Battalion 1944

gnzL9M6QQZCO0HyYlmlmqg.png

بازگشت واقعی به ریشه ها با Battalion 1944
سلام دوستان . با تاپیک معرفی بازی آنلاین Battalion 1944 در خدمتتون هستم . بازی رو براتون معرفی میکنم و در آخر یک سری نکات میگم برای کسانی که تصمیم به خرید این بازی دارند. توجه داشته باشید که بازی برای یک سال در EARLY ACCESS خواهد بود .
خب این بازی تقریبا 2 سال پیش از طریق kickstarter در کمتر از 3روز تامین مالی شد ، همچنین در humblebundle نیز قرار داده شد و استقبال خوبی شد طوری که همون طور که گفتم در کمتر از 3 روز به اون هدف مالی که برای ساخت این بازی داشتند رسیدند . حدود 10،000 نفر از طریق kickstarter از این پروژه حمایت کردند.
شعار سازندگان این بازی ، بازگشت به ریشه ها و حس نوستالژی و قدیمی بازی های جنگ جهانی 2 از جمله Call of duty 2 و Medal of honor و چند بازی دیگه بود . حسی که با اومدن بازی های جدید و دور و دور تر شدن سازنده ها از المان ها و ویژگی های بازی قدیمی شوتر کمرنگ شده .
این بازی توسط یک گروه تقریبا 20 نفره در دربی انگلیس ساخته شده . موتور مورد استفاده unreal engine هست . سازندگاه بازی همه جوان هستند و خودشون کسانی هستند که عاشق بازی هایی مثل call of duty 2 و call of duty 4 و ... بودند و این بازی هارو در سطح بالا آنلاین بازی میکردند .

در این بازی 4 مد به همراه Match making وجود دارد :
1:Ranked / این مد در واقع مد رقابتی و رنک بازی هست که برای بازی کردنش باید از قبل level 10 شده باشید . بازی شامل رنک های bronze - silver - gold - diamond هست که هر کدوم به 5 دسته تقسیم میشوند .
2:Unranked / مشابه Ranked ولی استرس از دست دادن Rank و باختن وجود ندارد .
3:Arcade / شامل مد های متنوع مثل capture و TDM و ... برای بازی فان و دستگرمی
4:Server browser / این قسمت برای کسانی هست که میخوان سرور خودشون رو داشته باشند ، دقیقا مثل بازی های قدیمی که میتونستید سرور ران کنید و مد بزارید براش

شما با بازی کردن در مد های بالا به جز سرور های شخصی level up میشید . با هر بار level up شدن یکwar chest میگیرید که میتونید باز کنید و اسکین برنده بشید .
war chest چیست ؟ وار چست در واقع همون loot box هست ، ولی تماما جنبه cosmetic داره ، یعنی فقط skin برای گان ها . شما جدا از اینکه میتونید war chest بخرید ( با پول واقعی ) خود بازی هم به شما با لول آپ کردن میده و نیازی به کلید برای باز کردنش نیست . میتوین اسکین هاتون رو در مارکت بفروشید که بعضی از اسکین ها هم قیمت بسیار بالایی دارند .
مد اصلی بازی در ranked ، پنج به پنج و WARTIDE هست .
در مورد wartide خلاصه توضیح میدم چون احتمالا به زودی تغییرات خواهد کرد.
این مد در واقع همون search and destroy هست با این تفاوت که یک اکونومی کارت محور داره . یعنی شما از 6 کلاس بازی 4 تا کارت دارید ، که اگر بمیرید ، این کارت drop شده و دشمن میتونه با برداشتن اون برای round بعد از اون کارت استفاده کنه . این 6 کلاس شامل 1 کلاس دیفالت هست که تعداد کارت نا محدود داره .
در این بازی هیچ killstreak وجود ندارد . پس دوستان بعد از گرفتن 5 تا کیل دنبال هواپیما و هلیکوپتر نباشند ، تو این بازی فقط با skill خودتون بازی میکنید ، نه kill هایی که از بمب از آسمون یا هلیکوپتر بگیرید .
بازی در حال حاضر 7 تا مپ داره که به زودی 2 مپ دیگه هم اضافه میشه . بازی همچنین دارای قابلیت LAN هست .
آنتی چیت مورد استفاده بازی EAC هست . به علاوه سیستم آنتی چیت خود بازی که چیتر هارو به علاوه اینکه account ban میکنه ، Hardware بن و IP بن هم میشند .
این آنتی چیت در بازی Rust هم استفاده میشه که به نظر من بهتر از Battle eye هست . دوستانی که هم rust بازی کردند و هم PUBG توی کدوم بازی بیشتر چیتر میبینند ؟ قطعا PUBG
در ضمن اگر تعداد تیم های ایرانی بازی زیاد بشه ، احتمالا ماه آینده یک tournament آنلاین با حمایت کامل خود سازنده بازی برای ایرانی ها خواهیم داشت . لازم به ذکر هست که در خارج ایران 4-5 tournament هفتگی برگزار میشه که تا 200 تیم ثبت نام میکنند .

iQGIHMhFQm6_NITa9NPMag.png


دوستان توجه داشته باشید که اگر سیستم ضعیف تر از minimum دارید ، بازی براتون اجرا میشه ولی شاید زیاد تجربه خوشایندی نداشته باشید . همچنین حتما اگر SSD دارید بازی رو روی SSD نصب کنید.
اگر دوستان مطمئن شدند که حداقل سیستم رو دارند ولی لگ FPS دارند ، اطلاع بدند که یک آموزش براشون قرار بدم برای تجربه بهتر .

خب برسیم به نکاتی که گفتم برای کسانی که خرید این بازی رو مد نظر دارند :
اولین نکته این که این بازی از سرور های گوگل به عنوان MAIN SERVER استفاده میکنه و گوگل هم ایرانو تحریم کرده ، ولی طی پیگیری هایی که از 1 ماه پیش بنده کردم ، با یکی آپدیت هایی که دادند باعث شدند که ایرانی ها هم بدون مشکل بازی کنند . یعنی درواقع برای ایرانی ها کاری کردند که اون قسمتی که مربوط به گوگل هست دور زده بشه . این یعنی برای ما احترام قائل شدند و این کارشون هم 100% براشون هزینه مالی داشته ، پس ما میتونیم از سازنده های بازی با خرید بازی حمایت کنیم و حتما حتما حتما review مثبت بزارید توی STEAM.
دومین نکته : اگر عاشق بازی های قدیمی مثل call of duty 2 - call of duty 4 - medal of honor - enemy territory - day of defeat و ... هستید حتما از این بازی خوشتون خواهد اومد . البته توجه داشته باشید که بازی FAST PACED هست ، یعنی سرعت بازی و movement بازیکن ها زیاد هست ، یک چیز شبیه call of duty 4 promod.
در این بازی بخش single player یعنی قسمت داستانی وجود نداره ولی یک بخش training هست .
چنانچه با پیش فرض CSGO این بازی رو بخرید ، کاملا ناامید خواهید شد ، این بازی هیچ شباهتی به CSGO نداره .
بسیاری از بازیکن های این بازی ، بازیکن های حرفه ای cod2 - cod4 هستند ، پس اگر دیدید کسی داره خوب بازی میکنه با 20 ساعت تایم پلی ، به احتمال زیاد چیتر نیست و فقط بازیش به واسطه اینکه بازی های مشابه رو انجام داده خوب هست.
دوستان فکر نکنند که با 2 ساعت بازی همه چیز رو در مورد این بازی میفهمند ، مورد داشتیم که با خود من بازی کرده طرف ، کلا نیم ساعت بازی کرده ولی سریع میگه فلانی چیتره و از این حرفا. صبور باشید و تمرین و تمرین کنید ، قطعا بهتر خواهید شد.
دوستانی که بازی های شبیه ساز و slow paced و realistic دوست دارند ، این بازی هیچ شباهتی با اینجور بازی ها نداره . پس وقتی بازی رو خریدید دیدید یکی 2 متر پرید بعد شمارو prefire کرد عصبانی نشید ، چون این قاعده بازی هست .
اگر پینگ بالای 140 دارید ، این بازی رو اصلا تهیه نکنید ، این بازی برای پینگ های بالا اصلا بهینه نیست . من خودم پارس آنلاین دارم و با پینگ 90 بازی میکنم . با این حال در تلاش هستیم در قسمت server browser یک سرور ایرانی بزنیم ولی فعلا خبری نیست .
دوستان توجه داشته باشند که من الکی از بازی تعریف نکردم و نگفتم همین الان همه برید بخرید ، نکاتی رو گفتم که شاید بعضی دوستان که احتمالا از این بازی خوششون نمیاد ، الکی هزینه نکنند . با این حال اگر سوالی در مورد بازی قبل یا بعد خریدش دارید حتما همینجا از من بپرسید .
در پایان قیمت بازی 14.99 دلار هست که البته یک باندل پک هم هست برای کسانی که پول بیشتری دارند که حدود 10 دلار بیشتر قیمت داره که بهتون یک اسکین و 5 تا وار چست میده ، میتونید برای حمایت بیشتر از سازنده ها این پک رو بخرید . قیمت حدودی خود بازی در ریجن روسیه 6 دلار هست.
در ضمن دوستان از این بازی به عنوان یک بازی 15 دلاری و early access انتظار داشته باشند . بازی نخرید بعد بگید چرا گرافیکش فلانه ، اینش اینطوریه چرا و ... . بازی طوری ساخته شده که pc ها قدیمی هم تا حدودی بتونند اجرا کنند . اولویت سازنده ها gameplay تمیز و درست بوده ، نه گرافیک.
برای بار آخر از خریداران احتمالی بازی میخوام که review مثبت در استیم یادشون نره ! سوالی بود در خدمتم.

تشکر
 
آخرین ویرایش:

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661
این هفته موفق شدم آپدیت جدید بازی رو تست کنم ، بازی زیر و رو شده !

پرفورمانس و FPS به شکل عجیبی بهتر شده طوری که شما با سیستم های خیلی قدیمی و 1GB کارت گرافیک هم میتونی بازی کنی.

سرعت بازی کمی کمتر شده و به نوعی کسایی هم که عادت به بازی های سریع ندارند ، از بازی خوششون خواهد اومد .

اسلحه ها خیلی بهتر شدند. مواردی که تغییر کرده بسیار زیاد هستند ، آپدیت نهایی و اصلی 12 JULY خواهد اومد .

این بازی یک بازی رقابتی هست(competitive) ، به دوستانی که از csgo خسته شدند ، شدیدا پیشنهاد میشه ، البته سبک بازی تا حدودی شبیه call of duty 2 و 4 هست . (promod)

اخر این هفته دوباره تست آپدیت جدید هست ، کسی اگر دوست داره میتونه اعلام کنه تا بهش بگم باید برای تست چیکار کنه . ( نسخه اصلی بازی رو باید داشته باشید که 5دلار هست در ریجن روسیه)
 
  • Like
Reactions: Deadmau5

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661
سلام دوستان . همونطور که قبلا اعلام شده بود ، آپدیت بازی 1 ماه پیش منتشر شد . اما لازم هست چند تا نکته در این مورد بگم :

1.بازی تا حدودی میشه گفت زیر و رو شده و خیلی فرق کرده.
2.پلیر های بازی بیشتر شده و در ریجن اروپا برای پیدا کردن بازی بیشتر از 30 ثانیه لازم نیست که صبر کنید.
3.review های بازی از mostly negative به mostly positive رسیده که این نشون میده بازی در مسیر درستی هست.
4.تورنمنت های مختلفی برگزار شده و یک مسابقه هم بزودی (MAJOR) در آمستردام هلند با 50هزار دلار جایزه برگزار خواهد شد . ( امکان حضور تیمی از ایران هم هست ولی از اونجایی که تیم قوی ایرانی نداریم عملا امکان qualify شدن به این مسابقات رو هم نداریم)
5. به زودی یک Nation cup یا جام جهانی هم خواهیم داشت که از تیم ایران هم دعوت شده اما چون با کمبود پلیر قوی مواجه هستیم ، فعلا از حضور در این مسابقات انصراف دادیم.
6.آپدیت بعدی بازی حدود 1ماه دیگه عرضه میشه و یک آپدیت بزرگ و اصلی هم 1ماه بعد از اون عرضه میشه که روی قسمت casual بازی تمرکز داره.
7.چنانچه از پلیر های این بازی هستید یا میخواهید این بازی رو بخرید میتونید به دیسکورد زیر جوین بشید تا همه چی برای شما توضیح داده بشه .

Discord - Free voice and text chat for gamers
 

Parsa13

کاربر سایت
Nov 16, 2011
2,232
واقعا باید به سازنده های این گیم تبریک گفت، کار هرکسی نیست که بعد از این همه مدت (به قول خودشون 14 ماه یه سره کار کردن روی گیم) گیم رو منتشر کنی و همون اولش تمام مود های گیم مشکل پیدا کنه، فیس ایت وصل نشه، و در آخر که فیس ایت رو وصل کردی بقیه مود هارو حذفشون کنی :)) بهترین سازنده هارو داره این گیم :D
مود Free For All اش داشت بهم حال میداد که گرفتنش ازمون :D
 
آخرین ویرایش:

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661
واقعا باید به سازنده های این گیم تبریک گفت، کار هرکسی نیست که بعد از این همه مدت (به قول خودشون 14 ماه یه سره کار کردن روی گیم) گیم رو منتشر کنی و همون اولش تمام مود های گیم مشکل پیدا کنه، فیس ایت وصل نشه، و در آخر که فیس ایت رو وصل کردی بقیه مود هارو حذفشون کنی :)) بهترین سازنده هارو داره این گیم :D
مود Free For All اش داشت بهم حال میداد که گرفتنش ازمون :D
مود free for all هستش الان من چند دستی بازی کردم .
بازی چند ساعت اول یک سری مشکلات داشت ولی الان برای 98% افراد اوکی هست.
بازی رو من واقعا دوست دارم و الان هم حال میکنم باهاش ، ولی به نظرم باید 1هفته قبل یک بتا میدادن تا این مشکلات match making رو میفهمیدن. (البته 5v5 faceit از همون اول کار میکرد ، یک مشکلی داشت که مربوط به خود faceit بود که اونم ظاهرا حل شده)
مشکل سرور های آرکید این بود که backfilling انجام نمیداد . یعنی یک نفر سرچ میکرد ، میرفت توی سرور ، ولی کسی نمیتونست جوین بشه، اینطوری شد که تمام سرور های آرکید هر کدوم توسط یک نفر اشغال شد و بعد مدتی کلا وقتی سرچ میکردید داخل هیچ سروری نمیرفت چون تمام سرور ها فقط توسط یک نفر منحصر به فرد مشغول شده بود و سروری آزاد نبود. ولی الان تمام سرور هارو پخش کردن داخل server browser و از اونجا میتونید سرور های آرکید رو خودتون انتخاب کنید و بازی کنید(این البته تا زمانی هست که مشکل رو حل کنند).

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دوستان اگر مشکلی پیدا کردید میتونید بپرسید من راهنمایی میکنم
 
  • Like
Reactions: Parsa13

Parsa13

کاربر سایت
Nov 16, 2011
2,232
مود free for all هستش الان من چند دستی بازی کردم .
بازی چند ساعت اول یک سری مشکلات داشت ولی الان برای 98% افراد اوکی هست.
بازی رو من واقعا دوست دارم و الان هم حال میکنم باهاش ، ولی به نظرم باید 1هفته قبل یک بتا میدادن تا این مشکلات match making رو میفهمیدن. (البته 5v5 faceit از همون اول کار میکرد ، یک مشکلی داشت که مربوط به خود faceit بود که اونم ظاهرا حل شده)
مشکل سرور های آرکید این بود که backfilling انجام نمیداد . یعنی یک نفر سرچ میکرد ، میرفت توی سرور ، ولی کسی نمیتونست جوین بشه، اینطوری شد که تمام سرور های آرکید هر کدوم توسط یک نفر اشغال شد و بعد مدتی کلا وقتی سرچ میکردید داخل هیچ سروری نمیرفت چون تمام سرور ها فقط توسط یک نفر منحصر به فرد مشغول شده بود و سروری آزاد نبود. ولی الان تمام سرور هارو پخش کردن داخل server browser و از اونجا میتونید سرور های آرکید رو خودتون انتخاب کنید و بازی کنید(این البته تا زمانی هست که مشکل رو حل کنند).

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دوستان اگر مشکلی پیدا کردید میتونید بپرسید من راهنمایی میکنم
برای من Free For All توی لیست نیستش اصلا، کلا 2 تا گزینه Competitive و Browse Server رو دارم. سرور هارو جند دست رفتم ولی موقع جوین شدن خیلیاشون اذیت میکنن، یا لود نمیشه و برمیگردونه توی منو گیم، یا بعد لود درجا کیک میکنه از گیم. البته چند دفعه تونستم وارد شم بازم.
Mission های گیم چرا اینطورین؟ :| رسما نقش جوک رو داره، به من Daily داده بود که 6 تا وارتاید ببرم برای 250 پوینت :)) کلا سیستم اکس پی گرفتن گیم رفته روی مدال ها ولی این خیلی ضایعس خدایی.
از بین کوئست ها تنها ریوارد منطقی که میداد یکیشون بود که باید 3 تا کوئست خاص رو انجام میدادیم تا بهمون یکی از کریت های جدید رو میداد :-/
 
آخرین ویرایش:
  • Angry
Reactions: farhad_fr2

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661
برای من Free For All توی لیست نیستش اصلا، کلا 2 تا گزینه Competitive و Browse Server رو دارم. سرور هارو جند دست رفتم ولی موقع جوین شدن خیلیاشون اذیت میکنن، یا لود نمیشه و برمیگردونه توی منو گیم، یا بعد لود درجا کیک میکنه از گیم. البته چند دفعه تونستم وارد شم بازم.
Mission های گیم چرا اینطورین؟ :| رسما نقش جوک رو داره، به من Daily داده بود که 6 تا وارتاید ببرم برای 250 پوینت :)) کلا سیستم اکس پی گرفتن گیم رفته روی مدال ها ولی این خیلی ضایعس خدایی.
از بین کوئست ها تنها ریوارد منطقی که میداد یکیشون بود که باید 3 تا کوئست خاص رو انجام میدادیم تا بهمون یکی از کریت های جدید رو میداد :-/
ببینید همونطور که گفتم ، چون بقیه مود ها(یعنی arcade و تمام زیرمجموعه ها) غیر از faceit مشکل داشت ، همشون رو بردن توی server browser ، یعنی شما وارد سرور browser که بشید ، سرور های FFA رسمی اونجا هستند.
دلیل جوین نشدن و برگشت به صفحه اول اینه که سرور پر هست ، یعنی سرور 12/12 رو زدید جوین بشه.این مشکل بازی هست در حال حاضر که سروری که پر هست رو مپ رو لود میکنه ولی داخل نمیره و ارور هم نمیده .
 
  • Like
Reactions: Parsa13

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661
دوستانی که میخوان با سبک بازی آشنا بشند میتونند VOD های 3 روز اخیر shroud رو ببینند که بازی میکنه .
برای خرید این بازی هم الان چون تخفیف داره زمان خوبی هست .
 

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661
سلام.
دوستان shroud تقریبا هر شب داره چند ساعت بازی میکنه و حسابی از بازی خوشش اومده ، امشب هم DrDisrespect گفته بازی میکنه که میتونید ببینید .
ضمنا اگر 5 به 5 بازی میکنید ، حتما داخل سایت faceit پرچم ایران رو انتخاب کنید که ببینم نسبت به هم در ایران کجای ranking قرار داریم.
اگر پرچمتون ایران نیست( چون faceit چند روزی با آیپی ایران کار نمیکرد ولی الان درست شده ) اینکار رو برای تغییر انجام بدید :
in your account settings, under address, you can edit your country in there

ضمنا اطلاعات پست اول اصلا به روز نیست و به اونا مراجعه نکنید ، سوالی اگر داشتید میتونید بپرسید.
 

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661
خب دوستان ، بازی فعلا بر خلاف پیشبینی بعضی دوستان و حتی سایت ها (مثل دوست عزیزم فرهاد جان) ، رشد بسیار خوبی داشته به طوری که از میانگین 2هزار نفر پلیر آنلاین به نزدیک 9هزار نفر رسیده و این یعنی بازی موفق بوده و روند خوبی رو پیش گرفته،خیلی از استریمر ها و پلیر ها قدیمی کانتر این بازی رو بهترین بازی 5v5 competitive حال حاضر میدونند . به همین مناسبت تخفیف بازی تمدید شده ، پس اگر قصد خرید دارید تا 5روز دیگه فرصت هست که با 20% تخفیف بازی رو بگیرید . البته بازی هم با هر level up که انجام میدید بهتون اسکین میده و به خود من همون هفته اول مقداری داد که اگر توی مارکت بفروشم پول خود بازی در میاد. نکته جالبی که بازی داره ، قسمت رقابتی بازی توسط faceit راه اندازی و اداره شده و شما میتونید آمار های خودتون رو به تفکیک ببینید . مثلا میتونید ببینید در ایران نفر چندم هستید و خودتون رو با بقیه در ایران یا جهان مقایسه کنید . لیگ های هفتگی و ماهانه بازی هم شروع شده و جوایز خوبی میده البته تیم ایرانی فعلا من ندیدم در حد قوی این بازی رو انجام بده .
البته بازی هنوز یک سری مشکلات ریز فنی داره که در حال تلاش برای رفع اونا هستند ولی مشکلاتی که تجربه بازی شما رو خراب کنه وجود نداره . سازنده های بازی هم گفتند free weekend زمانی قرار میدن در استیم که مشکلات بازی رفع شده باشه و این صعود شدید بازی در تعداد پلیر ها هم کم بشه. ( احتمالا 1 ماه دیگر)
سوالی در مورد بازی داشتید حتما بپرسید .
 
  • Like
Reactions: farhad_fr2

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661
اگر بازی انقدر خوب کار شده روش میشه توضیح بدین چرا انقدر نقد منفی خورده ؟ اصلا درک نمیکنم !
نقد های منفی اکثرا از زمان EARLY ACCESS بازی هستند ، و شما اگر از کاربر های پیگیر استیم باشید میدونید که خیلی از review ها غیر منطقی هست . کسی که 2ساعت بازی کرده ، چطور قادر هست که تشخیص بده که یک بازی خوب هست یا بد که review قرار بده .
Screenshot
دیدن همین چندتا کفایت میکنه و اصولا شما نباید به review های یک بازی توجهی بکنید . البته بازی همونطور که گفتم یک سری مشکلات ریز داره و منم منافعی در استودیو سازنده بازی ندارم که الکی بازی رو بخوام خوب جلوه بودم و اگر سلیقه شما رو بدونم بهتون میتونم بگم بازی رو بگیرید یا نه(برای همین میگم که اگر سوالی دارید بپرسید) . بازی سبک خاصی داره ( old school shooter - مثل - e.t - cod2 - cod4 promod ) و مورد پسند همه قرار نمیگیره .
بازی که خوب نباشه و free هم نباشه ، قاعدتا نباید رشد صعودی داشته باشه . البته اینطور هم که میفرمایید بازی خیلی هم نقد منفی نداره و تقریبا 70به 30 روی مثبت بود تا دیروز (الان 69 هست که میشه mixed )

سوال دیگه ای بود بفرمایید .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر