استودیو سازنده: Kunos Simulazioni
عنوان Assetto Corsa در ماه دسامبر سال 2014 از نسخه «Early Access» در «استیم» خارج شد و توانست توجه طرفداران سبک ریسینگ شبیهسازی را به خود جلب کند. ویژگی کلیدی این عنوان توجه ویژه در ارایه «فیزیک ناب واقعی» است. این عنوان دارای بیش از 100 اتومبیل و 20 ترک مسابقه خواهد بود. همچنین شایان ذکر است که تمام اتومبیلهایی که به صورت «DLC» برای نسخه «PC » منتشر شدهاند، در نسخه کنسولی در دسترس خواهند بود.
با توجه به گفته سازندگان بازی، نسخه PS4 این عنوان به صورت 1080p و نسخه Xbox One به صورت 900p اجرا خواهد شد.
سازنده بازی در خصوص نسخه Xbox One گفت: «ما تلاش زیادی برای رسیدن به رزولوشن Full HD کردیم، اما برای ما هیچ راهی وجود نداشت تا به این کیفیت برسیم. «فورتزا» کار فوق العادهای انجام داده است (اشاره به اجرا بازی به صورت Full HD بر روی Xbox One) اما ما نباید فراموش کنیم که تیم سازنده فورتزا دارای ابزار و امکانات اختصاصی هستند. البته بدون در نظر گرفتن آن هم، آنها کار خود را به خوبی انجام دادهاند. وقتی من فورتزا را بازی میکنم، با خودم میگم «وای خدای من»، آنها کار فوقالعادهای در زمینه بخش بصری بازی انجام دادهاند.»
همچنین تایید شدهاست که اتومبیل «1035 hp Ferrari FXX» بر روی کاور بازی در نسخه کنسولی خواهد بود.
عنوان تحسین برانگیز «Assetto Corsa» برای کنسولهای «Xbox One» و «PS4» در تاریخ 22 ماه آپریل سال 2016 منتشر خواهد شد.
میانگین نقد های نسخه PC: 85
تاپیک آپدیت خواهد شد....






، باز هم به علت هزینه زیاد که حتی نمی تونستیم از طریق فروش DLC اونها رو تامین کنیم.
)
، وقتشه که ببینیم استودیو چه برنامه ای برای امسال و سال آینده داره.
لایسنس ماشین اش فوق العادتست...فراری، لامبورگینی، سری کامل مک لارن،پورشه هم تو راهه..../ یک چیزی که پروجک کارز رو واقعا زجر اور کرده نوع هدلینگ بازی است که اصلا خوب نیست بعضی مواقع ماشین هی دور خودش میچرخه با وجود این که کل تنظیمات ماشین رو بر اساس نوع پیست... اب و هوای بارانی و غیره و شب و روز هم تنظیم کنی بازم تاثیر نداره
تو بحث فنی و گرافیکی این بازی فرسنگ ها از PC بالاتره مخصوصا AA که خواوکیلی یک لبه تو بازی نمیبیند... نور پردازیش خارق العادست...