Multi Platform Battlefield 1

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Dice
تاریخ انتشار
October 2016
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
header.jpg
gameinform.jpg
سازنده: EA DICE
ناشر: Electronic Arts
کارگردان: Lars Gustavsson
تهیه کننده: Aleksander Grondal
طراح ارشد: Daniel Berlin
موتور: Frostbite
پلتفرم ها: PC, PS4, Xbox One
تاریخ انتشار: 21 اکتبر 2016 مصادف با 30 مهر ماه 1395
سبک: شوتر اول شخص
مودهای بازی: تک نفره و چند نفره

بازی طی یک کنفرانس کوچک معرفی شد. برای اولین بار در تاریخ این سری و تقریبا بازی های AAA شاهد بازگشت به جنگ جهانی اول خواهیم بود. مبارزات تن به تن، اسب سواری و جنگ های هوایی و کامیکازه، از چیزهایی است که در این بازی خواهیم دید. دایس سعی کرده بخش کمپین را بیشتر به سبک sand box نزدیک کند. به نظر میرسد به جنگ های تن به تن توجه زیادی شده. جنگ هایی با شمشیر را تجربه خواهیم کرد! به مکان هایی مثل بریلن، ایتالیا و صحراهای عربی اشاره شد.

MULTIPLAYER.jpg
یک سری اطلاعات از کلوزد آلفای بازی ترجمه شده توسط کاربران:
نکاتی در مورد بازی که در Closed-Alpha دیده شده و ممکنه در نسخه ی نهایی تغییر کنه :

- تیکت ها در Conquest مثل قدیم نیست.هر دو تیم با 0 امتیاز شروع میکنن و با Capture کردن امتیاز میره بالا.( با کشته و Spawn شدن از تیکت ها کم نمیشه )
- تغییرات منوی Customize در که اون BulletوDamage Drop به صورت نمودار نشون داده میشه(توی این بیلد از بازی منوی Modification اسلحه غیرفعال بوده) =>
- میشه رفت روی تانک دشمن و اونو از بین برد.(البته توی سینگل پلیر و فعلا تایید نشده که توی مولتی پلیر باشه )
- خبری از Commander Mode نیست
- ملت آتیش میگیرن
- Airship در شرایط خاصی توی مپ ظاهر میشه. مثلا وقتی یه تیم خیلی عقب هست.
- Airship فقط افقی کنترل میشه.میشه روش حرکت کرد.بمب افکن و چندتایی مسلسل روش داره.مسلسل های زیرش در صورت دمیج دیدن خراب میشن و از Airship میفتن!
- Airship به صورت دینامیک میفته پایین و اسکلت آهنیش باقی میمونه.
- توی مپ AA های ثابت هست.
- اسلحه کلاس اسنایپر با توجه به مسافت دمیج متفاوتی داره.
- همه ماسک خواهند داشت
- توی مینی مپ جهت نشونه گیری دشمن مشخص نمیشه
- سیم خاردار آسیب میزنه و البته قابلیت کاملا تخریب شدن رو داره.
- سوار شدن به وسائل نقلیه و همچنین تعویض جا توی وسیله با یه انیمیشن انجام میشه. حین این انیمیشن میتونه حریف شما رو بزنه.
- Squat Leader مثل قبلا دیگه نیاز نیست به طرف Flag باشه تا دستور بده.از یه منوی کوچیک میتونه انتخاب کنه. همچنین دستوراتی که میده زمان 1 دقیقه ای داره =>
- منوی Squad =>
- وقتی دشمن رو میزنین مثل بتلفرانت Health ـش رو هم میبینین.
- صفحه Deploy مپ 3D و Real time هست.
- آب و هوای دینامیک : آفتابی ، بارانی ، مه
- وسائل نقلیه جاهای مختلف برای تخریب شدن دارن.
- Counter نداریم! ( برای Melee )

سرورهای اختصاصی و سرور Browser برای بازی تایید شدند!
بخش چند نفره بصورت 64 نفره خواهد بود شرکت دایس بیشترین تعداد وسایل نقلیه تا کنون را برای این بازی طراحی کرده است. در بخش مولتی پلیر گفته می شود با آخرین و متفاوت ترین تکنولوژی دایس مواجه خواهید شد!

سلاح هایی که تا کنون تایید شده اند:

Spiked mace
Trench spade
Bolo knife: available in the Harlem Hellfighter pre-order pack in the Deluxe Edition
Jambiya dagger: available in the Lawrence of Arabia pack in the Deluxe Edition
Scimitar
Bayonet
Trench shotgun: available in the Harlem Hellfighter pre-order pack
Colt M1911 semi-automatic pistol: available in the Harlem Hellfighter pre-order pack
Lee Enfield SMLE bolt-action rifle: a different skin is available in the Lawrence of Arabia pack
P08 Luger pistol: available in the Red Baron Deluxe Edition
Mauser C96 semi-automatic pistol
MG08 machine gun: mounted and load-out weapon will be available
Mauser 1918 T-Gewehr anti-tank rifle
Mauser Gewehr 98 bolt-action rifle with side-mounted scope
Springfield M1903 bolt-action rifle with side mounted scope
MP 18 SMG
Lewis Gun LMG
Lifebuoy M1 flamethrower
Anti-tank grenade
Smoke grenade
Mustard gas grenade
Gas mask
Dynamite
بازی پشت درهای بسته نمایش داشته. چیزهایی که مینویسم گفته هایی هست که کانال Jackfrags ارائه دادن.

ایشون میگن که حتی بازی رو انجام دادن و یه سری feedback خواستن ازشون. بازی رو تو دوران جنگ جهانی اول دیوانه وار توصیف میکنه. بازی دارای 4 کلاس بندی هست. Assault, Medic, Support و Scout. میگه که به توجه به فیدبک های ملت، کلاس اسالت و مدیک رو جدا کردن مثل قدیم. یعنی مثل بتلفیلد 3 شده الان.
میگه توی بازی دینامیت داشتن که مثل C4 بوده تقریبا.

میگه که الان برای وسایل نقلیه هم کلاس جداگانه در نظر گرفته شده. یعنی اگه بخواید تانک برونید باید کلاس راننده تانک باشید و اگر بخواید سوار هواپیما بشید باید کلاس اون رو انتخاب کنید.

بازی بسیار سینمایی کار شده و همه جا انفجارهای مهیب خواهید دید. یعنی چیزی که توی تریلر دیدید رو میتونید به عینه تجربه کنید. تخریب پذیری بازی رو غیرقابل توصیف میدونه و میگه که خیلی بهتر از بتلفیلد 3 و 4 کار شده. ساختمان و دیوار ها و تقریبا همه چی تخریب میشده و میگه تو خیلی جاها میشه به بدکمپانی 2 شبیهش کرد.

همونطور که حدس زده میشد سلاح های بازی همگی آنالوگ هستن و به نظر میرسه با یه بازی سخت طرف هستیم. سلاح برای شما کاری انجام نخواهد داد و حالا این به مهارت بازیکن بستگی داره که چطور بازی کنه. سلاح های مختلفی از کلاس های مختلف تو بازی هستن. رایفل ها، SMG ها، شاتگان، اسنایپ ها و ... و اینکه باید یه سلاح مبارزه نزدیک هم انتخاب کنید که بسته به سلیقه و سبک بازیتون فرق دارن. سرنیزه ها هم توی بازی ها هستن و میتونید به سر اسلحتون ببندینش.

زپلین ها رو ندیدن اما به نظر میرسن که کنترلشون رو در دست میگیریم. حتی اگر خودمون کنترل نکنیم، مثل AC-130 میتونیم آتش ببارونیم روی زمین.

در مورد شخصی سازی سلاح میگه که سازنده ها بهشون گفتن با توجه به این که جنگ جهانی اول هست، چیز زیادی نبوده اون موقع اما یه سری تجهیزات گذاشتن توی بازی که بعد از جنگ جهانی استفاده میشدن، اما... تو همون جنگ جهانی هم وجود خارجی داشتن و فقط به مرحله عمل و استفاده نرسیده بودن، اما اینا برای جذابیت به بازی اضافشون کردن.

از کمپین بازی چیزی ندیدن اما یه سری اطلاعات گرفتن. اینکه ظاهرا سرگذشت چندین نفر رو خواهیم دید و اینکه چطور این جنگ روشون تاثیر میذاره.

در آخر میگه به علت کمبود وقت نمیتونم بیشتر ادامه بدم. به خونه که برگشتم سعی میکنم بیشتر توضیح بدم و در آخر باز هم بازی رو دیوانه وار توصیف کرده.
TRAILERS.jpg
79423614490634402120.jpg

Battlefield 1 Official Reveal Trailer
720p || 1080p
SCREENS.jpg
واپیپرهای بازی:





 

Attachments

  • gameplay.jpg
    gameplay.jpg
    30.8 KB · مشاهده: 460
تخریب پذیر شدن ضدهوایی ها فقط باعث شده هواپیما های بامبر جولان بدن توی نقشه وگرنه قبل این مساله کافی بود یه نفر بشینه پشت ضد هوایی دیگه اینا هیچ غلطی نمیتونستن کنن.الان اول میرن ضد هوایی ها رو خراب میکنن بعد میان پیاده نظام ها رو میزنن.لعنت بهش که این پیشنهاد خراب شدن توپ و ضدهوایی رو داد
 
  • Like
Reactions: sorrowful
تخریب پذیر شدن ضدهوایی ها فقط باعث شده هواپیما های بامبر جولان بدن توی نقشه وگرنه قبل این مساله کافی بود یه نفر بشینه پشت ضد هوایی دیگه اینا هیچ غلطی نمیتونستن کنن.الان اول میرن ضد هوایی ها رو خراب میکنن بعد میان پیاده نظام ها رو میزنن.لعنت بهش که این پیشنهاد خراب شدن توپ و ضدهوایی رو داد
آخ آخ گفتی آقا مهدی واقعا اعصابمو خورد میکنن ما که اینجا تعریف میکنیم کسی باور نمیکنه
یه گروه بودن تگشون PRCD بود با همون روشی که گفتین نفری 50 کیل میگرفتن تو هر دور ، نمیشه اعتراض کنیم به همون حالت سابق برگرده که این ضد هوایی خراب نشه ؟
 
  • Like
Reactions: ps34
آخ آخ گفتی آقا مهدی واقعا اعصابمو خورد میکنن ما که اینجا تعریف میکنیم کسی باور نمیکنه
یه گروه بودن تگشون PRCD بود با همون روشی که گفتین نفری 50 کیل میگرفتن تو هر دور ، نمیشه اعتراض کنیم به همون حالت سابق برگرده که این ضد هوایی خراب نشه ؟
من چک کردم اعتراض که خیلی شده و خبرم به گوش تیم سازنده رسیده ولی نمیدونم رسیدگی میکنن یا نه ولی قطعا اگر اعتراضات زیاد باشه یه کاری میکنن ولی مطمن باش تعداد افرادی که توی خلبانی مهارت دارن هم زیاده و اون ها میخوان که وضعیت فعلی پایدار بمونه.تا ببینیم زور کی بیشتر بچربه.نا گفته نماند تیم یارهای خودیی که باید هواپیما فایتر برداره این بامبرها رو بیاد بزنه درست وظیفشو انجام نمیده!
 
  • Like
Reactions: sorrowful
من چک کردم اعتراض که خیلی شده و خبرم به گوش تیم سازنده رسیده ولی نمیدونم رسیدگی میکنن یا نه ولی قطعا اگر اعتراضات زیاد باشه یه کاری میکنن ولی مطمن باش تعداد افرادی که توی خلبانی مهارت دارن هم زیاده و اون ها میخوان که وضعیت فعلی پایدار بمونه.تا ببینیم زور کی بیشتر بچربه.نا گفته نماند تیم یارهای خودیی که باید هواپیما فایتر برداره این بامبرها رو بیاد بزنه درست وظیفشو انجام نمیده!
خب برای این مشکل نمیشه تفکیک رنکینگ گذاشت ؟ مثلا از رنک 0 تا 50 تو یه نقشه بازی کنن بعد 50 تا 80 تو یه مپ دیگه ؟ چون اکثر اینایی که میگین همون تازه وارد ها هستن که فایتر رو بر میدارن و باهاش هیچ غلطی نمیکنن
و همینا هستن که تو مپ Empire's Edge میرن سراغ اسنایپ و ما تو منطقه ها با کمبود سرباز مواجه میشیم و در نهایت بازی رو می بازیم باز خدا پدر کسی رو بیامرزه که همون سوییچ تیم رو گذاشته وگرنه آمار ما الان باید زیر 30 درصد برد می بود
 
آخ آخ گفتی آقا مهدی واقعا اعصابمو خورد میکنن ما که اینجا تعریف میکنیم کسی باور نمیکنه
یه گروه بودن تگشون PRCD بود با همون روشی که گفتین نفری 50 کیل میگرفتن تو هر دور ، نمیشه اعتراض کنیم به همون حالت سابق برگرده که این ضد هوایی خراب نشه ؟
زد هوای که مکانیک ورداری درست میشه
من خودم تو بازی یا اسنایپم یا هواپیما
بعد این آپدیت هر کدوم از این زد هوایا رو میزنم میبینم طرف درستش کرده بهم تیر میزنه
الان زیاد با هواپیما کاری نمیتونم کنم ولی اون موقع زد هوای و تعمییر نمیکردن قشنگ راحت با حداقل K/D 5 همرو میکشتم 10 بار میمردم 50 نفر میزدم
هواپیماش خیلی حال میده باید یه مد مثه SWBF اضافه میکردن با هواپیما به جون هم میفتادیم
 
زد هوای که مکانیک ورداری درست میشه
من خودم تو بازی یا اسنایپم یا هواپیما
بعد این آپدیت هر کدوم از این زد هوایا رو میزنم میبینم طرف درستش کرده بهم تیر میزنه
الان زیاد با هواپیما کاری نمیتونم کنم ولی اون موقع زد هوای و تعمییر نمیکردن قشنگ راحت با حداقل K/D 5 همرو میکشتم 10 بار میمردم 50 نفر میزدم
هواپیماش خیلی حال میده باید یه مد مثه SWBF اضافه میکردن با هواپیما به جون هم میفتادیم
ضد هوایی رو با دینامیت یا خود بمب هواپیما کاملا تخریب میکنن و وقتی کاملا از کار افتاد یا همون Vehicle Disabled شد دیگه شما نمیتونی تعمیرش کنی
دقیقا همون موقع هست که لوله ضد هوایی شکسته میشه
 
ضد هوایی رو با دینامیت یا خود بمب هواپیما کاملا تخریب میکنن و وقتی کاملا از کار افتاد یا همون Vehicle Disabled شد دیگه شما نمیتونی تعمیرش کنی
دقیقا همون موقع هست که لوله ضد هوایی شکسته میشه
والا من همش تو آسمونم میترکونم
میزنه disable بعد دوباره بعد 1-2 دیقه یکی پشتش نشسته میزنه
 
والا من همش تو آسمونم میترکونم
میزنه disable بعد دوباره بعد 1-2 دیقه یکی پشتش نشسته میزنه
من که بارها با آچار یا همون Repair Tool سعی در تعمیرش داشتم ولی اصلا نشد
برای اطمینان خودتون یکبار امتحان کنید ! باید به صورت کامل خراب بشه در حدی که لوله اش شکسته بشه
بعد ویدیوش رو بذارید ببینیم چجوری میشه تعمیر کرد
 
من که بارها با آچار یا همون Repair Tool سعی در تعمیرش داشتم ولی اصلا نشد
برای اطمینان خودتون یکبار امتحان کنید ! باید به صورت کامل خراب بشه در حدی که لوله اش شکسته بشه
بعد ویدیوش رو بذارید ببینیم چجوری میشه تعمیر کرد
میگم من بیا اسنایپم یا ت. هواپیما کلا زیاد رو زمین نیستم
ولی چیزی که من برام بارها پیش اومده از بالا هم میترکونم نمیتونم ببینم نابود شده یا نه میزنه DISABLED دوباره همونی که با ضد هوای منهدمش کردم و کشتم میاد ضد هوای و دوباره بر میداره
 
تخریب پذیر شدن ضدهوایی ها و کلا stationary ها چیزی نیست که توی چند ماه اخیر اضافه شده باشه..
از روز عرضه بازی من مدام نابودشون میکردم با فایترم حتی!
تغییری که کرده توی این مدت اینه که قابلیت تعمیر بهشون اضافه شده! قبلا وقتی از کار میفتاد دیگه هیچی به هیچی.. اما الان قابل بازیابی هستن.

اینکه ناراضی باشه کسی از وضعیت حملات پلین ها اصلا منطقی نیست! طرف ساعتها تمرین کرده و استعداد داشته که تونسته موثر عمل کنه و کیل بگیره باهاش. اگرنه خیلی ها با چند دست برداشتن انواع پلین و دیدن وضعیت، عطاش رو به لقاش میبخشن.
 
خودمون میدونیم روند تخریب و درست کردن ضدهوایی از روز اول عرضش تا الان چجور بوده لازم نکرده کسی به من سری مجموعه بازی ای رو توجیه کنه که تک به تک نسخه هاشو هزاران ساعت بازی کردم چه مجموعه بتلفیلد چه استاروارز یا هر عنوانی که dice توش نقش داشته.
اینکه طرف استعداد داره با این روش کیل بگیره نوش جونش ولی بحث اینجاست که بازی رو از بالانس انداختن.قابلیت تعمیر ضدهوایی برای چکش ساپوتر هست.من اسالت برمیدارم یا مدیک و هیچ علاقه ای به ساپورتر یا تک تیرانداز ندارم پس بالانس برای من بهم خورده پس حرف از منطقی بودن یا نبودن نفرمایید.اکثر کسایی هم که میان بتل1 بازی میکنن اسکواد ندارن که به یکی بگیر چکش بگیر دستت همش همراه من باش بشین تعمیرات کن.اکثر تکی میان و هرکس کار خودشو میکنه.بیان ضدهوایی رو به روال سابق برگردونن بعد اگر من گذاشتم این توی هوا نفس بکشه و تونست بعدش کیل بگیره اونوقت ادعای تمرین و حرفه ای بودن بکنه.نه dice نه هیچکس دیگه ای هم نمیتونه منو مجبور کنه جر اسالت و مدیک بیام کلاس دیگه ای بردارم پس بالانس بهم خورده وسلام
 
  • Like
Reactions: sorrowful
خودمون میدونیم روند تخریب و درست کردن ضدهوایی از روز اول عرضش تا الان چجور بوده لازم نکرده کسی به من سری مجموعه بازی ای رو توجیه کنه که تک به تک نسخه هاشو هزاران ساعت بازی کردم چه مجموعه بتلفیلد چه استاروارز یا هر عنوانی که dice توش نقش داشته.
اینکه طرف استعداد داره با این روش کیل بگیره نوش جونش ولی بحث اینجاست که بازی رو از بالانس انداختن.قابلیت تعمیر ضدهوایی برای چکش ساپوتر هست.من اسالت برمیدارم یا مدیک و هیچ علاقه ای به ساپورتر یا تک تیرانداز ندارم پس بالانس برای من بهم خورده پس حرف از منطقی بودن یا نبودن نفرمایید.اکثر کسایی هم که میان بتل1 بازی میکنن اسکواد ندارن که به یکی بگیر چکش بگیر دستت همش همراه من باش بشین تعمیرات کن.اکثر تکی میان و هرکس کار خودشو میکنه.بیان ضدهوایی رو به روال سابق برگردونن بعد اگر من گذاشتم این توی هوا نفس بکشه و تونست بعدش کیل بگیره اونوقت ادعای تمرین و حرفه ای بودن بکنه.نه dice نه هیچکس دیگه ای هم نمیتونه منو مجبور کنه جر اسالت و مدیک بیام کلاس دیگه ای بردارم پس بالانس بهم خورده وسلام

رو شما ریپلای نکردم اولا..
عجب.. با صدها ساعت تجربه پس نمیدونستی که از اول هم تخریب میشدن.
یادت هم باشه تنها کسی هم نیستی بتلفیلد بازی کردی در عمرت.
اینکه شما دلت نمیخواد کلاس مناسب رو در مقابله باهاش رو برداری نمیتونی بگی بازی آنبالانس شده.این تعریف آنبالانس نیست
خیلی هنره که بشینی پشت ضدهوایی ترترترتر بزنی هواپیمارو؟؟ اینو که بچه 3 ساله هم میتونه ((:

هنر مال اون کسیه که با اونهمه تهدیدای تو هوا با ایرپلین میاد و خوب کیل میگیره. فوق العاده ماهرن و لولشون هم بالا.
اگر مشکلی داری با این مساله میتونی فرار کنی از حملات هواپیما.. کاری که خیلیا میکنن.

کاملا بازی بالانسه در این بخش و مشکلی نداره.
 
خب اگه اون خلبانه خیلی هنرمند هست از تر تر هایه ضد هوایی فرار کنه و خود طرفو بکشه اگه اونقد حرفه ای هست
نه اینکه قبل بازی بیاد و همه ضد هوایی هارو نابود کنه بعد هم هی رو سر این و اون نارنجک بندازه و 40 کیل استرایک بدست بیاره
من که حسابی با تانک ضد هوایی Artillery Truck از خجالتشون در میام هیچ غلطی هم نمیتونن بکنن و فرت و فرت به آمار K/D شون اضافه میکنم
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ps34

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • H^D^
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or