Multi Platform Assassin's Creed Shadows

Assassins-creed-red.jpeg
عنوان جدیدی از سری Assassin's Creed در شوکیس این عنوان معرفی شد. این بازی بخشی از پروژه Assassin's Creed Infinity است که در همین شوکیس معرفی شد.
تاپیک جامع اینفینتی: Assassin's Creed Infinity
--------------------------------------------
سازنده: Ubisoft Quebec
ناشر: Ubisoft
تاریخ عرضه: 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403)
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • در این نسخه سری به ژاپن فئودال سفر خواهد کرد.
  • بازی 2 شخصیت اصلی به نامهای Yasuke و Naoe خواهد داشت که به دلخواه خود میتوانید بین آنها سوئیچ کنید.
  • با پیشرفت در داستان بازی شاهد تغییر فصل خواهیم بود و بازی هر چهار فصل وجود دارد.
  • نائویی دارای یک قلاب است که می‌تواند آن را به لبه سقف‌های خانه‌های بازی و همچنین نقاط مختلف دیگر پرتاب کند و از آن برای بالا رفتن از اجسام استفاده کند.
  • تقریبا تمام آیتم های درون بازی می‌توانند به صورت پویا توسط سلاح های شما آسیب ببینند. به عنوان مثال کاتانا ها می‌توانند بوته ها و سبد ها را برش بزنند و علائم دقیق تیغه خود را بر جای بگذارند.
  • سیستم مبارزه سلاح های متنوعی از جمله کاتانا و Kanabo و نیزه Yari و Kunai و Kusarigama را در اختیار شما می‌گذارد.
  • دو شخصیت بازی دارای درخت های مهارت کاملا جدا از یک دیگر هستند ولی میتوانید از XP و منابع و سلاح های جمع آوری شده برای هر دو آنها استفاده کنید.
  • سیستم فصول همچنین بر روی رفتار NPCهای بازی تأثیر می‌گذارند. در تابستان سامورایی‌ها به جستجوی بازیکن بوته‌ها را از بین می‌برند، در زمستان آن‌ها به دور آتش و مکان‌های گرم تجمع می‌کنند و مسیر‌های جدید و سردتری رویت می‌شود.
  • اندازه نقشه بازی شبیه به نقشه‌ AC Origins خواهد بود و منطقه مرکزی ژاپن را به تصویر خواهد کشید.
  • بازی بخشی از پروژه اینفینیتی میباشد.
  • این نسخه توسط تیم و کارگردان پروژه‌های AC Odyssey و Immortals Fenix Rising ساخته میشود.
  • سبک بازی همچون نسخه‌های اریجینز، ادیسی و والهالا RPG خواهد بود.
تریلرها
-------------


تصاویر
-------------
 
آخرین ویرایش:
این که چیزه جدیدی رو بهمون نمیگه.

از Odyssey به بعد، تو همه مدل رو میتونستی romance کنی.
اینجا هم همون شکلیه به نظرم(با هرکسی میتونی رابطه داشته باشی) نه مثل Cyberpunk که گرایش جنسی شخصیت ها بخش مهمی از کرکترشون بود.

البته فکر کنم من منظور شما رو متوجه شدم، فقط به نظرم استفاده از "سایه queer representation" زیاد درست نیست.
در اون مورد زیاد تفاوتی با والهالا نخواهد داشت.

اون سایه بیشتر رو یک عنوانی مثل Veilguard معنا پیدا میکنه.

در کل مشکل های خیلی بزرگتری بر سر این بازی سایه انداخته.
کی آرت جدید

View attachment 363996

این keyart هم به معنای واقعی کلمه soulless هستش.
از تلاش بی فایده برای کم رنگ تر کردن سیاه پوسته با پوشوندنش بگیر تا اون بچه تپله که مطمئنم یه npc رو مخ و کلیشه ای خواهد بود.

به یکی که هیچی از این بازی نمیدونه عکس رو نشون بدید و بگید بهتون بگه شخصیت اصلی کیه؟

خیلی آرت بدیه. از همه نظر.
 
این سری از اوریجینز به بعد اصلا پیشرفت گرافیکی دیده به خودش؟
خیلی کهنس و تو ذوق می‌زنه بعضی جاها تو گیمپلیی که نشون دادن.

ماشالا انیمیشن اسبم انگار سی جی ۱۲۵ سوار شدی، ذره‌ای تغییر نکرده تو ۴ تا بازی :D

بعد چرا از جدول کنار خیابون رد میشه پارکور میره :D

یه دوره‌ای AC3 و یونیتی رو مثال میزدن برای طبیعی بودن و fluidity انیمیشن، یادمه لید انیماتور AC3 رفت ناتی داگ و رو آنچارتد 4 هم کار کرد.

خلاصه که خیلی بده این بازی چطور بعضیا باهاش حال می‌کنن/:)
 
آخرین ویرایش:
این سری از اوریجینز به بعد اصلا پیشرفت گرافیکی دیده به خودش؟
خیلی کهنس و تو ذوق می‌زنه بعضی جاها تو گیمپلیی که نشون دادن.

ماشالا انیمیشن اسبم انگار سی جی ۱۲۵ سوار شدی، ذره‌ای تغییر نکرده تو ۴ تا بازی :D

یه دوره‌ای AC3 و یونیتی رو مثال میزدن برای طبیعی بودن و fluidity انیمیشن، یادمه لید انیماتور AC3 رفت ناتی داگ و رو آنچارتد 4 هم کار کرد.

خلاصه که خیلی بده این بازی چطور بعضیا باهاش حال می‌کنن/:)
من هنوزم باورم نمیشه در مقابل انیمیشن های Unity همه اساسین های جدید پشمک هستند.

یادش بخیر انیماتور بدبخت بازی بهش گیر میدادن که چرا شخصیت مونث زن قابل بازی نداره. اینم میگفت بابا انیمیشن های خوب تو بخوای برای اناتومی زنانه بسازی خیلی وقت گیر و هزینه داره. این بزغاله ها هم مسخره میکردن. الان شادو مثلا اسکین کرکترا رو عوض میکنه و تا حدودی هم انیمیشن های جدید گذاشته اما اصلا و ابدا به خوبی قبل نیست.
خاک بر سرشون‌!
 
سوال اصلی اینجاست: اصلا منتقدی جرئت داره از بازی تعریف نکنه؟

یک هدف و رسالتی در این بازی هست که به لذت بردن گیمر از بازی، داستان و تجربه ای که صرف میشه سایه میندازه و اون هم queer promotion هست. یوبیسافت هم بله قربان گوی یک دست بالاتری هست. اون منتقد هم یحتمل قبلش شیرفهم شده که بد گفتن درباره کارکترهای بازی و فانتزیاشون چه عواقبی داره واسش. شما مثلا تصور کن دسته جمعی بیان بگن حالمون از مسائل ووک تو بازی بهم خورد از بس فرو کردن بهمون. احتمالا آخرین روز کاریشون باشه. چه در یوتوب بعنوان منتقد مستقل چه تحت لوای کارفرمایانی مثل ign و امثالهم
مشکل اینه که اصلا چرا باید منتقد ها جزوی از گیمر ها حساب کرد؟ اینا یک کالت اکتیویست هستن که البته برای ماله کشیدن پول هم می گیرن
هیچوت برات سوال نشده چرا هیچ منتقدی زمانی بازی هری پاتر و f16 و ... هیچکی رو زیر سوال نبرد و بگه این چه مسخره بازی هست؟!
جالبه وقتی گیمر ها اشتباه می کنن همه هماهنگ محکوم می کنم ولی زمان گند کاری خودشون بهتریناشون سکوت (بقیه اراجیف منتشر می کنن)

واقعا سوال نیست که وقتی اکثر گیمر ها از این جریان ناراضی هستن چرا یکی از اینا که مثلا نماینده ما هستن در این سال ها جیکش در نیومده؟!

اینا رو گفتم که بگم جایی که اینا رو استخدام می کنه حواسش بوده کی رو استخدام کنه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or