Multi Platform Assassin's Creed: Valhalla

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
November 10, 2020
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
https___forum.bazicenter.com_attachments_1633365649901-png.227035_.jpg

Publisher: Ubisoft
Developer: Ubisoft Montreal
Genre: Open-World RPG
Release Date: Holiday 2020
Platforms: PS4-PS5-X1-XSX-PC-Stadia​
اطلاعات کلی
  • تیم Black Flag و Origins مسیئولیت ساخت بازی را بر عهده دارد.
  • علاوه بر استودیو مانتریال، 12 استودیوی دیگر یوبیسافت و همچنین استیودی Sperasoft در ساخت بازی همکاری دارند.
  • بازی بین نسلی بوده و برای اکثر پلتفرم های موجود منتشر میشود.
  • بازی یک نفره بوده و قابلیت Co-Op وجود ندارد.
  • همچون ادیسه، قابلیت انتخاب جنسیت کرکتر وجود دارد
  • وقایع بازی در انگلستان و نروژ اتفاق می افتد.
  • انگلستان شامل 3 شهر بزرگ می شود: London، Winchester وJórvík
  • نقشه ی بازی مقداری از ادیسه بزرگ تر است.
داستان
  • وقایع بازی در سال 873 آغاز میشود.
  • شخصیت اصلی Eivor نام دارد.
  • بازی مناطق مختلفی همچون نروژ و اسکاتلند را شامل می شود.
  • Hidden Ones و Order of the Ancients نقش بسیار مهمی در بازی دارند و از این نظر بازی با AC4 مقایسه شده است.
  • بازی در نروژ آغار میشود، Eivor به دلیل سختی های داخل کشور و به منظور یک شروع تازه به همراه افرادش راهی انگلستان میشود.
  • Eivor در مقطعی از داستان، با اساسین ها ملاقات و از آن ها هیدن بلید را دریافت میکند.
  • دلیل نصب هیدن بلید بالای مچ، ترساندن دشمنان است.
  • باور بر این است که اساسین ها ارتباطاتی با ادین دارند.
  • Eivor در ابتدا به دلیل اهداف مشترک با اساسین ها همکاری میکند اما در ادامه و با پیشرفت داستان به صورت کامل به آن ها میپیوندد.
  • فیگور های تاریخی همچنین المان های ماورایی مرتبط با اساطیر نورث در بازی وجود دارد.
  • قابلیت انتخاب دیالوگ تا حدودی در بازی وجود دارد. برخی از آن ها مرتبط با تصمیم های داستانی داخل Settlement می باشد.
  • با این حال تایید شده که Eivor یک شخصیت مشخص و پابرجا داشته و همانند یک صفحه ی سفید نبوده که توسط بازیکن پر شود.
  • از این رو سازندگان Eivor رو با Geralt نزدیک تر میدانند تا Dragonborn.
  • شخصیت داخل تریلر، شاه آلفرد، در ابتدا یکی از ویلن های بازی می باشد، اما در ادامه همه چیز ممکن است تغییر کند.
  • ساکسون ها دشمنان اصلی می باشند، با این حال برخی از وایکینگ ها ممکن است در مقابل بازیکن قرار بگیرند.
  • هر 2 حالت مذکر و مونث برای شخصیت اصلی Canon می باشد، اما چگونگی آن مشخص نیست با این حال سازندگان اطمینان داده اند که با انجام بازی این سوال رفع خواهد شد.
  • بخش مدرن بازی، ماجرای لیلا حسن را دنبال میکند. سازندگان اذعان داشته اند که ایده ای که مدت ها برای این بخش در نظر داشته اند در این نسخه انجام داده اند.
  • از لفظ "خاتمه" برای داستان بازی استفاده شده و گفته شده پلات های داستانی مهمی در این شماره به سرانجام میرسد.
گیم پلی
  • تمرکز بیشتر روی المان های RPG
  • بازگشت سپر
  • مشابه سری سولز، قابلیت Dual-Wield با هر ترکیبی از سلاح ها، حتی ۲ سپر!
  • قابلیت شخصی سازی مو، لباس، ریش، تتو و War Paint وجود دارد.
  • تمامی Gear ها منحصر به فرد هستند.
  • Gear ها قابلیت آپگرید دارند، با این حال امکان اتمام بازی با Gear های آغازین وجود دارد.
  • Ability ها برمیگردند و انواع مختلفی همچون پرتاب تبر را شامل می شود.
  • مهارت ها از Skill Tree وسیع بازی که اینبار Skill Graph نامیده میشود، قابل دریافت هستند.
  • سیستم لول بندی از بازی حذف شده و سیستمی بر مبنای قدرت جایگزین آن شده است.
  • بر خلاف لول، اینبار اسکیل و Gear راه های اصلی ارتقا و پیشرفت کرکتر هستند.
  • سیستم مبارزات بازی خشن، سنگین و پر سر وصدا توصیف شده.
  • سلاح ها با استفاده از Rune ها قابل شخصی سازی هستند. (مشابه سیستم Engraving در ادیسه)
  • سیستم قطع عضو در بازی وجود دارد.
  • تیم تمرکز ویژه ای روی تنوع و شکه کننده بودن مبارزات داشته است.
  • دشمنان جدید در سرتاسر بازی ظاهر میشنود تا از حس یکنواختی جلوگیری شود.
  • هر نوع از دشمنان دارای نقاط ضعفی هستند که با شناسایی آن ها میتوان سرنوشت مبارزه را تغییر داد.
  • دشمن سرسختی که در تریلر توسط Eivor کشته میشود یک Ring Leader است.
  • Longboat ها ابزاری برای حمل و نقل سریع می باشند، نه مبارزه.
  • همچنین Raid ها با استفاده از Longboat صورت میگیرد.
  • خدمه ی Lonboat قابل شخصی سازی هستند.
  • Eivor میتواند Raid هایی علیه سایر گروه ها همچون، تمپلارها، ساکسون ها، وایکینگ های رقیب و "یک گروه مرموز" هدایت کند.
  • علاوه بر Raid ها، Assault ها نیز وجود دارند که شامل ست-پیس های بزرگ هستند.
  • نفرات استخدام شده، در Settlement مشغول میشوند.
  • Settlement هاب بزرگ بازی میباشد که نقش حیاطی در روند داستانی خواهد داشت.
  • با پیشرفت در بازی قابلیت ساخت Tavern، انواع خانه ها و همچنین Black Smith در هاب، جهت ارتقای سلاح ها وجود دارد.
  • برخی از المان های UI جهت تشویق بیشتر به گشت گذار، حذف شده است.
  • قابلیت رومنس در بازی وجود دارد.
  • مینی گیم های مختلفی از جمله تاس بازی، ماهی گیری، رجز خوانی و مسابقات نوشیدن در بازی وجود دارد.
  • کلاغ ادین نقش عقاب در نسخه های قبلی را خواهد داشت.
  • بازگشت Social Stealth!
  • هیچ اجباری برای انجام ساید کوئست ها به منظور پیش روی در داستان وجود ندارد و بازیکن می تواند به هر ترتیبی که میخواد محتوای بازی را مصرف کند.
نسخه های مختلف


 
Last edited by a moderator:

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
نویسنده لید Revelations و Black Flag هم روی بازی کار میکنه.

View attachment 139349

من خودم این نسخه ها رو بازی نکردم و نمیدونم از نظر داستانی چطور هستند، اما فکر کنم برای فن های قدیمی سری خبر خوبی باشه :D
Revelations زیاد دوست نداشتم داستانش رو ولی Black Flag یکی از دارک‌ترین و غم انگیزترین و شاید جدی ترین داستان‌های سری رو داشت و واقعا عالی بود.
امیدوارم نویسنده محترم رو مود BF باشه :D
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,097
نام
پوریا
14 تا استودیو روی بازی کار کردن
با خود شعبه مونترال حساب کنی میشه 15. واقعا موندم چی بگم. 14 تا استودیو کمک این شعبه کرده که این بازی ساخته باشه. کنجکاوم بدونم این کمک چی بوده؟ حداقلش اینه که باید با یه پرفومانس خوب و بازی کم باگی روبرو باشیم.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,259
نام
امیر حسین
با خود شعبه مونترال حساب کنی میشه 15. واقعا موندم چی بگم. 14 تا استودیو کمک این شعبه کرده که این بازی ساخته باشه. کنجکاوم بدونم این کمک چی بوده؟ حداقلش اینه که باید با یه پرفومانس خوب و بازی کم باگی روبرو باشیم.
تقریبا همه بازی های سری AC همینند:D اخبار هر کدوم رو دنبال کنید میگن Xتا استودیومون داره روی بازی کار میکنه:-"
فکر کنم برای یونیتی هم مثلا میگفتن 11 تا استودیو مشغولن:D
 

Mmsv80

کاربر سایت
Jan 31, 2020
27
ای کاش جفری یوهالم و کوری می نویسنده این بازی بودن ولی این نویسنده هم سوابقش خوبه امیدوارم خوب در بیاد این نسخه
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,259
نام
امیر حسین
تایید شده تک شخصیته بازی؟ عجب جنگی توی ریست ارا راه بیوفته اگه اینجوری باشه :D
+ هیدن بلید :x

@Akiba عجب cg ریزی بزنیم بر بدن :D خودشم 4 دقیقه هستش :D
خیلییییی بعید میدونم تک شخصیتی باشه، ولی من دست به دعام که باشه! حداقل از ب بسم الله بهش هیت نمیورزم:))
کلا با اینکارشون تو اودیسه واقعا بعید میدونم راه برگشت به عقب داشته باشن فعلا:-"

ولی خدایی CG رو دست AC:R بعید میدونم هیچوقت بیاد:-" اما به هر حال برای همه نسخه هاشون هایپ داره این قضیه و CG بد نساختن هیچوقت! :D

فقط امیدوارم جادو جنبل اضافه نشده باشه باز اذیتم کنند:-"
کلا همش دست به دعام:-" ... اما همینکه حداقل علامت AC داره رو سلاحش باز یک پیشرفته:D ولی فکر کنم لباس اصلی Hood نداشته باشه...
 

Batsy

“Tots Units Fem Força” «Més que un club»
کاربر سایت
Apr 29, 2008
3,278
خداکنه از قالب و فرمت اودیسه و اوریجین بیرون کشیده باشن!
در مورد تریلر هم باید بگم ک یوبی سافت استاد تریلر سینماتیک ساختن و تریلر فیک بیرون دادنه :D
پس شخصا تا موقع ریلیز بازی ب هیچ کدوم از نمایش های بازی اعتماد ندارم :D
 
  • Like
Reactions: bayern_vahid

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,093
نام
MohammadAli
دو شخصیتی بودن ادیسه چه مشکلی داشت که الان انقدر هیت نسبت بهش هست؟
دادن حق انتخاب به بازیکن یکی از بهترین چیزای ممکنه، اما اجراش توی اودیسه کیفیت مطلوبی نداشت. منظورم از کیفیت مطلوب، اون تمرکزیه که تیم نویسندگی روی یک شخصیت به طور خاص میکنه تا اون رو به رشد کافی برسونه. صددرصد وقت تیم سازنده بیشتر باشه این موردم بهتر از آب در میاد :D
من با کسندرا بازیو رفتم و در کل هیچ وقت حس این بهم دست نداد که اگه بجای دو شخصیت یک شخصیت بود روایت و شخصیت پردازی بهتری داشتیم. بجز تعدادی از ماموریت‌های جانبی که شامل رومنس بود و به نظرم بود و نبودش فرقی نمیکرد و بیشتر حالتی طنزمانند داشت. به نظرم ادیسه به عنوان یه پکیج بازی خیلی خوبی بود و یوبیسافت هم برای مدتی طولانی بازیو ساپورت کرد. هیچوقت دلیل این همه هیت نسبت به اساسینزکرید رو توی بازیسنتر متوجه نشدم.
 
آخرین ویرایش:

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
دو شخصیتی بودن ادیسه چه مشکلی داشت که الان انقدر هیت نسبت بهش هست؟

دادن حق انتخاب به بازیکن یکی از بهترین چیزای ممکنه، اما اجراش توی اودیسه کیفیت مطلوبی نداشت. منظورم از کیفیت مطلوب، اون تمرکزیه که تیم نویسندگی روی یک شخصیت به طور خاص میکنه تا اون رو به رشد کافی برسونه. صددرصد وقت تیم سازنده بیشتر باشه این موردم بهتر از آب در میاد :D
 

Vagabond

کاربر سایت
Oct 21, 2019
137
بعید میدونم بازی دو تا شخصیت داشته باشه وایکینگ ها خیلی خونریز و خشن بودن و شخصیت زن اصلا به یک چنین بازی نمیخوره برعکس اودیسی
 

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,160
نام
Amir
بعید میدونم بازی دو تا شخصیت داشته باشه وایکینگ ها خیلی خونریز و خشن بودن و شخصیت زن اصلا به یک چنین بازی نمیخوره برعکس اودیسی
من درکل ترجیح میدم که بازی تک شخصیته باشه چون اینطوری روی یک شخصیت مثل آدم کار می‌کنن و میشه باهاش ارتباط گرفت. ولی اتفاقا تو دوران وایکینگ‌ها زن‌ها هم پا به پای مرد‌ها می‌جنگیدن و غارت می‌کردن. سریال وایکینگ‌ها رو که ببینین مشخصه مثلا
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
بعید میدونم بازی دو تا شخصیت داشته باشه وایکینگ ها خیلی خونریز و خشن بودن و شخصیت زن اصلا به یک چنین بازی نمیخوره برعکس اودیسی
اتفافا به نسبت یونان خیلی بیشتر بهش میخوره ! یونان بهش نمیخورد که اونجوری ساختن. اینجا shield maiden داشتن تو واقعیت. تو افسانه هم که والکری ها زن بودن
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,259
نام
امیر حسین
دو شخصیتی بودن ادیسه چه مشکلی داشت که الان انقدر هیت نسبت بهش هست؟

من با کسندرا بازیو رفتم و در کل هیچ وقت حس این بهم دست نداد که اگه بجای دو شخصیت یک شخصیت بود روایت و شخصیت پردازی بهتری داشتیم. بجز تعدادی از ماموریت‌های جانبی که شامل رومنس بود و به نظرم بود و نبودش فرقی نمیکرد و بیشتر حالتی طنزمانند داشت. به نظرم ادیسه به عنوان یه پکیج بازی خیلی خوبی بود و یوبیسافت هم برای مدتی طولانی بازیو ساپورت کرد. هیچوقت دلیل این همه هیت نسبت به اساسینزکرید رو توی بازیسنتر متوجه نشدم.
من کلا با قضیه ی انتخاب تو چنین بازیی مشکل دارم و به نظرم با قوانین یونیورس بازی که بازخوانی تاریخ هست، تناقض داره!
که اولین انتخاب هم اینه که آنیموس حتی دیگه توان خوندن جنسیت شخصیت از رو DNA هم نداره! :|

من نه با انتخاب شخصیت و نه با انتخاب دیالوگ توی این بازی موافق نیستم و به نظرم شدیدا راه رو برای یک بازی AC ساختن دارن اشتباه میرن!

اینجوری بگم... هیچ تاریخی الان انگار وجود نداره که خونده بشه!

حالا من که اودیسه نزدم هنوز، ولی تو ریست ارا میگفتن که این دو کاراکتر بودن(یا بهتر بگم بی جنسیت بودن کاراکتر) یه جاهایی باعث باگ های داستانی شده، و یا اینکه مثلا چون شخصیت بی جنسیته، روی یک سری موارد شخصی و یا برخورد جامعه و ... مانور نمیدن!
مثلا جایگاه زن های یونان اون زمان یه جوری بوده و الان انگار نه انگار کاساندرا زن هست
برای مثال اگر انیمه میبینی، انیمه Arte رو ببین که تو دوران AC2 هست و دردسرهای شخصیت اصلی رو به عنوان یک زن تو جامعه نشون میده... حالا فرض کن جای اتزیو یه کاراکتر زن بود و ... هیچ خبر خاصی نیست انگار! کار یویی تقریبا فقط یک اسکین عوض کردنه برای دو شخصیته بودن! حالا به قول شروین میشه بهتر درش اورد... ولی من بالاتر علت مخالفتم رو گفتم! (با مرد یا زن بودن کاراکتر مشکل ندارم، ولی با ثابت نبودنش دارم! خیلی دوست دارن مثل سیندیکیت دو شخصیت واقعی بسازن در کنار هم! )

اتفافا به نسبت یونان خیلی بیشتر بهش میخوره ! یونان بهش نمیخورد که اونجوری ساختن. اینجا shield maiden داشتن تو واقعیت. تو افسانه هم که والکری ها زن بودن
البته والکری ها مبارز نبودن به طور کلی... صرفا انتخاب میکردن مرده ها رو و میبردن والهالا... تیپ مبارز داشتن:-"
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر