Multi Platform Battlefield 6

5474587458).jpg

نسخه جدید Battlefield (فعلا اسمی نداره) به صورت رسمی معرفی شد .

Battlefield Labs: پروژه‌ای برای ساخت Battlefield آینده با همکاری شما!​

طرفداران Battlefield، آماده باشید! EA یه پروژه خیلی خفن رو معرفی کرده: Battlefield Labs! این پروژه یه بازی جدید نیست، بلکه یه فرصت بی‌نظیره برای شما که مستقیما تو ساخت Battlefield بعدی نقش داشته باشید.

Battlefield Labs چیه و چرا مهمه؟

Battlefield Labs یه برنامه‌ی آزمایشیه که به شما اجازه می‌ده تو مراحل اولیه‌ی ساخت بازی شرکت کنید و با بازخوردهای سازنده‌تون، به بهتر شدن بازی کمک کنید. EA می‌خواد یه Battlefield بسازه که دقیقا همونی باشه که شما می‌خواید، و این پروژه بهترین راه برای رسیدن به این هدفه.

نقش Battlefield Studios

توسعه‌ی این پروژه توسط استودیوهای مختلف EA انجام می‌شه، اما Battlefield Studios نقش مهمی به عنوان هماهنگ‌کننده‌ی این استودیوها و نظارت بر روند کلی پروژه داره. استودیو DICE که سازنده‌ی اصلی سری Battlefield هست، نقش کلیدی تو توسعه‌ی Battlefield Labs ایفا می‌کنه و با تجربه‌ی سال‌ها ساخت بازی‌های Battlefield، دانش و تخصص لازم برای هدایت این پروژه رو بر عهده داره. استودیوهای دیگه مثل Ripple Effect ،Motive و Criterion هم تو این پروژه همکاری می‌کنن.

تو Battlefield Labs چه خبره؟

  • همکاری مستقیم با سازنده‌ها: شما می‌تونید تو مراحل مختلف ساخت بازی نظر بدید و به سازنده‌ها کمک کنید.
  • تجربه‌ی نسخه‌های اولیه: قبل از انتشار بازی اصلی، نسخه‌های اولیه و ناقص بازی رو تجربه کنید و مشکلات و باگ‌ها رو گزارش بدید.
  • محتوای متنوع: Battlefield Labs شامل حالت‌های مختلف بازی، سیستم کلاس‌بندی جدید و ایده‌های خفن دیگه خواهد بود.
  • تیم توسعه‌ی قدرتمند: چهار تا از بهترین استودیوهای EA دارن روی این پروژه کار می‌کنن.
Battlefield Labs چه آینده‌ای داره؟

به نظر میاد Battlefield Labs می‌خواد یه تکونی به دنیای Battlefield بده و با برگشت به ریشه‌ها و ایده‌های جدید، یه تجربه‌ی خیلی خفن و متفاوت رو برامون رقم بزنه. حضور حالت‌های کلاسیک مثل Conquest و Breakthrough و کلی ایده جدید، نشون می‌ده که هم می‌خوان طرفدارای قدیمی رو راضی کنن، هم کلی بازیکن جدید جذب کنن.

حرف آخر

Battlefield Labs با این روش جدید و تمرکز روی همکاری با گیمرها، می‌تونه یه فصل جدید تو تاریخ Battlefield باشه. مطمئناً این پروژه با کلی بازخورد از ما و تجربه خفن سازنده‌ها، تبدیل به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص می‌شه.

تاریخ انتشار:

با توجه به گزارش‌های مالی منتشر شده توسط EA، انتظار می‌رود که این بازی در سال مالی 2026 (که از آوریل 2025 تا مارس 2026 را شامل می‌شود) منتشر شود.

برای ثبت نام در برنامه Battlefield Labs به وبسایت رسمی بازی مراجعه کنید Battlefield – Electronic Arts

1738599614872.png

اولین تیزر گیم پلی :

View attachment shinobi602-1886445580232130953-01-20250203.mp4

Introducing Battlefield Labs​


 
آخرین ویرایش:
تنها اشتباه عمرم اینکه حرف بچه های اینجا رو گوش دادم و بازی رو پیش خرید نکردم ،
الان باید 2 تومن بیشتر بدم تا بازی رو بخرم
میتونستید معادل ارزی بگیرید کنار بزارید البته :-"

ــــــــــــــــــــــــــــــ

1f990aac-42b6-493b-bbdf-a29db0576042.jpg
 
بازی یطور دیوانه واری داره کیف میده! سالها بود همچین لذتی از بازی آنلاین نبرده بودم! ۲۰۴۲ جلوی این واقعا شوخی مسخره ای بود.
صداگذاری گرافیک گیم پلی همه چی در بهترین حالت خودشه! مپای بازی طراحیشون خیلی خوبه و چه تخریب پذیری نابی داره.
 
خب منم دو دست بازی کردم و اول بسم الله افتادیم فایراستورم😎
جت رو هم تست کردم و نسبت به بتا خیلی کنترلش بهتر شده و میشه باهاش آسمون رو قبضه کرد ولی مشکل اینجاست که Air radar هنوزم توی باقالیاس و بود و نبودش چندان تفاوتی نداره و باید با توسل به علم غیب جای هواگرد دشمن رو پیدا کرد🤧😁
مشکل دیگه که ارتباطی با ساختار بازی نداره اینه که دوستان هم تیمی اصلا اسپات کردن بلد نیستن که حداقل بشه از اون بالا بمب ریخت سر تانک و نفرات اسپات شده دشمن 😂
 
من بتا رو نتونستم بازی کنم و اولین باره کلا دارم 6 رو بازی میکنم، واقعا فوق العادست، نسبت به 2042 خیلی گیمپلی و موومنت و گانپلی سنگینتر شده و دیگه اون حس آرکید بودنه رو نمیده اصلا. ttk هم خیلی خوب بود توی این یکی دو مچی که بازی کردم
فکر کنم آخرین شوتر مدرن خوبی که بازی کردم cod mw 2019 بود و بالاخره بعد از 6 سال یه شوتر AAA اومده که بمونه باهامون 8->
بهینه سازی هم واقعا خوبه، روی overkill و رزولوشن 2k بدون DLSS/FG حدودا 100-110 فریم میده که فوق العادست. صداگذاری هم واقعا خوبه، کلی هم پریست و تنظیمات داره واسه ور رفتن که حقیقتا ندیده بودم توی گیم دیگه‌ای همچین توجهی به بخش audio
----
فقط نمیدونم شاید خیلی نتونم با مپای بازی ارتباط بگیرم، زیادی خاورمیانه‌ای و بیابونی به نظر میرسن :D ترجیحم مپای جنگلی و color palette زنده‌تره (چیزی که باعث شد insurgency sandstorm رو باهاش خیلی ارتباط نگیرم همین قضیه بود، با اینکه بهترین گانپلی تاریخ ویدیوگیم رو داره:>)

----
کمپین بازی هم حدودا 5-6 ساعته

 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or