Bandai Namco به عنوان ناشر بازی Project Cars اعلام شد

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Bandai Namco بخش اروپا امروز اعلام کرد وظیفه انتشار بازی استودیو Slightly Mad به نام Project Cars را در سرارسر جهان بر عهده خواهد داشت.

igk6x09rrids9csljpuc.jpg


امروز Alberto González Lorca معاون استودیو های خارجی بخش اروپا Bandai Namco در بیانیه ای اعلام کرد: "ما بسیار خوش حال هستیم که با استودیو Slightly Mad در این پروژه امیدوار کننده همکاری می کنیم. پروژه ای که در آن انتظارات جامعه با تخصص مسابقه دههندگان (Racers) برای ساخت نسل بعدی مسابقات شبیه سازی رانندگی ترکیب خواهد شد."


استودیو Slightly Mad قبلا بازی هایی مثل Need for Speed: Shift و World of Speed را منتشر کرده است و در توصیف Project Cars گفته شده، این بازی "معتبر ترین، زیبا ترین، بزرگترین و به لحاظ فنی پیشرفته ترین بازی Racing در سیاره زمین است."


بازی Project Cars در ماه نوامبر برای PC، Steam OS و کنسول های PS4, Xbox One, Wii U منتشر خواهد شد.

منبع
 
اگه منظور شما از گرافیک فقط مدلینگ ماشینها باشه که حق باشماست . اما اگه محیط و طراحی پیست و اشیا و داخل و خارج پیست و در نظر بگیرین . PC در بهترین حالت یه بازی نسل قبلیه . درختای دو بعدی و مناظر اطراف پیست دو بعدیش آدم و یاد دوران PS2 میندازه .
اگه حتی یدونه از تریلرای اخیر بازیو دیده باشید . می بینید که طراحی پیستا اصلا در حد مقایسه با Driveclub هم نیستن چه برسه به اینکه بهتر باشن . گرافیک که فقط طراحی ماشینها نیست . تازه نورپردازی رو هم مثل اینکه فاکتور گرفتید و نورپردازی تماما دینامیک DC و تاثیرش روی جز جز ذراتی که درون بازی هستن از برگای درختا تا گل و لای نمیشه نادیده گرفت .

بله بنده هم طراحی پیست ها رو قبول دارم ولی بهتره یکم صبر کرد تا ریلیز نهایی بازی! کیفیت پیست ها تو نسخه الفا بازی از تریلرها بهتر بود! حالا باید دید چی میشه.
 
بطور کل با فرضیه که یک عنوان انحصاری حتما خوب میتونه باشه مخالفم چون از بعد دیگه ایی به بازیها نگاه میکنم

همیشه بودجه سرسام اور تبلیغات انچنانی دلیل بر برتر بودن یک عنوان نیست بلکه این سازنده بازیه که حرف اخر میزنه ضمن اینکه به حد کافی تایم برای بهینه سازی سکوها داشتن
چرا اتفاقا نه تنها میتونه با فورزا GT رقابت کنه حتی خیلی راحت هم میتونه این دو عنوان پر تبلیغاتو پشت سر بزاره و هیچ دلیلی دال بر رد کردن این موضوع وجود نداره. اخرین نسخه بتا بازی کنید به حرف من میرسید این عنوان مراحل ازمون خطا زیادی پشت سر گذاشته
البته با اینکه 100% مطمئنم این عنوان اگه انحصاری PS4 بود شما نظری کاملا متفاوت داشتی اما خیر حرفتون بی منطقه و قابل قبول نیست.

درمورد نسخه PC هم گفته شده در تنظیمات ULTRA تا 600000 Polygon ساپورت میکنه چیزی که تا بحال در هیچ عنوان ریسینگی دیده نشده
مزیت اجرا بازی در رزولوشن بالاتر از 1080P بکنار ( قصد دارم مانیتور 4K تهیه کنم تا برای اولین بار یک ریسینگ AAA با این رزولوشن تجربه کنم) و از نظر من این یک مزیت محسوب میشه.

در زمینه فان بودن یه بازی حرف شما دربست قبول..... هزینه ی ساخت بی اهمیته. ولی بحث اینجا بحث تکنیکیه و مسلما بودجه و حرفه ای بودن تیم سازنده حرف اول رو میزنه. خوب این استودیو کار اولش نیست کارنامش هم مشخصه.
اما در زمینه ی میزان پولیگونها لطفا منبع ارائه بده چون تا اونجایی که من یادمه این عدد 250 هزار بود که تو ریسینگهای امروزی خیلی نرماله.
بعد هم باید دید این میزان پولیگون تو حالت فتومد هست یا گیم پلی
نسل قبل هم ماشینای پریمیوم GT حدود 550 هزار پولیگون داشتن ولی فقط در حالت فتو مد و توی گیم پلی این رقم پایین میومد گرچه میزان دقیقش تو گیم پلی رو نمیدونم
 
فکر نکنم جایی مصاحبه ای بشه پیدا کرد که گفته باشند گرافیک ورژن کسنولی بازیشون بهتر از DC , Forza باشه!
فقط گفته شده نسخه PC !

خوب برمیگردیم سر بحث صفحه قبلمون که هنر این نیست که روی یه سخت افزار نا محدود گرافیک بهتری بسازی :دی
 
خوب برمیگردیم سر بحث صفحه قبلمون که هنر این نیست که روی یه سخت افزار نا محدود گرافیک بهتری بسازی :دی
این بازی کلا نمی تونه با ریسینگ های انحصاری رقابت کنه تو بخش گرافیک تو کنسول ها ولی در مورد این جمله شما باید بگم که اون هنر رو باید بزارید دم کوزه!
شرکتی که فقط رو یه پلتفرم تمرکز داره و سازنده اون پلتفرم همه جوره ساپورتش میکنه، کوچک ترین کاری که از دستش بر میاد و وظیفشه که به درستی انجامش بده اینه که رو اون پلتفرم بازیش کیفیت قابل قبولی داشته باشه و از نهایت قدرتش استفاده کنه و مشکل فنی نداشته باشه!
این که هنر نیست! اگه به اینه پس اینم میشه گفت که هنر به اینه که یه سازنده مستقل بدون هیچ پشوانه ای بیاد بازی در این حد بسازه! عزیز من وقتی همه جوره تامین باشند که دیگه اسمش نیست هنر، هر جا که نتونستند از طرف شرکت سازنده کنسول پشتیبانی میشن این شد هنر؟ تو این شراط شما می خوای بازیشون کیفیت هم نداشته باشه؟
 
در زمینه فان بودن یه بازی حرف شما دربست قبول..... هزینه ی ساخت بی اهمیته. ولی بحث اینجا بحث تکنیکیه و مسلما بودجه و حرفه ای بودن تیم سازنده حرف اول رو میزنه. خوب این استودیو کار اولش نیست کارنامش هم مشخصه.
اما در زمینه ی میزان پولیگونها لطفا منبع ارائه بده چون تا اونجایی که من یادمه این عدد 250 هزار بود که تو ریسینگهای امروزی خیلی نرماله.
بعد هم باید دید این میزان پولیگون تو حالت فتومد هست یا گیم پلی
نسل قبل هم ماشینای پریمیوم GT حدود 550 هزار پولیگون داشتن ولی فقط در حالت فتو مد و توی گیم پلی این رقم پایین میومد گرچه میزان دقیقش تو گیم پلی رو نمیدونم

من تصحیح میکنم
69190316895058484595.jpg


Project CARS Runs at 60fps on PS4, But Not on Xbox One - Each Car in Console Versions Has 60,000 Polygons

Project CARS PC version of the game running on Ultra high settings feature polygons between 200,000 to 300,000

polygons 300,000 در نسخه PC در مقابل 60.000 polygons در نسخه کنسولی اصلا تفاوت وحشتناکی ایجاد میکنه ضمن اینکه من تاکید روی Ultra High settings نسخه PC دارم
همچنین هنوز بازی مراحل ساخت طی میکنه این امار ارقام مسلما تغییر میکنه ولی براحتی میشه حدس زد نسخه PC چه گرافیک هیولایی خواهد داشت

درمورد اینکه Project Cars ایا میتونه با فورزا یا جی تی رقابت کنه یا نه. من خواهش میکنم صبور باشیم ( خیلی سلیقه ایی عمل نکنیم ) منتظر نظر منتقدین بمونیم


تو گف تاپیک خیلی خوبی در همین رابطه هست که هم شاتای خیلی خوبی از بازی های ریسینگ داره و مقایسه های جالبی صورت گرفته پیشتهاد میکنم کسی علاقه و حوصله داره از دست نده

مخصوصا صفحه های آخر مقایسه گرافیک DC و PC هست

Next-gen Racing Graphics Face-off | (Next-gen means current-gen) - NeoGAF


مقایسه Project CARS با Real Life واقعیت در مسابقات دبی Formula Gulf 1000
حتما تماشا کنید

79546932250523336968.jpg


Download
Formula Gulf 1000
 
آخرین ویرایش:
این بازی کلا نمی تونه با ریسینگ های انحصاری رقابت کنه تو بخش گرافیک تو کنسول ها ولی در مورد این جمله شما باید بگم که اون هنر رو باید بزارید دم کوزه!
شرکتی که فقط رو یه پلتفرم تمرکز داره و سازنده اون پلتفرم همه جوره ساپورتش میکنه، کوچک ترین کاری که از دستش بر میاد و وظیفشه که به درستی انجامش بده اینه که رو اون پلتفرم بازیش کیفیت قابل قبولی داشته باشه و از نهایت قدرتش استفاده کنه و مشکل فنی نداشته باشه!
این که هنر نیست! اگه به اینه پس اینم میشه گفت که هنر به اینه که یه سازنده مستقل بدون هیچ پشوانه ای بیاد بازی در این حد بسازه! عزیز من وقتی همه جوره تامین باشند که دیگه اسمش نیست هنر، هر جا که نتونستند از طرف شرکت سازنده کنسول پشتیبانی میشن این شد هنر؟ تو این شراط شما می خوای بازیشون کیفیت هم نداشته باشه؟

پس متوجه شدیم که بازی های انحصاری مثل سری Forza و Uncharted و گیرز و ... که گرافیک واقعا زیبایی رو به نمایش میذارن هنر نکردن و باید بذاریمشون سر کوزه؛ چون شرکت سازنده ساپورتشون میکرده!

در ضمن این بازی درسته که با Kickstarter شروع کرده اما خوب مقدار پولی که نیاز داشتن رو جمع کردن و حتی بیشتر. این بهانه ها نمیتونه زیاد موثر باشه.
 
یه نکته جالب، فورتزا 5 هر کدوم از خودروهاش 1 میلیون polygon داره :دی
البته چون رو پی سی نیومده، پس قاعدتا به درد نخوره :دی

1 میلیون تا غیرممکنه Real-time و 60fps اجرا کنه. اشتباه میکنی
Driveclub با این جزییات حدود 250 هزارتاست یعنی جزییات ماشین های FM5 چهار برابر DC ــه ؟ :d
 
این اصلا از اولش قرار بوده انحصاری PC باشه بازیش سال 2012 تایید شده دقیقا یادمه که گفتن انحصاری پی سی هست و برای XBOX 360 و PS3 نمیاد ، فکر از سال 2013 امدن روی نسل هشتم پورت کردن
من که گرنتریسمو رو بازی نکردم ولی DC رو بازی کردم اصلا گیم پلی Project Cars یا همون فیزیکش خیلی بهتر از DC هست ، در مورد گرافیک هم بگم DC بیشتر تو جنگل هست، ولی این مپ هاش خیلی زیاده ،
اینکار مثل اینکه بیای گرافیک یه بازی بزرگی مثل GTA که محیط بزرگ داره با یه بازی کوچک مقایسه کنید ،
 
پس متوجه شديم که بازي هاي انحصاري مثل سري Forza و Uncharted و گيرز و ... که گرافيک واقعا زيبايي رو به نمايش ميذارن هنر نکردن و بايد بذاريمشون سر کوزه؛ چون شرکت سازنده ساپورتشون ميکرده!

در ضمن اين بازي درسته که با Kickstarter شروع کرده اما خوب مقدار پولي که نياز داشتن رو جمع کردن و حتي بيشتر. اين بهانه ها نميتونه زياد موثر باشه.
دوست عزيز هنر کردن ولي اينکه شما ميگي فلان سازنده هنر نمی کنه که رو سخت افزار نامحدود فلان میکنه اشتباهه! شما اگر بخواي درست اين دو تا رو با هم مقايسه کني بايد بياي بعنوان مثال DC رو با بازي انحصاري سازنده هاي PC رو همون کنسول مقايسه کني اونوقت ــه که ميشه فهميد سازندهاي PC هم از اين هـــنر شما چيزي سرشون ميشه يا نه!
اگه ساخت PRC از یه لحاظ ــی راحت بوده، سختي هاي خودشو داشته که اگه بيشتر از سازنده انحصاري نباشه کمتر هم نمي تونه باشه!
حرف من اينه که مقايسه انحصاري با چنين بازي اي از اساس اشتباهه، اينکه شما بياي اين وسط بحث هنر رو وسط بکشي اشتباه که هيچ نامرديه!
حداقل اگر سخت افزار محدود رو میبینید در کنارش شرایط دیگه رو هم در نظر بگیرید، نه اینکه اینا رو سخت افزار محدود کار می کنند و وای که چقدر خلاق و هنرمند و بزرگ هستند....
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or