Multi Platform Batman: Arkham Knight

ناظم بخش : لو دادن و سوال پرسیدن از داستان بدون استفاده از تگ اسپویلر و تذکر قبل از اسپویلر= 1 هفته بن.

خب بالاخره پروژه مرموز استدیو Rocksteady
که از قبل AO بحثش بود مشخص شد! جدیدترین نسخه از سری بتمن برای کنسول ها نسل جدید و PC!






  • گاتهام در AO فقط 2 برابر بزرگ تر از AC بود,اما در AK حدود 5 برابر بزرگ تر هست.:dگاتهام به 3 بخش تقسیم شده.
  • RS هم یک صحبت هایی داشته در رابطه با جزییات مدل ها و تعداد چند ضلعی ها که چه پیشرفتی نسبت به نسخه های قبلی کردند.
  • بازی فقط بخش تک نفره داره.
  • هر زمانی که خواستید می تونید از Batmobile استفاده کنید.
  • RS چند تا villain جدید هم خلق کرده.
با تشکر از بنیامین عزیز (DOCTOR.WHO)





دیگر مثل قبل "کات سین" های بازی از قبل رندر شده نخواهند بود.تمامی کات سین ها به صورت Real-Time اجرا خواهند شد.

در بازی فقط یک Loading وجود خواهد داشت. و در ادامه بازی دیگر شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود.

در ابتدای بازی شما همان "سوئیت" قدیمی خود را به همراه دارید ولی در ادامه قابلیت ارتقاء را خواهید داشت.

شلوغی در خیابان ها بیشتر شده، بیش از 50 تبهکار در هر کوچه و خیابان پرسه می زنند و در حال نابود کردن ماشین ها و مغازه ها هستند.

چیزهایی از قبیل کت بارانی "گوردن" و یا "شنل" بتمن از قابلیت فیزیک Apex برخوردار خواهند بود و همچنین نسبت به باد و حرکات، تغییرات واقعی را نسبت به خود نشان خواهند داد.

زمان ریزش باران، تک تک قطرات از شیارها و سوئیت "بتمن" به صورت بسیار زیبایی سرازیر خواهند شد و جریان پیدا خواهند کرد.

زمانی که "گوردن" صحبت می کند، تمام چین و چروک های صورت او مشخص خواهد بود.

شهر در بازی پرجزئیات تر از قبل خواهد بود. ابرها در حال حرکت هستند و شما در این میان ماه را به صورت بسیار زیبایی مشاهده خواهید کرد.

تابلوهای نئون در تک تک مناطق شهر می درخشند و جلوه زیبایی را به این شهر بخشیده اند.

از دریچه های فاضلاب شهر دودهایی به صورت بسیار طبیعی بیرون خواهند آمد.

در افق آسمان ها، حرکت هلیکوپترها و بالون ها را به صورت بسیار طبیعی مشاهده خواهید کرد.

سازندگان تایید کرده اند که برای آنها جزئیات مهمتر از بزرگ تر بودن شهر است. آنها نمی خواهند که بزرگترین را خلق نمایند، بلکه می خواهند زنده ترین و پویاترین شهر را تا بحال در این سری به ارمغان بیاورند.

"بت موبیل" با هدف بهترین ماشین در همه بازی ها طراحی شده است. این ماشین به تنهایی 160 مگابایت از حافظه را اشغال خواهد کرد.

صدها هزار "چندضلعی" و "تکسچر" و "سایه زن" های مختلف بر روی تک تک قسمت های بازی به کار برده شده است.

این نسخه از بازی حالت "چند نفره" نخواهد داشت.

در مورد عنوان بازی نیز گفته شده که آنطور که شما فکر می کنید نخواهد بود، ما یک شخصیت جدید به همین نام خلق کرده ایم که اطلاعات بیشتری را فعلا در این مورد نمی توانیم منتشر کنیم.

Rocksteady یک چیز کاملا جدید را خلق خواهد کرد.

ضدقهرمانی در این بازی برای بتمن در نظر گرفته شده که تمام مهارت هاش رو به چالش میکشه.

Batmobile رو هر موقع که بخواهید می تونید با یک دکمه درخواست کنید.

خیابون ها به خاطر Batmobile بسیار پهن تر طراحی شده. میتونید از سوی سکوها با این خودرو پرش های بسیار بلندی انجام بدید و کلی مانور پذیری داشته باشید
میتونید با سرعت از خودرو eject کنید و با glide به سمت شیشه ساختمان افراد مورد نظر رو مورد حمله قرار بدید. شکستن شیشه یک چیز جدید اعلام شده!

موقع پرواز از تمامی گدجت ها می تونید بهره ببرید. میتونید با یک ضدفن حریف را به سمت حریفی دیگر پرتاب کنید. یک takedown زمینی جدید اضافه شده. با یک پشتک می توانید batarang به صورت دشمنان پرتاب کنید.

در بخش های predator (همون مخفی کاری) می تونید تا 4 نفر رو پشت سر هم takedown کنید. در بازی جدیدی می تونید از فواصل دوتر هم وارد یک دریچه هوا بشوید (حالا با غلت خوردن یا شیرجه)

معماهای Riddler ظاهرا با خودرو سر و کار داره. به عنوان مثال وارد یک مسیر خاص میشید و با رد شدن از موانع مختلف چراغ ها رو خاموش می کنید.

Batmobile می تونه موشک و اکتریسیته (همون stun که برای میخکوب کردن استفاده می شد) شلیک کنه. این خودرو توقف ناپذیره و با ضربه به هر خودروی دیگری در مسیر اونها به چند قدم اون ور تر شوت می شوند!

داستان بازی بعد از مرگ جوکر ادامه داره و خلافکارها می خواند با هم متحد بشند. بیشتر درباره Scarecrow صحبت شده که در سطح شهر کلی بمب پخش کرده!

Oracle (دختر کارگاه گوردون و Batgirl سابق) نقش پررنگ تری خواهد داشت و می تونید به پایگاه اون سر بزنید و مکالمه ای داشته باشید.

بازی پر از easter egg های بتمن هستش!

صدا پیشه بتمن Kevin Conroy هستش. تمامی صداپیشگان سابق برگشته اند.

Gothom City پنج برابر بزرگتر از AC هستش. به 3 بخش تقسیم شده. هیچ گونه لودینگی وجود ندارد و بدون وقفه وارد ساختمون ها می شوید.

صحبت هایی در مورد مدل جدید کاراکتر ها شده. یکی از کاراکترها چند ضلعی های (polygon) بیشتری حتی از Asylum داره!

بتمن بازی رو با batsuit قدیمی خودش شروع میکنه و در بعضی نقاط میتونه آپگرید کنه.

این بازی با Unreal engine بهینه و تقویت شده و توسط خود استدیو ساخته می شود.

با تشکر از حسین (WANDΞR)







برای دیدن تصاویر بیشتر کلیک کنید


بازی در تاریخ 2 تیر 94 منتشر می‌شود.


ناظم بخش : اسپویل داستان بدون استفاده از تگ اسپویلر و تدگر = 1 هفته بن.
 
Last edited by a moderator:

A$$A$$IN

کاربر سایت
Nov 24, 2009
168
نام
ALIREZA
مثل اینکه تروفی point of impact مشکل داره! از صبح چندین بار تلاش کردم اما باز نشد که نشد... الان میبینم خیلیا مشکل منو دارن...:|[h=1][/h]
 

غفاری

کاربر سایت
May 20, 2014
846
بازی رو بالاخره تونستم تهیه کنم..میتونم بگم اوایله بازی 1 ساعته اول آدم پیشه خودش از وجوده batmobil تو بازی گیج میزنه و همش نگرانه اما کم کم به قدری خوب بازیساز این موضوع رو جا میندازه و حل مرحله رو به بتموبیل هم گره میزنه میتونم بگم نشان از زیرکی و خبره بودنه سازنده بازی هست...من کلا 17درصد بخش اصلی بازی رو بازی کردم و چند درصد کوچک هم از مراحل فرعی ...

جمعا 3 4 ساعتی که بازیش کردم میتونم بگم سازنده بازی تونسته این موضوع که چرا بت موبیل تو بازی لازمه رو به خوبی در بیاره و این حرکات تلفیقی بتمن و جابه جایی و بازی با هردو همزمان عالی کار شده...
راجبه کومبو ها و مبارزات هم حسه زیبایی هنوز داره و بعضی چیزها از جمله فرود اومدن بین دشمنان و اجرایه سریع و ناکار کردن دشمنا حداقل 3 نفر تو همین اول کار عالیه.......انیمیشن و کنترل بتمن هم مثل قبل و نوع و استایل حرکاتش هم جزوه بهترین ها هست...
بازیه بسیار خوبیه اما امیدوارم داستان بازی تو ادامه سورپرایز داشته باشه و اتفاقاته عجیب کم نداشته باشه ...
در کل تا همین الان بالایه 9 من خودم راحت بهش میدم ...
 

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
امروز نشستم به صورت تانكي بازي كردم :d
فقط riddler موند كه اونم خيلي زياده واقعا.
پ.ن: بازي چند تا پايان داره كه حتما بايد ماموريت هاي فرعي انجام بدي تا باز بشه. محدوديت زماني هم ندارن اين ماموريت ها و هر وقت خواستين، مي تونيد انجام بدين.
یک نکته‌ای رو بگم در مورد Ridder اونم اینه که Informerهاش (همون نفوذی ها که جای Trophyها رو لو میدن) بعضی وقت‌ها درست Respawn نمیشن یعنی مال یه جزیره توی جزیره بقلی ظاهر میشه و بعضی وقت‌ها هم کلا نمیاد.. پیشنهاد میشه که از یه نقشه که مشخص کرده استفاده کنید (توی IGN هست)
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
دیروز یه چند ساعتی خونه دوستم بازی کردم اولین چیزی توی ذوقم خورد گرافیک بازی بود نسبت به ارکام سیتی زیاد تفاوتی نکرده بود دومیش گیم پلی بود که اگه بتموبیل نبود واقعا بازی تکراری میشدو باز فرقی با ارکام سیتی نمیکرد این دوستم که خیلی بد خورده بود توی پرش و پشیمون بود از خرید بازی در روز اول دی ال سی هاشم میگفت 5دقیقه بیشتر نیست بهرحال من این چیزارو توی این چند ساعت فهمیدم شاید اگه بیشتر بازی کرده بودم بیشتر راضیم میکرد ولی این چیزا باعث شد بخوره توی پرم نظراتم شخصی هستو نقل قولی ندارد موفق باشید:d
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
دیروز یه چند ساعتی خونه دوستم بازی کردم اولین چیزی توی ذوقم خورد گرافیک بازی بود نسبت به ارکام سیتی زیاد تفاوتی نکرده بود دومیش گیم پلی بود که اگه بتموبیل نبود واقعا بازی تکراری میشدو باز فرقی با ارکام سیتی نمیکرد این دوستم که خیلی بد خورده بود توی پرش و پشیمون بود از خرید بازی در روز اول دی ال سی هاشم میگفت 5دقیقه بیشتر نیست بهرحال من این چیزارو توی این چند ساعت فهمیدم شاید اگه بیشتر بازی کرده بودم بیشتر راضیم میکرد ولی این چیزا باعث شد بخوره توی پرم نظراتم شخصی هستو نقل قولی ندارد موفق باشید:d

اولیش که کاملا اشتباهه حرفتون. گرافیک بازی واقعا عالیه. واقعا عالی! هیچ کم و کاستی نداشت. به نظر من در بعترین شرایط بود
بتموبیل خودش عالیه. ولی مبارزات تانکیش یکم بده... هرچند کلا بعد اپگردای بازی ، بازی خیلی خیلی عالی تر میشه و بعضی از ضعف ها رو میپوشونه.
 

غفاری

کاربر سایت
May 20, 2014
846
سلام
1 سبک بازی اپن ورلده؟؟؟؟
2 چن ساعت گیمپلی داره؟؟

آره اپن وورلد و مربوط میشه نقشش هم به شهر بتمن که آرخام هست ...
2.کمه کم فک کنم 12 ساعتی باشه خط داستانی رو نرمال...من 16 درصد مرحله اصلی رو روی 4 ساعت رفتم البته یکم هم مراحل فرعی رفتم.با حوصله بازی کنی بهتره و جذابتره....
من که از بازی راضی بودم تا این لحظه...
کپسول آتش نشانی دشمن میندازه سمته بتمن خیلی باحاله اگه سریع مثلث بزنی میبینی که چقدر زیبا میگیرتش رو هوا ....اصلا سیتم مبارزات عالی شده به نظر من...وقتی بالایه یه برجی هستی 4 5 تا دشمن پایین هستن روش هایه مختلفی برا غافلگیریشون داری ...
فقط من الان امیدوارم بتمن دچار توهم بشه تو این بازی و به دوران کودکی هم برگرده یا حداقل تو این مایه ها که چون با مواد شیمیایی سر کار داره در اصل تو این بازی امید من زیاده.....
بازی هم متاش خوبه هم گرافیکش قابله پسنده هم مبارزاتش ..البته بعضی چیزها سلیقه هست مثلا همین مبارزه با بتموبیل که l2 رو میگیری ماشین نوع حرکتش عوض میشه شاید ی مقدار اول تو ذوق بزنه اما وقتی مبینی جسه ماشینه بتمن بزرگه برا استفاده از موشک تو ماشین بتمن راه دیگه ای نمیشد داشته باشه مثلا شما فک کنید مثله gta بود سبک رانندگی و تیر اندازیش با تانکها با اون جسه و پهنیه ماشینه بتمن خنده دار میشد....
سازنده ها خودشون این نکاترو امتحان کردن اگه راه داشت این مورد رو بهتر طراحی میکردن اما باور کنید نمیشد تو مبارزات نزدیک با این ماشین مثله فراری بپیچی و موشک بزنی...هر چند که همان اوایله بازی نشون میده که قابلیت تعقیب و تیر اندازی به ماشین در حاله فراره شبیه همین بازی هایه دیگه هست اما با تانک ها و غیره نمیشد این نوع مبارزه.
من تنها نکته منفی بازیرو تا اینجا نبوده اون دستگاه هک کنه بتمن میدونم که قابلیت شنود صدا هم داشت البته اون بوم رنگ ها داره تو این سری غیر مستقیم همون کار رو انجام میده تو شناسایی
 
آخرین ویرایش:

mnm79

کاربر سایت
May 14, 2015
45
نام
محمد
سلام
1 سبک بازی اپن ورلده؟؟؟؟
2 چن ساعت گیمپلی داره؟؟

1.بلی
2. دوازده ساعت مراحل اصلی و حدود 15 یا 16 ساعت هم مراحل فرعی

- - -ویرایش - - -

دوستان یه سوال
من مراحل اصلی رو به پایان رسوندم اما مراحل فرعی هنوز مونده
اگه نیو گیم پلاس رو شروع کنم اون مراحل فرعی رو باید از اول برم؟
اصلا شما نظرتون چیه؟
 

i-safe

کاربر سایت
Aug 11, 2013
390
نام
Omid
آره اپن وورلد و مربوط میشه نقشش هم به شهر بتمن که آرخام هست ...
2.کمه کم فک کنم 12 ساعتی باشه خط داستانی رو نرمال...من 16 درصد مرحله اصلی رو روی 4 ساعت رفتم البته یکم هم مراحل فرعی رفتم.با حوصله بازی کنی بهتره و جذابتره....
من که از بازی راضی بودم تا این لحظه...
کپسول آتش نشانی دشمن میندازه سمته بتمن خیلی باحاله اگه سریع مثلث بزنی میبینی که چقدر زیبا میگیرتش رو هوا ....اصلا سیتم مبارزات عالی شده به نظر من...وقتی بالایه یه برجی هستی 4 5 تا دشمن پایین هستن روش هایه مختلفی برا غافلگیریشون داری ...
فقط من الان امیدوارم بتمن دچار توهم بشه تو این بازی و به دوران کودکی هم برگرده یا حداقل تو این مایه ها که چون با مواد شیمیایی سر کار داره در اصل تو این بازی امید من زیاده.....
بازی هم متاش خوبه هم گرافیکش قابله پسنده هم مبارزاتش ..البته بعضی چیزها سلیقه هست مثلا همین مبارزه با بتموبیل که l2 رو میگیری ماشین نوع حرکتش عوض میشه شاید ی مقدار اول تو ذوق بزنه اما وقتی مبینی جسه ماشینه بتمن بزرگه برا استفاده از موشک تو ماشین بتمن راه دیگه ای نمیشد داشته باشه مثلا شما فک کنید مثله gta بود سبک رانندگی و تیر اندازیش با تانکها با اون جسه و پهنیه ماشینه بتمن خنده دار میشد....
سازنده ها خودشون این نکاترو امتحان کردن اگه راه داشت این مورد رو بهتر طراحی میکردن اما باور کنید نمیشد تو مبارزات نزدیک با این ماشین مثله فراری بپیچی و موشک بزنی...هر چند که همان اوایله بازی نشون میده که قابلیت تعقیب و تیر اندازی به ماشین در حاله فراره شبیه همین بازی هایه دیگه هست اما با تانک ها و غیره نمیشد این نوع مبارزه.
من تنها نکته منفی بازیرو تا اینجا نبوده اون دستگاه هک کنه بتمن میدونم که قابلیت شنود صدا هم داشت البته اون بوم رنگ ها داره تو این سری غیر مستقیم همون کار رو انجام میده تو شناسایی


بازم مرحله برو باز میشه
 

evilwhitin

کاربر سایت
Sep 15, 2014
221
سلام.دوستان کسی جایی میشناسه برای خرید این بازی قیمت مناسب تو غرب تهران لطفا پ.خ کنین ممنون میشم.فقط خواهشا مدیر اینجا تذکر نده کمک خاستیم دیگه کاری نکردیم که.تشکر.
 

B@tman-Forever

کاربر سایت
Sep 14, 2014
780
نام
Ali
من بازی رو تموم کردم یه سوال داشتم خواهشا جواب بدین
قضیه the last joker چی شد بعد جیسون عاقبتش چی شد بتمن مرد؟


کدوم پایان رو میگی ؟

تو پایان اول :
the last joker رو متوجه منظورت نشدم :| یعنی چی ؟ جیسون زنده موند دیگه :D ولی با هویت red hood . بتمن هم نمرد !

تو پایان دوم :
همون موارد تو پایان اول :D ولی این که احتمالا بتمن نمرده و یه پایانی شبیه the dark knight rises براش در نظر گرفته بودن . همه چی بستگی به خودت داره :D میتونی فکر کنی بتمن مرد و میتونی فکر کنی بتمن نمرد ! من که میگم نمرد .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر