Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.


h0lf_footer.jpg



 
آخرین ویرایش:
نکن برادر من نکن f5 چه گناهی کرده ! :D
اگه تا یک هفته خبری نشد بریم نسخه uplay رو بگیریم .
من نت ـم ذغالی ـه ، گذاشتم بازی دانلود شه ، یه 8-9 روزی طول میکشه :)) تا دانلود بشه کـــرک نشده باشه استیم خور میشه B-)
 
بازی رو اجرا کردم رو pro ولی دیدم هیچ فرقی تو حالت hdr و بدون hdr نیست . تو نت سرچ کردم ظاهرا قراره قابلیت استفاده از hdr روز 6 نوامبر همراه با اپدیت به بازی اضاف بشه .

Thankfully, the game is confirmed to be running at 4K on PlayStation 4 Pro, at 30 frames per second, making the world Ubisoft has created look even more impressive. The game is said to use dynamic resolution scaling to maintain frame rate stability. However, at the time of launch, HDR compatibility is not available in Assassin’s Creed Origins, with the functionality coming to the console on Nov. 6 as part of an update. That will undoubtedly make the game look even more stunning than it already does. We will be sure to let you know as soon as that update is rolled out. There also isn’t currently any options for altering PlayStation 4 Pro settings in the game.
یعنی هنوز پرو با معمولی فرقی نداره؟
 
مشکلی که یکسری سایت ها با مبارزات بازی داشتن مثل این که زیادی ساده دراومده مثلا slant magazine گفته یک قدم جلو یک قدم عقب زیاد با دشمنان بزرگ جالب نیست تکراری میشه ولی بقیه موارد بازی غنی هست
 
  • Like
Reactions: mobile1199
خب اون آپدیت که بیاد، روی پرو گرافیک بهتر میشه؟
عزیز فرق که داره . تو بافت و رزولوشن قاعدتا فرقشه. فریم ریت بازی کلا چه رو پرو چه رو معمولی رو سی ثابت نیست میانگین رو ۲۸ هست که البته برای اسسینز که همیشه مشکل افت فریم داشته عالیه. کات سینها افت فریم داره که حتی تا ۱۵ میاد. ویدیوی بررسی شو دیدم که میگم. بافت و سایه ها و پوشش گیاهی و .. رو پرو بهتره. ولی تفاوت اونقدری نیست که ناامید کننده باشه بازی روی معمولی

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Ps42014
بازی رو تازه شروع کردم....چیزی که بیشتر تو ذوقم زد رزولوشن داینامیک بازی هستش....بافت ها در دوردست کاملا مشخصه که تاره....سایه های بازی هم که خیلی بده....فکر می کنم بازی اصلا ambient occlusion نداره....چون من روی پی سی هم بازی هارو بازی می کنم و خیلی تنظیمات دستکاری می کنم این موارد خیلی به چشمم میاد(اینکه بیشتر میرم سر کنسول به دلیل کم دردسر بودنشه، چون وقت دانلود و نصب و اینارو ندارم) ...فریم ریت بازی هم کلا 30 نیست(امیدوارم اینو درست کنن)...ولی بازی کاملا از Anti aliasing بهره میبره... شاید کم کم به این نتیجه برسم قدرت ps4 معمولی داره به اخرش میرسه و برم سمت xbox one x چون روی wolfenestein 2 هم حس میکردم رزولوشن داینامیک هستش....این در پرفورمنس بازی بود...در مورد گیم پلیش هم بعدا می نویسم
 
بازی رو تازه شروع کردم....چیزی که بیشتر تو ذوقم زد رزولوشن داینامیک بازی هستش....بافت ها در دوردست کاملا مشخصه که تاره....سایه های بازی هم که خیلی بده....فکر می کنم بازی اصلا ambient occlusion نداره....چون من روی پی سی هم بازی هارو بازی می کنم و خیلی تنظیمات دستکاری می کنم این موارد خیلی به چشمم میاد(اینکه بیشتر میرم سر کنسول به دلیل کم دردسر بودنشه، چون وقت دانلود و نصب و اینارو ندارم) ...فریم ریت بازی هم کلا 30 نیست(امیدوارم اینو درست کنن)...ولی بازی کاملا از Anti aliasing بهره میبره... شاید کم کم به این نتیجه برسم قدرت ps4 معمولی داره به اخرش میرسه و برم سمت xbox one x چون روی wolfenestein 2 هم حس میکردم رزولوشن داینامیک هستش....این در پرفورمنس بازی بود...در مورد گیم پلیش هم بعدا می نویسم
مقایسه DF رو ببینید توی گیم پلی فریم بازی معمولا ۳۰ هست گاهی تا ۲۸ میاد پایین ولی آره رزولوشن داینامیک تو ذوق میزنه اگه نسخه وان ایکس حالت ۶۰ فریم داشته باشه خیلی خوب میشه
 
به نطر من خود پرو هم کار راه اندازه بعصا مقایسه هایی که میاد کیفیت بافت ها و Draw to distance ها رو پرو معمولا با کیفیت تر و بهتره من چندتا بازی خوندم خیلی خوبه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or