Multi Platform Battlefield 2042

سازنده
Dice
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
2.png

سازنده: DICE
ناشر: EA
پلتفرم: پلتفرم های نسل 8 و 9 و PC
تاریخ انتشار: 22 اکتبر
پس از مدت ها انتظار, عنوان جدیدی از سری محبوب بتلفیلد با نام Battelefiled 2042 معرفی شد, تا تجربه ای تمام آنلاین, به همرا مپ ها و مدهای جدید و کلاسیک به شما ارائه دهد.

آپدیت: پس از لانچ فاجعه و ناامیدی طرفداران, دایس بالاخره بازگشت کلاس های قدیمی سری و جایگزینی اپراتور ه را در سیزن 3 معرفی کرد.


اطلاعات داده شده:

1. KINGSTON رمز نام بازی هست

2. در دنیایی جدید و دگرگون شده قرار داره

3. آمریکا و روسیه در آستانه جنگ قرار دارند که نتیجه اش پرورش جنگ جویانی با تجربه اما آواره است. این جنگ جویان حرفه ای از توانایی های خود استفاده میکنند تا آینده را بسازند
آینده ای که ارزش مبارزه را دارد.

4. Battlefield 2042 شامل 7 نقشه وسیع از شهر سئول تا صحرای مصر به همراه 128 پلیر میشه. هرنقشه براساس محیط طبیعی اش تجربه ای خاص را به همرا داره

5. میانید اسلحه و پجت ها را براساس سلیقه خود شخصی سازی کنید, سگی روباتی را خبر کنید, از قلاب استفاده کرده و لباس بال دار بپوشید

6. بازی شامل Specialist system جدیدی میشه که شامل 10 کلاس خواد شد. هر Specialist توانایی های خاص خودش را دارد

7. بازی شامل سه ادیشن: استاندارد , Gold و Ultimate خواهد شد

8. open beta برای بازی در نظر گرفته شده

9. بازی بخش کمپین نداشته اما المان های داستانی در هر نقشه وجود دارد

 
آخرین ویرایش:
منم امشب میرم برای دانلود V
انگار باید گذاشت بتلفیلد ها بیان چندسال بگذره بعد بازی کرد

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
بخدا نسخه ۵ هم همچین مالی نیست
بهترینا نسخه ۳ و ۴ هستن که پلیراش خیلی کمه
بنظرم از همین 2042 حمایت کنیم و بازیش کنیم بهتره تا برگردیم سمت v
 
در ادامه حرفی که زدی اینو اضافه کنم که این اطلاعات نشون میده این موتور فراستبایت در پایه چقدر منسوخ هست چیزی‌ که در‌ مورد UI گفتی احتمالا همون تیم قدیمی بودن که بلد بودن چجوری با این موتور کار کنن و رفتن حالا تیم جدید اصلا نمیدونسته چیکار کنه و همون اتفاق انتم که در bioware افتاده اینجام افتاده که جای تعجب نداره چندین بار دیگه تو این انجمن از این موتور نوشتم که برای مثال تغییر کوچکترین چیزی نیاز به انجام تمامی اعمال انجام شده رو از اول نیاز داره و از اونجایی که این تیم قدیمی افرادی بودن که بلد بودن چجوری با موتور کار کنن و به استودیو های دیگه کمک هم میکردن برای کار با فراستبایت حالا که رفتن میفهمیم این همه باگ و مشکل از کجا نشأت میگیره دقیقا اونایی که بلد بودن با موتور کار کنن دیگه نیستن :D
دقیقا همینطوره که شما بهش اشاره کردین - حالا نه اینکه صفر تا صد استدیو تغییر کرده باشه! حتی تام هندرسون هم همچین چیزی رو ادعا نمیکنه , اما تام قشنگ اشاره میکنه که تیم طراحی UI کاملا عوض میشن و نفرات جدید جایگزینشون میشه . چند شب پیش داشتم برای یکی از دوستان مثال میزدم که وضع بازی در طراحی دقیقا چه طوریه . به این عکس نگاه کنین که رنک پروفایل هاست :

BF2042_Level_74.jpg

همین یک عکس میتونه تمامیت این بازی رو نشون بده . جقدر بی دقت کار شده / چقدر آماتور گونه بوده و چقدر عجیب که یک توسعه دهنده تو یک استدیو AAA همچین خروجی رو برای خودش رقم میزنه . یعنی اگر من میخواستم پدر صاحب کارم (که EA باشه) رو هم در بیارم نمیتونستم اینقدر بی دقت باشم تو طراحی همچین چیز ساده ی . من متاسفانه اصلا اطلاع ندارم که ورودی و خروجی های فراستبایت چقدر میتونن وسیع باشن . اما برام واقعا سئواله که یه ورودی PNG نمیشه به بازی داد که با برنامه Paint درست شده باشه ؟! داریم از یک موتور گرافیکی حرف میزنیم . نه یک نرم افزار سطحی در حد Paint!
یعنی اینقدر وضع بازی خراب بوده که به فیکس کردن این موارد نرسن ؟ یعنی اینقدر فشار برای عرضه ی بازی قبل از تعطیلات کریسمس بوده که یک سری نکات بیسیک از قلم بیوفتن ؟
هیچ کس نمیتونه تایید کنه حرفهای تام هندرسون درست یا غلط هستن , اما باز تو ویدئوش اشاره میکنه که کاسنپت ارتیست های بازی که اواخر سال 2019 وارد استدیو میشن . برای هر مپ یک اتفاق حیرت انگیز مثل انفجار موشک در مپ اربیتال رو ترتیب داده بودن . حالا ما تو کلیت بازی فقط همون اربیتال رو با اون اتفاق میبینیم .
یا مثلا مپ Hourglass چقدر پتانسیل داره که زیباتر و حیرت انگیز تر بشه . این عکس کانسپت آرت رو ازش ببینین :

0ttfkcorfy281.jpg
چقدر با جزئیات تره! چقدر هدف بندی شده تره! چقدر همه چیز پُرتر و زیباتر میتونسته قرار بگیره .
درسته کاسنپت آرت همیشه یک ایده اولیست . اما ایده اولیه شکل میگیره تا بنای اصلی روش قرار بگیره . چیزی که من تو این بازی میبینیم مدیریت غلط تو بالانس منابع و هدف گذاری های اشتباهه . کاملا مشخصه که اگر این بازی 6 ماه تاخیر میخورد خیلی خیلی پخته تر میتونست عمل کنه . همینطور که تو یک ماه گذشته نسبت به روز اول خیلی پیشرفت داشته , اگر منابع مورد نیاز استدیو تامین میشدن و زمان کافی هم در اختیارشون قرار میگرفته خیلی شرایط بهتر میشده . متاسفانه متاسفانه و باز هم متاسفانه , این مورد مدیریت اشتباه فقط تو کمپانی های مثل EA یا اکتیویژن هم نیست . کل صنعت گیم روی این نوار یا موج سوار شدن . حالا یکی نفرت رو به جون میخره و با هزار دوزُ کلک بازیش رو بفروش میرسونه .
یکی میشه سانتامونیکا که بخاطر یک نفر! فقط یک نفر یک سال پروژه رو به عقب میندازه . به جد حرکت سانتامونیکا یکی از عجیبترین اتفاقاتی بود که من تو کل صنعت ویدئو گیم دیدم . مصدومیت یک شخص از لحاض روحی و جسمانی , تمامیت کمپانی سونی رو زیرسئوال برده بود .بعد چی! نیای دلیل این اتفاق رو بگی که باز روحیه اون شخص حفظ بشه ؟! تا خود اون شخص بیاد تو صفحه ی شخصیش اعلام کنه دلیل من بودم ؟! یعنی منِ کاربر هم الان نمیتونم قبول کنم اسمم بخاطر یک شخص خدشه دار شه! چطور سانتامونیکا تونسته! چطور سونی تونسته!
میشه مگه این سطح از اختلاف برای دوتا استدیو که تو رده های بالای این صنعتن ؟ :D
 
دقیقا همینطوره که شما بهش اشاره کردین - حالا نه اینکه صفر تا صد استدیو تغییر کرده باشه! حتی تام هندرسون هم همچین چیزی رو ادعا نمیکنه , اما تام قشنگ اشاره میکنه که تیم طراحی UI کاملا عوض میشن و نفرات جدید جایگزینشون میشه . چند شب پیش داشتم برای یکی از دوستان مثال میزدم که وضع بازی در طراحی دقیقا چه طوریه . به این عکس نگاه کنین که رنک پروفایل هاست :


همین یک عکس میتونه تمامیت این بازی رو نشون بده . جقدر بی دقت کار شده / چقدر آماتور گونه بوده و چقدر عجیب که یک توسعه دهنده تو یک استدیو AAA همچین خروجی رو برای خودش رقم میزنه . یعنی اگر من میخواستم پدر صاحب کارم (که EA باشه) رو هم در بیارم نمیتونستم اینقدر بی دقت باشم تو طراحی همچین چیز ساده ی . من متاسفانه اصلا اطلاع ندارم که ورودی و خروجی های فراستبایت چقدر میتونن وسیع باشن . اما برام واقعا سئواله که یه ورودی PNG نمیشه به بازی داد که با برنامه Paint درست شده باشه ؟! داریم از یک موتور گرافیکی حرف میزنیم . نه یک نرم افزار سطحی در حد Paint!
یعنی اینقدر وضع بازی خراب بوده که به فیکس کردن این موارد نرسن ؟ یعنی اینقدر فشار برای عرضه ی بازی قبل از تعطیلات کریسمس بوده که یک سری نکات بیسیک از قلم بیوفتن ؟
هیچ کس نمیتونه تایید کنه حرفهای تام هندرسون درست یا غلط هستن , اما باز تو ویدئوش اشاره میکنه که کاسنپت ارتیست های بازی که اواخر سال 2019 وارد استدیو میشن . برای هر مپ یک اتفاق حیرت انگیز مثل انفجار موشک در مپ اربیتال رو ترتیب داده بودن . حالا ما تو کلیت بازی فقط همون اربیتال رو با اون اتفاق میبینیم .
یا مثلا مپ Hourglass چقدر پتانسیل داره که زیباتر و حیرت انگیز تر بشه . این عکس کانسپت آرت رو ازش ببینین :

چقدر با جزئیات تره! چقدر هدف بندی شده تره! چقدر همه چیز پُرتر و زیباتر میتونسته قرار بگیره .
درسته کاسنپت آرت همیشه یک ایده اولیست . اما ایده اولیه شکل میگیره تا بنای اصلی روش قرار بگیره . چیزی که من تو این بازی میبینیم مدیریت غلط تو بالانس منابع و هدف گذاری های اشتباهه . کاملا مشخصه که اگر این بازی 6 ماه تاخیر میخورد خیلی خیلی پخته تر میتونست عمل کنه . همینطور که تو یک ماه گذشته نسبت به روز اول خیلی پیشرفت داشته , اگر منابع مورد نیاز استدیو تامین میشدن و زمان کافی هم در اختیارشون قرار میگرفته خیلی شرایط بهتر میشده . متاسفانه متاسفانه و باز هم متاسفانه , این مورد مدیریت اشتباه فقط تو کمپانی های مثل EA یا اکتیویژن هم نیست . کل صنعت گیم روی این نوار یا موج سوار شدن . حالا یکی نفرت رو به جون میخره و با هزار دوزُ کلک بازیش رو بفروش میرسونه .
یکی میشه سانتامونیکا که بخاطر یک نفر! فقط یک نفر یک سال پروژه رو به عقب میندازه . به جد حرکت سانتامونیکا یکی از عجیبترین اتفاقاتی بود که من تو کل صنعت ویدئو گیم دیدم . مصدومیت یک شخص از لحاض روحی و جسمانی , تمامیت کمپانی سونی رو زیرسئوال برده بود .بعد چی! نیای دلیل این اتفاق رو بگی که باز روحیه اون شخص حفظ بشه ؟! تا خود اون شخص بیاد تو صفحه ی شخصیش اعلام کنه دلیل من بودم ؟! یعنی منِ کاربر هم الان نمیتونم قبول کنم اسمم بخاطر یک شخص خدشه دار شه! چطور سانتامونیکا تونسته! چطور سونی تونسته!
میشه مگه این سطح از اختلاف برای دوتا استدیو که تو رده های بالای این صنعتن ؟ :D
وضعیت فراستبایت و کار باهاش بسیار وحشتناک هست و دقیقا هم bioware و هم بازی fifa‌‌ به دلیل این که EA اجبار کرده از این موتور استفاده بشه به مشکلات شدیدی خوردن که کامل معلوم هست لازم به ذکر نیست خود bioware زمان ساخت انتم بارها و بارها درخواست نیرو میدادن که از دایس برای کمک بیان اما چون فیفا هم در دست ساخت بود و تمام نیرو های کمکی از دایس‌ رفته بودن برای کمک به ساخت فیفا این شد که bioware موند با یک موتوری که ساده ترین خروجی‌ها رو حتی ازش نمیتونست بگیره چ فاجعه انتم شکل گرفت.
حالا تنها افرادی که کاملا بلد بودن با فراستبایت کار کنن و خروجی بگیرن تیم قدیم دایس بوده که تعداد خیلی کمی ازشون احتمالا مونده و خود دایس هم با موتور ساخت خودش نمیدونه چیکار کنه :Dالان شما فکر کن یک‌ در داری تو بازی که چپگرد هست شما میخوای اینو راستگرد کنی‌ اگر جزو نخبگان فراستبایت نباشی کلا همه چیزو بزار کنار و از اول طراحی کنی برای همین کار ها زمان بر هست :D الکی نیست همه میرن سمت UE ، انقدر که باهاش راحت هست
 
وضعیت فراستبایت و کار باهاش بسیار وحشتناک هست و دقیقا هم bioware و هم بازی fifa‌‌ به دلیل این که EA اجبار کرده از این موتور استفاده بشه به مشکلات شدیدی خوردن که کامل معلوم هست لازم به ذکر نیست خود bioware زمان ساخت انتم بارها و بارها درخواست نیرو میدادن که از دایس برای کمک بیان اما چون فیفا هم در دست ساخت بود و تمام نیرو های کمکی از دایس‌ رفته بودن برای کمک به ساخت فیفا این شد که bioware موند با یک موتوری که ساده ترین خروجی‌ها رو حتی ازش نمیتونست بگیره چ فاجعه انتم شکل گرفت.
حالا تنها افرادی که کاملا بلد بودن با فراستبایت کار کنن و خروجی بگیرن تیم قدیم دایس بوده که تعداد خیلی کمی ازشون احتمالا مونده و خود دایس هم با موتور ساخت خودش نمیدونه چیکار کنه :Dالان شما فکر کن یک‌ در داری تو بازی که چپگرد هست شما میخوای اینو راستگرد کنی‌ اگر جزو نخبگان فراستبایت نباشی کلا همه چیزو بزار کنار و از اول طراحی کنی برای همین کار ها زمان بر هست :D الکی نیست همه میرن سمت UE ، انقدر که باهاش راحت هست
آفرین - با تمام حرفهاتون موافقم . فقط این رو اضافی کنم که با این شرایط فاجعه باری که هم من میدونم , هم شما , شرایط دور کاری و قرنطینه سوئد رو هم لحاظ کنین!! کشوری که یکی از سفتُ سخت ترین قوانین قرنطینه ی دنیا رو داره . یکی از دوستان ما سوئد زندگی میکنه , پارسال همین زمانها (قبل تعطیلات) رو برامون تعریف میکرد . میگفت من پائین خونم سوپرمارکته , اینقدر قوانین شدیده که نمیتونم برم از پائین برای سال نو نوشیدنی تهیه کنم! :D
اون بَل بشوی ایده پردازی های مدیران بابت در آمد زایی - خروج خیلی از توسعه گرا - شرایط فراستبایت و قرنطینه! قشنگ میتونه یه جهنم رو برای هر کمپانی و توسعه گر بسازه . اونجا دیگه ایران نیست بگی خوب من یه چرخه برای خودم میسازم که سرکار و خونه باشه - اونها با خیلی از آزادی هایی بزرگ شدن که عادت به توی خونه موندن ندارن , باید تفریح باشه - باید سفر باشه - باید دورهمی های دوستانه باشه . قطعا که روند صعودی خودکشی های اروپارو در مدت کرونا خوندین . حالا این مواردی که خوندیم رو بهش اضافی کنین :D اگر این جهنم نیست , پس چیه ؟! (البته برای اونا! نه ما که هرروزمون همینه...)

من تو یک ماه اخیر خیلی از توسعه گرای EA یا Dice رو دیدم که کلی از EA تشکر کردن بابت فشاری که روشون گذاشته نشده . مثلا شیش ماهی میشه که من چند نفر خاصشون رو دنبال میکنم . هیچ کدوم روشون فشارهای مثل کرانچ نبوده (تام هندرسون هم این رو اشاره کرده بود) - قشنگ هر هفته تعطیلاتشون رو داشتن / سفرهاشون رو داشتن و ... . یه چیزی که من اون اوایل عرضه اشاره کردم این بود که EA برای تمام کسایی که روی این بازی کار کردن لوح تقدیر با برچسب دور کاری فرستاده بود .
قشنگ لیبل Made In Home رو بازی به دوش میکشه که خوب , این رو اصلا کاربرها نمیبینن (نباید هم ببینن , این مسائل ربطی به خریدار نداره - خریدار پول یک محصول کامل رو میده - باید به استاندارد ترین حالت و کامل ترین حالتش دسترسی داشته باشه)
به قول یکی از دوستامون کاش میومدن میگفتن بازی در حالت دسترسی زودهنگام قرار داره , آدم سطح توقعاتش رو میاورد در حد Made In Home .
مثلا الان بجای 70 شما 40 بدین . الان مگه بعد 40 روز همین نشده ؟ تو همه ی فروشگاه ها بازی 30 تا 40% آف خورده . اگر کسی انتظار یک بازی کامل رو داره / یک سال دیگه بازی عرضه میشه , اون موقع تهیه کنید که همه چیز پالیش شده تر و کامل تره :D

+ البته اینی که من دارم میگم برای کمپانی های بزرگ دنیا در حد یک رویاست . اصلا نمیشه کمپانی های بزرگ دنیا رو همینقدر ساده با چندتا جمله تجزیه تحلیل کرد . واسه 10$ بالاتر پائین تر خون ملت رو میکنن تو شیشه , این که دیگه اصلا جای بحث نداره :)):Lovestruck:
 
آفرین - با تمام حرفهاتون موافقم . فقط این رو اضافی کنم که با این شرایط فاجعه باری که هم من میدونم , هم شما , شرایط دور کاری و قرنطینه سوئد رو هم لحاظ کنین!! کشوری که یکی از سفتُ سخت ترین قوانین قرنطینه ی دنیا رو داره . یکی از دوستان ما سوئد زندگی میکنه , پارسال همین زمانها (قبل تعطیلات) رو برامون تعریف میکرد . میگفت من پائین خونم سوپرمارکته , اینقدر قوانین شدیده که نمیتونم برم از پائین برای سال نو نوشیدنی تهیه کنم! :D
اون بَل بشوی ایده پردازی های مدیران بابت در آمد زایی - خروج خیلی از توسعه گرا - شرایط فراستبایت و قرنطینه! قشنگ میتونه یه جهنم رو برای هر کمپانی و توسعه گر بسازه . اونجا دیگه ایران نیست بگی خوب من یه چرخه برای خودم میسازم که سرکار و خونه باشه - اونها با خیلی از آزادی هایی بزرگ شدن که عادت به توی خونه موندن ندارن , باید تفریح باشه - باید سفر باشه - باید دورهمی های دوستانه باشه . قطعا که روند صعودی خودکشی های اروپارو در مدت کرونا خوندین . حالا این مواردی که خوندیم رو بهش اضافی کنین :D اگر این جهنم نیست , پس چیه ؟! (البته برای اونا! نه ما که هرروزمون همینه...)

من تو یک ماه اخیر خیلی از توسعه گرای EA یا Dice رو دیدم که کلی از EA تشکر کردن بابت فشاری که روشون گذاشته نشده . مثلا شیش ماهی میشه که من چند نفر خاصشون رو دنبال میکنم . هیچ کدوم روشون فشارهای مثل کرانچ نبوده (تام هندرسون هم این رو اشاره کرده بود) - قشنگ هر هفته تعطیلاتشون رو داشتن / سفرهاشون رو داشتن و ... . یه چیزی که من اون اوایل عرضه اشاره کردم این بود که EA برای تمام کسایی که روی این بازی کار کردن لوح تقدیر با برچسب دور کاری فرستاده بود .
قشنگ لیبل Made In Home رو بازی به دوش میکشه که خوب , این رو اصلا کاربرها نمیبینن (نباید هم ببینن , این مسائل ربطی به خریدار نداره - خریدار پول یک محصول کامل رو میده - باید به استاندارد ترین حالت و کامل ترین حالتش دسترسی داشته باشه)
به قول یکی از دوستامون کاش میومدن میگفتن بازی در حالت دسترسی زودهنگام قرار داره , آدم سطح توقعاتش رو میاورد در حد Made In Home .
مثلا الان بجای 70 شما 40 بدین . الان مگه بعد 40 روز همین نشده ؟ تو همه ی فروشگاه ها بازی 30 تا 40% آف خورده . اگر کسی انتظار یک بازی کامل رو داره / یک سال دیگه بازی عرضه میشه , اون موقع تهیه کنید که همه چیز پالیش شده تر و کامل تره :D

+ البته اینی که من دارم میگم برای کمپانی های بزرگ دنیا در حد یک رویاست . اصلا نمیشه کمپانی های بزرگ دنیا رو همینقدر ساده با چندتا جمله تجزیه تحلیل کرد . واسه 10$ بالاتر پائین تر خون ملت رو میکنن تو شیشه , این که دیگه اصلا جای بحث نداره :)):Lovestruck:
با تمام مشکلات موجود مثل کرونا و قرنطینه و قحطی و دور کاری و تعطیلات رسمی و مناسب های مذهبی یا وضع حمل همسر مدیر پروژه و و.. هزار جور بهانه دیگه
باز هم دلیل نمیشه بازی ناقص بده دست پلیر !

راک استار سر ساخت و توسعه gta v کارمنداشو بعد از اتمام ساعات کاری نگه میداشت نمیزاشت برن خونه
همونجا کنار سیستم میکردشون تو کیسه خواب ! صبح علی الطلوع بعد از نماز صبح دوباره میزاشت شون پشت سیستم ! :D :))
 
آخرین ویرایش:
میگم ایقدر سخته انیمیشن خشاب عوض کردن براشون کل اسلحها یه انیمیشن :|
تو برنامشون هست که کنسولا از نرخ ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کنن کسی میدونه؟
خیر . قبل از عرضه بازی گفتن , اینقدر فشار بابت 128 پلیره کردن بازی رو پردازنده هاست که همچین انتظاری رو نمیشه داشت و برنامه ی فعلا براش ندارن
 
  • Like
Reactions: porfesor
میگم ایقدر سخته انیمیشن خشاب عوض کردن براشون کل اسلحها یه انیمیشن :|
تو برنامشون هست که کنسولا از نرخ ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کنن کسی میدونه؟
اینا هنوز بعد ۳ آپدیت موفق نشدن تعداد تیرهای خشاب رو درست کنن انیمیشن که جای خود داره

 
میگم ایقدر سخته انیمیشن خشاب عوض کردن براشون کل اسلحها یه انیمیشن :|
تو برنامشون هست که کنسولا از نرخ ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کنن کسی میدونه؟
جدی میگی واقعا!!!!خداییش اینا چیکار میکردن تو این چند سال!!
بعد از گندی که نسخه v زد انتظار داشتم این نسخه بترکونه تو همه موارد خیلی امید داشتم به بازی.
 
از خود ۲۰۴۲ قطع امید کنید و تنها چشمتون به پرتال باشه.
شخصا بعد از قضیه سایبر سر اینم خیلی هایپ نداشتم تا پرتال رو دیدم.
که خب پرتال واقعاً عالیه.
مپای خوب دیگه بتل ۴ و ۱ و ۳ بد کمپانی رو بدن شخصاً دیگه ۲۰۴۲ رو بازی نمیکنم.
هازاردزون هم که جکه :)
گرچه تقصیر دایس نمی‌دونم و ندونستم و اون EA لعین مدال رو داغون کرد ، اینم همینطور.
مس افکت و حتی فیفا‌....
 
  • Like
Reactions: VEGETAR
عمق فاجعه رو در این عکس می تونید ببینید اونایی که فکر می کنید بازی فروش خوبی داشته!
هنوز یک ماه نگذشته از ریلیز بازی دقیق تر بگیم 25 روز گذشته و بازی حدود 50% تخفیف خورده در آمازون
واقعا تاسف داره بتلی که ی زمانی بهترین شوتر آنلاین بود (دوران طلایی BF4) به چه روزی افتاده
هر چیزی که بتل بازها دوست داشتن رو خراب کردن واقعا زبان قاصره تو کل این مجموعه دایس و ea ی بتل پلیر واقعی نبوده بگه این چه اشغالیه ساختید!

منی که همیشه بالاترین نسخه بتل رو پیش خرید می کردم 1 ساعت بازی کافی بود که ریفاند بزنم
این بتل اصلا مشکلاتش فنی نیست که بخواد با 4 تا آپدیت حل بشه مسیرو اشتباه رفتن ساختار بازی مشکل داره
حیف واقعا حیف

bf.png
 
من بعد از اپدیت بازی نکرده بودم تا دیشب
که رفتم و اصلا مچ پیدا نمیکنه!!!!!!!!!!!
بریکترو و کانکوعست هیچ ... وایسادم داخل بازی نرفت
از بروزر دو تا مچ خلوت و کاستوم شده پلی دادم زدم بیرون
من نمیدونم دلیلش چیه الان سرورای tlou 1 هم بهتره وضعیتش
چه باید کرد واقعا اعصاب زدم
 
من بعد از اپدیت بازی نکرده بودم تا دیشب
که رفتم و اصلا مچ پیدا نمیکنه!!!!!!!!!!!
بریکترو و کانکوعست هیچ ... وایسادم داخل بازی نرفت
از بروزر دو تا مچ خلوت و کاستوم شده پلی دادم زدم بیرون
من نمیدونم دلیلش چیه الان سرورای tlou 1 هم بهتره وضعیتش
چه باید کرد واقعا اعصاب زدم
من راحت مچ پیدا میکنه ولی با بدبختی به سرور وصل میشه.دقیق بگم یروز درمیون وصل میشه :|
 
  • Like
Reactions: owj

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or