Multi Platform Battlefield 6

5474587458).jpg

نسخه جدید Battlefield (فعلا اسمی نداره) به صورت رسمی معرفی شد .

Battlefield Labs: پروژه‌ای برای ساخت Battlefield آینده با همکاری شما!​

طرفداران Battlefield، آماده باشید! EA یه پروژه خیلی خفن رو معرفی کرده: Battlefield Labs! این پروژه یه بازی جدید نیست، بلکه یه فرصت بی‌نظیره برای شما که مستقیما تو ساخت Battlefield بعدی نقش داشته باشید.

Battlefield Labs چیه و چرا مهمه؟

Battlefield Labs یه برنامه‌ی آزمایشیه که به شما اجازه می‌ده تو مراحل اولیه‌ی ساخت بازی شرکت کنید و با بازخوردهای سازنده‌تون، به بهتر شدن بازی کمک کنید. EA می‌خواد یه Battlefield بسازه که دقیقا همونی باشه که شما می‌خواید، و این پروژه بهترین راه برای رسیدن به این هدفه.

نقش Battlefield Studios

توسعه‌ی این پروژه توسط استودیوهای مختلف EA انجام می‌شه، اما Battlefield Studios نقش مهمی به عنوان هماهنگ‌کننده‌ی این استودیوها و نظارت بر روند کلی پروژه داره. استودیو DICE که سازنده‌ی اصلی سری Battlefield هست، نقش کلیدی تو توسعه‌ی Battlefield Labs ایفا می‌کنه و با تجربه‌ی سال‌ها ساخت بازی‌های Battlefield، دانش و تخصص لازم برای هدایت این پروژه رو بر عهده داره. استودیوهای دیگه مثل Ripple Effect ،Motive و Criterion هم تو این پروژه همکاری می‌کنن.

تو Battlefield Labs چه خبره؟

  • همکاری مستقیم با سازنده‌ها: شما می‌تونید تو مراحل مختلف ساخت بازی نظر بدید و به سازنده‌ها کمک کنید.
  • تجربه‌ی نسخه‌های اولیه: قبل از انتشار بازی اصلی، نسخه‌های اولیه و ناقص بازی رو تجربه کنید و مشکلات و باگ‌ها رو گزارش بدید.
  • محتوای متنوع: Battlefield Labs شامل حالت‌های مختلف بازی، سیستم کلاس‌بندی جدید و ایده‌های خفن دیگه خواهد بود.
  • تیم توسعه‌ی قدرتمند: چهار تا از بهترین استودیوهای EA دارن روی این پروژه کار می‌کنن.
Battlefield Labs چه آینده‌ای داره؟

به نظر میاد Battlefield Labs می‌خواد یه تکونی به دنیای Battlefield بده و با برگشت به ریشه‌ها و ایده‌های جدید، یه تجربه‌ی خیلی خفن و متفاوت رو برامون رقم بزنه. حضور حالت‌های کلاسیک مثل Conquest و Breakthrough و کلی ایده جدید، نشون می‌ده که هم می‌خوان طرفدارای قدیمی رو راضی کنن، هم کلی بازیکن جدید جذب کنن.

حرف آخر

Battlefield Labs با این روش جدید و تمرکز روی همکاری با گیمرها، می‌تونه یه فصل جدید تو تاریخ Battlefield باشه. مطمئناً این پروژه با کلی بازخورد از ما و تجربه خفن سازنده‌ها، تبدیل به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص می‌شه.

تاریخ انتشار:

با توجه به گزارش‌های مالی منتشر شده توسط EA، انتظار می‌رود که این بازی در سال مالی 2026 (که از آوریل 2025 تا مارس 2026 را شامل می‌شود) منتشر شود.

برای ثبت نام در برنامه Battlefield Labs به وبسایت رسمی بازی مراجعه کنید Battlefield – Electronic Arts

1738599614872.png

اولین تیزر گیم پلی :

View attachment shinobi602-1886445580232130953-01-20250203.mp4

Introducing Battlefield Labs​


 
آخرین ویرایش:
اگر خواستید برای بازی اگزیت لگ تهیه کنید
صبح شما عزیزان ایرانی بخیر
مثل اینکه پیرو فعال شدن مکانیسم ماشه، اگزیت لگ هم محدودیت‌هایی برای کاربرای ایرانی لحاظ کرده و اکانتای ایرانی که اشتراک داشتن رو غیرفعال کرده
دوست من ۶ روز از اکانتش مونده بود پریده پیگیری کردیم برای دیگران هم بوده حواستون باشه
آپدیت:
مثل اینکه ایرانی بودن جزو مشکلات نبوده و چون حجم زیادی از کدهای Trial وارد بازار شدن و تعداد زیادی کاربر به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه دارن از اگزیت لگ استفاده میکنن، اگزیت‌لگ در حال مقابله با این سو استفاده‌ها هستش و در حال واقعی سازی استفاده از کدها هستش.
 
من بعد بتا حدود 10ساعت 2042 بازی کردم.
دیده بودم یکسری عقیده داشتن bf6 همون 2042 هست و فقط پالیشش کردن.
صد درصد نه 2042 رو بازی کرده و یا بتای 6 رو.

به هیچ وجه این بیس مزخرفی که با 2042 ساختن رو نمیشه به bf6 انتقال داد.
همه چیش افتضاحه.
گانپلی، موومنت، طراحی مپها همچنان همون آشغالیه که تو انتشار بود.

هر مپی از 2042 رو بزارین جلوی مپهای بتا من چشم بسته اون مپ از bf6 رو انتخاب میکنم.

یعنی اگه این بتل پسه نبود دوباره شیفت دیلیتش میکردم.
شاید تا حالا فقط با دو یا سه تا بازی دیگه همچین نتیجه ای داشتم که بخوام اینطوری ناتموم بزارمش کنار.
که از اون دو سه تا یکیش همین 2042ست.

غیر از اینها خیلی وقتها تیرها رجیستر نمیشه که این حتی یکبار هم تو بتای 6 برام پیش نیومد.

در کل اومدم بگم اینکه بخشی میگن بازی فیکس شده و اون افتضاح دوره انتشار نیست و بازی خوبی شده و....
نه آقا اصلا اینطور نیست.
غیر از پرفورمنس و رفع تعدادی از باگهای بزرگ یا یه نیمچه تغییری که تو اپراتورها/کلاسها دادن همونیه که بود.
 
من بعد بتا حدود 10ساعت 2042 بازی کردم.
دیده بودم یکسری عقیده داشتن bf6 همون 2042 هست و فقط پالیشش کردن.
صد درصد نه 2042 رو بازی کرده و یا بتای 6 رو.

به هیچ وجه این بیس مزخرفی که با 2042 ساختن رو نمیشه به bf6 انتقال داد.
همه چیش افتضاحه.
گانپلی، موومنت، طراحی مپها همچنان همون آشغالیه که تو انتشار بود.

هر مپی از 2042 رو بزارین جلوی مپهای بتا من چشم بسته اون مپ از bf6 رو انتخاب میکنم.

یعنی اگه این بتل پسه نبود دوباره شیفت دیلیتش میکردم.
شاید تا حالا فقط با دو یا سه تا بازی دیگه همچین نتیجه ای داشتم که بخوام اینطوری ناتموم بزارمش کنار.
که از اون دو سه تا یکیش همین 2042ست.

غیر از اینها خیلی وقتها تیرها رجیستر نمیشه که این حتی یکبار هم تو بتای 6 برام پیش نیومد.

در کل اومدم بگم اینکه بخشی میگن بازی فیکس شده و اون افتضاح دوره انتشار نیست و بازی خوبی شده و....
نه آقا اصلا اینطور نیست.
غیر از پرفورمنس و رفع تعدادی از باگهای بزرگ یا یه نیمچه تغییری که تو اپراتورها/کلاسها دادن همونیه که بود.
من شنیده بودم کلاس ها درست شده و گان ها مختص هر کلاس شده!
ولی اینطوری نبود باز قر و قاطی بود!
گرچه این توی BF6 هم معلوم نیست چی باشه!
ولی هسته بازی بتلفیلد ۶ خیلی خیلی بهتر از ۲۰۴۲ هست.
من بتای پر از باگ و مشکل بتل ۶ رو (فرضا میگم چون اینطوری هم نبود) رو به ۲۰۴۲ پولیش شده ترجیح میدم!
 
من شنیده بودم کلاس ها درست شده و گان ها مختص هر کلاس شده!
ولی اینطوری نبود باز قر و قاطی بود!
گرچه این توی BF6 هم معلوم نیست چی باشه!
ولی هسته بازی بتلفیلد ۶ خیلی خیلی بهتر از ۲۰۴۲ هست.
من بتای پر از باگ و مشکل بتل ۶ رو (فرضا میگم چون اینطوری هم نبود) رو به ۲۰۴۲ پولیش شده ترجیح میدم!
در مورد کلاسها فقط صورت مسئله رو پا کردن.
همچنان همونه.
شکل فیکس شدن 2042 مثل این میمونه که انگار آت و آشغالها رو ریختن زیر فرش یا تو کمد.

کمی تو بازی عمیق که بشی کاملا خودشون رو نشون میدن.
بتای 6 نکاتی داشت ولی مجموعا از v و 2042 و مجموع آپدیتها و دی ال سی هایی که گرفتن تجربه بهتری برام بود.

البته این رو که همه اذعان کردن ولی پستم بیشتر برای این بود که بگم bf6 به هیچ وجه 2042 ورژن 2.0 نیست.

اون نسخه از انجین و تیکه از بتلفیلد رو کلا دایس کند انداخت دور.
من هیچکدوم از این موارد رو تو بتای6 ندیدم.

یاد T10 افتادم که قبل انتشار Forza میگفتن build from the ground up که انصافا این باید تو شعار تبلیغاتی BF6 استفاده میشد.
=========

View attachment archive #gaming #battlefield #bf6 #fps.mp4
 
آخرین ویرایش:
در مورد کلاسها فقط صورت مسئله رو پا کردن.
همچنان همونه.
شکل فیکس شدن 2042 مثل این میمونه که انگار آت و آشغالها رو ریختن زیر فرش یا تو کمد.

کمی تو بازی عمیق که بشی کاملا خودشون رو نشون میدن.
بتای 6 نکاتی داشت ولی مجموعا از v و 2042 و مجموع آپدیتها و دی ال سی هایی که گرفتن تجربه بهتری برام بود.

البته این رو که همه اذعان کردن ولی پستم بیشتر برای این بود که بگم bf6 به هیچ وجه 2042 ورژن 2.0 نیست.

اون نسخه از انجین و تیکه از بتلفیلد رو کلا دایس کند انداخت دور.
من هیچکدوم از این موارد رو تو بتای6 ندیدم.

یاد T10 افتادم که قبل انتشار Forza میگفتن build from the ground up که انصافا این باید تو شعار تبلیغاتی BF6 استفاده میشد.
=========

View attachment 390869
20250831_020017.jpg

 
  • Like
Reactions: m.d.makan
  • Like
Reactions: FARNOOD007
View attachment 390868

چقدر این ویدئو خوب بود.
احسنت.
وقتی به این پروفایل صدا عادت میکنی برگشت به حالت قبل خیلی مسخره میشه.
نمیشه گفت بهترین گزینست ولی قطعا جذابترین و ایمرسیو ترین پروفایل صداست.
بقولی مسیر برگشت نداره.
صداگذاری و کلا art direction بتل از بد کمپانی ۲ یه «جادو» خاصی داشته.
غیر از البته ۵ و ۲۰۴۲.
من ۱ هم حتی خیلی دوست نداشتم از نظر گیم پلی (خیلی مپ های خوبی داشت اما هیچوقت نتونستم با گیم پلی اش کنار بیام).
بتل ۶ واقعاً نزدیک ترین چیزیه که به بد کمپانی ۲ و ۳ داریم.
حتی ۴ هم با وجود اینکه بعد از دی ال سی ها همه چی تموم شد اون «جادو» رو نداشت.
یک چیزی کم داره ، اما این یکی نه.
به معنای کلمه یک چیزی داره که «خاص» می‌کنه بازی رو.
من روز های تعطیلم رو توی بتا تقریبا ۱۰ ساعت بازی کردم.
هر دو آخر هفته رو.
جمعا شد نزدیک ۱۱۰ تا مچ که اکثرا کانکوعست بود.
و چیزی که اینقدر منو به خودش جذب کرده صرفاً یه گیم پلی یا گرافیک یا حتی مپ دیزاین نبوده.
حسیه‌ که ازش میگیرم انگار ۱۵-۱۶ سالمه دارم بتل ۳ بازی میکنم.
دقیقا اون حسی که شبا تا ساعت ۵ صبح بیدار میموندم و تا صبح اینقدر بازی می‌کردم تا سر کلاس بخوابم.
دقیقاً همون حسه.
نوستالژی هم نیست، چون اگر بود بتل ۳ رو گیم پلیش رو امروز تحمل میکردم (نمیتونم،مقدار زیادی کلنگی شده)
 
🔴 EA رسماً اعلام کرد که Battlefield 6 از فناوری Ray Tracing برخوردار نخواهد بود و تمرکز تیم توسعه روی بهینه‌سازی، نرخ فریم و اجرای روان بازی خواهد بود.

کریستین بول، مدیر فنی تیم، در مصاحبه‌ای با ComicBook توضیح داد که این تصمیم برای تضمین عملکرد پایدار برای همه بازیکنان اتخاذ شده و هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن Ray Tracing در آینده وجود ندارد.

کریستین بول افزود که تیم توسعه تمام تلاش خود را روی بهینه‌سازی برای تنظیمات پیش‌فرض و اکثر کاربران متمرکز کرده است، زیرا فعال کردن Ray Tracing می‌تواند عملکرد سیستم‌های ضعیف‌تر را به شدت تحت تأثیر قرار دهد. حفظ نرخ فریم ثابت و تجربه روان بازی برای سازندگان اهمیت بیشتری نسبت به سایه‌ها و بازتاب‌های واقعی‌تر داشته است

IMG_5787.jpeg
 
🔴 EA رسماً اعلام کرد که Battlefield 6 از فناوری Ray Tracing برخوردار نخواهد بود و تمرکز تیم توسعه روی بهینه‌سازی، نرخ فریم و اجرای روان بازی خواهد بود.

کریستین بول، مدیر فنی تیم، در مصاحبه‌ای با ComicBook توضیح داد که این تصمیم برای تضمین عملکرد پایدار برای همه بازیکنان اتخاذ شده و هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن Ray Tracing در آینده وجود ندارد.

کریستین بول افزود که تیم توسعه تمام تلاش خود را روی بهینه‌سازی برای تنظیمات پیش‌فرض و اکثر کاربران متمرکز کرده است، زیرا فعال کردن Ray Tracing می‌تواند عملکرد سیستم‌های ضعیف‌تر را به شدت تحت تأثیر قرار دهد. حفظ نرخ فریم ثابت و تجربه روان بازی برای سازندگان اهمیت بیشتری نسبت به سایه‌ها و بازتاب‌های واقعی‌تر داشته است

View attachment 391042
بهترین تصمیمی که میتونستن بگیرن.
دمشون گرم.
کاش استودیوها/ناشرهای دیگه هم یاد بگیرن.

البته این بیشتر مولتی پلیره و انتظار هم میرفت.
ولی آوردن ریتریسینگ و بعضا اجباری کردنش تو بازیها که یا نهایتا پرفورمنس رو میترکونه یا اصلا اون کارت رو منسوخ میکنه هیچ سودی برای پلیر نداره.

شاید حین توسعه کار رو برای دولوپرها راحت تر کنه ولی اونقدری که به سازنده کمک میکنه... ولی خروجی اونقدرها خاصی کف دست پلیر نمیزاره.
 
🔴 EA رسماً اعلام کرد که Battlefield 6 از فناوری Ray Tracing برخوردار نخواهد بود و تمرکز تیم توسعه روی بهینه‌سازی، نرخ فریم و اجرای روان بازی خواهد بود.

کریستین بول، مدیر فنی تیم، در مصاحبه‌ای با ComicBook توضیح داد که این تصمیم برای تضمین عملکرد پایدار برای همه بازیکنان اتخاذ شده و هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن Ray Tracing در آینده وجود ندارد.

کریستین بول افزود که تیم توسعه تمام تلاش خود را روی بهینه‌سازی برای تنظیمات پیش‌فرض و اکثر کاربران متمرکز کرده است، زیرا فعال کردن Ray Tracing می‌تواند عملکرد سیستم‌های ضعیف‌تر را به شدت تحت تأثیر قرار دهد. حفظ نرخ فریم ثابت و تجربه روان بازی برای سازندگان اهمیت بیشتری نسبت به سایه‌ها و بازتاب‌های واقعی‌تر داشته است

View attachment 391042
خوشبختانه یکی فهمید که بازی آنلاین نیازی به این قِر و فرا نداره
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • sms12
  • amf
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or