Multi Platform Assassin's Creed: Odyssey

mvmn_ac_odysey_header.jpg

Title: Assassin's Creed Odyssey
Developer: Ubisoft Quebec
Publisher: Ubisoft
Platforms: PC - PS4- Xbox One
Release Date: 5 Oct 2019
Meta Score: TBD
System Requirements
Minimum Requirements

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD FX 6300 @ 3.8 GHz, Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz, Ryzen 3 - 1200
Video: AMD Radeon R9 285 (2GB VRAM with Shader Model 5.0) or NVIDIA GeForce GTX 660
Memory: 8GB RAM
Resolution: 720p
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: Low
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers


Recommended Specification

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD FX-8350 @ 4.0 GHz, Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz, Ryzen 5 - 1400
Video: AMD Radeon R9 290X (4GB VRAM or more with Shader Model 5.0) or better or NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) – See supported list*
Memory: 8GB RAM
Resolution: 1080p
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: High
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers


Recommended 4K Configuration

OS: Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD Ryzen 1700X @ 3.8 GHz, Intel Core i7 7700 @ 4.2 GHz
Video: AMD Vega 64, NVIDIA GeForce GTX 1080 (8GB VRAM with Shader Model 5.0)
Memory: 16GB RAM
Resolution: 4K
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: High
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
در سال 2017 پس از استراحت یک ساله سری محبوب Assassin's Creed شاهد بازگشت این سری با بازی Assassin's Creed Origins بودیم. بازی که بسیازی از المان های سری را دگرگون ساخت و مسیر جدیدی در پیش روی سری قرار داد. حال یکسال پس از عرضه موفق Origins مجدد عنوان جدیدی در سری با نام Assassin's Creed Odyssey معرفی شد، عنوانی که قرار است ما را به زمانی قبل از داستان Origins، یعنی حدود 400 الی 500 سال قبل از میلاد مسیح در سرزمین یونان ببرد. در نگاه اول این عنوان بسیار مشابه با Origins به نظر می رسد، اما آیا همه المان های آن اینطور است و تنها شاهد تغییر در مکان و زمان خواهیم بود؟! در جواب باید بگویم که خیر، بازی از لحاظ ظاهری از همان انجین و فرمول استفاده می کند، اما تک تک المان ها دچار تغییر و بهبود شده اند، از وجود Ability در مبارزات، تا مسیر RPG شدن به معنای واقعی. به منظور درک بهتر این تغییرات و اساس کلی بازی، اطلاعات مهم بازی را در بخش زیر مطالعه کنید.


اطلاعات بازی

  • دوره زمانی بازی حدود 400 الی 500 سال قبل از میلاد مسیح، در دوران طلایی یونان است.
  • نقشه بازی شامل کل کشور یونان خواهد بود که بسیار متنوع تر از مصر باستان است. از فضاهای سرسبز تا کوه های برفی و دریاهای پهناور. همچنین وسعت این نقشه دو برابر نقشه عظیم Origins خواد بود که در نوع خود بی نظیر است.
  • شخصیت اصلی بازی برای اولین بار در سری قابل انتخاب است. شخصیت مرد با نام Alexios و شخصیت زن با نام Kassandra از کارکترهای قابل انتخاب بازی هستند. با وجود این انتخاب، سیر داستانی دو شخصیت یکسان خواهد بود.
  • شخصیت بازی از خانواده Spartaهاست، اما در کودکی طی یک حادثه نامعلوم از خانواده ترد می شود و تنها چیزی که برای او باقی می ماند نیزه شکسته Leonidas، پادشاه Spartaها (که از اجداد شخصیت اصلی نیز است) خواهد بود.
  • خبری از Templarها نیست و به نظر شخصیت منفی بازی با نام Cultist شناخته می شود که گویا اشاره به گروه تندرو مذهبی خواهد داشت.
  • شخصیت بازی از یک Mercenary پایین رده شروع خواهد کرد و تا بالاترین رتبه های Spartanها پیش خواهد رفت.
  • در بازی به دنبال پیدا کردن قسمت تاریک گذشته و کودکی خود خواهید بود.
  • المان های RPG بازی نسبت به Origins یک و شاید چند پله ارتقا پیدا کرده اند. علاوه بر درخت مهارت، Loot و Level Up شخصیت و موارد دیگر که در بازی قبل وجود داشت، برای اولین بار شاهد وجود Abiltyها، قابلیت انتخاب در مکالمات و تاثیر بر روند داستان، ایجاد روابط احساسی بین شخصیت ها و ... خواهیم بود.
  • ماموریت ها مانند بازی قبل در کل نقشه بازی پراکنده شده اند و به ماموریت های اصلی و فرعی دسته بندی می شوند. به غیر از این دو دسته، فعالیت های جانبی دیگری نیز بنا به فضا در بازی وجود خواهند داشت.
  • همچنان Eagle Vision جای خود را به عقابی با نام Ikarus داده است که از لحاظ قابلیت ها به نظر فرق چندانی با Senu نخواهد داشت. همچنین نام Ikarus اشاره به فرزند یکی از خدایان باستان یونان دارد که آرزوی پرواز کردن داشت.
  • سیستم Navigation بازی ادامه راه Origins خواهد بود و خبری از Mini Map نیست.
  • همانطور که بالاتر ذکر شد، نقشه بازی کل کشور یونان را پوشش خواهد داد و شامل شهرهای بزرگ، روستاها، دریاهای وسیع، معبدهای مخفی و ... است
  • پوشش گیاهی با توجه به فضا در بازی قرار گرفته است. همچنین اکوسیستم جانوری نیز همچنان در بازی وجود خواهد داشت.
  • تا به حال تنها وسیله نقلیه نشان داده شده اسب است و معلوم نیست آیا خبری از سایر مرکب ها خواهد بود یا خیر!
  • اسلحه های بازی مانند Origins به دو دسته کلی Range و Melee دسته بندی می شوند. اما اینبار Abilityها (مانند Spartan Kick) بازیکن را در مبارزات همراهی می کنند.
  • مبارزات ادامه دهنده همان سیستم جدید پیاده شده در Origins خواهد بود، باز هم آزادانه می توانید سلاح خود را به حرکت در آورید و زمان بندی، فاصله، سرعت و قدرت سلاح از فاکتورهای مهم خواهند بود.
  • برخی از نمادهای بازی مانند Leap of Faith همچنان در بازی وجود دارند، اما برخی جای خود را به چیز دیگری داده اند که جلوتر اشاره خواهد شد.
  • بخش زمان حال در بازی وجود خواهد داشت و ادامه دهنده داستان Layla Hassan خواهد بود. از نظر وسعت، بزرگ تر از Origins خواهد بود، اما همچنان تمرکز اصلی بر روی داستان Alexios/Kassandra است. همچنین بازی قابلیتی را در اختیار بازیکن قرارخواهد داد تا هر زمان که خواست به زمان حال بیاید و بازی شما را مجبور به این کار نخواهد کرد.
  • هیچ گونه بخش Multiplayer در بازی وجود نخواهد داشت.
  • از قابلیت های مخفی کاری چیز زیادی گفته نشد، با این حال به نظر تغییرات چندانی در آن صورت نگرفته است.
  • از لحاظ افسانه ها، بسیار بیشتر از Origins به آن ها پرداخته خواهد شد و با موجودات گوناگونی روبرو خواهیم شد. دیدار و یا روبرو شدن با خدایان باستان نیز دو از انتظار نخواهد بود.

و اما مواردی که نسبت به شماره قبل و برخی در کل سری جدید خواهند بود.

  • تا به اینجا خبری از Hidden Blade نخواهد بود و جای خود را به نیزه شکسته Leonidas داده است. این نیزه علاوه بر ایفای نقش جایگزین Hidden Blade برای مخفیانه به قتل رساندن، در مبارزات بسیار کاربری است و بسیاری از Abilityهای موجود به آن مربوط می شوند.
  • لباس و Armor به بخش های جدا از هم تجزیه شده اند و بازیکن قابلیت انتخاب هر تکه از آن را خواهد داشت (مانند AC Unity)
  • Assassination در حال حرکت به بازی اضافه شد که در بازی Origins وجود نداشت.
  • برای اولین بار در سری قابلیت انتخاب در مکالمات و وجود پیش آمد ها را در سری خواهید داشت. البته مواردی که بر اساس تاریخ باشند تغییر نخواهند کرد، اما سرنوشت شخصیت ها توسط بازیکن رقم می خورد.
  • برای اولین بار در سری چندین پایان در بازی وجود خواهد داشت
  • برای اولین بار در سری امکان ایجاد روابط عاطفی بین شخصیت های مختلف وجود خواهد داشت و حتی محدود به روابط عادی و مستقیم نخواهد شد.
  • برای اولین بار در سری همه مکالمات به صورت Cut Scene خواهند بود و راهی مانند The Witcher 3 را طی خواهد کرد.
  • بیش از 30 ساعت Cut Scene در بازی وجود خواهد داشت
  • با وجود جملات مشابه دو شخصیت Alexios و Kassandra در شرایط یکسان، شاهد تفاوت در نحوه بیان و انیمیشن های صورت خواهیم بود.
  • Naval Combats نقش بسیار پررنگی در بازی خواهند داشت و تنها محدود به چند ماموریت نخواهد شد.
  • موجودات دریایی متنوعی وجود خواهند داشت و شنا کردن در آب با حضور کوسه ها اصلا امن نخواهد بود.
  • برای اولین بار در سری کشتن NPCها موجب Desync شدن شما از بازی نخواهد شد و به جای آن سیستمی مانند Wanted Level سری GTA در بازی پیاده ساری شده است.
  • برای اولین بار در سری شاهد مبارزات عظیم با وجود 300 نفر خواهیم بود.
Post Launch & Season Pass Content

d8n_zanrvdbo22m11.jpg


Story Arc 1: Legacy of the First Blade
This first episodic adventure will link Assassin’s Creed: Odyssey and Assassin’s Creed: Origins. Players will fight alongside the first hero to wield the iconic hidden blade while learning why the Assassins choose to fight from the shadows. Starting December 2018, episodes will be released approximately six weeks apart.

Story Arc 2: The Fate of Atlantis
In the second story arc, players will confront godly creatures and uncover the secrets of the legendary sunken city. In a surprising saga filled with twists and turns, players will get even closer to Greek mythology and the First Civilization. Coming spring 2019, episodes will be released approximately six weeks apart.

Assassin's Creed III Remastered
Ignite the American Revolution as Connor, the master assassin born of the beauty and the brutality of 18th century America

اگر علاقه مند به بازی هستید، حتما سایت رسمی بازی را هم چک کنید:
Assassin's Creed Odyssey on PS4, Xbox One, PC | Ubisoft (US)

همینطور اگر می خواهید در در مورد تنوع محیطی فوق العاده بازی بیشتر بدانید, حتما حتما لینک زیر را بررسی کنید:
Assassin's Creed Odyssey World Map - Ancient Greece | Ubisoft (US)

تصاویر بازی
odku_ac_odyssey_footer.jpg


 
آخرین ویرایش:

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
بازی پلات شد :D جنبه های مثبت زیادی داشت مثل بخش داستانی و گرافیک و طراحی هنری و گیم پلی از مخفی کاری تا مبارزات نفس گیرش تازه لول بالاتر اسکیل ها رو فعال میکردی قشنگ مبارزات از این رو به اون رو میشد :Dطراحی هنری بازی واقعا پرفکت ه \m/ اسکیل ها هم کاربردی تر شده بودن نه مثل ارجینز که خیلی هاش استفاده نمیشد. نکته مثبت بعدی در مورد کوئست هاست. انقدر کوئست در بازی هست که برای بالا بردن لول اصلا نیازی به گریدینگ نبود فقط باید کوئست میرفتین این موردش به نظرم خیلی خوب بود ولی ایرادی که داشت این بود که به هیچ وجه نمیتونستی یه لول یا دو لول بالاتر از دشمن باشی حتی کوئست ها هم با لول شما تغییر میکرد و هم لول شما میشد احتمال به خاطر RPG بودنش بوده البته انتهای بازی یکم شرایطش فرق میکرد ولی خب تا قبلش این مورد خیلی اذیتم میکرد.تو کل سری فکر کنم بهترین کوئست ها رو داره.بخش کشتیرانیشم خیلی لذت بخش بود منو یاد بلک فلگ مینداخت :D تنوع سلاح های بازی هم خیلی خوب بود تا دلتون بخواد سلاح های مختلف داشت یه موردی دیگه که بود نمیتونستی همینطوری سلاحها رو اپگیرد کنی که باید میرفتی چوپ و پوست و... جمع میکردی و برای هر کدوم یه مقدار از این ایتم ها رو میخواست که خودش باعث میشه بری کلی گشت و گذار انجام بدی که اینم از تاثیرات RPG شدن بازی ه :D نکته مثبت دیگه تغییر چهره بیشتر کرکتر ها بود تو ارجینز که خیلی این مورد کم بود و همش شخصیت های تکراری میدیدی ولی اینجا خیلی بیشتر شده دیگه برای هر کوئست چهره های جدید تری میبینی البته در انتها به موارد تکراری بر میخوری ولی به نظرم ناچیز بود :D این بخش mercenaries هم نکته مثبتی بود که نمیذاشت مبارزات خیلی راحت باشه همیشه هم ترس این رو داشتی که یهو خفت نشی و مجبور بودی جانب احتیاط رو رعایت کنی البته میتونستی یه پولی هم اون وسط بدی که دنبالت نیان ولی اینطوری اصلا حال نمیداد :-"
اما به نظرم نکات منفی که داشت:
روی پرو لودینگ به شدت زیاد بود برای هر چیزی بازی لود میکرد حالا نمیدونم رو PS4 چطور بود ولی این مورد خیلی رو اعصاب بود
حتی وقتی با ایکاروس مناطق دور دست رو برسی میکردی موقع برگشت لودینگ طولانی داشت
در مورد هوش مصنوعی چندان تعریفی نداشت به راحتی میتونستی بدون دیده شدن از کنار سرباز ها رفت و امد کنی ولی تو بخش رو در رو در مبارزات به نظرم قابل قبول بود :D
بخش سک* رو هم که به زور گذاشتن توی بازی فکر کنم اینم به خاطر RPG بودن بازی بوده. به نظرم این قسمت رو فقط یه بار تو یه کات سین یا در غالب یه کوئست قرار میدادن خیلی بهتر بود تا اینکه بخوان پلیر رو مجبور کنن کاری رو انجام بدون اونم بدون تغییر در حرکات کرکتر :-":D
مورد دیگه به نظر خودم از بخش پارکور بازی کم شده بود بیشتر تو محیط های باز ازادانه میچرخیدیم

در پایان جدا از بحث وفادار نبودن به ریشه و این حرفا و ایراداتی که به بازی وارده من خودم به عنوان فن بازی از این بازی لذت بردم :D
 

SaeedKING

کاربر سایت
May 2, 2015
757
نام
Saeed
دوستان توی این نسخه نمیشه سپر دست گرفت؟ اتفاقا من با سیستم مبارزات اوریجین حالتی که یه دست شمشیر و یه دست سپر میگرفت خیلی حال کردم اما گویا این قضیه توی اودیسه حذف شده. جالبه دشمنای بازی اکثرا سپر دارن ولی ما نمیتونیم داشته باشیم. خیلی بده که اینجوری! ممنون میشم دوستانیکه بازیو تجربه کردن در این مورد و بطورکلی سیستم مبارزات بازی توضیح بدن.
 

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
دوستان توی این نسخه نمیشه سپر دست گرفت؟ اتفاقا من با سیستم مبارزات اوریجین حالتی که یه دست شمشیر و یه دست سپر میگرفت خیلی حال کردم اما گویا این قضیه توی اودیسه حذف شده. جالبه دشمنای بازی اکثرا سپر دارن ولی ما نمیتونیم داشته باشیم. خیلی بده که اینجوری! ممنون میشم دوستانیکه بازیو تجربه کردن در این مورد و بطورکلی سیستم مبارزات بازی توضیح بدن.

خیر نمیتونی ولی یه اسکیل داره که میتونی هر سپری که دشمن داره رو از دستش بگیری بندازی البته برای دشمنهای لول بالا و قویتر باید اسکیلش رو ارتقا بدی تا بتونی سپر اونا رو هم بگیره خیلی هم کاربردی ه
جز اسکیل های اصلی من بود
با داج کردن به موقع حین دریافت ضربه میره تو حالت صحنه اهسته که تو اون تایم میتونی کلی دمیج وارد کنی
نحوه استفاده از اسکیل ها خیلی مهمه :Dمثل اسکیلی که جونت رو پر میکنه یا اسکیلی که قدرت اتش یا سم رو به شمشیرت اضافه میکنه
همزمان اسکیل ریج رو هم بزنی دیگه کسی جلودارت نیست :D
 

The Pale King

The old King of Hallownest
کاربر سایت
Jul 5, 2008
990
نام
امیر حسین
بعد از 78 ساعت بازی (طی 12 روز) بازیو پلات کردم. قبلا در مورد بازی توضیح کامل دادم چند صفحه پیش. اما الان که پلات شد واقعا دلم براش تنگ شد. 78 ساعت زیبایی مطلق رو تجربه کردم. همراه داستان خندیدم, پشمام ریخت و گاهی هم فاز احساسی برداشتم :D داستان بازی ترکیبی از همه چیز بود. به قدری زیبا و مرموز و عمیق بود که تا بازی نکنین نمیفهمین.
مخصوصا سورپرایز بازی در مورد پدر اصلیمون و لیدر CULT OF KOSMOS ها.
به جرات میتونم بگم از تمام کوئست ها و ساید کوئست های بازی لذت بردم . طراحی محیط ها هنوزم هوش از سرم میبره.
قبلا به بازی 9 دادم فک کنم. ولی الان که پلات شد میگم واقعا "10" برازندشه. نه تاحالا از سری بازیهای اساسینس خوشم اومد و نه جز شماره ی اول و اوریجینز (که نصفه رفتم و ول کردم) هیچ کدومو بازی کردم. اما واقعا این بازی یه جهش فوق العاده بود برای این سری. بعضی جاهای بازی حتی از ویچر 3 هم بیشتر خوشم اومد.
امیدوارم این روند برای یوبی سافت ادامه پیدا کنه.
 
آخرین ویرایش:

METRO_2034

کاربر سایت
Oct 29, 2010
2,826
بازی پلات شد :D جنبه های مثبت زیادی داشت مثل بخش داستانی و گرافیک و طراحی هنری و گیم پلی از مخفی کاری تا مبارزات نفس گیرش تازه لول بالاتر اسکیل ها رو فعال میکردی قشنگ مبارزات از این رو به اون رو میشد :Dطراحی هنری بازی واقعا پرفکت ه \m/ اسکیل ها هم کاربردی تر شده بودن نه مثل ارجینز که خیلی هاش استفاده نمیشد. نکته مثبت بعدی در مورد کوئست هاست. انقدر کوئست در بازی هست که برای بالا بردن لول اصلا نیازی به گریدینگ نبود فقط باید کوئست میرفتین این موردش به نظرم خیلی خوب بود ولی ایرادی که داشت این بود که به هیچ وجه نمیتونستی یه لول یا دو لول بالاتر از دشمن باشی حتی کوئست ها هم با لول شما تغییر میکرد و هم لول شما میشد احتمال به خاطر RPG بودنش بوده البته انتهای بازی یکم شرایطش فرق میکرد ولی خب تا قبلش این مورد خیلی اذیتم میکرد.تو کل سری فکر کنم بهترین کوئست ها رو داره.بخش کشتیرانیشم خیلی لذت بخش بود منو یاد بلک فلگ مینداخت :D تنوع سلاح های بازی هم خیلی خوب بود تا دلتون بخواد سلاح های مختلف داشت یه موردی دیگه که بود نمیتونستی همینطوری سلاحها رو اپگیرد کنی که باید میرفتی چوپ و پوست و... جمع میکردی و برای هر کدوم یه مقدار از این ایتم ها رو میخواست که خودش باعث میشه بری کلی گشت و گذار انجام بدی که اینم از تاثیرات RPG شدن بازی ه :D نکته مثبت دیگه تغییر چهره بیشتر کرکتر ها بود تو ارجینز که خیلی این مورد کم بود و همش شخصیت های تکراری میدیدی ولی اینجا خیلی بیشتر شده دیگه برای هر کوئست چهره های جدید تری میبینی البته در انتها به موارد تکراری بر میخوری ولی به نظرم ناچیز بود :D این بخش mercenaries هم نکته مثبتی بود که نمیذاشت مبارزات خیلی راحت باشه همیشه هم ترس این رو داشتی که یهو خفت نشی و مجبور بودی جانب احتیاط رو رعایت کنی البته میتونستی یه پولی هم اون وسط بدی که دنبالت نیان ولی اینطوری اصلا حال نمیداد :-"
اما به نظرم نکات منفی که داشت:
روی پرو لودینگ به شدت زیاد بود برای هر چیزی بازی لود میکرد حالا نمیدونم رو PS4 چطور بود ولی این مورد خیلی رو اعصاب بود
حتی وقتی با ایکاروس مناطق دور دست رو برسی میکردی موقع برگشت لودینگ طولانی داشت
در مورد هوش مصنوعی چندان تعریفی نداشت به راحتی میتونستی بدون دیده شدن از کنار سرباز ها رفت و امد کنی ولی تو بخش رو در رو در مبارزات به نظرم قابل قبول بود :D
بخش سک* رو هم که به زور گذاشتن توی بازی فکر کنم اینم به خاطر RPG بودن بازی بوده. به نظرم این قسمت رو فقط یه بار تو یه کات سین یا در غالب یه کوئست قرار میدادن خیلی بهتر بود تا اینکه بخوان پلیر رو مجبور کنن کاری رو انجام بدون اونم بدون تغییر در حرکات کرکتر :-":D
مورد دیگه به نظر خودم از بخش پارکور بازی کم شده بود بیشتر تو محیط های باز ازادانه میچرخیدیم

در پایان جدا از بحث وفادار نبودن به ریشه و این حرفا و ایراداتی که به بازی وارده من خودم به عنوان فن بازی از این بازی لذت بردم :D

واقعا منفی ترین نکته بازی همین لودینگ های بازی بود. البته اون اول شروع بازی عادی بود اما از ایکاروس دیگه خیلی رو اعصاب بود. اینکه مناطق قدیمی بازی هم بعدا باز دو لول پایین تر از تو میشدن هم منطقی نبود. سیستم مسخره ای بود کلا این یه مورد. مثلا یه قسمت مپ میبنی زده لول 35 اما اخر بازی که شدی خودت 50 اونا شدن 48 که مثلا بالانس باشه بازی :|
یه مورد دیگه واسه من هم انیمیشن اسب بود که رو اعصاب بود معلومه قشنگ از برادرهود کپی پیست شده بعد این همه سال هیچ تغییری ندادن.

من دوشنبه کامل شد اچیومنتاش:D باید اینو قبل RDR برید که دیگه بعدش اصلا لذتی نداره :D
 

ASHKAN KING

King in The North
کاربر سایت
Oct 29, 2013
509
نام
اشــــکـــــان
بعد از 78 ساعت بازی (طی 12 روز) بازیو پلات کردم. قبلا در مورد بازی توضیح کامل دادم چند صفحه پیش. اما الان که پلات شد واقعا دلم براش تنگ شد. 78 ساعت زیبایی مطلق رو تجربه کردم. همراه داستان خندیدم, پشمام ریخت و گاهی هم فاز احساسی برداشتم :D داستان بازی ترکیبی از همه چیز بود. به قدری زیبا و مرموز و عمیق بود که تا بازی نکنین نمیفهمین. مخصوصا سورپرایز بازی در مورد پدر اصلیمون و لیدر CULT OF KOSMOS ها.
به جرات میتونم بگم از تمام کوئست ها و ساید کوئست های بازی لذت بردم . طراحی محیط ها هنوزم هوش از سرم میبره.
قبلا به بازی 9 دادم فک کنم. ولی الان که پلات شد میگم واقعا "10" برازندشه. نه تاحالا از سری بازیهای اساسینس خوشم اومد و نه جز شماره ی اول و اوریجینز (که نصفه رفتم و ول کردم) هیچ کدومو بازی کردم. اما واقعا این بازی یه جهش فوق العاده بود برای این سری. بعضی جاهای بازی حتی از ویچر 3 هم بیشتر خوشم اومد.
امیدوارم این روند برای یوبی سافت ادامه پیدا کنه.


عزیز کاش تو اسپویل میذاشتی خط دوم رو
قشنگ ته بازی رو برای من که وسطاشم لو دادی رفت :):|
 

The Pale King

The old King of Hallownest
کاربر سایت
Jul 5, 2008
990
نام
امیر حسین
عزیز کاش تو اسپویل میذاشتی خط دوم رو
قشنگ ته بازی رو برای من که وسطاشم لو دادی رفت :):|

یعنی من اسم یه گروه به اسم cult of kosmos که توی پست اول این تاپیک (توی خط اخر پست اول تاپیک عکس cultist رو اورده) هم اسمشو اورده یعنی اخر بازیو قشنگگگگگ لو دادم؟ اصا چه ربطی به اخر بازی داره؟ توی پست اول این تاپیک هم توی قسمت شخصیت هایی که تا الان تایید شدن اسم CULT OF KOSMOS اورده شده. ولی چون کلا جدیدا عادت شده که تا اسم یه چیزیو میاری باید همه بگن اسپویل کردی باشه ویرایش میکنم الان.
 
  • Like
Reactions: soltanmasoud

AliShp

کاربر سایت
Nov 22, 2009
1,175
نام
alishp
سلام بر همه
بچه ها من میخواهم یه سری بازی رو از جمله همین اساسنیز رو اشتراکی بخرم بهترین سایت و سریعترین سایت برای این کارو لطفا تو شخصی بهم بگید ممنون.
 

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
خب بعد 20 ساعت بازی کردن تو دو روز:D میتونم بگم جرو یکی از لذت بخش ترین بازیایی هست که تا حالا انجام دادم، همه جا ، هر گوشه ای یه کاری برای انجام دادن هست. نمیذاره نفس بکشین، مثل Origins هم نیست که بیشتر فچ کوئست باشه، نه اینکه نداره ها :D ولی خیلی کمتره و با روند روایی کلی بازی پیوستگی خیلی محکمی داره.
گیم پلی تو نظر اولیه خیلی شبیه Origins عه ولی ریز بشی تو جزییات میبینی که خیلی خیلی عمیق شده و چالش برانگیز تر هم هست. upgrade و engrave کردن سلاح ها واقعا بازی رو به سمت هرچی بیشتر شدن rpg پیش برده. گفتم rpg، اوایل همش میزد تو صورتت که اره اگه قلان کاری کنی ممکنه رو همه چی تاثیر بزاره و فلان و منم با خوئم میگفتم باشه خب، دهنتو ببند :D ولی هر چی دارم میرم جلو تر داره اثر انتخابا عمیق تر میشه و هرچه بیشتر نقش آفرینی طور شده، البته بازم کاملا نمیشه گفت نقش آفرینی خالصه. xp دادن اش هم بر اساس کارایی که تو طول ماموریت یا قضه اصلی انجام میدی بهت میده که البته یکم هنوز گیج کننده است و انگار آزمون خطایی گذاشتن تا بببینن بعدا چی پیش میاد برا بازیای بعدیشون.
سیستم war خیلی گسترده است و نمود هاش همه جای نقشه بازی پراکنده است. البته بازم میشد عمیق ترش کرد، مثلا با دیپلماسی از طریق همین سیستم انتخاب دیالوگ که خب کامل تو این زمینه ولش کردن.خود سیستم انتخاب دیالوگ ها هم اونقدر پیچیده نیست ولی برای شروع توی این فرانچایز قدم رو به جلویی بوده.
از داستان هم چیزی نگفتم چون تازه به اون جایی که رسیدم همه چی داره تو هم میپیچه و تازه قضیه داره جالب میشه:D
به طور کلی تا این 20 ساعت واقعا حال داده و مطمئنم کلی کلی چیز دیگه هم مونده تا کشف شه و برمشون=P~:D
پ.ن: آها راستی این کاساندارا هم بسیار cute عه و بدجور خوشم اومده ازش، در این حد که چیزی رو سرش نمیذارم که بتونم گل روی ماهشو ببینم همیشه و توی فوتو مد خوب بیوفته عزیز دلم:D
 

godofwar3

کاربر سایت
Jul 10, 2008
694
نام
حسین
بازی پلات شد :D جنبه های مثبت زیادی داشت مثل بخش داستانی و گرافیک و طراحی هنری و گیم پلی از مخفی کاری تا مبارزات نفس گیرش تازه لول بالاتر اسکیل ها رو فعال میکردی قشنگ مبارزات از این رو به اون رو میشد :Dطراحی هنری بازی واقعا پرفکت ه \m/ اسکیل ها هم کاربردی تر شده بودن نه مثل ارجینز که خیلی هاش استفاده نمیشد. نکته مثبت بعدی در مورد کوئست هاست. انقدر کوئست در بازی هست که برای بالا بردن لول اصلا نیازی به گریدینگ نبود فقط باید کوئست میرفتین این موردش به نظرم خیلی خوب بود ولی ایرادی که داشت این بود که به هیچ وجه نمیتونستی یه لول یا دو لول بالاتر از دشمن باشی حتی کوئست ها هم با لول شما تغییر میکرد و هم لول شما میشد احتمال به خاطر RPG بودنش بوده البته انتهای بازی یکم شرایطش فرق میکرد ولی خب تا قبلش این مورد خیلی اذیتم میکرد.تو کل سری فکر کنم بهترین کوئست ها رو داره.بخش کشتیرانیشم خیلی لذت بخش بود منو یاد بلک فلگ مینداخت :D تنوع سلاح های بازی هم خیلی خوب بود تا دلتون بخواد سلاح های مختلف داشت یه موردی دیگه که بود نمیتونستی همینطوری سلاحها رو اپگیرد کنی که باید میرفتی چوپ و پوست و... جمع میکردی و برای هر کدوم یه مقدار از این ایتم ها رو میخواست که خودش باعث میشه بری کلی گشت و گذار انجام بدی که اینم از تاثیرات RPG شدن بازی ه :D نکته مثبت دیگه تغییر چهره بیشتر کرکتر ها بود تو ارجینز که خیلی این مورد کم بود و همش شخصیت های تکراری میدیدی ولی اینجا خیلی بیشتر شده دیگه برای هر کوئست چهره های جدید تری میبینی البته در انتها به موارد تکراری بر میخوری ولی به نظرم ناچیز بود :D این بخش mercenaries هم نکته مثبتی بود که نمیذاشت مبارزات خیلی راحت باشه همیشه هم ترس این رو داشتی که یهو خفت نشی و مجبور بودی جانب احتیاط رو رعایت کنی البته میتونستی یه پولی هم اون وسط بدی که دنبالت نیان ولی اینطوری اصلا حال نمیداد :-"
اما به نظرم نکات منفی که داشت:
روی پرو لودینگ به شدت زیاد بود برای هر چیزی بازی لود میکرد حالا نمیدونم رو PS4 چطور بود ولی این مورد خیلی رو اعصاب بود
حتی وقتی با ایکاروس مناطق دور دست رو برسی میکردی موقع برگشت لودینگ طولانی داشت
در مورد هوش مصنوعی چندان تعریفی نداشت به راحتی میتونستی بدون دیده شدن از کنار سرباز ها رفت و امد کنی ولی تو بخش رو در رو در مبارزات به نظرم قابل قبول بود :D
بخش سک* رو هم که به زور گذاشتن توی بازی فکر کنم اینم به خاطر RPG بودن بازی بوده. به نظرم این قسمت رو فقط یه بار تو یه کات سین یا در غالب یه کوئست قرار میدادن خیلی بهتر بود تا اینکه بخوان پلیر رو مجبور کنن کاری رو انجام بدون اونم بدون تغییر در حرکات کرکتر :-":D
مورد دیگه به نظر خودم از بخش پارکور بازی کم شده بود بیشتر تو محیط های باز ازادانه میچرخیدیم

در پایان جدا از بحث وفادار نبودن به ریشه و این حرفا و ایراداتی که به بازی وارده من خودم به عنوان فن بازی از این بازی لذت بردم :D
داداش یه سوال داشتم این اپگرید حرکات را من که انجام میدم روشون دو بار اپگرید کردم ولی برای سومین بار میخام اپگرید کنم میگه باید لول 5 باشی در صورتی که من لول 30 هستم میشه بگین چیکار باید بکنم ممنون
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر