Multi Platform Battlefield 6

5474587458).jpg

نسخه جدید Battlefield (فعلا اسمی نداره) به صورت رسمی معرفی شد .

Battlefield Labs: پروژه‌ای برای ساخت Battlefield آینده با همکاری شما!​

طرفداران Battlefield، آماده باشید! EA یه پروژه خیلی خفن رو معرفی کرده: Battlefield Labs! این پروژه یه بازی جدید نیست، بلکه یه فرصت بی‌نظیره برای شما که مستقیما تو ساخت Battlefield بعدی نقش داشته باشید.

Battlefield Labs چیه و چرا مهمه؟

Battlefield Labs یه برنامه‌ی آزمایشیه که به شما اجازه می‌ده تو مراحل اولیه‌ی ساخت بازی شرکت کنید و با بازخوردهای سازنده‌تون، به بهتر شدن بازی کمک کنید. EA می‌خواد یه Battlefield بسازه که دقیقا همونی باشه که شما می‌خواید، و این پروژه بهترین راه برای رسیدن به این هدفه.

نقش Battlefield Studios

توسعه‌ی این پروژه توسط استودیوهای مختلف EA انجام می‌شه، اما Battlefield Studios نقش مهمی به عنوان هماهنگ‌کننده‌ی این استودیوها و نظارت بر روند کلی پروژه داره. استودیو DICE که سازنده‌ی اصلی سری Battlefield هست، نقش کلیدی تو توسعه‌ی Battlefield Labs ایفا می‌کنه و با تجربه‌ی سال‌ها ساخت بازی‌های Battlefield، دانش و تخصص لازم برای هدایت این پروژه رو بر عهده داره. استودیوهای دیگه مثل Ripple Effect ،Motive و Criterion هم تو این پروژه همکاری می‌کنن.

تو Battlefield Labs چه خبره؟

  • همکاری مستقیم با سازنده‌ها: شما می‌تونید تو مراحل مختلف ساخت بازی نظر بدید و به سازنده‌ها کمک کنید.
  • تجربه‌ی نسخه‌های اولیه: قبل از انتشار بازی اصلی، نسخه‌های اولیه و ناقص بازی رو تجربه کنید و مشکلات و باگ‌ها رو گزارش بدید.
  • محتوای متنوع: Battlefield Labs شامل حالت‌های مختلف بازی، سیستم کلاس‌بندی جدید و ایده‌های خفن دیگه خواهد بود.
  • تیم توسعه‌ی قدرتمند: چهار تا از بهترین استودیوهای EA دارن روی این پروژه کار می‌کنن.
Battlefield Labs چه آینده‌ای داره؟

به نظر میاد Battlefield Labs می‌خواد یه تکونی به دنیای Battlefield بده و با برگشت به ریشه‌ها و ایده‌های جدید، یه تجربه‌ی خیلی خفن و متفاوت رو برامون رقم بزنه. حضور حالت‌های کلاسیک مثل Conquest و Breakthrough و کلی ایده جدید، نشون می‌ده که هم می‌خوان طرفدارای قدیمی رو راضی کنن، هم کلی بازیکن جدید جذب کنن.

حرف آخر

Battlefield Labs با این روش جدید و تمرکز روی همکاری با گیمرها، می‌تونه یه فصل جدید تو تاریخ Battlefield باشه. مطمئناً این پروژه با کلی بازخورد از ما و تجربه خفن سازنده‌ها، تبدیل به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص می‌شه.

تاریخ انتشار:

با توجه به گزارش‌های مالی منتشر شده توسط EA، انتظار می‌رود که این بازی در سال مالی 2026 (که از آوریل 2025 تا مارس 2026 را شامل می‌شود) منتشر شود.

برای ثبت نام در برنامه Battlefield Labs به وبسایت رسمی بازی مراجعه کنید Battlefield – Electronic Arts

1738599614872.png

اولین تیزر گیم پلی :

View attachment shinobi602-1886445580232130953-01-20250203.mp4

Introducing Battlefield Labs​


 
آخرین ویرایش:
بتلفیلد ۶ خیلی بهینه سازیش خوب بود، الان دارم دلتا فورس بازی میکنم تا محیط یه کم بزرگ میشه فریم ریت از بالای ۱۰۰ میره تو حدودای ۳۰-۴۰ :))
دلتا فورس رو من نمیدونم چرا اصلاً نرفتم سمتش. ترکیبی از بتل و کالافه بدون سیستم تخریبه نه؟

نمیدونم کلا حس کردم باهاش نمیتونم ارتباط بگیرم دانلود نکردم :-?
 
آخرین ویرایش:
دلتا فورس رو من نمیدونم چرا اصلاً نرفتم سمتش. ترکیبی از بتل و کالافه بدون سیستم تخریبه نه؟

نمیدونم کلا حس کردم باهاش نمیتونم ارتباط بگیرم دانلود نکردم :-?
2042 با گیم پلی پایه COD
سیستم تخریب هم داره ولی به صورت خیلی محدود
یه مود extraction shooter هم داره که برای کنسول بدک نیست
 
اقا یک چیزی میگم خدایی به کسی بر نخوره خدایی نکرده xD
ولی خدایی مرد و مردانه من خودم اصلا با بتل 3 وارد دنیای بازی انلاین شدم و هنوزم بتل میزنم
ولی خدایی من دیگه خسته شدم از این سری !
هیچ نو اوری نداره، همون کلاس ها، همون سبک، هم مد ها، همون اسلحه ها ، همون گیم پلی، حالا مپ ها عوض میشن یا تم بازی از جنگ جهانی یک میره 2 یا اصلا دنیای مدرن ولی بنظرم دیگه این سری هیچ چیزی جدیدی نداره
نمیدونم شما هم مثل من هستید یا نه وقتی که 20 دقیقه بتل بازی میکنم ، سر درد شدیدی میگیرم، یا کلا بشدت خسته میشم ، چون کلا کلیت بازی زیاد جالب نیست، همه کمپ میکنن تو یک مپ بزرگ تو همون جای اسپاون رو سکواد دوباره میکشنت، بنظرم دوران اوج این بازی همون بتل 3 و بتل 1 بود :/3
حالا باز این بهتره، یک تخریپ پذیری ، یک گرافیک خوب داره، کالاف رو کجای دلم بزارم، واقعا نمیدوم ملت چطوری برای این بازی ها هایپ میشن :/
بستگی داره از چه چیزی توی بازی لذت می برین. برای من اون اتمسفر، اتفاق هایی که توی سینگل پلیر بازی های دیگه ام ممکن نیست بهش بر بخورین اما برای شما لایو با یه بازیکن دیگه یا دوستات رخ میده خیلی لذت بخشه. توی همین بتا یه صحنه رسیدم سر یه خیابون طرف وسط خیابون عه بود کشیدمش تیر خوردم حین اینکه داشتم یارمو می کشیدم 60 درصد مثلا دمیچ شدم، بعدش دو به دو درگیر بودیم، یکیشون رو زدیم، از کاور اومدم بیرون دیدم اونم داره یارشو میکشه پشت سنگر نشد بزنمش و ما همینطوری 30 ثانیه تا یه دقیقه درگیر بودیم و هزار تا صحنه اینطوری دیگه...

یه صحنه هایی مثلا توی بتلفیلد یک برام رخ داده که واقعا به معنای واقعی کلمه از ترس تکون خوردم و مطمئنم کسایی که توی بازی کشتمشون اونا هم تکون خوردن... انقدر این جو سنگین هستش که حد نداره... بعضی وقتا توی یه ابچکتیو که یه نبرد شکل میگیره یه اتفاق هایی می افته که فقط توی بتلفیلد اونا رو می بینید... شما باید ببینی از چی توی این بازی لذت میبری و البته که چقدر حوصله هم داری... برای من ریوایو کردن آدم ها به خودی خود تنها لذت بخشه... پیشنهاد میکنم یکی مود ها و کلاس های مختلف رو امتحان کنید یکی ام پلی استایل خودتون رو تغییر بدین ببینید فرقی داره.
 
هلی یکم زیادی قوی شده وان شات کیل میکنه راکت هاش :D



-----------
اسنایپر هم این رنج فایندر قشنگ خیلی ساده سازی کرده .
اتفاقاً خیلی خوبه ، همه چی قوی باشه ، هر اسلحه ای ، هر گجتی، وسیله ای‌.
همه چی بالا باشه ، بعد هر چیزی بیش از اندازه قوی بود ، بیارنش پایین تر.
اگر نه باف کردن متود سخت تری از نرف کردنه.
 
اتفاقاً خیلی خوبه ، همه چی قوی باشه ، هر اسلحه ای ، هر گجتی، وسیله ای‌.
همه چی بالا باشه ، بعد هر چیزی بیش از اندازه قوی بود ، بیارنش پایین تر.
اگر نه باف کردن متود سخت تری از نرف کردنه.
دقیقا کاری که با BF4 کردن آخرشم شد بالانس ترین بتلفیلد
 
🔴 استودیو Ripple Effect اعلام کرد نسخه پلی‌استیشن ۵ بازی Battlefield 6 همزمان با نسخه رایانه‌های شخصی توسعه یافته و آن را صرفا «پورت» از نسخه PC نمی‌داند. به گفته طراحان ارشد تیم، از ابتدای توسعه ابزارها و مراحل تست فنی عظیمی برای اطمینان از ارائه نرخ ۶۰ فریم پایدار و گرافیک بالا در هر دو کنسول و رایانه‌های شخصی برگزار شده است.
توسعه‌دهندگان تاکید کردند با عرضه پلی‌استیشن ۵ پرو، افزایش کیفیت تصویری بدون افت عملکرد ممکن بوده است و تمام قابلیت‌های کنترلی و لمسی DualSense از جمله فیدبک‌های هپتیک و تریگرهای تطبیقی به طور کامل پشتیبانی می‌شوند. امکان شخصی‌سازی کامل کنترلر و حتی برنامه‌ریزی قابلیت‌های ویژه مانند استفاده از ژیروسکوپ تعبیه شده است تا تجربه همه گیمرها شخصی‌سازی شود.

همچنین مسئول فنی Battlefield 6 اعلام کرد که تمرکز روی بهینه‌سازی برای کنسول Xbox Series S باعث شده تا کل بازی عملکرد پایدارتر و روان‌تری داشته باشد.طبق گفته وی بهینه سازی بازی بر روی اکس باکس S انرژی و وقت و هزینه ی بسیار زیادی از آن ها گرفته و اجرای بازی روی این کنسول بدون حمایت دست و دلبازارنه EA امکان نداشته به نتیجه مورد نظر برسد چنانچه EA تمامی بازی های زیر مجموعه خود را متوقف و تمام تمرکز را بر روی بلتلفیلد قرار داد.

🔴در ادامه توسعه‌دهندگان تغییراتی در سیستم Aim Assist این بازی اعمال کردند.طبق گفته مسول فنی:
ما در استفاده از Aim Assist بسیار محتاطانه عمل می‌کنیم. کمکی برای چرخش هدف اضافه نمی‌کنیم و در واقع Snap Zoom را حذف کردیم. هدف ما این است که Aim Assist را انسانی‌تر کنیم، همان‌طور که در داخل تیم خودمان آن را نام‌گذاری کرده‌ایم.

1758307216950.png
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or