Assassin’s Creed Unity افزایش کارایی با کد نویسی Low Level

  • Thread starter Thread starter pasia
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

pasia

کاربر سایت
59402370582623876847.jpg


چند روز پیش کارگردان تکنیکی عنوان ACU اقاي James Therien طی مصاحبه ای که با وی ترتیب داده شد سوالی درمورد عنوان جدید ACU پرسیده شد.

ایا نسخه PC نسبت به سری های قبل به شکل بهتری بهینه خواهد شد؟
James در جواب به این سوال
Assassin’s Creed Unity از یک معماری رندر کاملا جدید و کارامد بهره میبرد که کاملا باعملکرد پردازنده های چند هسته ایی بهینه عمل میکند که در عمل چیزی مشابه API Mantle خواهد بود ما در هر پلتفروم با گلوگاه متفاوتی روبرو هستیم عملکرد موتور ما در استفاده از پردازنده های چند هسته ایی بسیار مناسب است . در گذشته زمان کار روی نسخه PC تمرکز ما روی استفاده بهتر از قدرت کارت گرافیک معطوف شده بود در حالی که توجهی به مزاياي وجود هسته هاي بيشتر نمیشد حال بواسطه معماري رندر جدید خود این توانایی داریم تا تعداد قابل توجهي از سربار draw call در درايور ها کاهش دهیم. Ubisoft اکنون به منظور افزايش کارايي درحال بازنويسي رندرlow level و به وجود اوردن چيزي مشابه Mantle در تمامي پلتفرم هاست .ما درحال رفع محدودیتهای سخت افزاری هستیم و بطور کامل رندر سطح پایین در ACU بازنویسی کردیم و این یکی از دلایلی خواهد بود برای مقابله با مشکلاتی که بمانند Mantle یا DX12 براحتی حل خواهد شد.


منبع
 
من میتونم لینکی از این خبر داشته باشم؟ :-/

چون من تنها خبری که راجب به " تاخیر " و " Unity " پیدا می‌کنم، اینه که یوبیسافت گفته Unity تاخیر نخواهد داشت

حالا تاخیر میخورد یا نمیخورد فرقی نداشت چون همیشه یه خودشون یه ایرادی پیدا میکنن :d
 
تاریخ انتشار بازی از 28 اکتبر به 11 نوامبر تغییر پیدا کرده، که اگر اشتباه نکنم تاریخ انتشار AC: Rouge هم همون روز هست

مدیر ارشد ارتباطات یوبیسافت، Gary Steinman، در رابطه با این تأخیر دو هفته‌ای اینطور توضیح داده:
[TABLE="width: 900, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]
A tiny gesture that Arno makes as he's racing across the Parisian rooftops. A barely noticeable reaction from a solitary NPC in a crowd 3,000 deep. The subtle swaying motion of an opulent chandelier in a lavish ballroom, It's these little things, multiplied by the thousands, that a development team focuses on during the final push to ship a game. And with a massive open-world title like Assassin's Creed Unity, all those little things add up fast. Toss in the fact that Unity has been built from the ground up as a new-gen Assassin’s Creed--and that final straight-line sprint to the finish suddenly feels like an obstacle course laden with curves, hurdles, and pitfalls


[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
به خاطر خود تأخیر به یوبی‌سافت انتقاد وارده ! ولی امیدوارم این دو هفته تأخیر و توجه بیشتر به جزئیات و Polish آخر باعث بشه کیفیت کلی بازی بالاتر بره
 
آخرین ویرایش:
خسته نباشید دوستان. تاپیک چند دقیقه قفل میشه تا وضعیتش بررسی بشه.
---
از مجموع 34 کامنت تاپیک، 14 تاش پاک شد، یعنی 41 درصد کامنت ها :دی لطفا بعد از کامنت من فقط در مورد موضوع تاپیک بحث بشه، در غیر این صورت شدیدا برخورد خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
واچ داگز در حد هایپاش نبود اینو همه قبول دارن ولی اون giving a sh*t رو به ما نیشان بده من که ندیدم :)

اشارم به همون watch dogs بود!

من منکر قدرت بازی های یوبی نمیشم !

همون rayman رو من باهاش زندگی کردم . ولی خب درست نیست کمپانی ها با تبلیغات بزرگ مخاطب رو گول بزنن .من خودم تریلر هایی که از بازی میدیدم . فکر میکردم خیلی بهتر از اینا باشه !

اما....

- - -ویرایش - - -

حالا در مورد موضوع تاپیک هم یه نظر بدم :|:d

امیدوارم این حرف و حدیث ها درست باشه و بازی رو به پیشرفت بره

سری اساسین تقریبا یه تجاری بدون نقص بوده حالا با کمیت ها و کاستی ها که کار نداریم

اما قطعا تو این شماره پیشرفت خیلی خوبی خواهد داشت . حتی اگر نصف این هایپ ها الکی باشه !
 
و یک شوتر تاکتیکی سخت از سری ghost recon هستم.
این که فاتحش خونده شده به عنوان یه Tactical Shooter.
---------------------
در مورد موضوع تاپیک هم باید بگم راستش یوبی سافت زیاد غلو میکنه، ولی بعضی وقت ها واقعاً کارش رو درست انجام میده. انصافاً ACII که میاد جلوی چشم اون موقع که اومد چی بود واقعاً دوست دارم حرفاشون رو باور کنم:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or