Batman: Arkham Origins | PC

arkham-origins.jpg


خوب شماره بعدی باز ی هم تایید شد
داستان بازی قبل از
Arkham Asylum و Arkham City خواهد بود
سازنده بازی به جای Roksteady شعبه مونترال Warner Bros .Games هست
بازی در تاریخ 25 اکتبر 2013 عرضه خواهد شد

  • Warner Bros. Interactive Entertainment
  • Armature Studio
  • Action
  • Release: Oct 25, 2013 (US)
  • ESRB: RP
    - گیمران با گذشته بت من در Arkham Origins آشنا می‌شنود.
    - اتفاقات بازی در شب کریسمس است.
    - داستان بازی قبل از اتفاقات دو سری قبلی است. داستان بازی بر اساس کمیکی با همین نام است.
    -Black Mask رئیس جنایتکاران بر علیه بت من است.بت من برای شکست دشمنانش باید مرده Black Mask را تحویل دهدی تا پلیس‌ها طرفدار بت من شوند. بت من باید بفهمد چرا Black Mask او را می‌خواهد بکشد. ولی Black Mask طی حادثه‌ای مرده است.
    - assassins‌های درجه 1 و supervillains از کمیک‌های DC در بازی حضور دارند.
    -پلیس‌ها جنایتکاران را تعقیب می‌کنند.
    - سیستم مبارزات بازی تغییر نکرده است.
    - تاکنیک‌های جدید، فرصت‌ها و موارد کاملا جدید.
    -دشمن‌های جدید
    - عدم کنترل کامل Batwing
    -Batman مثل 2 بازی قبلی نیست.
    -Batwing این امکان را می‌دهد تا سریع تر به مکان مورد نظر خود برسید.
    - دارا بودن Mode predator
    -حال کنترل claw مثل grappler در Just Cause 2 است.
    - جدل با دشمنان؛ پرتاب وسایل سنگین به سمت آنان.
    -گذاشتن دام مانند بشکه مواد انفجاری، استفاده از batarang برای دام.
    -Black Mask جز‌ئی از villain‌های محبوب نیست.
    -Gotham قدیمی تنها نیمی از دنیای بازی است.
    - یکی از راه‌های ارتباطی بازی با نام Gotham جدید.
    -Gotham ساختمان‌ها برج‌های بسیار بلندی دارد.
    - منطقه جدید 2 برابر محیط کلی بازی است.
    -بازیکنان می‌توانند شبکه برج‌ها را هک کنند.
    - برج‌ها فرکانسی دارند که این اجازه را نمی‌دهد که Batwing کار کند یعنی fast travel وجود ندارد.
    -همچین این فرکانس‌ها مانع این می‌شود که بت‌من نقاط مهم را در نقشه مشخص کند.
    -فرکانس‌های هر برج با دیگری تفاوت دارد، و نیاز به حل معما کسب مهارت‌های مبارزه برای جلوگیری از این فرکانس‌ها است.
    - کارهای بت من به او point و موارد دیگر و تجربه می‌دهد.
    - سیستم Most Wanted این امکان را می‌دهد تا بازیکنان villains‌های خارج از داستان اصلی را دریابی کنند.
    -در طول بازی‌ می‌توان به ماموریت‌های جانبی بیشتری رسید
    - ماموریت‌ها جانبی که اختیاری هستند برخی قابلیت ارتقا بت من را دارا هستند.
    - butler Alfred به بت من با توجه به وضعیتش امکانات جدید می‌دهد.
    - سیستم Dark Knight کم رنگ تر شده است البته نقش مهمی را هنوز دارد.
    - کشتن بی‌سرو صدای دشمنان امکان گرفتن XP و ارتقا‌های ویژه را می‌دهد.
    - سیستم Dark Knight جایگزین challenge mode نمی‌شود.
    - چالش‌های زیادی در بازی وجود دارد.
    - روابط بت من با دیگران بر سرنوشتش تاثیر دارد.
    -افراد زیادی را بت من برای اولین بار خواهد دید.
    - سیستم کاراگاهی بت من در حالت اول شخص است.
    - پنگوئن در بازی است وهمه چیز را می‌داند.
    - هیچ دیوار امنیتی مانند Arkham City برای نگه‌داری villains‌ها نیست.
    -Deathstroke با شمشیر با بت من مبارزه می‌کند.
    - قسمتی ناگفته از دوران نوجوانی بت من که تاریک باقی‌مانده






برای مشاهده تصویر اصلی (938x555) روی این نوار کلیک کنید.
cov_241_l.jpg

241-610.jpg
 
آخرین ویرایش:
مگه آرکام سیتی چقدر نسبت به Asylum پیشرفت داشت؟ گیم پلی که زیاد پیشرفتی نکرده بود ولی بخاطر شخصیت پردازی و داستان و ... تونست خیلی بهتر از Asylum باشه و متای بالای 90 بگیره!
اگه استدیو جدید گند نزنه به بازی و پیشرفت در حد همون AC باشه شک ندارم متای بالای 90 میگیره!
اتفاقا پيشرفت بازي واقعا زياد بود.اول اين كه محيط بازي بزرگ تر شده بود و بيشتر حس يك بازي ow رو مي داد كه باعث مي شد تا بين مخفي كاري و مبارزه به صورت مستقيم ازادي عمل داشته باشي.تعداد گجت ها زياد تر شده بود و نقش بيشتري در مبارزات تن به تن داشتند.
ماموريت هاي فرعي،كاراكتر دوم براي تمام پلتفرم ها،سه كاراكتر جديد براي بخش چلنج
پيشرفت گرافيك تكنيكي،دشمنان بيشتر،كمبوهاي جديد ،سوپرايز هاي داستاني ، معماهاي عالي ريدلر و ...
من به شخصه فكر نمي كنم با توجه به عوض شدن سازنده و پريكول بودن بتونه از لحاظ داستاني در حد AC ظاهر بشه.
 
اتفاقا پيشرفت بازي واقعا زياد بود.اول اين كه محيط بازي بزرگ تر شده بود و بيشتر حس يك بازي ow رو مي داد كه باعث مي شد تا بين مخفي كاري و مبارزه به صورت مستقيم ازادي عمل داشته باشي.تعداد گجت ها زياد تر شده بود و نقش بيشتري در مبارزات تن به تن داشتند.
ماموريت هاي فرعي،كاراكتر دوم براي تمام پلتفرم ها،سه كاراكتر جديد براي بخش چلنج
پيشرفت گرافيك تكنيكي،دشمنان بيشتر،كمبوهاي جديد ،سوپرايز هاي داستاني ، معماهاي عالي ريدلر و ...
من به شخصه فكر نمي كنم با توجه به عوض شدن سازنده و پريكول بودن بتونه از لحاظ داستاني در حد AC ظاهر بشه.
خوب وقتی یک چیزی بی نقص هست دیگه جای کار واسشون نمیونه دیگه :دی AC نقص خاصی نداشت! توی این نسخه فقط گیم پلی رو بهبود دادن و شهر رو بزرگتر کردن و کافیه فقط یک مخفی کاری ناب و داستان عالی مثل AC بدن بیرون تا متای 90 به بالا بگیره!
تازه بنظر من باسای این نسخه خیلی بهتر از باسای نسخه قبل هستن و جذابیتشون بیشتره!
ولی ممکنه ببخاطر مولتی پلیر متا بیاد پایین!
 
خوب وقتی یک چیزی بی نقص هست دیگه جای کار واسشون نمیونه دیگه :دی AC نقص خاصی نداشت! توی این نسخه فقط گیم پلی رو بهبود دادن و شهر رو بزرگتر کردن و کافیه فقط یک مخفی کاری ناب و داستان عالی مثل AC بدن بیرون تا متای 90 به بالا بگیره!
تازه بنظر من باسای این نسخه خیلی بهتر از باسای نسخه قبل هستن و جذابیتشون بیشتره!
ولی ممکنه ببخاطر مولتی پلیر متا بیاد پایین!
اره درست مي گي،اما خب منتقدان به همين نكته گير مي ده.:d
به هر حال به نظر من مولتي پلير مي تونه يك پيشرفت بزرگ محسوب بشه و با توجه به چيزهايي كه از اين بخش ديدم مي تونم بگم فوق العاده هست.
 
مگه آرکام سیتی چقدر نسبت به Asylum پیشرفت داشت؟ گیم پلی که زیاد پیشرفتی نکرده بود ولی بخاطر شخصیت پردازی و داستان و ... تونست خیلی بهتر از Asylum باشه و متای بالای 90 بگیره!
ببخشیییییییید؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! :-o:-o:-o
آرکام سیتی خیلی پیشرفت نداشت؟! بزرگ ترین پیشرفتش همین open world شدنش بود.
 
ببخشیییییییید؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! :-o:-o:-o
آرکام سیتی خیلی پیشرفت نداشت؟! بزرگ ترین پیشرفتش همین open world شدنش بود.
منظورم از پیشرفت نداشت بخش گیم پلیش بود!
وگرنه اپن ورد شدن خودش یک پیشرفت بزرگه ولی مثلا وقتی توی AC همه چیز کامله دیگه توی AO چه جور تحولی میتونن انجام بدن؟

من خودم Asylum رو بازی نکرده بودم که AC رو بازی کردم و از بس عاشقش شدم رفتم Asylum رو هم بازی کردم و توی گیم پلی این دو فرق اساسی ندیدم! فقط توی AC یک سری چیزا تغییر کرده بود و بهبود پیدا کرده بود!
 
خوب وقتی یک چیزی بی نقص هست دیگه جای کار واسشون نمیونه دیگه :دی AC نقص خاصی نداشت! توی این نسخه فقط گیم پلی رو بهبود دادن و شهر رو بزرگتر کردن و کافیه فقط یک مخفی کاری ناب و داستان عالی مثل AC بدن بیرون تا متای 90 به بالا بگیره!
تازه بنظر من باسای این نسخه خیلی بهتر از باسای نسخه قبل هستن و جذابیتشون بیشتره!
ولی ممکنه ببخاطر مولتی پلیر متا بیاد پایین!
به نظر من هم متای بالای 90 دور از انتظار نیست. چون بازی قبلی متای بالای 94 داشت.
یکی از زمینه هایی که می تونن خیلی قوی ترش بکنن همون باس فایت ها هست. توی نسخه های قبلی باس فایت ها کوتاه بود و اگر راه کشتنشون رو می فهمیدی سه سوت و بدون هیچ دردسری کارشون تموم بود.
 
مگه آرکام سیتی چقدر نسبت به Asylum پیشرفت داشت؟ گیم پلی که زیاد پیشرفتی نکرده بود ولی بخاطر شخصیت پردازی و داستان و ... تونست خیلی بهتر از Asylum باشه و متای بالای 90 بگیره!
اگه استدیو جدید گند نزنه به بازی و پیشرفت در حد همون AC باشه شک ندارم متای بالای 90 میگیره!

Arkham City به قدری عالی و بی نقص بود که دیگه جا واسه پیشرفت بیشتر نذاشته!
ولی اگه بتونند یه چیزی در حد AC بسازند مطمئنا متای بالای 92 رو میگیره که با عوض شدن سازنده بازی امید زیادی ندارم...:neutral:
 
آخرین ویرایش:
واقعا انتظار سخته ..
اتمسفر بازی فوق العادس .. تو آرکام سیتی برف میومد ولی زمین سفید نبود ولی اینجا قشنگ میشه برف و سرما رو احساس کرد ..
بتمن سری آرکام بهترین بازی هایی هستن که انجام دادم ولی آرکام سیتی فقط یه مشکل داشت و اون اینکه باس فایتاش زیاد چالش برانگیز نبودن ..
البته به هیچ وجه نمیشد از مستر فریز که به عقیده من یکی از بهترین باس های این نسل بود گذشت ..
تو این شماره شدیدا امیدوارم که باس فاست ها چالش برانگیز باشن .. مخصوصا بین عزیز که تیپش هم بسی خفن شده .. :دی
تریلر گیمپلی گیم اسپات هم همون چیزی بود که انتظارش رو داشتم!
کلا انتظار ندارم AO انقلاب کنه چون آسایلوم و سیتی این کار رو انجام دادن .. اگه در همون سطح هم بمونه راضیم ...
منتظر انقلاب راکستدی برای بتمن نسل بعدی هستم .. :bighug:
 
منتظر انقلاب راکستدی برای بتمن نسل بعدی هستم .. :bighug:

Prequel ها معمولا آخرین بازی های یک سری هستند. بتمن هم با این بازی هم سه گانه می شه هم Prequelش زده شده. پس دیگه دلیلی برای ادامه داستان وجود نداره. با این که از عمق وجودم هیچ وقت دوست ندارم با این سری خداحافظی کنم ولی متاسفانه تموم شدنش از ادامه یافتنش محتمل تره.
 
Prequel ها معمولا آخرین بازی های یک سری هستند. بتمن هم با این بازی هم سه گانه می شه هم Prequelش زده شده. پس دیگه دلیلی برای ادامه داستان وجود نداره. با این که از عمق وجودم هیچ وقت دوست ندارم با این سری خداحافظی کنم ولی متاسفانه تموم شدنش از ادامه یافتنش محتمل تره.

خیلی وقت پیش تایید شده بود که راکستدی در حال ساخت یه بتمن جدید هست!!!
http://forum.bazicenter.com/thread77428/
 
منظورم از پیشرفت نداشت بخش گیم پلیش بود!
موافقم با حرفت. گیم پلی AC نسبت به AA یه خورده آبکی تر شده بود و بازی به شدت آسون بود. یه دست دیگه AA بازی کنیم و بیام سراغ AC خیلی راحت میشه سبک بودن ضربات رو حس کرد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or