Multi Platform Battlefield 6

5474587458).jpg

نسخه جدید Battlefield (فعلا اسمی نداره) به صورت رسمی معرفی شد .

Battlefield Labs: پروژه‌ای برای ساخت Battlefield آینده با همکاری شما!​

طرفداران Battlefield، آماده باشید! EA یه پروژه خیلی خفن رو معرفی کرده: Battlefield Labs! این پروژه یه بازی جدید نیست، بلکه یه فرصت بی‌نظیره برای شما که مستقیما تو ساخت Battlefield بعدی نقش داشته باشید.

Battlefield Labs چیه و چرا مهمه؟

Battlefield Labs یه برنامه‌ی آزمایشیه که به شما اجازه می‌ده تو مراحل اولیه‌ی ساخت بازی شرکت کنید و با بازخوردهای سازنده‌تون، به بهتر شدن بازی کمک کنید. EA می‌خواد یه Battlefield بسازه که دقیقا همونی باشه که شما می‌خواید، و این پروژه بهترین راه برای رسیدن به این هدفه.

نقش Battlefield Studios

توسعه‌ی این پروژه توسط استودیوهای مختلف EA انجام می‌شه، اما Battlefield Studios نقش مهمی به عنوان هماهنگ‌کننده‌ی این استودیوها و نظارت بر روند کلی پروژه داره. استودیو DICE که سازنده‌ی اصلی سری Battlefield هست، نقش کلیدی تو توسعه‌ی Battlefield Labs ایفا می‌کنه و با تجربه‌ی سال‌ها ساخت بازی‌های Battlefield، دانش و تخصص لازم برای هدایت این پروژه رو بر عهده داره. استودیوهای دیگه مثل Ripple Effect ،Motive و Criterion هم تو این پروژه همکاری می‌کنن.

تو Battlefield Labs چه خبره؟

  • همکاری مستقیم با سازنده‌ها: شما می‌تونید تو مراحل مختلف ساخت بازی نظر بدید و به سازنده‌ها کمک کنید.
  • تجربه‌ی نسخه‌های اولیه: قبل از انتشار بازی اصلی، نسخه‌های اولیه و ناقص بازی رو تجربه کنید و مشکلات و باگ‌ها رو گزارش بدید.
  • محتوای متنوع: Battlefield Labs شامل حالت‌های مختلف بازی، سیستم کلاس‌بندی جدید و ایده‌های خفن دیگه خواهد بود.
  • تیم توسعه‌ی قدرتمند: چهار تا از بهترین استودیوهای EA دارن روی این پروژه کار می‌کنن.
Battlefield Labs چه آینده‌ای داره؟

به نظر میاد Battlefield Labs می‌خواد یه تکونی به دنیای Battlefield بده و با برگشت به ریشه‌ها و ایده‌های جدید، یه تجربه‌ی خیلی خفن و متفاوت رو برامون رقم بزنه. حضور حالت‌های کلاسیک مثل Conquest و Breakthrough و کلی ایده جدید، نشون می‌ده که هم می‌خوان طرفدارای قدیمی رو راضی کنن، هم کلی بازیکن جدید جذب کنن.

حرف آخر

Battlefield Labs با این روش جدید و تمرکز روی همکاری با گیمرها، می‌تونه یه فصل جدید تو تاریخ Battlefield باشه. مطمئناً این پروژه با کلی بازخورد از ما و تجربه خفن سازنده‌ها، تبدیل به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص می‌شه.

تاریخ انتشار:

با توجه به گزارش‌های مالی منتشر شده توسط EA، انتظار می‌رود که این بازی در سال مالی 2026 (که از آوریل 2025 تا مارس 2026 را شامل می‌شود) منتشر شود.

برای ثبت نام در برنامه Battlefield Labs به وبسایت رسمی بازی مراجعه کنید Battlefield – Electronic Arts

1738599614872.png

اولین تیزر گیم پلی :

View attachment shinobi602-1886445580232130953-01-20250203.mp4

Introducing Battlefield Labs​


 
آخرین ویرایش:
کلا توی پچ نوت های هفته بعد خبری از بالانس وسیله نقلیه نیست.
فعلا audio m hitreg ، تازه مطمعنم hitreg هنوز کار داره.
خسته شدم راستش از بازی.
اینقدر که پشت کاور مردم، تیر زدن نمردن و ....
اذیت کننده شده بعد از ۳۰۰ ساعت واقعا
 
کلا توی پچ نوت های هفته بعد خبری از بالانس وسیله نقلیه نیست.
فعلا audio m hitreg ، تازه مطمعنم hitreg هنوز کار داره.
خسته شدم راستش از بازی.
اینقدر که پشت کاور مردم، تیر زدن نمردن و ....
اذیت کننده شده بعد از ۳۰۰ ساعت واقعا
300 دیگه واقعا عجیب نیست خسته کننده بشه.
منم حقیقت با 120 ساعت دیگه دارم زده میشم. بتل رویال با اینکه فانه، کمی کند هست و بعضا خیلی هم دست و دلباز نیست در دادن وسایل مورد نیاز.
یک مشکل خیلی بزرگی هم که با بازی دارم کند بودن جلو رفتن هر چیزی تو بازی هست، لول اپ کردن تفنگها (با این تعداد ساعت بازی الان تو کاد حداقل من باید تمام اسالت و اس ام جی ها رو لول آپ می‌کردم، به جز این بتل پس خیلی خیلی کند جلو میره و بازی فرسایشی هست به نسبت و اونجوری نسبت به مدت زمانی که براش میزاری بهت جایزه نمیده که حس کنی ارزش زمان رو داشته باشه.
احتمالا بعد از سیزن یک هم من فقط هر از گاهی برای دست گرمی بازی کنم نه اینکه برم برای باز کردن همه چیز.
 
کلا توی پچ نوت های هفته بعد خبری از بالانس وسیله نقلیه نیست.
فعلا audio m hitreg ، تازه مطمعنم hitreg هنوز کار داره.
خسته شدم راستش از بازی.
اینقدر که پشت کاور مردم، تیر زدن نمردن و ....
اذیت کننده شده بعد از ۳۰۰ ساعت واقعا
اگه دوستان ناراحت نمیشن باید بگم این استودیوهایی که EA کنار هم چیده تخصصی توی ساخت بتلفیلد به معنای واقعی کلمه ندارن
Dice که اعضای اصلی خیلی وقته ترکش کردن،سه تیم دیگه هم که روی بخشهای مختلف بازی کار میکنن تا حالا اصلا سابقه کار روی بتلفیلد نداشتن

چیزی که مشخصه اینا عرضه و تجربه بالانس کردن همین تعداد معدود وسیله زمینی و هوایی رو ندارن،یعنی اصلا قصدی برای ایجاد تغییرات در اینها ندارن چون تمام تمرکزشون رو روی گیم پلی پیاده گذاشتن که تازه همینم کلی ایراد ریز و درشت داره که هنوز نتونستن رفعش کنن،بتلفیلد همینجوری که از اسمش پیداست در کنار گیم پلی و کلاس بندی پیاده تا بوده همیشه بازی وسیله محوری بوده که تعداد زیادی وسیله زمینی و هوایی و دریایی رو ساپورت میکرده،میتونید به لیست بلند بالای وسیله های مختلف توی نسخه های قبلی بازی مراجعه کنید تا متوجه منظورم بشید

ولی متاسفانه توی BF6 با مپهایی که اصولا برای وسیله ها طراحی نشدن انگار با یه ورژن بزرگتر از COD طرفیم که برای خاموش کردن صدای طرفدارای قدیمی بتلفیلد با چندتا وسیله معدود و ناقص و پر از باگهای عجیب و غریب اون رو پر کردن که اصلا کسی رغبت نمیکنه سوارشون بشه و اکثر اوقات توی بیس دارن خاک میخورن
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: NERO 7 and NaViiDii
اگه دوستان ناراحت نمیشن باید بگم این استودیوهایی که EA کنار هم چیده تخصصی توی ساخت بتلفیلد به معنای واقعی کلمه ندارن
Dice که اعضای اصلی خیلی وقته ترکش کردن،سه تیم دیگه هم که روی بخشهای مختلف بازی کار میکنن تا حالا اصلا سابقه کار روی بتلفیلد نداشتن

چیزی که مشخصه اینا عرضه و تجربه بالانس کردن همین تعداد معدود وسیله زمینی و هوایی رو ندارن،یعنی اصلا قصدی برای ایجاد تغییرات در اینها ندارن چون تمام تمرکزشون رو روی گیم پلی پیاده گذاشتن که تازه همینم کلی ایراد ریز و درشت داره که هنوز نتونستن رفعش کنن،بتلفیلد همینجوری که از اسمش پیداست در کنار گیم پلی و کلاس بندی پیاده تا بوده همیشه بازی وسیله محوری بوده که تعداد زیادی وسیله زمینی و هوایی و دریایی رو ساپورت میکرده،میتونید به لیست بلند بالای وسیله های مختلف توی نسخه های قبلی بازی مراجعه کنید تا متوجه منظورم بشید

ولی متاسفانه توی BF6 با مپهایی که اصولا برای وسیله ها طراحی نشدن انگار با یه ورژن بزرگتر از COD طرفیم که برای خاموش کردن صدای طرفدارای قدیمی بتلفیلد با چندتا وسیله معدود و ناقص و پر از باگهای عجیب و غریب اون رو پر کردن که اصلا کسی رغبت نمیکنه سوارشون بشه و اکثر اوقات توی بیس دارن خاک میخورن
به عنوان یه engineer کینه ای بزار با حرفت مخالفت کنم :)
اتفاقا الان تو بتل 6 یه بالانس خیلی خوبی بین پیاده نظام و تجهیزات جنگی از جمله تانک و هلیکوپتر ایجاد شده.اگه کثافتی مثل بتل 2042 رو بازی میکردی میدیدی یه هلیکوپتر مگسی میاد وسطآبجکتیو پارک میکنه و هم آبجکتیو رو میگیره و هم حمام خون به پا میکنه و هیچی هم بهش اثر نداره و آخر سر هم فلیر میزنه میره آبجکتیو بعدی.ولی الان باید طرف واقعا حرفه ای باشه تا بتونه جون سالم بدر کنه.تو بتل های قبلی میدیدی طرف 60 تا کیل گرفته بود بدون حتی یه دونه دث و این یعنی کثافت خالص ولی الان هر چقدرم که خوب باشه باز تعداد دث هاش اونقدر عجیب غریب نیست.یه تشکر ویژه هم بکنیم از طراح آر پی جی که دهن پرنده ها رو باهاش سرویس کردیم :)
 
  • Like
Reactions: AM!R and MMDMO
بالانس روی زمین خوبه ، مشکل تانک و IFV نیست.(البته یکمی مقدار راکت ها روی تانک زیاده ولی خب با چند engineer خوب و repair tool کار درمیاد)
مشکل رو هواست، از همه جا همه چی روت لاک میکنه، بدتر از اون فیزیک به غایت مزخرف هلیکوپتر و جت.
Loadout نداره جت.
گانرِ چاپر اصلا انگار وجود نداره.
سرعت RPG هم زیاده ، خیلی هم زیاده.
هلیکوپتر هم دقیقاً مثل قایق.
وقتی بازی ریلیز شد خیلی بهتر بود ، روز ۷ ۸ آپدیت دادن گند زدن به rotation rate هلیکوپتر.
بازی مشخصاً focus اش روی پیاده نظامه و اصلا مشکلی نیست.
ولی خب خسته کننده میشه، آدم دلش میخواد جت سوار شه، air radar جت بعد از ۲ ماه هنوز کار نمیکنه.
هلی سوار میشی ، rpg به راحت ترین شکل ممکن با یکمی لید کردن میزنه زمین.
بدتر از همه اینا اینه که اکثر مپ ها غیر از lib peak اصولاً انگار برای هلی طراحی نشدن.
Flight ceiling هم توی اکثر مپ ها خییییییلی پایینه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or