Multi Platform Battlefield 2042

سازنده
Dice
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
2.png

سازنده: DICE
ناشر: EA
پلتفرم: پلتفرم های نسل 8 و 9 و PC
تاریخ انتشار: 22 اکتبر
پس از مدت ها انتظار, عنوان جدیدی از سری محبوب بتلفیلد با نام Battelefiled 2042 معرفی شد, تا تجربه ای تمام آنلاین, به همرا مپ ها و مدهای جدید و کلاسیک به شما ارائه دهد.

آپدیت: پس از لانچ فاجعه و ناامیدی طرفداران, دایس بالاخره بازگشت کلاس های قدیمی سری و جایگزینی اپراتور ه را در سیزن 3 معرفی کرد.


اطلاعات داده شده:

1. KINGSTON رمز نام بازی هست

2. در دنیایی جدید و دگرگون شده قرار داره

3. آمریکا و روسیه در آستانه جنگ قرار دارند که نتیجه اش پرورش جنگ جویانی با تجربه اما آواره است. این جنگ جویان حرفه ای از توانایی های خود استفاده میکنند تا آینده را بسازند
آینده ای که ارزش مبارزه را دارد.

4. Battlefield 2042 شامل 7 نقشه وسیع از شهر سئول تا صحرای مصر به همراه 128 پلیر میشه. هرنقشه براساس محیط طبیعی اش تجربه ای خاص را به همرا داره

5. میانید اسلحه و پجت ها را براساس سلیقه خود شخصی سازی کنید, سگی روباتی را خبر کنید, از قلاب استفاده کرده و لباس بال دار بپوشید

6. بازی شامل Specialist system جدیدی میشه که شامل 10 کلاس خواد شد. هر Specialist توانایی های خاص خودش را دارد

7. بازی شامل سه ادیشن: استاندارد , Gold و Ultimate خواهد شد

8. open beta برای بازی در نظر گرفته شده

9. بازی بخش کمپین نداشته اما المان های داستانی در هر نقشه وجود دارد

 
آخرین ویرایش:
شما این همه پری اردر کرده بودید ! :|

صبح اومدم برم تو بازی از استیم بازی رو اجرا کردم اوریجین باز شد اررور داد
گفتم میرم روی همون اوریجین نصبش میکنم رفتم از فولدر استیم کپی کردم تو فولدر اوریجین طبق روال همیشگی بستم باز کردم اوریجین کل دیتا رو شناخت دوباره از اول شروع به دانلود کرد :-&~X(:-w
منم زدم پاکش کردم نگو محتویات فولدر استیم رو پاک کردم :| الان دوباره باید دانلود بشه .

بلاخره الان میشه پلی داد یا فعلا فقط مختص ارلی اکسس دارهاست !؟

مدیونی اگر فکر کنی چیزی از دست دادی !‌
 
دوستان کسی اینجا بتا رو روی کنسول های نسل قبل بازی کرده؟! از لحاظ فریم دهی و پروفورمنس چطوره؟ و اینکه سایز مپ رو کوچیکتر کردن برای نسل قبل یا نه؟
 
دقیقا شرایط BF4 رو توی لانچ داره. گیمپلی خیلی خوب اما پر از باگ و پرفورمنس بد.گرافیک هم در حد همون BF5 هست به واقع.انمیشن ها هم خوب نیست و خیلی آدمو یاد BF4 میندازه از این نظر
باید دید چه میکنن تا لانچ بازی
 
خوب ما هم اومدیم که بعد از حدودا 7 ساعت پلی دادن نظر شخصیمون رو راجب به بازی بگیم . پیشاپیش دمتون گرم که صبوری میکنید و متن رو میخونید :Rose:

من هم با بعضی از دوستان هم نظر و با بعضی ها مخالفم . با اینکه فکر میکنم هنوز برای سنجش دقیق تر از مکانیزم های بازی (کلا هسته ی گیم پلی برای من خیلی جدید بود!) زمان بیشتری باید گذاشت (حتی با اینکه بازی واقعا با بیلد بتا عرضه شده!) اما میخوام بگم که با بازی ارتباط گرفتم و از خرید و پولی که دادم فعلا راضی ام :Lovestruck:

++ تمام عکس ها توسط خودم بر روی کنسول پلی استیشن 5 گرفته شده , FOV 70

1.jpg
"آخ که این اتمسفر رو حتی توی اسنایپر الایت هم ندیدم!"

واقعا اگر کسی بخواد نکات ریز بازی رو مو به مو نسبت به بتلفید های قدیم بیان کنه , شاید ساعت ها بتونه راجب به بازی براتون صحبت کنه ,
اتفاقی که من شخصا بعد از عرضه ی بتلفید V ندیدم و خیلی از اتفاقاته V , به نظر من ورژنی بهتر یا بدتر از بتلفید 1 بود
اما اینجا واقعا شما همه چیز رو برای اولین بار طعمش رو می چشید و حس اینکه بازی از ستون های اولیه خودش , برای این بازی ساخته شده رو حس می کنید

3.jpg
"RTX ON "

من سعی کردم تو سه ماهه گذشته یکباره دیگه نسخه های قدیمی تر بازی رو تجربه کنم , چه بخش مولتی پلیر , چه بخش داستانی
فقط برای اینکه وقتی امروز این بازی رو انجام میدم متوجه شم بازی بیشتر داره به کدوم سمت میره ؟ بتلفید 3 ؟ بتلفید 4 ؟ هاردلاین یا وان...
از نظر من , بازی حتی توی این بیلد هم نشون میده که دولوپرها تمام تلاششون رو انجام دادن تا از نسخه های گذشته این فرنچایز فاصله بگیرن و در این حال به فن بیس بازی , تعهد داشته باشن
از طراحی محیط ها , رنگ بندی ها , بافت ها , هسته ی گان پلی و ...
بدون شک که این بازی , مسیر جدیدی رو برای هرکاربری تو سری بازی های بتلفید میسازه که قبلا شاهدش نبوده
حالا این میتونه نسبت به سلیقه شما جذاب یا دلسرد کننده باشه , اما خواهش میکنم باور کنین این بازی تماما یک ساختاره متفاوته! B-)

نکات مثبت چشم نوازی رو (اینجا کاملا بحث سلیقه هستش) مثل سرعت بالاتر , شوتینگ سریعتر و محیط های شلوغُ پر از اتفاق رو میشه در هر یا بیشتر لحظهات بازی دید
بله , سکتورهایی در طول زمان یک راند وجود دارند که شما هیچ زدوخوردی رو در اون منطقه نمیبینین

اما دلیلش واقعا براتون مشخص نیست ؟ نه! از نظر من بزرگی مپ دلیل این اتفاق نیست
لطفا یادتون باشه که که دلیل بزرگی مپ فقط وجوده 128 پلیر در مپه! نه اینکه بازیکن ها پخش باشن تا فشاری به سخت افزار وارد نشه...
کم دیدیم آبجکت های سوتُ کور تو مد کانکوئست تو بتلفید 4 ؟ کم دیدین مکان های خالی از هرگونه تحرکی تو مد کانکوئست در بتلفید 1 یا V ?
مگه غیر از اینه که تو مد کانکوئست یک موج راه میوفته و همه دنبال کو... هم میدوئن ؟ یه موج از یک سمت میره ! و موج تیم حریف از یک سمت دیگه دنبال کپچره خالی
لطفا به سکوتِ مد کانکوئست تو تمام بازی های آنلاین و ورژن های قبلی بتلفید فکر کنید
و بعد لطفا به مُد فرانتلاین فکر کنید! لطفا به مُد گرند آپریشن فکر کنید! و لطفا این مپ رو در مد بِرکترو ببینید!!

4.jpg
"به جرات میتونم بگم این تونل رو تو 4 ساعت اولیه بازی اصلا ندیده بودم! تونلی که به نظرم وقتی تمام بازی کن ها یادش بگیرن! رودی از خون درش روی میگیره"

باز هم من فکر میکنم این برمیگرده به گُم و گیج بودن پلیرها نسبت به این ساختار جدید , ساختار جدید مپ + ساختار جدید گجت ها + ساختار جدید شوتینگ و جالب بود برام که هرچی از زمان بازی گذشت من درگیری بیشتری رو در آبجکت ها دیدم
درگیری های متمرکز تر , شلوغ تر و دلنشینانه تر
تو راند آخر واقعا دیگه نمیشد 10 ثانیه تو یک آبجکت زنده موند! ریسپاون می شدی یه تیر میخورد تو مغزت :))

2.jpg
"وزش باد تو تک تک قدم های پلیر حس میشه , اینجا جائیه که شما کاملا آرامش رو حس میکنید"

درسته , در ساعت های اولیه واقعا HUD شلوغ به نظر میاد , اما به شخصه بعد از چند ساعت بازی کردن و عادت چشم
در هر لحظه ی از بازی به تمام بخش ها نیاز داشتم , حتی اون لیست سفیده بالای مپ! واقعا چشمم ازش نمیوفتاد , همش دنبال این بودم AI کشتتم ؟ من AI رو کشتم ؟ چقدر AI در بازیه یا ...


5.jpg
"اوف! اوفف!! "

چند نکته رو هم سریعا بگم و مطلب رو ببندم
1 - تو تقریبا 7 ساعت بازیم , فقط 3 راند راکت ترکید
خیلی جالبه (امیدوارم اشتباه متوجه نشده باشم) , نسبت به امتیازات بازی , اتفاقاته پیرامونه راکت شکل میگیره / هرچی تیم روسیه جلو تر باشه , به شلیک مرگبار راکت نزدیکتر میشیم , برعکسش اگر تیم آمریکا جلوتر باشه راکت آرومتر میگیره
و متاسفانه آشوب اصلی رو که وجود گردباد در مپ باشه و همزمان راکت هم بترکه فقط دو بار دیدم
اینقدر نفسگیر و خارقالعاده بود که یادم رفت اسکرین بگیرم , حتما حتما رفقا سعی کنین این صحنه رو ببینید! واقعا همه ی پلیر ها برمیگردن سمت این اتفاق و با دهانی باز لحظات رو ثبت میکنن(مثل تریلر ها)
2 - بات های بازی فازشون مشخص نبود , یک جایی از بازی خیلی تخیلی از هلیکوپتر پریدن پائین و مارو هدشات کردن
یک جایی از بازی تو پنج قدمیم شروع کرده بود کیک بوکسینگ تمرین کردن! :)) پاشو مرد , اسلحتو بگیر دستت...
3 - متاسفانه روی پلی استیشن 5 مچ میکینگ بازی مشکل داره , یکبار با پینگ 90 جوین میشین , یکبار 120 , یکبار 230 و یکبار +400!
البته به لطف نسخه ی آپتیماز شده نسل 9 , برگشت به منوی بازی + سرچ کردن و وارد سرور بعدی شدن , مجموعا زیر 1 دقیقه انجام میشه
+ امیدوارم سرور بروزر در روز عرضه بازی وجود داشته باشه تا بهترین گزینه رو خودمون انتخاب کنیم
4 - دوست داشتم موسیقی هایی که قبلا نظرم رو راجب بهشون گفتم , بیشتر در بک گراند بازی بشنوم . موسیقی ها میتونه اتمسفر بازی رو برای من به بالاترین حد ممکنش برسونه
5 - دیالوگ ها عالیه! قشنگ معلومه این بازی تو این زمینه سعی کرده Apex دنیای خودش باشه . مخصوصا لحظه ی که با یک جیپ از یک بلندی می پرید! همه یه یووهو جانانه میکشن!:))
7 - بازی بعضی جاها افت فریم زیاد و چشمک زدن کلی صفحه رو داره
8 - چیزی از اسکور برد بازی نفهمیدم / فقط دیدم مجموع کیل ها و کشته شدن های اسکواد رو میبینیم
فول مپ کو ؟ کلیدش یا دکمش چیه ؟
دیستنس اسنایپر رایفل کو ؟ چرا نمیشه عوضش کرد ؟ حتی تک تیر یا اتومات کردن گان هارو هم نتونستم پیدا کنم
چرا اینقدر کاستومایز کنترلر محدوده!؟ نمیشه اسلاید رو روی R3 ست کرد , نارنجک ها رفته فلش بالا!! و سیستم پلاس اومده L1! نباید برعکس می شد ؟
تو تنظیمات صدای هیت مارک بازی نوشته : 1-دیفالت 2- بتلفید 1! اما نمیشه عوضش کرد ؟! Wtf ?!

9 - و آخرین مورد هم بزرگترین نا امیدی من تا به این لحظه بوده .
بحث ریوایو کردن من رو دقیقا یاد سیستم لوت کردنه افتضاحِ فایراستورم میندازه! میری بالاسر جنازه میگه مربع رو بزن برای ریوایو / 100 بار هم که مربع رو بزنی / 100 بار تفنگ هارو عوض میکنه!
برای بار 101 ام هم که بلاخره خانوم مارا دستگاه شاک ویووش رو درمیاره! ما انیمیشن شارژ کردنُ زدنُ ... میبینیم که این اصلا خوب نیست
حتی اون دارتش هم خوب نیست! مدیک پک 100 لول بهتر از اون دارته و عملا دارت بلا استفاده ترین گجت بازیه!
واقعا باید بالانس بیشتری رو برای کلاس مدیک انجام بدن تا پلیرها بیشتر به ریوایو هم تیمی هاشون فکر کنن
...
نکات مثبت و منفی تاثیر گذار تو بازی واقعا زیاده , حتما تو روزهای آینده بیشتر دلایلش رو می سنجم و یک تحلیل دقیقتر رو میگم


6.jpg
"لحظه بالا رفتن از کابل هایی که شمارو به برجک ها میرسونه"​
 
آخرین ویرایش:
دمیج گان های dmr و اسنایپر به نظرم زیادی پایینه با توجه به سرعت بالای پلیر ها، سرعت تیر و بولت دراپ اسنایپر هم آنبالانسه، طوری که باید جای 2 ثانیه بعد طرف رو حدس بزنید. هیت باکس هم فکر کنم یه مقدار مشکل داشته باشه، توی بتل های قبلی 2-3 میلی متر اونطرف تر رو هم میزدی هدشات میشد ولی اینجا قشنگ تیر از داخل کله طرف رد میشه. شایدم اینکارو کردن که کلوز کامبت بیشتر شه و هر کسی یه گوشه مپ دراز نکشه فقط وان شات کنه
راجع به کاستومایز گان ها هم کاش سیستم نهاییش اینطوری باشه که 2-3 تا اتچمنت بشه انتخاب کرد برا داخل بازی که همون لحظه عوض میکنی(اسم سیستمشو نمیدونم، quick customize مثلا D: ). چون این تعداد اتچمنت که خلاصه میشه به 3 تا اسکوپ و 2 تا اندربرل واقعا کمه
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or