Multi Platform Battlefield 2042

سازنده
Dice
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
2.png

سازنده: DICE
ناشر: EA
پلتفرم: پلتفرم های نسل 8 و 9 و PC
تاریخ انتشار: 22 اکتبر
پس از مدت ها انتظار, عنوان جدیدی از سری محبوب بتلفیلد با نام Battelefiled 2042 معرفی شد, تا تجربه ای تمام آنلاین, به همرا مپ ها و مدهای جدید و کلاسیک به شما ارائه دهد.

آپدیت: پس از لانچ فاجعه و ناامیدی طرفداران, دایس بالاخره بازگشت کلاس های قدیمی سری و جایگزینی اپراتور ه را در سیزن 3 معرفی کرد.


اطلاعات داده شده:

1. KINGSTON رمز نام بازی هست

2. در دنیایی جدید و دگرگون شده قرار داره

3. آمریکا و روسیه در آستانه جنگ قرار دارند که نتیجه اش پرورش جنگ جویانی با تجربه اما آواره است. این جنگ جویان حرفه ای از توانایی های خود استفاده میکنند تا آینده را بسازند
آینده ای که ارزش مبارزه را دارد.

4. Battlefield 2042 شامل 7 نقشه وسیع از شهر سئول تا صحرای مصر به همراه 128 پلیر میشه. هرنقشه براساس محیط طبیعی اش تجربه ای خاص را به همرا داره

5. میانید اسلحه و پجت ها را براساس سلیقه خود شخصی سازی کنید, سگی روباتی را خبر کنید, از قلاب استفاده کرده و لباس بال دار بپوشید

6. بازی شامل Specialist system جدیدی میشه که شامل 10 کلاس خواد شد. هر Specialist توانایی های خاص خودش را دارد

7. بازی شامل سه ادیشن: استاندارد , Gold و Ultimate خواهد شد

8. open beta برای بازی در نظر گرفته شده

9. بازی بخش کمپین نداشته اما المان های داستانی در هر نقشه وجود دارد

 
آخرین ویرایش:
فکر کنم همینکه زدن ۱۲۸ نفره رو پاک کردن واقعا پوینت خیلی خوبیه..
یه مپ قراره اضافه بشه که کلی تعریف کردن ازش امیدوارم چیز تمیزی باشه و تغییرات زیادی هم ک گفتن بازی رو از این فاضلاب بیرون بکشه
 
  • Like
Reactions: ps34
لیست تغییرات مهمی که اعمال شده اضافه شدن کاور تو مپا که خیلی جاها خالین اسلحات پورتالم به مد اصلی انگاری اضاف میشه قیافه اسپلیشتا کمی ویرایش شده و دیالوگا پایانی رند و انمیشنا جدید...

Road map :D
BF-Briefing-Roadmap_4K_v7b.jpg
 
آخرین ویرایش:
لیست تغییرات مهمی که اعمال شده اضافه شدن کاور تو مپا که خیلی جاها خالین اسلحات پورتالم به مد اصلی انگاری اضاف میشه قیافه اسپلیشتا کمی ویرایش شده و دیالوگا پایانی رند و انمیشنا جدید...

Road map :D
View attachment 256047
فکر کن 6 ماه بعد از عرضه بازی تازه رودمپ بدی که از بازی های indie هم کوچیک تره معلوم هم نیست چندبار تاخیر میخوره از اون طرف هم garbage zone که جایگزین کمپین بود رو کنسل کنی انتظار داشته باشی طرفدارا انتقاد نکنن
 
قیافه اسپلیشتا کمی ویرایش شده و دیالوگا پایانی رند و انمیشنا جدید...
حیف که این تغییرات و ریوورک renewal میافته واسه سیزن 2 .ریوورک kaleidscope هم آخر سیزن 1 میاد. خیلی لفتش میدن. میتونن یه CTE بزنن واسه این چیزا. نمیدونم چرا انقدر لجبازن اینا
کاش قشنگ یک سال مثل ادم تاخیر میزدن بازی رو از همون سیزن 2 میدادن

امیدوارم تا cod mw2 میاد اینم قابل بازی بشه ، حداقل بتونیم از جفتشون لذت ببریم
خوش بحالت. منکه هر کاد ی رو گرفتم 1 ماه بیشتر نتونستم بازی کنم. خسته کننده میشه واسم.
 
گانپلیش قشنگ ادمو معتاد میکنه لامصب :)) کاستومایز خفنی هم داره باعث میشه آدم هی دلش بخواد ادامه بده
اره (دقیقا چیزایی که دایس باید کامل از رو mw کپی میکرد) ولی چه فایده وقتی نمیتونی تانک بترکونی و ... :D
 
  • Like
  • Smile
Reactions: ps34 and TeTration
الان کل ۱۲۸ زدن حذف کردن؟برای سیزن یکه یا دو؟
رفیق تو مد برکترو (همونی که آبجکت هارو باید به نوبت کپچر کرد) کلا 128 پلیره بودن رو (فعلا) حذف کردن - اما کانکوئست یا باقی مدهای بازی (بخش پرتال) هم 128 داره / هم 64 ...
بحث هم بیشتر سر این موضوع بود که وقتی میخوان مپ هارو بازطراحی کنن - بتونن تمرکز بیشتری تو تعریف آبجکت های جدید برای درگیری ها و ... داشته باشن

یکی از بزرگترین مشکلات فعلی بازی هم به نظرم کلیت تعریف شده آبجکت ها به نسبت تعداده پلیر هاست - قبلا هم گفتم - ما اصلا و ابدا تو بتلفیلد های 64 نفره کمبود درگیری رو شاهد نبودیم که اینها برداشتن 128 نفره بودن رو به زور به بازی اضافی کردن - با 128 نفره شدن راند ها , بازی رسما تو یک خلع بزرگ گیر میکنه که نه میتونه تمام پتانسیل 128 نفره بودنش رو نشون بده / نه 64 نفره بودن رو ...

با طراحی های جدیدی که فقط منباب مپ ها نشون دادن آدم یکم دلش خوش میشه! اما پیش خودش میگه 7 ماه صبر فقط واسه یک بازطراحی ؟! تازه هر سیزن فقط یک مپ بازطراحی بشه ؟!
تازه بعد هفت ماه برمیگردین میگین تفنگ ها / گجت ها و مپ های پرتال با یک بازنگری در طول زمان مناسب راهی AOW میشن! میگه چون کازمتیک ها و بالانس ها براشون تعریف نشده ساده نیست آوردنشون این سمت... ! اونم چی! کسی این حرف رو میزنه که فرنچایز تاسیس نشده بود تو دایس بوده!! طرف تو 6 ماه نصف بسته الحاقی های بتل 4 رو طراحی کرده بعد اینجا میگه تو طولانی مدت فلانه بیساره ... :D

+ یه پرسش و پاسخی چند روز پیش دیدم یکی از توسعه دهنده ها انجام داده بود (تو توییتر) که میگفت تقریبا همه ی کارمندا دارن رو 2042 کار میکنن! نزدیک به 700 نفر مستقیم و غیر مستقیم!!
اگر آخر ویدئو اخیر استدیو رو دیده باشین اسم چهار یا پنج استدیو بازی سازی رو میاره که تمام تلاششون برای بهبود و آپدیت های 2042 هستش
++ چندتا از توسعه دهنده ها تازه دوشنبه گذشته به محل کارشون برگشتن! تقریبا دو سالِ تمام دورکاری!! چه قوانین عجیبی داره این سوئد / اونا کجان! ما کجائیم ... .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or