Multi Platform Assassin's Creed: Valhalla

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
November 10, 2020
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
https___forum.bazicenter.com_attachments_1633365649901-png.227035_.jpg

Publisher: Ubisoft
Developer: Ubisoft Montreal
Genre: Open-World RPG
Release Date: Holiday 2020
Platforms: PS4-PS5-X1-XSX-PC-Stadia​
اطلاعات کلی
  • تیم Black Flag و Origins مسیئولیت ساخت بازی را بر عهده دارد.
  • علاوه بر استودیو مانتریال، 12 استودیوی دیگر یوبیسافت و همچنین استیودی Sperasoft در ساخت بازی همکاری دارند.
  • بازی بین نسلی بوده و برای اکثر پلتفرم های موجود منتشر میشود.
  • بازی یک نفره بوده و قابلیت Co-Op وجود ندارد.
  • همچون ادیسه، قابلیت انتخاب جنسیت کرکتر وجود دارد
  • وقایع بازی در انگلستان و نروژ اتفاق می افتد.
  • انگلستان شامل 3 شهر بزرگ می شود: London، Winchester وJórvík
  • نقشه ی بازی مقداری از ادیسه بزرگ تر است.
داستان
  • وقایع بازی در سال 873 آغاز میشود.
  • شخصیت اصلی Eivor نام دارد.
  • بازی مناطق مختلفی همچون نروژ و اسکاتلند را شامل می شود.
  • Hidden Ones و Order of the Ancients نقش بسیار مهمی در بازی دارند و از این نظر بازی با AC4 مقایسه شده است.
  • بازی در نروژ آغار میشود، Eivor به دلیل سختی های داخل کشور و به منظور یک شروع تازه به همراه افرادش راهی انگلستان میشود.
  • Eivor در مقطعی از داستان، با اساسین ها ملاقات و از آن ها هیدن بلید را دریافت میکند.
  • دلیل نصب هیدن بلید بالای مچ، ترساندن دشمنان است.
  • باور بر این است که اساسین ها ارتباطاتی با ادین دارند.
  • Eivor در ابتدا به دلیل اهداف مشترک با اساسین ها همکاری میکند اما در ادامه و با پیشرفت داستان به صورت کامل به آن ها میپیوندد.
  • فیگور های تاریخی همچنین المان های ماورایی مرتبط با اساطیر نورث در بازی وجود دارد.
  • قابلیت انتخاب دیالوگ تا حدودی در بازی وجود دارد. برخی از آن ها مرتبط با تصمیم های داستانی داخل Settlement می باشد.
  • با این حال تایید شده که Eivor یک شخصیت مشخص و پابرجا داشته و همانند یک صفحه ی سفید نبوده که توسط بازیکن پر شود.
  • از این رو سازندگان Eivor رو با Geralt نزدیک تر میدانند تا Dragonborn.
  • شخصیت داخل تریلر، شاه آلفرد، در ابتدا یکی از ویلن های بازی می باشد، اما در ادامه همه چیز ممکن است تغییر کند.
  • ساکسون ها دشمنان اصلی می باشند، با این حال برخی از وایکینگ ها ممکن است در مقابل بازیکن قرار بگیرند.
  • هر 2 حالت مذکر و مونث برای شخصیت اصلی Canon می باشد، اما چگونگی آن مشخص نیست با این حال سازندگان اطمینان داده اند که با انجام بازی این سوال رفع خواهد شد.
  • بخش مدرن بازی، ماجرای لیلا حسن را دنبال میکند. سازندگان اذعان داشته اند که ایده ای که مدت ها برای این بخش در نظر داشته اند در این نسخه انجام داده اند.
  • از لفظ "خاتمه" برای داستان بازی استفاده شده و گفته شده پلات های داستانی مهمی در این شماره به سرانجام میرسد.
گیم پلی
  • تمرکز بیشتر روی المان های RPG
  • بازگشت سپر
  • مشابه سری سولز، قابلیت Dual-Wield با هر ترکیبی از سلاح ها، حتی ۲ سپر!
  • قابلیت شخصی سازی مو، لباس، ریش، تتو و War Paint وجود دارد.
  • تمامی Gear ها منحصر به فرد هستند.
  • Gear ها قابلیت آپگرید دارند، با این حال امکان اتمام بازی با Gear های آغازین وجود دارد.
  • Ability ها برمیگردند و انواع مختلفی همچون پرتاب تبر را شامل می شود.
  • مهارت ها از Skill Tree وسیع بازی که اینبار Skill Graph نامیده میشود، قابل دریافت هستند.
  • سیستم لول بندی از بازی حذف شده و سیستمی بر مبنای قدرت جایگزین آن شده است.
  • بر خلاف لول، اینبار اسکیل و Gear راه های اصلی ارتقا و پیشرفت کرکتر هستند.
  • سیستم مبارزات بازی خشن، سنگین و پر سر وصدا توصیف شده.
  • سلاح ها با استفاده از Rune ها قابل شخصی سازی هستند. (مشابه سیستم Engraving در ادیسه)
  • سیستم قطع عضو در بازی وجود دارد.
  • تیم تمرکز ویژه ای روی تنوع و شکه کننده بودن مبارزات داشته است.
  • دشمنان جدید در سرتاسر بازی ظاهر میشنود تا از حس یکنواختی جلوگیری شود.
  • هر نوع از دشمنان دارای نقاط ضعفی هستند که با شناسایی آن ها میتوان سرنوشت مبارزه را تغییر داد.
  • دشمن سرسختی که در تریلر توسط Eivor کشته میشود یک Ring Leader است.
  • Longboat ها ابزاری برای حمل و نقل سریع می باشند، نه مبارزه.
  • همچنین Raid ها با استفاده از Longboat صورت میگیرد.
  • خدمه ی Lonboat قابل شخصی سازی هستند.
  • Eivor میتواند Raid هایی علیه سایر گروه ها همچون، تمپلارها، ساکسون ها، وایکینگ های رقیب و "یک گروه مرموز" هدایت کند.
  • علاوه بر Raid ها، Assault ها نیز وجود دارند که شامل ست-پیس های بزرگ هستند.
  • نفرات استخدام شده، در Settlement مشغول میشوند.
  • Settlement هاب بزرگ بازی میباشد که نقش حیاطی در روند داستانی خواهد داشت.
  • با پیشرفت در بازی قابلیت ساخت Tavern، انواع خانه ها و همچنین Black Smith در هاب، جهت ارتقای سلاح ها وجود دارد.
  • برخی از المان های UI جهت تشویق بیشتر به گشت گذار، حذف شده است.
  • قابلیت رومنس در بازی وجود دارد.
  • مینی گیم های مختلفی از جمله تاس بازی، ماهی گیری، رجز خوانی و مسابقات نوشیدن در بازی وجود دارد.
  • کلاغ ادین نقش عقاب در نسخه های قبلی را خواهد داشت.
  • بازگشت Social Stealth!
  • هیچ اجباری برای انجام ساید کوئست ها به منظور پیش روی در داستان وجود ندارد و بازیکن می تواند به هر ترتیبی که میخواد محتوای بازی را مصرف کند.
نسخه های مختلف


 
Last edited by a moderator:
25 Things We’ve Learned About Assassin’s Creed Valhalla

1. Eivor is pronounced “Ā-vōr.”

2. You can choose whether your Eivor is male or female.

3. Customization options let you change Eivor’s hair, clothing, war paint, and more.

4. The game takes place in Norway and England.

5. England has three major cities to visit: London, Winchester, and Jórvík.

6. You can dual-wield almost any combination of weapons.

7. Every piece of gear is unique.

8. Gear can be upgraded and customized, and you can use the same equipment from beginning to end if you want to.

9. You earn new abilities through a system mechanically similar to a skill tree.

10. What you can accomplish is more about gear and skills, not character levels.

11. Words the team have used to describe combat include “brutal,” “crunchy,” and “weighty.”

12. The team is putting extra effort toward enemy variety to keep encounters surprising.

13. You have a longship you use to go on raids.

14. Your longship has a crew, including warriors you can customize.

15. Assaults are big setpiece moments. They are different from raids, and involve attacks on large fortifications.

16. You build a settlement that serves as your base.

17. Your clan and others you recruit live in your settlement.

18. Hidden Ones and Order of Ancients (a.k.a. Assassins and Templars) are in the game.

19. At some point, Eivor meets Assassins, works alongside them, and uses a hidden blade.

20. King Aelfred of Wessex (later known as Alfred the Great) is an antagonistic figure.

21. Layla’s story in the present day continues.

22. Ubisoft Montreal is leading development on Valhalla. The studio’s last two Assassin’s Creed games were Origins and Black Flag.

23. Twelve other Ubisoft Studios are supporting Valhalla’s development, along with external partner Sperasoft.

24. Valhalla is a cross-gen game, coming to the PlayStation 5 and Xbox Series X alongside currently available platforms.

25. The game will release during the 2020 holiday season.

هولی مادر آو گاد :دی My dream AC is coming :دی
#متشکریم_اشرف_اسماعیل :دی
 
خیلی ببخشید شرمنده هایپاتون واقعا ولی من واقعا این قابلیت انتخاب کاراکتر تو کتم نمیره8-|

همه نسخه هارو بازی کردم، تو این سیزده سال بلایی نبوده که سر این سری نیاورده باشن با همشونم میشد کنار اومد ولی این قابلیت انتخاب کاراکتر و مولتیپل چویس بودن فلسفه خود بازیو زیر سوال برده حالا هی بیاید بگید وایکینگها اصلا همشون زن بودن مردی تو این قوم وجود نداشته :|

من حاضر بودم تا پنج نسخه بعدی پروتاگونیست زن باشه ولی یه کاراکتر تحویل نگیرم که بتونم اسکینشو از مرد به زن عوضک کنم.

ده سالی شد که فن این سری هستم و این اولین باریه که قصد خرید نسخه جدید رو ندارم.
داداش کلا طبق فلسفه بازی ما داریم خاطرات اجداد طرف تو زمان گذشترو میبینیم.اینجوری حساب کنی عملا با بازی کردن و راه رفتن به انتخاب خودمون فلسفه بازی بهم میریزه.شما مثلا میزنی تو میدون شهر بیست سی تا سرباز رو میکشی یا مثلا میری ده تا کشتی غرق میکنی فلسفه بازی رو بهم میریزی.
 
سال هاست گیم می زنم. اما هرگز نتونستم با این بازی کنار بیام! :D حالا نسخه های اولش واقعا خوب بود، اما این نسخه های جدیدش حقیقتا اعصاب پولادی می خواد برای بازی کردن!!! :D اصلا درکش نمی کنم! هیچ جذابیتی برام نداره!
انگار یکی داره پُشت هم حرف ها تکراری می زنه!!
 
Ability های ادیسه برمیگردن (اینبار با تم وایکینگی)
سیستم لول بندی حذف شده. (Thank God)

خدا کنه اون ابلتی ghost arrow به یه شکلی برگردنن، من خیلی از دشمن های اودیسه رو یه تنه با همین ابلتی کشتم مخصوصا دشمن های الایت و کالتیست ها رو، خیلی حال میداد.:))

تو ign زده dialogue choices هم وجود داره.طبق مصاحبه گیم اینفورمر یه Rating برای دشمنا و gear هم وجود داره ولی تاثیرش نسبت به لول بندی بازی های قبل کم تره

دقیقا نگفتند چجوریه این سیستم رتبه بندی؟
یعنی مثلا الان که سیستم لول بندی حذف شده برای اسلحه ها و گیر فقط از همون رتبه بندی عادی،لجندری و.. برای دشمن ها هم از رتبه بندی نورمال، الایت و سوپر الایت و... استفاده میکنند؟
 
خدا کنه اون ابلتی ghost arrow به یه شکلی برگردنن، من خیلی از دشمن های اودیسه رو یه تنه با همین ابلتی کشتم مخصوصا دشمن های الایت و کالتیست ها رو، خیلی حال میداد.:))



دقیقا نگفتند چجوریه این سیستم رتبه بندی؟
یعنی مثلا الان که سیستم لول بندی حذف شده برای اسلحه ها و گیر فقط از همون رتبه بندی عادی،لجندری و.. برای دشمن ها هم از رتبه بندی نورمال، الایت و سوپر الایت و... استفاده میکنند؟
دیگه انقد وارد جزئیات نشدن متاسفانه.ولی یجورایی گفتش که لول به اسکیلات و کارایی که میتونی انجام بدی ربط داره و مقدار و ارزش اینا با ریت بندی نشون داده میشه و بیشتر حس قدرته تا لول بندی.بنظرم مثل همینایی که گفتی یه حالت کلی تر به جای نشون دادن قدرت با عدد گذاشتن تو بازی.
 
اگه قطع عضو باشه که خیلی خوبه فقط امیدوارم انیمیشنایی برای پاره کردن شکم و ریخته شدن روده های دشمنا هم باشه یا چیزای دیگه و اینکه دوتا مشکلی که من با ادیسه داشتم یکیش این بود که قابلیت های جادویی داشت و خیلی مسخره بود یکی دیگه ش هم اینکه نقشه بازی خیلی بزرگ بود واقعا خسته میشدی از یه طرف بری یه جای دیگه فست تراول هم لودینگ خیلی طولانی ای داشت و هر جایی هم نمیشد فست تراول کرد اخرای بازی که من حوصله م سر رفت برای تموم کردن بازی هم ترینر زدم که بتونم سریع بپرم به هر کجای مپ که میخوام
 
متاسفانه منظورم رو نگرفتید. این رو کاملا میدونم که بازی های یوبی همیشه همینطورن، یکی میشه استودیوی اصلی و چند تا استودیوی دیگه همزمان کمکش میکنن. مثلا Division استودیوی massive اصلی هست و سه تا چهار تای دیگه هم کمکش کردند. یا مثلا Far Cry 5. کلا تا بوده همین بوده ولی تا الان فکر نکنم بازی بوده که 15 تا استودیو توی ساختش دست داشته باشه. آخه 15 تا؟ حالا حتی اگه کمکشون هم کم باشه. در مورد فرمت گیم پلی و ... هم اصلا منظورم این نبود. توی تاپیک PC هم گفتم. سیستم RPG و level و Quest و مراحل و ... همه و همه شبیه Odyssey میشن. یعنی شک ندارم.

خب این بازی ظاهرا جاه طلبانه تر و حتی بزرگتر از نسخه قبلی با لوکیشن ها و جزئیات بیشتری هست. فکر کنم تعداد بیشتر استودیو ها چیز خیلی عجیبی نباشه.
یه نکته دیگه هم اینکه بازی بین نسلی هست و قراره برای ۵ تا پلتفرم منتشر بشه پس قاعدتا نیروی کار بیشتری میطلبه.
 
  • Like
Reactions: -Poormaz-
IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B4%DB%B3%DB%B0-%DB%B1%DB%B9%DB%B5%DB%B9%DB%B5%DB%B5.jpg

IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B4%DB%B3%DB%B0-%DB%B1%DB%B9%DB%B5%DB%B9%DB%B4%DB%B1.jpg

IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B4%DB%B3%DB%B0-%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B4%DB%B0.jpg

4k اولی رو میخوام =P~

تریلر واقعا پشم ریزون بود
 
هر چی دلت میخواد راجه اساسین کرید و یوبی سافت بگو ولی میدونن چجوری یه تریلر سینماتیک عالی بسازن که همه رو هایپ بکنه
تریلر فوق العاده بود اگر اون مرده کراکتر اصلی باشه فوق العاده است از همین الان باش حال کردم
هیدن بلید روی دست چیزی بود که من همیشه آرزوشو داشتم :-bd:-bd:-bd:-bd
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or