Multi Platform Battlefield 2042

سازنده
Dice
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
2.png

سازنده: DICE
ناشر: EA
پلتفرم: پلتفرم های نسل 8 و 9 و PC
تاریخ انتشار: 22 اکتبر
پس از مدت ها انتظار, عنوان جدیدی از سری محبوب بتلفیلد با نام Battelefiled 2042 معرفی شد, تا تجربه ای تمام آنلاین, به همرا مپ ها و مدهای جدید و کلاسیک به شما ارائه دهد.

آپدیت: پس از لانچ فاجعه و ناامیدی طرفداران, دایس بالاخره بازگشت کلاس های قدیمی سری و جایگزینی اپراتور ه را در سیزن 3 معرفی کرد.


اطلاعات داده شده:

1. KINGSTON رمز نام بازی هست

2. در دنیایی جدید و دگرگون شده قرار داره

3. آمریکا و روسیه در آستانه جنگ قرار دارند که نتیجه اش پرورش جنگ جویانی با تجربه اما آواره است. این جنگ جویان حرفه ای از توانایی های خود استفاده میکنند تا آینده را بسازند
آینده ای که ارزش مبارزه را دارد.

4. Battlefield 2042 شامل 7 نقشه وسیع از شهر سئول تا صحرای مصر به همراه 128 پلیر میشه. هرنقشه براساس محیط طبیعی اش تجربه ای خاص را به همرا داره

5. میانید اسلحه و پجت ها را براساس سلیقه خود شخصی سازی کنید, سگی روباتی را خبر کنید, از قلاب استفاده کرده و لباس بال دار بپوشید

6. بازی شامل Specialist system جدیدی میشه که شامل 10 کلاس خواد شد. هر Specialist توانایی های خاص خودش را دارد

7. بازی شامل سه ادیشن: استاندارد , Gold و Ultimate خواهد شد

8. open beta برای بازی در نظر گرفته شده

9. بازی بخش کمپین نداشته اما المان های داستانی در هر نقشه وجود دارد

 
آخرین ویرایش:
میگم دقیقا این bonus mission چه کوفتی میده؟ :D
ببینید تو این عکسی که گذاشتن ( از چپ به راست) چالش ها قابل انجام دادنه
یعنی اول به شما سه تا چالش 4 امتیازه میده که اگر دوتاش رو انجام بدید , سه چالش 5 امتیازی براتون باز میشه و میتونین انجامشون بدین
بعد از انجام دادن چهار چالش از 6 چالش داده شده - بخش سوم باز میشه (سمت راستی ها) که یکی از اونها 10 امتیاز داره
هر 10 امتیاز هم که خوب یک تییر بتل پس بهتون تعلق میگیره
 
  • Like
Reactions: porfesor
دقیقا مخصوصا اینکه exposure 24/7 فقط 128 نفره س باز قضیه رو بدتر میکنه. من یه دست بازی کردم وسطش پاک کردم بازیو سر همین پرفورمنس بدی که داره. دیگه واقعا خسته شدم.



تازه 2 هفته پیش گفتن پرفورمنس هنوز قابل قبول نیست و ما نمیتونیم تو یه اپدیت درستش کنیم. فکر نمیکنم تا چند ماه دیگه هم درست بشه. 7 ماهه زیاد فرقی نکرده....
و فکر هم نمیکنم درست بشه
گذاشته بودم برای تخفیفات تابستانه استیم بازی رو تهیه کنم با این اوصاف کنسله

به هرحال باید پردازنده های نسل جدید هم فروش بره
بنابراین فکر نمیکنم کلا مشکل اپتیمایز رو حل کنن و اصولا اصلن این رو مشکل بدونن که بخوان حلش کنن !
باز شما که بازی رو دارید توی مپ های 64 نفره اگر که تست میکنید اونجا اوکیه و استاتر نداره ؟ یا فرقی نمیکنه سرور 64 یا 128 نفره باشه ؟
ea همیشه سی یاست های کثیفش رو پیش برده وگرنه پردازنده هایی مثل 6700 درسته که الان نزدیک 10 ساله شدن هستن اما تو بازیهای مشابه و هم سبک یا حتی open world کم نمیاره و مشکلی نداره !
 
و فکر هم نمیکنم درست بشه
گذاشته بودم برای تخفیفات تابستانه استیم بازی رو تهیه کنم با این اوصاف کنسله

به هرحال باید پردازنده های نسل جدید هم فروش بره
بنابراین فکر نمیکنم کلا مشکل اپتیمایز رو حل کنن و اصولا اصلن این رو مشکل بدونن که بخوان حلش کنن !
باز شما که بازی رو دارید توی مپ های 64 نفره اگر که تست میکنید اونجا اوکیه و استاتر نداره ؟ یا فرقی نمیکنه سرور 64 یا 128 نفره باشه ؟
ea همیشه سی یاست های کثیفش رو پیش برده وگرنه پردازنده هایی مثل 6700 درسته که الان نزدیک 10 ساله شدن هستن اما تو بازیهای مشابه و هم سبک یا حتی open world کم نمیاره و مشکلی نداره !
تو 64 قابل بازیه افت فریمش کمتره
یه Input delay کثیفی هم داره که قشنگ گند میزنه به گان فایتا. سر همین من بیشتر با تانک و هلیکوپتر یاد گرفتم بازی کنم
بنظرم یه EA play یه ماهه بگیر تست کن که پولت حروم نشه.
 
اقا صلوات بفرستید :))
امروز شد بالاخره به اروپا وصل بشم مثل بچه ادم ( اگر واقعا اروپا بوده باشه )
چون امروز اومدم 128 کانکوئست سرچ کنم دیدم 1 دقیقه میگذره تازه فایند میکنه میره تو بازی بازم زده 1 از 128 یعنی هیچکی نیست
رفتم تو تنظیمات کنسول روی افلاین کردن کنسول زدم و بعد دوباره کنسول رو آنلاین کردم
تو بازی زد close و retry که من close رو زدم که بیاد بیرون یه جورایی دوباره کانکت بشه
وقتی دوباره رفت تو سرچ کردم توی 5 ثانیه ( شاید کمتر ) پیدا کرد و رفت تو بازی که ai هم بود ولی کم و چند دقیقه بعد از ادامه دادن بازی جوین میشدن پلیر ها انگار و ai نبود دیگه
دقت کنید حتی این کانکوئست مپ جدیده هم سرچ نکردم
یعنی تو مپ های قدیمی بازی 128 پر شد
که خوب جالب بود
مپ hourglass بود و چون مپ بزرگی هست میخواستم اسنایپر بردارم ولی چون مقابلم با موس و کیبورد بازی میکردن نمیشد هیچ گ... بخورم%-(
و بازی رو بستم
 
خب دوستان مپ جدید عالیه یعنی فوق العادس و کلی حال داد ولی زدن کانکوستشو حذف کردن😕حالا که رفتم یکم مپای قبلو بازی کنم اصلا نتونستم و اینکه ۱۱ ماه فقط یک مپ و تا سه ماه اینده سیزن ۲ نمیاد که خیلی بده یعنی ۱۴ ماه با یه مپ درست درمون باید بگذرونیم
 
  • Like
Reactions: VEGETAR
خب دوستان مپ جدید عالیه یعنی فوق العادس و کلی حال داد ولی زدن کانکوستشو حذف کردن😕حالا که رفتم یکم مپای قبلو بازی کنم اصلا نتونستم و اینکه ۱۱ ماه فقط یک مپ و تا سه ماه اینده سیزن ۲ نمیاد که خیلی بده یعنی ۱۴ ماه با یه مپ درست درمون باید بگذرونیم
چجوری 11 و 14 ماه حساب کردین ؟ از لحظه رونمایی بازی ؟
امروز 8 ماه و 14 روزه که بازی عرضه شده (البته بحثی سر کمبود محتوا نیست - این روش محاسبات برام سئوال شد :D )
 
  • Like
Reactions: VEGETAR
چجوری 11 و 14 ماه حساب کردین ؟ از لحظه رونمایی بازی ؟
امروز 8 ماه و 14 روزه که بازی عرضه شده (البته بحثی سر کمبود محتوا نیست - این روش محاسبات برام سئوال شد :D )
ببخشید کلا ۱۱ ماه با سه ماه بعد ۱۴ رو نمیدونم از کجا اوردم واقعا
 
  • Like
Reactions: Pedirahimzadeh
همونطور که احتمالا می دونید , امسال سالگرد 30 سالگی تاسیس استدیو Dice هستش (فرنچایز بتلفیلد 20 ساله خواهد شد) - به همین مناسبت در ماه اکتبر (مهر - آبان) در سه شب و چهار اجرا - در سالن اپرای سوئد مراسمی قراره برگذار بشه که در این مراسم قراره کلی آرتیست دور هم جمع بشن و موسیقی های ارجینالی که طی این سالها توسط این استدیو ساخته شدن رو اجرا کنند (صوتی و تصویری) .
( Battlefield 1, 3, 4 and V, Battlefield 2042, Battlefield: Bad Company 1 and 2, Star Wars™: Battlefront I and II, Mirror's Edge and Mirror’s Edge )


2_1_dice_at_the_opera.jpg

منباب اعلام این گزارش - دوتا مصاحبه نسبتا مهم (کوتاه و بلند) از خانوم ربکا کوتاز منتشر شده که من سعی میکنم هایلات هاشون رو براتون بنویسم (اصل مطلب ها رو هم لینک هاشون رو میزارم براتون)
اول از اینکه خانوم ربکا کوتاز رو برای دوستانی که نمیشناسن معرفی کنم , ایشون شخصی هستن که کمتر از شش ماهه پیش از بخش های مدیریتی یوبیسافت مستقیما به استدیو دایس ملحق شدن و به عنوان مدیر استدیو دایس (دایس سوئد) مشغول به کار هستن . سابقشون رو هم که نگــم! از مدیر انتشار Witcher (2007) گرفته تا مدیر تولید (2008) Alone in the dark , و بخش بزرگی از سمت های مدیریتی در اسسین کرید ها و دیویژنُ استیپُ ... .

132.jpg

تو این مصاحبه ها خانوم کوتاز تماما از شروع ماجراجویی هاش از لحضه ورود به استدیو تا نگاهی به دورنمای فرنچایز صحبت میکنه (مصاحبه کوتاه) :
" من بیش از 20 سال است که در صنعت بازی‌های ویدیویی فعالیت می‌کنم . در تمام این مدت، به عنوان یک سوئدی مغرور، همیشه DICE را از دور تحسین کرده ام. استعدادهای خارق‌العاده در استودیو، همراه با تجربه‌های بازی باورنکردنی که استودیو به بازیکنان ارائه می‌دهد، همیشه مرا شگفت‌زده کرده است. بنابراین، وقتی در اواخر سال گذشته این فرصت برای من پیش آمد تا نقش مدیر کل را بر عهده بگیرم و این استودیو را رهبری کنم، نمی توانستم بیشتر از این هیجان زده باشم. "​
من در زمان سختی به DICE پیوستم. ما به تازگی بازی Battlefield 2042 را عرضه کرده بودیم که انتظارات ما و بازیکنان ما را برآورده نکرده بود . ما آن صداها را بلند و واضح شنیدیم. چیزی که بلافاصله مرا تحت تأثیر قرار داد این بود که تیم‌های ما – علیرغم اینکه از بازخوردها ناامید شده بودند – برای تمرکز روی رسیدگی به مسائل اصلی بازی در سریع‌ترین زمان ممکن (مشکلات گذشته) و همچنین گرفتن تصمیم دشوار برای به تعویق انداختن فصل 1 تا زمانی که بازی را به مقطعی مناسب برسانیم , عمل کردند .​
ما امیدواریم که این تصمیمات بر اساس لذتی که از جامعه خود از بازی Season 1: Zero Hour و Battle Pass می شنویم و می بینیم تأیید شده باشد. این سال ما را آغاز می کند که در آن ما چهار فصل از محتوای جدید را در کنار تکامل و بهبود مداوم بازی که ماه های گذشته در به روز رسانی توسعه خود در مورد آن صحبت کردیم، ارائه خواهیم کرد.​

battlefield-2042-season-1-zero-hour.jpg

اشتیاق من برای ایجاد و به اشتراک گذاری سرگرمی با دیگران واقعاً چیزی است که من را به صنعت بازی سوق داد.​
تمام تیم‌هایی که من بخشی از آنها بوده‌ام و تجربه‌های بازی موفقی را ارائه کرده‌اند، همگی یک چیز مشترک داشتند - اشتیاق.​
و من این را به وفور در بین تمام کسانی که روی Battlefield در DICE، EA Gothenburg، Ripple Effect، استودیوی جدید ما در سیاتل، و در سراسر Electronic Arts کار می‌کنند، دیده‌ام.​
DICE در قلب آینده فرنچایز Battlefield - یکی از بزرگترین فرنچایزهای بازی - قرار دارد و ما برای باز کردن پتانسیل عظیم آن آماده هستیم.​
در درازمدت، با ورود به دهه چهارم خود، چشم انداز بسیار روشنی برای DICE دارم.​
تبدیل شدن به یکی از نیروگاه های FPS در جهان و تبدیل شدن به مقصد نهایی برای سازندگان بازی در سوئد و در سراسر جهان.​
اگر می خواهید به من بپیوندید و بخشی از این سفر شگفت انگیز برای شکل دادن به آینده بتلفیلد باشید، در DICE به ما بپیوندید!​

* این به ما بپیوندید واسه اون دسته از دوستانی که میگن بازی رو بدن به من یک هفته ی یا یک روزه جمعش میکنم :D



اما تو مصاحبه بلند تر که خانوم کوتاز با سایت یورو گیمر انجام داده به نکات خیلی جالب تری اشاره شده . در بخشی از این مصاحبه , مصاحبه کننده سئوال می کند :

  • مصاحبه کننده : به عقب برگردیم به زمانی که در ماه دسامبر به دایس ملحق شدید ، استودیو زمانی که به آن پیوستید چگونه بود؟ زیرا تصور می‌کنم هنگام راه‌اندازی یک بازی بزرگ مانند این , باید بسیار سخت باشد و پس از آن استقبالی را که ممکن بود انتظارش را داشتید دریافت نکنید.

ربکا کوتاز : همه ناامید شدند - جامعه ما، بازیکنان ما و تیم های ما! (منظور خود توسعه دهنده هاست) این تیمی است که سال ها از زندگی خود را برای این بازی سرمایه گذاری کرده است و برای اینکه این بازی هیچ انتظاری را از تیم یا بازیکنان برآورده نکرده بود ، سخت بود. ما رو به جلو حرکت می کنیم و از آن زمان تاکنون کارهای زیادی انجام داده ایم.
اولین کاری که ما انجام دادیم این بود که یک قدم به عقب برداریم و با همه توسعه دهندگانی که در سراسر استودیو کار می کردند صحبت کنیم. بنابراین , EA , Dice Gothenburg , Criterion و ripple effect و ما یک مروری به گذشته انجام دادیم که چه چیزی واقعاً کار کرد، چه چیزی کار نکرد و چه چیزی را باید بر اساس آن بنا کنیم؟ حدود دو ماه طول کشید تا این نوع تحلیل را انجام دهیم و از آن زمان تاکنون تغییراتی در سازمان، ساختار، ابزارها و فرآیندها و ارتباطات در توسعه مشترک ایجاد کرده‌ایم . واقعاً خودمان را مسلح کرده‌ایم تا بتوانیم بازی‌های عالی بسازیم و Battlefield 2042 را دوباره به یک بازی عالی تبدیل کنیم .

12.jpg

  • مصاحبه کننده : دلایل متعددی پشت اتفاقی که برای 2042 در هنگام عرضه افتاد وجود داشت - در تحقیقات شما دلایل مشکلات عرضه آن در مطالعه ای که انجام دادید چه بود؟
ربکا کوتاز : موضوعات زیادی در این مورد وجود دارد. من می‌گویم ابتدا احتمالاً سازمان ، و همچنین فکر می‌کنم تجربه کار از خانه ، شما می‌دانید که تیم‌های زیادی در دو سال گذشته که یک بازی را با هم عرضه کرده‌اند، با مشکلاتی مواجه شده‌اند. کار کردن در خانه متفاوت است، حتی با وجود اینکه این روشی است که ما اکنون با آن کار می کنیم، اما سازگاری با آن زمان می برد. و زمان برد تا بدانیم چگونه با هم خوب کار کنیم.
* دوست دارم این بند رو بکنم تو چشم تام هندرسون که تو یک مطلب خزعبلات طور! چند ماهِ پیش گفت دایس دلیل ناموفق بودن 2042 رو عرضه هیلو میدونه + اون دوستی که برای من اینجا منشن گذاشت مطلبش رو (LOL)

  • مصاحبه کننده : و موارد کلیدی که باید اصلاح می کردید چه بود؟

ربکا کوتاز : خب، اولین چیز این بود که ما چهار رهبر داشتیم که از تیم رهبری رفتند - مدیر کل، مدیر محتوا، رئیس طراحی و تهیه کننده اجرایی. بنابراین من این فرصت را پیدا کردم که یک تیم رهبری جدید در اطراف خود ایجاد کنم که با آنها استودیو را اداره می کنم. این برخی از اعضای تیم رهبری سابق و همچنین برخی از کهنه سربازان میدان نبرد بودند که می‌توانستند مانند لارس گوستاوسون (همین دوستی که محتوای فصل اول رو مدیریت کردن و بیش از 20 ساله که تو دایس مشغول به کار هستن) که مدیر خلاق ما برای استودیو است، تهیه‌کنندگان بزرگی مانند رایان [مک آرتور] و آندریاس [مورل] قدم بردارند.

اولین کاری که انجام دادم این بود که تیم رهبری را به همراه خودم ایجاد کردم که با آن استودیو را اداره می کنیم، و سپس فقط می توانم بگویم، Battlefield 2042 را برای مدیریت زنده تطبیق دادم، زیرا آنها طوری سازماندهی شده بودند که بتوانند یک بازی را برای عرضه عرضه کنند. این تازه شروع سفر است و ما باید سازماندهی کنیم تا بتوانیم مسیر زنده بازی را مدیریت کنیم تا بتوانیم سلامت بازی را برطرف کنیم و همچنان به تولید محتوای عالی و محتوای با کیفیت برای بازیکنان خود ادامه دهیم.

vuiuatrw-1654576529771.jpg

  • مصاحبه کننده : متأسفانه من بخاطر Summer Games Fest غایب بودم، بنابراین نتوانستم فصل یک را در زمان عرضه آن بازی کنم، اما امروز صبح یک نگاه به نقشه جدید داشتم. خیلی خوب پیش رفته است، و گامی در مسیر درست است - اما با این حال، هنوز هم قدم نسبتاً کوچکی به نظر می رسد.

ربکا کوتاز : ما می‌خواستیم ابتدا روی سلامت بازی تمرکز کنیم تا بتوانیم مکانیک‌های اصلی گیم‌پلی و غیره را بهبود بخشیم و بر اساس آن محتوا بسازیم. برخی از بازیکنان گفته اند که محتوای کافی وجود ندارد، اما تمرکز ما واقعاً روی کیفیت محتوا بود. و من واقعاً فکر می‌کنم که به آن رسیدیم - ما بازخورد خوبی از جامعه داریم بنابراین احساس اطمینان می‌کنیم.

  • مصاحبه کننده : شما یک نقشه راه برای آنچه پیش رو دارید نیز دارید. چه مدت پشتیبانی برای سال 2042 برنامه ریزی شده است - برخی حدس و گمان ها وجود داشت و این احساس وجود داشت که تیم ممکن است قبلاً حرکت کرده باشد(منظور به سمت نسخه ی بعدیست). آیا این مورد، چیزی که میخواستید نبود؟

ربکا کوتاز: ما چیزی را برای فصل بعد اعلام نکرده ایم، بنابراین در مرحله بعد خواهد بود. اما فقط برای اینکه تیم ساپورت کننده را بشناسید، ما و تیم Ripple Effect کاملاً در Battlefield 2042 حضور داریم . ما این را مدیون جامعه خود هستیم که به مدت 20 سال ما را دنبال کرده است، ما آن را مدیون بازیکنانمان هستیم و این را مدیون خودمان هستیم. من نمی خواهم در مورد انتقام صحبت کنم زیرا این کلمه بسیار قوی است - اما می دانید که ما نمی توانیم خودمان را ناامید کنیم. و ما نمی توانیم بازیکنانمان را ناامید کنیم. بنابراین تمرکز ما کاملا روی Battlefield 2042 است.
ما چند مرحله را در این فرآیند طی کرده‌ایم، می‌دانید، ما چند پچ ارائه کرده‌ایم و هر پچ برای ما یک برد بود. و بدیهی است که فصل اول برای ما یک برد است. کیفیت وجود دارد و اکنون ما در حال حرکت به جلو هستیم، اما بدانید که ما به طور کامل در پروژه Battlefield 2042 هستیم.

Battlefield-2042-Season-1-begins-in-June-the-Roadmap-with.jpg

  • مصاحبه کننده : پس چند نفر در حال حاضر روی آن کار می کنند؟ و چگونه میتوانیم مقایسه کنیم نفراتی رو که تصورمیکنم برروی کار وجود دارند برای ساپورت های آینده و موارد بعدی بعد از عرضه بازی رو .

ربکا کوتاز: من مطمئنم که شما می دانید که ما هرگز هیچ شماره ای از نفرات را به اشتراک نمی گذاریم! اما می توانید مطمئن باشید که اکثریت، اکثریت بزرگ DICE در حال کار بر روی Battlefield 2042 هستند و ما خواهران و برادران همکارمان را در Ripple Effect داریم که با ما کار می کنند. این تماما نقطه ی تمرکز ماست .

در ادامه ی مصاحبه (خیلی طولانیه خدایی مصاحبه - یعنی بخوام کاملش رو بزارم دو برابر این چیزی که تا الان خوندین باید باز بخونین :D فکر کنم نکات مهم و شایعه هایی که تو این چند ماه دور بازی بودن رو تو این چند سطر بالا پوشش دادم - اما یک بخش کوچیکیش رو هم باز براتون میزارمُ یا علی ) کوتاز به همکاری خود با الکترونیک آرتز و ونس زمپلا اشاره میکنه که بسیار این مشارکت رو سازنده میدونه - اونها به خوبی در بخش های مختلف با هم همکاری میکنن تا علاوه بر پوشش مناسب بازی برای کامپیوتر ها و کنسول ها - پوشش مناسبی رو برای بخش موبایل داشته باشن . راجب به چشم اندازه آینده فرنچایز هم بسیار بسیار خوشبین هستن و یکی از دلایل پیوستن خودش به دایس رو هم همین مورد میدونن , اونها امیدوارن با درسهایی که از اتفاقات گذشته گرفتن و تیم مدیریتی که بالاسر فرنچایز هست - اتفاقات خوشایندی رو طی سالهای آینده داشته باشن .

battlefield-2042-season-1-map-900x506.jpg
در بخش آخر هم میفرماییند که :

  • مصاحبه کننده : و در نهایت به 2042 برگردیم - آیا می توانید آن را به جایی که می خواستید در زمان عرضه باشد برسانید و میدان جنگ بزرگی باشد که همه امیدوار بودیم باشد؟

ربکا کوتاز: ما هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام می‌دهیم و می‌توانم به شما بگویم و این باعث ناراحتی من می‌شود، قلب تیم آنجاست. ما خیلی ناامید شدیم. و ما از اینکه بازیکنان ما ناامید شدند ناامید شدیم. می دانید، بیستمین سالگرد ماست. چگونه می توانید جامعه خود را بعد از 20 سال ناامید کنید . ما اینجا هستیم و فقط می خواهیم آن را به یک تجربه عالی برای بازیکن ها تبدیل کنیم.

+ من فکر میکنم جامعه بازیکن ها بیشتر باید به حرف های ایشون تکیه کنن تا کسی که سه بار درخواست کار به استدیو داده و هر سه بار رد شده! اون نفر آخرم که هیچ کسی تو این صنعت گردن نمیگیرتش , مردک فرسوده! :D (من نمیگم کی راست میگه / کی دروغ) - انتظاری هم از عوام و سایت های خبری نمیشه داشت / اونها صرفا فقط به دنبال مخاطب بیشترن , با تیتر های بزرگ و زرد تر! 2042 رایگان خواهد شد! 2042 دلیل عدم موفقیتش رو هیلو دونسته و سرانجامی مثل انتم در انتظارش خواهد بود! ... . به امید روزهای درخشان برای فرنچایز بتلفیلد و استدیو محبوب . روز و هفته ی های خوبی رو داشته باشید 🌹
 
آخرین ویرایش:
کسی راجع به پر شدن سرورهای لعنتی این بازی نظری نداره ؟؟؟
تازه میبره تو لابی اونجا باید بشینی تا پلیر پیدا کنه !

راهی نیست که فقط به سرورهای 64 نفره جوین بشیم ؟
اون dns اروپا رو هم زدم فرقی نکرد !!!!
 
کسی راجع به پر شدن سرورهای لعنتی این بازی نظری نداره ؟؟؟
تازه میبره تو لابی اونجا باید بشینی تا پلیر پیدا کنه !

راهی نیست که فقط به سرورهای 64 نفره جوین بشیم ؟
اون dns اروپا رو هم زدم فرقی نکرد !!!!
یه راه حل خیلی پیش پا افتاده برای من جواب داد ، با vdsl نمیتونستم به سرور اروپا وصل بشم با همراه اول تست کردم اوکی شد همیشه به اروپا و سرور های اکثرا پر وصل میکنه
 
کسی راجع به پر شدن سرورهای لعنتی این بازی نظری نداره ؟؟؟
تازه میبره تو لابی اونجا باید بشینی تا پلیر پیدا کنه !

راهی نیست که فقط به سرورهای 64 نفره جوین بشیم ؟
اون dns اروپا رو هم زدم فرقی نکرد !!!!
یا باید چیز شکن شیر کنی به اروپا وصل شی یا بعضی اوقات شانسی به اروپا وصل میشه.بعضی وقتام نت رو خاموش روشن یا از بازی بری بیرون دوباره بری داخل به اروپا وصل میشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or