Battlefield : Bad Company 2 Hands-On

Bone Crusher

کاربر سایت
Dec 27, 2008
3,872
نام
امیرحسین
سلام


سعی کردم روون ترجمه کنم . البته هیچ نوشته ای بی اشتباه نیست . اگر هم مشکلی دیدید به بزرگی خودتان ببخشید .



در نمایشگاه GC سال پیش Executive Producer بازی Karl Magnus Troedsson مفتخرانه اعلام کرد که Bad Company 2 بهترین تجربه مولتی پلیری خواهد بود که تا به امروز آن را امتحان کرده اید . با توجه به اینکه تنها چند ماه بیشتر تا زمان عرضه بازی نمانده , به ما فرصتی داده شد تا نظری راجع به این ادعا بدهیم . به همین منظور برای تست هر دو مود بازی ( سینگل پلیر و مالتی پلیر ) به استدیوی مرکزی Dice واقع در Stockholm رهسپار شدیم .


1_106.jpg


همان طور که تست کننده های بتای حالت Multiplayer بازی مطلع هستند , تحولی در قسمت Multiplayer بازی ایجاد نشده . و آنچیزی که این نسخه ارائه خواهد داد , مودهای مختلف , انتخاب های بیشتر در زمینه Customisation و تخریب پذیری فوقالعاده بازیست که این قابلیت را از نسخه قبل به به ارث برده است . به عوان مثال یکی از مود های جالب اضافه شده به بازی , Squad Rush است که در آن دو تیم چهار نفره مقابل هم قرار می گیرند . وظیفه یکی از تیم ها تحت تصرف درآوردن نقاط مشخص شده به نام Mcom Station است و تیم دیگر باید از این کار جلوگیری کند . به تصرف درآوردن این نقاط می تواند حتی چند ثانیه بیشتر طول نکشد ولی مسئله ای که قابل اشاره است اینکه تیم دفاع کننده نیز می تواند با استراتژی و همکاری عالی عرصه را برای تیم مهاجم تنگ کند و حملات آنها را خنثی کنند . در این مود ما شاهد مبارزات خشن و نفس گیر بودیم که می تواند لحظات پر استرسی را برای شما به ارمغان آورد .

نسخه اول بازی به خاطر تخریب پذیری فوق العاده مورد تحسین همگان قرار گرفت و از طریق همین قابلیتش شناخته میشد . خوشبختانه با به روز کردن تکنولوژی انجین Frostbite که ساخت خود Dice است Bad Company 2 توسط قابلیت جدیدی درست شده که EA آن را " Destruction 2.0 " می نامد . قابلیت های این موتور در صحنه های بازی کاملا به چشم می آمد و انصافا صحنه های زیبایی را خلق می کرد . در یکی از مسابقات Squad Rush ما توانستیم راه حلی پیدا کنیم تا بتوانیم از طریق آن مهاجمین را تارومار کنیم . آن هم این بود که در کلبه های چوبی اطراف Mcom Station ها پنهان می شدیم و از طریق این ترفند دشمنان را غافل گیر می کردیم اوضاع همین طور بر وقف مراد ما پیش می رفت تا اینکه تیم مهاجم برای تلافی کردن تصمیم گرفت از وسایل نقلیه ای مانند تانک و هلیکوپتر استفاده کند . آنها می توانستند از این طریق بکلی پناهگاه ها و کلبه هایی را که در آنها پناه گرفته بودیم را نابود سازند و این امر باعث میشد که ما مجبور شویم پناهگاه های خود را ترک کنیم و در نتیجه به راحتی در تیرس آنها قرار می گرفتیم که خودتان می توانید حدس بزنید در ادامه چه بر سر ما می آمد .


3_14.jpg


مود ها و موارد زیادی در حالت Multiplayer بازی وجود دارد که باعث شده اند تا تفکر و ایجاد استراتژی ها مختلف چاشنی این نسخه شود . Patrick Bach تهیه کنند بازی می گوید : ما پس از عرضه نسخه بتا و شنیدن نظرات گیمرها صدها تغییر در بازی ایجاد کردیم . یکی از این تغییرها اضافه شدن مودی به نام Hardcore است که در آن HUD بازی محو می شود , اسلحه ها مرگبارتر می شوند و همچنین گزینه Friendly Fire فعال می شود . برای اینکه تنظیمات پیش فرض این مود باعث آسان شدن مبارزات نشود , سیستم بدست آوردن خون به صورت اتوماتیک نیست و باید برای بدست آوردن حالت اولیه خود از بسته های سلامتی استفاده کنید که دشمنان هم می توانند مانند شما از آنها استفاده کنند . همچنین سیستم پیشرفت بازی به شما این اجازه را می دهد تا امتیازاتی از طریق استفاده مکرر از کلاسی بدست آورید مثلا , در کلاس اسنایپر اسلحه ها بهتر و دقیق تر می شوند . خوشبختانه آن فضای شوخ طبعانه و خنده دار نسخه اول در این نسخه نیز وجود دارد مثلا خودتان را بکشید و سپس بر رو صفحه عبارت " شکستی حماسه ای " را می بینید .

حضور ما در stockholm و تجربه بازی اولین باری محسوب می شود که کسی توانسته حالت Single-player بازی را خارج از Dice و EAتجربه کند . داستان بازی مدتی بعد از نسخه اول اتفاق می افتد . با توجه به توضیحات Bach , دو قطب نظامی جهان ( آمریکا و روسیه ) وارد جنگ علیه همدیگر شده اند . شما بار دیگر در نقش Preston Marlowe قرار خواهید گرفت , کسی که بعد از فاش شدن نقشه روسیه مبنی بر فعال کردن اسلحه فوق العاده قوی در آمریکای جنوبی دوباره به Bad Company دعوت شده است .


2_30.jpg


اولین ماموریتی که ما انجام دادیم به نظر در همان اوایل بازی اتفاق می افتد . گروه دنبال فردی بود که در جنگلی دستگیر و زندانی شده بود . ماموریت ما این بود , آزاد کردن او از دست گروگانگیران که مسلما برای انجام این ماموریت باید تمام روستایی را که او در آنجا زندانی شده بود را با خاک یکسان می کردیم . اکشن بازی با توجه به ظرافت هایی که سازندگان در آن به خرج داده اند بسیار هیجانی شده مثلا می توانید به کلی ساختمانی را تخریب کنید , دشمنان را به رگبار ببندید یا دستور بمباران منطقه ای را بدهید . یکی دیگر از موارد خوشحال کننده در بازی ارتقا هوش مصنوعی دشمنان است که بی خود , خود را در معرض تیرس قرار نمی دهند و سعی در حفظ جانشان می کنند و همچنین گاهی اوقات اگر فرصت پیدا کنند برای ایجاد رعب و وحشت روی مردم آتش می گشایند .

در آخر ماموریت صحنه هیجانی دیگری را مشاهده کردیم . در این صحنه ناگهان در فرصت مناسبی گروگان در حرکت سریع خود را از گروگانگیر جدا می کند و سپس تصویر آهسته می شود . در این لحظه شما باید فورا با استفاده از کلتی که در دست دارید گارد را از بین ببرید . بعد از نجات او مشخص می شود که این شخص یکی از عامل های نفوذی سران بلند مرتبه آمریکا هست که برای بدست آوردن اطلاعات در بین نیروهای دشمن نفوذ کرده بود . بعد از این صحنه ما وارد ماموریت بعدی خود شدیم . سرتاسر محیط و قله های اطراف را برف پوشانده بود . برای خلاصی از دست برج ها دیدبانی دشمن سوار هلیکوپتری شدیم . این قسمت بسیار لحظات سحرآمیزی را برای ما رقم زد که منحصرا فقط برای وسعت دید بالای بازی نبود بلکه از جهتی برای دنیای کاملا تخریب پذیری بود که Dice خلق کرده بود . دشمن سپس با اعزام نیروهایش به سمت ما در پی ایجاد مزاحمت برای ما بود ولی , ما بی توجه به آنها به طرف روستایی در حوالی کوهی رفتیم و با دقت و حوصله میزان تخریب پذیری بازی را امتحان کردیم . بعد از آن به سمت دشمنان عزیمت کردیم و نبرد نفسگیری را با تانکی تجربه کردیم که نهایتا با استفاده از راکت لانچری که از سربازان بدست آوردیم توانستیم آن را منهدم کنیم .


4_20.jpg


Bad Company 2 به نظر کم نقص و عالی طراحی شده است و اگر طرفدار پرو پا قرص سبک شوتر هستید پس حتما اخبار آن را دنبال کنید . اگر می خواهید بازی را بر روی Pc تجربه کنید پس منتظر هندز آن دیگری از بازی تا انتهای هفته باشید که طبق قولی که به ما داده شده است آن چیزی که قرار است نشان دهند درست برابر با کیفیت نهایی بازی خواهد بود . همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی می توانید به مطالب قبلی ما رجوع کنید .


پایان


 
آخرین ویرایش:

sm4

کاربر سایت
Aug 26, 2007
1,480
نام
میلاد
من که خیلی از مولتی پلیر سری battledield خوشم میاد

امیدوارم اینم بترکونه:D

ممنون از ترجمه خوبت
 

R.P.G

کاربر سایت
Mar 21, 2009
1,090
نام
Marked One
ممنون از ترجمه بسیار گیرات. خیلی عالی بود.

استفاده از وسایلی مثل هلیکوپتر تانک موتور و... خیلی بازی رو جذاب میکنه. هر کدوم میتونن به اون یکی ِ دیگه فایق بشن.
منظورم مثل همون تریلر اول بازیه که اول یه پیاده نظام داره سیگار میکشه یکی دیگه با چاقو میکشتش بعد یه اسنایپر اونو میکشه و.....

این تریلر رو میگم:



اینم یه تریلر که مربوط به همین قابلیت Squad Rush هست:

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر