Assassin's Creed یک سری مناسب برای عرضه‌ی سالانه می‌باشد

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Assassins-Creed-4-black-flag-kenway-banner.jpg


با وجودی که سری Assassin's Creed به صورت سالانه عرضه می‌شود، اما آقای Jean Guesdon کارگردان هنری بازی Assassin's 4: Black Flag اعلام کرد که تیم سازنده هنوز ایده‌های زیادی را در ذهن خود می‌پروراند و هنوز این فرنچایز راه زیادی را باید طی کند.
او در گفتگویی که با OXM داشت، گفت: "من فکر می‌کنم که AC یک سری مناسب می‌باشد و البته هنوز این فرنچایز راه زیادی را پیش رو دارد. برخی بازیکنان اعتقاد دارند که این سری تکراری شده است اما ما ایده‌های جدیدی را در ذهن خود پرورش داده‌ایم که هنوز عملی نشده اند. زمانی که آن‌ها را پیاده سازی کنیم، مطمئناً به پیشرفت این سری کمک خواهد کرد."
وی افزود: "چیزهای زیادی وجود دارند که مطمئناً این بازی را از تکراری و خسته‌کننده بودن مبرا می‌سازد. در این حیطه می‌توان به جهان جدید، گیم‌پلی، شخصیت جدید و مبارزات جدید اشاره کرد که قطعاً از تکراری بودن این سری جلوگیری خواهند کرد."
از دو عنوان Watch Dogs و GTA V در این مورد از آقای Jean Guesdon پرسیده شد که وی در پاسخ به این سئوال گفت: "هر دوی این بازی‌ها بسیار لذت بخش و جذاب هستند و هر کدام از این عناوین دارای جهان متفاوتی می‌باشند. اما عنوانی که من در دستِ خود دارم، مطمئناً نسبت به این دو بازی، متمایز است."

منبع
 
مردکه بیکار شورشو در آورده.:|
فکر کرده کار خوبی داره می کنه هر سال بازی میده بیرون.
AC فعلا براشون مهم هست. 2-3 سال دیگه که به خاطر تکراری بودنش کسی نرفت سراغش سرنوشت میشه مثل Prince of Persia خدابیامرز
 
سری assassin's creed از همون اولیش به بعد همینطور بد تر شد تا رسید به بلگ فلگ به دلایل زیر:
اساسین بودن رو تو دو نسخه پیش ترک کردن یعنی دیگه به ادم حس یه اساسین دست نمیده به ادم حس یه قاتل بودن رو دست میده چون فاکنورای اساسین بودن رو همینطوری دارن حذف میکنن(حتی لباس اصلیش) و دلیل دوم هم تکراری شدنش هست.(من خودم قبلا فن اسسین بودم ولی با دیدن این بلگ فلگ نظرم کلن عوض شد)
 
مردکه بیکار شورشو در آورده.:|
فکر کرده کار خوبی داره می کنه هر سال بازی میده بیرون.
AC فعلا براشون مهم هست. 2-3 سال دیگه که به خاطر تکراری بودنش کسی نرفت سراغش سرنوشت میشه مثل Prince of Persia خدابیامرز
اتفاقا اينا قرار تو نسل جديد يه پروژه نون و ابدار پياده كنن و اونم عرضه يك سال در ميان ac و wd هست .....عين كاري كه اكتيويژن مي كنه

يعني شك نكن اگه wd تو شماره اولش موفق جلوه كنه اين پروژه اي كه من گفتم رو عملي مي كنن و هر سال ١٥ ميليون (مثلا)از هر كدوم ميفروشن و به ريش من و تو هم مي خندن:d
 
خدا رو سپاس گذارم که یوبی فعلا کاری به محبوب ترین شخصیت دنیای گیم پیش من یعنی شاهزاده پارسی نداره. و چسبیده به این اساسین ها . وگرنه معلوم نبود چه بلایی سرش بیاد.
درسته شن های فراموش شده بازی خفنی نبود ولی من به عنوان فن این سری ازش خوشم اومد. یه اسپین اف کوتاه و لذت بخش و نمره اش هم همون حدود 7.5 که گیم اسپات بهش داد.
نسخه 2008 رو هم تقریبا راضیم ازش . مشکلاتش رو انکار نمیکنم مثل دشمن های تکراری و خسته کننده شدن گیم پلی در برخی جاها. و البته خوبی هاش هم گرافیک زیباش , موسیقی و داستان و صد البته پایان احساسیش
 
خوب...انگاری همه به میلک بودن این بازی اعتقاد دارن(خودم من هم تا حدی...!!!)
خوب اعتراض کردن بسه دیگه حالا لطفا بحث رو هدفمندترش کنید و دلیلتون رو برای میلک دونستن این بازی بگید ؟
به نظر من اگه سه گانه اصلی سری رو مد نظر قرار بدیم و spin Off ها رو به حساب نیاریم میتونیم بگیم که این بازی توی هر شمارش واقعا نسبت به قبلش پیشرفت چشمگیری داشته...!
اساسین 1 که یه نوآوری و IP جذاب بود.

اساسین 2
تکامل این بازی به معنای واقعی بود (از داستان بگیر تا مکانیسم های پلتفورمینگ ومبارزات) در ضمن خیلی چیز ها هم به بازی اضافه شده بود از وسایل نقلیه تا انواع شخصی سازی ها که به هیچ وجه توی بازی قبل وجود نداشت.

اساسین 3
هرچند خیلی افت داشت (از جمله داستان و شخصیت نچسبش،باگهای بسیار و پورت های ضعیفش) ولی میشه گفت باز هم در گیم پلی یه گام رو به جلوی دیگه بود و این سری رو کامل تر کرد،از جمله:بالارفتن و پلتفرمینگ روی درخت ها، شکار و تله گذاری،و از همه مهمتر نبردهای دریایی...
من میخوام بگم وقتی این بازی رو پیش خودم سبک سنگین میکنم میبینم توی هر شماره اصلیش پیشرفت قانع کننده ای داشته بر خلاف سری COD یا (کلا این شوتر های نظامی) که نهایت نوآوریشون آوردن اسب به بازی هستش که اون هم کنترلش با سایر وسایل نقلیه فرقی نداره!!!(حالا برای مثال عرض کردم و نه ترول کردن بازی)
حالا دوستانی که میگن بازی تکراری شده منظورشون دقیقا چیه؟یعنی این تغییرات به چشمشون نمیاد؟اگه آره لطفا یه سری بازی موفق دیگه مثال بزنید که تغییرات هر شمارش نسبت به قبل خیلی شاخص تر از سری اساسین باشه...؟
یا همین که بازی صرفا داره سالیانه عرضه میشه به معنی تکراری بودنه...؟
 
خوب...انگاری همه به میلک بودن این بازی اعتقاد دارن(خودم من هم تا حدی...!!!)
خوب اعتراض کردن بسه دیگه حالا لطفا بحث رو هدفمندترش کنید و دلیلتون رو برای میلک دونستن این بازی بگید ؟
به نظر من اگه سه گانه اصلی سری رو مد نظر قرار بدیم و spin Off ها رو به حساب نیاریم میتونیم بگیم که این بازی توی هر شمارش واقعا نسبت به قبلش پیشرفت چشمگیری داشته...!

خب مشکل اینجاست که دقیقا چرا نباید Spin Off ها رو به حساب نیاریم ؟!؟ :d
مهم اینه که هر کسی وقتی یه نگاه جامع و کلی به همه نسخه هایی که تو این نسل منتشر شده بندازه سَوای اون پیشرفت و جهش هایی که خصوصا مابین نسخه های شماره دار میبینه و کسی هم منکرش نیست ، این روند یوبی سافت در مورد این سری رو مصداق بارز دوشیدن میدونه و لاغیر !
 
خوب...انگاری همه به میلک بودن این بازی اعتقاد دارن(خودم من هم تا حدی...!!!)
خوب اعتراض کردن بسه دیگه حالا لطفا بحث رو هدفمندترش کنید و دلیلتون رو برای میلک دونستن این بازی بگید ؟
به نظر من اگه سه گانه اصلی سری رو مد نظر قرار بدیم و spin Off ها رو به حساب نیاریم میتونیم بگیم که این بازی توی هر شمارش واقعا نسبت به قبلش پیشرفت چشمگیری داشته...!
اساسین 1 که یه نوآوری و IP جذاب بود.

اساسین 2
تکامل این بازی به معنای واقعی بود (از داستان بگیر تا مکانیسم های پلتفورمینگ ومبارزات) در ضمن خیلی چیز ها هم به بازی اضافه شده بود از وسایل نقلیه تا انواع شخصی سازی ها که به هیچ وجه توی بازی قبل وجود نداشت.

اساسین 3
هرچند خیلی افت داشت (از جمله داستان و شخصیت نچسبش،باگهای بسیار و پورت های ضعیفش) ولی میشه گفت باز هم در گیم پلی یه گام رو به جلوی دیگه بود و این سری رو کامل تر کرد،از
من میخوام بگم وقتی این بازی رو پیش خودم سبک سنگین میکنم میبینم توی هر شماره اصلیش پیشرفت قانع کننده ای داشته بر خلاف سری COD یا (کلا این شوتر های نظامی) که نهایت نوآوریشون آوردن اسب به بازی هستش که اون هم کنترلش با سایر وسایل نقلیه فرقی نداره!!!(حالا برای مثال عرض کردم و نه ترول کردن بازی)
حالا دوستانی که میگن بازی تکراری شده منظورشون دقیقا چیه؟یعنی این تغییرات به چشمشون نمیاد؟اگه آره لطفا یه سری بازی موفق دیگه مثال بزنید که تغییرات هر شمارش نسبت به قبل خیلی شاخص تر از سری اساسین باشه...؟
یا همین که بازی صرفا داره سالیانه عرضه میشه به معنی تکراری بودنه...؟
اینا حرفای الکیه هم cod هم AC میلک شدن
مثل این میمونه که یکی بگه چون در bo2 قطع عضو و حق انتخاب در طول بازی و اسلحه های آینده و سیستم رنک بندی و انتخاب class کاملا متفاوت داره پس پیشرفت قابل توجهی کرده
جمله:بالارفتن و پلتفرمینگ روی درخت ها، شکار و تله گذاری،و از همه مهمتر نبردهای دریایی...
جدا"؟شوخی میکنی
 
خب مشکل اینجاست که دقیقا چرا نباید Spin Off ها رو به حساب نیاریم ؟!؟ :d
مهم اینه که هر کسی وقتی یه نگاه جامع و کلی به همه نسخه هایی که تو این نسل منتشر شده بندازه سَوای اون پیشرفت و جهش هایی که خصوصا مابین نسخه های شماره دار میبینه و کسی هم منکرش نیست ، این روند یوبی سافت در مورد این سری رو مصداق بارز دوشیدن میدونه و لاغیر !
حرفی برای گفتن ندارم!نظر کاملا قابل احترامی هستش...:d

اینا حرفای الکیه
این همه ملت حرف مفت میزنن بزار ما هم الکی حرف بزنیم،چی میشه مگه؟!:d
با همین حرفای الکی منم یه چیزی از شما یاد میگیرم شاید هم شما از من....;)

جدا"؟شوخی میکنی

چرا مگه؟یعنی هیچ کدومشون رو پیشرفت چشمگیری نمیدونی؟
هیچ کدومشون در بازی های قبلی وجود نداشتن و تقریبا توی هیچ بازی دیگه ای هم وجود نداشتن (همون شکار و تله گذاری هم همزمان شده بود با بازی هایی مثل تومب ریدر و ...)
در ضمن اونقدر هم کوچیک نبودن که بخوایم اون ها رو مینی گیم به حساب بیاریم !
البته منم اشاره به افت این بازی توی برخی موارد کردم ولی به نظرم گیم پلی پیشرفت داشت...
 
امسال The Walking Dead و Journey شاهکار بودن.با اینکه بازی های کم خرج و ساده ای بودن.با اینکه 5 تا استودیو و 600 نفر ادم روشون کار نکرده بودن.ولی جوایز رو درو کردن و تا ابد گوشه ذهنمون باقی می مونن .ولی تا دلتون بخواد حالم از AC3 بهم خورد.یوبی سافت حتما باید مثل THQ بشه تا عقلش بیاد سرجاش .نکن این کارو یوبی نکن.بد می بینی .حالا ببین کی گفتم.
Journey رو باهات موافقم ولی TWD خیلی بازی بدی بود. اینقدر روی تصمیم گیری ها مانور دادند در حالیکه به جز یکی دو مورد بقیه هیچ تاثیری در روند بازی نداشتند اونم فقط آخرای بازی. الآن چند مورد رو براتون میگم
فرقی نمیکرد که دختر خبرنگاره رو نجات بدی یا اون پسره که فکر کنم اسمش داگ بود. در آخر جفتشون توسط یک نفر میمردند
فرقی نمیکرد که به اون دختری که میخواست خودش رو بکشه تفنگ بدی یانه در آخر خودش رو میکشت. فرقی نمیکرد که اول بازی پسر کنی رو نجات بدی یا پسر مزرعه داره رو، چون اگه پسر مزرعه دار رو نجات میدادی کنی پسر خودش رو نجات میداد و با کنی از مزرعه بیرون میرفتی یا اگه پسر کنی رو نجات میدادی پسر مزرعه دار میمرد و از مزرعه می انداختت بیرون مثل حالت اول با کمی تغییر که دخالتی در بازی نداشت. خیلی از جاها تصمیم گیری ها به روابط بین انسانها مربوط بود که حتی اگه با نظر یکی مخالف بودی بعدا میتونستی آرومش کنی. تنها تصمیمگیری های موثر هم همون آخرای بازی و تعداد نفرات و... هستند. گیم پلی بازی هم چیز جدیدی درخودش نداشت. گرافیک هم با اینکه از لحاظ هنری خوب بود اما از لحاظ تکنیکی خیلی سطح پایین بود. تنها عنصری که این انگیزه رو در من به وجود آورد که بازی رو تموم کنم داستان بود که بعضی وقت ها به اوج خودش میرسی. میانگین نمرات هر اپیزود هم همگی زیر 90 بود ولی متای مجموعه 95 شد!!!!
 
تیتر خبر رو باید تغییر می دادند به این :
Assassin's Creed یک عنوان مناسب برای میلکینگ سالیانه میباشد !
اکشن تر از دیروز،پر باگ تر از امروز !
 
خوب خدا رو شکر. دوباره یه نفر یه حرفی راجع به اسسین زد همه بریزن داخل فحش بدن و هی بگن میلکینگ میلکینگ:-&
بابا فهمیدیم همتون گیمر خفن. اسسینم کلاً شیر خالیه. اصلاً شیرم نیست. آب جوبه:|
کلاً فقط 4-5 تا یوزر گیمر هست توی بازی سنتر و بقیه اکثراً کلاس الکی میذارن8-|(من خودمم گیمر نیستم جوگیر نشید!)

در مورد تاپیک» با عرضه 2 سالانه ی شماره های اصلی و سالیانه ی spin off موافقم و به نظرم خیلی هم کار خوبیه که باعث میشه فنای بازی همیشه توی سبک مورد علاقشون یه بازی داشته باشن که بازی کنن و آنتی فنا هم زورشون بیاد :d
 
اقا من نمیدونم مشکل ملت با این سری چیه همه میگن این سری هی داره بدتر و بدتر میشه و بهتر سراغ پرنس برن !!

خب اول از همه من واقعا با اینکه بعضیا میگن این بازی از همون اول مسخره بوده کاملا مخالفم اما قبول دارم که بیرون دادن سالیانه بازی باعث افت قابل توجه در سری های اخیر و عجله زیاد ، باعث زیاد بودن باگ و گلیچ و تکراری بودن شخصیت ها و غیره بشه ولی نباید فراموش کنیم اولین ip این بازی و شخصیت پر ابهت الطایر البته با گیم پلی کمی تکراری واقعا عالی عمل کرد و بازی دوم هم از هر لحاظ هم کیفی و هم عملی واقعا خوب کار کرد . درست که ادامه داستان ازیو و اضافه کردن تکنیک های مبارزه و گیلد ها و recruit ها پیشرفت چشمگیری نبود و در قسمت سوم ها با شخصیت های نچندان دلچسب و باگها و مشکلات گوناگون روبرو بودیم و حتی ممکنه در black flag هم بعضی از این اشکالات ادامه پیدا کنه ولی به نظر من هیچی از ارزش کیفی و طعم دلچسب اصلی این بازی کم نمیکنه .
من این حرف ها رو نه با نظر یک فن اساسین بلکه از نظر یک فن پرنس و پلیر معمولی بیان کردم :d
 
بیرون دادن سالیانه فقط باعث تکراری شدن سری میشه!
بنظر من همینطوری سالیانه بدن مهم نیست!
هر نسخه توی یک محل خاصی اتفاق بیوفته

درسته اگه مثلا هر سه سال یک بار بدن خیلی بهتر میشه ولی سه سال دوری از سری AC خیلی سخته برام:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or