Multi Platform Battlefield 1

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Dice
تاریخ انتشار
October 2016
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
header.jpg
gameinform.jpg
سازنده: EA DICE
ناشر: Electronic Arts
کارگردان: Lars Gustavsson
تهیه کننده: Aleksander Grondal
طراح ارشد: Daniel Berlin
موتور: Frostbite
پلتفرم ها: PC, PS4, Xbox One
تاریخ انتشار: 21 اکتبر 2016 مصادف با 30 مهر ماه 1395
سبک: شوتر اول شخص
مودهای بازی: تک نفره و چند نفره

بازی طی یک کنفرانس کوچک معرفی شد. برای اولین بار در تاریخ این سری و تقریبا بازی های AAA شاهد بازگشت به جنگ جهانی اول خواهیم بود. مبارزات تن به تن، اسب سواری و جنگ های هوایی و کامیکازه، از چیزهایی است که در این بازی خواهیم دید. دایس سعی کرده بخش کمپین را بیشتر به سبک sand box نزدیک کند. به نظر میرسد به جنگ های تن به تن توجه زیادی شده. جنگ هایی با شمشیر را تجربه خواهیم کرد! به مکان هایی مثل بریلن، ایتالیا و صحراهای عربی اشاره شد.

MULTIPLAYER.jpg
یک سری اطلاعات از کلوزد آلفای بازی ترجمه شده توسط کاربران:
نکاتی در مورد بازی که در Closed-Alpha دیده شده و ممکنه در نسخه ی نهایی تغییر کنه :

- تیکت ها در Conquest مثل قدیم نیست.هر دو تیم با 0 امتیاز شروع میکنن و با Capture کردن امتیاز میره بالا.( با کشته و Spawn شدن از تیکت ها کم نمیشه )
- تغییرات منوی Customize در که اون BulletوDamage Drop به صورت نمودار نشون داده میشه(توی این بیلد از بازی منوی Modification اسلحه غیرفعال بوده) =>
- میشه رفت روی تانک دشمن و اونو از بین برد.(البته توی سینگل پلیر و فعلا تایید نشده که توی مولتی پلیر باشه )
- خبری از Commander Mode نیست
- ملت آتیش میگیرن
- Airship در شرایط خاصی توی مپ ظاهر میشه. مثلا وقتی یه تیم خیلی عقب هست.
- Airship فقط افقی کنترل میشه.میشه روش حرکت کرد.بمب افکن و چندتایی مسلسل روش داره.مسلسل های زیرش در صورت دمیج دیدن خراب میشن و از Airship میفتن!
- Airship به صورت دینامیک میفته پایین و اسکلت آهنیش باقی میمونه.
- توی مپ AA های ثابت هست.
- اسلحه کلاس اسنایپر با توجه به مسافت دمیج متفاوتی داره.
- همه ماسک خواهند داشت
- توی مینی مپ جهت نشونه گیری دشمن مشخص نمیشه
- سیم خاردار آسیب میزنه و البته قابلیت کاملا تخریب شدن رو داره.
- سوار شدن به وسائل نقلیه و همچنین تعویض جا توی وسیله با یه انیمیشن انجام میشه. حین این انیمیشن میتونه حریف شما رو بزنه.
- Squat Leader مثل قبلا دیگه نیاز نیست به طرف Flag باشه تا دستور بده.از یه منوی کوچیک میتونه انتخاب کنه. همچنین دستوراتی که میده زمان 1 دقیقه ای داره =>
- منوی Squad =>
- وقتی دشمن رو میزنین مثل بتلفرانت Health ـش رو هم میبینین.
- صفحه Deploy مپ 3D و Real time هست.
- آب و هوای دینامیک : آفتابی ، بارانی ، مه
- وسائل نقلیه جاهای مختلف برای تخریب شدن دارن.
- Counter نداریم! ( برای Melee )

سرورهای اختصاصی و سرور Browser برای بازی تایید شدند!
بخش چند نفره بصورت 64 نفره خواهد بود شرکت دایس بیشترین تعداد وسایل نقلیه تا کنون را برای این بازی طراحی کرده است. در بخش مولتی پلیر گفته می شود با آخرین و متفاوت ترین تکنولوژی دایس مواجه خواهید شد!

سلاح هایی که تا کنون تایید شده اند:

Spiked mace
Trench spade
Bolo knife: available in the Harlem Hellfighter pre-order pack in the Deluxe Edition
Jambiya dagger: available in the Lawrence of Arabia pack in the Deluxe Edition
Scimitar
Bayonet
Trench shotgun: available in the Harlem Hellfighter pre-order pack
Colt M1911 semi-automatic pistol: available in the Harlem Hellfighter pre-order pack
Lee Enfield SMLE bolt-action rifle: a different skin is available in the Lawrence of Arabia pack
P08 Luger pistol: available in the Red Baron Deluxe Edition
Mauser C96 semi-automatic pistol
MG08 machine gun: mounted and load-out weapon will be available
Mauser 1918 T-Gewehr anti-tank rifle
Mauser Gewehr 98 bolt-action rifle with side-mounted scope
Springfield M1903 bolt-action rifle with side mounted scope
MP 18 SMG
Lewis Gun LMG
Lifebuoy M1 flamethrower
Anti-tank grenade
Smoke grenade
Mustard gas grenade
Gas mask
Dynamite
بازی پشت درهای بسته نمایش داشته. چیزهایی که مینویسم گفته هایی هست که کانال Jackfrags ارائه دادن.

ایشون میگن که حتی بازی رو انجام دادن و یه سری feedback خواستن ازشون. بازی رو تو دوران جنگ جهانی اول دیوانه وار توصیف میکنه. بازی دارای 4 کلاس بندی هست. Assault, Medic, Support و Scout. میگه که به توجه به فیدبک های ملت، کلاس اسالت و مدیک رو جدا کردن مثل قدیم. یعنی مثل بتلفیلد 3 شده الان.
میگه توی بازی دینامیت داشتن که مثل C4 بوده تقریبا.

میگه که الان برای وسایل نقلیه هم کلاس جداگانه در نظر گرفته شده. یعنی اگه بخواید تانک برونید باید کلاس راننده تانک باشید و اگر بخواید سوار هواپیما بشید باید کلاس اون رو انتخاب کنید.

بازی بسیار سینمایی کار شده و همه جا انفجارهای مهیب خواهید دید. یعنی چیزی که توی تریلر دیدید رو میتونید به عینه تجربه کنید. تخریب پذیری بازی رو غیرقابل توصیف میدونه و میگه که خیلی بهتر از بتلفیلد 3 و 4 کار شده. ساختمان و دیوار ها و تقریبا همه چی تخریب میشده و میگه تو خیلی جاها میشه به بدکمپانی 2 شبیهش کرد.

همونطور که حدس زده میشد سلاح های بازی همگی آنالوگ هستن و به نظر میرسه با یه بازی سخت طرف هستیم. سلاح برای شما کاری انجام نخواهد داد و حالا این به مهارت بازیکن بستگی داره که چطور بازی کنه. سلاح های مختلفی از کلاس های مختلف تو بازی هستن. رایفل ها، SMG ها، شاتگان، اسنایپ ها و ... و اینکه باید یه سلاح مبارزه نزدیک هم انتخاب کنید که بسته به سلیقه و سبک بازیتون فرق دارن. سرنیزه ها هم توی بازی ها هستن و میتونید به سر اسلحتون ببندینش.

زپلین ها رو ندیدن اما به نظر میرسن که کنترلشون رو در دست میگیریم. حتی اگر خودمون کنترل نکنیم، مثل AC-130 میتونیم آتش ببارونیم روی زمین.

در مورد شخصی سازی سلاح میگه که سازنده ها بهشون گفتن با توجه به این که جنگ جهانی اول هست، چیز زیادی نبوده اون موقع اما یه سری تجهیزات گذاشتن توی بازی که بعد از جنگ جهانی استفاده میشدن، اما... تو همون جنگ جهانی هم وجود خارجی داشتن و فقط به مرحله عمل و استفاده نرسیده بودن، اما اینا برای جذابیت به بازی اضافشون کردن.

از کمپین بازی چیزی ندیدن اما یه سری اطلاعات گرفتن. اینکه ظاهرا سرگذشت چندین نفر رو خواهیم دید و اینکه چطور این جنگ روشون تاثیر میذاره.

در آخر میگه به علت کمبود وقت نمیتونم بیشتر ادامه بدم. به خونه که برگشتم سعی میکنم بیشتر توضیح بدم و در آخر باز هم بازی رو دیوانه وار توصیف کرده.
TRAILERS.jpg
79423614490634402120.jpg

Battlefield 1 Official Reveal Trailer
720p || 1080p
SCREENS.jpg
واپیپرهای بازی:





 

Attachments

  • gameplay.jpg
    gameplay.jpg
    30.8 KB · مشاهده: 460
بخش سینگل revolution خط داستانی جدا داره با bf1 اصلی؟ یا تفاوت در مُد های آنلاین است؟

حجم آپدیتش چقدره؟

تشکر
خط داستانی که همونه فقط شامل پرمیوم میشه که همه DLC های مولتی بازیو میتونی داشته باشه
۷۷ گیگه کلا
 
اقا اینا اپدیت دادن باز من ۳۱ گیگ اپدیت رو میخاد باز دانلود کنه :|
چیکا کنم که واسه ۵۰۰ مگ ۳۰ گیگ نره تو پاچم؟ :/
والا من میذارم چند مگ بره خودش حجمشو درست میکنه فقط لحظه اول اینطوریه، حالا نگفتن آپدیته برای چیه؟
 
والا من میذارم چند مگ بره خودش حجمشو درست میکنه فقط لحظه اول اینطوریه، حالا نگفتن آپدیته برای چیه؟

من نمی دونم مربوط به این چیزی که الآن دارم می نویسم میشه یا نه ولی قرار بود 10تا از اسلحه ها رو به صورت modificationشده بذارن تو بازی. مثلا یک اسلحه ای که scope نداشته، scopeدار بشه یا حتی یک اسنایپر با صدا خفه کن قرار بود اضافه بشه که به احتمال زیاد مربوط به همین آپدیت میشه. من خودم چند روز هست دارم یک بازی دیگه ای انجام میدم به خاطر همین اطلاع ندارم.
 
والا من میذارم چند مگ بره خودش حجمشو درست میکنه فقط لحظه اول اینطوریه، حالا نگفتن آپدیته برای چیه؟
مقدار حجم آپدیت برای پلتفرم ها :
PC: 3.49 GB
PS4: 4.372 GB
Xb1: 4.7GB
---
در این آپدیت داگ تگ جدیدی به اسم Matryoshka Doll به بازی اضافه شده و در دسترس تمامی بازیکنان قرار گرفت.
---
یکی از قابلیت های آپدیت جدید میتوان به High Dynamic Range و Standard Dynamic Range اشاره کرد که بطور چشمگیری پیشرفت کرده و تفاوت بین این دو را می توان احساس کرد ، چرا که قبل از آپدیت با فعال کردن هر کدام از این قابلیت ها به سختی میشد تفاوت را مشاهده کرد!
نکته : اون قابلیت فقط برا کسایی فعال میشه که مانیتورشون HDR هست.
---
جزئیات قابلیت جدید team balancer :
1- این قابلیت در وسط راند بصورت خودکار فعال می شود.
2- دلیل فعال شدن این قابلیت در وسط راند به خاطر این است که بازیکنان تا وسط راند از لحاظ قدرت و ... زیر نظر گرفته می شوند و سپس تعدیل بازیکن انجام می گیرد.
3- این قابلیت در صورتی فعال می شود که 10 بازیکن یا بیشتر از آن در سرور باشند.
4- اگر درون بازی به فرض مثال تیم روسیه 20 نفر باشند و تیم آلمان 26 نفر باشند بعد از 30 ثانیه بازیکنان از لحاظ تعداد تعدیل خواهند شد.
5- نحوه ارزیابی بازیکن برای تعدیل به مدت زمان ماندن او در تیم و همچنین امتیاز ( مثلا کپچر کردن فلگ تا امتیاز بده و یا ریوایو و یا هر چیز دیگه ای که امتیاز بده ) اگر بازیکن این مورد را رعایت بکند به احتمال زیاد در تیم خود باقی می ماند.
6- بازیکنی که مورد تعدیل واقع می شود ( انتقال به تیم مقابل ) دیگر هیچوقت نمی تواند به تیم قبلی باز گردد.
7- بازیکنانی که درون اسکواد قرار دارند به احتمال کمی مورد تعدیل واقع می شوند. ولی این یک احتمال هست و ممکن است سیستم بالانس آن بازیکن را منتقل به تیم مقابل بکند.
8- تعدیل بازیکن در زمان مردن آن انجام میگیرد . چرا که قبل از آپدیت بازیکن در حین بازی killed in action می شد که باعث ایجاد ناراحتی برای خیلی از بازیکنان شد!
---
در این اپدیت بیشتر باگ ها اعم از لود نشدن اسکین اسلحه و یا نشان ندادن اسم اشخاص در پایان هر راند به عنوان بهترین اسکواد و رفع مشکل matchmaking ، به خصوص در Operation که هر موقع این مورد را انتخاب می کردین کلا سرور خالی براتون میاورد بالا ولی با این آپدیت حل شده ، همچنین لود نشدن اسلحه در بازی که بعضی از بازیکنان این مشکل رو داشتن رو رفع کرده !
---
به مناسبت این آپدیت Operation Campaign به نام Fire and Ice دوباره فعال گردید.

منبع
 
آپدیت جدید بازی حجمش رو میزنه 30 گیگ.. هرکاری کردم درست نشد. به نظرتون چیکارش کنم؟ بذارم دانلود شه؟

هی pause و resume کن تا درست شه ، میتونی هم هی پاک اش کنی دوباره بزنی
ولی خوب هی قطع و وصل کن اخرش درست میشه
 
  • Like
Reactions: Evil
مقدار حجم آپدیت برای پلتفرم ها :
PC: 3.49 GB
PS4: 4.372 GB
Xb1: 4.7GB
---
در این آپدیت داگ تگ جدیدی به اسم Matryoshka Doll به بازی اضافه شده و در دسترس تمامی بازیکنان قرار گرفت.
---
یکی از قابلیت های آپدیت جدید میتوان به High Dynamic Range و Standard Dynamic Range اشاره کرد که بطور چشمگیری پیشرفت کرده و تفاوت بین این دو را می توان احساس کرد ، چرا که قبل از آپدیت با فعال کردن هر کدام از این قابلیت ها به سختی میشد تفاوت را مشاهده کرد!
نکته : اون قابلیت فقط برا کسایی فعال میشه که مانیتورشون HDR هست.
---
جزئیات قابلیت جدید team balancer :
1- این قابلیت در وسط راند بصورت خودکار فعال می شود.
2- دلیل فعال شدن این قابلیت در وسط راند به خاطر این است که بازیکنان تا وسط راند از لحاظ قدرت و ... زیر نظر گرفته می شوند و سپس تعدیل بازیکن انجام می گیرد.
3- این قابلیت در صورتی فعال می شود که 10 بازیکن یا بیشتر از آن در سرور باشند.
4- اگر درون بازی به فرض مثال تیم روسیه 20 نفر باشند و تیم آلمان 26 نفر باشند بعد از 30 ثانیه بازیکنان از لحاظ تعداد تعدیل خواهند شد.
5- نحوه ارزیابی بازیکن برای تعدیل به مدت زمان ماندن او در تیم و همچنین امتیاز ( مثلا کپچر کردن فلگ تا امتیاز بده و یا ریوایو و یا هر چیز دیگه ای که امتیاز بده ) اگر بازیکن این مورد را رعایت بکند به احتمال زیاد در تیم خود باقی می ماند.
6- بازیکنی که مورد تعدیل واقع می شود ( انتقال به تیم مقابل ) دیگر هیچوقت نمی تواند به تیم قبلی باز گردد.
7- بازیکنانی که درون اسکواد قرار دارند به احتمال کمی مورد تعدیل واقع می شوند. ولی این یک احتمال هست و ممکن است سیستم بالانس آن بازیکن را منتقل به تیم مقابل بکند.
8- تعدیل بازیکن در زمان مردن آن انجام میگیرد . چرا که قبل از آپدیت بازیکن در حین بازی killed in action می شد که باعث ایجاد ناراحتی برای خیلی از بازیکنان شد!
---
در این اپدیت بیشتر باگ ها اعم از لود نشدن اسکین اسلحه و یا نشان ندادن اسم اشخاص در پایان هر راند به عنوان بهترین اسکواد و رفع مشکل matchmaking ، به خصوص در Operation که هر موقع این مورد را انتخاب می کردین کلا سرور خالی براتون میاورد بالا ولی با این آپدیت حل شده ، همچنین لود نشدن اسلحه در بازی که بعضی از بازیکنان این مشکل رو داشتن رو رفع کرده !
---
به مناسبت این آپدیت Operation Campaign به نام Fire and Ice دوباره فعال گردید.

منبع
۴گیگ فقط برای همین؟:|سرجمع ۵۰۰ مگ هم نمیشد این تغییرات:|
 
  • Like
Reactions: Darkkahn
۴گیگ فقط برای همین؟:|سرجمع ۵۰۰ مگ هم نمیشد این تغییرات:|
داخل پابجی واسه یه تغییر صدای redzone و آنتی چیتی که حجمی نداشت 10 گیگ بود پس شما هم فک کنم باید به 4 گیگ راضی باشی اونم با این همه تغییر.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or