصویر یه جورایی به فضا اشاره داشت...این تصویر هم یه جورایی شبیه به شکل یه ستاره یا یه چیزی شبیه بهش نیست؟ شاید لوگوی بازی باشه!
یه II اون وسط هست ‌:دی
 
دقیقا منم داشتم به همین فکر میکردم که این عکس آخری شبیه لوگو بازیه:D ولی اون موشک رو در نظر نگرفته بودم که ممکنه Starfield باشه. اینو هم در نظر بگیریم که این رنگ صورتی از RAGE شروع شده ها!:D
مثل اینکه تصویر مربوط به یه تقاطع توی ژاپن میشه!

Dc4gRpsXUAAF0Kw.jpg

وضعیت گیج‌کنند‌ه‌تر شد :-??
یه II اون وسط هست ‌:D
آره مثل اینکه :D پس خود Rage باید باشه...پایین کنار II هم یه شخصیت عجیب غریبی هستش که شبیه آدم نیست...:-?
 
View attachment 87518

حال و هوای تصویرا اصلا به RAGE شباهت نداره...:-? نکنه هممون سر کار باشیم و اینا مربوط به Starfield باشن؟! :D
دومین تصویر یه جورایی به فضا اشاره داشت...این تصویر هم یه جورایی شبیه به شکل یه ستاره یا یه چیزی شبیه بهش نیست؟ شاید لوگوی بازی باشه!
این فک کنم تقاطع شیبویا توی توکیو باشه :D! یه اسم خاصی هم دارن این جور تقاطع ها من فراموش کردم :-" ولی چیه داستان ما که نفهمیدیم :D.
 
Kaz قدرتمند‌تر از همیشه برگشته :)):

2018-05-11_134017.jpg

حتما نباید چیز خاصی باشه یا مربوط به لوکیشن خاصی باشه. توی این مورد قشنگ معلومه دارن لوگو و عدد II رو نشون میدن و این تقاطع بهترین جای ممکن برای نشون دادنش بوده:D
آره...چون تصویر اول هم مربوط به برج ساعت بود که هیچ ربطی به این یکی نداره...
لوگو هم باید یه چیزی توی این مایه‌ها باشه :-?:

 
چرا من احساس میکنم این لوگو، شبیه لوگو شماره اوله؟:D

latest


منظورم اون حرف A هست که دایره ای شکله. این لوگو جدید هم دایره ای شکل هست. فقط نمیتونم A از توش در بیارم:D البته دقت کنی شبیه Crosshair هم هست:D
 
این تکنولوژی Virtual Texturing به نظرم با افزایش حجم RamـهGPU (الان 8 گیگ دارن کنسول ها(که البته همش رو نمی تونن واسه GPU استفاده کنن)، نسل بعدی خدا می دونه چقدر خواهند داشت.) کمی بیهوده شده. واسه کنسول های نسل 7 که کلا 256MB داشتن خیلی به درد بخور بود، ولی الان واقعا اگه می خوای که Tiling مشخص نشه توی تکسچر ها (مثال: بالایی vs پایینی) خیلی راحت می تونی تعداد تکسچر ها رو بیشتر کنی و رم هم کم نمیاد اگه شورشو در نیاری:D مخصوصا اینکه هارد ها اونقدر پیشرفت نکردن و SSD ها هم هنوز استاندارد نشدن که بخوان بهشون اتکا کنن واسه استریم کردن مداوم تکسچر های جدید:D حالا این Virtual Texturing رو من سر در نمیارم اونقدر ازش، @.MARSHAL. فکر کنم مطالعه زیاد کرده باشه در این مورد و دوست دارم نظرش رو بدونم:D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or