![59402370582623876847.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.axgig.com%2Fimages%2F59402370582623876847.jpg&hash=40d6a115c947fefadb756ac79006f214)
چند روز پیش کارگردان تکنیکی عنوان ACU اقاي James Therien طی مصاحبه ای که با وی ترتیب داده شد سوالی درمورد عنوان جدید ACU پرسیده شد.
ایا نسخه PC نسبت به سری های قبل به شکل بهتری بهینه خواهد شد؟
James در جواب به این سوال
Assassin’s Creed Unity از یک معماری رندر کاملا جدید و کارامد بهره میبرد که کاملا باعملکرد پردازنده های چند هسته ایی بهینه عمل میکند که در عمل چیزی مشابه API Mantle خواهد بود ما در هر پلتفروم با گلوگاه متفاوتی روبرو هستیم عملکرد موتور ما در استفاده از پردازنده های چند هسته ایی بسیار مناسب است . در گذشته زمان کار روی نسخه PC تمرکز ما روی استفاده بهتر از قدرت کارت گرافیک معطوف شده بود در حالی که توجهی به مزاياي وجود هسته هاي بيشتر نمیشد حال بواسطه معماري رندر جدید خود این توانایی داریم تا تعداد قابل توجهي از سربار draw call در درايور ها کاهش دهیم. Ubisoft اکنون به منظور افزايش کارايي درحال بازنويسي رندرlow level و به وجود اوردن چيزي مشابه Mantle در تمامي پلتفرم هاست .ما درحال رفع محدودیتهای سخت افزاری هستیم و بطور کامل رندر سطح پایین در ACU بازنویسی کردیم و این یکی از دلایلی خواهد بود برای مقابله با مشکلاتی که بمانند Mantle یا DX12 براحتی حل خواهد شد.
منبع