Multi Platform Battlefield 2042

سازنده
Dice
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
2.png

سازنده: DICE
ناشر: EA
پلتفرم: پلتفرم های نسل 8 و 9 و PC
تاریخ انتشار: 22 اکتبر
پس از مدت ها انتظار, عنوان جدیدی از سری محبوب بتلفیلد با نام Battelefiled 2042 معرفی شد, تا تجربه ای تمام آنلاین, به همرا مپ ها و مدهای جدید و کلاسیک به شما ارائه دهد.

آپدیت: پس از لانچ فاجعه و ناامیدی طرفداران, دایس بالاخره بازگشت کلاس های قدیمی سری و جایگزینی اپراتور ه را در سیزن 3 معرفی کرد.


اطلاعات داده شده:

1. KINGSTON رمز نام بازی هست

2. در دنیایی جدید و دگرگون شده قرار داره

3. آمریکا و روسیه در آستانه جنگ قرار دارند که نتیجه اش پرورش جنگ جویانی با تجربه اما آواره است. این جنگ جویان حرفه ای از توانایی های خود استفاده میکنند تا آینده را بسازند
آینده ای که ارزش مبارزه را دارد.

4. Battlefield 2042 شامل 7 نقشه وسیع از شهر سئول تا صحرای مصر به همراه 128 پلیر میشه. هرنقشه براساس محیط طبیعی اش تجربه ای خاص را به همرا داره

5. میانید اسلحه و پجت ها را براساس سلیقه خود شخصی سازی کنید, سگی روباتی را خبر کنید, از قلاب استفاده کرده و لباس بال دار بپوشید

6. بازی شامل Specialist system جدیدی میشه که شامل 10 کلاس خواد شد. هر Specialist توانایی های خاص خودش را دارد

7. بازی شامل سه ادیشن: استاندارد , Gold و Ultimate خواهد شد

8. open beta برای بازی در نظر گرفته شده

9. بازی بخش کمپین نداشته اما المان های داستانی در هر نقشه وجود دارد

 
آخرین ویرایش:
رسمی : کلاس بندی های کلاسیک بتلفیلد (چهار دسته) - در شروع سیزن سوم 2042 - کاملا در بازی وجود خواهند داشت و اعمال خواهند شد
(چند دقیقه فرصت بدید - سعی میکنم کامل صحبت ها رو بنویسم )

FaxiG_3XoAEFIlK copy.jpg
درود به همگی - خوب همونطور که مشخص بود - یک ویدئویی از برنامه توسعه دهنده های بازی چند دقیقه پیش منتشر شد که روند توسعه بازی در آینده رو حدودی به ما نشون میده - روندی از سه ماهه آینده و شاید کمی بعد تر از اون

میتونین ویدئو رو کامل در لینک زیر از زبان توسعه دهنده ها ببینید



علاوه بر اون - در این لینک میتونین سیستم برنامه ریزی شده برای چگونگی پیاده سازی اسپشیالیست ها در قالب کلاس ها رو هم ببینید - توجه کنید که قرار نیست به هیچ وجه اسپشیالیست ها از بازی حذف بشن! فقط قراره اونها در یک قالب کلاس بندی با قفل شدن گجت ها و ... ارائه بشن . با توجه به شروع اعمال تغییرات در فصل سوم بازی (که حدودا سه ماهه دیگه خواهد بود) - باید منتظر تغییرات در همین سیستم پردازشی هم باشیم - دقیقا مثل اتفاقی که برای ریوورک مپ ها رخ داد و فرومی در سایت اصلی برای ارائه ایده ها در نظر گرفته شد - پس حتما اگر میبینید چیزی کم یا زیاد وجود داره - میتونید برید و نظراتتون رو مستقیما بیان کنید


FaxkCNvXgAIfi8H copy.jpg
Faxkmx_X0AIIPBY copy.jpg

" نحوه حدودی پیادی سازی اسپشیالیست ها در قالب کلاس بندی کلاسیک فرنچایز "

Class Equipment (Always available)

Assault
- Med Pen
Support - Defibrillator
Engineer - Repair Tool
Recon - Insertion Beacon

Class Gadgets (You can choose 1)

Assault
- Smoke Grenade Launcher, C5 Explosives, IBA Armor Plate
Support - Ammo Crate, Smoke Grenade Launcher, Medical Crate, M18 Claymore
Engineer - Anti-Tank Mine, Recoilless M5, FXM-33 AA Missile, FGM-148 Javelin, EOD Bot
Recon - T-UGS, Prox Sensor, SOFLAM, C5 Explosives, Tracer Dart Gun

Throwables (You can choose 1)

Assault
- Frag, Smoke, Incendiary
Support - Frag, Smoke, EMP, Incendiary
Engineer - Frag, Smoke, EMP, Incendiary
Recon - Frag, Smoke, EMP, Incendiary
* اطلاعات بیشتر رو میتونید تو همون بلاگ پست سایت بخونید - خیلی از کاراکتر ها باف میشن و خیلی های دیگه نسبت به عملکردشون نرف - پس اگر براتون جالبه که بدونید چطور این اتفاقات میوفته - حتما اون مطلب رو بخونید
* در طول فصل باز هم شاهد آپدیت انیمیشن ها و تقویت ساختاریشون خواهیم بود + بالانس اسپشیالیست ها و گان ها همواره برای بهبود بازی انجام خواهد شد
* تو همین بخش بالا که توضیحات رسمی فعلی هستن - شاهد اضافی شدن گجت های بیشتر به بخش اصلی بازی خواهیم بود - مثل Tracer Dart Gun به کلاس Recon یا EOD Bot به کلاس Engineer - امیدوارم کلی از گجت های فعلی بازی رو همینطوری به بخش اصلی اضافی کنن

از بزرگترین یا شاید مهم ترین خبر این ویدئو که بگذریم (توضیحات بالا) می رسیم به بخش ساپورت بازی برای ادامه راه خودش

در خبر ها رسما اعلام شد که در طول این فصل - اسلحه های بخش پرتال ( که حدودا 50 سلاح هستن) به مرور زمان به بخش اصلی بازی اضافی خواهند شد (هیچ کس نگفت چندتاشون) - در قدم اول میتونیم انتظار M16A3 & M60E4 رو داشته باشیم که با انجام دادن چالش های نسبتا راحت میتونید اونها رو در طول بازی بدست بیارید

FaxlBlwXoAErBGF.jpg
* آزاد سازی این گانها هیچ ربطی به پراگرشن بتل پس و ... نداره - برای همگان امکان بازکردنشون وجود داره

در قدم بعدی صحبت از ادامه بازنگری به مپ های ارجینال شد و تایید شد در فصل دوم (سه ماه آینده) میتونیم انتظار ریوورک دو مپ رو داشته باشیم - رینیوال و اربیتال (یه جورایی قبلا گفته بودن - میتونید برای فصل سوم انتظار ریوورک حداقل مانیفست رو داشته باشید) - توجه داشته باشید که دقیقا مثل ریوورک مپ کالیدو - صرفا ما شاهد اضافی شدن چندتا کیسه شن و دیوار بتنی در بازبینی ها نخواهیم بود -به قول خودشون آبجکت ها حرکت خواهند کرد :D یعنی هم آبجکت ها حذف و اضافی خواهند شد - هم مسیر های جدید خواهیم داشت ( مثلا اون تونل بلا استفاده اربیتال یک آبجکت بهش اضافی میشه و با اضافی شدن پله یا راهرو - میتونید به بخش تپه ها دسترسی داشته باشید) - حتما اگر میخواید ببینید تغییرات در چه حدی هستن - ویدئو اول رو ببینید - من که واقعا فکر نمیکردم اربیتال اینقدر نیاز به اصلاح داشته باشه

sad.jpg

اما یک صحبت خیلی کوچیکی هم از مپ جدید شد و چندتا تصویر کوچیک یا کوتاه ازش دیدیم (باز هم رسما قبلا اشاره کرده بودن) که تمرکز خیلی بیشتری در نبرد های زمینی داره - همونطوری که تو طول هفته ی گذشته اطلاعات دیتاماینر رو گذاشته بودم - مپ Stranded نام داره و بدین شکل می باشد :

FaxlaKqXwAAu49B copy.jpg
"یعنی تمام مپ همین یک بخش هست ؟ 128 نفر تو یک کشتی ؟!"


+ قطعا به زودی زود - شاهد رونمایی از فصل دوم بازی - بتل پس بازی و اسپشیالیست جدید خواهیم بود (فکر کنم تو گیمزکام خبری نباشه - چون EA تایید کرد حضوری در این برنامه نداره)

نکته ی خیــــــــــــــــــــــــــــــــلی باحالی هم که در طول ویدئو مستقیما بهش اشاره شد و خطاب به دوستان آمنهوتپ بازمون داشت
این بود که اشاره شد شما میتونید دقیقا انتظار همچین سطح کیفی و محتوایی رو - برای فصل سوم و بیشتر از اون!!! داشته باشید :D
صحبت بسیار است راجب به این اتفاق که ...

شاد و امیدوار باشید :Lovestruck:
 
آخرین ویرایش:
درود به همگی - خوب همونطور که مشخص بود - یک ویدئویی از برنامه توسعه دهنده های بازی چند دقیقه پیش منتشر شد که روند توسعه بازی در آینده رو حدودی به ما نشون میده - روندی از سه ماهه آینده و شاید کمی بعد تر از اون

میتونین ویدئو رو کامل در لینک زیر از زبان توسعه دهنده ها ببینید



علاوه بر اون - در این لینک میتونین سیستم برنامه ریزی شده برای چگونگی پیاده سازی اسپشیالیست ها در قالب کلاس ها رو هم ببینید - توجه کنید که قرار نیست به هیچ وجه اسپشیالیست ها از بازی حذف بشن! فقط قراره اونها در یک قالب کلاس بندی با قفل شدن گجت ها و ... ارائه بشن . با توجه به شروع اعمال تغییرات در فصل سوم بازی (که حدودا سه ماهه دیگه خواهد بود) - باید منتظر تغییرات در همین سیستم پردازشی هم باشیم - دقیقا مثل اتفاقی که برای ریوورک مپ ها رخ داد و فرومی در سایت اصلی برای ارائه ایده ها در نظر گرفته شد - پس حتما اگر میبینید چیزی کم یا زیاد وجود داره - میتونید برید و نظراتتون رو مستقیما بیان کنید


View attachment 268935
View attachment 268934

" نحوه حدودی پیادی سازی اسپشیالیست ها در قالب کلاس بندی کلاسیک فرنچایز "

Class Equipment (Always available)

Assault
- Med Pen
Support - Defibrillator
Engineer - Repair Tool
Recon - Insertion Beacon

Class Gadgets (You can choose 1)

Assault
- Smoke Grenade Launcher, C5 Explosives, IBA Armor Plate
Support - Ammo Crate, Smoke Grenade Launcher, Medical Crate, M18 Claymore
Engineer - Anti-Tank Mine, Recoilless M5, FXM-33 AA Missile, FGM-148 Javelin, EOD Bot
Recon - T-UGS, Prox Sensor, SOFLAM, C5 Explosives, Tracer Dart Gun

Throwables (You can choose 1)

Assault
- Frag, Smoke, Incendiary
Support - Frag, Smoke, EMP, Incendiary
Engineer - Frag, Smoke, EMP, Incendiary
Recon - Frag, Smoke, EMP, Incendiary
* اطلاعات بیشتر رو میتونید تو همون بلاگ پست سایت بخونید - خیلی از کاراکتر ها باف میشن و خیلی های دیگه نسبت به عملکردشون نرف - پس اگر براتون جالبه که بدونید چطور این اتفاقات میوفته - حتما اون مطلب رو بخونید
* در طول فصل باز هم شاهد آپدیت انیمیشن ها و تقویت ساختاریشون خواهیم بود + بالانس اسپشیالیست ها و گان ها همواره برای بهبود بازی انجام خواهد شد
* تو همین بخش بالا که توضیحات رسمی فعلی هستن - شاهد اضافی شدن گجت های بیشتر به بخش اصلی بازی خواهیم بود - مثل Tracer Dart Gun به کلاس Recon یا EOD Bot به کلاس Engineer - امیدوارم کلی از گجت های فعلی بازی رو همینطوری به بخش اصلی اضافی کنن

از بزرگترین یا شاید مهم ترین خبر این ویدئو که بگذریم (توضیحات بالا) می رسیم به بخش ساپورت بازی برای ادامه راه خودش

در خبر ها رسما اعلام شد که در طول این فصل - اسلحه های بخش پرتال ( که حدودا 50 سلاح هستن) به مرور زمان به بخش اصلی بازی اضافی خواهند شد (هیچ کس نگفت چندتاشون) - در قدم اول میتونیم انتظار M16A3 & M60E4 رو داشته باشیم که با انجام دادن چالش های نسبتا راحت میتونید اونها رو در طول بازی بدست بیارید

* آزاد سازی این گانها هیچ ربطی به پراگرشن بتل پس و ... نداره - برای همگان امکان بازکردنشون وجود داره

در قدم بعدی صحبت از ادامه بازنگری به مپ های ارجینال شد و تایید شد در فصل دوم (سه ماه آینده) میتونیم انتظار ریوورک دو مپ رو داشته باشیم - رینیوال و اربیتال (یه جورایی قبلا گفته بودن - میتونید برای فصل سوم انتظار ریوورک حداقل مانیفست رو داشته باشید) - توجه داشته باشید که دقیقا مثل ریوورک مپ کالیدو - صرفا ما شاهد اضافی شدن چندتا کیسه شن و دیوار بتنی در بازبینی ها نخواهیم بود -به قول خودشون آبجکت ها حرکت خواهند کرد :D یعنی هم آبجکت ها حذف و اضافی خواهند شد - هم مسیر های جدید خواهیم داشت ( مثلا اون تونل بلا استفاده اربیتال یک آبجکت بهش اضافی میشه و با اضافی شدن پله یا راهرو - میتونید به بخش تپه ها دسترسی داشته باشید) - حتما اگر میخواید ببینید تغییرات در چه حدی هستن - ویدئو اول رو ببینید - من که واقعا فکر نمیکردم اربیتال اینقدر نیاز به اصلاح داشته باشه


اما یک صحبت خیلی کوچیکی هم از مپ جدید شد و چندتا تصویر کوچیک یا کوتاه ازش دیدیم (باز هم رسما قبلا اشاره کرده بودن) که تمرکز خیلی بیشتری در نبرد های زمینی داره - همونطوری که تو طول هفته ی گذشته اطلاعات دیتاماینر رو گذاشته بودم - مپ Stranded نام داره و بدین شکل می باشد :

View attachment 268941
"یعنی تمام مپ همین یک بخش هست ؟ 128 نفر تو یک کشتی ؟!"


+ قطعا به زودی زود - شاهد رونمایی از فصل دوم بازی - بتل پس بازی و اسپشیالیست جدید خواهیم بود (فکر کنم تو گیمزکام خبری نباشه - چون EA تایید کرد حضوری در این برنامه نداره)

نکته ی خیــــــــــــــــــــــــــــــــلی باحالی هم که در طول ویدئو مستقیما بهش اشاره شد و خطاب به دوستان آمنهوتپ بازمون داشت
این بود که اشاره شد شما میتونید دقیقا انتظار همچین سطح کیفی و محتوایی رو - برای فصل سوم و بیشتر از اون!!! داشته باشید :D
صحبت بسیار است راجب به این اتفاق که ...

شاد و امیدوار باشید :Lovestruck:
پدرام جان ممنون بابت ترجمه و زمانی که گذاشتی🙏🏻🌹🙌🏻
 
پسر جون قبل این که فشار بخوری من بیشتر از سنی که داری با بچه های همینجا bf بازی کردیم پس سعی کن زیاد صحبت نکنی. اون زمان که ما سرور bf2 و bfbc2 رو با کلن پارس راه‌ انداختیم تو کجا بودی :-j
یادش بخیر زمان BC2 و BF3! چه دورانی داشتیم با بچه های اینجا و کلن پارس.
--------------------------
وقت و زحمتی که EA Dice روی این بازی BF2042 گذاشته شاید اندازه ‍۱/۳ وقتی باشه روی BF3 یا حتی BF1 گذاشته بودن. پیشرفت بازی BF2042 ناامید کننده هستش. یادمه زمان BF3 هر ۳ ماه یک DLC میدادن با ۴ مپ و محتوای جدید.
تغییرات شون بیشتر عقب گرد هستش. مپ ها رو اصلاح کردن، سیستم کلاس رو دوباره پیاده کردن و ...
نمی خوام منفی باشم. ولی به عنوان طرفدار سری BF، واقعا بازی BF2042 پسرفت زیادی کرد. به نظر من اصلا بازی رو منتشر نمی کردن، به اعتبار این سری و دو تا شرکت لطمه وارد نمیشد.
 
یادش بخیر زمان BC2 و BF3! چه دورانی داشتیم با بچه های اینجا و کلن پارس.
--------------------------
وقت و زحمتی که EA Dice روی این بازی BF2042 گذاشته شاید اندازه ‍۱/۳ وقتی باشه روی BF3 یا حتی BF1 گذاشته بودن. پیشرفت بازی BF2042 ناامید کننده هستش. یادمه زمان BF3 هر ۳ ماه یک DLC میدادن با ۴ مپ و محتوای جدید.
تغییرات شون بیشتر عقب گرد هستش. مپ ها رو اصلاح کردن، سیستم کلاس رو دوباره پیاده کردن و ...
نمی خوام منفی باشم. ولی به عنوان طرفدار سری BF، واقعا بازی BF2042 پسرفت زیادی کرد. به نظر من اصلا بازی رو منتشر نمی کردن، به اعتبار این سری و دو تا شرکت لطمه وارد نمیشد.
به به امیرمحمود عزیز :xدیگه اون دوران خوب متاسفانه تکرار نمیشه اما در مورد bf2042 مسئله فقط زمان نیست برای این بازی میشه کلمه شلم شوربا رو به کار برد که معلوم نیست اصلا چی هست بازی فاقد هر گونه هویتی هست حالا هویت فرنچایز جای خود. وقتی تیم دولوپر نمیدونه چی میخواد بسازه خود ea نمیدونه چی ازشون میخواد و حتی مخاطب نمیدونمه چی باید تحویل بگیره میشه این بازی که هیچ کس نمیدونه چیه و به کجا میخواد بره واقعا نمیشه انتظاری داشت.
 
وقتی تیم دولوپر نمیدونه چی میخواد بسازه خود ea نمیدونه چی ازشون میخواد و حتی مخاطب نمیدونمه چی باید تحویل بگیره میشه این بازی که هیچ کس نمیدونه چیه و به کجا میخواد بره واقعا نمیشه انتظاری داشت.
بازی به اپدیت سیزن ۱ نمیرسه تا اون زمان این عدد روی ۱۰۰ اینا میچرخه 😂
اوکی :D :Lovestruck:
 
یادش بخیر زمان BC2 و BF3! چه دورانی داشتیم با بچه های اینجا و کلن پارس.
--------------------------
وقت و زحمتی که EA Dice روی این بازی BF2042 گذاشته شاید اندازه ‍۱/۳ وقتی باشه روی BF3 یا حتی BF1 گذاشته بودن. پیشرفت بازی BF2042 ناامید کننده هستش. یادمه زمان BF3 هر ۳ ماه یک DLC میدادن با ۴ مپ و محتوای جدید.
تغییرات شون بیشتر عقب گرد هستش. مپ ها رو اصلاح کردن، سیستم کلاس رو دوباره پیاده کردن و ...
نمی خوام منفی باشم. ولی به عنوان طرفدار سری BF، واقعا بازی BF2042 پسرفت زیادی کرد. به نظر من اصلا بازی رو منتشر نمی کردن، به اعتبار این سری و دو تا شرکت لطمه وارد نمیشد.
دقیقا همه اینها و مهمتر اینکه از الان میدونستی اکسپنشن ها و مپ ها چی هستن.
یک Roadmap پر و پیمون و برنامه برای 3سال آینده داشتن.

واقعا کیفیت و شخصیت کاری دایس و تعهدشون به پلیرها در زمان BF3 کجا و 2042 کجا.
 
آخرین ویرایش:
اوکی :D :Lovestruck:
والا شما اپدیت بازی ارلی اکسس رو‌ در حد سیزن میبینین حال میکنین باهاش ما چیزی ندیدیم به عنوان محتوا هنوز. :D الان صرفا داریم کویر شوتر رو سپری مکنیم اگرنه چیزی تا رسیدن بازی های جدید نمونده.:-SSالبته به صورت کلی امید چیز خوبیه
 
والا شما اپدیت بازی ارلی اکسس رو‌ در حد سیزن میبینین حال میکنین باهاش ما چیزی ندیدیم به عنوان محتوا هنوز. :D الان صرفا داریم کویر شوتر رو سپری مکنیم اگرنه چیزی تا رسیدن بازی های جدید نمونده.:-SSالبته به صورت کلی امید چیز خوبیه
شما گفتی ما از محتوا و کیفیت چیزی نمیبینیم ؟ نه!
شما گفتی تا رسیدن بازی های جدید چیزی نمونده ؟ نه!
شما گفتی امید چیز خوبیه ؟ نه! اصلا
شما بجای اینکه دست از توجیه برداری و مغلطه رو بزاری کنار , دوباره حمله میکنی و شروع میکنی به مسخره کردن :) عین حرفتِ اینه برادر :

بازی به اپدیت سیزن ۱ نمیرسه تا اون زمان این عدد روی ۱۰۰ اینا میچرخه 😂


anthem رو به یاد بیارین که قرار بود درست بشه و کلا بازی reboot بشه اما تهش چی شد ؟ از bf2042 هم انتظاری نداشته باشین چون هیچ وقت درست نمیشه.
کسی که هنوز از این بازی و دایس طرفداری میکنه و هنوز متوجه وضعیت نیست اصلا نباید وقت بزاری که حالا بخواد به راه راست هدایت بشه :D بعدا تو تاریخ ثبت میشه یه بازی AAA رو به تیمی دادن بسازه که توانایی طراحی یه اسکوربورد و قرار دادنش تو بازی رو نداشت.
بازی که تازه تخفیف خورد تا ۴۰ درصد اما دردی دوا نکرد خیلی ها هم ناراحت شدن چون بازی رو گرون خریدن و سریع بعد از ۱ ماه تخفیف زدن اگرچه بتل الان جزو بازی هایی هست که استیم هر چند ساعت هم بازی کرده باشین ریفاند میکنه انقدر که وضعیت بده اما وقتی چیزی داخل بازی درست نشده هرچقدر تخفیف هم باشه کسی نمیخره خود دیسک بازی که ۵ دلار هم پیدا میشه.
 
یادش بخیر زمان BC2 و BF3! چه دورانی داشتیم با بچه های اینجا و کلن پارس.
--------------------------
وقت و زحمتی که EA Dice روی این بازی BF2042 گذاشته شاید اندازه ‍۱/۳ وقتی باشه روی BF3 یا حتی BF1 گذاشته بودن. پیشرفت بازی BF2042 ناامید کننده هستش. یادمه زمان BF3 هر ۳ ماه یک DLC میدادن با ۴ مپ و محتوای جدید.
تغییرات شون بیشتر عقب گرد هستش. مپ ها رو اصلاح کردن، سیستم کلاس رو دوباره پیاده کردن و ...
نمی خوام منفی باشم. ولی به عنوان طرفدار سری BF، واقعا بازی BF2042 پسرفت زیادی کرد. به نظر من اصلا بازی رو منتشر نمی کردن، به اعتبار این سری و دو تا شرکت لطمه وارد نمیشد.
نه داداش ماها فن نیستیم، هیتریم فقط باید تعریف کنیم که فن حساب بشیم :دی
کلا فکر کنم دایس ی آبدارچی شرکت رو مسئول بروزسانی و ساپورت گیم کرده، آخه مگه میشه به قول خودشون همه افراد استودیو درگیر بازی باشن و وضعیت این بشه که 4 تا خرت و پرت 3 ماه طول بکشه!
زبان قاصره از وضعیت دایس! منکه همچنان معتقدم این آب! دیت صرفا برای جلوگیری از غرق شدن بازی زیر هایپ MW2 هست و لاغیر
 
نه داداش ماها فن نیستیم، هیتریم فقط باید تعریف کنیم که فن حساب بشیم :D
کلا فکر کنم دایس ی آبدارچی شرکت رو مسئول بروزسانی و ساپورت گیم کرده، آخه مگه میشه به قول خودشون همه افراد استودیو درگیر بازی باشن و وضعیت این بشه که 4 تا خرت و پرت 3 ماه طول بکشه!
زبان قاصره از وضعیت دایس! منکه همچنان معتقدم این آب! دیت صرفا برای جلوگیری از غرق شدن بازی زیر هایپ MW2 هست و لاغیر
عزیز جان سلام با احترام؛
همین ۴ تا خرت و پرتی که شما عرض میکنی
کل تیم همزمان هم روی گیم پلی بازی داشتن کار میکردن و هم روی ریوورک مپ ها و همچنین بتل پس ...
واقعا و واقعا کار سختی هست که بخوان یه تغییر کوچک انجام بدن توی بازی باید تمام جوانب بازی رو در نظر بگیرن
از مراحل تغییر و ریوورک و برنامه نویسی بگذریم مراحل تست طولانی هست که خدای نکرده باگی برای محیط نقشه پیش نیاد یا همه چیز در تمام نقاط یالانس باشه ( همین نقاط کاور گیری که به مپ اربیتال اضافه شده کلی تحقیق صورت گرفته که موقعیت سوژه ها به چنین صورت تغییر کرده)

اگر میدونی خیلی کند دارن کار میکنن و شما هم میدونی دستت سریعه و ایده پردازیت قویه بگم بچه ها ۳ سوته بفرستنت دایس کمک دستشون باشی که زودتر اپدیتو بدن بیرون بنده خداها سرشون خیلی شلوغه😂

ببین دوست عزیز من
مراحل بازی ساختن اعم از: انیمیشن کاراکتر ها از جمله برداشتن، تیر اندازی ، و ریلود کردن گان ها - سوار وسایل نقلیه شدن ، حرکت وسایل نقلیه ، آب و هوا و نور و تمام این مسائل به شددددددت زمان بره

حالا تمام اینکار ها هم انجام بشه میمونه بخش تست همین تست کردن ها دو برابر زمان بیشتری صرف میکنه که از تمام جهات و جزئیات این موارد تست بشن و بدون هرگونه مشکل در قالب آپدیت تحویل شما داده بشه و ازشون لذت ببری...

مپ جدیدی هم که در فصل دوم انشالله شاهدش هستیم کل تمرکزشون رو گذاشتن روی پیاده نظام و بالانس نقشه ها

و در آخر هم بگم عزیز دل
فشاری که مدیر عامل دایس روی تیمش گذاشته بود رو هیچکس درک نمیتونه بکنه نه من نه شما
اینقدر فشار روشون بوده که مدیریت تیم جدید دایس اومده اول کاری اینارو از لحاظ فکری و روانی و همچنین استرسی که بهشون وارد شده بوده بابت تاریخ عرضه بازی اروم میکرده.

  • مصاحبه کننده : به عقب برگردیم به زمانی که در ماه دسامبر به دایس ملحق شدید ، استودیو زمانی که به آن پیوستید چگونه بود؟ زیرا تصور می‌کنم هنگام راه‌اندازی یک بازی بزرگ مانند این , باید بسیار سخت باشد و پس از آن استقبالی را که ممکن بود انتظارش را داشتید دریافت نکنید.

ربکا کوتاز : همه ناامید شدند - جامعه ما، بازیکنان ما و تیم های ما! (منظور خود توسعه دهنده هاست) این تیمی است که سال ها از زندگی خود را برای این بازی سرمایه گذاری کرده است و برای اینکه این بازی هیچ انتظاری را از تیم یا بازیکنان برآورده نکرده بود ، سخت بود. ما رو به جلو حرکت می کنیم و از آن زمان تاکنون کارهای زیادی انجام داده ایم.
اولین کاری که ما انجام دادیم این بود که یک قدم به عقب برداریم و با همه توسعه دهندگانی که در سراسر استودیو کار می کردند صحبت کنیم. بنابراین , EA , Dice Gothenburg , Criterion و ripple effect و ما یک مروری به گذشته انجام دادیم که چه چیزی واقعاً کار کرد، چه چیزی کار نکرد و چه چیزی را باید بر اساس آن بنا کنیم؟ حدود دو ماه طول کشید تا این نوع تحلیل را انجام دهیم و از آن زمان تاکنون تغییراتی در سازمان، ساختار، ابزارها و فرآیندها و ارتباطات در توسعه مشترک ایجاد کرده‌ایم . واقعاً خودمان را مسلح کرده‌ایم تا بتوانیم بازی‌های عالی بسازیم و Battlefield 2042 را دوباره به یک بازی عالی تبدیل کنیم .
مطلبی که در موردش برای شما عرض کردم مقالش روی پدرام جان زحمت کشیده نوشته شما وقت بزار بخون البته اگر ارزشی قائل هستید ؛ که متوجه بشید این دیرکرد ها از چه بابت هست...

موفق و پیروز باشید🌹🙌🏻
 
  • Like
Reactions: porfesor
شما گفتی ما از محتوا و کیفیت چیزی نمیبینیم ؟ نه!
شما گفتی تا رسیدن بازی های جدید چیزی نمونده ؟ نه!
شما گفتی امید چیز خوبیه ؟ نه! اصلا
شما بجای اینکه دست از توجیه برداری و مغلطه رو بزاری کنار , دوباره حمله میکنی و شروع میکنی به مسخره کردن :) عین حرفتِ اینه برادر :

بازی به اپدیت سیزن ۱ نمیرسه تا اون زمان این عدد روی ۱۰۰ اینا میچرخه 😂
والا شما فشار میخوری :Dاگرنه من درباره چی این بازی ترمال شده توجیح کنم یا مغلطه ؟ بعد تو پست منو رپلای میکنی توسط فشار زیاد بعد من حمله میکنم :)) همه چیز بازی روشنه بازی نه به چیزی به اسم سیزن رسیده مقایسه هم با بازی های دیگه میکنیم تا به معنی متحوا و سیزن برسیم فعلا از چیزی به اسم سیزن مثلا ۱ داریم میرسیم به این که تا سیزن ۳ صبر کنین تا یک محتوا خفن بدیم. حالا پستای منم هی بری بیاری که یک سری فکت هست چیزی تغییر نمیکنه.
 
  • Like
Reactions: Assassin's Creed
والا شما فشار میخوری :Dاگرنه من درباره چی این بازی ترمال شده توجیح کنم یا مغلطه ؟ بعد تو پست منو رپلای میکنی توسط فشار زیاد بعد من حمله میکنم :)) همه چیز بازی روشنه بازی نه به چیزی به اسم سیزن رسیده مقایسه هم با بازی های دیگه میکنیم تا به معنی متحوا و سیزن برسیم فعلا از چیزی به اسم سیزن مثلا ۱ داریم میرسیم به این که تا سیزن ۳ صبر کنین تا یک محتوا خفن بدیم. حالا پستای منم هی بری بیاری که یک سری فکت هست چیزی تغییر نمیکنه.
عجب تکنیک باحالی - هرکی هرچی بهت میگه میگی فشار میخوری :D جالب اینه یه زمانی با همین آدم فشاری خیلی منطقی تعامل میکردی و از مشکلات پیش پرداخت بازی و سختی های توسعه فراستبایت حرف میزدی , ولی الان که میبینی بازی بهترین دوران پس از عرضش رو تو همون فصل اولی سپری کرده که شما گفتی بهش نمیرسه! من میشم فشاری :D باشه
من دیدم شما زیاد داری میری بالای منبر - گفتم بهت یاد آوری کنم چه حرفی زدی و چه اتفاقی افتاده - ولی خوب - پافشاریتون رو این موضوع که من فقط فکت گفتم و هنوز سیزن یک نیومده بجاست :D
نه من / نه هیچ کس دیگه ی حریف حرف های شما نمیشه
 
  • Like
Reactions: malek911
عزیز جان سلام با احترام؛
همین ۴ تا خرت و پرتی که شما عرض میکنی
کل تیم همزمان هم روی گیم پلی بازی داشتن کار میکردن و هم روی ریوورک مپ ها و همچنین بتل پس ...
واقعا و واقعا کار سختی هست که بخوان یه تغییر کوچک انجام بدن توی بازی باید تمام جوانب بازی رو در نظر بگیرن
از مراحل تغییر و ریوورک و برنامه نویسی بگذریم مراحل تست طولانی هست که خدای نکرده باگی برای محیط نقشه پیش نیاد یا همه چیز در تمام نقاط یالانس باشه ( همین نقاط کاور گیری که به مپ اربیتال اضافه شده کلی تحقیق صورت گرفته که موقعیت سوژه ها به چنین صورت تغییر کرده)

اگر میدونی خیلی کند دارن کار میکنن و شما هم میدونی دستت سریعه و ایده پردازیت قویه بگم بچه ها ۳ سوته بفرستنت دایس کمک دستشون باشی که زودتر اپدیتو بدن بیرون بنده خداها سرشون خیلی شلوغه😂

ببین دوست عزیز من
مراحل بازی ساختن اعم از: انیمیشن کاراکتر ها از جمله برداشتن، تیر اندازی ، و ریلود کردن گان ها - سوار وسایل نقلیه شدن ، حرکت وسایل نقلیه ، آب و هوا و نور و تمام این مسائل به شددددددت زمان بره

حالا تمام اینکار ها هم انجام بشه میمونه بخش تست همین تست کردن ها دو برابر زمان بیشتری صرف میکنه که از تمام جهات و جزئیات این موارد تست بشن و بدون هرگونه مشکل در قالب آپدیت تحویل شما داده بشه و ازشون لذت ببری...

مپ جدیدی هم که در فصل دوم انشالله شاهدش هستیم کل تمرکزشون رو گذاشتن روی پیاده نظام و بالانس نقشه ها

و در آخر هم بگم عزیز دل
فشاری که مدیر عامل دایس روی تیمش گذاشته بود رو هیچکس درک نمیتونه بکنه نه من نه شما
اینقدر فشار روشون بوده که مدیریت تیم جدید دایس اومده اول کاری اینارو از لحاظ فکری و روانی و همچنین استرسی که بهشون وارد شده بوده بابت تاریخ عرضه بازی اروم میکرده.


مطلبی که در موردش برای شما عرض کردم مقالش روی پدرام جان زحمت کشیده نوشته شما وقت بزار بخون البته اگر ارزشی قائل هستید ؛ که متوجه بشید این دیرکرد ها از چه بابت هست...

موفق و پیروز باشید🌹🙌🏻
داداش دوباره برگشتی سر خونه اول که :دی این مسائل که میگی تقصیر پلیرها بوده؟ :دی خودشون با لجبازی و گوش ندادن به خواسته های فن ها چنین بلایی سر 2042 آوردن
همه این مشکلات به این علته که می خواستن برق رو دوباره اختراع کنن
کلاس های بتل که بخشی هویت بتل بوده رو حذف می کنن! آخه کدوم آدم عاقلی چنین کاری می کنه؟ :دی که حالا بعد از 1 سال دوباره برگردن سر خونه اول!
حالا که دیدن عمق گندی که زدن خیل خیلی بیشتر از این حرفاس فاز نظر شما مهمه! برداشتن که خوب حالا بیاید بگید چی میخواید :دی
همه این حرفهارو قبلا فن ها توی ردیت زدن کتاب مشکلات 2042 هنوز توی ردیت هست شاید یک چهارمشم حل نشده باشه


مشکل اصلی اینه که شما دارید بتل رو هم سطح یک بازی ایندی از ی استودیو تازه تاسیس پایین میارید
بابا به پیر به پیغومبر! بتل پرچم دار شوترهای آنلاین بوده ی بازی اصل و نسب دار چرا باید از اول اصلا چنین مشکلاتی داشته باشه که طرف بگه توی استودیو همه نا امید شدن! کاری بودن که خودتون کردید دیگه :دی
ی بتل باز بینشون نبوده بگه شما تمام المان های هویتی بتل رو گذاشتید کنار؟

اگه این راهرو مپ :ی خوشحالت می کنه که عالیه لذت ببر از بازی :دی
تا 1 سال دیگه هم بحث کنیم با هم چیزی عوض نمیشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or