Multi Platform Batman: Arkham Knight

ناظم بخش : لو دادن و سوال پرسیدن از داستان بدون استفاده از تگ اسپویلر و تذکر قبل از اسپویلر= 1 هفته بن.

خب بالاخره پروژه مرموز استدیو Rocksteady
که از قبل AO بحثش بود مشخص شد! جدیدترین نسخه از سری بتمن برای کنسول ها نسل جدید و PC!






  • گاتهام در AO فقط 2 برابر بزرگ تر از AC بود,اما در AK حدود 5 برابر بزرگ تر هست.:dگاتهام به 3 بخش تقسیم شده.
  • RS هم یک صحبت هایی داشته در رابطه با جزییات مدل ها و تعداد چند ضلعی ها که چه پیشرفتی نسبت به نسخه های قبلی کردند.
  • بازی فقط بخش تک نفره داره.
  • هر زمانی که خواستید می تونید از Batmobile استفاده کنید.
  • RS چند تا villain جدید هم خلق کرده.
با تشکر از بنیامین عزیز (DOCTOR.WHO)





دیگر مثل قبل "کات سین" های بازی از قبل رندر شده نخواهند بود.تمامی کات سین ها به صورت Real-Time اجرا خواهند شد.

در بازی فقط یک Loading وجود خواهد داشت. و در ادامه بازی دیگر شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود.

در ابتدای بازی شما همان "سوئیت" قدیمی خود را به همراه دارید ولی در ادامه قابلیت ارتقاء را خواهید داشت.

شلوغی در خیابان ها بیشتر شده، بیش از 50 تبهکار در هر کوچه و خیابان پرسه می زنند و در حال نابود کردن ماشین ها و مغازه ها هستند.

چیزهایی از قبیل کت بارانی "گوردن" و یا "شنل" بتمن از قابلیت فیزیک Apex برخوردار خواهند بود و همچنین نسبت به باد و حرکات، تغییرات واقعی را نسبت به خود نشان خواهند داد.

زمان ریزش باران، تک تک قطرات از شیارها و سوئیت "بتمن" به صورت بسیار زیبایی سرازیر خواهند شد و جریان پیدا خواهند کرد.

زمانی که "گوردن" صحبت می کند، تمام چین و چروک های صورت او مشخص خواهد بود.

شهر در بازی پرجزئیات تر از قبل خواهد بود. ابرها در حال حرکت هستند و شما در این میان ماه را به صورت بسیار زیبایی مشاهده خواهید کرد.

تابلوهای نئون در تک تک مناطق شهر می درخشند و جلوه زیبایی را به این شهر بخشیده اند.

از دریچه های فاضلاب شهر دودهایی به صورت بسیار طبیعی بیرون خواهند آمد.

در افق آسمان ها، حرکت هلیکوپترها و بالون ها را به صورت بسیار طبیعی مشاهده خواهید کرد.

سازندگان تایید کرده اند که برای آنها جزئیات مهمتر از بزرگ تر بودن شهر است. آنها نمی خواهند که بزرگترین را خلق نمایند، بلکه می خواهند زنده ترین و پویاترین شهر را تا بحال در این سری به ارمغان بیاورند.

"بت موبیل" با هدف بهترین ماشین در همه بازی ها طراحی شده است. این ماشین به تنهایی 160 مگابایت از حافظه را اشغال خواهد کرد.

صدها هزار "چندضلعی" و "تکسچر" و "سایه زن" های مختلف بر روی تک تک قسمت های بازی به کار برده شده است.

این نسخه از بازی حالت "چند نفره" نخواهد داشت.

در مورد عنوان بازی نیز گفته شده که آنطور که شما فکر می کنید نخواهد بود، ما یک شخصیت جدید به همین نام خلق کرده ایم که اطلاعات بیشتری را فعلا در این مورد نمی توانیم منتشر کنیم.

Rocksteady یک چیز کاملا جدید را خلق خواهد کرد.

ضدقهرمانی در این بازی برای بتمن در نظر گرفته شده که تمام مهارت هاش رو به چالش میکشه.

Batmobile رو هر موقع که بخواهید می تونید با یک دکمه درخواست کنید.

خیابون ها به خاطر Batmobile بسیار پهن تر طراحی شده. میتونید از سوی سکوها با این خودرو پرش های بسیار بلندی انجام بدید و کلی مانور پذیری داشته باشید
میتونید با سرعت از خودرو eject کنید و با glide به سمت شیشه ساختمان افراد مورد نظر رو مورد حمله قرار بدید. شکستن شیشه یک چیز جدید اعلام شده!

موقع پرواز از تمامی گدجت ها می تونید بهره ببرید. میتونید با یک ضدفن حریف را به سمت حریفی دیگر پرتاب کنید. یک takedown زمینی جدید اضافه شده. با یک پشتک می توانید batarang به صورت دشمنان پرتاب کنید.

در بخش های predator (همون مخفی کاری) می تونید تا 4 نفر رو پشت سر هم takedown کنید. در بازی جدیدی می تونید از فواصل دوتر هم وارد یک دریچه هوا بشوید (حالا با غلت خوردن یا شیرجه)

معماهای Riddler ظاهرا با خودرو سر و کار داره. به عنوان مثال وارد یک مسیر خاص میشید و با رد شدن از موانع مختلف چراغ ها رو خاموش می کنید.

Batmobile می تونه موشک و اکتریسیته (همون stun که برای میخکوب کردن استفاده می شد) شلیک کنه. این خودرو توقف ناپذیره و با ضربه به هر خودروی دیگری در مسیر اونها به چند قدم اون ور تر شوت می شوند!

داستان بازی بعد از مرگ جوکر ادامه داره و خلافکارها می خواند با هم متحد بشند. بیشتر درباره Scarecrow صحبت شده که در سطح شهر کلی بمب پخش کرده!

Oracle (دختر کارگاه گوردون و Batgirl سابق) نقش پررنگ تری خواهد داشت و می تونید به پایگاه اون سر بزنید و مکالمه ای داشته باشید.

بازی پر از easter egg های بتمن هستش!

صدا پیشه بتمن Kevin Conroy هستش. تمامی صداپیشگان سابق برگشته اند.

Gothom City پنج برابر بزرگتر از AC هستش. به 3 بخش تقسیم شده. هیچ گونه لودینگی وجود ندارد و بدون وقفه وارد ساختمون ها می شوید.

صحبت هایی در مورد مدل جدید کاراکتر ها شده. یکی از کاراکترها چند ضلعی های (polygon) بیشتری حتی از Asylum داره!

بتمن بازی رو با batsuit قدیمی خودش شروع میکنه و در بعضی نقاط میتونه آپگرید کنه.

این بازی با Unreal engine بهینه و تقویت شده و توسط خود استدیو ساخته می شود.

با تشکر از حسین (WANDΞR)







برای دیدن تصاویر بیشتر کلیک کنید


بازی در تاریخ 2 تیر 94 منتشر می‌شود.


ناظم بخش : اسپویل داستان بدون استفاده از تگ اسپویلر و تدگر = 1 هفته بن.
 
Last edited by a moderator:

all4u

کاربر سایت
Jan 17, 2008
5,191
الان یادم اومد! راک قبلا اعلام کرده بود جوکر حضور داره! البته مشخص نیست به چه صورته، احتمالا تو کابوسهای بتمن باشه
ولی همین که هست عالیه

يعني به به اين جوكككر ٢٥٠ منووو به باد بده راضيم
كلا ادم بازي رو با اشتياق بگيره ازش لذت ببره
ضررشم مهم نيست
تو تريلر هم اولش دارن جوكر رو ميسوزونن پس ذره اي اميد هست به وجودش


Sent from Reza's iPhone 6+ using Tapatalk
 

mobile1199

_-[ BE THE BATMAN ]-_
Gold User
Jun 21, 2015
1,944
نام
MR.1199
دوستان تو اسپویلر من یه سری از مراحل بازی رو توضیح میدم فقط نگین دستتون خورد باز شد ! وحشتناکه خطر اسپویل !

1- جوکر در بازی حضور داره و حتی میشه احتمال داد زنده هست ! چون بتمن بعضی وقتا اونو به صورت کابوس میبینه ولی آرکهام نایت اونو در واقعیت میبینه .

2- جوکر و fear toxin باعث میشن که بتمن به کارهایی مانند گرفتن اسلحه مجبور شه که کاملا بر خلاف قوانین خود بتمن هست ولی این نکته رو هم یادتون نره بتمن قبل این که واقعا تبدیل به این شخصیت بشه ، تقریبا میشه گفت یه anti hero بوده و با کشتن خلافکارا انتقام میگرفت ! البته همین الانشم بتمن یه قهرمان نیست و فقط یه سری قوانین برای خودش گذاشته که حتی بعضی وقتا میتونه اونا رو هم بشکنه .

3- جوکر مغز جیسون تاد رو کاملا شست و شو میده و تبدیلش میکنه به یه دشمن برای بتمن که در این بازی هم در نقش red hood ظاهر میشه و هم در نقش آرکهام نایت .

4- هاش که در سری قبل حضور داشت در این نسخه کاملا مانند بروس وین شده و به همین دلیل در یک صحنه که به fox میخواست شلیک کنه ، بتمن نقابشو در میاره و هویت واقعیش رو به hush نشون میده .
 

m3rdak

کاربر سایت
Jun 4, 2014
1,648
نام
Mori
متاسفانه با اینکه کمتر از 24 ساعت تا انتشار بازی مونده ولی هنوز صحبتی از رزولوشن و فریم ریت بازی بر روی ایکس باکس منتشر نشده. کسی خبر داره رزولوشن و فریم ریت بازی روی ایکس باکس چنده؟
بازی فردا دقیقا چه ساعتی به وقت ایران قابل بازی خواهد بود؟
 

Shoboolian

کاربر سایت
Oct 2, 2012
634
نام
سپهر
بازی واقعا خوب کار شده و در واقع پایانی خوب و خوش برای این فرانچایز هستش و شهر هم که 5 برابر بزرگتر از نسخه قبلی هست و BatMobile هم که واقعا عالیه گاهی اوقات وقتی پشت BatMobile میشینم احساس میکنم دارم DriveClub بازی میکنم یعنی انقدر بخش Driving خوب کار شده و این Load نداشتن بازی هم واقعا عالیه مشخص نیست دقیقا چطور اینکار رو کردن ولی بسیار بازی رو بهتر کرده و دیگه نمیشه چشم از بازی برداشت و مدام باید آماده ی اتفاقات کاملا ناگهانی باشیم .
 

mobile1199

_-[ BE THE BATMAN ]-_
Gold User
Jun 21, 2015
1,944
نام
MR.1199
دوستان پایان بازی تو روند داستانی فوق العاده هست :D به خاطر همین تو اسپویلر میذارم هر کی خواست ببینه هر کی هم نخواست نبینه .

نبینین به من بگین چرا گذاشتی :|
پس احتیاط کنین :

در آخر بازی بتمن رسما جلوی gordon و scarecrow و نقابشو برمیداره و از این راه همه از شخصیت واقعیش با خبر میشن . در همین حال رابین توسط scare crow صدمه میبینه و در همین حال scare crow سعی در به وجود اوردن ترس در بتمن میشه ولی بتمن دیگه واقعا ترس و وحشتی نداره و بدون پادزهر و ... هم دیگه از هیچی نمیترسه . در همین حالت هم scare crow خیلی تعجب میکنه و یه اسلحه میگیره رو پیشونی بروس وین تا مطمئن شه و همین اتفاق هم می افته که یه دفعه آرکهام نایت وارد عمل میشه با نقاب رد هود و لباس خود ارکهام نایت ولی این دفعه لوگوی خود بتمن رو لباسش هک شده و مثل این که با بتمن متحد میشه دوباره . که با اسلحه ی جدیدش دست و پای بتمن رو ازاد میکنه و بتمن هم ماده سمی خود scare crow رو به گردن خود اسکرکرو به طور کامل تزریق میکنه . و به طرز وحشتناکی این دکتر crain یا همون اسکرکرو ، ترس کل وجودشو فرا میگیره و گوردون هم اسکر کرو رو بیهوش میکنه . آخر سر هم بتمن به وسیله batwing اسکرکرو رو به gcpd میاره . :D
فقط این نکته رو بگم که بازی تقریبا شد عین سه گانه نولان ! چون بتمن به مترسک در batman begins همون ماده سمی رو تزریق میکنه و یا در the dark knight rises گوردون از هویت بتمن باخبر میشه . ولی راک استیدی گفته این پایان اصلی بازی نیست و فقط پایان main story هست ! :| و زمانی پایان واقعی رو میبینیم که بازی رو 100 درصد کرده باشیم !!! که یعنی کل تابستون باید سر بازی بذاریم :))
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,116
نام
پوریا
کمتر از 36 ساعت مونده به عرضه بازی, تازه preload شروع شد. اونم 33 گیگ. :|

این دیگه مسخرست. تازه گیم اسپات نوشته بود پچ روز اول 3.5 گیگه. صد رحمت به Witcher 3 . به کاربرا اهمیت داد 10 روز قبل از عرضه رسمی preload کرد. اینا فکر کردن همه اینترنت 20 مگ دارن. یه شبه که نمیشه 30 گیگ گرفت
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر