نمایشگاه/رویداد Bethesda E3 2018 Press Conference

امتیاز شما به کنفرانس چند خواهد بود

  • 10

  • 9

  • 8

  • 7

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3

  • 2

  • 1


Results are only viewable after voting.

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
لینک های استریم کنفرانس

Twitch | Mixer | YouTube | Twitter | Facebook |
Bethesda.net
sorp_dcsxyvbw4ao_8gr1.jpg

درود . این روز رو یادتون باشه ....
خوب سال جدید , E3 جدید و بالطبع کنفرانس جدید Bethesda :-bd امسال هم قرار Bethesda برای چهارمین سال پیاپی توی E3 کنفرانس برگزار کنه زمان دقیقش به وقت ما میشه دوشنبه 21 خرداد ساعت 06:00 صبح امسال درصد این که عنوان جدید BGS معرفی بشه 50 50 ـه پس خودوتون رو واسه هرچیزی اماده کنید Creating Something Special :">....


9d4y_logo-1.jpg

عنوان جدید
Bethesda Game Studios
گل سر سبد Bethesda Softworks حضورش توی کنفرانس امسال هنوز تایید نشده ولی گمانه زنی و شایعات مختلفی پیرامون بازی جدیدشون ایجاد شده که درصد حضور تیم تاد هاوارد رو توی این E3 واسه نمایش بازی جدیدشون زیاد میکنه اگه شایعات رو در نظر نگیریم از طرفی بتزدا هایپ زیادی رو دور بر کنفرانس امسالش داره ایجاد میکنه که به گفته اقای پیت هاینس قراره برا همه کس و همه نوع سلیقه ای چیزی رو نمایش بدن و همینطور قرار بزرگترین E3 رو از نظر مدت زمان برگزاری رو داشته باشن از یـ طرف دیگه ای هم که BGS بیشتر از همه ی استدیو های بتزدا تا الان استراحت کرده همه اینا باعث میشه که احتمال اینکه بمب مگاتونیشون رو وسط E3 امسال منفجر کنه زیاده بمبی که تا الان Starfield نام گرفته ترد مارکی که زنیمکس مالک بتزدا دائم داره تمدیدش میکنه و احتمال میره که این ترد مارک مربوط به BGS و اسم بازی جدیدشون باشه . بازیی که به گفته تاد هاوراد تو مصاحبه اخیرش سبکش علمی تخیلیه و افراد زیادی (چیزی بالغ بر 300 نفر) دارن روش کار میکنن و طبق شایعات منتشر شده اخیر قراره خیلی بزرگ باشه خیلی و که خوب ظاهرا نمیخوان به این راحتیا قبل E3 معرفیش کنن ! فعلا باید صبر کرد و دید ایا قصد منفجر کردن این بمب رو تو E3 امسال دارن یا موکولش میکنن به E3 بعدی​

Fallout 3 Anniversary Edition/Collection
بتزدا زیاد علاقه ای به Remaster کردن عناوینش نشون نداده تا الان (البته که Skyrim رو همین چند وقت پیش ریمستر کرد) ولی خوب گفتن که زیاد علاقه ای به این کار ندارن با این حال چیزی که ذهن ها رو میتونه سمت چنین ایده ای بکشونه اینه که امسال سالگرد 10 سالگی Fallout 3 محسوب میشه یکی از موفق ترین بازی های بتزدا واسه همین انتظار میره یـ حرکتی سر این عناون واسه ریمستر کردنش یا حتی یـ کالکشن ازش به همراه نسخه ی نیو وگاس واسه کنسولای نسل هشت بزنه​


y6en_logo-2.jpg

DLC داستانی برا The Evil Within 2
Tango Gameworks
پارسال تونسنت با نسخه ی دوم The Evil Within به موفقیت خوبی دست پیدا کنه البته که زیاد نتونست از نظر تجاری بازیش رو به موفقیت برسونه با این حال ظاهرا بتزدا نمیخواد بیخیال این عنوان بشه طبق یـ سری شایعات ظاهرا قراره واسه TEW 2 یـ DLC داستانی منتشر کنه که خوب دور از ذهن نیست چون واسه نسخه ی اول هم همین کار رو کردن باید منتظر بود و دید

87pf_logo-3.jpg

به احتمال زیاد حضور نخواهد داشت
Zenimax Online
توی این چند سال اخیر همیشه نقل مجلس هر ساله بتزدا تو کنفرانس های E3 بوده ولی خوب چیزی که باعث میشه حضورش رو توی کنفرانس امسال تقریبا منتفی بدونیم اینه که بسته گسترش دهنده جدید بازیش به نام Summerset امروز ینی 21 May منتشر میشه و هیچ دلیل برا حضور پیدا کردن در E3 امسال نخواهد داشت مگر اینکه بتزدا به بخواد به رسم هر ساله و به اجبار برا پر کردن زمان کنفرانسش دوباره نمایش داشته باشه که به شخصه احتمالش رو خیلی کم میدونم البته اگه همه چیز طبق برنامه مورد نظرمون پیش بره قطعا نباید حضور پررنگی داشته باشه

8ixs_logo-4.jpg

DLC جدید و به احتمال زیاد Stand Alone برای عنوان Prey (استدیو شهر آستین تگزاس)
Arkane Studios
شامل دوتا استدیو میشه استدیوی واقع در شهر استین ایالت تگزاس پارسال عناون Prey رو منتشر کرد و به موفقیت نسبتا خوبی دست پیدا کرد . میشه گفت DLC داستانی Prey کاملا حتمی ـه چون خودشون چندین بار به صورت مخفی بهش اشاره کردن به تازگی تصویری از لیست اچیومنت بازی منتشر شده که اشاره به این DLC داره که قرار روی کره ماه اتفاق بیوفته یـ گیف هم منتشر کردن با مضمون Resetting Simulation که احتمال Stand Alone بودن این DLC رو زیاد میکنه

عنوان جدید (استدیو شهر لیون فرانسه)
تیم اصلی ارکین در شهر لیون فرانسه واقع شده که سال 2016 عنوان Dishonored 2 منتشر کرد و پارسال هم DLC مستقل Dishonored: Death of the Outsider رو منتشر کردن یک سری شایعات دور و برش ایجاد شده که داره روی عنوانی با کمپین افلان و بخش رقابتی انلاین کار میکنه با این حال طبق چیزی که از این استدیوی سراغ داریم باید حداقل تا E3 سال دیگه صبر کنیم شایدم هم سال بعدش و احتمالش خیلی کمه که در E3 امسال حضور داشته باشه

bir1_logo-5.jpg

به احتمال زیاد حضور نخواهد داشت
MachineGames
اکتبر سال گذشته عناون Wolfenstein II: The New Colossus رو منتشر کرد و بالا فاصله DLC های بازیش رو با فاصله از هم منتشر کرد به خاطر همین حضورش تا حدودی منتفی خواهد بود

cefm_logo-6.jpg
DOOM 2
دو سال از زمانی که id Software عنوان DOOM رو منتشر کرد میگذره . عنوانی که موفقیت های زیادی رو برای بتزدا به ارمغان اورد از فروش گرفته تا نمرات همه و همه بازی رو تبدیل کرد به یکی از موفق ترین بازی های سال 2016 و بهترین شوتر اون سال . به خاطر همین باید 100 درصد منتظر ادامه این عناون باشیم فعلا هیچ شایعه ای دور و بر این عنوان برای حضور در E3 امسال نیست از طرفی هم حضور RAGE 2 در E3 امسال حتمیه که خوب احتمال حضور این عنوان رو در E3 به شدت پایین میاره مگه اینکه بتزدا بخواد دوتا شوتر بزرگ رو همزمان یـ جا نشون بده که دور از ذهنه




طرح امضا :

qsra_save-the-date-for-the-bethesda-e3-2018-showcase.mp4_20180307_002026.gif


iyej_mqdefault.jpg

The Elder Scrolls VI – Official E3 Announcement Teaser

2160

yt1b_mqdefault.jpg

Starfield – Official E3 Announcement Teaser

2160

z5vn_mqdefault.jpg

Fallout 76 – E3 2018 Power Armor Edition Trailer

1080


nky2_mqdefault.jpg

Fallout 76 – Official E3 Trailer

1080

00yt_mqdefault.jpg

Skyrim: Very Special Edition – Official E3 2018 Trailer

1080

1vp_mqdefault.jpg

Prey: Mooncrash – Official E3 Launch Trailer

1080

quwn_mqdefault.jpg

Quake Champions E3 2018 – Play free for a limited time!

1080

3elx_mqdefault.jpg

DOOM Eternal – Official E3 Teaser

1080

udqb_mqdefault.jpg

The Elder Scrolls Online - Official E3 2018 Trailer

1080

xpz8_mqdefault.jpg

The Elder Scrolls: Legends - E3 2018 Official Trailer

1080

vcwd_mqdefault.jpg

RAGE 2 – Official E3 Gameplay Feature

1080
 
آخرین ویرایش:
Procedurally Generated Terrain با Procedural Generation یکم فرق داره. :D طرز کارش به طور خیلی خلاصه اینطوری هست که بر اساس یه سری قانون داستانی و گیمپلی محیط های از پیش تعیین شده رو با کانتنت پر میکنه، در واقع خود محیط یه سری المان های از پیش ساخته شده مثل یه ساختمون و یا یه جنگل رو داره، بازی فقط محیط بین این نقاط رو با کانتنت پر میکنه و این کار بر اساس یه سری قانون خیلی سفت و سخت انجام میشه. مثلا بازیساز به موتور میگه که تا فاصله 250 سل (واحد اندازه گیری تو بازی ها :D) از محیط برفی نباید جنگل قرار بگیره. درواقع اینجا کار موتور مثل یه هوش مصنوعی هست که چیزهایی که خیلی "مهم" نیستن رو خودش تو محیط قرار میده و طراحا رو قسمت های اصلی محیط تمرکز میکنن. اگه درست پیاده سازی بشه حتی میتونه برا قسمت داستانی خیلی مفید باشه، چون وقت کافی برای طراحی و ساخت قسمت های مهم و جالب بیشتری رو به آرتیست ها میده. عوض اینکه همه سنگ های بازی رو دونه دونه با دست بچینن، میتونن جاش شهر های بزرگ و NPC های خفن درست کنن. :D
اما خوب ساخت یه سیستم همچنینی که واقعا خوب باشه به شدت سخت و فنی هست، فکر نکنم استودیو های زیادی باشن که بتونن گیمپلی عمیق و واقعا Immersive ای رو بر این اساس بسازن، خوشبختانه بتزدا یکی از اوناست. :D
There are 4 important planets in the game you can travel between in a system, 3 of them have procedural generated terrain and are fully sized, the other one is a big city planet and has a set map size
آره کاوه فهمیدم چی میگی ولی خو این قسمتی که بولد کردم رو نگاه کنم یـ سیاره با سایز کامل اصلا تو کتم نمیره خودت نگاه کن موتور فسیل شدشون رسما خیلی از چیزا رو ساپورت نمیکنه تو بخش فیزیک که رسما تو دیوارـه سابقه بدی هم که خودشون تو باگ و این چیزیا دارن حالا حسابش رو بکن به قول خودت میخوان یـ هوش مصنوعی و یـ سیستم از قبل پیش بینی نشده با قوانین سخت گیرانه رو تو سطح یـ سیاره باهاش پیدا سازی کنن رسما اگه جواب نده تبدیل میشه به یـ فاجعه فنی قشنگ ابرو و حیثیتشون زیر سوال میره بتزدا هر چقدر سر سرهم بندی کردن عناصر گیم پلی استاده تو بخش فنی لنگ میزنه حالا جدای از بخش فنی من خودم همونجور که قبلا بهت گفته بودم دوست داشتم بیان سمت داستان و روایت ولی اگه نصف این شایعات درست باشه واسه من یکی که کامل ضد حال ـه . در کل امیدوارم همه اینا در حد همون شایعه باشه ....
 
پس کو Beyond Good & Evil 2؟ :D

البته می دونم یوبی رو کسی تو اینجور لیست ها دیگه نمی آره، اما امیدوارم بازی نهایی چیزی باشه که بشه در کنار اون ها قرار داد[-o<
Yves بیاد به خاطر دوستی با Ancel منابع خوب و کامل در دسترسشون قرار بده، احتمال اینکه بازی خیلی خوبی در بیاد کم نیست:D
اتفاقا به خاطر شبیه بودن تمشون، می‌خواستم BG&E2 رو هم بزارم تو تصویر ولی بعدش فهمیدم که احتمالا همزمان با بازی بعدی BGS قراره عرضه بشه :D
هنوز فرصت هست واسه مقایسه و آوردن توی لیست <:-P
حیقیقا زد حال خوردم اگه دقیقا همین اطلاعات درست باشه چیزی که میترسیدم داره اتفاق میوفته بتزدا تمرکزش رو از رو همون یـ نمیچه داستن و روایت F4 کامل برداشته رو قسمت گیمپلی و بخش ساخت و ساز اینو قشنگ سر F4 هم میشد حس کرد کم کم دارن به سمت گیمپلی محورتر شدن میرند تا روایت و داستان امیدوارم جوری نباشه که بعدا بیایم بگیم لقمه بزرگتر از دهنشون برداشتن ! البته یک چیزی جور در نمیاد با این موتور فسیل شدشون Random Generation کار غیر ممکنی به نظر میاد در کل امیدوارم که فیک باشه اخبار .....
قبل از معرفی و دیدن گیم‌پلی اصلا ناامید شدن جایز نیست :D همون F4 رو هم از روز معرفی واسش هایپ بودم + روز اول خریدم و دو هفته باهاش زندگی کردم و نهایت لذت رو ازش بردم، بعد تازه فهمیدم که خیلیا از این نسخه خوششون نیومده :D
من از همین الان خودمو آماده کردم که توی نقدا از انیمیشنا و انجین بازی و افت فریم ایراد بگیرن...ولی بازم هیچی نمی‌تونه تا زمانی که بازی رو تجربه کنم، باعث بشه هایپم رو پایین بیارم <:-P
 
همش هایپ خالص بود :D بجز بخش "Your character is silent, and the character is not anyone special" :| به این اطلاعات میخوره خیلی کم داستان محور باشه... موتورشونم یکم بهبود بدن خوب میشه :دی

ولی بقیش عالی بود... چه گیس و گیس کشی بشه بین این و CyberPunk :))
BG&E2 هم حسابش نکردم چون واقعا بنظر نمیرسه زودتر از 2020-2021 عرضه شه :| باز سایبر پانک وضعش بهتره :D
 
همش هایپ خالص بود :D بجز بخش "Your character is silent, and the character is not anyone special" :| به این اطلاعات میخوره خیلی کم داستان محور باشه... موتورشونم یکم بهبود بدن خوب میشه :D
اتفاقا من دیدم که کاراکتر سایلنته یکم خوشحال شدم :D
وقتی حرفای کاراکترمون فقط text باشن، دست نویسنده ها خیلی بازتر میشه برای قرار دادن و نوشتن داستان ها و متن های جالب.
چیزی که توی Fo4 زیاد خوشم نیومد همون fully voiced کاراکترمون بود :| رسما خیلی از گفتگو ها ساده و کوتاه شده بوده....
 
قبل از معرفی و دیدن گیم‌پلی اصلا ناامید شدن جایز نیست :D همون F4 رو هم از روز معرفی واسش هایپ بودم + روز اول خریدم و دو هفته باهاش زندگی کردم و نهایت لذت رو ازش بردم، بعد تازه فهمیدم که خیلیا از این نسخه خوششون نیومده :D
من از همین الان خودمو آماده کردم که توی نقدا از انیمیشنا و انجین بازی و افت فریم ایراد بگیرن...ولی بازم هیچی نمی‌تونه تا زمانی که بازی رو تجربه کنم، باعث بشه هایپم رو پایین بیارم <:-P

فک نکنم کسی بیشتر از من در مورد F4 اینجا پست داده باشه :-" خودم و خودت و کاوه و @kaizershauze خدا بیامرز علی صلح و صفا و بقیه دوستان تو صف اول جنگ (لول :))) روزای اول که بازی معرفی شده بود دفاع میکردیم ازش هیچ وقت یادم نمیره چقدر سر توجیه کردن بقیه سر گرافیک F4 روزای اول چقدر پست که داده نشد گوتی گوتی میکردیم و غیره آخرم خودم تاپیک امتیازاتش رو زدم و تهش بدجور Fail شدم =)) با این حال اینو ببین تا سر حال بیای :


=))=))=))

بگذریم نسل هشت ـه بازیا تک به تک زیر زره بین اگه به لذت بردن باشه که من سر بازیا بتزا ارضای روحی روانی شدم کامل :D وگرنه الان انقدر سفت و سخت فنش نمیشدم ولی بعضی موقع ها هست که ادم دلش میخواد یـ حرکت روبه جلو از برند محبوبش ببینه میدونم از همین الان بتزدا رسما یـ محیط جهان باز خفن برامون ترتیب دیده ولی خوب به شخصه دوست دارم این محیط از قبل پرفکت تر باشه دیگه اشتباهات گذشته رو تکرار نکنه بازم میگم فعلا هیچ چیزی ازش مشخص نیست تا رونمایی هم نشه این حرفا هیچ ارزشی نداره فقط دوست دارم بتزدا مثل بتزدا قبل Skyrim که هیشکی فکرش رو نمیکرد اونجوری بترکونه بیاد و Blow up همه رو از دم !

اینا رو میگم :

GTA IV
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
LittleBigPlanet
Gears of War 2
Left 4 Dead
Fable II
Super Smash Bros. Brawl
Rock Band 2
Portal 2
Batman: Arkham City
Uncharted 3: Drake's Deception
Deus Ex: Human Revolution
Dark Souls
Gears of War 3
The Witcher 2: Assassins of Kings
Call of Duty: Modern Warfare 3
Gears of War
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Okami
Final Fantasy XII
 
آخرین ویرایش:
مثل اینکه اطلاعاتی از Starfield لیک شده...معلوم نیست درست باشه یا نه ولی نکته‌های جالبی داره...بعضیاشون با اطلاعات لیک شده‌ی قبلی مطابقت داره و میشه بیشتر بهش اطمینان کرد:
This is going to come across as a "my dad works for bethesda" post, but I won't name my source. You'll see a lot of this is true in May. I'll just get to the content and information I know and list it in bullet points:

  • Heads at Bethesda have been noticing a rise in science fiction influenced content in the market (not just the video game market), so they're going to make a game of their own in this genre (they've always wanted to do this anyway, even Todd Howard has). They want to get ahead of games like Elite Dangerous and Star Citizen, and Beyond Good and Evil 2. They want to bundle a lot of their previous sci fi ideas into this game.

  • The game is in fact called Starfield

  • It is more like a space fantasy or opera setting instead of harder science fiction, it's like Star Wars, so there are fantasy themes in it that have naturally transferred over from their previous work

  • You can make your own character, the game looks a lot like Fallout 4 but the animations aren't as janky (you can climb on buildings and terrain from a skill even)

  • This game will use cutting edge procedural generation technology, a lot of the game mechanics rely on it

  • There are 4 important planets in the game you can travel between in a system, 3 of them have procedural generated terrain and are fully sized, the other one is a big city planet and has a set map size (maybe around the size of Morrowind's map)

  • On the galaxy map, there is a section of the map called The Unknown Regions where there are endless planets that are generated you can explore, they are fully sized. Planets in themselves have been described as planet sized "dungeons"

  • Content on the planet is procedurally generated as well like aliens species, animals, locations, all of it is generated. You can find things as small as a camp, to something the size of a colony or city on the planets surface (city as in Skyrim sized city)

  • There is a unique mechanic in the exploration side of the gameplay that if you discover a sapient alien species and catalogue it and successfully return the information to normal space (the 4 system starting area) you unlock that species as playable for future characters

  • Your character is silent, and the character is not anyone special

  • You choose what planet you want to start the game on, you can also choose a random planet which will spawn you on a generated planet in the unknown

  • There are a lot of ships to buy, probably around 30. They can be from the size of an X-Wing to an Imperial Light Cruiser (you can have a small crew, i dont know the mechanics for this)

  • Combat is similar to Fallout 4, but with better cover mechanic

  • There are infinite weapons, comparable to Borderlands system of guns (there are melee weapons too)

  • The settlement system is expanded, you can establish colonies on an empty plot of land on any planet. You can establish colonies in the unknown planets and populate them for income

  • There are some ground vehicles like speeders and some transports, but nothing too large. There is nothing bigger than a garbage truck

  • There are factions, but even they can be procedurally generated (because of the unknown region mechanic and what you can find in that area), you can also make your own faction

  • You can't just join every faction but you can be in multiple at once
That's all I know, a trailer is supposed to come in late May and they will show more gameplay at E3 showing a lot of this. The game isn't fully polished yet.
مثل اینکه ماه بعد (May) یه تریلر قراره ازش پخش بشه و رسما معرفی بشه...بعدش توی E3 گیم‌پلی رو نمایش بدن <:-P
خیلی خیلی خوب و هایپ‌کننده بودن اطلاعات :D دقیقا همونجوری که میخواستم! :D امیدوارم درست باشن :D و البته خوب پیاده‌سازی شده باشن. بالا بریم پایین بیایم بتسدا Obsidian یا CD Projekt یا Bioware نیست که روی داستان تمرکز کنه و بهتره تمرکزش رو بذاره رو چیزی که نقطه قوتشه (یعنی گیم‌پلی و خلق یه جهان فوق‌العاده immersive) و چیزی که به نظرم اونا درش ضعف دارن.
و اینکه بنظر میاد بتونیم به عنوان نژادای بیگانه هم بازی کنیم که نمیتونم وصف کنم چقدر خبر خوبیه برام! :D
همش هایپ خالص بود  بجز بخش "Your character is silent, and the character is not anyone special"  به این اطلاعات میخوره خیلی کم داستان محور باشه... موتورشونم یکم بهبود بدن خوب میشه 



ولی بقیش عالی بود... چه گیس و گیس کشی بشه بین این و CyberPunk 

BG&E2 هم حسابش نکردم چون واقعا بنظر نمیرسه زودتر از 2020-2021 عرضه شه  باز سایبر پانک وضعش بهتره 
اتفاقا این بهترین بخشش بود برای من! :D چی بود اون پروتاگونیست صداگذاری شده‌ی F4 که تر زده بود به LARPing! :D و اینکه کاراکترمون شخص خاصی نیست هم شدیدا امیدوار کننده‌ست برام!
 
آخرین ویرایش:
فک نکنم کسی بیشتر از من در مورد F4 اینجا پست داده باشه :-" خودم و خودت و کاوه و @kaizershauze خدا بیامرز علی صلح و صفا و بقیه دوستان تو صف اول جنگ (لول :))) روزای اول که بازی معرفی شده بود دفاع میکردیم ازش هیچ وقت یادم نمیره چقدر سر توجیه کردن بقیه سر گرافیک F4 روزای اول چقدر پست که داده نشد گوتی گوتی میکردیم و غیره آخرم خودم تاپیک امتیازاتش رو زدم و تهش بدجور Fail شدم =)) با این حال اینو ببین تا سر حال بیای :


=))=))=))

بگذریم نسل هشت ـه بازیا تک به تک زیر زره بین اگه به لذت بردن باشه که من سر بازیا بتزا ارضای روحی روانی شدم کامل :D وگرنه الان انقدر سفت و سخت فنش نمیشدم ولی بعضی موقع ها هست که ادم دلش میخواد یـ حرکت روبه جلو از برند محبوبش ببینه میدونم از همین الان بتزدا رسما یـ محیط جهان باز خفن برامون ترتیب دیده ولی خوب به شخصه دوست دارم این محیط از قبل پرفکت تر باشه دیگه اشتباهات گذشته رو تکرار نکنه بازم میگم فعلا هیچ چیزی ازش مشخص نیست تا رونمایی هم نشه این حرفا هیچ ارزشی نداره فقط دوست دارم بتزدا مثل بتزدا قبل Skyrim که هیشکی فکرش رو نمیکرد اونجوری بترکونه بیاد و Blow up همه رو از دم !

اینا رو میگم :

GTA IV
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
LittleBigPlanet
Gears of War 2
Left 4 Dead
Fable II
Super Smash Bros. Brawl
Rock Band 2
Portal 2
Batman: Arkham City
Uncharted 3: Drake's Deception
Deus Ex: Human Revolution
Dark Souls
Gears of War 3
The Witcher 2: Assassins of Kings
Call of Duty: Modern Warfare 3
Gears of War
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Okami
Final Fantasy XII
کاملا موافقم، با اینکه شدیدا فن بتسدا هستم ولی جدا اگه بخواد اشتباهاتش رو که سر fallout 4 تکرار کرد رو دوباره تکرار کنه بدجوری قافیه رو به سی دی پراجکت میبازه.
جدیدا ویچر 3 رو دوباره بازی کردم و واقعا میتونم بگم شاهکاره تکرار نشدنی چه در ژانر خودش و چه در صنعت بازی های ویدئوییه، از حق نگذریم و بخوایم منصفانه نظر بدیم الان بنچمارک این سبک ویچر 3 محسوب میشه، توی تمام المان و مولفه هاش عالی بود، منم کاملا باهات موافقم :):-bd، حرف خیلی درستی گفتی ، من همیشه بازی های بتزدا برام فوق العاده بوده و هست ولی دلم میخواد اون پیشتازی و برتری ای که به وضوح در بازی هاش دیده میشد نسبت به بازی های زمان خودش رو دوباره ببینیم و پیشرفت داشته باشه نه اینکه در جا بزنه و فقط عناوین صرفا فان و خوش ساختی بسازه:).
 
چند روز پیش نشستم Skyrim SE رو بازی کردم و انصافا چیزی غیر از TES جدید نمیتونه هایپم کنه:D بعد از 7 سال لذت دوباره چرخیدن توی دنیای اسکایریم رو چشیدم. یه هوای طوفانی کنار یه رودخونه وایسادن و نم نم بارون و یه آهنگ غمگین توی پس زمینه و گوزنی که داره برای خودش میچرخه و از وسط رودخونه رد میشه و میره:D یعنی عاشق این پویایی دنیاهای TES هستم.
فانتزی من از چند سال پیش اینه:
قشنگ منتظرم توی TES جدید یه محیط بیابونی و شن زار ببینم که آفتاب داغش توی آسمونه و بادی از جانب شرق شروع به وزیدن میکنه و شن ها و گرد و غبار رو از یه طرف جارو میکنه و در اقصی نقاط بیابون پخش میکنه (:D) و بعد توی افق در حالی که یه سراب ناشی از گرمای بیش از حد میبینیم، یه سری مارمولک و اینجور چیزا سریع میرن توی خاک و یه آهنگ اساطیری پخش میشه و به اونطرف تپه های شنی میرسیم و یه دورنمای گولاخناک از یه شهر با معماری شرقی و خونه های گنبدی میبینیم که یه رودخونه از کنارش میگذره و سطح آب زیر نوی آفتاب برق میزنه=P~ نه گیم پلی میخوام و نه هیچی دیگه. فقط یه محیط گنده و خفن که برم توش لش کنم:D سگ تو روحت تاد هوارد خو بساز اون لعنتی رو:|
 
There are 4 important planets in the game you can travel between in a system, 3 of them have procedural generated terrain and are fully sized, the other one is a big city planet and has a set map size
آره کاوه فهمیدم چی میگی ولی خو این قسمتی که بولد کردم رو نگاه کنم یـ سیاره با سایز کامل اصلا تو کتم نمیره خودت نگاه کن موتور فسیل شدشون رسما خیلی از چیزا رو ساپورت نمیکنه تو بخش فیزیک که رسما تو دیوارـه سابقه بدی هم که خودشون تو باگ و این چیزیا دارن حالا حسابش رو بکن به قول خودت میخوان یـ هوش مصنوعی و یـ سیستم از قبل پیش بینی نشده با قوانین سخت گیرانه رو تو سطح یـ سیاره باهاش پیدا سازی کنن رسما اگه جواب نده تبدیل میشه به یـ فاجعه فنی قشنگ ابرو و حیثیتشون زیر سوال میره بتزدا هر چقدر سر سرهم بندی کردن عناصر گیم پلی استاده تو بخش فنی لنگ میزنه حالا جدای از بخش فنی من خودم همونجور که قبلا بهت گفته بودم دوست داشتم بیان سمت داستان و روایت ولی اگه نصف این شایعات درست باشه واسه من یکی که کامل ضد حال ـه . در کل امیدوارم همه اینا در حد همون شایعه باشه ....
نمیدونم منظور از Fully Sized چیه حقیقتا. اما بعید بدونم بیان یه سیاره کامل رو بسازند. :دی احتملا منظورش خود نقشه هست که در حد یه نقشه کامل هست در مقایسه با بازی های دیگه، چون گفته شده مپ یکی از سیاره ها اندازه مپ Morrowind هست.
در مورد Creation Engine هم اینکه اونقدری که فکر میکنین انجین ضعیفی نیست، Creation در حال حاضر از نظر هوش مصنوعی در سطح خیلی خیلی بالایی قرار داره و در مورد پیاده سازی کانسپت های هوش مصنوعی در سطحی نزدیک به Firebird هست. (Firebird کلا با در نظر گرفتن مطلق هوش مصنوعی ساخته شده و کلا هیچی باهاش مساوی نیست :دی). بخش Radiant Story و Radiant AI موجود تو Creation بسیار پیشرفته هستن و تو صنعت مشابه ندارن. این تکنولوژی ها اتفاقا برا پیاده سازی Procedural Generation هم بسیار مناسب هستن و با بسط دادنشون به یه World Director میشه با استفاده ازش مپ های خیلی خفن و جالبی ساخت که با طراحی آرتیست ها هم مغایرت نداشته باشن.
و اینکه Creation انجین قدیمی نیست، از سال 2011 وارد کار شده و تنها دو تا بازی باهاش ساخته شده، اساسی ترین دلیلی که یه سری مشکلات فنی و بصری داره اینه که اساسش Gamebryo هست و چون هیچ انجین دیگه ای به این اندازه ماد ساپورت نداره نمیتونن به این راحتی کد اصلی انجین رو عوض کنن. در حال حاضر دارن به صورت کاستوم اون قسمت هایی که مبتنی بر GameBryo هست رو تغییر میدن، اما خوب نیازمند زمان هست، اما مطمئنا نسخه بعدی Creation عالی میشه. :دی
 
چند روز پیش نشستم Skyrim SE رو بازی کردم و انصافا چیزی غیر از TES جدید نمیتونه هایپم کنه:D بعد از 7 سال لذت دوباره چرخیدن توی دنیای اسکایریم رو چشیدم. یه هوای طوفانی کنار یه رودخونه وایسادن و نم نم بارون و یه آهنگ غمگین توی پس زمینه و گوزنی که داره برای خودش میچرخه و از وسط رودخونه رد میشه و میره:D یعنی عاشق این پویایی دنیاهای TES هستم.
فانتزی من از چند سال پیش اینه:
قشنگ منتظرم توی TES جدید یه محیط بیابونی و شن زار ببینم که آفتاب داغش توی آسمونه و بادی از جانب شرق شروع به وزیدن میکنه و شن ها و گرد و غبار رو از یه طرف جارو میکنه و در اقصی نقاط بیابون پخش میکنه (:D) و بعد توی افق در حالی که یه سراب ناشی از گرمای بیش از حد میبینیم، یه سری مارمولک و اینجور چیزا سریع میرن توی خاک و یه آهنگ اساطیری پخش میشه و به اونطرف تپه های شنی میرسیم و یه دورنمای گولاخناک از یه شهر با معماری شرقی و خونه های گنبدی میبینیم که یه رودخونه از کنارش میگذره و سطح آب زیر نوی آفتاب برق میزنه=P~ نه گیم پلی میخوام و نه هیچی دیگه. فقط یه محیط گنده و خفن که برم توش لش کنم:D سگ تو روحت تاد هوارد خو بساز اون لعنتی رو:|
من اولین بار همچین حس و حالی رو تو Oblivion تجربه کردم :D یادم نمیره وقتی اولین بار از اون سیاهچال میایم بیرون چقدر غرق دنیای بازی و سیرودیل شده بودم :D
بسته الحاقی Shivering Isles لعنتی حرف نداشت :D
 
با توجه به مصاحبه هاوارد یه مدت بعد عرضه F4، اگر استارفیلد امسال معرفی بشه "قطعا" امسال هم منتشر میشه (احتمالا پاییز)! گفته بودن که استراتژی کوتاه کردن فاصله معرفی تا عرضه که در مورد F4 پیش گرفتن رو ادامه می دن! پس اگه بازی E3 معرفی بشه یعنی تقریبا تکمیل شده هست!

اینو من هر دفعه میگم :دی 15 دفعه قبل این گفته بودم بازم میگم :دی

ولی اگه امسال بیاد چه سالی بشه چقدر بازی سطح بالا اومده و کلی هم تازه تو راهه \m/
 
نمیدونم منظور از Fully Sized چیه حقیقتا. اما بعید بدونم بیان یه سیاره کامل رو بسازند. :D احتملا منظورش خود نقشه هست که در حد یه نقشه کامل هست در مقایسه با بازی های دیگه، چون گفته شده مپ یکی از سیاره ها اندازه مپ Morrowind هست.
در مورد Creation Engine هم اینکه اونقدری که فکر میکنین انجین ضعیفی نیست، Creation در حال حاضر از نظر هوش مصنوعی در سطح خیلی خیلی بالایی قرار داره و در مورد پیاده سازی کانسپت های هوش مصنوعی در سطحی نزدیک به Firebird هست. (Firebird کلا با در نظر گرفتن مطلق هوش مصنوعی ساخته شده و کلا هیچی باهاش مساوی نیست :D). بخش Radiant Story و Radiant AI موجود تو Creation بسیار پیشرفته هستن و تو صنعت مشابه ندارن. این تکنولوژی ها اتفاقا برا پیاده سازی Procedural Generation هم بسیار مناسب هستن و با بسط دادنشون به یه World Director میشه با استفاده ازش مپ های خیلی خفن و جالبی ساخت که با طراحی آرتیست ها هم مغایرت نداشته باشن.
و اینکه Creation انجین قدیمی نیست، از سال 2011 وارد کار شده و تنها دو تا بازی باهاش ساخته شده، اساسی ترین دلیلی که یه سری مشکلات فنی و بصری داره اینه که اساسش Gamebryo هست و چون هیچ انجین دیگه ای به این اندازه ماد ساپورت نداره نمیتونن به این راحتی کد اصلی انجین رو عوض کنن. در حال حاضر دارن به صورت کاستوم اون قسمت هایی که مبتنی بر GameBryo هست رو تغییر میدن، اما خوب نیازمند زمان هست، اما مطمئنا نسخه بعدی Creation عالی میشه. :D
کاوه نظرت راجع به این اطلاعات چیه؟ :دی با توجه به چیزی که میخوای اگه واقعی باشه خوبه یا بد؟ :دی
 
  • Like
Reactions: Destruction
نمیدونم منظور از Fully Sized چیه حقیقتا. اما بعید بدونم بیان یه سیاره کامل رو بسازند. :D احتملا منظورش خود نقشه هست که در حد یه نقشه کامل هست در مقایسه با بازی های دیگه، چون گفته شده مپ یکی از سیاره ها اندازه مپ Morrowind هست.
در مورد Creation Engine هم اینکه اونقدری که فکر میکنین انجین ضعیفی نیست، Creation در حال حاضر از نظر هوش مصنوعی در سطح خیلی خیلی بالایی قرار داره و در مورد پیاده سازی کانسپت های هوش مصنوعی در سطحی نزدیک به Firebird هست. (Firebird کلا با در نظر گرفتن مطلق هوش مصنوعی ساخته شده و کلا هیچی باهاش مساوی نیست :D). بخش Radiant Story و Radiant AI موجود تو Creation بسیار پیشرفته هستن و تو صنعت مشابه ندارن. این تکنولوژی ها اتفاقا برا پیاده سازی Procedural Generation هم بسیار مناسب هستن و با بسط دادنشون به یه World Director میشه با استفاده ازش مپ های خیلی خفن و جالبی ساخت که با طراحی آرتیست ها هم مغایرت نداشته باشن.
و اینکه Creation انجین قدیمی نیست، از سال 2011 وارد کار شده و تنها دو تا بازی باهاش ساخته شده، اساسی ترین دلیلی که یه سری مشکلات فنی و بصری داره اینه که اساسش Gamebryo هست و چون هیچ انجین دیگه ای به این اندازه ماد ساپورت نداره نمیتونن به این راحتی کد اصلی انجین رو عوض کنن. در حال حاضر دارن به صورت کاستوم اون قسمت هایی که مبتنی بر GameBryo هست رو تغییر میدن، اما خوب نیازمند زمان هست، اما مطمئنا نسخه بعدی Creation عالی میشه. :D
این اطلاعات رو از کجا میاری کاوه ؟ نکنه اینسایدری چیزی هستی خبر نداریم ؟ :دی باز خوبه بتزدا تو GDC امثالهم کنفرانس تکونولوژی این حرفا نداره وگرنه کل دل روده موتور رو میریختی بیرون :دی با این حال همین قسمتی که خودت اشاره کردی من قبلا گفتم احتمال داره ورژن دوم موتورشون رو معرفی کنن ولی خوب طبق اون حرف تاد که سیستم انیمیشن سازی جدیدشون رو موکول کردن برا عنوان بعدیشون این عمل فک نکنم به این زودیا محقق بشه 100 درصد پیشرفت های بصریشون چیز زیاد دندون گیری نباید باشه !به خاطر بسته بودن دستشون سر F4 زیاد کم کاری داشت تو بحث مدلینگ و کیفیت تکسچرا از اون طرف تو هوش مصنوعی خیلی پیشرفت کردن ولی خو الان نباید دیگه بهونه ای باشه وقتی خود تاد میگه با 300 نفر داریم کار میکنیم درکل کل هر کاری دارن میکنن ایشلا که که عاقبت به خیر بشن (لول) :دی
 
یک کامنت که توی Reddit زیر پست همین شایعه و دلیل ضد حال خوردن بنده رو بیان میکنه در کل فک میکنم که این شایعات کاملا فیک هستن و اصلا با عقل جور در نمیاد ......
There's way to procedurally generate using pre-made assets. These end up being very repetitive though. Even if they get around the repetitive issue a procedural system doesn't know what "fun" is.
 
این اطلاعات رو از کجا میاری کاوه ؟ نکنه اینسایدری چیزی هستی خبر نداریم ؟ :D باز خوبه بتزدا تو GDC امثالهم کنفرانس تکونولوژی این حرفا نداره وگرنه کل دل روده موتور رو میریختی بیرون :D با این حال همین قسمتی که خودت اشاره کردی من قبلا گفتم احتمال داره ورژن دوم موتورشون رو معرفی کنن ولی خوب طبق اون حرف تاد که سیستم انیمیشن سازی جدیدشون رو موکول کردن برا عنوان بعدیشون این عمل فک نکنم به این زودیا محقق بشه 100 درصد پیشرفت های بصریشون چیز زیاد دندون گیری نباید باشه !به خاطر بسته بودن دستشون سر F4 زیاد کم کاری داشت تو بحث مدلینگ و کیفیت تکسچرا از اون طرف تو هوش مصنوعی خیلی پیشرفت کردن ولی خو الان نباید دیگه بهونه ای باشه وقتی خود تاد میگه با 300 نفر داریم کار میکنیم درکل کل هر کاری دارن میکنن ایشلا که که عاقبت به خیر بشن (لول) :D
اتفاقا خیلی خوب میشد اگه داشت. :دی به نظرم بخش فنی مهم ترین و جالب ترین مرحله ساخت یه بازی هست، خیلی از ایرادات بازی رو از این قسمت میشه ریشه یابی و ایراد یابی کرد و با توجه به محدودیت های موجود برا خیلی از بخش های بازی توضیح پیدا کرد. :دی اکثر تیم های درست حسابی ایده های خیلی خفنی دارن، اینکه در چه حد بتونن اون رو پیاده سازی کنن برمیگرده به این که چقدر با انجین و سخت افزار راحت هستن و میتونن روش پیاده سازی رو انجام بدن.
والا یه دلیلی که انیمیشن های فالوت یکم مشکل دار بودن این بود که اینا از انیمیشن های کاستوم استفاده نکردن، اومدن همون انیمیشن های Skyrim رو با یکم تغییر وارد بازی کردن، برا همون هم بازی تا حد زیادی شبیه به اسکایریم به نظر میاد. البته همون دو تا فاکتور هوش مصنوعی مبتنی بر این انیمیشن ها هستن و خوب فکر کنم وقت نداشتن برا تغییرات آنچنان گسترده. (همون قضیه اینکه کاراکترا نمیتونن از نردبان بالا بدن هم تا حدی به این مربوط میشه :دی) اما خوب همونطور که الان گفتی الان 300 نفر دارن رو پروژه کار میکنن و مطمئنا تیم انجین هم گسترده تر شده و این بخش ها حتما حداقل بهبود پیدا میکنن.
کاوه نظرت راجع به این اطلاعات چیه؟ :D با توجه به چیزی که میخوای اگه واقعی باشه خوبه یا بد؟ :D
من TES میخوام. :دی
اما اینم به نظرم بد نیست، به نظرم بازار کاملا به دنبال همچین چیزی هست و میتونه به شدت موفق بشه. از زمان Mass Effect دیگه IP فعال بزرگی در سبک اسپیس اوپرا نداریم و بتزدا بهترین زمان ممکن رو برای ساخت استارفیلد انتخاب کرده.
از نظر شخصی اما من راستش هنوزم TES رو ترجیح میدم. :دی به نظر میاد از نظر مکانیکی استارفیلد شباهت های زیادی به فالوت داشته باشه و چون اخیرا فالوت رو تجربه کردیم، من دوست داشتم با تکنولوژی نسل جدید یه اثر فانتزی از بتزدا ببینیم. اما خوب چیزی که تاد برا TES در نظر داره واقعا عظیم هست و حداقل تا چند سال قرار نیست ازش خبری باشه. البته این بیشتر مرتبط با علاقه شخصی من به ستینگ فانتزی هست. :دی
ولی برا قسمت Procedural Generation واقعا هایپ هستم که ببینم آخر یه استودیو بزرگ میتونه از این تکنولوژی به خوبی استفاده کنه یا نه. به عنوان بازیکن به نقشه های دست ساز علاقه بیشتری دارم، اما از نقطه نظر آینده گیمینگ میخوام ببینم این تکنولوژی تو یه بازی واقعا با کیفیت و بزرگ به چه نحوی پیاده میشه. :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or