Multi Platform Battlefield 6

5474587458).jpg

نسخه جدید Battlefield (فعلا اسمی نداره) به صورت رسمی معرفی شد .

Battlefield Labs: پروژه‌ای برای ساخت Battlefield آینده با همکاری شما!​

طرفداران Battlefield، آماده باشید! EA یه پروژه خیلی خفن رو معرفی کرده: Battlefield Labs! این پروژه یه بازی جدید نیست، بلکه یه فرصت بی‌نظیره برای شما که مستقیما تو ساخت Battlefield بعدی نقش داشته باشید.

Battlefield Labs چیه و چرا مهمه؟

Battlefield Labs یه برنامه‌ی آزمایشیه که به شما اجازه می‌ده تو مراحل اولیه‌ی ساخت بازی شرکت کنید و با بازخوردهای سازنده‌تون، به بهتر شدن بازی کمک کنید. EA می‌خواد یه Battlefield بسازه که دقیقا همونی باشه که شما می‌خواید، و این پروژه بهترین راه برای رسیدن به این هدفه.

نقش Battlefield Studios

توسعه‌ی این پروژه توسط استودیوهای مختلف EA انجام می‌شه، اما Battlefield Studios نقش مهمی به عنوان هماهنگ‌کننده‌ی این استودیوها و نظارت بر روند کلی پروژه داره. استودیو DICE که سازنده‌ی اصلی سری Battlefield هست، نقش کلیدی تو توسعه‌ی Battlefield Labs ایفا می‌کنه و با تجربه‌ی سال‌ها ساخت بازی‌های Battlefield، دانش و تخصص لازم برای هدایت این پروژه رو بر عهده داره. استودیوهای دیگه مثل Ripple Effect ،Motive و Criterion هم تو این پروژه همکاری می‌کنن.

تو Battlefield Labs چه خبره؟

  • همکاری مستقیم با سازنده‌ها: شما می‌تونید تو مراحل مختلف ساخت بازی نظر بدید و به سازنده‌ها کمک کنید.
  • تجربه‌ی نسخه‌های اولیه: قبل از انتشار بازی اصلی، نسخه‌های اولیه و ناقص بازی رو تجربه کنید و مشکلات و باگ‌ها رو گزارش بدید.
  • محتوای متنوع: Battlefield Labs شامل حالت‌های مختلف بازی، سیستم کلاس‌بندی جدید و ایده‌های خفن دیگه خواهد بود.
  • تیم توسعه‌ی قدرتمند: چهار تا از بهترین استودیوهای EA دارن روی این پروژه کار می‌کنن.
Battlefield Labs چه آینده‌ای داره؟

به نظر میاد Battlefield Labs می‌خواد یه تکونی به دنیای Battlefield بده و با برگشت به ریشه‌ها و ایده‌های جدید، یه تجربه‌ی خیلی خفن و متفاوت رو برامون رقم بزنه. حضور حالت‌های کلاسیک مثل Conquest و Breakthrough و کلی ایده جدید، نشون می‌ده که هم می‌خوان طرفدارای قدیمی رو راضی کنن، هم کلی بازیکن جدید جذب کنن.

حرف آخر

Battlefield Labs با این روش جدید و تمرکز روی همکاری با گیمرها، می‌تونه یه فصل جدید تو تاریخ Battlefield باشه. مطمئناً این پروژه با کلی بازخورد از ما و تجربه خفن سازنده‌ها، تبدیل به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص می‌شه.

تاریخ انتشار:

با توجه به گزارش‌های مالی منتشر شده توسط EA، انتظار می‌رود که این بازی در سال مالی 2026 (که از آوریل 2025 تا مارس 2026 را شامل می‌شود) منتشر شود.

برای ثبت نام در برنامه Battlefield Labs به وبسایت رسمی بازی مراجعه کنید Battlefield – Electronic Arts

1738599614872.png

اولین تیزر گیم پلی :

View attachment shinobi602-1886445580232130953-01-20250203.mp4

Introducing Battlefield Labs​


 
آخرین ویرایش:
خدایی این چه مقایسه ای هست بین دلتا فورس و بتلفیلد میکنی !
دلتا فورس تخریب پذیریش کجا بود ؟ دلتا فورس جت جنگیش کجا بود ؟ دلتا فورس صدا گذاری بی نقص میدان جنگش کجا بود ؟
دلتا فورس پشم بتلفیلدم نیست چه برسه یه اینکه بخواد رقابت کنه.
دلتا فورس اومد گان پلی mw2019 را با محیط بتلفیلد اونم ui بتل ۲۰۴۲ ادغام کرد که نسبتا رضایت بخش بود همین !
ویدیوهای لیک شده بتلفید که نسخه الفا هستند و هزار مدل باگ دارند صدها کیلومتر از دلتا فورس جلوترن.معلوم نیست تکنولوژی صدابرداریشون چی بوده که از هدست 1 دلاری تا 1000 دلاری ، از اسپیکر معمولی تا سینما خانگی اینقدر خروجی فوق العاده شده و مو به تن آدم سیخ میکنه.واقعا کاره dice و زمپلا در هر زمینه توی نسخه جدید بینظیره بوده هرچند بدون بودجه سنگین EA امکان نداشته همچین چیزی خلق کنن.لیست سلاح های لانچ را میبینه آدم کیف میکنه از تعداد و تنوع
وقتتو حروم ترول معروف فروم نکن برادر

در مورد بولت دراپ باهات موافقم دیگه زیادی بود انگار دراپش!
در قیاس با بتل 1 و 5 دراپش بیشتر بود دیگه به بولت دراپ 4 نمیرسید اون باید اسنایپرو میگرفتی رو ابرا بعد شلیک میکردی

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد، در نسخه جدید بتلفیلد یک حالت بتل رویال رایگان در حال توسعه است که شامل دو بخش کلاسیک و رقابتی به نام Gauntlet می‌شود.
کاشکی بیخیال این مود ها میشدن و هسته اصلی بازی رو قویتر و پخته تر میساختن
حقیقتا ترجیح میدم جای بتل رویال 3 تا مپ و 6 تا سلاح جدید داشته باشیم
هازارد زون بتل 2042 رو دیدیم چقد بد در اومد
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: sendo and ps34
خب من دوستم موفق شد پری آلفا چندروز پیش تجربه کنه رو ps5
بازی از نظر پرفرمنس خوب نیست که طبیعیه
بطور رسمی از موس و کیبورد روی کنسول پشتیبانی میکنه اینطور که مشخصه
ولی نمیدونم چرا براش کیبورد نمیشناخت
احتمالا چون آلفا هست ولی گزینه اش هست که میتونی موس و کیبورد وصل کنی
کلیت بازی شبیه بتل ۳ هست ولی هنوز کم و کاستی داره
اما مشخصاً از گند ۲۰۴۲ بهتره ولی بازم no preorder
در مورد سرور هم بدون هیچ dnsی به اروپا وصل میشد با پینگ ۱۲۰
 
خب من دوستم موفق شد پری آلفا چندروز پیش تجربه کنه رو ps5
بازی از نظر پرفرمنس خوب نیست که طبیعیه
بطور رسمی از موس و کیبورد روی کنسول پشتیبانی میکنه اینطور که مشخصه
ولی نمیدونم چرا براش کیبورد نمیشناخت
احتمالا چون آلفا هست ولی گزینه اش هست که میتونی موس و کیبورد وصل کنی
کلیت بازی شبیه بتل ۳ هست ولی هنوز کم و کاستی داره
اما مشخصاً از گند ۲۰۴۲ بهتره ولی بازم no preorder
در مورد سرور هم بدون هیچ dnsی به اروپا وصل میشد با پینگ ۱۲۰
همین که به اروپا وصل شد خبر بزرگی برام:D
 
خوب دوستان خیلی اخبار مثبت میذارن من چندتا منفی بذارم :D
یک اینکه توی دیتا ماین ها خبری از server browser نیست و انگار قراری هم برش نیست
دوم اینکه سیستم کلاس بندی رو‌ انگار باز کشیدن زیرش=))
سوم‌ اینکه یه جریانی هست حالا نمیدونم درسته یا نه و اینکه میذارنش یا برش میدارن اما شما توانایی حمل دو گجت نزدیک بهم داری! یعنی برخلاف نسخه های قبلی فرض کن شما میتونی یه RPG برداری یا شش تا راکت بعد بیای یه لانچر دیگه هم برداری باز با شش تا راکت و در عمل توانایی ترکوندن هر وسیله زرهی با ۱۲ تا راکت رو داری ! فکر کنم البته این فقط برای الفا باشه و گرنه تو هیچ بتلی تا حالا همچین چیزی نبوده
 
خوب دوستان خیلی اخبار مثبت میذارن من چندتا منفی بذارم :D
یک اینکه توی دیتا ماین ها خبری از server browser نیست و انگار قراری هم برش نیست
دوم اینکه سیستم کلاس بندی رو‌ انگار باز کشیدن زیرش=))
سوم‌ اینکه یه جریانی هست حالا نمیدونم درسته یا نه و اینکه میذارنش یا برش میدارن اما شما توانایی حمل دو گجت نزدیک بهم داری! یعنی برخلاف نسخه های قبلی فرض کن شما میتونی یه RPG برداری یا شش تا راکت بعد بیای یه لانچر دیگه هم برداری باز با شش تا راکت و در عمل توانایی ترکوندن هر وسیله زرهی با ۱۲ تا راکت رو داری ! فکر کنم البته این فقط برای الفا باشه و گرنه تو هیچ بتلی تا حالا همچین چیزی نبوده
حالا نمیدونم این داستان گجت و راکت قراره چطوری بشه ولی واقعا زدن این تانک و هلیکوپترها و جت‌ها تو 2042 سرطان خالص بود
اولا اینکه تا جایی که یاد میاد واسه اینکه تانک رو بزنی باید +۳ تا راکت بهش میزدی که عملا یه چیز غیر ممکن بود با اون همه تشکیلاتی که واسه کانتر کردن راکت ها داشتن
یا همین راکت‌هاAA . میزدی به هلیکوپتر اخ نمیگفت . میرفت پیشت یه ساختمونی چیزی ریپیر میکرد برمیگشت دوباره .
 
حالا نمیدونم این داستان گجت و راکت قراره چطوری بشه ولی واقعا زدن این تانک و هلیکوپترها و جت‌ها تو 2042 سرطان خالص بود
اولا اینکه تا جایی که یاد میاد واسه اینکه تانک رو بزنی باید +۳ تا راکت بهش میزدی که عملا یه چیز غیر ممکن بود با اون همه تشکیلاتی که واسه کانتر کردن راکت ها داشتن
یا همین راکت‌هاAA . میزدی به هلیکوپتر اخ نمیگفت . میرفت پیشت یه ساختمونی چیزی ریپیر میکرد برمیگشت دوباره .
از همون بتل ۳ بگیری بیای جلو کلا این مشکل بوده و هست! تازه بتل ۳ و ۴ که ما حماسه های لیتل برد های نوشهر رو داشتیم که دو نفری یه جوری repair میکردن که بوی سوخته دست و بال شون حتی از توی بازی می اومد، این مشکل همیشه بوده
 
از همون بتل ۳ بگیری بیای جلو کلا این مشکل بوده و هست! تازه بتل ۳ و ۴ که ما حماسه های لیتل برد های نوشهر رو داشتیم که دو نفری یه جوری repair میکردن که بوی سوخته دست و بال شون حتی از توی بازی می اومد، این مشکل همیشه بوده
اوایل بتل ۳ (تا تقریباً می یا آپریل) کبرا و میل، هم گانر میتونست فلیر بزنه هم پایلوت.
خیلی خوب یادمه چه پدری از ملت درمیاوردن.
اون قضیه repair هم هنوز هست ، حالا به نحو دیگه ای ، حتی توی همین ۲۰۴۲ هم بود.
 
  • Like
Reactions: sendo
اوایل بتل ۳ (تا تقریباً می یا آپریل) کبرا و میل، هم گانر میتونست فلیر بزنه هم پایلوت.
خیلی خوب یادمه چه پدری از ملت درمیاوردن.
اون قضیه repair هم هنوز هست ، حالا به نحو دیگه ای ، حتی توی همین ۲۰۴۲ هم بود.

اره ولی اتفاقا اون‌موقع کار تیمی خوبی میخواست و گرنه جفت فلر ها حروم‌میشد و میرفتی قاطی باقالی ها
بعد از اون استینگر هم اگر میخوردی علاوه بر disable شدن حدود هفتاد درصد خط سلامتی هلی میپرید، ولی بعد اومدن چنان ecm رو قوی کردن که همه چیز پرید! اونقدر زمان میداد به خلبان که هم موشک رو دور کنه هم فرار
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or