Multi Platform Battlefield 2042

سازنده
Dice
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
2.png

سازنده: DICE
ناشر: EA
پلتفرم: پلتفرم های نسل 8 و 9 و PC
تاریخ انتشار: 22 اکتبر
پس از مدت ها انتظار, عنوان جدیدی از سری محبوب بتلفیلد با نام Battelefiled 2042 معرفی شد, تا تجربه ای تمام آنلاین, به همرا مپ ها و مدهای جدید و کلاسیک به شما ارائه دهد.

آپدیت: پس از لانچ فاجعه و ناامیدی طرفداران, دایس بالاخره بازگشت کلاس های قدیمی سری و جایگزینی اپراتور ه را در سیزن 3 معرفی کرد.


اطلاعات داده شده:

1. KINGSTON رمز نام بازی هست

2. در دنیایی جدید و دگرگون شده قرار داره

3. آمریکا و روسیه در آستانه جنگ قرار دارند که نتیجه اش پرورش جنگ جویانی با تجربه اما آواره است. این جنگ جویان حرفه ای از توانایی های خود استفاده میکنند تا آینده را بسازند
آینده ای که ارزش مبارزه را دارد.

4. Battlefield 2042 شامل 7 نقشه وسیع از شهر سئول تا صحرای مصر به همراه 128 پلیر میشه. هرنقشه براساس محیط طبیعی اش تجربه ای خاص را به همرا داره

5. میانید اسلحه و پجت ها را براساس سلیقه خود شخصی سازی کنید, سگی روباتی را خبر کنید, از قلاب استفاده کرده و لباس بال دار بپوشید

6. بازی شامل Specialist system جدیدی میشه که شامل 10 کلاس خواد شد. هر Specialist توانایی های خاص خودش را دارد

7. بازی شامل سه ادیشن: استاندارد , Gold و Ultimate خواهد شد

8. open beta برای بازی در نظر گرفته شده

9. بازی بخش کمپین نداشته اما المان های داستانی در هر نقشه وجود دارد

 
آخرین ویرایش:
این رنگی که روی HUD گذاشتی برای من یکی خیلی بهتر شده
میشه بگی چجوری عوض کردی؟
آره عزیز چرا که نه :

با رفتن به این بخش میتونین رنگ بندی مد نظرتون رو اعمال کنین (اگر اشتباه نکنم دو قسمت می شد این تنظیمات رو اعمال کرد که یکیش همین آدرسه)
تو بخش ColorBlind هم چندتا رنگ پیش فرض قرار داده شده که میتونید تست کنید / مثلا برای کسانی که مشکل تشخیص رنگ ( نمیدونم اسم واژه دقیقش چیه - ولی به اسم بیماری کوررنگی معروفه) هم دارن گزینه هایی وجود داره که بهتر بتونن تفاوت هارو ببینن . اما من با تست کردن چندتا رنگ تو مانیتورم به این نتیجه رسیدم که این رنگ ها برای من بهترن .

Battlefield™ 2042_20211209092654.jpg
چندتا مشخصات دیگه هم وجود دارن که میتونن به بهتر بازی کردنتون کمک کنن . مثلا زوم کردن مپ - جابجایی دکمه ها ( فکر میکنم روی کنسولها خیلی مهم باشن) یا تغییر در نحوه ی دویدن که با یک ضربه به تاکتیکال رانینگ برسین و ... .
روی سری های قبلی این تنظیمات خیلی بهتر و کامل تر بود , مثلا بخش مپ اینجا واقعا کوچیکه! من رو سری های قبلی 20% صفحم مپ بود , اینجا متاسفانه سایز خود مپ رو نمیشه بزرگ کرد . از UI و رنگ بندی عجیبش هم که نمیشه چیزی گفت .
دیشب ویدئو تام هندرسون رو میدیدم , میگفت تیم طراح UI وسط پروژه گذاشته رفته 8-} از اونجایی هم که کلی نیروی جدید به استدیو تزریق شدن , کسی دقیقا نمیدونسته چطور باید روند قبلی رو با فراستبایت ادامه بده , تا EA تصمیم میگیره از استدیو های دیگش و تجاربشون استفاده کنه . مثلا در یک بازه زمانی 500 توسعه گر رو به تیم اضافی میکنه!
ویدئوی جالبی بود در کل - یک جاییش اشاره میکنه توسعه دهنده ها چون کاملا به صورت ریموت کار میکردن و تماما در قرنطینه بودن - دسترسی به پنج پلتفرم پشتیبانی شده اصلی نداشتن , هر روز مجبور بودن بیلد جدید بازی رو از سرورها دانلود کنن و بشینن کار کنن - مثلا میومدن تو محیط آنلاین کاریشون مطرح میکردن که کسی هست که این مشکل رو روی Ps حل کرده باشه ؟ یا فلان باگ رو دیده باشه و روش برطرف کردنش رو بلد باشه ؟ با این چیزایی که تام هندرسون میگفت خیلی شانس آوردیم که الان بازی اجرا میشه و فاجعه ی مثل انتم رو ندیدیم , وقتی داشتم ویدئو رو میدیدم قشنگ اون گزارش وحشتناک Bioware رو به خاطرم میاوردم . عجب گزارش عجیب و ترسناکی بود! دایس که انگشت کوچیکه Bioware ام حساب نمیشد اون بلا سرش اومد با فراستبایت - اینا که اینهمه نیروی جدید گرفتنُ شرایط قرنطینه رو داشتن ... .

اما چیزی که الان مشخصه اینه که کلیت تیم به روند توسعه خیلی امیدوارن - همه به سختی دارن روی بهتر شدن بازی زمان میزارن و (هی میگن این رو) این تازه شروعه کاره - گویا ما قراره از این به بعد فرنچایز رو با Nopats ها ادامه بدیم . چندروز پیش اشاره کردم که جوری اینها برنامه ریزی کردن که حاظرن برای ایده های جدیدشون اسم بازی تغییر رو تغییر بدن! اسم استدیو رو تغییر بدن! اما دیگه خبری از کلاس بندی ها و فکشن ها نباشه .
مثلا فکر کن 10 سال دیگه منُ شما نشستیم میگیم : وای! این اسپشیالیست جدید رو دیدی تو این فصل به بازی اضافی شده ؟! این نوه عمه ی Angel ِ! یا نمیدونم این یکی پسر عمه ی مادری آیریشه :))
یه تیم خفنم میزارن واسه انیمیشن سازی سری , فالک رو در نقش Vi میبینیم که از پدرخوندش(بوریس) دفاع میکنه=)) خدایا خداوندا خودت فقط از ما مراقبت کن :Lovestruck:
 
اما چیز جالبتر اسم Embark Studios بود . قبلا اتفاقی چند صحنه از تیزرهای تبلیغاتیشون رو تو یوتیوب دیده بودم - یک استدیو تازه تاسیس (2018 ) در سوئد هستن - قشنگ رُخ به رُخ استدیو دایس . تو تعریف از استدیوشون هم خیلی جالب نوشتن :
یک بوم خالی و امکانات بی پایان - جایی که اشتباه کردن اشکالی ندارد - زیرا ما ریسک می کنیم تا همگان به یادگیری ادامه دهیم . یافتن راه های هوشمندانه برای استفاده از فناوری و اتوماسیون ها فقط شروع کار ما خواهد بود . ما در حال کار روی پیشرفت های خود هستیم و با جذب افراد برای خلق بازی های جذاب تر و متنوع تر .
اگر صفحه ی اینستاگرام یا توویترشون رو نگاه کنید تیزرهای جالبی میبینید که واقعا رنگُ بوی نسل بعدی رو دارن
+ اصلا برای همین نکته کل این مطلب رو نوشتم که : در کمال تعجب تو همین یکی دو روز (شاید قبل از TGA - شاید تو خود TGA) رونمایی اولین بازیشون رو خواهند داشت . امیدوارم یک اتفاق بی نظیر رو ازشون ببینیم :Lovestruck:
این هم تریلری که امشب نمایش داده شد (از اعضای اصلی و سابق دایس استدیو ) :



+Only Next Gen
 
سلام چند تا مشکل بازی رو میخوام بگم به دوستان ، بازی اصلا صدا پا نداره ، دو نفر یه متر اونورتر پشت دیوار دارن خیلی سریع حرکت میکنن ولی کوچکترین صداپایی ندارن ، جالب ترش اینه که وقتی داون میشم صدا پا بازی انگار چند برابر میشه یعنی تمام تحرکات اطرافم رو تشخیص میدم ، مشکل لوداوت با این که گفتن برطرف شده ولی من دیروز سه بار بهش برخورد کردم خیلی هم بده ، مچ که شروع میشه شما هیچ تغییری تو لوداوت نمیتونی بدید و تا آخر راند یه جوری انگار قفل میکنه ، حرکت ریوایو کردن از دو جهت مشکل داره ، اول اینکه وقتی در حال ریوایو یه نفر هستید نمیتونید کنسل کنید تا مثلا واکنش سریعی به اطرافتون داشته باشید ولی تو نسخه های قبل اینجوری نبود دوم هم این که از نظر طراحی مشکل داره شوک رو دو متر اونطرف تر روی هوا میزنه در حالی که تو bf5 وقتی آمپول میزدید انقدر دقیق طراحی کرده بودن انگار آمپول میرفت تو بدن کسی که داون شده ، حالا موارد دیگه ای هم بود ولی اینا به نظرم مهم تر بودن
 
  • Like
Reactions: VEGETAR
سلام چند تا مشکل بازی رو میخوام بگم به دوستان ، بازی اصلا صدا پا نداره ، دو نفر یه متر اونورتر پشت دیوار دارن خیلی سریع حرکت میکنن ولی کوچکترین صداپایی ندارن ، جالب ترش اینه که وقتی داون میشم صدا پا بازی انگار چند برابر میشه یعنی تمام تحرکات اطرافم رو تشخیص میدم ، مشکل لوداوت با این که گفتن برطرف شده ولی من دیروز سه بار بهش برخورد کردم خیلی هم بده ، مچ که شروع میشه شما هیچ تغییری تو لوداوت نمیتونی بدید و تا آخر راند یه جوری انگار قفل میکنه ، حرکت ریوایو کردن از دو جهت مشکل داره ، اول اینکه وقتی در حال ریوایو یه نفر هستید نمیتونید کنسل کنید تا مثلا واکنش سریعی به اطرافتون داشته باشید ولی تو نسخه های قبل اینجوری نبود دوم هم این که از نظر طراحی مشکل داره شوک رو دو متر اونطرف تر روی هوا میزنه در حالی که تو bf5 وقتی آمپول میزدید انقدر دقیق طراحی کرده بودن انگار آمپول میرفت تو بدن کسی که داون شده ، حالا موارد دیگه ای هم بود ولی اینا به نظرم مهم تر بودن
مشکل صدا پا برای من وجود نداره و همه صدا پا ها کاملا واضح هست با مشکلات باگ طور هم تاحالا اصلا بر نخوردم
 
سلام چند تا مشکل بازی رو میخوام بگم به دوستان ، بازی اصلا صدا پا نداره ، دو نفر یه متر اونورتر پشت دیوار دارن خیلی سریع حرکت میکنن ولی کوچکترین صداپایی ندارن ، جالب ترش اینه که وقتی داون میشم صدا پا بازی انگار چند برابر میشه یعنی تمام تحرکات اطرافم رو تشخیص میدم ، مشکل لوداوت با این که گفتن برطرف شده ولی من دیروز سه بار بهش برخورد کردم خیلی هم بده ، مچ که شروع میشه شما هیچ تغییری تو لوداوت نمیتونی بدید و تا آخر راند یه جوری انگار قفل میکنه ، حرکت ریوایو کردن از دو جهت مشکل داره ، اول اینکه وقتی در حال ریوایو یه نفر هستید نمیتونید کنسل کنید تا مثلا واکنش سریعی به اطرافتون داشته باشید ولی تو نسخه های قبل اینجوری نبود دوم هم این که از نظر طراحی مشکل داره شوک رو دو متر اونطرف تر روی هوا میزنه در حالی که تو bf5 وقتی آمپول میزدید انقدر دقیق طراحی کرده بودن انگار آمپول میرفت تو بدن کسی که داون شده ، حالا موارد دیگه ای هم بود ولی اینا به نظرم مهم تر بودن
من برعکس تو فرفرت صدا پا میاد اصلا نمیدونم کدوم طرفو بزنم بس زیادن
 
  • Like
Reactions: RaminZero21
سلام چند تا مشکل بازی رو میخوام بگم به دوستان ، بازی اصلا صدا پا نداره ، دو نفر یه متر اونورتر پشت دیوار دارن خیلی سریع حرکت میکنن ولی کوچکترین صداپایی ندارن ، جالب ترش اینه که وقتی داون میشم صدا پا بازی انگار چند برابر میشه یعنی تمام تحرکات اطرافم رو تشخیص میدم ، مشکل لوداوت با این که گفتن برطرف شده ولی من دیروز سه بار بهش برخورد کردم خیلی هم بده ، مچ که شروع میشه شما هیچ تغییری تو لوداوت نمیتونی بدید و تا آخر راند یه جوری انگار قفل میکنه ، حرکت ریوایو کردن از دو جهت مشکل داره ، اول اینکه وقتی در حال ریوایو یه نفر هستید نمیتونید کنسل کنید تا مثلا واکنش سریعی به اطرافتون داشته باشید ولی تو نسخه های قبل اینجوری نبود دوم هم این که از نظر طراحی مشکل داره شوک رو دو متر اونطرف تر روی هوا میزنه در حالی که تو bf5 وقتی آمپول میزدید انقدر دقیق طراحی کرده بودن انگار آمپول میرفت تو بدن کسی که داون شده ، حالا موارد دیگه ای هم بود ولی اینا به نظرم مهم تر بودن
اون مشکل دوم رو که لوداوت رو فکر کنم توی توئیتر بود نوشته بودن که با اپدیت بعدی قطعا حل میشه. یکی رجیستر نشدن تیر ها یکی همین. یعنی این دو مورد تو اپدیت بعدی دیگه کامل مشکلشون حل میشه اگر هنوز برای کسی پا برجا باشه
اون ماجرا رو هوا زدن هم دیگه کلا مثل BFV نیست دیگه. مثل BF4 شده که همینطور بزنی بره.
-------------------------
الان دیدم بازی 33 درصد تخفیف خورده روی PC روی کنسول هم دیروز روی Xbox فکر کنم 30 درصد تخفیف خورد.
 
  • Like
Reactions: RaminZero21
مشکل صدا پا برای من وجود نداره و همه صدا پا ها کاملا واضح هست با مشکلات باگ طور هم تاحالا اصلا بر نخوردم
من برعکس تو فرفرت صدا پا میاد اصلا نمیدونم کدوم طرفو بزنم بس زیادن
عجیبه من که مشکل دارم ، با هدست هم بازی میکنم صداشم تقریبا تا آخره !!!
اون مشکل دوم رو که لوداوت رو فکر کنم توی توئیتر بود نوشته بودن که با اپدیت بعدی قطعا حل میشه. یکی رجیستر نشدن تیر ها یکی همین. یعنی این دو مورد تو اپدیت بعدی دیگه کامل مشکلشون حل میشه اگر هنوز برای کسی پا برجا باشه
اون ماجرا رو هوا زدن هم دیگه کلا مثل BFV نیست دیگه. مثل BF4 شده که همینطور بزنی بره.
-------------------------
الان دیدم بازی 33 درصد تخفیف خورده روی PC روی کنسول هم دیروز روی Xbox فکر کنم 30 درصد تخفیف خورد.
آهان امیدوارم تو آپدیت بعدی دیگه کاملا برطرف بشه
 
  • Like
Reactions: Assassin's Creed
تعداد پلیر های BFV توی استیم در شرف اینه از BF2042 بیشتر شه :| این چند وقت بعضی از ساعات روز حتی با کراس پلی هم بریکترو پیدا نمیشه

منم امشب میرم برای دانلود V
انگار باید گذاشت بتلفیلد ها بیان چندسال بگذره بعد بازی کرد

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: VEGETAR
آره عزیز چرا که نه :

با رفتن به این بخش میتونین رنگ بندی مد نظرتون رو اعمال کنین (اگر اشتباه نکنم دو قسمت می شد این تنظیمات رو اعمال کرد که یکیش همین آدرسه)
تو بخش ColorBlind هم چندتا رنگ پیش فرض قرار داده شده که میتونید تست کنید / مثلا برای کسانی که مشکل تشخیص رنگ ( نمیدونم اسم واژه دقیقش چیه - ولی به اسم بیماری کوررنگی معروفه) هم دارن گزینه هایی وجود داره که بهتر بتونن تفاوت هارو ببینن . اما من با تست کردن چندتا رنگ تو مانیتورم به این نتیجه رسیدم که این رنگ ها برای من بهترن .

چندتا مشخصات دیگه هم وجود دارن که میتونن به بهتر بازی کردنتون کمک کنن . مثلا زوم کردن مپ - جابجایی دکمه ها ( فکر میکنم روی کنسولها خیلی مهم باشن) یا تغییر در نحوه ی دویدن که با یک ضربه به تاکتیکال رانینگ برسین و ... .
روی سری های قبلی این تنظیمات خیلی بهتر و کامل تر بود , مثلا بخش مپ اینجا واقعا کوچیکه! من رو سری های قبلی 20% صفحم مپ بود , اینجا متاسفانه سایز خود مپ رو نمیشه بزرگ کرد . از UI و رنگ بندی عجیبش هم که نمیشه چیزی گفت .
دیشب ویدئو تام هندرسون رو میدیدم , میگفت تیم طراح UI وسط پروژه گذاشته رفته 8-} از اونجایی هم که کلی نیروی جدید به استدیو تزریق شدن , کسی دقیقا نمیدونسته چطور باید روند قبلی رو با فراستبایت ادامه بده , تا EA تصمیم میگیره از استدیو های دیگش و تجاربشون استفاده کنه . مثلا در یک بازه زمانی 500 توسعه گر رو به تیم اضافی میکنه!
ویدئوی جالبی بود در کل - یک جاییش اشاره میکنه توسعه دهنده ها چون کاملا به صورت ریموت کار میکردن و تماما در قرنطینه بودن - دسترسی به پنج پلتفرم پشتیبانی شده اصلی نداشتن , هر روز مجبور بودن بیلد جدید بازی رو از سرورها دانلود کنن و بشینن کار کنن - مثلا میومدن تو محیط آنلاین کاریشون مطرح میکردن که کسی هست که این مشکل رو روی Ps حل کرده باشه ؟ یا فلان باگ رو دیده باشه و روش برطرف کردنش رو بلد باشه ؟ با این چیزایی که تام هندرسون میگفت خیلی شانس آوردیم که الان بازی اجرا میشه و فاجعه ی مثل انتم رو ندیدیم , وقتی داشتم ویدئو رو میدیدم قشنگ اون گزارش وحشتناک Bioware رو به خاطرم میاوردم . عجب گزارش عجیب و ترسناکی بود! دایس که انگشت کوچیکه Bioware ام حساب نمیشد اون بلا سرش اومد با فراستبایت - اینا که اینهمه نیروی جدید گرفتنُ شرایط قرنطینه رو داشتن ... .

اما چیزی که الان مشخصه اینه که کلیت تیم به روند توسعه خیلی امیدوارن - همه به سختی دارن روی بهتر شدن بازی زمان میزارن و (هی میگن این رو) این تازه شروعه کاره - گویا ما قراره از این به بعد فرنچایز رو با Nopats ها ادامه بدیم . چندروز پیش اشاره کردم که جوری اینها برنامه ریزی کردن که حاظرن برای ایده های جدیدشون اسم بازی تغییر رو تغییر بدن! اسم استدیو رو تغییر بدن! اما دیگه خبری از کلاس بندی ها و فکشن ها نباشه .
مثلا فکر کن 10 سال دیگه منُ شما نشستیم میگیم : وای! این اسپشیالیست جدید رو دیدی تو این فصل به بازی اضافی شده ؟! این نوه عمه ی Angel ِ! یا نمیدونم این یکی پسر عمه ی مادری آیریشه :))
یه تیم خفنم میزارن واسه انیمیشن سازی سری , فالک رو در نقش Vi میبینیم که از پدرخوندش(بوریس) دفاع میکنه=)) خدایا خداوندا خودت فقط از ما مراقبت کن :Lovestruck:
در ادامه حرفی که زدی اینو اضافه کنم که این اطلاعات نشون میده این موتور فراستبایت در پایه چقدر منسوخ هست چیزی‌ که در‌ مورد UI گفتی احتمالا همون تیم قدیمی بودن که بلد بودن چجوری با این موتور کار کنن و رفتن حالا تیم جدید اصلا نمیدونسته چیکار کنه و همون اتفاق انتم که در bioware افتاده اینجام افتاده که جای تعجب نداره چندین بار دیگه تو این انجمن از این موتور نوشتم که برای مثال تغییر کوچکترین چیزی نیاز به انجام تمامی اعمال انجام شده رو از اول نیاز داره و از اونجایی که این تیم قدیمی افرادی بودن که بلد بودن چجوری با موتور کار کنن و به استودیو های دیگه کمک هم میکردن برای کار با فراستبایت حالا که رفتن میفهمیم این همه باگ و مشکل از کجا نشأت میگیره دقیقا اونایی که بلد بودن با موتور کار کنن دیگه نیستن :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or