Multi Platform Battlefield 6

5474587458).jpg

نسخه جدید Battlefield (فعلا اسمی نداره) به صورت رسمی معرفی شد .

Battlefield Labs: پروژه‌ای برای ساخت Battlefield آینده با همکاری شما!​

طرفداران Battlefield، آماده باشید! EA یه پروژه خیلی خفن رو معرفی کرده: Battlefield Labs! این پروژه یه بازی جدید نیست، بلکه یه فرصت بی‌نظیره برای شما که مستقیما تو ساخت Battlefield بعدی نقش داشته باشید.

Battlefield Labs چیه و چرا مهمه؟

Battlefield Labs یه برنامه‌ی آزمایشیه که به شما اجازه می‌ده تو مراحل اولیه‌ی ساخت بازی شرکت کنید و با بازخوردهای سازنده‌تون، به بهتر شدن بازی کمک کنید. EA می‌خواد یه Battlefield بسازه که دقیقا همونی باشه که شما می‌خواید، و این پروژه بهترین راه برای رسیدن به این هدفه.

نقش Battlefield Studios

توسعه‌ی این پروژه توسط استودیوهای مختلف EA انجام می‌شه، اما Battlefield Studios نقش مهمی به عنوان هماهنگ‌کننده‌ی این استودیوها و نظارت بر روند کلی پروژه داره. استودیو DICE که سازنده‌ی اصلی سری Battlefield هست، نقش کلیدی تو توسعه‌ی Battlefield Labs ایفا می‌کنه و با تجربه‌ی سال‌ها ساخت بازی‌های Battlefield، دانش و تخصص لازم برای هدایت این پروژه رو بر عهده داره. استودیوهای دیگه مثل Ripple Effect ،Motive و Criterion هم تو این پروژه همکاری می‌کنن.

تو Battlefield Labs چه خبره؟

  • همکاری مستقیم با سازنده‌ها: شما می‌تونید تو مراحل مختلف ساخت بازی نظر بدید و به سازنده‌ها کمک کنید.
  • تجربه‌ی نسخه‌های اولیه: قبل از انتشار بازی اصلی، نسخه‌های اولیه و ناقص بازی رو تجربه کنید و مشکلات و باگ‌ها رو گزارش بدید.
  • محتوای متنوع: Battlefield Labs شامل حالت‌های مختلف بازی، سیستم کلاس‌بندی جدید و ایده‌های خفن دیگه خواهد بود.
  • تیم توسعه‌ی قدرتمند: چهار تا از بهترین استودیوهای EA دارن روی این پروژه کار می‌کنن.
Battlefield Labs چه آینده‌ای داره؟

به نظر میاد Battlefield Labs می‌خواد یه تکونی به دنیای Battlefield بده و با برگشت به ریشه‌ها و ایده‌های جدید، یه تجربه‌ی خیلی خفن و متفاوت رو برامون رقم بزنه. حضور حالت‌های کلاسیک مثل Conquest و Breakthrough و کلی ایده جدید، نشون می‌ده که هم می‌خوان طرفدارای قدیمی رو راضی کنن، هم کلی بازیکن جدید جذب کنن.

حرف آخر

Battlefield Labs با این روش جدید و تمرکز روی همکاری با گیمرها، می‌تونه یه فصل جدید تو تاریخ Battlefield باشه. مطمئناً این پروژه با کلی بازخورد از ما و تجربه خفن سازنده‌ها، تبدیل به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص می‌شه.

تاریخ انتشار:

با توجه به گزارش‌های مالی منتشر شده توسط EA، انتظار می‌رود که این بازی در سال مالی 2026 (که از آوریل 2025 تا مارس 2026 را شامل می‌شود) منتشر شود.

برای ثبت نام در برنامه Battlefield Labs به وبسایت رسمی بازی مراجعه کنید Battlefield – Electronic Arts

1738599614872.png

اولین تیزر گیم پلی :

View attachment shinobi602-1886445580232130953-01-20250203.mp4

Introducing Battlefield Labs​


 
آخرین ویرایش:
رفقا کسی اینجا توی BF Labs بازی نکرد؟
بیاد از تجربه بگه
بنده دو مرتبه دسترسی به بخش لبز داشتم (کد کنسول برام ارسال شد)

بیشترین چیزی که قبل از تجربه فکر میکردم درسته و بعد از تجربه بازی متوجه شدم اشتباه فکر میکردم - این بود که فکر میکردم این بازی پایه و اساس اش بتلفیلد 2042 بوده و صرفا یک پوسته ی دیگه ی روش کشیده شده
اما بعد از تجربه , کاملا با چیزی جدید مواجه شده بودم

اتفاقی که بنده تجربه کردم , حداقل چیزی نبود که تا بحال تو فرنچایز بتلفیلد دیده باشم - شاید جالب و عجیب ترین اتفاق این باشه که نزدیک تجربه به مدرن وارفر 2019 یا دلتا فورس رو برام داشت 8-|
از خود فرنچایز بگم , نزدیک ترین تجربه بتلفیلد 3 و بعد تر بتلفیلد 4 بود . با این اختلاف که همه چیز مینیمال تر و سریع تر شده


دو سه نکته ریز و درشت

1 - بازی در دو نقشه ی که بنده تجربه کردم - بی نهایت از شوتینگ در فاصله ی دور که همیشه جزوی از تجربه ی بتلفیلد بود فاصله گرفته - تمام درگیری ها در محیط های به نسبت کوچکتری صورت گرفته می شد (باز هم تجربه نزدیکی به COD 2019)

2 - سیستم دلفین جامپ بازی معرکه بود! فوق العادست برای استایل PTFO
داینامیک حرکتی بازی برای اولین بار بود که اینقدر نرم در فرنچایز جا گذاری شده و حس راحت تری در حرکات با سلاح ها داشتم (منظورم سبک تر شدن حمل سلاح نیست)

3 - سیستم حرکت دادن پلیر ناک شده و ریوایو که به صورت خودکار اتفاق می افته / تجربه ی بازی کردن با کلاس مدیک رو بی نهایت جذاب تر میکنه (بنده عاشق هویت داشتن این کلاس بودم و اغلب تو فرنچایز این کلاس رو انتخاب میکردم) (تو تجربه ی لبز بنده - کلاس ها به سلاح ها قفل نشده بود که به نظرم خیلی خوشایند نبود و تایید شده که در بتا قفل خواهد بود)

4 - راجع به تخریب هم اینجوری بود که چون بازی خیلی آپتیمایز نبود (وجود گلیچ و باگ) - خیلی سوراخ سمبه در مپ ایجاد می شد که کمپ کردن رو خیلی پر رنگ میکرد (یا چشم بنده هنوز به تشخیص دشمن عادت نداشت) - یعنی تجربه ی دلچسبی رو در تخریب پذیری نقشه ها نداشتم - امیدوارم این اتفاق هم تا حد امکان اصلاح شده باشه که با وجود ابزارهایی مثل نردبان و ... شاهد کمپ کردن در سرتاسر کمپ نباشیم

5 - برای دسترسی به سرورها و بازی روی کنسول / هیچ محدودیتی وجود نداشت و به سادگی مچ میکینگ بازی بنده رو به سرورهای اروپا متصل می کرد
 
بنده دو مرتبه دسترسی به بخش لبز داشتم (کد کنسول برام ارسال شد)

بیشترین چیزی که قبل از تجربه فکر میکردم درسته و بعد از تجربه بازی متوجه شدم اشتباه فکر میکردم - این بود که فکر میکردم این بازی پایه و اساس اش بتلفیلد 2042 بوده و صرفا یک پوسته ی دیگه ی روش کشیده شده
اما بعد از تجربه , کاملا با چیزی جدید مواجه شده بودم

اتفاقی که بنده تجربه کردم , حداقل چیزی نبود که تا بحال تو فرنچایز بتلفیلد دیده باشم - شاید جالب و عجیب ترین اتفاق این باشه که نزدیک تجربه به مدرن وارفر 2019 یا دلتا فورس رو برام داشت 8-|
از خود فرنچایز بگم , نزدیک ترین تجربه بتلفیلد 3 و بعد تر بتلفیلد 4 بود . با این اختلاف که همه چیز مینیمال تر و سریع تر شده


دو سه نکته ریز و درشت

1 - بازی در دو نقشه ی که بنده تجربه کردم - بی نهایت از شوتینگ در فاصله ی دور که همیشه جزوی از تجربه ی بتلفیلد بود فاصله گرفته - تمام درگیری ها در محیط های به نسبت کوچکتری صورت گرفته می شد (باز هم تجربه نزدیکی به COD 2019)

2 - سیستم دلفین جامپ بازی معرکه بود! فوق العادست برای استایل PTFO
داینامیک حرکتی بازی برای اولین بار بود که اینقدر نرم در فرنچایز جا گذاری شده و حس راحت تری در حرکات با سلاح ها داشتم (منظورم سبک تر شدن حمل سلاح نیست)

3 - سیستم حرکت دادن پلیر ناک شده و ریوایو که به صورت خودکار اتفاق می افته / تجربه ی بازی کردن با کلاس مدیک رو بی نهایت جذاب تر میکنه (بنده عاشق هویت داشتن این کلاس بودم و اغلب تو فرنچایز این کلاس رو انتخاب میکردم) (تو تجربه ی لبز بنده - کلاس ها به سلاح ها قفل نشده بود که به نظرم خیلی خوشایند نبود و تایید شده که در بتا قفل خواهد بود)

4 - راجع به تخریب هم اینجوری بود که چون بازی خیلی آپتیمایز نبود (وجود گلیچ و باگ) - خیلی سوراخ سمبه در مپ ایجاد می شد که کمپ کردن رو خیلی پر رنگ میکرد (یا چشم بنده هنوز به تشخیص دشمن عادت نداشت) - یعنی تجربه ی دلچسبی رو در تخریب پذیری نقشه ها نداشتم - امیدوارم این اتفاق هم تا حد امکان اصلاح شده باشه که با وجود ابزارهایی مثل نردبان و ... شاهد کمپ کردن در سرتاسر کمپ نباشیم

5 - برای دسترسی به سرورها و بازی روی کنسول / هیچ محدودیتی وجود نداشت و به سادگی مچ میکینگ بازی بنده رو به سرورهای اروپا متصل می کرد
روی چه کنسولی دعوت شده بودید ؟
پرفورمنس بازی هر دو دفعه چطور بود ؟
۶۰/۱۲۰ fps ?
و اینکه بالانس وسایل نقلیه بازی چطور بود ؟
از دیروز بهتر بود ؟
بدتر بود ؟
چون دیروز یعنی چه نسبت پلیر به وسیله نقلیه ، چه وسیله نقلیه به پلیر افتضاح و خیلی بد بود به نظرم.
از همه بدتر هلی بود.
خیلی به نظرم شبیه BF2042 اومد فیزیک هلی و جت (که خب واقعاً نسبت به ۳,۴ خیلی بده)

(تو تجربه ی لبز بنده - کلاس ها به سلاح ها قفل نشده بود که به نظرم خیلی خوشایند نبود و تایید شده که در بتا قفل خواهد بود)
دو تا پلی لیست داریم، یکی قفل یکی باز.
پلیر بیس رو جدا می‌کنه ، و احتمالا جفت رو نگه دارن. (مگر دیتا و تعداد پلیر های بتا در دو حالت یکی رو خیلی بیشتر نشون بده که احتمالا (احتمالا) یکی رو انتخاب کنن)
 
آخرین ویرایش:
روی چه کنسولی دعوت شده بودید ؟
پرفورمنس بازی هر دو دفعه چطور بود ؟
۶۰/۱۲۰ fps ?
و اینکه بالانس وسایل نقلیه بازی چطور بود ؟
از دیروز بهتر بود ؟
بدتر بود ؟
چون دیروز یعنی چه نسبت پلیر به وسیله نقلیه ، چه وسیله نقلیه به پلیر افتضاح و خیلی بد بود به نظرم.
از همه بدتر هلی بود.
خیلی به نظرم شبیه BF2042 اومد فیزیک هلی و جت (که خب واقعاً نسبت به ۳,۴ خیلی بده)
- روی استیم و PSN ثبت نام کرده بودم که هر دوبار کد کنسول برام ارسال شد (Ps5)
- خوب بود / یعنی افت فریم نداشتم (بجز اون لحظه ی اپنینگ راند)
- 60HZ
- وسایل نقلیه خوب نبود :-s فرصت استفاده از وسایل نقلیه هوایی رو نداشتم چون به اون مپ دعوت نشده بودم - اما کنترل و بالانس وسایل نقلیه در برابر پیاده نظام در تجربه ی من خوب نبود (وسایل نقلیه بسیار قوی تر بودن)
- من خیلی ویدئو لیک شده دیدم و تو کامیونیتی چرخیدم ... چندتایی آپدیت برای بالانس و کنترل عرضه شد که به نظر مخاطبین بهتر شده - اما از گیم پلی های دیشب چیزی بابت وسایل نقلیه ندیدم


حالا من یک سئوال از دوستانی که بازی رو پری اردر کردن دارم
جدا از اینکه آب دارید /برق دارید /صد دلاری دارید و ...
چه امتیاز ویژه ی داره الان پری اردر کردن بازی ؟
یعنی برای اولین بار در چندین سال گذشته الکترونیک آرتز هیچ ایتم ویژه ی رو برای پری اردر کردن ارائه نمیده - چطور شد اون کمپانی خون خوار و پول پرست ... شمارو دوباره به گول زد ؟
من هم خیلی دوست دارم گول بخورم! ولی خداوکیلی ایندفعه پری اردر حداقل قبل از بتای عمومی! هیچی نداره!! هیچی هیچی!! بگید شاید بنده هم موفق بشم گول بخورم:))=((
 
  • Like
Reactions: AM!R and FARNOOD007
یعنی برای اولین بار در چندین سال گذشته الکترونیک آرتز هیچ ایتم ویژه ی رو برای پری اردر کردن ارائه نمیده - چطور شد اون کمپانی خون خوار و پول پرست ... شمارو دوباره به گول زد ؟
من هم خیلی دوست دارم گول بخورم! ولی خداوکیلی ایندفعه پری اردر حداقل قبل از بتای عمومی! هیچی نداره!! هیچی هیچی!! بگید شاید بنده هم موفق بشم گول بخورم:))=((
دلیلش واضحه! اوضاع نابسامان قیمت ارز تا زمان عرضه. خیلی ها نگرانن که تا اون زمان دلار از الانم بدتر بشه پس ترجیح میدن با قیمت فعلی خرید کنن.
ضمن اینکه طبیعتا تو دوره و زمونه ای که فیفا و COD هرساله دارن 70 دلار میکنن تو پاچه مخاطبشون و صداشون که درنمیاد هیچی، هرسال با آغوش باز نسخه های جدید و مزخرف اینارو تحمل میکنن، بتلفیلد شوتریه که همه میدونیم چندسال ساپورت میشه + اینکه نسخه 6 همه چی داره داد میزنه بازی خوبیه و فرسنگها از 2042 تا همین الانشم بهتره.
مخاطب فعلی با علم به این مسائل رفته پیش خرید کرده. بتلفیلد بازی نکنه، چی پلی بده؟ آشغالایی که اکتیویژن میسازه؟ بلک آپس 6 که ترکیب مکس پین و مهدکودکه؟ آخرین امید فنای فرنچایزه همین نسخه 6ه. سخت نگیر :D
----
اینجا نمیدونم کسی گذاشته یا نه. سازنده های این نسخه آفتابه گرفتن به سر تا پای CODها و گفتن اسکینای بتل 6 خارج از فضای نظامی نیستن و قرار نیست یه مشت شخصیت فانتزی چرت و پرت وسط میدون جنگ ببینیم!
 
یه چیزی برای من عجیب میزنه در حدی که فکر کنم اخرش یه چیز دیگه از اب دربیاد

این جریان درست کردن مپ و labs و اینا خیلی عجیب و خطریه
شما فرض کن الان چندین گروه و نفر نشستن فقط مپ های شبه cod و نسخه های قدیمی رو دوباره بسازن
خوب این کامیونیتی رو چندین شاخه میکنه، خودش هم خیلی عجیبه، فرض کن یه مپ بسازی خیلی خوب باشه بعد ملت مپ های اصلی رو ول میکنن می چپن تو این و صف جوین سر‌ور و …
 
یه خبر اومده راست و دروغشو نمیدونم.
گویا سرور بروزر فقط توی بخش پورتال در دسترسه.
اگه حقیقت داشته باشه که طرفدارا از خجالتشون درمیان. مخصوصا بعد اون همه فیدبک منفی سر 2024!
 
واقعا بازی با کیفیتیه هر طور نگاه کنید.تخریب پذیری عالی گرافیک عالی صداگذاری بی نظیر. اون مسخره بازی های فورتنایتی هم فعلا نشون ندادن حداقل😁دو ماه دیگم میاد تو خماری نمیذاره ادمو.اصلش باید همین بشه بازی دو سه ماه قبل معرفی کنن میزنن بازی ناقص از ۵ سال پیش معرفی می کنن تهشم خودشونم توش می مونن لغو میشه.
یاد دوران بتلفیلد ۳ بخیر اوج رقابت اون سال بود مدرن ۳ هم اومده بود رقابتشون عجیب غریب باحال بود مخصوصا برای ما که بازی تو تهرانم بود یه هایپ دیگه داشت🤣🤣میرفتی تو‌مغازه طرف اول میگفت نه بعد که مطمئن میشد مامور نیستی لا کیسه مشکی میداد دستت🤣🤣فحشایی که میدادنم که نگم یه لول دیگه بود قشنگ رو فرهنگ ایرانیا مطالعه شده بود فقط دیو..ا رو در و دیوارا و اسم خیابونا عربی نوشته بودن 🧕😪🤢
در کل خیلی خوبه که فعلا حداقل همه اون المان هایی که یه شوتر بزرگسالانه نیاز داره رو توش گذاشتن.گندی امثال فورتنایت و پابجی زدن تو این سبک مغولا به دنیا نزدن.
 
من به شخصه دلیلم واسه پری اوردر اینه که قبل از گرون شدن بخرمش. مثالش هم زیاده برای افزایش قیمت تو استیم برای ریجنای غیر US (زخم خورده پری اوردر نکردن Elden Ring هستم)

مثلا اختلاف قیمت لانچ BO6 با قیمت الانش رو ببینین. بیشتر از ۲۰ دلار افزایش خورده
1000029782.jpg
1000029780.jpg

بازی که تو امریکا ۷۰ دلاره تو اوکراین بعد از افزایش قیمت شده ۸۰ دلار!

حالا این فانتوم BF6 قیمتش اینطوریه. بنظرم پری اوردر کردنش واسه ماها حداقل خیلی منطقیه!

1000029784.jpg
 
دوستان من دیشب کد رو گرفتم از استریم طبق چیزی که گفته بودن انجام دادم که این پیغام رو داد

1000030400.jpg
الان خواستم ببینم من رو psn چطور باید دانلود کنم؟ اکانت PSN ام لینکه به ea
 
  • Like
Reactions: Destro

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or