Multi Platform Assassin's Creed: Odyssey

mvmn_ac_odysey_header.jpg

Title: Assassin's Creed Odyssey
Developer: Ubisoft Quebec
Publisher: Ubisoft
Platforms: PC - PS4- Xbox One
Release Date: 5 Oct 2019
Meta Score: TBD
System Requirements
Minimum Requirements

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD FX 6300 @ 3.8 GHz, Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz, Ryzen 3 - 1200
Video: AMD Radeon R9 285 (2GB VRAM with Shader Model 5.0) or NVIDIA GeForce GTX 660
Memory: 8GB RAM
Resolution: 720p
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: Low
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers


Recommended Specification

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD FX-8350 @ 4.0 GHz, Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz, Ryzen 5 - 1400
Video: AMD Radeon R9 290X (4GB VRAM or more with Shader Model 5.0) or better or NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) – See supported list*
Memory: 8GB RAM
Resolution: 1080p
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: High
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers


Recommended 4K Configuration

OS: Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD Ryzen 1700X @ 3.8 GHz, Intel Core i7 7700 @ 4.2 GHz
Video: AMD Vega 64, NVIDIA GeForce GTX 1080 (8GB VRAM with Shader Model 5.0)
Memory: 16GB RAM
Resolution: 4K
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: High
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
در سال 2017 پس از استراحت یک ساله سری محبوب Assassin's Creed شاهد بازگشت این سری با بازی Assassin's Creed Origins بودیم. بازی که بسیازی از المان های سری را دگرگون ساخت و مسیر جدیدی در پیش روی سری قرار داد. حال یکسال پس از عرضه موفق Origins مجدد عنوان جدیدی در سری با نام Assassin's Creed Odyssey معرفی شد، عنوانی که قرار است ما را به زمانی قبل از داستان Origins، یعنی حدود 400 الی 500 سال قبل از میلاد مسیح در سرزمین یونان ببرد. در نگاه اول این عنوان بسیار مشابه با Origins به نظر می رسد، اما آیا همه المان های آن اینطور است و تنها شاهد تغییر در مکان و زمان خواهیم بود؟! در جواب باید بگویم که خیر، بازی از لحاظ ظاهری از همان انجین و فرمول استفاده می کند، اما تک تک المان ها دچار تغییر و بهبود شده اند، از وجود Ability در مبارزات، تا مسیر RPG شدن به معنای واقعی. به منظور درک بهتر این تغییرات و اساس کلی بازی، اطلاعات مهم بازی را در بخش زیر مطالعه کنید.


اطلاعات بازی

  • دوره زمانی بازی حدود 400 الی 500 سال قبل از میلاد مسیح، در دوران طلایی یونان است.
  • نقشه بازی شامل کل کشور یونان خواهد بود که بسیار متنوع تر از مصر باستان است. از فضاهای سرسبز تا کوه های برفی و دریاهای پهناور. همچنین وسعت این نقشه دو برابر نقشه عظیم Origins خواد بود که در نوع خود بی نظیر است.
  • شخصیت اصلی بازی برای اولین بار در سری قابل انتخاب است. شخصیت مرد با نام Alexios و شخصیت زن با نام Kassandra از کارکترهای قابل انتخاب بازی هستند. با وجود این انتخاب، سیر داستانی دو شخصیت یکسان خواهد بود.
  • شخصیت بازی از خانواده Spartaهاست، اما در کودکی طی یک حادثه نامعلوم از خانواده ترد می شود و تنها چیزی که برای او باقی می ماند نیزه شکسته Leonidas، پادشاه Spartaها (که از اجداد شخصیت اصلی نیز است) خواهد بود.
  • خبری از Templarها نیست و به نظر شخصیت منفی بازی با نام Cultist شناخته می شود که گویا اشاره به گروه تندرو مذهبی خواهد داشت.
  • شخصیت بازی از یک Mercenary پایین رده شروع خواهد کرد و تا بالاترین رتبه های Spartanها پیش خواهد رفت.
  • در بازی به دنبال پیدا کردن قسمت تاریک گذشته و کودکی خود خواهید بود.
  • المان های RPG بازی نسبت به Origins یک و شاید چند پله ارتقا پیدا کرده اند. علاوه بر درخت مهارت، Loot و Level Up شخصیت و موارد دیگر که در بازی قبل وجود داشت، برای اولین بار شاهد وجود Abiltyها، قابلیت انتخاب در مکالمات و تاثیر بر روند داستان، ایجاد روابط احساسی بین شخصیت ها و ... خواهیم بود.
  • ماموریت ها مانند بازی قبل در کل نقشه بازی پراکنده شده اند و به ماموریت های اصلی و فرعی دسته بندی می شوند. به غیر از این دو دسته، فعالیت های جانبی دیگری نیز بنا به فضا در بازی وجود خواهند داشت.
  • همچنان Eagle Vision جای خود را به عقابی با نام Ikarus داده است که از لحاظ قابلیت ها به نظر فرق چندانی با Senu نخواهد داشت. همچنین نام Ikarus اشاره به فرزند یکی از خدایان باستان یونان دارد که آرزوی پرواز کردن داشت.
  • سیستم Navigation بازی ادامه راه Origins خواهد بود و خبری از Mini Map نیست.
  • همانطور که بالاتر ذکر شد، نقشه بازی کل کشور یونان را پوشش خواهد داد و شامل شهرهای بزرگ، روستاها، دریاهای وسیع، معبدهای مخفی و ... است
  • پوشش گیاهی با توجه به فضا در بازی قرار گرفته است. همچنین اکوسیستم جانوری نیز همچنان در بازی وجود خواهد داشت.
  • تا به حال تنها وسیله نقلیه نشان داده شده اسب است و معلوم نیست آیا خبری از سایر مرکب ها خواهد بود یا خیر!
  • اسلحه های بازی مانند Origins به دو دسته کلی Range و Melee دسته بندی می شوند. اما اینبار Abilityها (مانند Spartan Kick) بازیکن را در مبارزات همراهی می کنند.
  • مبارزات ادامه دهنده همان سیستم جدید پیاده شده در Origins خواهد بود، باز هم آزادانه می توانید سلاح خود را به حرکت در آورید و زمان بندی، فاصله، سرعت و قدرت سلاح از فاکتورهای مهم خواهند بود.
  • برخی از نمادهای بازی مانند Leap of Faith همچنان در بازی وجود دارند، اما برخی جای خود را به چیز دیگری داده اند که جلوتر اشاره خواهد شد.
  • بخش زمان حال در بازی وجود خواهد داشت و ادامه دهنده داستان Layla Hassan خواهد بود. از نظر وسعت، بزرگ تر از Origins خواهد بود، اما همچنان تمرکز اصلی بر روی داستان Alexios/Kassandra است. همچنین بازی قابلیتی را در اختیار بازیکن قرارخواهد داد تا هر زمان که خواست به زمان حال بیاید و بازی شما را مجبور به این کار نخواهد کرد.
  • هیچ گونه بخش Multiplayer در بازی وجود نخواهد داشت.
  • از قابلیت های مخفی کاری چیز زیادی گفته نشد، با این حال به نظر تغییرات چندانی در آن صورت نگرفته است.
  • از لحاظ افسانه ها، بسیار بیشتر از Origins به آن ها پرداخته خواهد شد و با موجودات گوناگونی روبرو خواهیم شد. دیدار و یا روبرو شدن با خدایان باستان نیز دو از انتظار نخواهد بود.

و اما مواردی که نسبت به شماره قبل و برخی در کل سری جدید خواهند بود.

  • تا به اینجا خبری از Hidden Blade نخواهد بود و جای خود را به نیزه شکسته Leonidas داده است. این نیزه علاوه بر ایفای نقش جایگزین Hidden Blade برای مخفیانه به قتل رساندن، در مبارزات بسیار کاربری است و بسیاری از Abilityهای موجود به آن مربوط می شوند.
  • لباس و Armor به بخش های جدا از هم تجزیه شده اند و بازیکن قابلیت انتخاب هر تکه از آن را خواهد داشت (مانند AC Unity)
  • Assassination در حال حرکت به بازی اضافه شد که در بازی Origins وجود نداشت.
  • برای اولین بار در سری قابلیت انتخاب در مکالمات و وجود پیش آمد ها را در سری خواهید داشت. البته مواردی که بر اساس تاریخ باشند تغییر نخواهند کرد، اما سرنوشت شخصیت ها توسط بازیکن رقم می خورد.
  • برای اولین بار در سری چندین پایان در بازی وجود خواهد داشت
  • برای اولین بار در سری امکان ایجاد روابط عاطفی بین شخصیت های مختلف وجود خواهد داشت و حتی محدود به روابط عادی و مستقیم نخواهد شد.
  • برای اولین بار در سری همه مکالمات به صورت Cut Scene خواهند بود و راهی مانند The Witcher 3 را طی خواهد کرد.
  • بیش از 30 ساعت Cut Scene در بازی وجود خواهد داشت
  • با وجود جملات مشابه دو شخصیت Alexios و Kassandra در شرایط یکسان، شاهد تفاوت در نحوه بیان و انیمیشن های صورت خواهیم بود.
  • Naval Combats نقش بسیار پررنگی در بازی خواهند داشت و تنها محدود به چند ماموریت نخواهد شد.
  • موجودات دریایی متنوعی وجود خواهند داشت و شنا کردن در آب با حضور کوسه ها اصلا امن نخواهد بود.
  • برای اولین بار در سری کشتن NPCها موجب Desync شدن شما از بازی نخواهد شد و به جای آن سیستمی مانند Wanted Level سری GTA در بازی پیاده ساری شده است.
  • برای اولین بار در سری شاهد مبارزات عظیم با وجود 300 نفر خواهیم بود.
Post Launch & Season Pass Content

d8n_zanrvdbo22m11.jpg


Story Arc 1: Legacy of the First Blade
This first episodic adventure will link Assassin’s Creed: Odyssey and Assassin’s Creed: Origins. Players will fight alongside the first hero to wield the iconic hidden blade while learning why the Assassins choose to fight from the shadows. Starting December 2018, episodes will be released approximately six weeks apart.

Story Arc 2: The Fate of Atlantis
In the second story arc, players will confront godly creatures and uncover the secrets of the legendary sunken city. In a surprising saga filled with twists and turns, players will get even closer to Greek mythology and the First Civilization. Coming spring 2019, episodes will be released approximately six weeks apart.

Assassin's Creed III Remastered
Ignite the American Revolution as Connor, the master assassin born of the beauty and the brutality of 18th century America

اگر علاقه مند به بازی هستید، حتما سایت رسمی بازی را هم چک کنید:
Assassin's Creed Odyssey on PS4, Xbox One, PC | Ubisoft (US)

همینطور اگر می خواهید در در مورد تنوع محیطی فوق العاده بازی بیشتر بدانید, حتما حتما لینک زیر را بررسی کنید:
Assassin's Creed Odyssey World Map - Ancient Greece | Ubisoft (US)

تصاویر بازی
odku_ac_odyssey_footer.jpg


 
آخرین ویرایش:

'!|SNAKE|!'

کاربر سایت
Sep 4, 2011
725
نام
Soroush
بعد از ۲۳ ساعت بازی کردن و رسیدن به لول ۲۳ که به نظرم تازه شروع بازی هست میتونم خوشحال باشم که لااقل ۵۰ ساعت دیگم از این بازی لذت میبرم .:D
بازی کاملا Rpg شده و به خوبی اینو از همون اوایل بازی متوجه میشید ، دیالوگها گاهی واقعا تعیین کنندن حتی توی مراحل فرعی بازی ، این قضیه توهین به ایرانیا و این چرت و پرتها رو هم کمترین توجه بهش نکنید چون هر کس یکم اساسین باز باشه و تاریخ بلد باشه میدونه اینطوری نیست(بخاطر اسپویل زود از این قضیه میگذرم هر چند دلم پر هست!) اما به عنوان یه ایرانی وقتی میبینم بازی میپردازه به اینکه پرشین ها تمدن عظیمی داشتن و اولین بسته الحاقی هم احتمالا داریوش هست و وجود لباسهای ایرانی،خدمه ایرانی کشتی که میتونین بزارید تو کشتی تون ! ، مکانهایی بنام ایرانیها در بازی ،و حتی وجود ایرانی ها در بازی (که بازم بخاطر اسپویل در میگذرم )لذت بردم و البته باید ادامه بدم بازی رو چون جلوتر هم باز هم چیزهای دیگه از ایران می بینم .
تا الان ۲۳ ساعت رفتم همونطور که گفتم و جالبه که یک چهارم نقش رو هم هنوز نرفتم و مپ بازی به شدت بزرگه و پر از لوکیشنای مخفی و کمپ هست و کلی ماموریت که همین عامل سبب شده یک عده فکر کنن بازی کم xp میده در حالی که بازی اینقدر کار واسه انجام داره که باعث شده به طور حساب شده به شما xp بده چون اگر اینگونه نبود شما نصف مپ هم نمی گشتید و به لول ۵۰ میرسیدید !
داستان بازی هم تو این نسخه از همیشه احساسی تر و خانوادگی تره و لااقل به نظرم یک سر و گردن از نسخه قبل یعنی اوریجینز بالاتر هست ، در اخر گیم پلی که تو بخش مبارزات بسیار اعتیاد اوره و سرعت مبارزات بسیار بیشتر شده و بازی بسیار هجومی تر شده و همین نکته مثبت بازی نسبت به نسخه قبل هست . نبردهای دریایی هم از همیشه زیباتر و تماشایی تر هست که قشنگ میتونید هر وقت خواستید با خدمه بریزید تو دریا و به غارت و ماجراجویی ادامه بدید و ماموریت های دریایی بگیرید .
اما نکات منفی بازی که به نظرم مهمترینش همین پولیش نخوردن بازی و عجله یوبی برای انتشار بوده که شامل باگها و کرشهایی میشه(که البته توی اپدیت ۱.۴ بخش اعظمش رفع شده )
یک نکته منفی دیگه میتونم بگم درجا زدن سیستم مخفی کاری بازی و خوب طراحی نشدن مخفی کاری بازی که معلومه خود سازنده هم انگار تمایل داشتن شما هجومی کار کنید چون توی بخش هجومی واقعا عالیه ! اما به هر حال توقعم ازین بخش بیشتر بود چون اوریجینز کم و بیش مخفی کاریش خوب بود .
در اخر میتونم بگم بهترین اساسین چند سال اخیرم رو دارم بازی میکنم و لذت میبرم و حتما توصیه میکنم با دید باز به بازی نگاه کنید .
 
آخرین ویرایش:

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,234
نام
Mohammad
دیگه بازی rpg شده تقریبا بهتره جای اینکه خلاف جهت آب شنا کنی طرفش شنا کنی side mission های خوبی هم داره :D

قبول دارم روی ماموریت های جانبی خوب کار کردن
داستان دارن ، شخصیت پردازی دارن و قدرت تصمیم گیری هم خیلی خوب و موثر درست شده
اما شخصا اینی که بازی به نوعی شما رو مجبور کنه مراحل جانبی هم کنارش بری برای گرفتن XP رو یک ایراد میدونم
 

MEHRDAD.F

کاربر سایت
Sep 11, 2006
2,104
نام
مهرداد
کسی به مرحله Gates of Atlantis رسیده ؟

بله.
.......

خب همینجور که قبلا تاید شده بود اتلانتیس تو بازی وجود داره. ولی برای تجربه اش باید تا اوایل ۲۰۱۹ صبر کنیم.

اینم عکس دروازه اتلانتیس که خودم گرفتم و بسی خوفناک هست:
a_s_sa_s_sin-s-Creed%C2%AE-Odyssey-20181011161536.jpg

همنیجور که خیلی از بچه ها گفتن محیط های بازی فوق العادس. مخصوصا محیط های کوهستانی.

عکس از محیط برفی:
a_s_sa_s_sin-s-Creed%C2%AE-Odyssey-20181012203431.jpg

عظمت مپ بازی:
a_s_sa_s_sin-s-Creed%C2%AE-Odyssey-20181012203557.jpg
 

RaminZero21

کاربر سایت
Jan 29, 2014
722
نام
Ramin
بله.
.......

خب همینجور که قبلا تاید شده بود اتلانتیس تو بازی وجود داره. ولی برای تجربه اش باید تا اوایل ۲۰۱۹ صبر کنیم.

اینم عکس دروازه اتلانتیس که خودم گرفتم و بسی خوفناک هست:
a_s_sa_s_sin-s-Creed%C2%AE-Odyssey-20181011161536.jpg
آره واقعا جای مرموزیه باید دید اونطرف چه خبره
اسم چهار تا منطقه داده که باید از توو هر کدوم یه چیزی پیدا کنم ولی به طور دقیق محلش رو مشخص نکرده چه جوری باید پیدا کنم ؟
 

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
این سیستم انتخاب که اضافه شده بازی جالبتر کرده میتونی برا خرید یه ایتم پول بدی یا به زور بگیری اینکه همه چیز دست خودت حال میده این توی یه ماموریت فرعی زیاد میشه دید
 

MEHRDAD.F

کاربر سایت
Sep 11, 2006
2,104
نام
مهرداد
در ضمن برای کسایی که میخان عدد مقدار XP که گرفتن یا عدد مقدار XP که باید برای لول آپ شدن بگیرن رو ببینن برن تو قسمت Inventory یا Quest و نشان گر رو ببرن روی لول خودشون بالا سمت راست. اونجا مقدار XP مورد نیاز برای لول اپ شدن رو زده.

مثلا اینجا من برای لول آپ شدن ۱۲۷ هزار XP باید بگیرم:
a_s_sa_s_sin-s-Creed%C2%AE-Odyssey-20181013190751.jpg
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,755
نام
Bahram
آره واقعا جای مرموزیه باید دید اونطرف چه خبره
اسم چهار تا منطقه داده که باید از توو هر کدوم یه چیزی پیدا کنم ولی به طور دقیق محلش رو مشخص نکرده چه جوری باید پیدا کنم ؟
یک سری ماموریت فرعی تو اون مناطق هست که به همین آرتیفکت ها ختم میشه.
 
  • Like
Reactions: RaminZero21

vayne solidor

کاربر سایت
Jan 12, 2007
1,966
نام
حسین
هیچ وقت تو این سال ها دلیل این همه هیت ورزیدن به این سری را درک نکردم. نزدیک 30 ساعته دارم بازی میکنم الانم هیجان دارم ساعت کاریم تموم بشه برم خونه ادامشو بازی کنم.بازی مثل همیشه فوق العاده بوده هست و خواهد بود.مثل شماره های قبلی و شماره های اینده که خواهد امد.چه اشکالی داره یه بازی AAA هر سال منتشر بشه اصلا کاشکی 6 ماه یه بار یه نسخه ازش میومد .مگه سالی چندتا از این بازی هایی با این وسعت به بازار میان که اینقدر در موردشون غر میزنیم.
تو این 30 ساعتی که بازی کردم یکبار هم تا الان grind نکردم .این بازی را باید باهاش حال کنید .یه ماموریت اصلی برید یه فرعی بازی کنید یکبار برید شکار یکبار برید یه outpost را بزنید داغون کنید .یکساعت برید تو محیطش بچرخید عکس بگیرید.خلاصه اینکه اگه بخوایید فقط یکسره بشینید ماموریت اصلی برید هم بازی براتون یکنواخت میشه هم جاهایی میرسید که مجبورید گریند کنید.
 

LMFAO 0oo0

کاربر سایت
Jul 27, 2006
295
هیچ وقت تو این سال ها دلیل این همه هیت ورزیدن به این سری را درک نکردم. نزدیک 30 ساعته دارم بازی میکنم الانم هیجان دارم ساعت کاریم تموم بشه برم خونه ادامشو بازی کنم.بازی مثل همیشه فوق العاده بوده هست و خواهد بود.مثل شماره های قبلی و شماره های اینده که خواهد امد.چه اشکالی داره یه بازی AAA هر سال منتشر بشه اصلا کاشکی 6 ماه یه بار یه نسخه ازش میومد .مگه سالی چندتا از این بازی هایی با این وسعت به بازار میان که اینقدر در موردشون غر میزنیم.
تو این 30 ساعتی که بازی کردم یکبار هم تا الان grind نکردم .این بازی را باید باهاش حال کنید .یه ماموریت اصلی برید یه فرعی بازی کنید یکبار برید شکار یکبار برید یه outpost را بزنید داغون کنید .یکساعت برید تو محیطش بچرخید عکس بگیرید.خلاصه اینکه اگه بخوایید فقط یکسره بشینید ماموریت اصلی برید هم بازی براتون یکنواخت میشه هم جاهایی میرسید که مجبورید گریند کنید.
منم از بازی لذت بردم و می برم ولی چیزی که خیلی داره رو مخ میره روال همیشگی بازیه که برای گرفتن اطلاعات میری یپش کسی ولی طرف میگه فعلا وقت ندارم سرم شلوغه کار دارم. ولی خب حالا فعلا برو این کارارو برام انجام بده و برگرد تا در حد دو کلمه جوابتو بدم. همین مسئله باعث میشه که تایم بازی الکی کش بیاد...



Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
بازی گاهی اوقات برای من گیر میکنه مجبورم از اول اجرا کنم تازه اپ1.4اومد این ایتم لجندری چه جوری باید گرفت تو orginsبه یه پسر بچه حرف میزدی بعد ماموریت شانسی بت میداد تو این بازی چنین قابلیتی کسی دیده؟
 

ASHKAN KING

King in The North
کاربر سایت
Oct 29, 2013
509
نام
اشــــکـــــان
بازی از لحاظ گرافیک هنری و داستان عالیِ
ولی یه چیزی که خلی من رو اذیت میکنه هوش مصنوعی دشمناس
میری از جلوی یارو رد میشی اصلا انگار نه انگار، یه دقیقه بعد اصلا تو رو میبینه کلا
این لودینگ ها هم دیگه تو سال 2018 واقعا عجیبه، fast travel و لودینگ اول بازی که 5 مین طول میکشه روی Ps4 Pro. با هر NPC هم میخوای صحبت کنی اگه قابلیت انتخاب توش باشه باید یک دقیقه لودینگ ببینی :|

کاش بازی رو یه کم دیرتر عرضه میکردن، ولی درست عرضه میشه. حیف بود این پتانسیل واقعا.
 

xxxmah

کاربر سایت
Feb 18, 2013
604
نام
احمد رضا
اقا این بازی چقدر بی منطقه ! چقدر افت فریم داره

من با 1060 دارم میرم باور کنین تو تست بنچمارک خودش روی وری ها 39 فریم روی های 45 روی مدیوم 45 روی کمترین حالت هم 45 فریم . اصلا خودمم تعجب کردم والا اخرین اپدیت خود بازیم نصبه! عجیبه اصلا! ورژن انویدیا هم 416.16 هست

میشه واسه درایو باشه? جدید تر اومده?

داخل تستهای یوتیوب دیدم طرف 60 فریم میگرفت روی های!

بازی خیلی عجیب غریبیه، گرافیکش از قبلیم بجز کاراکترها کمتر خدایی باید قبول کرد.
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,887
نام
محمد حسین
بحث خیلی آف تاپیک میشه ولی موندم حرف کی رو باور کنم. این آقا موقع ریلیز درایور 411 تست کردن و مشکلی نبوده. خواهشا نگید ایشون clickbait هستن و ... چون مطمعنه.

یه نفر دیگه هم با یه کارت 780 و 4 تا درایور تست کردن و مشکلی نبوده.
NVIDIA gimping benchmarks: GTX 780 tested {322.21 vs. 353.62 vs. 376.33 vs. 398.36 vs. 411.70}

فکر کنم باید خودم روی سیستم ام یه تست بزنم که کاملا مطمعن بشم.
من قصدم این نبود که بگم حتما این اتفاق افتاده الان،ولی مثال میزنم. من یه 260x داشتم با یه 750ti
یه تست گذاشتیم یادم نیست دقیقا کدوم بازی بود.با یه درایور از سه سال قبل .تو اونجا 750 ،8 فریم بالاتر از 260 بود
تو تست بعد ،درایور آخرشون رو گذاشتیم تو همون بازی و نتیجه برابری فریم بود
______
من نمیگم سر این درایور این اتفاق افتاده ولی این کار رو میکنه انویدیا.من حدسم اینه هر دو نسل،شایدم هر سه نسل
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر