Multi Platform Assassin's Creed III


nvuyjjrdi2gja0drqlc.jpg


Developer: Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Producer: Francois Pelland
Genre: Action-Adventure
Engine: AnvilNext
Release: October 30, 2012


Website

بلاخره شرکت یوبی سافت مهر تایید و تاریخ عرضه بازی معروف خود را زد و تاریخ انتشار بازی Assassin's Creed III را مشخص نمود. طبق کنفرانسی که شرکت یوبی سافت با سرمایه گذاران خود داشت اعلام کرد این بازی در October 30 روانه بازار می‌گردد.

طبق اطلاعاتی که یوبی سافت از بازی Assassin's Creed III منتشر نمود، بازی دارای شخصیت اصلی جدیدی می‌باشد و گویا یوبی یک استراحت به شخصیت‌های اصلی خود یعنی Ezio de Auditore در سری جدید داده است. یوبی از دادن اطلاعات بیشتر تفره رفت و فقط اذعان کرد این بازی برای کنسول Wii U نیز منتشر ‌می‌شود.
طبق اطلاعاتی که رئیس یوبی سافت ارائه کرد این بازی یکی از بزرگترین و بهترین‌های این سری و همچنین شرکت یوبی سافت خواهد بود. وی در ادامه نیز خاطر نشان کرد: بازی Assassin's Creed III نزدیک به سه سال است که در حال ساخت می‌باشد.


اطلاعات جدید:

++++++++
1- Connor دارای حرکات جدید برای مبارزه میباشد و هیچ کدام از حرکتهای نسخه ی قبل در بازی وجود نخواهد داشت !
2-حالت target locking از بازی برداشته شده است و دشمنان به صورت خودکار شناسایی میشودند ! سیستم دفاع و حمله به prevent turtling ارتقا پیدا کرده است !
3-شما میتوانید همزمان با دواسلحه در میدان نبر حاظر شود !
4-در بازی کوهها ، جنگل ها و همچنین بیابانها وجود خواهد داشت (RDR
5-با استافاده از نسخه جدید Anvil engine( در بالا گفته شده ) + میتواند صورت افراد را با جزییات بیشتری نمایش داده شود به نوعی شاید در بازی چهره ی تکراری نبینید همانند نسخه ی 1 بازی !
6-هوش مصنوعی بازی با توجه به موتور گرافیکی ارتقا داده شده است مثلا در بازی درجه ی به نام grey morality وجود دارد که باعث میشود تمام افراد بومی خوب نباشند ( خیانت در قبیله ) یا انگلیسی ها تماما افراد بدی نباشند !
7- وسایل Connor همچنان قابل استفاده و اپگریت هستند ! اما اینبار به صورت پیشرفته تر
8- Connor همچنان هیدن بلید خواهد داشت !
9-آب و هوا تاثیر زیادی روی حرکات دشمن میگذارد مثلا شما در برف در حال مبارزه با دشمن هستید و این برف باعث میشود حرکات دشمن کند شود !
10- شما میتوانید حیوانات را شکار کنید که با شکار انها میتوانید Skill به دست بیاورید !
11- دیگر در بازی برجی وجود ندارد که بخواهید انها را تصاحب کنید ! این قابلیت در بازی از بین رفته است اما چیز جایگزینی خواهد داشت !
12 -پدر Connor یک فرد انگلیسی و مادرش یک فرد بومی امریکایی است ! به این خاطر دورگه حساب میشود !
13- بارش برف و باران در بازی وجود خواهد داشت !
14- Connor در مبارزات میتواند از اسلحه ی گرم استفاده کند !

Update 1

  1. خوب Engine بازی هم معرفی شد AnvilNext خصوصیات جالبی داره مثل استفاده از 2000 کارکتر تو صفحه نمایش در هر زمان! این Engine قابلیت پیاده سازی یه سیستم آب و هوا به صورت دینامیک و انمیشن ها رو به صورت کامل داره.
  2. به گفته UBI بازی DX11 ساپورت میکنه.
  3. بازی داری Coop چهار نفره هست این Mode به اسم Wolf Pack هست که شامل 25 مرحله هست.
  4. Ubi اعلام کرده استارت کار از 4 سال پیش زده شده و 8 استدیو به صورت جداگانه از نقاط مختلف دنیا رو این بازی در حال کار هستن!
  5. The World Of Assassin’s Creed III


Update 2


  1. یوبی می خواد یه DLC برای بازی منتشر کنه به اسم The Tyranny of King Washington که حاوی 5 قسمت هست مثل یک Campaign برای سینگل پلیر بازی که در سه بخش اپیزودیک حوادث پس از انقلاب آمریکا روایت میکنه و کارکتر ها و مپ های جدید برای قسمت مولتی بازی و ... در ضمن قیمت این بسته $29.99 اعلام شده.
King George Washington - DLC

2510x2391



__________________________________________



System Requirements

Minimum System Requirements

Supported OS: Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8
Processor: 2.66 GHz Intel Core2 Duo E6700 or 3.00 GHz AMD Athlon 64 X2 6000+ or better recommended
RAM: 2 GB (4 GB recommended)
Video Card: 512 MB DirectX 9.0c-compliant with Shader Model 4.0 or higher (
see supported list)1
Sound Card: DirectX 9.0c-compliant (5.1 surround sound recommended

DVD-ROM: Dual-layer drive
Hard Drive Space: 17 GB
Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)
Multiplayer: 256 kbps or faster broadband connection


Supported Video Cards at Time of Release

AMD Radeon HD 3870 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000 series or better
NVIDIA GeForce 8600 GT / 9 / 100 / 200 / 300 / 400 / 500 / 600 series or better
Laptop versions of these cards may work, but are not supported. These chipsets are the only ones that will run this game

__________________________________________


Trailers

Gameplay Trailer

Gameplay Teaser


Connor Weaponry Teaser Trailer

Gameplay #1


m27889.jpg


Animus Trailer - 720p

Length: 3 Minutes 2 Seconds
FPS: 43.0664 fps
Size: 93.25 MB


m27957.jpg


Naval Warfare - 720p

Length: 1 Minute 59 Seconds
FPS: 43.0664 fps
Size: 67.58 MB


m28102.jpg


Making of Rise - 1080p

m28170.jpg


Naval Warfare WalkThrough - 720p

Length: 3 Minute 23 Seconds
FPS: 43.0664 fps
Size: 86.16 MB

m28593.jpg


Boston Tea Party Trailer - 1080p

Length: 1 Minute 48 Seconds
FPS: 43.0664 fps
Size: 70.38 MB

__________________________________________


Screenshots

#1

Gameplay Teaser

Connor Weaponry

#2

 
آخرین ویرایش:
من به یه جایی رسیدم (توی سکانس 2) وقتی اونا میرن تو و درو میبندن.....اونجا باید چیکار کنم؟......حتی یک قدم هم بر نمیداره و ثابت سر جاش ایستاده....چیکار کنم؟
 
من به یه جایی رسیدم (توی سکانس 2) وقتی اونا میرن تو و درو میبندن.....اونجا باید چیکار کنم؟......حتی یک قدم هم بر نمیداره و ثابت سر جاش ایستاده....چیکار کنم؟

کلا مرحله ی Boston خیلی باگ دار هست منم زیاد مشکل داشتم

میتونی با عکس نشون بدی ؟
 
سلام دوستان
من متاسفانه مجبور شدم ویندوز عوض کنم و اصلا حواسم به سیو بازی نبود.
تا 13% رفته بودم.
سیوهای داخل نت همه 96% رو رفتن
من اونها رو بریزم تو سیستم می تونم از اونجایی که خودم رفتم ادامه بدم یا اینکه باید از اول شروع کنم بازیو؟
اگه هم کسی سیو بازی رو تا این قسمت داره برام بذاره ممنون میشم.
 
سلام
میگم چجوری میشه یه زره مثل سری قبل خرید یا مقدار خونمو زیاد کنم تا دوتا ضربه میزنند ممیری:(
و چجوری میشه برا خودم قاتل assassin زیاد کنم فقط 1 نفر دارم اونم اصلا اعصاب نداره
کجا باید برم؟
 
آخرین ویرایش:
راهنمایی

سلام بچهه ها تو اون مرحله ای که بعد از اینکع لباسه اساسینز میپوشی واسه اولین بار بعد باید با دزموند از چند تا ساختمون بالا بری گیر کردم این قسمتی که از زیره در میرهتو اون محوطه باید چیکار کنم ؟
 
الان چند روزه بازی رو شروع کردم
فکر می کردم یوبی بیخیال این قسمت های استراتژی دو نسخه قبل شده ولی مثل اینکه بازم باید با سیستم فوق العاده بی مصرف استخدام Assassin و فرستادنشون به ماموریت توی این شماره دست و پنجه نرم کرد. چرا این سیستم بیخوده چون هیچ پیچیدگیی نداره یعنی شما با درصد موفقیت اون فرد اونو به ماموریت می فرستید اول با ماموریت های ساده و بعد که لول آپ شده با سخت تر ها . این سیستم چی داره که یوبی تکرارش کرده؟ اسسن استخدام میکنی وسط ماموریت ازشون کمک میگیری غیر از ساده کردن ماموریت چه جذابیتی داره؟ اونم ماموریتی که خودتم میتونی انجامش بدی چه با کمک بقیه چه بدون اون
سیستم notoriety دقیقا شکل قدیمه. با رشوه دادن یا کندن پوستر آنا سطح notoriety میاد پایین . وقتی بازی اینقدر ریلستیک شده از لحاظ وال کلایمینگ و تری کلایمینگ و گرافیک و گیم پلی مثل شکار چرا باید این قسمت تابلو هنوز هم باشه؟! یه مثال ساده که تو ذهنم بود رو میگم ببینید کدوم خوبه
به این شکل که کانر اگه کسی رو میکشه یه سری باخبر میشن( یا اینکه بین سربازا هستن و آخر کار که می بینن با بد کسی طرف هستن فرار می کنن یا مردم عادی هستن که به شکل مخفی خبر چینی میخوان کنن) و اگه اونا به مقر برسن و گزارش بدن کانر تحت تعقیب قرار میگیره و اگه اون سرباز یا آدم قبل از به مقر رسیدن توسط کانر کشته بشه قضیه کلا فراموش میشه.اگه کانر نتونه اون فرد رو بکشه تحت تعقیب قرار میگیره اونم به شکلی که چند نفر از سربازا با عکسش توی کوچه های شهر دنبالش می گردن اگه تو این مدت گردش پیداش کردن که به هر قیمتی که شده تلاش می کنن دستگیرش کنن اونم با سربازهای حرفه ای که سخت بشه از پسشون براومد و الا کانر اگه بزنه همه رو نفله کنه کیس فعلا بسته میشه تا دوباره این اتفاق بیفته و گزارش قتل بیاد که این بار سرباز های قوی تر و در گروه های بیشتر دنبالش میرن و این زنجیره رو میشه با قتل های بیشتر تنگ تر و تنگ تر کرد برای همین بازیکن مجبور میشه به شکل کاملا مخفی و تمیز و تریپ سایلنت اسسن قتل هاش رو انجام بده و هر خری رو وسط محله دید نزه بکشه و بعد 10 تا سرباز دیگه رو هم به اونجا بکشون و آخرشم با کندن 4 تا پوست از روی دیوار notoriety یش رو پایین بیاره و بعد کلا سربازا فراموش کنن که قاتلی هم بوده و یه عده سرباز هم کشته شدن و تکلیفشون نامعلومه! اگرم قراره notoriety یش پایین بیاد مثلا مسئول تحقیق قتل ها رو به شکل کاملا مخفیانه سربه نیست کنه نه این کار مسخره و چیپ و ساده که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده
من به این نتیجه رسیدم که این تیم از اولم بلد نبوده یه OW درست و درمون بسازه. همیشه ساید میشن هاش مشکل داشت و اون جذابیت بقیه بازی های این ژانر رو نداشت به جای اینکه روی این کار کنن کلا صورتش رو پاک کردن با وارد کردن آپشنال ابجکتیو و قسمت های مدریریت و استراتژی و آخرشم تاور دفنس و بومب سازی به بازی که البته آپشنال آبجکتیوها ایده قشنگی بود ولی باقی تغییرات به دلیل ضعف در طراحی اون عمق لازم رو نداشت و نتونست توی جذب گیمر درست عمل کنه.
قسمت خرید و فروش بازی هم که همیشه مشکل داشت که قسمتیش مربوط به وسایل فروخته شده و سادگی بیش از حد بازی بود چون تا وسایل واجب رو خریداری میکردی هیچ نیازی به آپدیت کردن یا تغییرشون نداشتی و با همون میشد تا آخر بازی بری و قسمت دیگه مشکل ناشی از درآمد بی حد و انتهای اتزیو و فک و فامیل های خر پولش بود که هر شهری میرفتن نبض بازار رو به دست میگرفتن که ارزش پول و خرید وسایل به شدت پایین میومد و به یه کار بیخود و اضافی تبدیل میشد.
متاسفانه برو بچه های مونتریال فراموش کردن که این بازی یه اکشن ادونچره نه استراتژی و RPG . به جای اینکه از بهترین های این ژانر الهام بگیرن حودشون دست به اختراع زدن و از بازی های دیگه این ژانر ریختن توی این بازی و کاملا اون رو از ریشه هاش دور کردن
این بازی باید تمرکزش روی قتل باشه و نه اکشن های آبکی و بی مورد که گاه و بیگاه اتفاق میفته و کانر عین وحشی ها هر چیزی به طرفش میاد رو لت و پار میکنه. این روح بازی رو از بین میبره و کشتن رو به یه کار ساده تبدیل میکنه
اگرم میخوان بازی هیجانش بره بالا چرا بار این قضیه فقط روی دوش قسمت اکشن باشه . میشه مخفی کاری رو به یه کار جذاب تبدیل کرد. اصلا تیم سازنده به این موضوع توجه نمی کنه که این بازی و این ژانر طلب میکنه که هر چند مرحله بینش یه تغییری توی گیم پلی به وجود بیاد مثل همه بازی های دیگه این ژانر یعنی اضافه شده یه تولز و یه ابزار جدید که توی پیشروی کانر به دردش بخوره
به جای این قسمت های مدریرت و استراتژی میشه کانر و شخصیت اصلی رو آپرگرید کرد و ضربه های جدید و حرکات جدید رو اضافه کرد که با ترکیب شدن ابزار هر مرحله از بازی یه لذت و تازگی خاص خودش رو پیدا می کنه که متاسفانه بعد از 6 قسمت هنوز این تیم نمی تونه این کار رو اعمال کنه و اصرار می کنه روی همین
مدیریت منابع و نمی دونم هزار مدل مدریت دیگه که به حدی ساده و خمیازه آوره که یه بچه 5 ساله هم می تونه انجام بده
نمیگم بازی همش بده بلکه خوبی های زیاده هم داره و مشخصه تیم سازنده درس هایی از نسخه های قبلی گرفته
مثلا قسمت های پلتفرمر بی نهایت بد دست بازی که بارها با اشتباهاتش گیمر رو عذاب میداد حالا با انیمیشن عالی و نرم و قابلیت های بدنی و دقت کانر در پرش ها لذت بخش و سریع شده طوری که آدم ازش سیر نمی شه (برعکس شماره های قبل که آدم تا می تونست از راه های مستقیم و بدون مانع عبور می کرد که اشتباهات اتزیو باعث نشه یه راه طولانی رو برگرده) و خیلی چیزای خوب دیگه ولی بازی متاسفانه اون جذابیتی که توی بقیه گیم های این ژانر هست رو نداره و هنوز به یه فرمول قطعی نرسیده و داره این اشتباه رو هی بهش شاخ و برگ میده و ادامش میده که من مطمئنم یه روزی به کل کنار گذاشته میشه و اونها به این اشتباهشون پی میبرن
 
آخرین ویرایش:
من بازی رو تموم کردم
حالا دارم آزاد تو شهر میچرخم فقط چیکار کنم کانر کلاهشو بندازه رو سرش
این کله کچلش خیلی استایلش رو بیخود کرده
 
الان چند روزه بازی رو شروع کردم
فکر می کردم یوبی بیخیال این قسمت های استراتژی دو نسخه قبل شده ولی مثل اینکه بازم باید با سیستم فوق العاده بی مصرف استخدام Assassin و فرستادنشون به ماموریت توی این شماره دست و پنجه نرم کرد. چرا این سیستم بیخوده چون هیچ پیچیدگیی نداره یعنی شما با درصد موفقیت اون فرد اونو به ماموریت می فرستید اول با ماموریت های ساده و بعد که لول آپ شده با سخت تر ها . این سیستم چی داره که یوبی تکرارش کرده؟ اسسن استخدام میکنی وسط ماموریت ازشون کمک میگیری غیر از ساده کردن ماموریت چه جذابیتی داره؟ اونم ماموریتی که خودتم میتونی انجامش بدی چه با کمک بقیه چه بدون اون
سیستم notoriety دقیقا شکل قدیمه. با رشوه دادن یا کندن پوستر آنا سطح notoriety میاد پایین . وقتی بازی اینقدر ریلستیک شده از لحاظ وال کلایمینگ و تری کلایمینگ و گرافیک و گیم پلی مثل شکار چرا باید این قسمت تابلو هنوز هم باشه؟! یه مثال ساده که تو ذهنم بود رو میگم ببینید کدوم خوبه
به این شکل که کانر اگه کسی رو میکشه یه سری باخبر میشن( یا اینکه بین سربازا هستن و آخر کار که می بینن با بد کسی طرف هستن فرار می کنن یا مردم عادی هستن که به شکل مخفی خبر چینی میخوان کنن) و اگه اونا به مقر برسن و گزارش بدن کانر تحت تعقیب قرار میگیره و اگه اون سرباز یا آدم قبل از به مقر رسیدن توسط کانر کشته بشه قضیه کلا فراموش میشه.اگه کانر نتونه اون فرد رو بکشه تحت تعقیب قرار میگیره اونم به شکلی که چند نفر از سربازا با عکسش توی کوچه های شهر دنبالش می گردن اگه تو این مدت گردش پیداش کردن که به هر قیمتی که شده تلاش می کنن دستگیرش کنن اونم با سربازهای حرفه ای که سخت بشه از پسشون براومد و الا کانر اگه بزنه همه رو نفله کنه کیس فعلا بسته میشه تا دوباره این اتفاق بیفته و گزارش قتل بیاد که این بار سرباز های قوی تر و در گروه های بیشتر دنبالش میرن و این زنجیره رو میشه با قتل های بیشتر تنگ تر و تنگ تر کرد برای همین بازیکن مجبور میشه به شکل کاملا مخفی و تمیز و تریپ سایلنت اسسن قتل هاش رو انجام بده و هر خری رو وسط محله دید نزه بکشه و بعد 10 تا سرباز دیگه رو هم به اونجا بکشون و آخرشم با کندن 4 تا پوست از روی دیوار notoriety یش رو پایین بیاره و بعد کلا سربازا فراموش کنن که قاتلی هم بوده و یه عده سرباز هم کشته شدن و تکلیفشون نامعلومه! اگرم قراره notoriety یش پایین بیاد مثلا مسئول تحقیق قتل ها رو به شکل کاملا مخفیانه سربه نیست کنه نه این کار مسخره و چیپ و ساده که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده
من به این نتیجه رسیدم که این تیم از اولم بلد نبوده یه OW درست و درمون بسازه. همیشه ساید میشن هاش مشکل داشت و اون جذابیت بقیه بازی های این ژانر رو نداشت به جای اینکه روی این کار کنن کلا صورتش رو پاک کردن با وارد کردن آپشنال ابجکتیو و قسمت های مدریریت و استراتژی و آخرشم تاور دفنس و بومب سازی به بازی که البته آپشنال آبجکتیوها ایده قشنگی بود ولی باقی تغییرات به دلیل ضعف در طراحی اون عمق لازم رو نداشت و نتونست توی جذب گیمر درست عمل کنه.
قسمت خرید و فروش بازی هم که همیشه مشکل داشت که قسمتیش مربوط به وسایل فروخته شده و سادگی بیش از حد بازی بود چون تا وسایل واجب رو خریداری میکردی هیچ نیازی به آپدیت کردن یا تغییرشون نداشتی و با همون میشد تا آخر بازی بری و قسمت دیگه مشکل ناشی از درآمد بی حد و انتهای اتزیو و فک و فامیل های خر پولش بود که هر شهری میرفتن نبض بازار رو به دست میگرفتن که ارزش پول و خرید وسایل به شدت پایین میومد و به یه کار بیخود و اضافی تبدیل میشد.
متاسفانه برو بچه های مونتریال فراموش کردن که این بازی یه اکشن ادونچره نه استراتژی و RPG . به جای اینکه از بهترین های این ژانر الهام بگیرن حودشون دست به اختراع زدن و از بازی های دیگه این ژانر ریختن توی این بازی و کاملا اون رو از ریشه هاش دور کردن
این بازی باید تمرکزش روی قتل باشه و نه اکشن های آبکی و بی مورد که گاه و بیگاه اتفاق میفته و کانر عین وحشی ها هر چیزی به طرفش میاد رو لت و پار میکنه. این روح بازی رو از بین میبره و کشتن رو به یه کار ساده تبدیل میکنه
اگرم میخوان بازی هیجانش بره بالا چرا بار این قضیه فقط روی دوش قسمت اکشن باشه . میشه مخفی کاری رو به یه کار جذاب تبدیل کرد. اصلا تیم سازنده به این موضوع توجه نمی کنه که این بازی و این ژانر طلب میکنه که هر چند مرحله بینش یه تغییری توی گیم پلی به وجود بیاد مثل همه بازی های دیگه این ژانر یعنی اضافه شده یه تولز و یه ابزار جدید که توی پیشروی کانر به دردش بخوره
به جای این قسمت های مدریرت و استراتژی میشه کانر و شخصیت اصلی رو آپرگرید کرد و ضربه های جدید و حرکات جدید رو اضافه کرد که با ترکیب شدن ابزار هر مرحله از بازی یه لذت و تازگی خاص خودش رو پیدا می کنه که متاسفانه بعد از 6 قسمت هنوز این تیم نمی تونه این کار رو اعمال کنه و اصرار می کنه روی همین
مدیریت منابع و نمی دونم هزار مدل مدریت دیگه که به حدی ساده و خمیازه آوره که یه بچه 5 ساله هم می تونه انجام بده
نمیگم بازی همش بده بلکه خوبی های زیاده هم داره و مشخصه تیم سازنده درس هایی از نسخه های قبلی گرفته
مثلا قسمت های پلتفرمر بی نهایت بد دست بازی که بارها با اشتباهاتش گیمر رو عذاب میداد حالا با انیمیشن عالی و نرم و قابلیت های بدنی و دقت کانر در پرش ها لذت بخش و سریع شده طوری که آدم ازش سیر نمی شه (برعکس شماره های قبل که آدم تا می تونست از راه های مستقیم و بدون مانع عبور می کرد که اشتباهات اتزیو باعث نشه یه راه طولانی رو برگرده) و خیلی چیزای خوب دیگه ولی بازی متاسفانه اون جذابیتی که توی بقیه گیم های این ژانر هست رو نداره و هنوز به یه فرمول قطعی نرسیده و داره این اشتباه رو هی بهش شاخ و برگ میده و ادامش میده که من مطمئنم یه روزی به کل کنار گذاشته میشه و اونها به این اشتباهشون پی میبرن

درسته این سیستم تکراری شده و زیاد هم جالب نیست ، اما به نظر من خیلی از سیستم پیشنهادی شما بهتره ، چرا؟ چونکه اون زمان اطلاع رسانی توسط همین پوستر ها و مبلغ ها بوده و این همه رسانه و TV نبوده ، پس رشوه دادن به مبلغ ، مسئول چاپ و کندن پوستر های داخل شهر به نظر بهتره ، اما اون سیستم که شما می گی درست ، اما همیشه یه شاهدی برای اون قضیه هست و اینجوری نمی شه مسئله رو جمع کرد ، یکی میره اطلاع رسانی تعقیب می کنی می کشیش بعد یه نفر دیگه می بینه میره اطلاع بده بازم همون آش و همون کاسه ، و حداقل این کاری که این ها کردند بهتر از در رفتن از دست پلیس های GTA هست ، یا بازی های دیگه که از یک Zone مشخص شده خارج می شی و همه چی تموم و انگار نه انگار!!

یه قسمتی هم اشاره کردی که فراموش کردن این بازی RPG نیست ، اما لول آپ کردن شخصیت و فن های جدید آیا المان های RGP نیست که می گید خوب بود؟
توی این شماره بازی شما رو به هیچ کدوم از کارهای جانبی وادار نمی کنه حتی خرید اسلحه و شمشیر ، می تونید با همون تبر تا آخر بازی برید ، درست هم همینه ، چون شما کلا دارید با Redcoat ها دست و پنجه نرم می کنید و دشمن های شما فرازمینی نیستند که بخوان قوی تر بشن ، حالا دوست دارید مبارزات رو خیلی راحت تر ازینی که هست برید می تونید دنبال سلاح قوی تر باشید ،
در مورد مخفی کاری هم ، خود بازی بیشتر وقت ها چلنج هایی که انتخاب می کنه بر اساس مخفی کاری هست اما بازی کننده می تونه انجام نده و به بازی ادامه بده ، اما بیشتر ماموریت هارو می تونید به صورت مخفی کاری برید که سخت هم هست ،

البته این بازی مشکلات زیادی هم داشت ، باگ های زیاد بعضی وقت ها لذت گشتن تو محیط های بسیار زیبا بازی رو می گرفت ، صدای کانر خوب کار نشده بود به نظر من و احساسات اصلا معلوم نبود توش و یه سری نکات دیگه ، داستان هم مورد های داشت ، اما در هر حال بازی بزرگی بود و من لذت بردم ازش :)
 
با وجود باگ های زیادش بازهم عالی بود

---------- نوشته در 11:39 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 11:36 AM ارسال شده بود ----------

آقا کم مونده مانیتور رو درب و داغون کنم

اینجا چیکار باید بکنم لامصب یذره اینور اونور میری میبنینند :

48867030035416792943.jpg



بهترین کار اینه که اصن وارد اون محوطه نشی و اول بری اون سربازارو بکشی و بعدش اون اسمش یادم رفت همونایی که بمب میندازن رو از کار بندازی وباید مواظب باشی که وارد اون محوطه ای نشی که باید به حرف سربازا گوش گنی وگرنه دیگه سرویس میشی


:d:d:d:d:d:d:d

---------- نوشته در 11:40 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 11:39 AM ارسال شده بود ----------

کی میدونه چطوری میشه تعداد اساسین های زیر دست خودم رو افزایش بدم هر کاری میکنم اصن نمیشه فقط یه دونه هستش اونم که خودش تو مراحل ابتدایی میاد به بازی
 
سلام
میگم چجوری میشه یه زره مثل سری قبل خرید یا مقدار خونمو زیاد کنم تا دوتا ضربه میزنند ممیری:(
و چجوری میشه برا خودم قاتل assassin زیاد کنم فقط 1 نفر دارم اونم اصلا اعصاب نداره
کجا باید برم؟
مثل نسخه ی قبل نیست و دیگه لباس ها فرقی ندارن. باید تو مبارزه ها بیشتر دقت کنی. خونش هم بعد از یه مدت که ضربه نخوری پر میشه.
جواب سوال دوم رو هم پایین توضیح دادم.
کی میدونه چطوری میشه تعداد اساسین های زیر دست خودم رو افزایش بدم هر کاری میکنم اصن نمیشه فقط یه دونه هستش اونم که خودش تو مراحل ابتدایی میاد به بازی
تو هر شهر 3 منطقه وجود داره و تو هر کدوم یه سری Liberation Mission هست که شامل کمک کردن به مردم میشه، بعد از انجام دادن اونا میری پیش یه نفر (Liberation Contract) و یه ماموریت نهایی برای آزاد کردن اون منطقه انجام میدی. بعد از تموم شدن ماموریت آخر اون فرد به عنوان اساسین به گروهت اضافه میشه.
 
با اینکه خیلی زیاد روی این نسخه کار کرده بودن ولی باز هم تکراری بود !
من دیگه از اساسینز کرید ناامید شدم !
فقط مولتی پلیرش خوبه که اون هم باز المانهای RPG بیشتر توش به کار میره اما خب لذت بخشه !
 
آقا هر کی میتونه رجیستری بازی رو قرار بده لطفا

من دقیق نمیدونم چطوری ادیت میشه اگه میشه ادیت شدشو بزارید برای این آدرس
H:\Program files\AssassinsCreed III

خیلی ممنون
 

درسته این سیستم تکراری شده و زیاد هم جالب نیست ، اما به نظر من خیلی از سیستم پیشنهادی شما بهتره ، چرا؟ چونکه اون زمان اطلاع رسانی توسط همین پوستر ها و مبلغ ها بوده و این همه رسانه و TV نبوده ، پس رشوه دادن به مبلغ ، مسئول چاپ و کندن پوستر های داخل شهر به نظر بهتره ، اما اون سیستم که شما می گی درست ، اما همیشه یه شاهدی برای اون قضیه هست و اینجوری نمی شه مسئله رو جمع کرد ، یکی میره اطلاع رسانی تعقیب می کنی می کشیش بعد یه نفر دیگه می بینه میره اطلاع بده بازم همون آش و همون کاسه ، و حداقل این کاری که این ها کردند بهتر از در رفتن از دست پلیس های GTA هست ، یا بازی های دیگه که از یک Zone مشخص شده خارج می شی و همه چی تموم و انگار نه انگار!!

یه قسمتی هم اشاره کردی که فراموش کردن این بازی RPG نیست ، اما لول آپ کردن شخصیت و فن های جدید آیا المان های RGP نیست که می گید خوب بود؟
توی این شماره بازی شما رو به هیچ کدوم از کارهای جانبی وادار نمی کنه حتی خرید اسلحه و شمشیر ، می تونید با همون تبر تا آخر بازی برید ، درست هم همینه ، چون شما کلا دارید با Redcoat ها دست و پنجه نرم می کنید و دشمن های شما فرازمینی نیستند که بخوان قوی تر بشن ، حالا دوست دارید مبارزات رو خیلی راحت تر ازینی که هست برید می تونید دنبال سلاح قوی تر باشید ،
در مورد مخفی کاری هم ، خود بازی بیشتر وقت ها چلنج هایی که انتخاب می کنه بر اساس مخفی کاری هست اما بازی کننده می تونه انجام نده و به بازی ادامه بده ، اما بیشتر ماموریت هارو می تونید به صورت مخفی کاری برید که سخت هم هست ،

البته این بازی مشکلات زیادی هم داشت ، باگ های زیاد بعضی وقت ها لذت گشتن تو محیط های بسیار زیبا بازی رو می گرفت ، صدای کانر خوب کار نشده بود به نظر من و احساسات اصلا معلوم نبود توش و یه سری نکات دیگه ، داستان هم مورد های داشت ، اما در هر حال بازی بزرگی بود و من لذت بردم ازش :)
حالا قرار نیست پیشنهاد من تو شماره بعد اعمال بشه که الان بخوایم روش بحث کنیم ولی این اشکال شما وارد نیست چون منظورم این نیست که کاملا ریلستیک باشه بلکه فقط از بین اون جمع سربازا اگه کسی زنده بمونه و فرار کنه میره ریپورت میده و الا قضیه جم و جور میشه و تمام. این قضیه فرار کردن یه سرباز الانم هست که میره با کمک برمیگرده
اگرم با کشتن notoriety بالا بره پایین اومدنش با 4 تا پوستر نباشه و بشه همون ماس مالیزه GTA
دیگه لول آپ شدن جزیی از تمام بازی های اکشن ادونچر شده و همه تقریبا این ویژگی رو دارن. این ویژگی فرق داره با چیزای خواب آوری که یوبی به بازی اضافه کرده
اینم که اسلحه هاش اینجورین بخاطر اینه که طراحی اسلحه ها و تعریف استفاده هر کدوم مشکل داره و اینکه بازی اینقدر ساده است که نیازی هم نداریم اسلحه های جدید بگیریم. مکانیزم خرید و فروش بازی به دلیل تعریف نادرست و ضعیف نقش ابزار و اسلحه های خریداری شده به کل مستاصل شده و هیچ اشتیاقی در گیمر برای استفاده ازونها ایجاد نمی کنه. اگه بخوایم ریز بشیم اینقدر اشکال هست توی این سیستم که تقریبا بود و نبودش فرقی نداره
خلق یه سیستم مخفی کاری زمانی موفقیت آمیز میشه که ابزار لازم رو در اختیار گیمر قرار بدیم و بستر مناسب رو برای انجام بازی به این روش مهیا کنیم یعنی بازی و ماموریت هاش رو به روش مخفی کاری هم بهینه کنیم( طراحی مرحله) که توی این بازی یا اصلا چنین چیزی در نظر گرفته نشده یا بحدی ضعیف و ناقصه که بیشتر روی مخه طرف میره تا اینکه لذت ببره نمونش همون مرحله ای که یکی از بچه ها همین یکی دو صفحه پیش گفت که باید بدون جلب توجه مامورا ماموریت رو به اتمام برسونی این وسط دو تا توپ رو هم غیر فعال کنی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or