Multi Platform Assassin's Creed: Odyssey

mvmn_ac_odysey_header.jpg

Title: Assassin's Creed Odyssey
Developer: Ubisoft Quebec
Publisher: Ubisoft
Platforms: PC - PS4- Xbox One
Release Date: 5 Oct 2019
Meta Score: TBD
System Requirements
Minimum Requirements

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD FX 6300 @ 3.8 GHz, Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz, Ryzen 3 - 1200
Video: AMD Radeon R9 285 (2GB VRAM with Shader Model 5.0) or NVIDIA GeForce GTX 660
Memory: 8GB RAM
Resolution: 720p
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: Low
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers


Recommended Specification

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD FX-8350 @ 4.0 GHz, Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz, Ryzen 5 - 1400
Video: AMD Radeon R9 290X (4GB VRAM or more with Shader Model 5.0) or better or NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) – See supported list*
Memory: 8GB RAM
Resolution: 1080p
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: High
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers


Recommended 4K Configuration

OS: Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD Ryzen 1700X @ 3.8 GHz, Intel Core i7 7700 @ 4.2 GHz
Video: AMD Vega 64, NVIDIA GeForce GTX 1080 (8GB VRAM with Shader Model 5.0)
Memory: 16GB RAM
Resolution: 4K
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: High
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
در سال 2017 پس از استراحت یک ساله سری محبوب Assassin's Creed شاهد بازگشت این سری با بازی Assassin's Creed Origins بودیم. بازی که بسیازی از المان های سری را دگرگون ساخت و مسیر جدیدی در پیش روی سری قرار داد. حال یکسال پس از عرضه موفق Origins مجدد عنوان جدیدی در سری با نام Assassin's Creed Odyssey معرفی شد، عنوانی که قرار است ما را به زمانی قبل از داستان Origins، یعنی حدود 400 الی 500 سال قبل از میلاد مسیح در سرزمین یونان ببرد. در نگاه اول این عنوان بسیار مشابه با Origins به نظر می رسد، اما آیا همه المان های آن اینطور است و تنها شاهد تغییر در مکان و زمان خواهیم بود؟! در جواب باید بگویم که خیر، بازی از لحاظ ظاهری از همان انجین و فرمول استفاده می کند، اما تک تک المان ها دچار تغییر و بهبود شده اند، از وجود Ability در مبارزات، تا مسیر RPG شدن به معنای واقعی. به منظور درک بهتر این تغییرات و اساس کلی بازی، اطلاعات مهم بازی را در بخش زیر مطالعه کنید.


اطلاعات بازی

  • دوره زمانی بازی حدود 400 الی 500 سال قبل از میلاد مسیح، در دوران طلایی یونان است.
  • نقشه بازی شامل کل کشور یونان خواهد بود که بسیار متنوع تر از مصر باستان است. از فضاهای سرسبز تا کوه های برفی و دریاهای پهناور. همچنین وسعت این نقشه دو برابر نقشه عظیم Origins خواد بود که در نوع خود بی نظیر است.
  • شخصیت اصلی بازی برای اولین بار در سری قابل انتخاب است. شخصیت مرد با نام Alexios و شخصیت زن با نام Kassandra از کارکترهای قابل انتخاب بازی هستند. با وجود این انتخاب، سیر داستانی دو شخصیت یکسان خواهد بود.
  • شخصیت بازی از خانواده Spartaهاست، اما در کودکی طی یک حادثه نامعلوم از خانواده ترد می شود و تنها چیزی که برای او باقی می ماند نیزه شکسته Leonidas، پادشاه Spartaها (که از اجداد شخصیت اصلی نیز است) خواهد بود.
  • خبری از Templarها نیست و به نظر شخصیت منفی بازی با نام Cultist شناخته می شود که گویا اشاره به گروه تندرو مذهبی خواهد داشت.
  • شخصیت بازی از یک Mercenary پایین رده شروع خواهد کرد و تا بالاترین رتبه های Spartanها پیش خواهد رفت.
  • در بازی به دنبال پیدا کردن قسمت تاریک گذشته و کودکی خود خواهید بود.
  • المان های RPG بازی نسبت به Origins یک و شاید چند پله ارتقا پیدا کرده اند. علاوه بر درخت مهارت، Loot و Level Up شخصیت و موارد دیگر که در بازی قبل وجود داشت، برای اولین بار شاهد وجود Abiltyها، قابلیت انتخاب در مکالمات و تاثیر بر روند داستان، ایجاد روابط احساسی بین شخصیت ها و ... خواهیم بود.
  • ماموریت ها مانند بازی قبل در کل نقشه بازی پراکنده شده اند و به ماموریت های اصلی و فرعی دسته بندی می شوند. به غیر از این دو دسته، فعالیت های جانبی دیگری نیز بنا به فضا در بازی وجود خواهند داشت.
  • همچنان Eagle Vision جای خود را به عقابی با نام Ikarus داده است که از لحاظ قابلیت ها به نظر فرق چندانی با Senu نخواهد داشت. همچنین نام Ikarus اشاره به فرزند یکی از خدایان باستان یونان دارد که آرزوی پرواز کردن داشت.
  • سیستم Navigation بازی ادامه راه Origins خواهد بود و خبری از Mini Map نیست.
  • همانطور که بالاتر ذکر شد، نقشه بازی کل کشور یونان را پوشش خواهد داد و شامل شهرهای بزرگ، روستاها، دریاهای وسیع، معبدهای مخفی و ... است
  • پوشش گیاهی با توجه به فضا در بازی قرار گرفته است. همچنین اکوسیستم جانوری نیز همچنان در بازی وجود خواهد داشت.
  • تا به حال تنها وسیله نقلیه نشان داده شده اسب است و معلوم نیست آیا خبری از سایر مرکب ها خواهد بود یا خیر!
  • اسلحه های بازی مانند Origins به دو دسته کلی Range و Melee دسته بندی می شوند. اما اینبار Abilityها (مانند Spartan Kick) بازیکن را در مبارزات همراهی می کنند.
  • مبارزات ادامه دهنده همان سیستم جدید پیاده شده در Origins خواهد بود، باز هم آزادانه می توانید سلاح خود را به حرکت در آورید و زمان بندی، فاصله، سرعت و قدرت سلاح از فاکتورهای مهم خواهند بود.
  • برخی از نمادهای بازی مانند Leap of Faith همچنان در بازی وجود دارند، اما برخی جای خود را به چیز دیگری داده اند که جلوتر اشاره خواهد شد.
  • بخش زمان حال در بازی وجود خواهد داشت و ادامه دهنده داستان Layla Hassan خواهد بود. از نظر وسعت، بزرگ تر از Origins خواهد بود، اما همچنان تمرکز اصلی بر روی داستان Alexios/Kassandra است. همچنین بازی قابلیتی را در اختیار بازیکن قرارخواهد داد تا هر زمان که خواست به زمان حال بیاید و بازی شما را مجبور به این کار نخواهد کرد.
  • هیچ گونه بخش Multiplayer در بازی وجود نخواهد داشت.
  • از قابلیت های مخفی کاری چیز زیادی گفته نشد، با این حال به نظر تغییرات چندانی در آن صورت نگرفته است.
  • از لحاظ افسانه ها، بسیار بیشتر از Origins به آن ها پرداخته خواهد شد و با موجودات گوناگونی روبرو خواهیم شد. دیدار و یا روبرو شدن با خدایان باستان نیز دو از انتظار نخواهد بود.

و اما مواردی که نسبت به شماره قبل و برخی در کل سری جدید خواهند بود.

  • تا به اینجا خبری از Hidden Blade نخواهد بود و جای خود را به نیزه شکسته Leonidas داده است. این نیزه علاوه بر ایفای نقش جایگزین Hidden Blade برای مخفیانه به قتل رساندن، در مبارزات بسیار کاربری است و بسیاری از Abilityهای موجود به آن مربوط می شوند.
  • لباس و Armor به بخش های جدا از هم تجزیه شده اند و بازیکن قابلیت انتخاب هر تکه از آن را خواهد داشت (مانند AC Unity)
  • Assassination در حال حرکت به بازی اضافه شد که در بازی Origins وجود نداشت.
  • برای اولین بار در سری قابلیت انتخاب در مکالمات و وجود پیش آمد ها را در سری خواهید داشت. البته مواردی که بر اساس تاریخ باشند تغییر نخواهند کرد، اما سرنوشت شخصیت ها توسط بازیکن رقم می خورد.
  • برای اولین بار در سری چندین پایان در بازی وجود خواهد داشت
  • برای اولین بار در سری امکان ایجاد روابط عاطفی بین شخصیت های مختلف وجود خواهد داشت و حتی محدود به روابط عادی و مستقیم نخواهد شد.
  • برای اولین بار در سری همه مکالمات به صورت Cut Scene خواهند بود و راهی مانند The Witcher 3 را طی خواهد کرد.
  • بیش از 30 ساعت Cut Scene در بازی وجود خواهد داشت
  • با وجود جملات مشابه دو شخصیت Alexios و Kassandra در شرایط یکسان، شاهد تفاوت در نحوه بیان و انیمیشن های صورت خواهیم بود.
  • Naval Combats نقش بسیار پررنگی در بازی خواهند داشت و تنها محدود به چند ماموریت نخواهد شد.
  • موجودات دریایی متنوعی وجود خواهند داشت و شنا کردن در آب با حضور کوسه ها اصلا امن نخواهد بود.
  • برای اولین بار در سری کشتن NPCها موجب Desync شدن شما از بازی نخواهد شد و به جای آن سیستمی مانند Wanted Level سری GTA در بازی پیاده ساری شده است.
  • برای اولین بار در سری شاهد مبارزات عظیم با وجود 300 نفر خواهیم بود.
Post Launch & Season Pass Content

d8n_zanrvdbo22m11.jpg


Story Arc 1: Legacy of the First Blade
This first episodic adventure will link Assassin’s Creed: Odyssey and Assassin’s Creed: Origins. Players will fight alongside the first hero to wield the iconic hidden blade while learning why the Assassins choose to fight from the shadows. Starting December 2018, episodes will be released approximately six weeks apart.

Story Arc 2: The Fate of Atlantis
In the second story arc, players will confront godly creatures and uncover the secrets of the legendary sunken city. In a surprising saga filled with twists and turns, players will get even closer to Greek mythology and the First Civilization. Coming spring 2019, episodes will be released approximately six weeks apart.

Assassin's Creed III Remastered
Ignite the American Revolution as Connor, the master assassin born of the beauty and the brutality of 18th century America

اگر علاقه مند به بازی هستید، حتما سایت رسمی بازی را هم چک کنید:
Assassin's Creed Odyssey on PS4, Xbox One, PC | Ubisoft (US)

همینطور اگر می خواهید در در مورد تنوع محیطی فوق العاده بازی بیشتر بدانید, حتما حتما لینک زیر را بررسی کنید:
Assassin's Creed Odyssey World Map - Ancient Greece | Ubisoft (US)

تصاویر بازی
odku_ac_odyssey_footer.jpg


 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
دوستانی که نسخه گلد بازی رو خریدن ، همین الان میتونن اساسینز کرید ۳ ریمستر رو با حجم 63 گیگو 52 مگ روی ps4 دانلود کنن
63GB ؟ چه خبره آخه! :|
بازی رو از نو هم میساختن نباید انقدر میشد حجمش:D
 
  • Like
Reactions: RohFa

RohFa

کاربر سایت
Jun 11, 2017
261
تنها نسخه تموم نکردم شماره سومشه
ارزش خرید داره ؟ تنها نسخه که با اساسین حال نکردم revelations بود اگه در حد همونه بیخیال خریدش شیم :-<
 
  • Like
Reactions: ps34

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,298
نام
مهدی
63GB ؟ چه خبره آخه! :|
بازی رو از نو هم میساختن نباید انقدر میشد حجمش:D
منم گذاشتم دانلود شه پشمام ریخت:D ولی بازی رو هم کم تغییر ندادن.موتور گرافیکی بازی همین انجین جدید اساسینز هست.یا هسته گیم پلی مکانیزم هایی مثل خبرکردن ۴تا یار مثل نسخه برادرهود اضافه شده به همراه ۳تا تغییر درشت و چشم گیر دیگه که الان حضور ذهن ندارم چی بودن.hdr و 4k هم‌ که بماند.در کل اصلا مثل ریمستر اتزیو نیست که فقط بیان رزولیشن رو ببر بالا و همون بازی چندین سال پیش رو تحویل بدن بلکه بسیار روش وقت گذاشتن.من نسخه گلد اودیسی رو فقط و فقط به خاطر همین ریمستر خریدم وگرنه dlcهای ادیسی اصلا برام هیجانی نداشتن
 
  • Like
Reactions: RohFa

ehsan M

کاربر سایت
Sep 12, 2015
1,799
من همه نسخه های اساسین رو تا اخر رفتم ولی از اوریجینز خوشم نیومد و تقریبا برام کسل کننده بود
دوستانی که تمومش کردن بگن از اوریجینز بهتر هست یا نه ؟ماموریتهای تکراری و کسل کننده تو این نسخه هم مثل اوریجینز زیاده ؟
شایدم کسانی که زبان خوبی ندارن از این سبک خوششون نمیاد
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: RohFa

ehsan M

کاربر سایت
Sep 12, 2015
1,799
تنها نسخه تموم نکردم شماره سومشه
ارزش خرید داره ؟ تنها نسخه که با اساسین حال نکردم revelations بود اگه در حد همونه بیخیال خریدش شیم :-<
شماره ۳ برای خود من جزء بهترینهای سری هست
revelations تقریبا یه اسپین آف و یه چیزی مثل dlc برای دو بود ولی قسمت سوم تقریبا یه ریبوت بود و همه چیزه بازی نسبت به قبل تغییر کرده بود و قسمت سوم بازیه خیلی خوبی البته به زمان خودش ولی الان نمیدونم چقدر بشه باهاش حال کرد ولی در کل به اساسینهای اصیل خیلی نزدیکتره
 
  • Like
Reactions: RohFa

g - unit

کاربر سایت
Jul 13, 2010
1,343
من همه نسخه های اساسین رو تا اخر رفتم ولی از اوریجینز خوشم نیومد و تقریبا برام کسل کننده بود
دوستانی که تمومش کردن بگن از اوریجینز بهتر هست یا نه ؟ماموریتهای تکراری و کسل کننده تو این نسخه هم مثل اوریجینز زیاده ؟
شایدم کسانی که زبان خوبی ندارن از این سبک خوششون نمیاد
اول از همه بگم نسخه ی اوریجینز بد نبود به خصوص اگر کامل با dlc هاش بازی کرده باشید بیشتر متوجه داستانش میشید
اودیسی شباهت زیادی به اوریجینز داره اگر از نسخه ی قبل خوشت نیومده به نظر من از این هم خوشت نمیاد برای نظر قطعی تریلر های گیم پلیش رو ببین شاید نظرت عوض شه
 

THE BEST BOY

کاربر سایت
Aug 14, 2011
802
نام
امير
با این که تغییراتی که سری از اوریجینز به بعد داشته واقعا لازم و خوب بوده، ولی آخه ناموسا چجوری روشون شده بزنن کلا اودیسه را RPG و با قابلیت انتخاب دیالوگ کنن؟

سر همین حرکتشون الان مثلا خواهر من که از 3 به بعد همه نسخه هاشو بازی میکرد اینو کلا گذاشته کنار.

من یادمه سر بازی مس افکت 3 که اون همه گزینه های نقش آفرینیشو بیشتر کرده بود، بازم یه قابلیت عالی به اسم اکشن مد برای اولین بار داشت که میشد کلا بازی را مثل سری گرز، اکشن طی کرد و خود بازی برات انتخابا را پیش فرض انجام می داد. تازه اونم برای بازی که واقعا همه نسخه هاش نقش آفرینی هستن و قطعا کسی توقع این کار را هم نداشت.

اون وقت برادران یوبی سافت رسما یه انگشت وسط به اون بیچاره هایی که تا قبل اودیسه، با روند خطیش حال میکردن و حال و حوصله انتخاب و کلا گوش دادن به دیالوگا را ندارن نشون میده و کوچیک ترین اهمیتی به نظرشون قایل نیست. ناراحتیش مثل این میمونه که یه روزی که ویچر جدید اومد ( و همین اساسینس هم از رو همین سری تقلید کرده) بزنه کلا قابلیتای RPG شو برداره. واقعا نمیشد عین مس افکت 3 ، یه اهمیتی هم به این طرفدارای نسخه های قبلی بدن؟
 

ehsan M

کاربر سایت
Sep 12, 2015
1,799
اول از همه بگم نسخه ی اوریجینز بد نبود به خصوص اگر کامل با dlc هاش بازی کرده باشید بیشتر متوجه داستانش میشید
اودیسی شباهت زیادی به اوریجینز داره اگر از نسخه ی قبل خوشت نیومده به نظر من از این هم خوشت نمیاد برای نظر قطعی تریلر های گیم پلیش رو ببین شاید نظرت عوض شه
من با ویچر ۳ خیلی حال کردم ولی اوریجینز برام جالب نبود
بنظرت از اودیسی خوشم بیاد ؟
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
من خودم مشکلی با این قضیه انتخاب دیالوگ نداشتم ،ولی این کار کلا با DNA سری هم نمیخونه حتی و یجورایی تناقض داره با داستان اصلی:
شما از دید یه فرد تو زمان حال از طریق انیموس زندگی یه فرد دیگرو که تو گذشته زندگی میکردرو میبینید و همون اتفاقات زندگیش رو عینا دوباره تجربه میکنید.
بعد این سیستم انتخاب دیالوگ چیکار میکنه تو گیم؟ همراه با چندین پایان مختلف.
قبل از عرضه این نسخه من مطمئن بودم یوبیسافت تنها چیزی که وارد این سری نمیکنه این سیستم انتخاب دیالوگه که متاسفانه شد.
یه فکتی من جدیدا دارم میشنوم اونم اینه که :
تغییر = پیشفرت
بدون هیچ قید و شرطی! مهم نیست میخونه یا نه، مهم نیست چقدر به پایه های یک سری نزدیک باشیم و ... ، مهم اینه که تغییر داشته باشیم و این خوبه!
به درک که تغییره اصلا مثبت بوده یا نه، این تغییر به درد این سری میخوره یا نه و ...!

به خدا قرار نیست اگر یک مورد تو بازی X و Y و Z خوب بوده، توی بازی W هم خوب باشه! ولی گویا اشتباه میکنم اینجا:|

---
چند سال دیگه این فرمول تغییر کرد و مثلا یه FPS عین COD دادن و تو خط مقدم همه رو به تیربار ببندیم و ... هم احتمال زیاد به خاطر تغییر کردن، پیشرفت محسوب میشه:D و دمشون گرم:D
 

alone ahmad

کاربر سایت
Feb 26, 2015
379
من خودم مشکلی با این قضیه انتخاب دیالوگ نداشتم ،ولی این کار کلا با DNA سری هم نمیخونه حتی و یجورایی تناقض داره با داستان اصلی:
شما از دید یه فرد تو زمان حال از طریق انیموس زندگی یه فرد دیگرو که تو گذشته زندگی میکردرو میبینید و همون اتفاقات زندگیش رو عینا دوباره تجربه میکنید.
بعد این سیستم انتخاب دیالوگ چیکار میکنه تو گیم؟ همراه با چندین پایان مختلف.
قبل از عرضه این نسخه من مطمئن بودم یوبیسافت تنها چیزی که وارد این سری نمیکنه این سیستم انتخاب دیالوگه که متاسفانه شد.
هم شما هم AKIBA به نکته های کلیدی اشاره کردید... واقعا این مورد انتخاب چطوری پیاده اش کردن با وجود سیستم انیموس؟:|
پیشرفت بخوره تو سرشون این جنگ های اتن و اسپارت رو چرا اینقدر بی بخار درست کرده بودن؟ تو یک مربع وارد میشدیم 5 تا سرباز رو میکشتیم میرسیدیم به فرمانده و تموم:| مسخره ها مگه TOTAL Ware? :|
این سیستم نقش افرینی کل هویت سری رو برده زیر سوال، دیدن ویچر تو این موقعیت به موفقیت رسیده گفتن بزار ما هم کپی، پیست کنیم :|!!
دوستان اینجا همش دم از نقش افرینی میزنند، دم از لول اپ میزنند، دم از این که کاراکتر اسکیل پوینت داره، انگار راستی راستی فقط با این دو نسخه اخر شدن فن بازی که بعدش ما رو محکوم میکنند؟!!! همین نسخه یونیتی تموم این گزینه ها رو داشت، نسخه3 و 4 هم سیستم کرافتش دست کمی از این دو نسخه اخر نداشتن!!! این بازی هم از نسخه دومش سیستم خرید و فروش و گرفتن سلاح های جدیتر و ارمور و ایتم رو داشته !!! یادتون نمیاد برید بازی کنید!! یوبی خیلی راحت میتونست، همین دو نسخه اخر رو بدون سیستم دیالوگ، و نقش افرینی و لول اپ دشمنا و سیستم مبارزه مثل نسخه های یونیتی، 3-4-2 و... یک اساسین بده، نه این که دیدن فن بیست نقش افرینی رو تنوره ، کلون ویچر ساختن که اتفاقا به مزاق گیمر های امروزی خوش اومده و تازه ما رو هم متهم میکنند ما فن بازی نیستیم:|
 

THE BEST BOY

کاربر سایت
Aug 14, 2011
802
نام
امير
من خودم مشکلی با این قضیه انتخاب دیالوگ نداشتم ،ولی این کار کلا با DNA سری هم نمیخونه حتی و یجورایی تناقض داره با داستان اصلی:
شما از دید یه فرد تو زمان حال از طریق انیموس زندگی یه فرد دیگرو که تو گذشته زندگی میکردرو میبینید و همون اتفاقات زندگیش رو عینا دوباره تجربه میکنید.
بعد این سیستم انتخاب دیالوگ چیکار میکنه تو گیم؟ همراه با چندین پایان مختلف.
قبل از عرضه این نسخه من مطمئن بودم یوبیسافت تنها چیزی که وارد این سری نمیکنه این سیستم انتخاب دیالوگه که متاسفانه شد.

عجب نکته ای. اصلا این یکیشو یادم نبود.

واقعا چجوری میشه آدم بتونه خاطرات یک فرد گذشته را که زندگیشو کرده براش دوباره انتخاب کنه و سرنوشتشو مشخص کنه . این سوالیه که فکر نکنم اون سه چهار نفری که به اون سوال معروف انیشتن جواب دادن هم بتونن از پس توضیحش بربیان.

اساسینس به نظر من تنها سری حداقل از نسل هفت به بعد هست که یه تریلی بازی بزرگ از شادو اف موردور بگیر تا همین آنچارتد آخری بخش بزرگی از المان های موفقیتاشونو ازش برداشتن. ( آخرین نمونش و ساده ترینش همین مخفی شدن تو گیاها که از 3 به بعد اومد و بلافاصله بخش جداناپذیر بقیه بازی ها شده و به شخصه قبل اون یادم نمیاد بازی دیگه ای چنین ویژگی داشته بود. اگه بوده شرمنده دوستان)

ولی بدبختانه مشکل اصلی سریش یکم بی حس و حال بودن ماموریتای اصلیشه که خیلی کم حس سینمایی و هیجان حداقل تا قبل اوریجینز داشت. تهش همین میشه که اون بازی ها که ازش ایده هاشونو برمیدارن چون طراحی مراحلشون خوبه موفق میشن و به اساسینس هم میگن تکراری و یوبی سافت عوض درست کردنش، میزنه چنین بلایی سر اساسینس میاره.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: bayern_vahid

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
عجب نکته ای. اصلا این یکیشو یادم نبود.

واقعا چجوری میشه آدم بتونه خاطرات یک فرد گذشته را که زندگیشو کرده براش دوباره انتخاب کنه و سرنوشتشو مشخص کنه . این سوالیه که فکر نکنم اون سه چهار نفری که به اون سوال معروف انیشتن جواب دادن هم بتونن از پس توضیحش بربیان.

اساسینس به نظر من تنها سری حداقل از نسل هفته به بعد هست که یه تریلی بازی بزرگ از شادو اف موردور بگیر تا همین آنچارتد آخری بخش بزرگی از المان های موفقیتاشونو ازش برداشتن. ( آخرین نمونش و ساده ترینش همین مخفی شدن تو گیاها که از 3 به بعد اومد و بلافاصله بخش جداناپذیر بقیه بازی ها شده و به شخصه قبل اون یادم نمیاد بازی دیگه ای چنین ویژگی داشته بود. اگه بوده شرمنده دوستان)

ولی بدبختانه مشکل اصلی سریش یکم بی حس و حال بودن ماموریتای اصلیشه که خیلی کم حس سینمایی و هیجان حداقل تا قبل اوریجینز داشته بود. تهش همین میشه که اون بازی ها که ازش ایده هاشونو برمیدارن چون طراحی مراحلشون خوبه موفق میشن و به اساسینس هم میگن تکراری و یوبی سافت عوض درست کردنش، میزنه چنین بلایی سر اساسینس میاره.
تغییر داستان هیچی، اخیرا حتی هویت و جنسیت کاراکتر هم آنیموس و DNA نمیتونند تشخیص بدن:D دیگه انتظار داریم چنین آنیموسی بتونه تاریخ رو بخونه؟ :-"

در مورد سینمایی، درسته قبل از اوریجینز هم همچین بار سینماییش بالا نبود(کلا غیر RDR2 تقریبا هیچ OWی تو این نظر به نظرم قوی نبوده:D ) ولی باز حداقل وضعش بهتر بود، تو یونیتی یه پیشرفت هایی داشتن (اون بخش نوشیدن از جام و عضو فرقه شدن، یا اون بخش های گلیچ) یا تو سیندیکیت یکی از راه های اساسینیت میشن ها سینمایی بود و خاص تر بود!

الان... اودیسه رو هنوز نزدم چیزی در موردش نمیگم، ولی تو اوریجینز رسما فرق خاصی بین مرحله اصلی و پاک کردن کمپ ها نبود ، یعنی شما همون کمپی رو که قبلا پاک سازی کردی و فرمانده ش رو کشتی، دوباره توی همون کمپ باید بری، با همون ساختار، با همون سیستم حرکت سربازها و ...(که بعد مدتی میگی چه کاریه...من که بعدا شاید بیام این کمپ، پس میزارم پاک سازی و ماموریت اصلی رو با هم انجام میدم) فرق خاصی هم ترور فرمانده و هدف اصلی و یک سرباز ندارن اکثر اوقات!(غیر از lvl که اگر پایین میبودی اساسینیشن تبدیل به جنگ میشد حتی اگر تا کنار فرمانده مخفی کاری رفته بودی)


جدا از این ها زمان هایی که دارن انتخاب میکنند، به نظرم از بدترین های ممکن برای ACه به خاطر ساختار شهریشون! درسته برای یک بازی RPG مپ خوبیه، ولی این مپ و دهکده های کوچیک و ساختمون های جدا از هم و ... پارکور رو نابود کرده(کوه نوردی=/=پارکور) ، و الان شایعه وایکینگ ها...هرچقدر جذاب و جدید به عنوان یک بازی OW یا RPG ، ولی بدتر از این من نمیتونم برای AC تصور کنم:D
به نظرم بهترین مپ ها رو AC I و II داشتن به خلطر تنوعشون، هم شهر بود، هم محوطه های اطراف و ...!(اگر AC III همه خونه های شهرها و مخصوصا viewpointها کپی پیست نبود به خاطر جنگل خوبش میتونست بهتر از بالایی ها هم بشه، البته نه زیباتر و جذاب تر:p صرفا ایده بهتر:D )
ولی اگر بخوام بین یک شهر با جزئیات خفن و ساختار خوب برای یک AC یا یک مپ بزرگ همراه با مکان های زیاد و کشتی و اسب سواری و ... انتخاب کنم اما با ساختار فعلی ، صد در صد انتخابم اولیه( یونیتی، رویایی ترین شهر AC رو داشت به نظرم:D )

در کل چیزی که برای بازی به عنوان یک فن سر سخت سری رو اعصابمه اینه که الان این بازی ها دیگه بازیه خاصی نیستن، صرفا یک OW یا RPG مثل بازی های دیگن...فقط تو زمانی متفاوت!
خیلی از قابلیت هایی که الان هست و ملت میگن جدیده یا از ویچر کپی کرده قبلا توی سری بودن،ولی ترکیبی که دارن ارائه میدن به نظرم ترکیب اشتباهیه!(به عنوان یک فن قدیمی، نه سرمایه دار یوبی سافت، و نه اونی که صرفا یکی دو نسخه رو قرن ها پیش بازی کرده)
اکثر اونایی که میدونم همه نسخه ها رو زدن و هر سال برای بازی لحظه شماری میکردن و ...، الان میبینم ناراضین(کلا از بچه های BC فقط یکی دو نفر رو میبینم که فن سرسخت بودن و الان کاملا راضین:D ) اونایی که راضین، اونایی هستن که یا اصلا AC نزده بودن یا 5در میون یکی زده بودن:D (یونیتی هم نزدن قدر نمیدونند و نمیتونند مقایسه کنند با قبلی هاش که دریابن بنده خدا چه کرده:( آشنایی در حد "همون فستیوال باگ؟ " )
 

The Listener

Take Me Home
کاربر سایت
Feb 20, 2016
591
نام
رایان
سلام. :D
خواستم بگم بنده به عنوان کسی که این سری نقش بزرگی تو گیمر بودنش داشته، به غیر از چند مورد (مخصوصا روند داستانی زمان مدرن و سوتی‌هایی که ادیسه تو Lore سری داده) کاملا از روند فعلی سری راضی هستم. مخصوصا بعد از بازی کردن ریمستر AC3. :D بعید می‌دونم افرادی که با من هم نظر هستن هم کم تعداد باشن. :D
همین. :D
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
سلام. :D
خواستم بگم بنده به عنوان کسی که این سری نقش بزرگی تو گیمر بودنش داشته، به غیر از چند مورد (مخصوصا روند داستانی زمان مدرن و سوتی‌هایی که ادیسه تو Lore سری داده) کاملا از روند فعلی سری راضی هستم. مخصوصا بعد از بازی کردن ریمستر AC3. :D بعید می‌دونم افرادی که با من هم نظر هستن هم کم تعداد باشن. :D
همین. :D
تکامل سیستم مبارزات نسبت به اون زمان خوب یک موردی بود که آشکارا باید اتفاق میافتاد
مثال دیگرش الان هم اگه همین GOW جدید قرار بود با همون سیستم مبارزات قدیمی ساخته میشد بازی هدر میرفت
اینکه به نوبه خودش پیشرفت آنچنان محسوب نمیشه یک تکامله که بیشتر بعد از سری سولز در این سبک بازی ها پایه ریزی شد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر